Мінфін - Курси валют України

Встановити
×

Введіть ваш E-mail
для оформлення передплати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!


Уважаемый Андрей!

У додатку до оформення підписки
ви можете також отримувати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
×

Отримуйте по E-mail найголовніші
фінансові новини України і світу:

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
Підписатися
Для того, щоб залишити відгук, потрібно увійти або зареєструватися
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
Oleg Kushnir 9 грудня 2023, 9:40
Відкрив картку виключно заради отримання кредитного ліміту, а його нема, і як збільшити невідомо
Максим Хрущ 6 грудня 2023, 5:58
Вже 2 заяву вислав, і другий день мене ігнорують в чаті, першу як вислав, відписали за 3 дні, і сказали переписувати заяву, бо не дописав перед А-банк АТ
Vladsss1 5 грудня 2023, 21:01
Жахливий банк з таким самим відношенням до клієнтів, якщо вам поступила сума більше 15000 грн, банк може заблокувати ваш рахунок без пояснень на 30+ днів, така ситуація трапилась в мене, я надав усі квитанції й походження коштів, навіть про купівлю квартири, банк все одно сказав чекати 30 днів і тільки потім можливо надасть доступ! І якщо ні, то виведе кошти ще через 3−6 днів. Підтримка відповідає 1 раз на 2 дні, якщо не встигли зайти в чат протягом 10 хвилин, з вами прощаються і ви знову маєте чекати 1−2 дні підтримку. Не раджу берегти тут свої кошти!
Володимир Чорний 3 грудня 2023, 12:53
Я открыл счет в izi для пользования своими деньгами, через некоторое время мне из заграницы произвели 2 возврата средств через pos терминал на карту izi банка. Этот платеж приходит до 7 календарных дней, спустя 10 дней я написал в поддержку банка (хотя поддержка у них та еще мин 12−14 часов нужно ждать и не факт что дождетесь, зато когда открывал карту поддержка работала на 5+) ответили что денег не поступало, я связался с отправителем, и он подтвердил что первый платеж был выплачен 06.11 и второй, я опять написал банку заходили ли деньги, через сутки ответили нет, потом через неделю опять говорят нет, после этого мне перевели долг на карту и сумму небольшую для покупки мелкой запчасти на машину которой в Украине просто нет. И меня сразу попросили документы про про схождение средств, я сразу все предоставил, сказали нужен месяц!!! Я через неделю спросил что-то может еще нужно додать мне нужны мои деньги и что с переводом, мне пришлось занимать у друзей!!! И после как я начал проявлять настойчивость и говорить что буду обращаться в НБУ и Юристу в 11 вечера меня сразу заблокировали!!! По ст 15!!! Теперь я Бен ладен и аль Капоне в одном лице)))) у моей знакомой которая возвращалась в ноябре в Украину и получала возврат средств также на Izi через терминал и то же денег нет!!! Блин это как? Скажу словами одного мудака, совпадение? Не думаю!!! Я так понимаю деньги просто получает банк выводит клиенту говорит ничего не знаем и под выдуманным предлогом блокируют!!! Ну ни чего себе схема!!!
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
Gggfddddd 2 грудня 2023, 1:01
Зарегистрировался в банке по реф. ссылке, чтобы получить кешбек. Выдали мне кредитный лимит 24к. Хотя я его не просил. Я его благополучно потратил. Вернуть я его могу, но у меня прошло меньше месяца пользования кредитным лимитом и почему-то сняли 850 грн процентов. Хотя месяц даже не прошел!
Вопрос, состоит в том стоит ли вообще возвращать этому банку кредитный лимит или это будет в пустоту?
Помогите
В поддержке вообще ничего не отвечают. Им не дописаться. Им вообще пофиг на всё
Мінфін
Відповідь адміністратора
4 грудня 2023, 15:03
Відгук не зарахований (на 04.12.2023).
Користувач не надав докази на запит адміністрації сайту, які підтверджують, що він є клієнтом або користувався послугами даного банку.
З 13.10.2023 року намагаюсь закрити рахунок дистанційно і все без результату. Підпис через портал ДІЯ вони не бачать і не визнають. Сказали надіслати підписаний скрін у вайбер, і ось через майже два місяця, знову звертаюся, а міні віповідають, що заявка не була зафіксовано, виправляйте дату в заявці на сьогоднішню і знову чекайте 45 днів.
Nikita3228 25 листопада 2023, 15:08
Заблокировали счёт, предоставил все доказательства, сказали ждать до 30 дней, идёт 33 дней, в чате игнорят уже 2й день, худший банк на территории Украины
dsz234156 25 листопада 2023, 9:48
Здравствуйте, столкнулся 29 календарных дней назад с такой проблемой как и у большинства на форуме. Изибанк без причин и объяснений заморозил счета (ограничения финансовых операций), писал в тех поддержку и звонил на горячую линию постоянно отмазываются: Проверка все ещё идёт, ожидайте ответа.
Предоставил все документы которые запросили, они их просмотрели и молчали. Спустя 28 дней, пришло уведомление от мобильного банкинга: Наложен арест на деньги, счета разморозили и через 5 минут снова заморозили (по сути они забрали у меня мои же деньги без каких-либо объяснений), утром пришло уведомление о разблокировке счетов: хотел зайти на свой счёт — но не тут то было, вход заблокирован.
Никогда не пользуйтесь данным банком!
Chiv18as89 24 листопада 2023, 16:34
Izibank та Sportbank обмежили витратні операції без попередження та служби підтримки не відповідають вже тиждень.
Dyhv346 23 листопада 2023, 11:34
Банк без попередження, просто обмежив користування власними коштами, які мені так терміново були потрібні,ініяк не хочуть дати їх вивести, просять якісь документи хто надсилає мені кошти, вперше зустрічається мені таке
Можливо хтось знає куди ще можна звернутися, тому що це нагадує шахрайську систему?
Мінфін
Відповідь адміністратора
23 листопада 2023, 12:44
Відгук зарахований (на 23.11.2023).
Користувач надав докази на запит адміністрації сайту, які підтверджують, що він є клієнтом або користувався послугами даного банку
Владислав Коваленко 22 листопада 2023, 18:45
Як і більшість інших коментаторів, отримав блокування рахунку. Доволі оперативно надав усі документи, необзідні для підтвердження платежів. Таку ж проблему мав з банком «БВР», той зняв обмеження з карти буквально за кілька годин. Ізібанк весь час ігнорував, достукатись до підтримки просто нереально. О 18 годині пишеш з питанням, о 7 ранку тобі відповідають, о 7:10 закривають чат, бо ти не встиг відповісти на зворотнє питання.

