Мінфін - Курси валют України

Встановити
×

Введіть ваш E-mail
для оформлення передплати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!


Уважаемый Андрей!

У додатку до оформення підписки
ви можете також отримувати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
×

Отримуйте по E-mail найголовніші
фінансові новини України і світу:

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
Підписатися
Для того, щоб залишити відгук, потрібно увійти або зареєструватися
allallalla 31 серпня 2022, 11:13
Відділення за адресою: Миколаїв, пр-т Центральний, 71
Кредобанк без попередження закрив усі відділення у м. Миколаєві. Жодного повідомлення про закриття відділень! Ні у мобільному додатку, ні на електронну пошту, навіть на дверях відділень досі жодного повідомленя про закриття! Тільки на гарячій лінії повідомили, що так Кредобанк нібито «піклується про безпеку». Ось тільки банк піклується тільки про свої гроші, і аж ніяк про гроші своїх клієнтів, які довірили їх банку! Щоб зняти валюту, мені запропонували поїхати в Одесу!!! Чудовий вихід!
Кредобанк, ви знаєте, що клієнтів необхідно попереджати про свої наміри?
Кредобанк
Відповідь банку
Kredobank 31 серпня 2022, 16:14
Добрий день!
Інформація про роботу відділень банку в умовах воєнного стану розміщена на сайті банку за посиланням: https://kredobank.com.ua/private/stay-safe/robota-viddilen
Інформацію про зміни в роботі банку, а зокрема і відділень, ми розміщуємо за посиланням: https://kredobank.com.ua/about/pres-sluzhba/news
Водночас, звертаємо Вашу увагу на те, що зважаючи на ситуацію в країні, на жаль, складно спланувати роботу відділення у м. Миколаїв, тому, просимо перед візитом до відділення уточнювати інформацію про роботу у свого менеджера або зателефонувавши на інформаційну лінію банку за одним із номерів: 0-800-500-850, 0-800-600-850, +38 (032) 297-64-70, +38 (032) 240-06-00, +38 (089) 220−00−89.
Окрім того, інформація щодо графіку роботи та розташування відділень розміщена за посиланням: https://kredobank.com.ua/info/map
Перепрошуємо за незручності та дякуємо за розуміння.
Олесій Олексій 26 серпня 2022, 11:07
Моя історія не відрізняється від багатьох інших. При знятті коштів за кордоном виник технічний овердрафт. Просив узгодити відтермінування — марно. Оплатив, з метою забути за цей банк назавжди. На карті нулі. Проте періодично приходить смс о нарахуванні заборгованості. Кошти перераховував на карту, вони автоматично знімались і від операторів получав підтвердження що більше нічого не винен. Картку не можу закрити, бо нема поруч відділень. Сьогодні отримав чергове смс…
Кредобанк
Відповідь банку
Kredobank 26 серпня 2022, 15:24
Добрий день!
Напишіть нам у приватні повідомлення свої ПІБ та ІПН. З'ясуємо чому виникає заборгованість та надамо Вам зворотний зв'язок.
Olga Oo 23 серпня 2022, 23:32
Не то, что одну звезду в оценке обслуживания ставить, а надо минус 1000.
