×
Введіть ваш E-mail
для оформлення передплати:
Підписатися
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Уважаемый Андрей!
У додатку до оформення підписки
ви можете також отримувати:
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Повернутися на сайт
×
Отримуйте по E-mail найголовніші
фінансові новини України і світу:
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Повернутися на сайт
Курс валют в izibank
Валюта | Купівля | Продаж |
USD | 41.1007 | 41.4513 |
EUR | 43.35 | 44.0906 |
Всі курси банку |
Найгірший банк з яким мені колись прийшлось стикатися
Обслуговування -0
Відношення до клієнтів -0
Три роки тому ледве здихалася карти і була дуже цьому рада. Дзвонила, писала на горячу лінію для закриття аккаунту. Повідомили що закрили. Наразі бачу що рахунок ще відкритий і навіть спроби не було його закрити. Звертаюся в службу підтримки, немає чіткої відповіді окрім «що послугувало такому рішенню з вашого боку щоб закрити аккаунт». Я впевнена що різні ситуації трапляються з різними людьми, але такого халатного відношення з нотами газлайту, а не бачила навіть у колишніх. Поінт той, що банк не може чітко і структурно слід вати бажанню клієнта і використовує його як йому заманеться. Не буду казати що не рекомендую, думаю що і так зрозуміло. Мирного неба 🇺🇦
Написати коментар
Безпідставне блокування рахунку
Коментарі (1)
Заблокировали счет
И весь день своей заявой об возврате средств на другой банк спамят! То им подпись не нравиться то не так что-то указано, но советую банк
Пользователь не предоставил доказательства по запросу администрации сайта, подтверждающие, что он является клиентом или пользовался услугами данного банка
Коментарі (2)
Блокують карту і забирають 20% від суми
Коментарі (1)
ІЗІбанк може безпідставно заблокувати ваші рахунки, а потім щоб вивести кошти заплатите 20% комісію. Порушують закон і ваші права. Рейдери.
Коментарі (1)
Не работает
Коментарі (1)
Ввели новый лимит, лишили доступа к личным деньгам
Написати коментар
Банк крадіїв
Коментарі (11)
Шахраї крадуть гроші
Коментарі (7)
Із плюсів в цьому банку — тільки швидке відкриття
Рахунок так і не закрила. Поки що Порада — читайте відгуки до того, як почати співпрацю з цим банком.
Коментарі (1)
Блокує суми від 20000 з метою вкрасти 20 %
31.12.23 за два дні мені скинули 17000 грн до того там було 900 грн, і на іншій карті було 4000, попросив повернути мені, бо потрібно було купити подарунки на новий рік. І мені заблокували рахунки (у неділю на новий рік, десь о сьомій годині вечора, чому не з ранку), я відразу написав у підтримку мені написали: «прохання надати квитанції оплати, скріншоти переписок, ПІБ відправника та\або інші документи, що підтверджують законність отримання коштів» — надав за 3 хвилини. Мені відповіли: «дякуємо за уточнення, зафіксували вашу відповідь, передали у відповідний відділ.
звертаємо увагу, що відповідь ними надається в робочі дні в порядку черги опрацювання заявок. згідно чинного законодавства, до 30 календарних днів — це максимальний термін розгляду звернення. чи можу ще чимось допомогти?»
Я скидав квитанції та скріншоти і вони самі написали, що все зафіксували, наче більше не треба…
Разом з ізі банком мені заблокували спортбанк і це я дізнався, коли скинув туди гроші для оплати комунальних послуг, бо там був кєшбек, ніяких повідомлень з нього не приходило, просто не зміг оплатити, і там вийшло повідомлення про те, що треба звернутись у підтримку, я зрозумів, що це одна і та сама контора і вони працюють у змові — затребували поянення суть моїх операцій за 1,5 роки, і всі довідки ОК-5, 7, джерелла надходження, заповіти, спадщину, що купляв/продавав, свідоцтво про шлюб, довідки дружини, депозити, виписки з інших банків, такі ж документи від тих хто вам скидав кошти, їх виписки звідки у них ці кошти і тому подібне (всю приватну інформацію, після якої до людей навідуються грабіжники у дім) — надав що зміг. Чому при відкритті рахунків не вказуйте, що якщо вам зайде на рахунок значна сума, ми будемо з вас знущатись за ваші ж гроші? — Маленькі суми при тих же умовах не блокують.
15.01.24 написав в спортбанк перевірка 14 днів.
Я написав 15.02.24, відповіли: «Звертаю вашу увагу на те, що звернення аналогічні вашому розглядаються банком емітентом, яким у Sportbank є АТ „ТАСКОМБАНК“. Додатково звертаємо вашу увагу на те, що окрім Sportbank АТ „ТАСКОМБАНК“ також являється емітентом ІЗІ банку і всі аналогічні звернення з трьох банків розглядаються одним відділом. У зв’язку з цим можуть виникати затримки при розгляді подібних запитів.