Відповідь я очікував більше 30 днів, кожне повідомлення ігнорувалось і казали чекати, поки не наїхав в чаті, зіславшись на порушення законів зі сторони банку. Є чіткі правила проведення моніторингу та причин блокування, по яким банк може його провести:

«Стаття 23. Зупинення фінансових операцій

1. Суб'єкт первинного фінансового моніторингу, що здійснює або забезпечує здійснення фінансових операцій, має право зупинити здійснення таких операцій, якщо вони є підозрілими, та зобов’язаний зупинити такі фінансові операції у разі виникнення підозри, що вони містять ознаки вчинення кримінального правопорушення, визначеного Кримінальним кодексом України.

У день зупинення фінансової операції суб'єкт первинного фінансового моніторингу повідомляє спеціально уповноваженому органу в установленому законодавством порядку про таку фінансову операцію, її учасників та про залишок коштів на рахунку клієнта, відкритому суб'єктом первинного фінансового моніторингу, який зупинив здійснення фінансової операції, та у разі зарахування коштів на транзитний рахунок суб'єкта первинного фінансового моніторингу — про залишок коштів на такому рахунку в межах зарахованих сум. Таке зупинення фінансових операцій здійснюється без попереднього повідомлення клієнта на два робочі дні з дня зупинення включно."

3. Спеціально уповноважений орган у разі виникнення підозр може прийняти рішення про зупинення видаткових фінансових операцій на строк до семи робочих днів, про що зобов’язаний негайно повідомити суб'єкту первинного фінансового моніторингу, а також правоохоронним органам, уповноваженим приймати рішення відповідно до Кримінального процесуального кодексу України. У такому разі суб'єкт первинного фінансового моніторингу зобов’язаний в день отримання, але не пізніше 11 години наступного робочого дня після отримання відповідного рішення, повідомити спеціально уповноваженому органу про залишок коштів на рахунку клієнта, фінансові операції (кошти) за яким були зупинені, та у разі зупинення фінансових операцій на транзитних рахунках суб'єкта первинного фінансового моніторингу — про залишок коштів на таких рахунках у межах зарахованих сум.

Простіше кажучи, банк має право блокувати тільки в разі підозр на кримінал і чорні гроші. Всі інші блокування суперечать законодавству і не дають банку право самовільно вирішувати законність коштів. Не даремно у мене були проблеми з відкриттям рахунку цілий тиждень.

