Мінфін - Курси валют України

Встановити
×

Введіть ваш E-mail
для оформлення передплати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!


Уважаемый Андрей!

У додатку до оформення підписки
ви можете також отримувати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
×

Отримуйте по E-mail найголовніші
фінансові новини України і світу:

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
Підписатися
Для того, щоб залишити відгук, потрібно увійти або зареєструватися
Romram 25 грудня 2022, 20:41
Мабуть тому що за ним стоять європейці, а не горохи різні. В банку є послуга — мультивалютні рахунки — долар, євро, злотий, гривня звичайно. Гривня і злотий є завжди. Долар є завжди під замовлення. Менеджери самі вам зателефонують і запитають де і коли вам зручно отримати гроші. Да і в них є мінуси. Це мало послуг онлайн. Да, є бюрократія. Але все це компенсується якістю обслуговування. Тим більше банк від PKO і ви в Польщі можете знімати гроші в злотих, при потребі. Я не хочу скаазати що інші банки, крім банка Монобанка, гірші. Ні десь теж на рівні Кредобанка. теж намагаються бути європейськими по своїх можливостях. Але я просто задоволений роботою Кредобанка тому і висловлюю своє хороше відношення до них.
Кредобанк
Відповідь банку
Kredobank 26 грудня 2022, 16:24
Дякуємо за теплі слова подяки! Ми й надалі працюватимемо над розширенням спектру онлайн-послуг та покращенням якості обслуговування.
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
Vop0962282977 19 грудня 2022, 12:33
Відділення за адресою: Київ, вул. Євгена Сверстюка, 11
Банк нормальний. Рекомендую для співпраці.
Працюю з ним вже більше 5 років.
Кредобанк
Відповідь банку
Kredobank 19 грудня 2022, 17:30
Дякуємо за довіру!
LeraBiedulina96 18 грудня 2022, 20:40
6.12 я звернулася до відділення банку м. Києва за адресою проспект Перемоги 96 з метою відкриття поточного рахунку для ФОП. Важливе уточнення — клієнтом банку я є (тобто раніше вже провели процедуру ідентифікації, верифікації, всі необхідні перевірки. Кредитів та заборгованостей я не маю, є лише рахунок із 0 залишком та відсутністю оборотів за останній рік). Оскільки в мене змінилася адреса прописки з мого минуло звернення в банк — її потрібно було замінити, але співробітник банку з N-спроби змогла нормально роздрукувати заяву на відкриття рахунку з вірно вказаною адресою. Взявши всю необхідну інформацію, мені сказали що повідомлять реквізити мого рахунку пізніше, оскільки відкриває його не відділення, а головний банк. Після цього було кілька спроб зв’язатися зі співробітником банку — на що я не отримала нічого, окрім ігнорування. Співробітник знайшов час мені відповісти лише після дзвінка в контакт-центр, але відповідь була невтішною — рахунок ще не відкритий.
14.12 я нарешті отримала реквізити відкритого рахунку, на моє запитання «Чого це зайняло 7 робочих днів (а не 3, як того вимагає законодавство)? отримала відповідь «Була повітряна тривога». Хм, цікаво — в Києві повітряна тривога була 7 днів тільки за однією адресою??? ПОМИЛКА № 1.

Оскільки я ФОП, мені ще потрібні були ключі і доступи до клієнт-банку IFOBS, які звісно ж не прийшли. На запитання «Коли?» була знову отримана відповідь «Очікуйте». Через день очікування я звернулася на гарячу лінію IFOBS, де мені повідомили, що заявку на отримання ключів не була залишена співробітниками відділення. ПОМИЛКА № 2.

Заявку оформили в онлайн-режимі. До кінця дня мені передзвонили і повідомили, що співробітники відділення банку вказали не всю необхідну інформацію, і отримати ключі я не можу. ПОМИЛКА № 3

