×
Введіть ваш E-mail
для оформлення передплати:
Підписатися
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Уважаемый Андрей!
У додатку до оформення підписки
ви можете також отримувати:
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Повернутися на сайт
×
Отримуйте по E-mail найголовніші
фінансові новини України і світу:
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Повернутися на сайт
Курс валют в Кредобанку
Валюта | Купівля | Продаж |
EUR | 44.96 | 45.39 |
PLN | 10.44 | 10.84 |
USD | 41.21 | 41.64 |
Всі курси банку |
Жахливе обслуговування
Написати коментар
Неправомірна відмова у видачі кредиту
Завдяки пані Тетяні я отримав кредит в іншому банку, без проблем та ще з меншим платежем.
Ми уважно розглянули Ваш відгук та у відповідь повідомляємо наступне.
Згідно статті 44 Закону України «Про Банки і Банківську діяльність» (надалі — Закон): «Банк створює комплексну та адекватну систему управління ризиками, що має враховувати специфіку роботи банку, встановлені Національним банком України вимоги щодо управління ризиками. Система управління ризиками має забезпечувати виявлення, ідентифікацію, оцінку, моніторинг та контроль за всіма видами ризиків на всіх організаційних рівнях та оцінку достатності капіталу банку для покриття всіх видів ризиків.»
Згідно п. 1.2. глави 1 розділу VI Інструкції про порядок регулювання діяльності банків в Україні, затвердженого постановою Правління Національного банку України від 28 серпня 2001 р. N 368: «1.2. Банки зобов'язані мати ефективну політику та процедури своєчасного виявлення, розрахунку, оцінки, моніторингу, контролю та управління кредитним ризиком, у тому числі за операціями з пов'язаними з банком особами, а також великими ризиками щодо одного контрагента або групи пов'язаних контрагентів, пов'язаних з банком осіб. Ці політика та процедури мають охоплювати весь цикл кредитування, який включає видачу кредиту, оцінку кредиту, а також здійснення управління кредитним та інвестиційним портфелем.»
Відтак, запевняємо, що Ваша заява на отримання кредиту, про які іде мова у відгуку, розглядалась Банком згідно діючого порядку та на підставі аналізу профільних підрозділів Банку, визначення фінансового стану та платоспроможності позичальника, кредитної політики Банку Вам погоджено максимальну суму кредиту в розмірі 100 тис. грн. Сподіваємось на розуміння та збереження добрих взаємовідносин.
Коментарі (3)
на диво не проблемне обслуговування
1. при оплаті в Польщі була подвійна конвертація і списало + 15% від суми (курси злотий гривня були орієнтовно 7.2 і 7.89).
2. На дебетовій платинум картці появився несанкціонований овердрафт у звязку з запізнілим зарахуванням на рахунок кошті по переказу з картки на картку. смс прийшла зразу але зарахували кошти на рахунок тільки наступного дня. Обіцяли вернути через 45 днів (поки в процесі вирішення).
Написати коментар
Відмовили у валютно-обмінній операції у віділенні Кредобанку
2002 року № 502 “Про затвердження Інструкції про порядок організації та
здійснення валютно-обмінних операцій на території України та змін до деяких
нормативно-правових актів Національного банку України” була скасована Постановою №31 від 05.02.2019 (сума яку я хотів купити у валюті була значно меншою ніж 150 000 грн, Постанова 502, передбачає ідентифікацію особи при операціях від 150 000, але це навіть неважливо, оскільки, ця постанова — скасована). На питання касиру/менеджеру відділу/оператору гарячої лінії:«На який документ Ви посилаєтесь вимагаючи у мене паспорт», всі дали одну й ту саму відповідь:«Це наш внутрішній розпорядок/інструкція». Шановні співробітники банку, як вже Вам пояснював особисто, на мене внутрішні порядки банку не розповсюджуються, я не є працівником Кредобанку. Тому пишу сюди, прошу пояснити на що Кредобанк посилається вимагаючи у людей паспорт при здійсенні валютно-обмінних операціїй, при цьому напряму суперечучи постанові НБУ. І дякую звісно за витрачений час, який я витратив на абсолютно безрезультативні бесіди з персоналом банку.
Згідно вимог п.39 розділу ІV «Положення про заходи захисту та визначення порядку здійснення окремих операцій в іноземній валюті», затвердженого постановою НБУ №5 від 02.01.2019р.:« Уповноваженим установам заборонено здійснювати операції з продажу готівкової іноземної валюти або банківських металів з фізичною поставкою одній фізичній особі в один операційний (робочий) день у межах одного/однієї банку/фінансової установи, за винятком здійснення таких операцій у незначному розмірі.» Згідно підпункту 7) п.2 розділу І цього ж Положення :« незначний розмір валютної операції (далі — незначний розмір) — розмір валютної операції (в еквіваленті за офіційним курсом гривні до іноземних валют, установленим Національним банком на дату здійснення операції), який є меншим, ніж розмір, що установлений для фінансових операцій, що підлягають обов’язковому фінансовому моніторингу згідно із законодавством у сфері запобігання та протидії легалізації (відмиванню) доходів, одержаних злочинним шляхом, фінансуванню тероризму та фінансуванню розповсюдження зброї масового знищення».