Никому и никогда не посоветую иметь какие-либо взаимосвязи с этими АФЕРИСТАМИ! Люди, прежде чем открыть счет в этом НЕДОбанке, 300 раз подумайте. Вас обманут и украдут ваши деньги и еще должны им останетесь. Моя ситуация абсолютно идентична тем, которые уже ниже описаны несколько раз. Положила гривны на счет, сняла эту сумму в банкомате за границей, причем на счету еще оставался остаток моих средств, в результате через пару месяцев узнаю, что я должна банку 8 тыс грн. Все по одному сценарию-в результате аферы на курсе, банк делает вас должником, еще и проценты наматывает. Причем ни одного сообщения о том, что есть задолженность по счету, которой в принципе и быть не должно, т.к. натуральное мошенничество- то, что эти аферисты творят с замораживанием денег на счету по одному курсу, а списыванием через не сколько дней по более высокому, за три месяца не было. Ни в одном банке такого обмана не встречала.Считаю в войну, так надувать людей не то что отвратительно, а аморально!!! Таких НЕДОучереждений в принципе не должно существовать в Украине. Надеюсь в скором времени так и случится.
Кредобанк
Відповідь банку
Kredobank 24 серпня 2022, 12:40
Добрий день!
Нам прикро, що у Вас погіршилась думка про роботу банку.
Однак, наголошуємо, що списання по операціях, здійснених з використанням банківської платіжної картки за кордоном, відбуваються в чіткій відповідності до Правил банку, з якими клієнт погоджується при укладенні договору. У зв'язку зі значним коливанням курсу валют, справді можливе виникнення заборгованості, якщо сума списання буде більшою від суми, яка блокується на момент проведення операції та на рахунку буде не достатньо коштів, щоб покрити різницю.
Щоб дізнатись деталі операцій, по яких у Вас виникли курсові різниці, рекомендуємо звернутись на інформаційну лінію банку за одним із номерів:
0-800-500-850, 0-800-600-850, +38 (032) 297-64-70, +38 (032) 240-06-00, +38 (089) 220−00−89.
Додатково інформуємо, що курс валют та схема конвертації розміщені на сайті банку за посиланням: https://kredobank.com.ua/info/kursy-valyut/cards
Проблема вирішена
Andrkos 20 серпня 2022, 14:36
Заблокували картку з моїми коштами, в підтримці нічого не можуть сказати, коли картку розблокують, мобільний банкінг теж не працює
Кредобанк
Відповідь банку
Kredobank 22 серпня 2022, 11:27
Добрий день!
Уже з'ясовуємо в чому проблема та обов'язково надамо Вам зворотний зв'язок.
Перепрошуємо за тимчасові незручності.
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
Strangers 14 серпня 2022, 12:53
Відділення за адресою: Одеса, вул. Катерининська, 89
По этому адресу отделение
Закрыто
Кредобанк
Відповідь банку
Kredobank 15 серпня 2022, 11:14
Добрий день!
На початку серпня Кредобанк відновив роботу відділення за адресою вул. Катерининська, 89 у м. Одеса.
Графік роботи:
пн-пт, 10:00 — 17:00 год;
операційний час: 10:00 — 16:00 год;
вихідні: сб, нд.
Volodymyr Dozirtsiv 2 серпня 2022, 16:19
з глибоких мінусів — в банку не то дуже текучка кадрів чи що. віп-пенеджер для пакету Elite помінявся вже тричі. Про це ви дізнаєтесь вже по факту коли звертаєтесь в банк.
ще якісь мутки з отриманням картки на довірену особу — то кажуть власник рахунку має забирати всі картки до рахунку, то кажуть що довірена особа.

