Мінфін - Курси валют України

Встановити
×

Введіть ваш E-mail
для оформлення передплати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!


Уважаемый Андрей!

У додатку до оформення підписки
ви можете також отримувати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
×

Отримуйте по E-mail найголовніші
фінансові новини України і світу:

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
Підписатися
Для того, щоб залишити відгук, потрібно увійти або зареєструватися
Проблема вирішена
pogorilaalla 28 квітня 2020, 22:41
28.04.20 при оплате коммунальных платежей, кассир отделения Мегабанка, расположенного по адресу Харьков, пр.Победы 64А, находилась во время карантина без маски и перчаток, обслуживая клиентов и приняв один платеж из двух закрыла окно, но до завершения работы ещё оставалось 3 минуты и мне пришлось, совершить платеж в другом отделении в 10км от дома и это во время карантина и отсутствии транспортного сообщения, очень жаль, что такие сотрудники снижают рейтинг банка, надо более требовательно подходить к выбору персонала
Мегабанк
Відповідь банку
29 квітня 2020, 15:49
Шановний клієнт!

Дякуємо за Ваш відгук! Ми обов'язково розберемося в ситуації, що склалася.

З повагою, Мегабанк!
Проблема вирішена
Golomisuk 28 квітня 2020, 9:26
Гірший банк, з яким я мав справу!!!
З власної вини зіпсував конверт з пін-кодом та не зміг активувати банківську картку, після чого звернувся до Красноградського відділення Мегабанку з відповідною заявою, оператор відділення банку призначила дату, коли мені прийти за новою карткою.
Коли 01.04.2020, у призначений день, я прийшов до відділення банку оператор повідомив, що картку ще не виготовили, карантин, робочі накладки, збої — все розумію… Далі цікавіше, того ж дня о 14:59 я зателефонував оператору колл-центру, який запропонував звернутися у відділення № 150 міста Харкова. Додзвонитися на телефон відділення № 150 я не зміг.
02.04.2020 о 11:50 я ще раз зателефонував оператору колл-центру, який повідомив, що моя банківська картка зараз знаходиться у відділенні № 150 міста Харкова та що я зможу там її забрати, під час розмови я та оператор уточнювали, що саме я буду забирати картку саме у відділенні № 150 міста Харкова, про те, що я повинен будь-кому дзвонити, ставити когось ще до відома мені сказано не було.
06.04.2020 о 11:15 я прибув у відділення Мегабанку № 150, де оператор мене проінформував, що моєї банківської картки у них немає та запропонував звернутися до колл-центру. Не виходячи з відділення банку 0 11:33 я зателефонував до колл-центру, розказав свою сумну історію спілкування з Мегабанком, далі оператор почав говорити, що це я винен у ситуації яка склалася тому, що повинен був зв’язатися з відділенням № 150 та проінформувати що буду забирати картку там. Телефонна розмова закінчилася тим, що 07.04.2020 я зможу забрати картку у Красноградському відділенні банку.
07.04.2020, як я і очікував, у Красноградському відділенні Мегабанку банківську картку мені так і не видали тому, що зі слів його працівнику її там немає. Наступного дня картку нарешті віддали.
До 28.04.2020 я знімав готівку в банкомату декілька разів та останні 2 тижні знов почалося… банкомати готівку не видають. Оператори колл-центру кожного разу запевняють, що наступного дня все буде працювати, однак до 28.04.2020 користуватися карткою я не можу.
Будь-яким чином на відгуки на сайті Мегабанк не реагує, у відділеннях банку постійні черги, а співробітники нікуди не поспішають.
Мегабанк
Відповідь банку
29 квітня 2020, 15:49
Шановний клієнт!

Дякуємо за Ваш відгук! Ми обов'язково розберемося в ситуації, що склалася.

З повагою, Мегабанк!
Проблема вирішена
94723785 27 квітня 2020, 16:03
Відділення за адресою: Харків, вул. Алчевських, 30
22 та 23 квітня з банку надходили СМС-повідомлення про списання коштів з моєї банківської картки. На мої питання співробітники coll-центру повідомляли, що на даний час проводяться роботи з переходу на іншу систему, на ці повідомлення не потрібно звертати увагу.Дійшло до того, що на даний час на картці мінусовий баланс (наголошую-картка зарплатна, кредитів не маю), а горяча лінія-не відповідає. МЕГАБАНК, дуже вдячна!!!
Мегабанк
Відповідь банку
27 квітня 2020, 16:20
Шановний клієнт!

