Мінфін - Курси валют України

Встановити
×

Введіть ваш E-mail
для оформлення передплати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!


Уважаемый Андрей!

У додатку до оформення підписки
ви можете також отримувати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
×

Отримуйте по E-mail найголовніші
фінансові новини України і світу:

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
Підписатися
Для того, щоб залишити відгук, потрібно увійти або зареєструватися
yara83 15 березня 2024, 9:11
Банк заблокував рахунок при поповненні карти на 2000 грн! До цього кожного місяця були зарахування та перекази до 100 000 грн. Анкетні дані оновлено, ніяких порушень не було.
Вчора не зміг зайти у додаток. Після звернення у підтримку виявилось, що банк вже вирішив закрити рахунок в односторонньому порядку за ст. 15 про тероризм! Навіть не запитали пояснення та документи. А на питання про конкретні причини відповіли — «деталі рішення банк має право не повідомляти» (((
MykhailoB 11 березня 2024, 12:43
3 дні тому перестал працювати додаток для Android. 3 дні неможливо вивести кошти із депозитів. Банк спочатку казав, що проблему буде усунуто за 12−24 години. Пройшло вже набагато більше. Як альтернативне рішення пропонують скачати програму не з PlayМарткета, а з їхнього сайту і встановити вручну. Тобто банку начхати на клієнтів. У вихідні айтішники банку спокійно смажили собі барбекю і пили холодне пиво. А сьогодні нарешті вирішили почати працювати. У найкращому разі обіцяють розмістити додаток у PlayМарткет сьогодні до кінця дня чи завтра. Але ми знаємо як вірити обіцянкам банку, які не тримає своє слово. Підтримка в телефонному режимі навіть не вибачилася, їм нормально, що сервіси не доступні для частини клієнтів вже 3 дні. На жаль, для мене співпраця з банком, який працює на п’ятиденці та якому наплювати на клієнтів — не варіант. Як мінімум виведу усі гроші з депо
innapcholko 10 березня 2024, 11:52
1. запретили доступ старой версии — мол нужно обновить
2. обновление недоступно в гугл-плее
3. «новая версия» котую предлагают скачать с сайта тоже неработает — пишет «нет доступа к интернету!
dorohobid 20 лютого 2024, 21:18
Не рекомендую з ними зв’язуватись. Замовив перевипуск карти всі кошти що були на ній заморозили. Коли зроблять нову невідомо. Підтримка не може нічого конкретно сказать.
Zabzik 15 лютого 2024, 21:29
Банк розірвав договір про співпрацю, при поверненні коштів взяв комісію 20%. І справді за договором все добре, ти його підписував при відкритті рахунку шо тарифи можуть змінюватись. Так, а вони після зміни тарифів ніде не сповістили, ні в паперовій формі, ні в електронній, ні в додатку. І потім забрали 8000 просто так. Написав заяву, цікаво чим закінчиться
Банк заблокував карту з кошти, не дає їх вивести. За кошти були надані докази, звідки вони були зараховані, всі транзакції були абсолютно законними і чистими. Банк, сказав чекати 30 днів, але так й нічого не робить. Повна бездіяльність, не рекомендую до співпраці. Банк шахрай!
suncs68 1 лютого 2024, 21:10
Нікому не раджу відкривати рахунок у цьому банку! Мене заблокували через два тижні після реєстрації, коли я поповнив свій картковий рахунок на 24000 грн кількома платежами. Банк вимагав надати документи про походження коштів, після чого всі необхідні документи, включаючи декларацію ФОП, були надані. При розірванні договору банк утримав із мене 20% моїх коштів! Так що цей банк чистий шахрай, який чекає на те, щоб Ви внесли гроші на свій рахунок, а потім вони його просто заблокують і поимеют з Вас 20%.
hlbv 27 січня 2024, 20:11
izibank — зовсім не izi, на жаль :(
давайте розпишу тезами
1 пункт: реєстрація нового клієнта, вхід
— мої документи перевіряються від вересня місяця, зараз вже січень, тобто, документи перевіряються 3 місяці, скоро 4
— на рахунок входу, на iOS зайти неможливо, вводиш номер телефону, тобі приходить телефонний дзвінок з підтвердженням, а далі нічого не відбувається, нікуди не переходить, просто далі пише «очікуйте дзвінок для підтвердження», на Android зайти можна

