Мінфін - Курси валют України

Встановити
×

Введіть ваш E-mail
для оформлення передплати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!


Уважаемый Андрей!

У додатку до оформення підписки
ви можете також отримувати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
×

Отримуйте по E-mail найголовніші
фінансові новини України і світу:

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
Підписатися
Для того, щоб залишити відгук, потрібно увійти або зареєструватися
Проблема вирішена
Dmytro31 12 лютого 2019, 16:31
Пошел я работать менеджером по кредитованию в данную контору! проработал я там несколько месяцев и ушел из-за того что моя работа заключалась в расклеивании рекламы-что весьма совсем не то что мне обещали. Так вот… оформили мне зпл карту… к ней овердрафт-меня о нем никто даже не предупредил.приходили деньги-я снимал всю сумму. Когда я решил уволиться-я прошел «обходной лист».отзвонился в бухгалтерию-мне сказали погасить комиссию за ЗКП карту и я погасил в сумме 3.65грн.получил квитанцию.отзвонился в бухгалтерию-мне сказали что все ок.Ушел я и пошел в другую организацию работать.
приходит 2018год.-мне звонят коллектора и начинают выяснять почему я им не плачу кредит!!!
я поехал к коллекторам и урегулировал все мирно.я оплатил лишь бы только отстали. я обратился в Кредобанк по телефону и написал на их сайте обращение-меня уверили что мне ответят почему так произошло. Попросил чтобы связались с коллекторской конторой и выяснили что мой «недокредит» закрыт-пообещали по моей просьбе отправить исправление в УБКИ. До сих пор-ни слухом-ни духом.
Сегодня 12.02.2019-подаю заявку на кредит в банке-мне приходит отказ-негативная кредитная история.
До какого я буду это терпеть?! Я наверное напишу обращение в НБУ-знаю куда и на кого и поеду лично туда отвезу заявление. На каких основаниях банк передал информацию обо мне другой организации? это нарушение банковской тайны тайны-Глава 10 ст. 60,61,62.
Я надеюсь что мое пожелание об внесении поправок в кредитную историю внес именно этот банк.Теперь мне приходится брать в микрозаймах суммы под сумасшедший процент и пользоваться! Спасибо НЕДОБАНКУ!!!
отделение в г. Киев, ул. Антоновича, д.91/14, был там или есть замдиректора отделения Авраменко Андрей Владимирович.
Уважаемые и неуважаемые сотрудники банка, если не будет внесена корректировка в мою кредитную историю-будем решать черед суд и НБУ поскольку я доспустил ошибку, пошев работать в ПАТ Кредобанк в свое время.
Суды банку бьют только по кошельку-поэтому банки за гроши продают кредиты коллекторам.
Неужели нельзя было меня набрать и проинформировать как то?! Банк пустил это все на самотек…
Кредобанк
Відповідь банку
20 лютого 2019, 17:11
Доброго дня! Ми розглянули Вашу скаргу, відповідь надіслано у приватні повідомлення.
Проблема вирішена
Taras Kobernyk 11 лютого 2019, 10:23
Відділення за адресою: Львів, вул. Я. Мудрого, 1
Потрібен адвокат з досвідом судовох позовів проти банків. Звертайтесь в приватні повідомлення.
Кредобанк грубо порушив закон України і постанову НБУ відкривши кредит без без договору у валюті Євро.
На чергові звернення громадянина юридичний відділ несе нісенітниці. А минулого тижня Кредобанк почав знімати кошти з мого гривневого рахунку (надмірно великі суми).
Кредобанк
Відповідь банку
13 лютого 2019, 10:11
Шановний Тарасе, Ваша інформація не відповідає дійсності. Ситуація, про яку йдеться, прямо передбачена Правилами комплексного обслуговування фізичних осіб в АТ «Кредобанк». Ви акцептували ці правила, відкривши картковий рахунок у банку. Вичерпна інформація про причини та обставини виникнення заборгованості за Вашим рахунком та посилання на конкретні пункти Правил була надана Вам у письмовій відповіді від 22.11.2018 р.
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
Наталия Шошкина 8 лютого 2019, 18:11
Відділення за адресою: Дніпро, пр-т Д. Яворницького, 34-Б
При попытке погасить кредит, в последний день платежа, кассир отказал в мне в обслуживании без паспорта. Но я не снимать деньги пришла, а положить. И не валютный кредит, при котором нужен обмен и паспорт. Просто жесть. Кассир хамка. Любой посторонний человек может свободно платить кредит другого человека, граммотеи
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
Bodya Homichak 5 лютого 2019, 17:14
Відділення за адресою: Львів, вул. Тершаковців, 1
Надзвичайно незручний онлайн-банкінг iFobs, також складно вирішувати банальні проблеми по телефону, так, як часто оператори переадресовують відповідальність на працівників певного відділення банку, які, у свою чергу, говорять, що такі питання мають вирішуватись на гарячій лінії.
Nataliia Vynnyk 24 січня 2019, 17:53
Відділення за адресою: Харків, вул. Ярослава Мудрого, 29-А