Для оперативного вирішення Вашого питання, просимо надати контактний номер в особисті повідомлення.

З повагою, Мегабанк!
Проблема вирішена
Наталья Титова 24 квітня 2020, 22:20
Відділення за адресою: Дніпро, вул. Шевченка, 59
22.04 закончился валютный депозит. Заранее созвонилась с отделением и уведомила о намерении его забрать. Ответили, что закажут и можно будет забрать в любое время в течение дня. Но накануне перезвонили и предупредили, что возможно с утра денег не будет, и попросили прийти после двух. Пришла в четыре — денег нет. Менеджер растерянно пожимал плечами и блеяла, что не знает, почему не подвезли, попросила прийти завтра. Завтра ситуация повторилась. Забрала 500 уе в гривневом эквиваленте. Менеджер заверяла, что наверняка завтра валюту купят. Сегодня в очередной раз валюты не оказалось. Менеджер рассказала, что почему-то в этот день ни один банк не продавал валюту, но они постоянно пытаются ее купить. Пришлось еще 500 забрать в гривне. Потом прочитала в СМИ, что сегодня на межбанке был очень низкий спрос на валюту, только Креди Агриколь немного купил… Где же был в это время мой ММегабанк? Почему не захотел для меня ее купить? Может им не за что ее покупать или они считают, что долги отдают только трусы? Написала жалобу в НБУ. Может они разберутся и внесут ясность… Или введут к ним временную администрацию.
Мегабанк
Відповідь банку
24 квітня 2020, 23:12
Шановний клієнт!

Просимо надати в особисті повідомлення Ваш контактний номер для оперативного вирішення цього питання.

З повагою, Мегабанк!
AnatoliyVol 24 квітня 2020, 10:47
Информация с сайта банка: Міграція обслуговування платіжних карт запланована на наступні дати:
з 19:00 22.04.2020 до 19:00 23.04.2020 – міжнародна платіжна система Mastercard;
23.04.2020, 24.04.2020, операции по карте заблокированы, в банке очередь человек 50, на гарячую линию 0-800-50-44-00 дозвониться не возможно (только за 24.04.2020 6 звонков длительностью по 10 минут).
Мегабанк
Відповідь банку
24 квітня 2020, 17:36
Шановний, AnatoliyVol!

Наразі відбувається перехід «МЕГАБАНКУ» на власний процесинг.

Міграція карток відбулась за графіком. Тепер до цього процесу поступово долучились банкомати мережі банку. У зв’язку з цим, зняття готівки у банкоматах мережі «МЕГАБАНКУ» з карток MasterCard від МЕГАБАНКУ активується поступово.

До уваги користувачів карток MasterCard від «МЕГАБАНКУ»:
Ви можете зняти гроші без комісії в банкоматах будь-яких банків. Для вас ми тимчасово відмінили нарахування відсотку за надання цієї послуги.
Решта послуг за карткою доступні стандартно: ви можете розплачуватися карткою в Інтернеті, за товари та послуги у торговельній мережі, робити перекази.
Ці зміни є тимчасовими. Ми надалі інформуватимемо вас щодо переходу банківської системи на власний процесинг.

Перепрошуємо за незручності. Робимо це для подальшого покращення надання наших послуг.

Дякуємо за розуміння.

З повагою, Мегабанк!
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
masi4kamasya 20 березня 2020, 16:37
Брала здесь как-то кредит. Помню, что сотрудник был вежливый и компетентен. Ну в общем, долг погасила, все дела решила, осталась довольна и работой банка, и поведением сотрудников.
Мегабанк
Відповідь банку
31 березня 2020, 17:10
Шановний клієнт!

Дякуємо за Ваш відгук!