До речі, зараз банк за виведення залишку коштів забирає 20%, але не менше 10000 грн. Тобто свої законні 500 грн я отримати не зможу, бо банк вписав нові правила вже після блокування. Тепер банк може свавільно блокувати рахунки, відмовляти у розблокуванні і забирати собі 10000+ грн. При цьому не пояснювати причини блокування, бо «банк має право»
Vasiast 18 листопада 2023, 20:47
Заморозили рахунок, по факту привласнили кошти, служба підтримки внятної інформації не надає, два дні чекав на оператора в службі підтримки і нікого не хвилює що то могли бути основні кошти
Віорел Ціпле 18 листопада 2023, 10:49
Замороженні кошти на рахунках, попросили документи, дав все що попросили. По ходу банк полетів або займається шахрайством працюючи з грошами кліентів. Схожа сітуація як і в інших відгуках. Сам винний частково, читав вже що це людина Януковича засновник, тобто аферист. Але не думав що все так погано…
Мінфін
Відповідь адміністратора
21 листопада 2023, 16:10
Відгук зарахований (на 21.11.2023).
Користувач надав докази на запит адміністрації сайту, які підтверджують, що він є клієнтом або користувався послугами даного банку
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
qfyrolkac 17 листопада 2023, 10:32
Не задоволений банком, тарифи міняють часто і без попереджень, комісії на кожен рух, і саме не приємне, ці комісії не відразу помітиш, так як їх не видно у виписці… Єдиним плюсом могли б бути ставки по депозитам, але мені це зараз не актуально
Я, Шевченко Наталя, є клієнтом IZIbank. В додатку цього «банку» 13.10.2023р випадково виявила, що мій рахунок заблоковано («обмежено витратні операції»). Одразу написала у підтримку. Банк попросив надати додаткову інформацію/документи. Одразу ж в той же день надала всю інформацію і всі документи, які було вказано в запиті. Все. Кінець історії. З тих пір підтримка якщо і відповість раз у три дні, то каже, що «перевірка досі триває» і потрібно «чекати». За запитання як довго чекати підтримка «не може надати точних термінів». На прохання назвати хоча б максимальний термін розгляду підтримка відмовляє у відповіді і підтверджує, що це може бути «вічно». Привласнити кошти на невизначений термін і підтвердження того, що це може бути десятиліттями означає по факту грабіж. Під час війни. Наша держава нас береже. Крім карткових рахунків, я маю в банку депозит («zanachka»). Банк відмовляється його виплачувати і також підтверджує, що вирішив привласнити ці кошти для своїх потреб на невизначений термін (назавжди). Жодних причин відмови у виплаті депозиту чи блокуванні рахунків банк не повідомляє, обмовляючись лиш стандартним «триває перевірка». Такого жахливого досвіду користування банківськими продуктами не мала ніколи ще з часів ссср. Спортбанк в особі Таскомбанку зміг повернути ці «прекрасні» часи. На момент написання відгуку минуло більше місяця. Нормальних слів складно підібрати.
Мінфін
Відповідь адміністратора
14 листопада 2023, 15:28
Відгук зарахований (на 14.11.2023).
Користувач надав докази на запит адміністрації сайту, які підтверджують, що він є клієнтом або користувався послугами даного банку.
campi1337 14 листопада 2023, 12:23
Добрый день, чтобы не выражаться матом буду ставить звездочки. **** ******* ******** ******* ******** **********, ну вы поняли) Банк отвратительно относится к своим клиентам, поддержка просто набор идиотов которые не знаю элементарных вещей, которые не могут ответить на простейшие вопросы. Ситуация такая, столкнулся 2й раз с финмоном этого банка, первый раз прошел без проблем, предоставил все документы, работаю официально, все транзакции по карте были подтверждены чеками о покупке.Неделю назад получил снова блокировку, снова отправил документы. и в этот раз получил отказ в обслуживании при том что зп я получаю в ТАСКОМБАНКЕ — изибанк его дочь))) Чат в телеграмме не отвечает часами, один раз такое было что в пятницу написал, они мне в воскресенье ответили). Вчера звоню на горячую линию этого псевдобанка, связывается со мной оператор ОЛЬГА, чтобы не грубить ********, знаний 0, спрашиваю почему отказ, ответ, банк оставляет за собой право не разглашать данную информацию. Прошу прислать мне на почту письмо с ответом, юредически обоснованным, по какому пункту договора между мной и банком, был отказ в обслуживании. Так же прошу меня связать с главным оперетором (он же супервайзер)) который более компетентен в данном кейсе, на что получаю ожидайте перезвон в течении 20 минут … И как вы думаете, кто-то перезвонил? Кто-то прислал письмо на е-почту? Нет конечно. Люди никогда не кладите деньги и НЕ В КОЕМ случае не храните там деньги, будь-то 50 грн, будь-то 1000000 млн грн.
pavelgood 12 листопада 2023, 13:41
Маю рахунок в ІЗІ банку. Тримав заощадження на Заначці.