2 пункт: служба підтримки, соціальні сторінки
— служби підтримки це взагалі. відповідають дуже довго або взагалі не відповідають, по настрою
— є деякі люди, які хочуть почитати новини вашого банку, де нормальний телеграм-канал, наприклад? він то у вас є але ви бачили що у вас в описи стоїть? «онлайн підтримка ощадбанк» (глянути можна тут: https://t.me/izibanke), ви що там, зовсім?
висновок: насправді, це Ваший вибір, користуватись цим банком, чи ні, якщо хочете багато нервів та проблем, то користуйтесь, якщо ні, то я не раджу, мої документи перевіряють третій місяць, вже скоро четвертий стукне, є інші хороші банки: monobank, sportbank (від ТАСКОМБАНК так як і izibank), ABank24, PUMB
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
Gufum99 27 січня 2024, 17:56
Банк запросив через телефонний дзвінок підтвердження про доходи при реєстрації нового клієнта з застосування Дія, за що автоматично пішов в слід за рус кораблем
Ok20091979 26 січня 2024, 17:12
абсолютна бездіяльність банку стосовно помилкового переказу за 10 днів не можуть встановити отримувача, дивно
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
Baran007 24 січня 2024, 22:49
попалась на мошенника и перевела деньги на карту 5366 3911 0743 6131, когда опомнилась, то было уже поздно.
VladHateizi 15 січня 2024, 17:37
2 месяца назад заблокировали карту — Изи банк. Попросили предоставить справку о доходах и справку про оплату налогов. предоставил им 2 эти справки в тот же день, после чего написали ожидайте решения максимальный срок 30 дней. Прошло уже 2 месяца пишу им снова — ну что там как дела обстоят? Ответили — ждите. Никто не чего не знает и на прямую обратится в фин мониторинг нельзя. И сколько это будет еще длится никто не говорит. Максимально ужасная комуникация с их стороны к клиентам банка.
Не советую пользоваться этим банком
Антон Бец 15 січня 2024, 13:38
замовлено зняття готівки в валюті на Велику Васильківську 132, Київ. Поперше, очікування два тижні, не раніше, з якимось, дивним поясненням замовлення в понеділок на якийсь наступний тиждень.
Але, найголовніше, в день отримання передивляюсь адресу, щоб точно замовити таксі, як бачу інше відділення «Васильківська, 30», тобто оператор переплутала адресу, але як можна «Велику Васильківську 132» переплутати з «Васильківська, 30»? Це який рівень підтримки?!

по ітогу нічого не вирішено, в підтримці відповідь «перепрошую за надані не зручності, але ви самі винуваті не перевірили.», тобто я як клієнт, повинен ще перевіряти за операторами підтримки, в чаті, де все фіксується!