З повагою, Мегабанк!
Мінфін
Відповідь адміністратора
23 березня 2020, 18:00
Отзыв не подтверждён «Минфином» (на 23.03.2020).
Пользователь не предоставил документы по запросу администрации сайта, подтверждающие, что он является клиентом или пользовался услугами данного банка.
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
soloveyka 4 березня 2020, 18:44
Планую в Мегабанку відкрити депозит. Поки що лише «прицинювалася». Звернулася до відділення у моєму місті, щоб мене проконсультували з приводу депозитів, які у них є. І тут просто не могла не написати відгук. Співробітник банку дуже компетентний, чемний, на всі питання мені було надана конструктивна відповідь, та допомога у виборі депозиту. Отже, я вже майже на фінішній прямій.
Мегабанк
Відповідь банку
4 березня 2020, 20:59
Шановний клієнт!

Дякуємо за Ваш відгук!

З повагою, Мегабанк!
Vitok 3 березня 2020, 18:41
Відділення за адресою: Тернопіль, вул. Руська, 17
На днях хотів поставити на 10-місяців солідну суму грошей в Мегабанку. Все влаштовувало і % і умови, вже не перший рік в банку обслуговуюсь. Но вот помінялось керівництво в Тернопільському відділі і почались проблеми. Раніше я брав витяг із ДКБО про форс мажорні обставини із датьором ( що на час відкриття є іменно такі умови а не інші ) і проблем в цьому не було і цього разу попросив таке. На що мені керівник Войциховський Б. В відповів що вони таке зараз не роблять і мені треба звертатись в головний офіс за свій рахунок (заказним листом) і звідтам мені можуть надати відповідь то що я хочу і вся ця писанина може затягнутись до місяця часу. На що я відповів що за цей період % впадуть, а в іншому банку я отримаю за цей період % і гроші тупо лежати не будуть. І за виниклої проблеми на рівному місці я забрав свої гроші і заніс в інші банки де нічого не втратив по % і мені зробили так як я хотів. Чому в інших банках адекватно ставляться до клієнтів а у вашому ні??? Ви там для самих себе працюєте чи для клієнтів??? І якщо хочете бачити мене як клієнта вашого банку то поміняйте підхід і не робіть з доброго зле!!!
Мегабанк
Відповідь банку
4 березня 2020, 18:32
Шановний клієнт!

Дякуємо за Ваш відгук! Ми обов'язково розберемося в ситуації, що склалася.

З повагою, Мегабанк!
lyalyaya 28 лютого 2020, 17:18
Услугами банка пользуюсь так наверно года 3-4. Это депозиты в основном.
Ни много, ни мало, но за все время я открыла уже 3 депозита. Что нравится, это четкие выплаты, это стабильность, даже не сомневаюсь, что что-то случится и мои деньги пропадут. Хорошее обслуживание, персонал вежливый. Минус, конечно это очереди. Но стараюсь приходить не в «час пик». Деньги по окончанию депозита всегда возвращали вовремя.
В общем, банк нравится. Желаю им процветания и дальнейшего развития!
Мегабанк
Відповідь банку
28 лютого 2020, 17:21
Шановний клієнт!

Дякуємо за Ваш відгук!

З повагою, Мегабанк!
pripevo4ka 21 лютого 2020, 18:53
Відділення за адресою: Харків, пр-т Гагаріна, 244
Пока еще не являюсь полноценным клиентом банка, но планирую открыть депозит. По этому поводу обращалась в отделение Мегабанка. Первое впечатление хорошее. Отлично проконсультировали, просчитали идеальный вариант для меня, то есть уже имею понимание о том, какие есть депозиты и собственно что нужно и подходит именно мне. Информация была получена доступно, консультант был вежливым и компетентным.
Мегабанк
Відповідь банку
21 лютого 2020, 18:58
Шановний клієнт!

Дякуємо за Ваш відгук!