з плюсів — дуже гнучкі умови на картці мастеркард і пакеті. валюту і гривню видають без проблем згідно запитів.

Банк не дуже підходить для всяких міжнародних платежів крім Польщі. Але для базових потреб в межах України покриває 95% потреб.
Кредобанк
Відповідь банку
Kredobank 3 серпня 2022, 11:00
Добрий день!

Дякуємо за Ваш відгук. Для нас дуже важливо отримувати коментарі стосовно обслуговування в нашому банку з метою своєчасного прийняття заходів для усунення недоліків у нашій роботі та надання сервісу найвищої якості.
Ваші зауваження доведено до відома керівників профільних підрозділів банку для здійснення відповідного аналізу та вчинення всіх необхідних дій задля покращення якості обслуговування.
Дякуємо, що користуєтесь послугами банку.
Slava Yк 24 липня 2022, 23:43
Советую всем почаще проверять свой баланс по карте. Кредобанк в тихаря списывает деньги с вашей карты! В одой из стан Евросоюза снимали совои деньги с карты, расчитывались картой за покупки, весь баланс сразу же проверяли, проходит пару дней, открываю приложение, а там -13000 грн в минусе! звоню на гарячую линию- там оператор говорит что это все нормально, ссылаясь на то что курс валют поменялся! В приложении поменяли даже стоимость покупок и увеличели количество снятых в банкомате денег тремя днями ранее!
Кредобанк
Відповідь банку
Kredobank 26 липня 2022, 13:37
Добрий день!
Нам прикро, що у Вас погіршилась думка про роботу банку.
Однак, наголошуємо, що списання по операціях, здійснених з використанням банківської платіжної картки за кордоном, відбуваються в чіткій відповідності до Правил банку, з якими клієнт погоджується при укладенні договору. У зв'язку зі значним коливанням курсу валют, справді можливе виникнення заборгованості, якщо сума списання буде більшою від суми, яка блокується на момент проведення операції та на рахунку буде не достатньо коштів, щоб покрити різницю.
Щоб дізнатись деталі операцій, по яких у Вас виникли курсові різниці, рекомендуємо звернутись на інформаційну лінію банку за одним із номерів:
0-800-500-850, 0-800-600-850, +38 (032) 297-64-70, +38 (032) 240-06-00, +38 (089) 220−00−89.
Додатково інформуємо, що курс валют та схема конвертації розміщені на сайті банку за посиланням: https://kredobank.com.ua/info/kursy-valyut/cards
kirillkost 24 липня 2022, 1:02
Я клиент банка больше 5 лет на самом высоком тарифном пакете Word Elite. Мне всегда нравился этот банк и я даже советовал его друзьям.
Сегодня с меня скрытым платежом который не видно ни в каких выписках списали 14 тыс. гривен. Обьяснено тем что пару дней назад я делал покупку в долларах по старому курсу, но теперь курс изменился и они решили его постфактум в свою пользу изьять.
Замечу, что никакой заморозки денег там не происходило. Я купил обьектив и давно его уже получил и пользуюсь им.
Так что на здоровую голову вообще не налазит как можно такое чудить.
Только сейчас я увидел кучу похожих комментарией от других людей на этом сайте. Я редко проверяю счет и боюсь представить сколько денег они «по тихому» забрали у меня за мои последние пол года жизни за границей.
Если бы это делали явно — я бы мог еще понять и учесть в следующий раз. Но не оповещать о таких операциях и полностью удалять заметки о них из выписок — в наглости вас не превзойти.
Закрою счет в вашем банки сразу же по прибытию в Украину. Слава богу в других банках можно открыть ФОП счет удаленно и больше не иметь дело с вами даже отсюда.
Кредобанк
Відповідь банку
Kredobank 26 липня 2022, 13:20
Добрий день!
Нам прикро, що у Вас погіршилась думка про роботу банку.
Однак, наголошуємо, що списання по операціях, здійснених з використанням банківської платіжної картки за кордоном, відбуваються в чіткій відповідності до Правил банку, з якими клієнт погоджується при укладенні договору. У зв'язку зі значним коливанням курсу валют, справді можливе виникнення заборгованості, якщо сума списання буде більшою від суми, яка блокується на момент проведення операції та на рахунку буде не достатньо коштів, щоб покрити різницю.
Щоб дізнатись деталі операцій, по яких у Вас виникли курсові різниці, рекомендуємо звернутись на інформаційну лінію банку за одним із номерів:
0-800-500-850, 0-800-600-850, +38 (032) 297-64-70, +38 (032) 240-06-00, +38 (089) 220−00−89.
Додатково інформуємо, що курс валют та схема конвертації розміщені на сайті банку за посиланням: https://kredobank.com.ua/info/kursy-valyut/cards
0971088477 23 липня 2022, 0:20