11.11.2023 о 7:32 я зняв 4859.43 грн із Заначки на картку та перерахував їх за реквізитами на айбан рахунок цього ж банку Ізі своїй дружині.

Реквізити квитанції: No 4363442800 від 11.11.2023 07:32:29

Зазвичай ця внутрішньобанківська операція триває кілька хвилин.

Але сьогодні вже другий день, кошти списали, але не зарахували на рахунок дружині.

11.11.2023 намагався звʼязатися з підтримкою. 0800 не відповідало, порадили на телеграм написати.

Там теж ніхто не відповів.

12.11.2023 мені нарешті вдалося звʼязатися з 0800. Менеджер Іван (9089) мені ввічливо пояснив, що мої кошти банк не вкрав. В якості аргументу навів те, що банк працює в межах закону.

Куди поділися мої кошти він пояснити не зміг.

Порекомендував чекати, оскільки внутрішньобанківський переказ триває до двох діб.
Мене звати Шевченко Сергій. Я став жертвою шахраїв і СпортБанк люб’язно допомагає у цьому шахраям і активно бере у цьому участь. Я є клієнтом АТ «ТАСКОМБАНК». Також маю банківські картки і рахунки в діджитальних проєктів АТ «ТАСКОМБАНК» — «Sportbank» та «Izibank». Нещодавно банком було заблоковано усі мої рахунки в усіх трьох банках, оскільки баком-емітентом карток усіх трьох банків є АТ «ТАСКОМБАНК». Банк спочатку не повідомляв причину блокування рахунків, але після моїх наполегливих звернень повідомив, що по одній з моїх транзакцій по рахунку надійшла скарга, а саме по зарахуванню коштів шляхом переказу з картки на мою картку Спортбанку 11.10.2023 13:16:10 — 10980 UAH. Я одразу ж надав усю інформацію, пояснення і обгрунтування даного переказу. Далі банк повідомив мені, що на мене було подано скаргу відправником.
Крім того, що я надав у банк обгрунтування цієї транзакції і надав усі документи, що підтверджують обгрунтування транзакції, я також звертався скрізь, де міг. До контрагента, до свого банку, до банку відправника, до правоохоронних органів.
Банк повідомив мені, що для того, щоб банк розблокував мої рахунки мені потрібно надати документи про закриту справу від правоохоронних органів. До того часу мій рахунок буде тимчасово обмежено. Мені важливі ці банківські рахунки, оскільки я регулярно їх використовую для купівлі військових ОВДП і поки не можу цього робити і надалі (ці рахунки підключені до брокера, через якого я купую військові облігації).
Я звертався також і до правоохоронних органів. Там розводять руками, посміхаються і кажуть, що не мають до мене жодних претензій. Порадили надати у банк відповідну довідку від МВС України. Я це і зробив. Жодних порушень я не робив, відповідно жодних відкритих проваджень на моє ім'я немає, жодних заборгованостей також немає. Відповідну довідку я надав у банк. Але, виявляється, Міністерство Внутрішніх Справ України не є авторитетом для СпортБанку. СпортБанк самостійно, бере на себе роль правоохоронних органів, поліції, роль суду і виконавця, чинить самосуд. Пройшло більше місяця. Я досі не маю доступу до своїх рахунків. Банк умисно це робить для того, щоб заволодіти і безкоштовно користуватися коштами клієнтів на невизначений термін (безкінечно, назавжди це називається, тобто — грабіж). Я став жертвою шахрая — банк зверху блокує всі мої рахунки, не бажає отримувати від мене докази, документи, які я силою йому намагаюся надавати, зате без жодних доказів просто на словах зловмисника-шахрая блокує мої рахунки. Довідки з правоохоронних органів банку також не цікаві. Банк вирішив, що він вище законів, вище МВС і вище судів, ніяких рішень суду йому не потрібно, він сам чинить суд, як вбачає це вигідним для себе — привласнити собі кошти клієнтів.
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
misan2008 10 листопада 2023, 10:36
Гірше банка я не зустрічав. Просто жах у всьому.
Пройшло вже більше місяця як ваш банк все ще не може повернути мені 700 грн, який вкрав недолугий клієнт вашого банку. Скільки ще чекати, я не розумію? Мені в нбу скарги залишати? Це прискорить вас?

що вам недостатньо для поверння? заява в поліцію на шахрая є, реквізити я відправив більше місяця тому, кожен раз відповідь чекайте, чекати чого? поки ви 1 транзакцію проведете, це скільки в ваш займає? ну дивлячись на відгуки на minfin про ваш банк, честно кажучи, нічого дивного

карта відсталого стровіріння шахрая 5366391108213679

Коли чекати повернення???
Головна / Банки України 🏦 / izibank 💰 / Відгуки про izibank 📝