З повагою, Мегабанк!
Evgeniyq 15 лютого 2020, 16:57
Харьков, отделение 126 (м.Академика Павлова), кассир Мутеремова В.В. вместо приема платежей от клиентов занимается на рабочем месте своими делами (на которое у ней отведен технологический перерыв, от которого она конечно не отказывается), пакует купюры в пачки, монеты в конверты, режет, клеит, просто смотрит в монитор, ничего не говоря и не поясняя офигевшим клиентам, которые вынуждены наблюдать такую картину по 10 минут ДО непосредственного обслуживания, которое так-же занимает в 3-4 раза больше времени, чем в любой другой кассе МЕГАБАНКА! Такая же ситуация и с инвалидами (при мне абсолютно незрячий клиент стоял и не понимал, почему у него не принимают квитанцию и деньги (он же не видит что г-жа Мутеремова В.В. не делает исключений ни для кого и занимается ПРЕЖДЕ всего своими делами, а клиенты подождут). В результате очередь из 10 человек стоит по 2 часа!!! На справедливое замечание заниматься побочными задачами в отведенное для этого нормативами время — демонстративно ЗАКРЫВАЕТ кассу на 5 минут: мол не нравится — не приходите! В колл-центре при фразе «могу я оставить жалобу заготовлен речевой модуль :»Я вас не слышу, перезвоните", который используется снова и снова до тех пор, пока их прямо не предупредишь, что уже знаешь их методы «морозиться» — тогда сразу слух у них появляется и проблемы со связью исчезают! Тем не менее на жалобу по состоянию на сегодня никак не отреагировали! Не банк а «Шарашкина-контора» злоупотребляющая монопольным положением в сфере приема коммунальных платежей от населения! Надеюсь НБУ заинтересуется таким перманентным нарушением прав клиентов и законодательства Украины!
Мегабанк
Відповідь банку
17 лютого 2020, 18:43
Шановний клієнт!

Дякуємо за Ваш відгук! Ми обов'язково розберемося в ситуації, що склалася.

З повагою, Мегабанк!
nurofen16 13 лютого 2020, 18:41
Відділення за адресою: Харків, вул. Алчевських, 46
Недавно посетил Мегабанк по вопросу денежного перевода за границу.
Обслуживание было нормальное, сотрудники вежливые.
Очереди есть, но в каком банке их нет.
Все прошло норм, перевод отправлен.
Мегабанк
Відповідь банку
14 лютого 2020, 9:53
Шановний клієнт!

Дякуємо за відгук!

З повагою, Мегабанк
Проблема вирішена
0938874707 5 лютого 2020, 0:10
Відділення за адресою: Вінниця, вул. Пирогова, 47-А
Сьогодні близько 11 години 04.02.2020 я вирішив зайти у відділення «Мегабанку», розташоване в місті Вінниці, по вулиці Пирогова, щоб заплатити квитанції за користування електроенергією. І у цьому відділенні я побачив дуже сумну картину, а саме як я зромзумів керівниця цього відділення підняла крик на персонал відділення в присутності клієнтів банку, виражаючись не коректно по відношенню до своїх співробітників. Такою поведінкою керівника я був дуже здивований та шокований,- вона просто відлякує клієнтів від свого ж банку, створюючи погану моральну атмосферу у відділенні. Тому я не став далі на це дивитись і слухати та пішов до другого банку, де атмосфера спокійніша. В таких установах, я вважаю керівник має вести себе більш коректно і адекватно по відношенню як до персоналу так і до клієнтів.
Мегабанк
Відповідь банку
6 лютого 2020, 11:31
Шановний клієнт!

Дякуємо за Ваш відгук! Ми обов'язково розберемося в ситуації, що склалася.

З повагою, Мегабанк!
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
Levovka 28 січня 2020, 14:33
Достойный банк. На достаточно хорошем уровне. Сам пользуюсь и всем советую.
Мегабанк
Відповідь банку
30 січня 2020, 12:36
Шановний клієнт!

Дякуємо за відгук!

З повагою, Мегабанк
Мінфін
Відповідь адміністратора
30 січня 2020, 16:14
Отзыв не подтверждён «Минфином» (на 30.01.2020).
Пользователь не предоставил документы по запросу администрации сайта, подтверждающие, что он является клиентом или пользовался услугами данного банка.
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
Duda2 28 січня 2020, 11:40
Відділення за адресою: Львів, пл. Міцкевича, 8
Я вперше отримула гроші закордону, їх помилково заблокували. В банку мені допогли, на місці подали заявку на розблокування. Все поянили детально. Зрештою, гроші я таки отримала. Хочу сказати, що обслуговування на високому рівні. Все розкажуть, пояснять, роз'яснять по поличках. Працівники уважливі та ввічливі.
Мегабанк
Відповідь банку
30 січня 2020, 12:35
Шановний клієнт!