Нерви мої вже почали здавати, було ще кілька звернень у колл-центр, розмова закінчувалася однаково — «Чекайте, ми розберемося і передзвонимо», але на жаль, довгоочікуваного дзвінка я так і не отримала. Мої прохання поєднати мене з кимось із керівних осіб — були жорстко відхилені. Наступного дня до обіду (а це 3 робочі години) я також не отримала ніякої інформації.
Наступним етапом був дзвінок до Головного банку, де теж була доволі цікава розмова. Висловитись мені не дали, весь час перебивали наступними фразами: «Мені ніколи», «Я зайнята» «Це не моє питання», і моє улюблене «Жіночка, давайте не будемо псувати настрій перед святами». Так ось «ЖІНОЧКА, ВИ НАПЕВНЕ ВЧАСНО ЗАРПЛАТНЮ ОТРИМУЄТЕ І МОЖЕТЕ СПЛАТИТИ ВСІ ВАШИ ВИТРАТИ. Я 2 ТИЖНІ СИДЖУ БЕЗ ЗАРПЛАТИ, ОСКІЛЬКИ ЗВЯЗАЛАСЬ З ВАШИМ ТАК ЗВАНИМ „БАНКОМ“». Як результат — мені зателефонували з відділення та сказали, що ключі будуть, знову очікуйте. І дійсно, вони прийшли, але тільки на пошту (СМС повідомленням не було). На моє запитання «Коли буде СМС?», була відповідь «Протягом 30 хвилин». Через ще пів години виявилося, що на цей час у ГБ обід і зробити цю операцію прямо зараз вони не можуть. Тобто, співробітник нахабно збрехав про час очікування або настільки некваліфікований, що не знає точний час обіду її колег. ПОМИЛКА № 4.

Зрештою через 2 тижні очікування я змогла отримати всю необхідну інформацію. А також наостанок відбулася дуже цікава розмова з керівником цього «прекрасного» відділення, де я не отримала жодної відповіді на свої запитання, окрім наглої брехні і більше того, переді мною навіть ніхто не вибачився. І так, були поставлені наступні запитання:
1) — «З якої причини банк порушивши вимоги законодавства відкривав рахунок 7 робочих днів?»
— «3 дні документи були на нашій стороні, 3 дні на ГБ»

Що саме банк по 3 дні вивчав у заяві на відкриття рахунку вже існуючого клієнта банку — залишається загадкою.
До того ж я вимагаю щоб банком були встановлені точні терміни, коли інформація була передана на ГБ, оскільки найімовірніше що вона була передана 13−14.12 в день безпосереднього відкриття рахунку
2) — «Чого не було залишено заявку на отримання доступів IFOBS?»
— «Такого бути не може. Заявка „нібито“ залишається при відкритті рахунку».

Наскільки я розумію, співробітники колл-центру бачать більш достовірну інформацію в системі і помилитися не могли, але все ж таки виникає питання — хто є більше некваліфікований — співробітники відділення, які не залишили з якоїсь причини заявку і нахабно брешуть що такого бути не може або співробітники служби підтримки? Я схиляюсь до першого варіанту. На додаток, всі розмови з контактом центром записуються, легко можна відстежити що саме було сказано.
3) — «Яка інформація була не вказана в заявці та з якої причини?»
— «Система „сама“ переплутала 1 цифру у номері телефону».

Чому це сталося і чи зверталися співробітники відділення до компанії розробника — була отримана відповідь «Це не у моїй компетенції». Тобто банк знову не захотів розібратися у істинних причинах цієї проблеми та хоча б частково зняти з себе відповідальність. Питання яке напрошується само по собі- «А що взагалі в компетенції начальника відділення?». Виходячи з діалогу, взагалі нічого.

А тепер з приводу цього питання можу сказати як людина, яка пропрацювала 5 років у компанії, що супроводжує ПЗ, встановлене в даному банку — вкотре нахабна брехня. Не може система просто так підтягнути не ту інформацію,«не ту цифру у мобільний телефон", оскільки вся вона зберігається у базі, а я не змінювала свій телефон. І навіть тут я можу припустити, що співробітники забули змінити мою адресу прописки, про яку вказано на початку цього повідомлення — ось істина причина.

Як результат: 2 тижні я не могла отримати необхідну інформацію у повному обсязі, 2 тижні мені довелося криком і скандалами вимагати інформації з приводу здавалося би простого відкриття рахунку. 2 тижні без зарплати, декілька безсонних ночей, тиждень п’ю заспокійливі, трапився на нервовому срив та напад астми чого не було не те що 2 роки, не було жодного разу за всю війну. Брехня, повне ігнорування тебе як клієнта, перекидання відповідальності з однієї людини на іншу, відсутність вибачень, але ось насамкінець останні питання — за яке «обслуговування» рахунку мені тепер платити цьому «банку» і хто мені відшкодує фізичну та моральну шкоду? Я вимагаю жорсткого покарання всіх винних у цій ситуації.