Здравствуйте! Сегодня 24.01.19 была проведена операция по снятию денежных средств в банкомате Кредобанка с карточки банка PKO Bank Polski. Первый раз банкомат выдал определенную сумму, а во второй раз не введя пин-код карточки банкомат зажевал и не выдал карточку написав на экране «извините произошла ошибка с обработкой карточки », А затем было написано «извините произошли технические проблемы ». Обращаясь к сотрудникам банка мне ответили, что нужно заявление с Польского банка о подтверждении личности владельца банка, затем подошёл сотрудник службы охраны и сказал позвонить на горячую линию. На горячей линии сказали, что после инкасирования банкомата, инкасаторы должны оставить карту на данном отделение банка, предварительно написав заявление. Но сотрудники банка отказались брать заявление, объяснив что в этом нет смысла так как карточка иностранного банка, и что нужно ждать с две недели пока карту зарегистрируют и выяснят причину не выдачи карты банкоматом. У меня есть полный пакет документов подтверждающих, что я являюсь владельцем данной карты. Скажите как решить эту проблему??? Ведь Кредобанк сотрудничает с этим банком!!!
Кредобанк
Відповідь банку
25 січня 2019, 11:16
Доброго дня! Скажіть будь ласка адресу де розташований банкомат.
Malachowski4444 20 січня 2019, 16:36
Уже какое-то время пользуемся картами Злотовка в Кредо банке. Я владелец счета в Киеве, дочка учится в Польше и у нее дополнительная карта. Супер услуга, единственная на рынке в своем роде, все очень удобно, кладешь в Киеве злотые, и у дочки в Польше всегда есть деньги. Курс на покупку злотых, конечно, завышенный, но зато, даже наличные, всегда есть.
Итак злотовка открыта и дочка уехала в Польшу. Все прекрасно, но как же безопасность? Ребенок с картой в другой стране, конечно нужно управлять лимитами! Захожу в свой интернет-банкинг КредоДайрект, да вот незадача — я, владелец счета, в своем КредоДайректе могу управлять только своей основной картой. То есть владелец счета, который предоставляет доступ к своему счету допкарте, управлять лимитами на этот доступ через КредоДайрект не может. Ладно, действительно же гораздо удобнее, думаю я, если дочка сама будет управлять лимтами на свою карту, и звоню на горячую линию. Да, конечно, говорит девушка приятным голосом, вы можете прийти в ваше отделение, присутствие дочки при этом не обязательно, и открыть КредоДайрект на допкарту, чтобы дочка сама управляла лимитами. Прекрасно, прихожу в мое отделение, но не тут то было — присутствие владельца допкарты при подключении КредоДайректа на допкарту обязательно (это ведь его, владельца допкарты, карта), и тепер это же подтверждает парень с гораздо менее приятным голосом на горячей линии, куда я звоню прямо из отделения. Сильно неприятно, но ок, ладно, сколько, в конце концов, этого семестра, приедет же дочка на каникулы. Сходим в наше отделение и все будет замечательно. Продолжу звонить на горячую линию эти 3-4 месяца до каникул и менять лимиты дочке, где-бы меня не заставал ее звонок или сообщение в вайбере с этой задачей, хоть на совещании на роботе, хоть в метро или в магазине. Продолжу называть свое кодовое слово на совещании на роботе, в метро или в магазине. Ведь хорошо же, конечно же, что я могу упралять лимитами на допкарту. Через горячую линию.
Но вот этот день настал, семестр окончен, дочка в Киеве и мы в нашем отделении. Все отлично, дочка присутствует и мы открываем КредоДайрект на ее допкарту. И, мы ж уже ученые, дочка пробует менять лимиты в мобильном приложении, пока мы еще в отделении. Виват, лимиты меняются. Но меняются посредством СМС, которые приходят на укрномер телефона дочки. Подвязаного к ее КредоДайрект. Будут ли СМС приходить, если она в Польше? Ответ очевиден, конечно нет. Продолжаем общение, благо сотрудники отделения действительно доброжелательны и хотят помочь. Как решение, предлагают приобрести ТАН-карту с записаными кодами, чтобы дочке не нужно было получать их по СМС. Неужели решение? Конечно приобретаем, ведь очень не хочется в метро звонить на горячую линию, да и безопасность прежде всего. Надеемся, что приобретенной карты на 40 кодов пока будет достаточно и дочка снова пробует управлять лимитами теперь уже через ТАН-карту. Вроде-бы нас уже и сложно удивить, но нет — Кредо банку это снова удается. ТАН-карта, снова несколько неожиданно, оказывается подвязана к счету и только лишь к моей основной карте, но никак не к допкарте! То есть теперь я могу не пользоваться СМС, если меняю свои лимиты. Приятно, конечно, получить неожиданный сервис там где его никак не ожидаешь. Но не получить его там, где ожидаеш, и где он действительно нужен, это все-таки несколько не приятно. Все усилия менеджеров каким-то образом подключить ТАН-карту к дочкиной допкарте заканчиваются безуспешно, здесь уже без неожиданностей. Парень на горячей линии несколько раз, минут по 5 каждый из этих раз, уходит консультироваться и, после последней 5-тиминутной консультации, радостно приносит решение! Дочке нужно подключить роуминг, чтобы она могла получать СМС-ки в Польше! Гениально! На вопрос, зачем дочке роуминг за границей во времена вотсапа и вайбера, и почему нельзя присылать коды в вотсапе или вайбере, или вообще управлять лимитами онлайн в своем КредоДайректе, парень на горячей линии опять ожидаемо уходит на небыстрые консультации, а мы с дочкой, несколько подунывшие от такой же перспективы управления лимитами как и в прошедшем семестре (особенно я), прекращаем испытывать доброжелательное терпение менеджеров нашего отделения.