18 липня знімала кошти з картки в Чехії, через 4 дні коли НБУ відпустив курс банк направив мінус майже 14000грн!!! Це з максимума 50тис, що можна було зняти з укр картки зараз! Прошу зверніть увагу на цей банк відповідні органи! Жодних проблем з іншими картками у мене та моїх знайомих хто зараз за кордоном не було! 4 дні після операції пройшло!
Кредобанк
Відповідь банку
Kredobank 26 липня 2022, 13:16
Добрий день!
Нам прикро, що у Вас погіршилась думка про роботу банку.
Однак, наголошуємо, що списання по операціях, здійснених з використанням банківської платіжної картки за кордоном, відбуваються в чіткій відповідності до Правил банку, з якими клієнт погоджується при укладенні договору. У зв'язку зі значним коливанням курсу валют, справді можливе виникнення заборгованості, якщо сума списання буде більшою від суми, яка блокується на момент проведення операції та на рахунку буде не достатньо коштів, щоб покрити різницю.
Щоб дізнатись деталі операцій, по яких у Вас виникли курсові різниці, рекомендуємо звернутись на інформаційну лінію банку за одним із номерів:
0-800-500-850, 0-800-600-850, +38 (032) 297-64-70, +38 (032) 240-06-00, +38 (089) 220−00−89.
Додатково інформуємо, що курс валют та схема конвертації розміщені на сайті банку за посиланням: https://kredobank.com.ua/info/kursy-valyut/cards
Olha11 19 липня 2022, 18:32
Відділення за адресою: Чернігів, пр-т Перемоги, 127
Добрый день.
Я такого обдиралава наглого и циничного ещё не встречала!
Снимали наличку в банкомате в Польше в среду.
А через неделю во вторник на карты пришёл минус в общей сумме около 14 000 грн!!!
То есть пока курс был стабильный, расчёт не проводили. Только курс поднялся, решили тут же провести перерасчёт и прислать минуса! Когда удобно!!!
Списание денег должно проводится в день операции и точка!!! А не когда якобы «платёжная система присылает информацию о операции». Надельной давности!!!
Это как называется??? Вы воруете деньги у людей!!! Во время войны!
Читая отзывы, это у вас в порядке вещей!!!
Кредобанк
Відповідь банку
Kredobank 20 липня 2022, 14:48
Добрий день!
Нам прикро, що у Вас погіршилась думка про роботу банку.
Однак, наголошуємо, що списання по операціях, здійснених з використанням банківської платіжної картки за кордоном, відбуваються в чіткій відповідності до Правил банку, з якими клієнт погоджується при укладенні договору. У зв'язку зі значним коливанням курсу валют, справді можливе виникнення заборгованості, якщо сума списання буде більшою від суми, яка блокується на момент проведення операції та на рахунку буде не достатньо коштів, щоб покрити різницю.
Щоб дізнатись деталі операцій, по яких у Вас виникли курсові різниці, рекомендуємо звернутись на інформаційну лінію банку за одним із номерів:
0-800-500-850, 0-800-600-850, +38 (032) 297-64-70, +38 (032) 240-06-00, +38 (089) 220−00−89.
Додатково інформуємо, що курс валют та схема конвертації розміщені на сайті банку за посиланням: https://kredobank.com.ua/info/kursy-valyut/cards
Anna231 14 липня 2022, 13:57
Незнають реквізити свого БАНКУ. Неможуть допомогти у створенні правильних реквізитів, для переказу з-за кордону на ваш рахунок. Толку з того якщо маєте в цьому банку валютний рахунок, всеодно ніхто незможе перерахувати вам з- за кордону туди гроші. Бо ці унікуми невзмозі надати свої ж правильні реквізити, щоб вам надійшли ті кошти. Вони тільки надають якийсь спеціальний індетифікатор для реквізитів. І гроші просто десь пропадають, бо назад відправник у теж не повертаються!!! Це аферисти! Хочете залишитись без грошей, подарувати їх злодіям? Далеко ходити не треба, зверніться до Кредо банку, залишитись з дулею в кармані! На гарячій лінії ніхто нічого не вирішує, просто знущаються, таке враження, що радіють що нажились на ще одній жертві!
Кредобанк
Відповідь банку
Kredobank 14 липня 2022, 17:01
Добрий день!
На жаль, наданої Вами інформації недостатньо щоб розібратись в ситуації, тому написали Вам у приватні повідомлення для уточнення даних.
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
krovla 8 липня 2022, 22:17
28.04.2022 року мені моі друзі дали гроші на бінокль нічного бачення по курсу кредо банка щоб я купила в Польщі.я поставила гроші на рахунок в максимальній допустимі сумі 100000гр.поіхала в польщу купила бінокль нічного бачення на передову хлопцям, а через три дня бачу мінус у себе на карті 7231.13гр.тобто на тому захотів заробити банк получется.в результаті я маю мінус і не знаю що мені робити.
на мое звернення дали мені відповідь що проблема вирішена хоча вони нічого не зробили.