Цікаво скільки би часу прийшлось очікувати якби я не дзвонила?
Скільки би часу прийшлось чекати, наприклад, літнім людям які не можут відстояти свої права у повній мірі?
Бажаю всім співробітника причетних до цієї ситуації подібного обслуговування вас у інших центрах надання послуг, але вже як клієнтів, протягом 14 робочих днів, та ще і з подібним відношенням. Ось такий клієнтоорієнтований підхід в Кредобанку. Добре поміркуйте перш ніж звертатися до так званої «фінансової установи», а особливо до відділення за адресою м.Київ, пр. Перемоги 96
Кредобанк
Відповідь банку
Kredobank 19 грудня 2022, 17:25
Добрий день!
Вже аналізуємо описану ситуацію та за результатами розгляду обов'язково надамо Вам зворотний зв'язок.
KravezzzRT 18 грудня 2022, 14:21
Открыл правильную карту и не жалею. Удобная карта, она выгодная, так как не снимается плата за использование, нет процентов при снятии в банкомате и при переводах между картами. Приложение банка классное и удобное, пользуюсь им ежедневно, минусов не нашел.
Кредобанк
Відповідь банку
Kredobank 19 грудня 2022, 17:22
Дякуємо за відгук.
Нам приємно, що Вас все влаштовує.
Tatia12 7 грудня 2022, 14:15
Абсолютно згодна з негативними відгуками щодо закриття рахунку он-лайн. По-перше, при відкритті рахунку не повідомляють, що закриття можливе тільки за особистої присутності, по-друге в новинах банку зазначено, що можливе відкриття он-лайн … звучить дивно відкрити он-лайн можливо, закрити он-лайн, немає можливості. …Чому інші банки дають таку можливість, особливо у реаліях сьогодення? Щодо мене особисто, я принципово не повертатимуся в Україну через відсутність коштів, а також на тлі закликів уряду «по можливості виїхати в місця безпечні для громадян, а також економії електроенергії та іншого».Чому Мінфін не сприятиме одному рішенню для всіх банків в умовах війни залишається загадкою.
Кредобанк
Відповідь банку
Kredobank 8 грудня 2022, 17:01
Добрий день!
Дякуємо за зворотний зв'язок.
Ми постійно працюємо над розширенням спектру онлайн-послуг і над можливістю закриття рахунку без відвідування відділення в тому числі.
Як тільки це стане можливим ми одразу висвітлимо цю інформацію в новинах на сайті банку за посиланням: https://kredobank.com.ua/about/pres-sluzhba/news
greatemouse 28 листопада 2022, 9:16
Банк користуючись становищем коли в країні йде війна, не надае можливості припинити співпрацю із ним і закрити усі рахунки у віддаленому режимі, а вимагае особистої присутності. Я знаходжуся за кордоном і не маю наміру наразі повертатися та ризикувати своїм життям, задля вирішення питань із цим банком. І до речі, це в КРЕДОБАНК таке ВІП обслуговування.

НАЙЖАХЛИВІШЕ ВІП ОБСУГОВУВАННЯ КРЕДОБАНК!!!
КРЕДОБАНК ЦЕ НАЙГІРШИЙ БАНК З УСІХ.
НАЙГІРШИЙ ОНЛАЙН БАНК ЦЕ КРЕДОБАНК — не мае необхідного функціоналу.
НАЙГІРШИЙ МОБІЛЬНИЙ ДОДАТОК ЦЕ КРЕДОБАНК — не мае необхідного функціоналу.

Банк пользуясь положением, когда в стране идет война, не дает возможности прекратить сотрудничество с ним и закрыть все счета в отдаленном режиме, а требует личного присутствия. Я нахожусь за границей и не намерен возвращаться и рисковать своей жизнью, для решения вопросов с этим банком. И кстати, это в КРЕДОБАНКе такое ВИП обслуживание.