P. S. С моей колокольни представляется, что вопрос по сложности, на самом деле, яйца выеденного не стоит. Нужно лишь желание и крайне ограниченное количество усилий, чтобы его решить. По крайней мере, с технической точки зрения. Но все обращения по этому поводу на горячую линию, которые эмоционально следуют после каждого изменения лимитов в метро, к сожалению, не приводят к решению.

P. P. S. Сотрудникам отделения только респект за терпение и доброжелательность.
Проблема вирішена
Наталя Иванюта 11 січня 2019, 17:45
Відділення за адресою: Харків, вул. Ярослава Мудрого, 29-А
Доброго дня. Дуже буду вдячна за повну відповідь на моє запитання.

Вже цілий тиждень не проходять платежі через iFOBS.Чому я повинна постійно передзвонювати до Львова, і просити що б провели платіжку. Платежі проводяться через 4-5 годин а іноді і на наступний день. В чому проблема?
Чи вже потрібно міняти банк?
Можливо Засновникам цього банка потрібно більш знати як працюють іхні гроші.
Марно шукати проблемі в відділеннях, тому як у них немає інструменту для вирішення таких проблем, в основному проблемі з технічним відділом у Львові. Притензій до роботи Харківської філії у мене немає. Ви Європейський банк-а працюєте ну ніяк не по Європейськи.Оцінка з обслуговуванням менш чим 1 зірка, тобто 0.
З повагою ваш кліент Наталія.
SoldatenkoJ 10 січня 2019, 8:01
В ноябре 2018 года мне срочно нужно было оформить кредит на жилье. Некоторое время я потеряла на банк, где я уже много лет являюсь клиентом, и была очень разочарована, почти утратила надежду, что у меня будет свое жилье. Но мне посоветовали всё-таки обратиться ещё в Кредобанк… И уже после первой встречи с менеджером банка по ипотеке, я поняла, что моя мечта осуществима. Далее мы начали плодотворно сотрудничать. Такого менеджера, тем более банка, я ещё не встречала, он и помогал, и советовал, и организовывал, тратил свое личное время для того, чтобы мне помочь и все было оперативно, так как у меня вопрос ипотеки был действительно очень срочный. Но самое главное, что все что было сказано менеджером банка при первой встрече, а именно как происходит оформление, что понадобится из документов, сроки рассмотрения и предоставление кредита, условия кредитования и другие мелкие детали..., Все так и было в действительности. Так вот с момента передачи копии документов на квартиру до дня сделки купли-продажи прошла неделя, при этом решение банка уже было на 4-ый день. Сделка прошла успешно, быстро и без дополнительных вопросов, так что продавец и риэлтор остались довольны, ну а покупатель, то бишь я тем более. Я очень благодарна именно этому менеджеру и начальнику отделение этого банка, так как они со своей стороны сделали по максимуму для того, чтобы их клиент остался довольным. Спасибо…
Кредобанк
Відповідь банку
10 січня 2019, 10:28
Доброго дня! Дякуємо за високу оцінку нашої роботи. Надіємось подальшу співпрацю.
Aleksandr Duma 9 січня 2019, 15:13
Відділення за адресою: Київ, вул. Велика Васильківська, 23
Положил гривны на депозит «Зростаючий» под 11,5+1%. После полугода набежало почти 3000 грн. процентов, но после того как я решил досрочно закрыть депозит они куда-то пропали. Получается полгода деньги просто пролежали без дела. Хотя возможность досрочного снятия предусматривалась в этом депозите. Оказывается, что при досрочном снятии насчитывается 0,01%, т.е. со всеми налогами и военными поборами меня ещё и в минус загнали. Хорошие депозиты получились.
Кредобанк
Відповідь банку
10 січня 2019, 9:52
Доброго дня! Дякуємо за Ваш відгук, передаємо інформацію для перевірки у профільний підрозділ. Після перевірки надамо Вам відповідь.
Sofiya Shutiak 2 січня 2019, 3:39
Працівники банку приховують шахрайські дії з рахунками.