Ще немає відповіді, відповідно ще триває перевірка, терміни не відомі, оскільки вони індивідуальні і в кожного клієнта по різному, тому очікуйте…
Орієнтовно НЕ менше 14 днів, може бути і більше, регламентованого часу немає, всі запити оброблюються в порядку черги.»
А як же згідно чинного законодавства до 30 днів? Но, то в ізі.
23.02.24 написав в ізі банк, що:
«Мені треба подати запит про надання офіційної відмови в розблокуванні коштів на рахунку?
Чи мені потрібно, звернутися до банку з письмовою заявою про припинення обслуговування та закриття заблокованого банківського рахунку, та просити переказати залишок коштів на рахунок в іншому банку?»
— мої прохання просто ігнорують:
«наразі потрібно очікувати рішення по вашому запиту від фінансового моніторингу банку, розумію, що вже пройшло більше 30 днів, але відповідь повинна надійти найближчим часом.
— чи можу ще чимось допомогти?»
Тим часом мені ніхто, не пише, ні чого додатково надати не пропонує.
26.02.24 пишу в ізі банк, вже 2 місяці пройшло, що там з перевіркою, коли пишуть що: «Ще, потрібно додатково надати документи що підтверджують джерело походження (довідку ок-5/ок-7 тощо)» — пишу, що надав вже їх коллегам, ще 15.01, додатково скинув і їм, теж саме.
Після додавання інформації, розгляд може тривати додатково 15 днів.
Вже розумію, що коїться якесь свавілля,
пишу: Я хочу закрити рахунок і забрати кошти, як мені подати запит про надання офіційної відмови в розблокуванні коштів на рахунку?
— «Ми можемо надати заяву про закриття, проте її розгляд буде після перевірки відділу фінансового моніторингу.»
— «Як мені подати запит про надання офіційної відмови в розблокуванні коштів на рахунку?
— «такої можливості немає, потрібно очікувати на рішення, у разі відмови вам повідомлять про це»
Мене просто ігнорують, куди звертатись, такого ніколи не було, наче міг відрінити шахраїв від колл центрів — а це о полуофіційний симбіоз.
Ще 27.02.24 мій знайомий скидає мені борг на карту ізі банку ще 2200 грн, хоча я йому казав, що основну карту мою заблокували, але він забув, банк платежі приймає, пуші відмінніть операції хай гроші повернуться відправникам, відповідають: «перерахунок коштів, або будь-які операції з ними неможливі поки наявне блокування». А прийом переказів можливий, при заблокованних рахунках, щоб же ж більше можна було здерти.
Пишу вже кожен день, бо скоро їсти не ма чого буде, дитині садочок треба оплачувати, комунальні служби вимагають сплати, а у них там перевірка ні як не скінчиться. Вже думаю треба юриста шукати, бо банк веде себе підозріло, пишуть чекайте скільки знадобиться.
28.02.24 приходить лист на пошту від Дейнега Юлії: «Акціонерне Товариство «ТАСКОМБАНК», керуючись абзацом 3 частини першої статті 15 Закону України «Про запобігання та протидію легалізації (відмиванню) доходів, одержаних злочинним шляхом, фінансуванню тероризму та фінансуванню розповсюдження зброї масового знищення» від 06 грудня 2019 року No 361-IX, повідомляє про відмову від підтримання ділових відносин.»
Поясніть де у тарифах «Таскомбанку» з яким я укладав договір, коміссія у 20 % за закриття рахунку? І в моему договорі ще не було приписки «в межах проекту «izibank», а тільки про обслуговування в Мобільному додатку izibank, рахунку відкритого у Таскомбанку, в підтримці мені пояснили, що там логотип izibank на договорі, значить з ним і договір укладенно.
Хіба банк не повинен мати відповідні докази, що операції, які власне бралися до уваги банком під час прийняття рішення про відмову в обслуговуванні на підставі Закону України «Про запобігання та протидію легалізації (відмиванню) доходів одержаних злочинним шляхом фінансуванню тероризму та фінансуванню розповсюдження зброї масового знищення», дійсно містять в собі ознаки суспільно небезпечного діяння.
Довести, що грошові кошти, що начебто легалізуються в результаті банківських операцій, отримані клієнтом внаслідок вчинення злочинів.