САМЫЕ УЖАСНЫЕ ВИП ОБСУЖДЕНИЯ КРЕДОБАНК!!!
КРЕДОБАНК ЭТО ХУДШИЙ БАНК СО ВСЕХ.
ХУДШИЙ ОНЛАЙН БАНК ЭТО КРЕДОБАНК — не имеет необходимого функционала.
ХУДШЕЕ МОБИЛЬНОЕ ПРИЛОЖЕНИЕ ЭТО КРЕДОБАНК — не имеет необходимого функционала.
Кредобанк
Відповідь банку
Kredobank 28 листопада 2022, 15:30
Добрий день!
Станом на сьогодні, закриття рахунку можливе виключно на підставі належним чином поданої заяви у будь-якому відділенні АТ «КРЕДОБАНК» та за умови відсутності заборгованості. Заяву можна подати не тільки особисто, а це може зробити і Ваша довірена особа. Довіреність має бути оформлена згідно чинного законодавства України та передбачати повноваження на закриття рахунку/-ів.
Разом з тим, ми прагнемо забезпечити якомога комфортніше дистанційне обслуговування наших клієнтів, тому постійно вдосконалюємо наші сервіси онлайн-обслуговування.
Як тільки з’явиться можливість дистанційного закриття рахунку ми Вас обов’язково проінформуємо.
Три літри 22 листопада 2022, 16:55
Відділення за адресою: Харків, вул. Ярослава Мудрого, 29-А
Минулого грудня оформив кредит на новое авто. На відміну він Приватбанку процес пройшов бистро, з мінімумом бюрократії. Погасити кредит можна взагалі не відвідуючи відділення: на горячій лінії уточним суму, переказав — в той же день кредит був закритий.

Цілком задоволений роботою банку.

Окремо хочу сказати про УБКІ про яке тут було декілька відгуків з прив‘язкою до Кредобанку. Тільки що перевірив: інформація про закритий кредит вже присутня в УБКІ. Одночасно с цим мій поточний кредитний рейтинг (барабани та тривожна тиша) 309. Цензурно описати цей результат неможливо, а лаятись у відгуку не хочеться.
Кредобанк
Відповідь банку
Kredobank 23 листопада 2022, 11:46
Добрий день!
Дякуємо за зворотний зв'язок. Ми і надалі ставатимемо кращими для вас.
Nawal55 17 листопада 2022, 10:53
Відкрив на Мінфіні депозит на рік. Дуже зручно онлайн оформлення. Сподіваюсь і далі буде на відмінно!
Кредобанк
Відповідь банку
Kredobank 17 листопада 2022, 17:39
Добрий день!
Дякуємо за зворотний зв'язок та просимо у приватні повідомлення уточнити про який саме продукт банку ви залишили відгук.
Проблема вирішена
Natalies 16 листопада 2022, 18:55
Я клієнт Кредобанку з серпня поточного року. Відкриваючи депозит тричі спитала чи зніматиметься комісія при майбутньому знятті коштів.
Віхарєва Дарія Олегівна запевнила мене, шо ні. За тиждень до закінчення депозиту (11 листопада 2022року об 11:25, про що маю відповідні скріни), я вже вирішивши, що зніматиму кошти, шляхом переписки звернулась на мобільний номер Віхарєвої з запитанням щодо замовлення коштів. Відповіді, нажаль, не отримала взагалі.
Зателефонувавши, дізналася, що гроші треба замовляти за два дні, або запитати в касі. Зважаючи на необхідність, я приїхала до відділення і звернулась до Віхарєвої особисто. Перевіривши чи є необхідна сума в касі, Дарія почала виписувати мені квитанцію на зняття. Квитанції рівно на суму, яку я знімала.
За робочим столом (під камерами, що легко перевірити) з метою отримання консультації, я продемонструвала Віхарєвій свій додаток, в якому кошти відображадися на рахунку Кишеня.
Жодної інформації щодо необхідності сплати комісії за зняття цих коштів працівниця банку мені не назвала.
Більше того, надала квитанцію рівно під сумму зняття.
Я з власної волі відправила кошти з поточного рахунку (на який вони прийшли з депозитного, сума відповідна, легко відслідкувати) на рахунок Кишеня, і не відмовляюсь від цього свого вчинку. Те, що це гроші з депозиту може зрозуміти і відслідкувати навіть мала дитина. Але система, за словами Дарії, розпізнала ці гроші як мої власні кошти, з поточного рахунку, в результаті чого з мене було знято комісію у розмірі 1,5%.
Наче не критична сума, але вкрадена свідомо.
Про те що гроші на ощадному рахунку Віхарєва вже знала. О 14:00годині про це не складно подивитися камери спостереження.
З якої причини вона мені не повідомила — мені не принципово, або з наміром забрати мої гроші на користь Кредобанку або через власну некомпетентність, значення для мене це не має.
Але жодної квитанції на комісію мені не дали. Крім того, списали ці кошти з рахунку Кишеня, адже на поточному достатньої суми не було.
Жодного бажання співпрацювати з крадіями більше не маю.
Не лінуватимусь розповідати про це, щоб в інших людей не крали грошей.

