Мінфін - Курси валют України

Встановити
×

Введіть ваш E-mail
для оформлення передплати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!


Уважаемый Андрей!

У додатку до оформення підписки
ви можете також отримувати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
×

Отримуйте по E-mail найголовніші
фінансові новини України і світу:

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
Підписатися
Для того, щоб залишити відгук, потрібно увійти або зареєструватися
Проблема вирішена
girkaja2202 22 квітня 2019, 8:50
Хотіла зняти готівку в банкоматі, кошти списали, а готівка не вийшла і працівник гарячої лінії сказав, що на жаль, нічим допомогти не може!!!
Кредобанк
Відповідь банку
22 квітня 2019, 17:29
Доброго дня! У Вас платіжна картка «Кредобанку» чи іншого банку?
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
Дмитро Незнайко 19 квітня 2019, 11:13
Звернувся на відділення для отримання кредиту. Моя заявка CL-184522. Після тривалого очікування я отримав дзвінок від менеджера зі звісткою — максимальна сума кредита зрізана до 100 000грн, при бажаній сумі 300 000. Причиною відмови мені не повідомили, наявних проблем для зрізання суми немає. При зверненні на відділення для вияснення причини — мені відмовили повторно. Перебуваючи на відділення я почув розмову працівників банку з кимось, і основні слова їхні були — кредит погоджено! но через Гребенкину Тетяну видача кредиту неможлива.
Завдяки пані Тетяні я отримав кредит в іншому банку, без проблем та ще з меншим платежем.
Кредобанк
Відповідь банку
24 квітня 2019, 11:39
Доброго дня!
Ми уважно розглянули Ваш відгук та у відповідь повідомляємо наступне.
Згідно статті 44 Закону України «Про Банки і Банківську діяльність» (надалі — Закон): «Банк створює комплексну та адекватну систему управління ризиками, що має враховувати специфіку роботи банку, встановлені Національним банком України вимоги щодо управління ризиками. Система управління ризиками має забезпечувати виявлення, ідентифікацію, оцінку, моніторинг та контроль за всіма видами ризиків на всіх організаційних рівнях та оцінку достатності капіталу банку для покриття всіх видів ризиків.»
Згідно п. 1.2. глави 1 розділу VI Інструкції про порядок регулювання діяльності банків в Україні, затвердженого постановою Правління Національного банку України від 28 серпня 2001 р. N 368: «1.2. Банки зобов'язані мати ефективну політику та процедури своєчасного виявлення, розрахунку, оцінки, моніторингу, контролю та управління кредитним ризиком, у тому числі за операціями з пов'язаними з банком особами, а також великими ризиками щодо одного контрагента або групи пов'язаних контрагентів, пов'язаних з банком осіб. Ці політика та процедури мають охоплювати весь цикл кредитування, який включає видачу кредиту, оцінку кредиту, а також здійснення управління кредитним та інвестиційним портфелем.»
Відтак, запевняємо, що Ваша заява на отримання кредиту, про які іде мова у відгуку, розглядалась Банком згідно діючого порядку та на підставі аналізу профільних підрозділів Банку, визначення фінансового стану та платоспроможності позичальника, кредитної політики Банку Вам погоджено максимальну суму кредиту в розмірі 100 тис. грн. Сподіваємось на розуміння та збереження добрих взаємовідносин.
Volodymyr Dozirtsiv 12 квітня 2019, 16:15
за 4 роки обслуговування було аж 2 проблеми
1. при оплаті в Польщі була подвійна конвертація і списало + 15% від суми (курси злотий гривня були орієнтовно 7.2 і 7.89).
2. На дебетовій платинум картці появився несанкціонований овердрафт у звязку з запізнілим зарахуванням на рахунок кошті по переказу з картки на картку. смс прийшла зразу але зарахували кошти на рахунок тільки наступного дня. Обіцяли вернути через 45 днів (поки в процесі вирішення).
Проблема вирішена
Yurii Yesipov 10 квітня 2019, 17:11
Відділення за адресою: Львів, вул. Городоцька, 179
Доброго дня. Я є клієнтом Кредобанку, 10.04.2019 о 16:30 при здійсенні валютно-обмінної операції у віділенні Кредобанкуза адресою: м.Львів, вулиця Городоцька, 179 (ТЦ «Скриня»), касир просив надати паспорт для здійсення операції, і відмовлявся здійснювати операцію без надання паспорту, на питання чому я зобов'язаний надавати паспорт, оскільки Постанова Правління Національного банку України від 12 грудня
2002 року № 502 “Про затвердження Інструкції про порядок організації та
здійснення валютно-обмінних операцій на території України та змін до деяких