Якщо клієнт фактично підозрюється банком у вчиненні легалізації (відмиванні) доходів отриманих злочинним шляхом, банк повинен мати також докази вчинення клієнтом або його причетність до суспільно небезпечних діянь, що передували наступній легалізації (відмиванню) доходів через рахунки, що відкриті в банку. Крім того, довести, що грошові кошти, що начебто легалізуються в результаті банківських операцій, отримані клієнтом внаслідок вчинення злочинів.
Згідно з частиною третьою статті 64 Закону України «Про банки та банківську діяльність» банк здійснює ідентифікацію, верифікацію клієнта (особи, представника клієнта) і вживає заходів відповідно до законодавства, яке регулює відносини у сфері запобігання легалізації (відмиванню) доходів, одержаних злочинним шляхом, фінансуванню тероризму та фінансуванню розповсюдження зброї масового знищення, до відкриття рахунка клієнту, укладення договорів чи здійснення фінансових операцій, зазначених у частині другій цієї статті.
А не чекати поки на рахунку буде значна сума і блокувати її з метою наживи.
Звісно ніяких пояснень та доказів, у мене таке враження, що і перевірку ніхто не робив, відмовили бо задовбав писати (ще й договір хоче розірвати, а ми з нього нічого не помаємо). Ті самі питання я задавав у відповідь на лист, що надійшов, але марно, ніхто не відповідає.
Пишу в підтримку, що хочу зняти кошти у касі:
«У не операційнйий час служба підтримки тимчасово опрацьовує лише першочергові запити щодо доступу до застосунку, транзакцій або безпеки коштів і особистих даних.
Для отримання детальнішої консультації по іншим питанням — будь ласка, зв’яжіться з нами в операційні години з 9:00 до 21:00.»
Далі: «на разі отримали інформацію, що даної можливості немає. Тому вам потрібно надати заповнену заяву на перерахунок коштів, і ми вас перерахуємо кошти, на рахунок банку, який ви вкажете в заяві.»
Пишу заяву з рахунком в райфайзен банку, у підтримці відповідають, що райфазен і пумб такі платежі не приймають, пишу, А Банк…
Робить мені ізі банк переказ, і мені замість 24846 заходить 20860 і увага, з коментарем: «відмова в обслуговуванні зг.Ст.15 Закону про запобігання та протидію легалізац.доход.» А банк, також блокує мій рахунок (через такий коментар), то пів біди. Пишу у підтримку чому не вся сума і мені повідомляють, що виявляеться у ізі банку у тарифах прописано, що знімають комісію 20%, але не більше 10000 грн, це таке нововедення для шановних кліентів з 25.12.23, такого не було коли я став їх кліентом і тепер вони залюбки блокують рахунки з великими сумами, та присвячують своїх кліентів в терористи зі зброею масового знищення та знущаються з особливою втіхою тримаючи кошти у заручниках. І виявляеться, це я прочитав на цьому форумі, що і А-Банк, також знімає 30% комісії по тій же схемі (але до того не дійшло, А-Банк виявився більш адекватним у цьому питанні).
Це просто жах, я не знімав готівку, не користувався кредитним лімітом, не купляв, конвертував і відправляв валюту, отримував перекази до 20000 грн на місяць, використовував кешбек, сплачував комунальні, скуплявся в магазинах. Цей досвід, коштував мені багато нервів та грошей, я не раджу ні кому опинитися на моему місці є багато адекватних банків (я повівся на ті 0,5 % за продукти, та % на залишок) які цінують своїх кліентів і ідуть на зустріч, не виставляють божевільних комісій за закриття і не чекають поки кліенту зайде велика сума, щоб ошукати його. Заблокували б — 300 грн, таких переказів за півтори року було безлічь, так і комісії ж не було (виявляеться і не має зацікавленності у перевірці), то мені ще пощастило, що 29.12.24 я купив водонагрівач (бо старий зламався) за 6000 і там залишилось 900 (не ті гроші, щоб перевірку робити). Всім радив банк (хочь і були проблеми з додатком) за привабливі умови — це пастка, щоб ошукати, як можно більше людей, будьте обачні, справа не тільки в комісії, а у тій нахабній підлості (день блокування, час перевірки, нахабні відповіді підтримки (будеш чекати скільки треба), розрив відносин з обвинуваченням у тероризмі в такий час, переказ в інший банк з коментарем, на який інший банк повинен відповідно відреагувати) з якою вони відносяться до кліентів — це огидні шахраї. І навіть тут у коментарях не має відповідей від банку, бо це підставний банк створенний групою ТАСКОМбанк для обману людей і їм нічого відповісти. В один день цей НЕдО банк відключить свій сайт і додяток (з яким вже є проблеми, про що пишуть нижче) і кліенти залишаться без своїх заощаджень!