Те, що вкрадене мені не повернуть я розумію, але скаргу свою вважаю справедливою.
І хотілося б зрозуміти чи визнаєте ви, що працівники Кредобанку свідомо обманюють людей, чи ви просто приймаєте на роботу осіб, які не в стані повідомляти всю необхідну інформацію.
У відповідь на питання чого ж ви не сказали, Дарія збрехала спочатку, шо не знала, що гроші на Кишені, потім визнавши, що знала сказала, що вона не персональний менеджер і взагалі не мусила нічого повідомити.

Компетентні у вас лише персональні менеджери? Чому не персональний менеджер особисто нагадує мені, що депозит закінчується, але не повідомляє про інші суттєві умови зняття моїх коштів? Що треба зробити, аби мати персонального менеджера в Кредобанку, який в ідеалі не дуритиме мене і не сприятиме крадіжці моїх коштів?
Це запитання скоріше з цікавості, адже подальшої роботи з Кредобанком я не розглядаю.
Розумію, що скоріше за все, мені нададуть відповідь про доступність тарифів на сайті або в умовах, тощо. Наголошую, що моє питання не в цьому.
Чому так відбулося я зрозуміла. Чому мене запевнили в брехливій інформації, надали недостатньої інформації, не надали квитанції, от що хотілося б дізнатись.
Для з’ясування ситуації з радістю надам всю необхідну інформацію.

