×
Введіть ваш E-mail
для оформлення передплати:
Підписатися
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Уважаемый Андрей!
У додатку до оформення підписки
ви можете також отримувати:
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Повернутися на сайт
×
Отримуйте по E-mail найголовніші
фінансові новини України і світу:
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Повернутися на сайт
Курс валют в Кредобанку
Валюта | Купівля | Продаж |
EUR | 43.61 | 44.09 |
PLN | 10.16 | 10.54 |
USD | 41.81 | 42.29 |
Всі курси банку |
БЕСКОНЕЧНЫЕ ЗВОНКИ
Написати коментар
Мне вообще активировали овердрафт без моего на то согласия!
Коментарі (1)
Оплата
Підтримка каже, тільки через касу.
Приходиш до каси, а там тобі кажуть, я не буду робити оплату з картки, а то може в вас не вистачить грошей, тому потрібно зняти, а потім я зроблю платіж.
І ось і виходить, що те що ти можешь зробити не виходячи з дому в будь якому нормальному банку, тут, ти не можешь цього. До того ти витрачаєш час на те щоб прийти до цих шахраїв, а потім вони ще з тебя стягнуть комісію за зняття готівки, яке тобі не потрібне.
Просто оминайте цю клоаку.
Підтримка платежів за IBAN буде реалізована у новій версії онлайн-банкінгу, яка зараз тестується та буде впроваджена в експлуатацію до кінця 2019 року.
Щодо комісії за зняття готівки, то у більшості карткових пакетів від Кредобанку вона не стягується.
Коментарі (1)
Трата времени
Коментарі (1)
Найгірший банк, з яким мала досвід спілкування. Колгосп, а не банк
— за телефоном підтримки інформацію надати не можуть, порадили звернутися у відділення за телефонами, що є на веб-сайті;
— 9 з 10 телефонів відділень, що вказані на веб-сайті, — «мертві» або там просто не беруть трубку;
— декілька спроб і додзвонилася у два відділення (Верхній Вал та Антоновича) — одне й те саме питання, але відповіді ЗОВСІМ різні!
— після того як я вказала розбіжності, обіцяли дізнатися та передзвонити. НІХТО так і не зателефонував!
— коли з ін. телефону зателефонувала на відділення Антоновича — співробітник ОДРАЗУ взяла трубку, АЛЕ вона «не впізнає та не пам'ятає, що комусь щось обіцяла» :)
Якщо після декількох днів співробітники навіть умов кредитування не можуть дізнатися та відкрито брешуть, то як можна подавати документи та продовжувати спілкування??
Такого ставлення до клієнтів ще не бачила. Просто жах. Гірший банк в Україні.
Коментарі (3)
Отличный банк
Обслуживание супер.
Кредит одобрили в течении 30 минут
Написати коментар
Обслуживания нет!
Написати коментар
Худший банк по обслуживанию в Украине
После 3 (трех!) недель заноса документов, регулярных звонков и писем, сотрудница не смогла даже сказать об условиях (%% ставка и срок)!!! На мои вопросы «почему так долго» рассказывали о «закрытии месяца» (в середине сентября !!) и о том, что «аналитик анализирует». После телефонного разговора с начальником отделения, понял, что это не кредитный менеджер и аналитик «тормозят» — все отделение такое. Ах, как я ошибался :(!
В общем, решил забрать документы и обратиться в другое отделение Кредобанка (Антоновича 91/14). Вопрос такой же – «какие условия кредитования»?
Тут-то Кредобанк показал себя во всем свете: как оказалось моя заявка на Тимошенко 21 вообще три недели не была зарегистрирована и скорее всего ее внесли в систему уже когда стало известно, что я хочу забрать документы!!!
Прошло полторы недели (это не учитывая 3 потраченых в отделении на Тимошенко), но в отделении на Антоновича до сих пор не могут рассказать об условиях)))!!! (В идеальном мире – все условия на веб-странице банка, только не в Кредобанке.)
Сегодня наконец-то выдали «на-гора»: сумма значительно меньше запрашиваемой. На мой вопрос почему? Ответили, что «доходов не хватает» :)
В общем, 1 минута расчета в таблице Excel чтобы просто показать сотруднику …. — доходов БОЛЕЕ, чем хватает. (если учитывать аннуитет, до доходы более чем в 2 раза превосходят платеж).
Отсылаю кредитному менеджеру фото расчета. Приходит ответ – «мы берем средние за год». Еще 15-20 секунд расчета чтбы показать — средних доходов более чем хватает («свободный кэш» при любом расчете уверенно более 1 тыс. дол. А если брать средние за квартал или полгода — то порядка 2.5-3 тыс.дол.).
В общем, что меня удручает в этой истории с Кредобанк:
— то, что банк размещает на официальном вебсайте – неправда: даже сами сотрудники в течении уже больше месяца (!!) не могут назвать условия по кредиту;
— бизнес-этика и этика общения — ниже плинтуса: можно в течении 2-3 дней звонить и «менеджер» не возьмет трубку, стоит только перезвонить с другого телефона – у вуаля)))! На письма и сообщения вообще не отвечают (корона, наверное, упадет); постоянно врут – это вообще другая тема;
— общий уровень обслуживания этого «банка с иностранным капиталом» — на уровне Укрпочты в каком-то селе.
В общем, за более чем месяц (!), сотрудники Кредобанка так и не смогли посчитать средние доходы и сравнить их с расходами по кредиту… Глупо, но это реальность :) также за 4 недели так и не нашли у кого внутри банка спросить об условиях кредитования.
Я понимаю, банк скорее всего размещает инфо по кредиту на сайте, но только в целях рекламы — на самом деле никто не кредитует. Ну так скажите сразу! вы же фактически воруете время своих клиентов!