нормативно-правових актів Національного банку України” була скасована Постановою №31 від 05.02.2019 (сума яку я хотів купити у валюті була значно меншою ніж 150 000 грн, Постанова 502, передбачає ідентифікацію особи при операціях від 150 000, але це навіть неважливо, оскільки, ця постанова — скасована). На питання касиру/менеджеру відділу/оператору гарячої лінії:«На який документ Ви посилаєтесь вимагаючи у мене паспорт», всі дали одну й ту саму відповідь:«Це наш внутрішній розпорядок/інструкція». Шановні співробітники банку, як вже Вам пояснював особисто, на мене внутрішні порядки банку не розповсюджуються, я не є працівником Кредобанку. Тому пишу сюди, прошу пояснити на що Кредобанк посилається вимагаючи у людей паспорт при здійсенні валютно-обмінних операціїй, при цьому напряму суперечучи постанові НБУ. І дякую звісно за витрачений час, який я витратив на абсолютно безрезультативні бесіди з персоналом банку.
Кредобанк
Відповідь банку
11 квітня 2019, 15:27
Доброго дня!
Згідно вимог п.39 розділу ІV «Положення про заходи захисту та визначення порядку здійснення окремих операцій в іноземній валюті», затвердженого постановою НБУ №5 від 02.01.2019р.:« Уповноваженим установам заборонено здійснювати операції з продажу готівкової іноземної валюти або банківських металів з фізичною поставкою одній фізичній особі в один операційний (робочий) день у межах одного/однієї банку/фінансової установи, за винятком здійснення таких операцій у незначному розмірі.» Згідно підпункту 7) п.2 розділу І цього ж Положення :« незначний розмір валютної операції (далі — незначний розмір) — розмір валютної операції (в еквіваленті за офіційним курсом гривні до іноземних валют, установленим Національним банком на дату здійснення операції), який є меншим, ніж розмір, що установлений для фінансових операцій, що підлягають обов’язковому фінансовому моніторингу згідно із законодавством у сфері запобігання та протидії легалізації (відмиванню) доходів, одержаних злочинним шляхом, фінансуванню тероризму та фінансуванню розповсюдження зброї масового знищення».
Відповідно, згідно вищезазначеного банк зобов'язаний контролювати суму проданої готівкової іноземної валюти в межах банку одній особі в один операційний день в сумі, що не може перевищувати незначний розмір, що зараз становить еквівалент 150000,00 гривень. Без пред'явлення в банк документів, що посвідчують особу, якій продається готівкова іноземна валюта, банку не можливо здійснити контрольних функцій з метою не перевищення цієї суми в один операційний день.
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
Карина Эрихт 4 квітня 2019, 22:27
Відділення за адресою: Львів, вул. Наукова, 47
Мне не нравится обслуживание в этом банке, понабирали много работников из провинции, которые даже разговаривать толком не умеют, возникает сомнение по поводу экономического образования, а есть ли оно вообще у большинства?????! не рекомендую это банк
Мінфін
Відповідь адміністратора
8 квітня 2019, 15:44
Отзыв не подтверждён «Минфином» (на 08.04.2019).
Пользователь не предоставил документы по запросу администрации сайта, подтверждающие, что он является клиентом или пользовался услугами данного банка.
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
Константин Кучевский 26 березня 2019, 13:51
Обратились в банк по поводу кредитования под существующую недвижимость. Предоставили твердый залог, покрывающий сумму кредита в два раза. На протяжении месяца занимались футболом, и требованиями предоставить кучу справок, все справки предоставлены. В конечном итоге на кредитный комитет вынесли сумму, которая нам абсолютно не интересна. В итоге потеряли месяц. Каждое общение проходило будто мы у сотрудников деньги личные просим, видимо они привыкли что часть кредитных средств, им дают в знак благодарности. Очень не приятное отношение!
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
Alina Grinevich 21 березня 2019, 19:01
Відділення за адресою: Хмельницький, вул. Курчатова, 2/1-Б
Вчора у банкоматі Кредобанку хотіла зняти готівку.Сума не велика, але справа не в цьому! Гроші з рахунку виявилися зняті, але банкомат мені їх не видав.Звернулась по допомогу до працівників Кредобанку, але вони мене направили до ПриватБанку(тому що карта у мене Приватбанківька).На сьогодні гроші не повернуто, у відділенні свого банку написала заяву про повернення кошт, чекатиму близько 7 днів. Навіщо мені це все, я просто хотіла прийти і зняти свої гроші, зароблені чесною працею, а тут ось така халепа.Мій відгук однозначно — НЕГАТИВНИЙ!!!
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
36619677 17 березня 2019, 11:18
Кредобанк оновив сайт, але тепер всі старі посилання з google ведуть на головну сторінку нового сайту.
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
Notezn 10 березня 2019, 13:10
Хороший банк, за рік користування не виникало жодних проблем
Проблема вирішена
Екатерина Реут 6 березня 2019, 15:50
Відділення за адресою: Одеса, вул. Рішельєвська, 11-А
Обратилась в отделение для открытия счета ФОПа в валюте (ФОП уже является клиентом банка, имеет гривневый счет, обслуживается больше 3 лет, идентификацию проводили месяц назад).