Коментарі (7)
Блокируют деньги на счету
Пользователь не предоставил доказательства по запросу администрации сайта, подтверждающие, что он является клиентом или пользовался услугами данного банка
Коментарі (3)
Пiдозрiла активнiсть додатку
Тепер, зі слів, оператора, це можна вирішити, лише пройшовши відеоверифікацію, яка проводиться лише протягом години на день, яка мені не зручна. Тобто банк сам мені напридумував проблем, без причини відібрав доступ до мого рахунку, а вирішувати це повинен я, адаптуючись до якогось дивного графіку роботи верифікаторів лише годину на добу і увесь час до цього не маючи доступу до свого рахунку.
Тримайтесь осторонь цього недолугого банку.
Коментарі (4)
Проблемы с возвратом депозитов и комиссия при их выдачи
IZI банк заставил пожалеть, что решил обслуживаться в этом банке.
Первое, что неприятно поразило заказ валюты — 10 дней. В остальных банках это максимум 3 дня. Можно считать что банк 10 дней продолжает бесплатно использовать ваши деньги.
Второе — комиссия за снятие каждой суммы — 15 грн. Сумма незначительная, но максимально снятие в день 100 000 грн. и пришлось заплатить эту комиссию несколько раз. Все комиссии при выдачи депозитов полностью нарушают законодательство Украины и постановления НБУ. Понимая, что судится из-за 15 грн. никто не будет, IZI банк нарушает законодательство. Вопрос, если бы НБУ ввел лимит в 10 или более раз меньше — за каждое снятие — пришлось бы заплатить в 10 или более раз больше.
Третье — сняв один депозит и придя за вторым в отделение ТАС банк в Киеве улица Строителей 39, мне радостно сообщили что комиссия за выдачу депозита 750 грн. На вопрос почему — мне ответили что это комиссия IZI банк. На вопрос почему вчера за такую же выдачу депозита таких комиссий не было кроме 15 грн. — ответили обращайтесь в IZI банк. Настояв на том, что бы сотрудник банка обратился к головной офис и объяснив мне эти тарифы я добился его переписки с головным офисом. Результат оказался таким же — мне ответили что это комиссия IZI банк.
Четвертое — IZI банк это название продукта Тас банка. IZI банк не имеет лицензий НБУ, это Тас банк — на его сайте это написано прямым текстом. Сотрудник ТАС банк отказался решать мою проблему и прямо сказал что не нужно открывать депозитов — IZI банк и клиентов IZI банк они не консультируют и никакого отношения к ним не имеют. С тем что не нужно открывать депозитов в IZI банк я полностью с ним согласен.
Пятое — это ужасная работа службы поддержки IZI банк. Очень долгие ответы. Хуже я ни где не встречал. Я изложил проблему — ответ ожидайте ответа. Сколько ожидать, когда ожидать. Это я должен уточнять. Зачем сообщать клиенту, сколько ожидать клиенту который находиться в отделении с такой проблемой.
Итог — через час после возникновения проблемы мне ответили что я могу повторно прийти в отделение и счастливо заплатить только 15 грн. Я действительно почувствовал счастье, что я не должен отдавать за возврат своего депозита еще 750 грн. Естественно, что никаких извинений ни от оператора чата ни от сотрудников банка я не получил.
Мое мнение — открытие депозитов в IZI банк это не банк платит вам — а Вы платите банку за это деньги и свое время. Я первый раз в жизни за 30 лет при обсаживании в банках сталкиваюсь с таким. Их девиз «легкий мобильный банк» — это просто насмешка над вами.
P. S. Повеселили сбои в работе приложения андройд IZI банк — сообщения в вайбер — загрузите его с сайта, потом удалите и загрузите с Google play и т. п. Уровень банка поражает, пока такого мне никто не писал. Все остальные банки без помощи клиентов пока решали технические проблемы. Возможно стоит подумать о легких и мобильных сберкнижках — эти проблемы исчезнут.
Коментарі (5)
бессовестный банк. Не коем случае не связывайтесь с ним
Коментарі (13)
Блокування рахунку
Вчора не зміг зайти у додаток. Після звернення у підтримку виявилось, що банк вже вирішив закрити рахунок в односторонньому порядку за ст. 15 про тероризм! Навіть не запитали пояснення та документи. А на питання про конкретні причини відповіли — «деталі рішення банк має право не повідомляти» (((
Написати коментар
Не працює додаток у Android. Неможливо вивести кошти
Коментарі (2)
2ой день неработает
2. обновление недоступно в гугл-плее
3. «новая версия» котую предлагают скачать с сайта тоже неработает — пишет «нет доступа к интернету!
Коментарі (16)
Не рекомендую
Написати коментар
Izibank порушує закони, ігнорує клієнтів, забирає гроші
Коментарі (1)