Заздалегідь, дякую.
Кредобанк
Відповідь банку
Kredobank 17 листопада 2022, 16:20
Добрий день!
Ми проаналізуємо описану Вами ситуацію та за результатами обов'язково надамо зворотний зв'язок.
Mykola1976 11 листопада 2022, 18:29
31 жовтня 2022 року знімав з картки Кредобанк польські злоті. Банк порахував мені курс по 8,40 грн, тоді коли інші банки рахували по 7,90 грн. за польський злотий. Із відсотками банку курс вийшов 8,65 грн., тоді коли на Україні можна було злотий купити по 8,35 грн. І то ще не все, 3 листопада 2022 року банк мені у додатку пише, що я ще винен 179, 60 грн. ВИХОДИТЬ 31 жовтня я знімав свої кошти з картки Кредобанку по завищеному курсу, і крім того банк без мого відома і погодження загнав мене у мінус 179,69 грн, хоча картка не кредитна. У спеціалістів Кредобанку немлжливо нічого взнати, не можуть пояснити який офіційний курс злотого був при конвертації. Це просто ЖАХ!!! Можна влетіти у великі гроші, а банк наживається. Ще говорять, шо банк польський. Буду звертатись із скаргою у Нацбанк.
Кредобанк
Відповідь банку
Kredobank 14 листопада 2022, 9:51
Добрий день!
Дякуємо за зворотний зв'язок. Ми проаналізуємо Ваш відгук та надамо відповідь у приватні повідомлення.
IRINA1236 8 листопада 2022, 10:43
После расчета картой и снятия наличных получаются минусы! Карта не кредитная, как вообще банк без моего ведома может загонять меня в долги?! Когда как-то рассчитываешь на собственные средства на счете, а утром сюрприз — ты еще должен банку! Возврат обещают в течении аж 30 дней! Конвертация после снятия наличных в течении 3−7 дней это тоже интересно, снимаешь по одному курсу в итоге выходит другая сумма! В общем я разочарована, больше года отличного сотрудничества теперь такие не приятные сюрпризы!
Кредобанк
Відповідь банку
Гость 9 листопада 2022, 11:10
Добрий день!
Дякуємо за зворотний зв'язок. Ми проаналізуємо Ваш відгук та надамо відповідь у приватні повідомлення.
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
zelyabodya 31 жовтня 2022, 15:35
В КредоБанку консультанти це люди яких навчають обманювати людей. Цей недобанк гірший за будь-яку кредитну спілку. НІКОМУ і ніколи не радив би зв’язуватися з КредоБанком.
Кредобанк
Відповідь банку
2 листопада 2022, 11:57
Для нас дуже важливо отримувати Ваші коментарі стосовно обслуговування в Банку, з метою своєчасного прийняття заходів для усунення недоліків у нашій роботі. Нам прикро, що у Вас погіршилась думка про нас та перепрошуємо за спричинені незручності.
Оскільки інформації, яку Ви надали, не достатньо для розгляду звернення, просимо детальніше описати ситуацію для того щоб ми могли розглянути та надати вичерпну відповідь.
Проблема вирішена
elenasergienko 26 жовтня 2022, 12:05
Відділення за адресою: Харків, вул. Ярослава Мудрого, 29-А
Никогда не связывайтесь с этими цыганями! Если хотите ни за что платить этому банку, просто за то, что у Вас там открыт счёт-платить несуществующие задолженности, даже если Вы никогда не помышляли у них что-то одалживать. Мало того, что там обдираловские комиссии, так они принудительно сдерут с Вас бешенные деньги за обслуживание по много раз за меся, причём с каждого счёта, с доллорового, с злотого и гривневого. И вместо 20 грн. в месяц, как они обещали (в случае, если нет движения по карте), с Вас принудительно будут снимать по 100−200 грн. в месяц, с пометкой ЗАДОЛЖЕННОСТЬ…которой никогда не было. Да ещё и Вам будут при случаи снятия со счёта распечатывать «случайно задвоенную комиссию», если вы конечно не посчитаете на своём калькуляторе и не укажите на ошибку. КАТЕГОРИЧЕСКИ не советую связываться.
Кредобанк
Відповідь банку
27 жовтня 2022, 16:42
Добрий день!
Вже аналізуємо описану Вами ситуацію та за результатами обов'язково надамо зворотний зв'язок.
Проблема вирішена
iboom 30 вересня 2022, 16:56
Після того, як банкомат не видав пластик, у середині серпня було замовлено перевипуск карти. Пройшло вже півтори місяці, а карти ще не виготовили
Кредобанк
Відповідь банку
Kredobank 3 жовтня 2022, 17:42
Добрий день!
Ми з'ясуємо чому виникла затримка та надамо Вам зворотний зв'язок у приватні повідомлення.
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
Andry22 26 вересня 2022, 15:37
Навмисно деактивують пластикові картки щоб платити за перевипуск.
Опис: Відкрив рахунки отримав 3 безкоштовні картки, вони перестали працювати через 2 днів (перестав працювати чіп в всіх 3 карток одразу) перевипустив на відділені 3 картки заплативши 300 грн.і о чудо, ці картки також перестали працювати (сказали вийшли з ладу чіпи (відразу в трьох карток) і знову банк говорит робити перевипуск і платити 300 грн.
Шахраї НАВМИСНО ДЕАКТИВУЮТЬ картки щоб брати гроші за перевипуск.
Кредобанк
Відповідь банку
Kredobank 3 жовтня 2022, 17:40
Добрий день!
Вже аналізуємо описану Вами ситуацію та за результатами обов'язково надамо зворотний зв'язок.
zqnikals 15 вересня 2022, 18:35