Сотрудники отказались открывать валютный счет по нотариальной доверенности в которой четко оговорено открытие счета. Ссылаются они на то, что необходимо лично присутствие клиента. Зачем? Зачем, если в доверенности четко прописано, что я могу быть представителем в банке, открывать, закрывать, распоряжаться счетами.

Почему нельзя завести меня как доверенное лицо, сделать карточку образцов подписей и открыть счет?
Ответ сотрудников поражает «Я позвонила, мне так сказали». На что вы ссылаетесь? На внутреннее положение. Само это положение никто не видел, просто позвонили и кто-то им там сказал.

Контакт центр в вопросах ведения счетов ФОПов вообще не консультирует.

Может стоит ввести сотрудникам план продаж, что б они резвее счета открывали?
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
vasia2 27 лютого 2019, 10:12
Гроші ходять, але повільно, повільно.

3 (три) ДОБИ між банками ???

В теперешній час ???

Як це в них так виходить??? Хоча б перелік банків з днями надходжень грошей на сайті вивісили, для планування.
36619677 20 лютого 2019, 11:40
Я клієнт Кредобанку і досить задоволений якістю обслуговування, відділеннями, банкоматами. Депозитні ставки як на мене одні з найкращих.

Єдина проблема Кредобанку це відверто застаріла система KredoDirect і відсутність якісної мобільної версії. Більшість банків створили зручні системи користування. В KredoDirect дуже незручно проводити якісь операції, навіть банально переказати гроші на інший картковий рахунок являється квестом, потрібно заповнити багато даних, в тому числі Ідентифікаційний код (!).