комусь ці відсоткі списують комусь ні роблячть що хочуть.
якась дискрімінація.крутять людьми і грошима як хочуть
Кредобанк
Відповідь банку
Kredobank 12 липня 2022, 15:40
Добрий день!
У відповіді на звернення ми вже надали Вам роз'яснення стосовно причин виникнення заборгованості та відповідності операцій договірним відносинам з Вами.
4.07.2022 пришёл забирать депозит, ранее заказав сумму по «горячей» линии.Прийдя в банк, узнаю, заказа у них нет, в Кропивницком.Звоню на линию, да, вы звонили, но чё-то заказ не отображается! Зачем такая «горячая» линия??! Скажите, что мы заказуем «под настроение», я б сходил в банк заказал.Предложили мне забирать деньги за 3 раза, в день можно не больше 50000грн. или всю сумму только послезавтра!!! Думал в наших банках бывает бардак, а вот в европейских порядок, ни в одном банке ещё такого не было, даже в военное время!
Кредобанк
Відповідь банку
Kredobank 5 липня 2022, 10:43
Добрий день.
Перепрошуємо за спричинені незручності та дякуємо за зворотний зв'язок стосовно обслуговування на інформаційній лінію банку. Ми проаналізуємо чому виникла описана Вами ситуація та результат повідомимо Вам у приватні повідомлення.
Проблема вирішена
ArtemR 20 червня 2022, 12:10
Банк який нічого не може, нічого не вміє, та не хоче вміти.
В мене було достатньо проблем з ним аби я переказав всі гроші до іншого банку, але опишу найсвіжіший випадок безмежної недбалості та клієнтоорієнтованості цього банку.
Останній платіж по кредиту, мав бути 18 червня (18.06.22), гроші закинув 03 червня (03.06.22), аби не забути та не було до мене ніяких питань, закинув повну суму, до копійок, що показувалась у додатку (Kredobank).
Сьогодні (20.06.22) приходжу у відділення, а мені кажуть, гроші чомусь не знались з рахунку 18.06, а тепер у вас борг, 18 копійок (і починають мені розповідати, — «ось якби ви платіж через касу робили, а не онлайн…», цікаві історії з минулого)
Питання що тепер робити? — «заплати через касу 18 копійок», тобто через їх помилку я маю їм занести ЩЕ грошей.
Спроба довести їм що вони неправі успіхом не закінчились.
Вирішив заплатити ці копійки просто аби позбутись будь-яких звʼязків з цими шахраями.
На касі кажуть — «ще комісія буде, 50 гривень»
Дарина Федунь, яка весь час мені пояснювала що це вони не намахують мене, що це їх нормальний процес роботи, пропонує заплатити онлайн ці копійки, гроші вони побачать одразу та зроблять виписку що кредит погашений.
Я вже достатньо часу з ними прогаяв, тож погоджуюсь.
Але в процесі зʼясовується що одразу вони НЕ побачать, ось дивина, між банками вони не бачать одразу розрахунку.
Потім ще зʼясувалось що вони одразу виписку про закриття кредиту теж не можуть зробити, це робиться декілька днів (ви реально такі недолугі?)
Висновок, ні в якому разі не несіть до них гроші, вони того не варті.
Кредобанк
Відповідь банку
Kredobank 21 червня 2022, 13:08
Добрий день!
Ми проаналізуємо описану Вами ситуацію та надамо зворотний зв'язок у приватні повідомлення.
Разом з тим, наголошуємо, що в Онлайн-банкінгу не відображається сума до повного погашення кредиту. Суму, яку необхідно сплатити для повного погашення кредиту, можна дізнатись зателефонувавши на інформаційну лінію банку чи у відділенні і ця сума буде актуальною тільки на ту дату коли Вам її озвучили.
Проблема вирішена
OneUser 17 червня 2022, 22:30
Відділення за адресою: Тернопіль, вул. Замкова, 7
При зачисление на карту 1400грн. 20.05.2022
Банк прислал смс что карта заблокирована. При звонке в горячую линию сказали прийти в отделение подтвердить средства. В отделение просто махнул плечами и сказали мы не знаем что с вами делать ждите пару дней. Горячая линия нечем не помогает так как у них только данные что заблокировал отдел безопасности и больше данных у них нет. После отзыва банк позвонил и сказал подойти в отделение. Были возле второго отделения банка нам сказали чтоб мы шли в то отделение где открыли карту. Пришли в отделение, а нам снова сказали мы вам ничем не можем помочь у нас вас счёт просто не активный и все других данных не и нам никаких уведомления не приходили что вам делать. Горячая линия работает по одной программе, отделение по другой программе, а отдел безопасности по третьей. И все эти программы не связанные между собой и уже почти месяц и результата нет никакого. Сразу прошу банк не звонить чтоб сказать пройдите в отделение, чтоб услышать все тоже самое что у них нет данных. Вы лучше дайте понятное пояснение как предоставить происхождение средств или образец заявления чтоб написать в отделении.