Скрін додаю https://monosnap.com/file/ewjeWi0JUT7e5u7ZHfQdV0faYx06rG
adkud 10 січня 2024, 19:13
Нажаль, скрини сюди додати неможливо, з ними відгук отримав би ще більше незабутніх барв…
А почалося все з того, що одним прекрасним днем якийсь чорт надоумив мене відкрити валютну картку (проте наразі мене переслідують сумніви в тому, що ця картка дійсно валютна у повному розумінні цього слова), а саме _ ДОЛАР США *цей момент треба запам’ятати*, все було начебто добре — доларові депозити скінчились, грошикі собі впали на картку… лєпота.
І ось одного чудового дня вирішив я скористатися своїми ДОЛАРАМИ, а саме зробити розрахунок ними через PayPal. Я так вже робив з валютних карток ПриватБанку, А-банку, Сенс, УкрЕксім, ПУМБ і навіть такий екзотичний, але любий Кліринговий дім.
Наче картка ізі підв'язалась у PayPal, але якось дивно, мене там перепитали, чи впевнений я у тому, що це долар США, а я бачу на картці позначку «$» та кажу «так, впевнений» *але в ситуації із цією пародією на банк не можна бути впевненим абсолютно не в чому.
Та навіть ба більше, бачу у виписці, що все ок, верифікація картки та всі діла, ну то люкс, а нєєєє… ось тут починається цікавіше
Намагаюсь я значить зробити сплату у доларах, а push-повідомлення у додатку мені і каже — нєєєє, операцію відхилено… перевіряю ліміти, заборони з мого боку — нічого — все в ажурі, навіть перечитав останню редакцію постанови 18 НБУ, заборони на даний вид операції не знайшов (кому цікаво п 14 пп 9 постанова № 18 2022 року).
Ну думаю, зараз дізнаюся я в підтримці, а що ж не так… і ось тут починається Марлезонський балєт… такого я ще не бачив… на дворі 17 грудня… і тут оператор підтримки Іван мені відкриває Америку «операція неможлива, так як валюта рахунку не гривня»… ну, серйозно, картка ж доларова… я навіть на секунду зомлів від даного факту, потім він мені почав розказувати якісь несінітниці про те, що виявляється «такі операції неможливі по валютним рахунках», на, що я логічно прошу мене ткнути в те місце де то прописано (не з його слів в чаті а на сайті банку чи в правилах користування), бо одне діло, коли мене про це завчасно попереджено або мені про це сповіщають поміж ділом за ходом п'єси… Ваня не розгубився і відповів так «необхідно більше часу на перевірку інформації. як тільки буде відповідь зробимо зворотний зв’язок».
Марлєзонський балет. Частина 2. 3 січня — вже допили шампанське, доїли крабовий салат, ну думаю, перепитаюся, а що ж там із зворотнім зв’язком, як-ніяк, а 17 днів на пошук того місця, де вони попереджають про неможливість використовувати картку за її призначенням, мало би вистачити, ан нє, оператор Марина видала мені наступний перл «створено запит повторно, для отримання інформації по вашому питанню.
як отримаємо відповідь — повідомимо», ну супер… ну ладно… витратити грошики вже ж хочеться, то почекаю трохи.
Марлезонський балет. Дія 3. 8 січня. Терпінню приходить край, звертаюсь до підтримки і тут мені трапляється генія підтримки Ольга… тут за тупість і необізнаність з питань банківської діяльності можна поставити 10 з 10. Тут браво! Значить, ця генія вирішила мені відповісти… вдихнули… «це заборона НБУ на всі банки» (згадуємо постанову 18 п 14 пп9)… але це щє не все… вона мені надає витяг з постанови НБУ № 5 від 2019 року… а от тут треба підготуватися… …пов'язані з переказом У МЕЖАХ УКРАЇНИ на рахунок іншої фізичної особи резидента/із зарахуванням від іншої фізичної особи (резидента або нерезидента) з їх власних поточних рахунків в іноземній валюті… шановна, до чого тут межах України??? до чого??? намагаюся довести людині, що вона тут трохи тупить, але в неї відбулось зависання і вона знаходить оригінальний вихід, видаючи «уточніть ваше питання, будь ласка»
Дія 4. Кордебалєт. Уточнюю, перепитую, на якій підставі відхилено операцію (сплата 2 доларів через PayPal, сплата у валюті долар, в мене ж картка доларова, пам’ятаємо, так), тут треба перепочити, перекурити, адже наступний перл можна вносити до підручників із банківської справи, увага, відповідь «операція неуспішна по причині того, що потрібно обрати іншу валюту»… нє, ну можна і тайський бат обрати, і гондураську лємпіру, валют в світі багато… але яку б таку придумати, щоб списати долари з доларового рахунку??? а от за версією генії Ольги — ГРИВНЮ… оп-па, нє, ну я поважаю гривню без усілякого сарказму, але давати запит на рахунок у доларах в гривні виходить за межі здорового глузду.
Дія 5. Апогей Апофеозу. Я таки роблю запит у гривнях на доларову картку… ііііі… нє, не пройшло, знов відхилено… і тут генія вирішила мені процитувати п 14 постанови 18 «відповідно до вимог Постанови НБУ № 18 встановлена заборона на транскордонні перекази. Пункт 14. Уповноваженим установам забороняється здійснювати транскордонний переказ валютних цінностей з України/переказ коштів на кореспондентські рахунки банків-нерезидентів у гривнях/іноземній валюті, відкриті в банках-резидентах, уключаючи перекази, що здійснюються за дорученням клієнтів», але ця нобелевська лауреатка в галузі економіки трохи так забула продовжити цей пункт, бо далі там пишуть таке: «крім випадків здійснення:
9) на суму в еквіваленті до 100 000 гривень уключно на календарний
місяць з усіх рахунків фізичної особи — клієнта банку, відкритих в іноземній
валюті, переказів на рахунки фізичних осіб з використанням реквізитів
електронних платіжних засобів платника та отримувача (p2p-переказів) та розрахунків, здійснених з використанням електронних платіжних засобів, для
оплати операцій з активами, які безпосередньо конвертуються (обмінюються) на грошові кошти та відповідно до правил та/або інших внутрішніх документів