Відповідно, згідно вищезазначеного банк зобов'язаний контролювати суму проданої готівкової іноземної валюти в межах банку одній особі в один операційний день в сумі, що не може перевищувати незначний розмір, що зараз становить еквівалент 150000,00 гривень. Без пред'явлення в банк документів, що посвідчують особу, якій продається готівкова іноземна валюта, банку не можливо здійснити контрольних функцій з метою не перевищення цієї суми в один операційний день.
Коментарі (1)
Не компетентные работники
Пользователь не предоставил документы по запросу администрации сайта, подтверждающие, что он является клиентом или пользовался услугами данного банка.
Написати коментар
Кредитования НЕТ
Коментарі (1)
Мій відгук - НЕГАТИВНИЙ!
Написати коментар
Оновлення ПЗ
Написати коментар
Чудовий банк
Написати коментар
Не открывают счета по доверенности
Сотрудники отказались открывать валютный счет по нотариальной доверенности в которой четко оговорено открытие счета. Ссылаются они на то, что необходимо лично присутствие клиента. Зачем? Зачем, если в доверенности четко прописано, что я могу быть представителем в банке, открывать, закрывать, распоряжаться счетами.
Почему нельзя завести меня как доверенное лицо, сделать карточку образцов подписей и открыть счет?
Ответ сотрудников поражает «Я позвонила, мне так сказали». На что вы ссылаетесь? На внутреннее положение. Само это положение никто не видел, просто позвонили и кто-то им там сказал.
Контакт центр в вопросах ведения счетов ФОПов вообще не консультирует.
Может стоит ввести сотрудникам план продаж, что б они резвее счета открывали?
Написати коментар
Банк повільного руху грошей.
3 (три) ДОБИ між банками ???
В теперешній час ???
Як це в них так виходить??? Хоча б перелік банків з днями надходжень грошей на сайті вивісили, для планування.
Коментарі (1)
Відсутність зручної системи
Єдина проблема Кредобанку це відверто застаріла система KredoDirect і відсутність якісної мобільної версії. Більшість банків створили зручні системи користування. В KredoDirect дуже незручно проводити якісь операції, навіть банально переказати гроші на інший картковий рахунок являється квестом, потрібно заповнити багато даних, в тому числі Ідентифікаційний код (!).
В сучасних реаліях це великий мінус для банку.
Написати коментар
Безответственные работники
Коментарі (1)
Кредобанк=день под откос
Звонил два раза с уточнением, не забыли ли они про меня.
Ответ был один: кредит ещё не подтверждён.
В итоге перезвонили около 17.00 и сказали что отказ.
Скажите что можно проверять 4 часа???
Такое ощущение что не 100 тысяч гривен берёшь кредит, а минимум эту же сумму но в валюте!!!
Сплошной негатив из-за выкинутого время ожидания!(банк на ручнике).
Написати коментар
История с овердрафтом!2015г.
приходит 2018год.-мне звонят коллектора и начинают выяснять почему я им не плачу кредит!!!
я поехал к коллекторам и урегулировал все мирно.я оплатил лишь бы только отстали. я обратился в Кредобанк по телефону и написал на их сайте обращение-меня уверили что мне ответят почему так произошло. Попросил чтобы связались с коллекторской конторой и выяснили что мой «недокредит» закрыт-пообещали по моей просьбе отправить исправление в УБКИ. До сих пор-ни слухом-ни духом.
Сегодня 12.02.2019-подаю заявку на кредит в банке-мне приходит отказ-негативная кредитная история.
До какого я буду это терпеть?! Я наверное напишу обращение в НБУ-знаю куда и на кого и поеду лично туда отвезу заявление. На каких основаниях банк передал информацию обо мне другой организации? это нарушение банковской тайны тайны-Глава 10 ст. 60,61,62.
Я надеюсь что мое пожелание об внесении поправок в кредитную историю внес именно этот банк.Теперь мне приходится брать в микрозаймах суммы под сумасшедший процент и пользоваться! Спасибо НЕДОБАНКУ!!!
отделение в г. Киев, ул. Антоновича, д.91/14, был там или есть замдиректора отделения Авраменко Андрей Владимирович.
Уважаемые и неуважаемые сотрудники банка, если не будет внесена корректировка в мою кредитную историю-будем решать черед суд и НБУ поскольку я доспустил ошибку, пошев работать в ПАТ Кредобанк в свое время.
Суды банку бьют только по кошельку-поэтому банки за гроши продают кредиты коллекторам.
Неужели нельзя было меня набрать и проинформировать как то?! Банк пустил это все на самотек…
Написати коментар
Потрібен адвокат для подачі судового позову проти Кредобанку
Кредобанк грубо порушив закон України і постанову НБУ відкривши кредит без без договору у валюті Євро.