22 жовня 2018 року з рахунку було списано 7000 грн. Утворивши овердрафт у розмірі — мінус чотири тисячі сто вісімдесят чотири грн. 70 коп.

На телефонний дзвінок інформують, що це корегування. Без попередження без підстави.

В банку пояснюють, що це посилк 2015 року. Потім що це помиліка банку 2017 та 2018 року.

Яким чином банк веде бухгалтерський облік, якщо вони розбіжності в операційних системах внутрішніх, не бачать по кілька років? А потім списують все на клієнта, мол Ваші проблеми — не слідкуєте.

Забувають, що підписана угода про https://www.kredobank.com.ua/for_private_clients/payment_cards/8696.html, яка і є можливістю ля клієнта слідкувати за коштами.

По факту, за 5 років роботи з банком ніколи не було мінусів по рахунку, а з відповіді банку від 5 грудня 2018 року слідує, що смс інформування було не вірним, і був постійний технічний овердрафт. І банк не соромиться писати про це, хоча суми по «технічному овердрафту» та реальному знятті коштів не співпадають.

Ще розбіжність, у листах пишуть, що корегування відбулося 22 жовтня, виписка показує 20 жовтня.

Справа зараз передана у суд та правоохоронні органи. Будь-те уважні з Крежобанком.
Кредобанк
Відповідь банку
10 січня 2019, 9:56
Доброго дня! Вибачте будь ласка за непорозуміння, які виникли. Для перевірки інформації заповніть будь ласка форму на сайті банку — https://www.kredobank.com.ua/complaint.html
Проблема вирішена
Алексей Нечитайло 29 грудня 2018, 10:39
Відділення за адресою: Київ, пр-т Соборності, 1
Нашей компании нужно было открыть валютный счет, я получил список необходимых документов в банке по адресу г.Киев, ул.Соборности, 1 и договорился что прийду с документами 28.12.18г. для открытия счета- простая операция занимающая в любом банке от 10 до 30 минут. На следующий день пришел в 14.00 и обнаружил что отдел обслуживания юр.лиц находить в однодневном отпуску, но как мне обьяснили этотможно сделать в другом отделе. В течение 50 минут ожидания в очереди наблюдал такую картину — очередь человек 15, в оперзале один операционист и в крнце зала охранник — и ВСЕ! Прождав 50 минут я с удовольсьвием узнал что этот отдел не может заниматься открытием счетов и нужно подождать начальника отделения которая меня обслужит… После прихода начальника отделения- она попросила меня заверить подписью 5 документов и сообщила что если я хочу еще сегодня что то открыть то нужно подождать 3 часа так как есть ФОП у которого все готово и она будет заниматься сначала им… прождав более часа я был один, никакого ФОПа я не видел и ушел из банка ничего не сделав… Думаю что польский инвестор увидев такое предпраздничное обслуживание впал бы в кому на все новогодние праздники! Итог- желание открывать валютный счет в этом банке пропало, а закрыть гривневый и прекратить обслуживание в этом цирке появилось!!! Какое тотСельпо аине банк с иностранными инвестициями… видимо пора с ним прощаться!!! Не ведитесь на его рекламу…
Кредобанк
Відповідь банку
3 січня 2019, 14:02
Добрий день! Вибачте за незручності які виникли. Сьогодні Вам зателефонують працівники та узгодять час коли Вам буде зручно завітати у відділення та відкрити рахунок.
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
Volodymyr1234 18 грудня 2018, 18:17
Відділення за адресою: Львів, вул. Тершаковців, 1
Хотів зняти депозит — сказали два дня чекати — навть не спробували вникнути в ситуацію та чимось допомогти. Персонал відноситься до клієнтів пофігістично.
Кредобанк
Відповідь банку
19 грудня 2018, 11:51
Доброго дня! Уточніть будь ласка, Ви хотіли достроково розірвати депозит чи термін депозиту завершився?
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
Андрій Борисюк 6 грудня 2018, 14:34
Відділення за адресою: Житомир, вул. Київська, 116