міжнародних платіжних систем належать до операцій „квазікеш“ (англійською
мовою quasi cash). До таких операцій, зокрема, але не виключно, належать:
купівля криптовалют, поповнення електронних гаманців, купівля подарункових
сертифікатів, перекази на користь букмекерських компаній, оплата дорожніх
чеків. Коди категорій торговців, що можуть використовуватися для таких
операцій, зокрема, але не виключно, такі: 4829; 6012; 6050; 6051; 6534; 6539;
6540; 7800; 7801; 7802; 7995;» після того, як розвести лоха не вдалося пані вирішила так «добре, ми уточнимо цей момент та зв’яжемося з вами повторно для надання зворотного зв’язку», при цьому відповідь було обіцяно надати впродовж доби…
Епілог. Звісно, ніякої відповіді мною не отримано досі (вечір 10 січня), два майстри підтримки мене годували завтраками, ну то таке…
Ніякого діла до клієнтів в співробітників банку немає, скористатися своїми грошима ви не зможете, зв’язатися із керівництвом неможливо, а отже оминайте цю шаражкіну конторою 10-ю дорогою… а я все ж чекаю на ваші геніальні перли і збираю матеріал для подання в НБУ, тут однозначне введення в оману
380734404106 5 січня 2024, 13:26
Знімають відсотки за поточний місяць на початку місяця без погодження цієї операції з клієнтом
Тобто я оплатила відсотки за грудень, кинула 2000 грн на картку щоб зменшити ліміт — а вони списались у рахунок оплати відсотків за січень. Тобто якби я повністю погасила в січні — відсотки за користування лімітом у січні мені б вже ніхто не вернув
Дарья Цимиренко 27 грудня 2023, 22:29
В мене така ситуація. Починаючи з 27.11 банк тупо ігнорував мене і як на мою думку, тягнув час. Мене заблокували в додатку і я зверталася в чат техпідтримки, тиждень мені ніхто не відповів і потім 3.12 мені відповіли перший раз, попросили надати інформацію про походження моїх коштів, в повідомленні вони написали «необхідно надати пояснення суті фінансових операцій». Я надала всі скріншоти в той же день. Хочу пояснили, що я виводила гроші через кріптовалюту і потім купляла ігри через майкрософт (всі скріншоти транзакцій я надавала). Мою інформацію прийняли і потім сказали, що повідомлять мене про рішення. Відповіді до 16.12 не було, і я написала їм сама, після чого вони мені написали, що вони перестають працювати зі мною, а причиною було «відмивання доходів, одержаним злочинним шляхом, фінансування тероризму та фінансування розповсюдження зброї масового знищення» і попросили мене написати заяву для переводу моїх коштів. 23.12 я надіслала їм свою заяву і 26.12 вони відправили мені кошти. Але на рахунку в мене було 50 т. До мого рахунку дійшло лише 41 т. Звернувшись до чату техпідтримки вони мені сказали, що починаючи з 20.12 тариф на відправлення коштів на картки інших банків через умови закриття рахунку змінюється і вони забирають 20%. Мене про це звісно ніхто не повідомив, і взагалі на сайті написано, що цей тариф вступив в дію 25.12. То в мене є питання, чому банк просто взяв собі 9 т грн і взагалі чи можу я получити свої гроші назад?!?
Igor Tkachuk 27 грудня 2023, 18:24
Всім привіт. Мав дуже не приємний досвід з Ізі банком. Продавав вживану мебель з квартири, подумав що карта Ізі лежить без діла, дай думаю на неї прийму гроші, і що ви думаєте одразу блок, Продав на 58 т грн. Вони потребували пояснення операцій, я пояснив що продав вживану мебель, вони мені сказали, що займаюсь незаконним бізнесом, розривають зі мною ділові відносини, і що саме обідне переказ коштів на інший банк за мінусом 20 %, тобто вони вкрали у мене 10 т грн, сподіваюсь вони подавляться ними
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
Turanskaya 21 грудня 2023, 23:34
Заблокировали карту и не отдают деньги уже месяц. В тех поддержке добиться невозможно ничего такое чувство что там тупые роботы сидят. Они все проверяют что-то только что не понятно. Я продал машину мне перевели деньги на карту за Жигули продал по тех паспорту скриншоты предоставил что продавал машину так же переписку с клиентам на такое авто конечно же договор купли продажи не заключали так как сам купил по тех паспорту у нас в стране это не запрещено законом. Банк все проверяет непонятно что и не даёт никакой информации так же пытается на меня навесить закан о легализации и незаконной торговле оружием это уже вообще наглость. Так же на мое требование закрыть мой счёт и вернуть мне деньги мне ответили что я не имею права по своему желанию закрыть свой счёт. Это как вообще. Получается этот банк мошенники и воры? Они просто украли мои деньги.
Илья Северин 12 грудня 2023, 19:14
дійсно банк не супер. але і не вори. В мене заблокували рахунки за те що я використовував їх для ведення бізнесу-логічно. прийняття рішення про закриття рахунків) банк принімав приблизно 25 днів то нормабо було і гірше. Яко ви корректно заповните заяву на переказ коштів то їх перечисляють швидко (3 дні приблизно). Чат на вайбері не працює там просто тупарі сидять і улітки. Краще дзвонити на 0800 і підгоняти чат чере них. Грощі повернули. борітеся. якщо б не повернули я б поставив палатку біля їх офісу і там жив на вихідніх
Слава ЗСУ
povlanik 11 грудня 2023, 1:53
заблокировали мне карту, предоставил все что требовали и молчок
спустя +/- 1мес. достучался, дали заявление на закрытие счета
с момента подачи заявления прошло еще +++уже больше месяца

в интернете пишут что они специально так тянут, так как в декабре уже будут брать проценты за переводы в другие банки

у меня мать больная пришлось взять кредит на лечение

спасибі вам вельмишановна нація!
Головна / Банки України 🏦 / izibank 💰 / Відгуки про izibank 📝