В сучасних реаліях це великий мінус для банку.
Кредобанк
Відповідь банку
20 лютого 2019, 16:45
Доброго дня! Дякуємо за Ваш відгук та високу оцінку нашої роботи. Ми працюємо над впровадженням нової системи інтернет-банкінгу, надіємось що незабаром зможемо виправити незручності з якими Ви стикнулись.
Проблема вирішена
Olha1968 19 лютого 2019, 10:59
Відділення за адресою: Дніпро, пр-т Д. Яворницького, 34-Б
Я погасила кредит в банке перед новым годом. Написала заявление о предоставлении справки о том, что я погасила кредит и заявление о закрытии счета. До сих пор справку я не получила. Звонила неоднократно, все обещают разобраться, но результата до сих пор нет. Как я поняла не могут найти даже мои заявления.
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
KUTSYN 14 лютого 2019, 18:03
К 13.00 предоставил всю необходимую информацию для оформления кредита!
Звонил два раза с уточнением, не забыли ли они про меня.
Ответ был один: кредит ещё не подтверждён.
В итоге перезвонили около 17.00 и сказали что отказ.
Скажите что можно проверять 4 часа???
Такое ощущение что не 100 тысяч гривен берёшь кредит, а минимум эту же сумму но в валюте!!!
Сплошной негатив из-за выкинутого время ожидания!(банк на ручнике).
Кредобанк
Відповідь банку
20 лютого 2019, 16:47
Добрий день! Нам прикро що Ви змушені були довго чекати на відповідь. Іноді заявок буває більше ніж зазвичай і менеджери не встигають їх опрацювати зразу у момент надходження. Вибачте за незручності.
Проблема вирішена
Dmytro31 12 лютого 2019, 16:31
Пошел я работать менеджером по кредитованию в данную контору! проработал я там несколько месяцев и ушел из-за того что моя работа заключалась в расклеивании рекламы-что весьма совсем не то что мне обещали. Так вот… оформили мне зпл карту… к ней овердрафт-меня о нем никто даже не предупредил.приходили деньги-я снимал всю сумму. Когда я решил уволиться-я прошел «обходной лист».отзвонился в бухгалтерию-мне сказали погасить комиссию за ЗКП карту и я погасил в сумме 3.65грн.получил квитанцию.отзвонился в бухгалтерию-мне сказали что все ок.Ушел я и пошел в другую организацию работать.
приходит 2018год.-мне звонят коллектора и начинают выяснять почему я им не плачу кредит!!!
я поехал к коллекторам и урегулировал все мирно.я оплатил лишь бы только отстали. я обратился в Кредобанк по телефону и написал на их сайте обращение-меня уверили что мне ответят почему так произошло. Попросил чтобы связались с коллекторской конторой и выяснили что мой «недокредит» закрыт-пообещали по моей просьбе отправить исправление в УБКИ. До сих пор-ни слухом-ни духом.
Сегодня 12.02.2019-подаю заявку на кредит в банке-мне приходит отказ-негативная кредитная история.
До какого я буду это терпеть?! Я наверное напишу обращение в НБУ-знаю куда и на кого и поеду лично туда отвезу заявление. На каких основаниях банк передал информацию обо мне другой организации? это нарушение банковской тайны тайны-Глава 10 ст. 60,61,62.
Я надеюсь что мое пожелание об внесении поправок в кредитную историю внес именно этот банк.Теперь мне приходится брать в микрозаймах суммы под сумасшедший процент и пользоваться! Спасибо НЕДОБАНКУ!!!
отделение в г. Киев, ул. Антоновича, д.91/14, был там или есть замдиректора отделения Авраменко Андрей Владимирович.
Уважаемые и неуважаемые сотрудники банка, если не будет внесена корректировка в мою кредитную историю-будем решать черед суд и НБУ поскольку я доспустил ошибку, пошев работать в ПАТ Кредобанк в свое время.
Суды банку бьют только по кошельку-поэтому банки за гроши продают кредиты коллекторам.
Неужели нельзя было меня набрать и проинформировать как то?! Банк пустил это все на самотек…
Кредобанк
Відповідь банку
20 лютого 2019, 17:11
Доброго дня! Ми розглянули Вашу скаргу, відповідь надіслано у приватні повідомлення.
Проблема вирішена
Taras Kobernyk 11 лютого 2019, 10:23
Відділення за адресою: Львів, вул. Я. Мудрого, 1
Потрібен адвокат з досвідом судовох позовів проти банків. Звертайтесь в приватні повідомлення.