Доброго дня!
Сьогодні звернувся до віділення із питанням про отримання кредиту в розмірі 40 000.Працівник банку відмовив, аргументуючи то тим, що я є військовослужбовцем, а військовослужбовцям даний банк прийняв рішення кредити не видавати.Хоча закону про заборону видачі кредитів я не знайшов жодного.І це, виходить, банк порушує закони.
І якщо я військовослужбовець, то я не маю права брати кредити в жодному банку?
Диана Кульчева 30 листопада 2018, 22:54
Вранці зателефонувала на контакт центр з приводу умов грошового переказу swift до Польщі. Оператор декілька разів ставила на mute, дізнавався інформацію, потім, не відповівши на питання, спробувала відправити на відділення, потім, після роз'яснення з моєї сторони, де дивитися інформацію, після декількох хвилин очікування, відповіла на моє питання: «ні, не можемо згідно цих документів», на питання: згідно яких можете", переключила на відділення, де ніхто не взяв слухавку. Після цього трешу відпало бажання звертатися до цього банку, зробила все швидко і дешевше в кредит- дніпрі.
Питання: чи є якісь скрипти, тренінги для співробітників контакт центру? Чи їх хтось вчить?
І цей позорний неінформативний сайт- коли на нього заходиш, можна все відразу зрозуміти:)
Кредобанк
Відповідь банку
19 грудня 2018, 11:56
Добрий день! Приносимо вибачення за незручності, які виникли. Ми працюємо над вдосконаленням роботи контакт-центру та проведемо додаткове навчання на тему міжнародних переказів. Уточніть будь ласка яку інформацію Ви не змогли знайти на сайті банку, для того щоб ми змогли краще наповнити інформацією наш сайт.
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
irinairina1976 30 листопада 2018, 22:34
Відділення за адресою: Львів, вул. Сахарова, 78
Банк не рекомендую.Все работники перекладывают ответственность друг на друга. Нет определенного человека с которым можно было общаться по текущем вопросам.
В августе брали кредит на машину в Киеве(сами с Одессы ), когда оформляли до кредитный договор, попросили менеджера открыть нам счет для того что бы мы могли в любое время положить сумму на несколько месяцев вперед, что бы банк мог списывать деньги по нашему графику погашения. Проблемы возникли в первый же месяц погашения. Мы положили деньги за 2 месяца, после первого месяца нам стали приходить смс. что у нас задолжность по кредиту. Начали звонить менеджеру, который оформлял нам кредит, сказал что это не в его компетенции и связал нас операционистом, который нам открывал счета.после недельных дебатов с представителями Киева за один месяц деньги списали. Когда подошел следующий месяц оплаты, ситуация усугубилась. деньги не могли списать недели 2 и еще начислили пеню. В Киеве обещали. что ее спишут. Во Львове — обещали разобраться и перезвонить. На третий месяц решили не рисковать и заплатили в Одесском отделении за один месяц. в итоге через неделю после даты списания платежа, приходит смс, что мы опять должны! На данный момент идут переговоры, звонят представители с Киева, Львова -все обещают разобраться и ни кто не перезванивают. Начальник Одесского отделения. вообще обвинила нас что мы неправильно открыли счет и поэтому деньги не списываются. С Киева предложили писать письмо и ждать в течении месяца ответа. У меня тогда возникает вопрос. а кто пеню будет платить?!.. И зачем мы тогда открывали счет и платили за него?
Мінфін
Відповідь адміністратора
4 грудня 2018, 19:29
Отзыв не подтверждён «Минфином» (на 04.12.2018).
Пользователь не предоставил документы по запросу администрации сайта, подтверждающие, что он является клиентом или пользовался услугами данного банка.
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
Lyuda Shylo 23 листопада 2018, 16:57