На чергові звернення громадянина юридичний відділ несе нісенітниці. А минулого тижня Кредобанк почав знімати кошти з мого гривневого рахунку (надмірно великі суми).
Коментарі (2)
При погашение потребительского кредита требуют паспорт
Написати коментар
Незручний онлайн-банкінг
Написати коментар
Банкомат забрал карточку польского банка Pko bank polski
Коментарі (1)
Злотовка и управление лимитами допкарты
Итак злотовка открыта и дочка уехала в Польшу. Все прекрасно, но как же безопасность? Ребенок с картой в другой стране, конечно нужно управлять лимитами! Захожу в свой интернет-банкинг КредоДайрект, да вот незадача — я, владелец счета, в своем КредоДайректе могу управлять только своей основной картой. То есть владелец счета, который предоставляет доступ к своему счету допкарте, управлять лимитами на этот доступ через КредоДайрект не может. Ладно, действительно же гораздо удобнее, думаю я, если дочка сама будет управлять лимтами на свою карту, и звоню на горячую линию. Да, конечно, говорит девушка приятным голосом, вы можете прийти в ваше отделение, присутствие дочки при этом не обязательно, и открыть КредоДайрект на допкарту, чтобы дочка сама управляла лимитами. Прекрасно, прихожу в мое отделение, но не тут то было — присутствие владельца допкарты при подключении КредоДайректа на допкарту обязательно (это ведь его, владельца допкарты, карта), и тепер это же подтверждает парень с гораздо менее приятным голосом на горячей линии, куда я звоню прямо из отделения. Сильно неприятно, но ок, ладно, сколько, в конце концов, этого семестра, приедет же дочка на каникулы. Сходим в наше отделение и все будет замечательно. Продолжу звонить на горячую линию эти 3-4 месяца до каникул и менять лимиты дочке, где-бы меня не заставал ее звонок или сообщение в вайбере с этой задачей, хоть на совещании на роботе, хоть в метро или в магазине. Продолжу называть свое кодовое слово на совещании на роботе, в метро или в магазине. Ведь хорошо же, конечно же, что я могу упралять лимитами на допкарту. Через горячую линию.
Но вот этот день настал, семестр окончен, дочка в Киеве и мы в нашем отделении. Все отлично, дочка присутствует и мы открываем КредоДайрект на ее допкарту. И, мы ж уже ученые, дочка пробует менять лимиты в мобильном приложении, пока мы еще в отделении. Виват, лимиты меняются. Но меняются посредством СМС, которые приходят на укрномер телефона дочки. Подвязаного к ее КредоДайрект. Будут ли СМС приходить, если она в Польше? Ответ очевиден, конечно нет. Продолжаем общение, благо сотрудники отделения действительно доброжелательны и хотят помочь. Как решение, предлагают приобрести ТАН-карту с записаными кодами, чтобы дочке не нужно было получать их по СМС. Неужели решение? Конечно приобретаем, ведь очень не хочется в метро звонить на горячую линию, да и безопасность прежде всего. Надеемся, что приобретенной карты на 40 кодов пока будет достаточно и дочка снова пробует управлять лимитами теперь уже через ТАН-карту. Вроде-бы нас уже и сложно удивить, но нет — Кредо банку это снова удается. ТАН-карта, снова несколько неожиданно, оказывается подвязана к счету и только лишь к моей основной карте, но никак не к допкарте! То есть теперь я могу не пользоваться СМС, если меняю свои лимиты. Приятно, конечно, получить неожиданный сервис там где его никак не ожидаешь. Но не получить его там, где ожидаеш, и где он действительно нужен, это все-таки несколько не приятно. Все усилия менеджеров каким-то образом подключить ТАН-карту к дочкиной допкарте заканчиваются безуспешно, здесь уже без неожиданностей. Парень на горячей линии несколько раз, минут по 5 каждый из этих раз, уходит консультироваться и, после последней 5-тиминутной консультации, радостно приносит решение! Дочке нужно подключить роуминг, чтобы она могла получать СМС-ки в Польше! Гениально! На вопрос, зачем дочке роуминг за границей во времена вотсапа и вайбера, и почему нельзя присылать коды в вотсапе или вайбере, или вообще управлять лимитами онлайн в своем КредоДайректе, парень на горячей линии опять ожидаемо уходит на небыстрые консультации, а мы с дочкой, несколько подунывшие от такой же перспективы управления лимитами как и в прошедшем семестре (особенно я), прекращаем испытывать доброжелательное терпение менеджеров нашего отделения.
P. S. С моей колокольни представляется, что вопрос по сложности, на самом деле, яйца выеденного не стоит. Нужно лишь желание и крайне ограниченное количество усилий, чтобы его решить. По крайней мере, с технической точки зрения. Но все обращения по этому поводу на горячую линию, которые эмоционально следуют после каждого изменения лимитов в метро, к сожалению, не приводят к решению.
P. P. S. Сотрудникам отделения только респект за терпение и доброжелательность.
Написати коментар