Дякуємо за відгук!

З повагою, Мегабанк
Мінфін
Відповідь адміністратора
30 січня 2020, 16:14
Відгук не підтверджений «Мінфіном» (на 30.01.2020).
Користувач не надав документи на запит адміністрації сайту, які підтверджують, що він є клієнтом або користувався послугами даного банку.
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
robertheorh 21 січня 2020, 15:29
Відділення за адресою: Львів, вул. Виговського, 34
Продають особисті дані користувачів. Постійні дзвінки с пропонуванням кредитів і викупу кредиту мегабанку, НЕЗВАЖАЮЧИ НА ТЕ, ЩО МЕНІ 16 РОКІВ!

Це ще гірша шарашкіна контора, чим приватбанк. Не рекомендую
Мегабанк
Відповідь банку
21 січня 2020, 16:51
Шановний клієнт!

Для детального розгляду ситуації та її вирішення, просимо Вас уточнити інформацію щодо послуг, якими Ви користувались в Мегабанку. А також Ваш номер телефону, по якому надходять дзвінки.

З повагою, Мегабанк!
Проблема вирішена
korvin29 17 січня 2020, 12:04
Відділення за адресою: Харків, вул. Алчевських, 46
Добрый день!
На сегодняшний день имею 4 депозита в Мегабанке, по вопросам переклыдывания денег приходится отстаивать в очереди более 1.5 часов, так как специалистов всего 2 на все отделение по улице Алчевских в Харькове. Совет для новичков: обходите стороной это отделение.
Мегабанк
Відповідь банку
17 січня 2020, 13:30
Шановний клієнт!

Дякуємо за відгук!

З повагою, Мегабанк
Ariraner 13 січня 2020, 14:04
Не компетентность сотрудников отделения и контакт-центра 0800504400

У меня есть два действующих депозита в гривне на 12 месяцев с возможностью пополнения.
Сегодня в отделении №67 попытался узнать «возможно ли пополнять депозиты безналичными средствами с другого банка по реквизитам? „
Получил однозначны ответ, что НЕТ, только наличными.
Звоню в контакт-центр 0800504400 отвечает оператор, который вообще не может понять о чём речь… но отвечает что можно, спрашиваю почему мне в отделении сказали что только наличными.
Реквизиты оператор не знает, получить реквизиты нет возможности.
Оформил заявку на разбирательство, перезвонил сотрудник контакт-центра, который не понимает разницу в карточного счёта и депозитного счёта.
Итог: Компетентность сотрудников кране низкая, при том что банк вообще не имеет интернет-банкинга.
Мегабанк
Відповідь банку
14 січня 2020, 9:42
Шановний клієнт!

Дякуємо за Ваше звернення! Просимо надати нам номер телефону, з якого було здійснено дзвінок до контакт-центру, для детального аналізу та вирішення даного питання.

З повагою, Мегабанк!
Luka Ostrogskiy 26 грудня 2019, 20:29
Відділення за адресою: Харків, пр-т Гагаріна, 244
Висловлюю подяку працівникам відділення№89 за хороше відношення, професійне обслуговування. Дякую.
Мегабанк
Відповідь банку
2 січня 2020, 17:35
Шановний клієнт!

Дякуємо за відгук!

З повагою, Мегабанк
Qwertzx 23 грудня 2019, 12:13
Простоял 2 часа в очереди заплатить за газ. Через одного работники банка ведут своих знакомых без очереди. Работает одна касса
Мегабанк
Відповідь банку
23 грудня 2019, 20:41
Шановний клієнт!

Дякуємо за відгук! Просимо Вас уточнити інформацію щодо відділення, аби ми могли розібратися в даній ситуації.

З повагою, Мегабанк
Головна / Банки України 🏦 / Мегабанк 💰 / Відгуки про Мегабанку 📝