Деньги на карту злотовка идут больше недели, а не 3-4 дня как говорят при оформлении карты. На самом деле оказывается что не менее 5 рабочих дней и день отправки не считается. То есть, если отправили деньги в понедельник, то в лучшем случае вы их получите в следующий вторник. Не советую. Есть другие банки, в которых это можно сделать быстрее и не платить ещё за оформление карты и открытие счета.
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
Ulyana Andrushko 20 листопада 2018, 16:18
Відділення за адресою: Львів, вул. Сахарова, 78
Відділення має величезну проблему з комунікацією!!! В сучасних умовах більшість справ вирішується в телефонному режимі та іншими засобами зв'язку в тому числі системою Клієнт-банк. Але схоже, що це ніяк не стосується відділення на Сахарова, що у місті Львові. Для того щоб отримати довідку про рух коштів чи відсутність кредитів необхідно спершу скинути лист через Клієнт-банк, пізніше витрати масу часу на спроби дотелефонуватись до працівників і врешті-решт змирившись з тим, що це неможливо, поїхати у відділення і попросити особисто працівника щоб він перевірив повідомлення в системі Клієнт-банк. Після того виявляється, що ви не зможете забрати заповітну довідку, оскільки не має керівника і печатки. Таким чином, вам знову необхідно їхати в банк. І так щоразу!
Нещодавно надіслав Кредобанк лист з проханням заповнити опитувальник і надати інші документи для ідентифікації, однак бланк опитувальника не долучив. При тому, банк наголосив, що у разі ненадання документів він припинить проводити наші платежі. Спроба знайти бланк на сайті Кредобанку була безуспішна. Можливо, він там і є, але якщо я його не можу швидко знайти, то очевидно, що сайт незручний для пошуку інформації. На даний момент, я відправила на перевірку опитувальник працівнику, але за попередньою схемою, очевидно доведеться їхати в банк з проханням щоб працівник перевірив пошту(((((
Це те, що стосується останнього часу. Але раз я вже почала писати відгук, то не можу не згадати кінець 2016. Підприємство вирішило розмістити вільні кошти на депозит. Кредобанк був вибраний лише через те, що буцімто у них була можливість це зробити через Клієнт -банк (без необхідності керівнику їхати в банк). Нас мурижили кілька днів, працівник навіть не робив спроб нам допомогти розмістити депозит і це при тому, що у них були низькі ставки. Як на мене, недозволена розкіш. Не витримавши такого ставлення, ми зателефонували в інший банк, попередили, що не маєм можливості їхати до них у відділення. Так от, за 15 хвилин до нас в офіс прибіг працівник і ми швиденько все оформили. і на протязі пів року Кредобанк мав можливість спостерігати як з нашого кредобанківського рахунку гроші падали на депозит в іншому банку.
Єдиний плюс Кредобанку- це те, що платежі реально «літають», але цей плюс, дякуючи жахливій комунікації, щоразу стає менш помітним.
Кредобанк
Відповідь банку
23 листопада 2018, 17:21
Доброго дня! Нам прикро що Ви отримали негативний досвід від співпраці з «Кредобанком», прийміть вибачення за незручності які виникли. Дякуємо за Ваш відгук, ми передамо його в профільний підрозділ для розгляду та врегулювання процесів у банку, з метою уникнення подібних ситуацій в майбутньому.
Мінфін
Відповідь адміністратора
23 листопада 2018, 16:03
Отзыв не подтверждён «Минфином» (на 23.11.2018).
Пользователь не предоставил документы по запросу администрации сайта, подтверждающие, что он является клиентом или пользовался услугами данного банка.
Проблема вирішена
Taras Prystatsky 20 листопада 2018, 8:25
Зареєстрував картку Кредобанку задля того, щоб туди нараховували зарплатню. Все зробив згідно інструкції, мене повідомили що я зможу встановити PIN після отримання смс від банку.