Кредобанк грубо порушив закон України і постанову НБУ відкривши кредит без без договору у валюті Євро.
На чергові звернення громадянина юридичний відділ несе нісенітниці. А минулого тижня Кредобанк почав знімати кошти з мого гривневого рахунку (надмірно великі суми).
Кредобанк
Відповідь банку
13 лютого 2019, 10:11
Шановний Тарасе, Ваша інформація не відповідає дійсності. Ситуація, про яку йдеться, прямо передбачена Правилами комплексного обслуговування фізичних осіб в АТ «Кредобанк». Ви акцептували ці правила, відкривши картковий рахунок у банку. Вичерпна інформація про причини та обставини виникнення заборгованості за Вашим рахунком та посилання на конкретні пункти Правил була надана Вам у письмовій відповіді від 22.11.2018 р.
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
Наталия Шошкина 8 лютого 2019, 18:11
Відділення за адресою: Дніпро, пр-т Д. Яворницького, 34-Б
При попытке погасить кредит, в последний день платежа, кассир отказал в мне в обслуживании без паспорта. Но я не снимать деньги пришла, а положить. И не валютный кредит, при котором нужен обмен и паспорт. Просто жесть. Кассир хамка. Любой посторонний человек может свободно платить кредит другого человека, граммотеи
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
Bodya Homichak 5 лютого 2019, 17:14
Відділення за адресою: Львів, вул. Тершаковців, 1
Надзвичайно незручний онлайн-банкінг iFobs, також складно вирішувати банальні проблеми по телефону, так, як часто оператори переадресовують відповідальність на працівників певного відділення банку, які, у свою чергу, говорять, що такі питання мають вирішуватись на гарячій лінії.
Nataliia Vynnyk 24 січня 2019, 17:53
Відділення за адресою: Харків, вул. Ярослава Мудрого, 29-А
Здравствуйте! Сегодня 24.01.19 была проведена операция по снятию денежных средств в банкомате Кредобанка с карточки банка PKO Bank Polski. Первый раз банкомат выдал определенную сумму, а во второй раз не введя пин-код карточки банкомат зажевал и не выдал карточку написав на экране «извините произошла ошибка с обработкой карточки », А затем было написано «извините произошли технические проблемы ». Обращаясь к сотрудникам банка мне ответили, что нужно заявление с Польского банка о подтверждении личности владельца банка, затем подошёл сотрудник службы охраны и сказал позвонить на горячую линию. На горячей линии сказали, что после инкасирования банкомата, инкасаторы должны оставить карту на данном отделение банка, предварительно написав заявление. Но сотрудники банка отказались брать заявление, объяснив что в этом нет смысла так как карточка иностранного банка, и что нужно ждать с две недели пока карту зарегистрируют и выяснят причину не выдачи карты банкоматом. У меня есть полный пакет документов подтверждающих, что я являюсь владельцем данной карты. Скажите как решить эту проблему??? Ведь Кредобанк сотрудничает с этим банком!!!
Кредобанк
Відповідь банку
25 січня 2019, 11:16
Доброго дня! Скажіть будь ласка адресу де розташований банкомат.
Malachowski4444 20 січня 2019, 16:36
Уже какое-то время пользуемся картами Злотовка в Кредо банке. Я владелец счета в Киеве, дочка учится в Польше и у нее дополнительная карта. Супер услуга, единственная на рынке в своем роде, все очень удобно, кладешь в Киеве злотые, и у дочки в Польше всегда есть деньги. Курс на покупку злотых, конечно, завышенный, но зато, даже наличные, всегда есть.
Итак злотовка открыта и дочка уехала в Польшу. Все прекрасно, но как же безопасность? Ребенок с картой в другой стране, конечно нужно управлять лимитами! Захожу в свой интернет-банкинг КредоДайрект, да вот незадача — я, владелец счета, в своем КредоДайректе могу управлять только своей основной картой. То есть владелец счета, который предоставляет доступ к своему счету допкарте, управлять лимитами на этот доступ через КредоДайрект не может. Ладно, действительно же гораздо удобнее, думаю я, если дочка сама будет управлять лимтами на свою карту, и звоню на горячую линию. Да, конечно, говорит девушка приятным голосом, вы