Отправьте данные сотрудникам, чтоб решить эту проблему. А лучше чтоб сам отдел безопасности позвонил и мы с ним решили это проблему! И банк с европейским происхождением по идее должно работать как часы.
Кредобанк
Відповідь банку
Kredobank 21 червня 2022, 12:47
Добрий день!
Дякуємо за відгук. Ми обов'язково проаналізуємо чому виникло таке непорозуміння. Постараємось якомога швидше надати Вам зворотний зв'язок.
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
Walentyna Sz 5 червня 2022, 21:05
Звернення через інтернет-сторінку банку для надання офіційної відповіді банком ігноруються, скарги і звернення зі сфери комплаєнс — не опрацьовуються.
Кредобанк
Відповідь банку
Kredobank 6 червня 2022, 17:59
Добрий день!
Усі Ваші звернення, включно з відгуками від 26.05.2022 р., зафіксовані банком та триває їх розгляд. Ми обов'язково надамо Вам відповідь за результатами розгляду.
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
Vladyslav77777 3 червня 2022, 17:33
Дружина знімала кошти в Польщі, оскільки хотіла здійснити покупку, перед зніманням коштів передзвонив в банк на гарячу лінію, шоб уточнити всі деталі, та запитатись по якому курсу будуть конвертуватися гривні в злоті, у відповідь почув по курсу на ПОТОЧНИЙ ДЕНЬ, розмова є в них записана, оскільки всі розмови записуються, через тиждень прийшов перерахунок і комісія в — 1000грн. Як результат виглядає так що вони просто брешуть і розводять людей, працюю з цим банком довший час, буду закривати всі рахунки і свого ФОП теж закрию, оскільки в 21 столітті у період війни, займатись розводом у такій серйозній установі це просто не припустимо. НЕ РЕКОМЕНДУЮ
Кредобанк
Відповідь банку
Kredobank 6 червня 2022, 17:57
Добрий день!
Щоб ми могли проаналізувати якість наданої Вам консультації, просимо у приватні повідомлення вказати нам Ваші ПІБ, номер телефону та дату звернення на Інформаційну лінію банку.
Додатково наголошуємо, що схема конвертації валют при списанні коштів з рахунку по операціях, здійснених з використанням банківської платіжної картки, за кордоном описана в Правилах банку, з якими клієнт погоджується при укладенні договору, та на сайті банку за посиланням: https://kredobank.com.ua/info/kursy-valyut/cards
Проблема вирішена
Users 1 червня 2022, 12:15
Відділення за адресою: Тернопіль, вул. Замкова, 7
При переводе на вашу карту небольшую сумму, карту могут просто заблокировать их отдел безопасности. Но при этом ни оператор ни в отделение банка не могут дать Вам ответа и говорять ожидайте смс. Из-за того, что отдел безопасности работает другой программой, что у оператора и в отделении банка нет доступа к такой программе. Не рекомендую пользоваться этим банком, так как потеряете время и деньги. Тем более в такое время, когда нужна каждая копейка.
Кредобанк
Відповідь банку
Kredobank 2 червня 2022, 16:14
Добрий день!
Ми проаналізуємо описану Вами ситуацію та надамо відповідь у приватні повідомлення.
lessfer 31 травня 2022, 10:05
НЕ рекомендую! Починаючи від супернекомпетентних працівників та закінчуючи чудо-додатками, в яких несинхронізована інформація та не відповідає дійсності, через що проводяться операції з коштами, про які дізнаєшся постфактом, як от продаж валюти
Кредобанк
Відповідь банку
Kredobank 31 травня 2022, 14:26
Добрий день!
Щоб ми могли проаналізувати описану Вами ситуацію та надали зворотний зв’язок, просимо у приватні повідомлення повідомити нам Ваші ПІБ, ІПН та детальніше описати суть порушеного питання.
Або заповнити форму на сайті банку, за посиланням:
https://kredobank.com.ua/info/opytuvannya/zalyshyty-zauvazhennya-skargu
krovla 30 травня 2022, 13:50
02.05.2022 року мені моі друзі дали гроші на бінокль нічного бачення по курсу кредо банка щоб я купила в Польщі.я поставила гроші на рахунок в максимальній допустимі сумі 100000гр.поіхала в польщу купила бінокль нічного бачення на передову хлопцям, а через три дня бачу мінус у себе на карті 7231.13гр.тобто на тому захотів заробити банк получется.в результаті я маю мінус і не знаю що мені робити
Кредобанк
Відповідь банку
Kredobank 30 травня 2022, 14:53
Добрий день!
Ми проаналізуємо описану Вами ситуацію та обов'язково надамо зворотний зв’язок у приватні повідомлення.

Курс валют в Кредобанку

Валюта Купівля Продаж
EUR 45.31 45.69
PLN 10.46 10.74
USD 41.21 41.59
Всі курси банку

Курс валют в Кредобанку

Валюта Купівля Продаж
EUR 45.31 45.69
PLN 10.46 10.74
USD 41.21 41.59
Всі курси банку
Головна / Банки України 🏦 / Кредобанк 💰 / Відгуки про Кредобанку 📝