Вже протягом двох тижнів чекаю заповітного смс, не допомагають працівники відділень, ні повторні запити на отримання.

Тепер можу зняти гроші лише у відділенні банку, усі працівники безпорадно перекладають відповідальність одне на одного.
Кредобанк
Відповідь банку
20 листопада 2018, 9:52
Доброго дня! Приносимо вибачення за незручності, які виникли. Для перевірки та вирішення проблеми надайте будь-ласка у приватні повідомлення Ваші ПІБ, контактний номер телефону та ІПН.
Sergej Misyak 20 листопада 2018, 0:53
Ужасное обслуживание. В 2-ух отделениях одинаково плохо. Такое впечатление, что сотрудники не разбираются где сидят. Постоянно друг у друга переспрашивают «а мы може то...?» или «как это делать?», ладно, кто-то может быть не опытен — это ОК, но к клиентам безчеловечное отношение. Я сижу на стуле рядом с двумя операторами, они обсуждают что мне надо называя меня безлично «клиент» или от 3-го лица. Ничё, что я тут и у меня имя есть? В отзыве может неясно о чем речь, но на месте было бы видно какое общение.
Кроме личного еще и система кривая.
Не работал автомат пополнения карты — я обратился в кассу.
Говорю: пополните мне ЭТУ карту (даю карту).
Они просят паспорт и по паспорту смотрят в базу и не видят что именно пополняют (карту не брали). В итоге пополнили другую карту (хорошо, что мою же, и не депозит). Это проблема не в работниках, а в устройстве системы.
В интернет-банкинге тоже ерунда: нельзя увидеть по-нормальному где что лежит, нет карт, есть только счета. Откуда мне знать какой у карты счёт, я по номеру карты ориентируюсь. Мне нужно видеть какой номер карты.
Кредобанк
Відповідь банку
20 листопада 2018, 10:09
Добрый день! Простите пожалуйста за неприятную ситуацию. Для проведения проверки и воспитательных мероприятий с персоналом, подскажите пожалуйста в какое отделение Вы обращались, дату и примерное время визита. Что касается интеренет-банкинга — мы работаем над внедрением новой системы которая будет работать качественно и понятнее для клиентов.
Проблема вирішена
Taras Kobernyk 12 листопада 2018, 16:07
В мене є Євро валютний картковий рахунок в Кредобанку. В середині жотня був закордоном і розраховувався даною карткою в Чехії. Після повернення виявилось, що на рахунку -0.94 євроценти заборгованості, хоча кредитний ліміт по даному рахунку 0.00. Сьогодні прийшло оповіщення від банку, що завтра останній день погашення заборгованості (дуже вчасно аж за 2 дні). Оператор гарячьої лінії толком пояснити звідки взявся мінус не зміг (якісь приблудні конвертації та комісії через день після розрахунку), сказав звернутись у відділення банку. Так от виникають наступні питання:
1. Звідки вз'явся мінус на рахунку, якщо кредитний ліміт в розмірі 0.00?
2. Чи законні конвертації та перерахунки постфакту оплати?
3. Чи законні погрози банку перевести заборгованість у статус кредиту, якщо кредитний договір по даному рахунку з банком не підписувався?
4. Я очікую від даної карти, що у випадку недостачі коштів для оплати операція буде скасована з відповідним повідомлення, а не неочікуваний кредит. Хтось може пояснити це твердження?
5. Яка максимальна сума такого кредиту? 1EUR, 10EUR, 10000EUR?
6. Для чого потрібна гаряча лінія, якщо при будь-якій проблемі відповідь — «Зверніться у відділення банку»?
Дякую
Кредобанк
Відповідь банку
12 листопада 2018, 16:46
Доброго дня! З метою проведення розслідування просимо заповнити форму на офіційному сайті банку https://www.kredobank.com.ua/complaint.html. Приносимо вибачення за незручності які виникли в процесі співпраці з «Кредобанком».

Курс валют в Кредобанку

Валюта Купівля Продаж
EUR 42.21 42.78
PLN 9.73 9.99
USD 39.31 39.89
Всі курси банку

Курс валют в Кредобанку

Валюта Купівля Продаж
EUR 42.21 42.78
PLN 9.73 9.99
USD 39.31 39.89
Всі курси банку
Головна / Банки України 🏦 / Кредобанк 💰 / Відгуки про Кредобанку 📝