Протягом року без проблем щомісяця платив кредит. Почалася війна, через 3 місяці отримав повідомлення, що маю «прострочку» та прохання сплатити її до кінця місяця, щоб не погіршувати свою кредитну історію. Зв’язався з банком, виявилось, що забув сплатити кредит в березні. В той же день сплатив. Через місяць виявилось, що в мене прострочка в кредитній історії. Зв’язався з підтримкою, вони запевнили, що це помилка, і протягом місяця кредитна історія виправиться. Пройшло півтора, проблема залишається. На перевірку стану кредитної історії витратив вже 300 гривень.
Кредобанк
Відповідь банку
Kredobank 19 вересня 2022, 12:55
Добрий день!
Ми з'ясовуємо в чому проблема. Як тільки розберемось, одразу надамо Вам зворотний зв'язок.
saw1 13 вересня 2022, 10:43
Відділення за адресою: Житомир, вул. Київська, 116
Майже щоденно обслуговуюсь в Кредобанку в Житомирі.Здається тут підібрали найкращих співробітників- від управляючої відділенням до спеціалістів і касирів.Дівчата завжди привітаються, швидко допоможуть у вирішенні необхідних питань, ненав'язливо розкажуть про нові продукти банку, запропонують нові можливості обслуговування і т.д.А дівчатам на касі окрема подяка за ввічливе і швидке обслуговування.Молодці, так тримати!
Кредобанк
Відповідь банку
Kredobank 19 вересня 2022, 12:53
Дякуємо за теплі слова подяки. Ми і надалі ставатимемо кращими для вас.
Проблема вирішена
Natalii000 10 вересня 2022, 7:53
Відділення за адресою: Житомир, вул. Київська, 116
Під час отримання консультації про погашення залишку кредиту отримала негативні враження про роботу банку. Менеджерка запропонувала зателефонувати до того менеджера, який оформив кредит (7 років назад!!!), після моїх уточнюючих запитань почала неохоче надавати усю необхідну інформацію (залишок по кредиту та як правильно зробити проплату останньої суми). Результат розмови -втрата дорогоцінного часу і зіпсовані нерви.
Кредобанк
Відповідь банку
Kredobank 12 вересня 2022, 13:16
Добрий день.
Дякуємо за зворотний зв'язок. Для нас дуже важливо отримувати коментарі стосовно обслуговування в нашому банку з метою своєчасного прийняття заходів для усунення недоліків у нашій роботі та надання сервісу найвищої якості. Нам прикро, що у Вас погіршилась думка про нас та перепрошуємо за спричинені незручності.
Повідомляємо, що викладена Вами інформація доведена до відома профільного підрозділу банку для здійснення відповідного аналізу та вчинення всіх необхідних дій задля покращення якості обслуговування.
Проблема вирішена
Marinext 6 вересня 2022, 20:23
Дуже багато років співпрацюю з цим банком для юридичних осіб. Для юр у порівнянні з іншими банками ще досить непогано. Якщо ж порівнювати для юр і для фіз осіб це суцільне жахіття!
Три роки вже намагаюся зайти в онлайнбагкінг для фіз осіб!
ТРИ!
Користувалася послугою зарплатна карта, працювало лише смс сповіщення.
Спроби авторизуватися чи зайти в онлайн банкінг завжди завершуються помилкою авторизації та порадою звернутися на гарячу лінію.
Гаряча лінія годинами повідомляє, що все авторизовано, все працює, трохи зачекайте.
І ці кола пекла вже продовжуються довгий час.
На сьогодні виникла потреба переглянути виписку по картці- і знов те саме, ні пароль змінити, ні зареєструватися наново, ні авторизуватися! Завантаження додатку не змінює ситуації.
А на сьогодні, знаходячись ще й за кордоном- до всього не дозвонитися на гарячу лінію. Запропонований онлайн-консультант по часу збігає з особистим робочим часом, що зовсім не є зручним.
Кредобанк
Відповідь банку
Kredobank 7 вересня 2022, 11:52
Добрий день!
Вже з'ясовуємо чому у Вас виникає проблема з користуванням Онлайн-банкінгом. Як тільки розберемось в ситуації, одразу з Вами сконтактуємо.
Перепрошуємо за незручності.
Проблема вирішена
Геннадий Бортников 2 вересня 2022, 12:42
28 серпня зробив доручення переказу на 5 тис. грн в Приватбанк через сайт Кредобанку. Платіж прийнятий в обробку, але ані ввечорі, ані на наступні 2 дні переказ не виконаний. Служба сервісу повідомила, що трансакція запинена і на на перевірці в департаменті безпеки. Перед цим був двізнок зі Львова 28 серпня, але я відхилив, оскільки не знав абонентаі і перебуваю у відпустці. Виявилось згодом, що це була служба сервісу. Дзвінки з іншої країни не приходили, і лише 2 вересня вдалос дозвонитися. Нічого не пояснили, але пообіцяли розібратися. Згодом прийшло повідомлення, що моє звернення передали у службу сервісу. Тоді питання — куди я дзвонив? Чому така незначна сума викликає у банку підозри? Така проблема виникла уперше. Вимушений був првоести цю операцію через інший рахунок в банку ПУМБ — виконано за 5 хвилин, без дзвінків.
Кредобанк
Відповідь банку
Kredobank 5 вересня 2022, 10:00
Добрий день!
Ми проаналізуємо описану Вами ситуацію та надамо зворотний зв'язок у приватні повідомлення.

Курс валют в Кредобанку

Валюта Купівля Продаж
EUR 43.91 44.38
PLN 10.26 10.59
USD 41.81 42.29
Всі курси банку

Курс валют в Кредобанку

Валюта Купівля Продаж
EUR 43.91 44.38
PLN 10.26 10.59
USD 41.81 42.29
Всі курси банку
Головна / Банки України 🏦 / Кредобанк 💰 / Відгуки про Кредобанку 📝