Такие вот дела… 21 столетие, Украина, «банк с иностранным капиталом»
Коментарі (8)
Недбала робота працівників. Повне ігнорування клієнта.
Пройшло трохи часу. Ніхто не зв'язувався із моєю мамою, ніхто не подзвонив і не сказав що робити дальше, чи заява розглянута. Коли мама звернулась ще раз у банк, аж тоді працівник банку подзвонив дізнатись які справи по заяві. На що відповіли «ідіть в поліцію». І це рекомендація через 2 тижні після звернення.
Чому банк так халатно відноситься до своїх клієнтів? Чому пустили справу плести по течії? Невже сума, практично, 2000 грн така мала, щоб повністю ігнорувати звернення? KredoBank мені цікава Ваша думка стосовно цієї ситуації. Ми надали всю інформацію одразу. Як Ви слухаєте та страхуєте своїх клієнтів?
Написати коментар
Доступ до KredoDirect
Коментарі (1)
Ипотека
Коментарі (1)
Быстро и качественно с Е лимитом SWIFT.
Хотим поблагодарить ФЕДНОВА ВЛАДИСЛАВА ОЛЕГОВИЧА, сотрудника отделения г. Киев ул. Сверстюка 11.
Написати коментар
Ризикуєте потрапити на зміну тарифів і не знатимете про це! Банк може змінити умови договору та тарифи без сповіщення клієнта!!!
Перевів всі кошти в інший банк, але оскільки там зараз не піднімають відсоток по депозиту, знову вирішив скористатись кредобанком, і розмістити частину своїх коштів тут. На минулому тижні вдруге відкрив депозит в цьому банку. Після внесення готівки на поточний рахунок касир мені повідомила, що з мене утримано 40 грн боргу!!! Що мене дуже здивувало, бо після зняття готівки першого депозиту ніякого боргу не мав. Менеджер пояснила, що це за обслуговування рахунку. Але при відкритті поточного рахунку минулого року я просив рахунок без плати за обслуговування. Виявляється банк змінив тарифи при цьому не сповістивши мене навіть хоча б елементарним смс повідомленням. Мало того, для переведення на новий поточний рахунок з мене зняли 60 грн за перехід!!! Обурений! 100 грн зняли за послуги яких я не потребував. Банку настільки не цікаві вкладники депозитів з сумами понад 100 000, що він навіть не може відкрити поточний рахунок, без плати за обслуговування?
Шановні представники банку, Вам на замітку, в центральному відділенні альфабанку мені видали 110 000 готівки без попереднього замовлення, і про всі нововведення, за час користування, інформували смс або в мобільний додаток. Після закінчення терміну я закрию рахунок, і надалі мабуть не захочу з вами співпрацювати.(( А альфі напишу позитивний відгук.
Написати коментар
Проблема переказу коштів
Написати коментар
Обмін пошкодженої інощемної валюти.
Коментарі (3)
Жахливо
Пользователь не предоставил документы по запросу администрации сайта, подтверждающие, что он является клиентом или пользовался услугами данного банка.
Коментарі (1)
Кредо банк - сплошное разочарование
Пользователь предоставил документы по запросу администрации сайта, подтверждающие, что он является клиентом или пользовался услугами данного банка.
Написати коментар
Клиентский сервис шагает по стране, но мимо Кредобанка
Объясняю — мужу предложили по работе выгодный контракт за границей. Терять машину не хочется, поэтому погасили кредит 8 мая, и тогда же заказали справку о снятии обтяження. На что нам ответили — как минимум месяц она делается, но и это не точно. Конкретных сроков назвать никто не может, хотя по закону об обращении граждан на все про все дается 15 дней.
В пятницу (17.05) позвонил муж на отделение. понадеялся на чудо. Там ему менеджер говорит что да, готовы обе справки (заказывали еще и про погашение кредита за 120 грн. Понимаю, ее крайне сложно сделать. поэтому 120 грн.) Приходим. Оказывается, готова только одна, про погашение. Про снятие нет, это из головного офиса дали ошибочный ответ.
Переезд за границу — вы понимаете, что это такое? Мы начали готовиться за месяц, но кто ж знал, что Кредо Банку законы Украины не писаны, и в течение 15 дней никакой справки мы не увидим?! И более того, НИКТО не может дать информации о том, когда она будет готова. Девочка на Горячей линии морозится и начинает хамить, менеджеры разводят руками «Ну мы написали им, что надо побыстрее».
Ау! Банк! Под угрозой контракт на работу из-за ваших нерадивых сотрудников!
Сколько времени надо снять обтяження и сформировать справку об этом? У вас что, каждый день по 100000 таких операций? На дворе 21-й век!
Короче, если поездка сорвется, мы будем подавать в суд за невыполнение требований законодательства об обращении граждан.
Коментарі (2)
Як кредобанк наживається на довірі клієнтів
Кредит під 12% річних вручили мені графік помісячного погашення на всі 84 місяці з чітко прописаними сумами і запевнили що сума виплат не зміниться ні від зміни курсу валют, ні від будь яких інших факторів.
Та не минуло й року як мене ощасливили, що з наступного місяця процентна ставка по моєму кредиту зміниться з 12% річних на 19% річних
І моїй сім'ї прийдеться в подальшому сплачувати на 1700грн більше кожного місяця.І я не впевнений що через деякий час це знову не повториться і вони вирішать ще трохи нагріти руки на довірі клієнтів.
Не беріть кретид у Кредобанку.Особливо довгострокові.
Раджу вам добре подумати перш ніж оформляти кредит
Коментарі (2)
Пусті банкомати
Коментарі (1)