можете прийти в ваше отделение, присутствие дочки при этом не обязательно, и открыть КредоДайрект на допкарту, чтобы дочка сама управляла лимитами. Прекрасно, прихожу в мое отделение, но не тут то было — присутствие владельца допкарты при подключении КредоДайректа на допкарту обязательно (это ведь его, владельца допкарты, карта), и тепер это же подтверждает парень с гораздо менее приятным голосом на горячей линии, куда я звоню прямо из отделения. Сильно неприятно, но ок, ладно, сколько, в конце концов, этого семестра, приедет же дочка на каникулы. Сходим в наше отделение и все будет замечательно. Продолжу звонить на горячую линию эти 3-4 месяца до каникул и менять лимиты дочке, где-бы меня не заставал ее звонок или сообщение в вайбере с этой задачей, хоть на совещании на роботе, хоть в метро или в магазине. Продолжу называть свое кодовое слово на совещании на роботе, в метро или в магазине. Ведь хорошо же, конечно же, что я могу упралять лимитами на допкарту. Через горячую линию.
Но вот этот день настал, семестр окончен, дочка в Киеве и мы в нашем отделении. Все отлично, дочка присутствует и мы открываем КредоДайрект на ее допкарту. И, мы ж уже ученые, дочка пробует менять лимиты в мобильном приложении, пока мы еще в отделении. Виват, лимиты меняются. Но меняются посредством СМС, которые приходят на укрномер телефона дочки. Подвязаного к ее КредоДайрект. Будут ли СМС приходить, если она в Польше? Ответ очевиден, конечно нет. Продолжаем общение, благо сотрудники отделения действительно доброжелательны и хотят помочь. Как решение, предлагают приобрести ТАН-карту с записаными кодами, чтобы дочке не нужно было получать их по СМС. Неужели решение? Конечно приобретаем, ведь очень не хочется в метро звонить на горячую линию, да и безопасность прежде всего. Надеемся, что приобретенной карты на 40 кодов пока будет достаточно и дочка снова пробует управлять лимитами теперь уже через ТАН-карту. Вроде-бы нас уже и сложно удивить, но нет — Кредо банку это снова удается. ТАН-карта, снова несколько неожиданно, оказывается подвязана к счету и только лишь к моей основной карте, но никак не к допкарте! То есть теперь я могу не пользоваться СМС, если меняю свои лимиты. Приятно, конечно, получить неожиданный сервис там где его никак не ожидаешь. Но не получить его там, где ожидаеш, и где он действительно нужен, это все-таки несколько не приятно. Все усилия менеджеров каким-то образом подключить ТАН-карту к дочкиной допкарте заканчиваются безуспешно, здесь уже без неожиданностей. Парень на горячей линии несколько раз, минут по 5 каждый из этих раз, уходит консультироваться и, после последней 5-тиминутной консультации, радостно приносит решение! Дочке нужно подключить роуминг, чтобы она могла получать СМС-ки в Польше! Гениально! На вопрос, зачем дочке роуминг за границей во времена вотсапа и вайбера, и почему нельзя присылать коды в вотсапе или вайбере, или вообще управлять лимитами онлайн в своем КредоДайректе, парень на горячей линии опять ожидаемо уходит на небыстрые консультации, а мы с дочкой, несколько подунывшие от такой же перспективы управления лимитами как и в прошедшем семестре (особенно я), прекращаем испытывать доброжелательное терпение менеджеров нашего отделения.

P. S. С моей колокольни представляется, что вопрос по сложности, на самом деле, яйца выеденного не стоит. Нужно лишь желание и крайне ограниченное количество усилий, чтобы его решить. По крайней мере, с технической точки зрения. Но все обращения по этому поводу на горячую линию, которые эмоционально следуют после каждого изменения лимитов в метро, к сожалению, не приводят к решению.

P. P. S. Сотрудникам отделения только респект за терпение и доброжелательность.

Курс валют в Кредобанку

Валюта Купівля Продаж
EUR 44.96 45.39
PLN 10.44 10.84
USD 41.21 41.64
Всі курси банку

Курс валют в Кредобанку

Валюта Купівля Продаж
EUR 44.96 45.39
PLN 10.44 10.84
USD 41.21 41.64
Всі курси банку
Головна / Банки України 🏦 / Кредобанк 💰 / Відгуки про Кредобанку 📝