Мінфін - Курси валют України

Встановити
×

Введіть ваш E-mail
для оформлення передплати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!


Уважаемый Андрей!

У додатку до оформення підписки
ви можете також отримувати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
×

Отримуйте по E-mail найголовніші
фінансові новини України і світу:

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
Підписатися
Для того, щоб залишити відгук, потрібно увійти або зареєструватися
без оцінки
rt30 19 березня 2015, 15:45
minfin.com.ua/company/ideabank/review/66591/ было обещано дать ответ на эл.адрес
Ідея Банк
Відповідь банку
Ідея Банк 23 березня 2015, 9:10
Доброго дня, Татьяна Рядская!
На Вашу пошту надіслано лист.
Гарного Вам дня!
без оцінки
serg800 16 березня 2015, 20:30
Згідно депозитного договору, прийшов у банк, щоб письмово повідомити про закриття договору у день його закінчення. Письмову заяву відмовились приймати. Обіцяють повернути депозит десь напротязі 3 днів після закінчення терміну. Чому так???
iraja 16 березня 2015, 8:28
Названивают с номера 0342591321. Приходило смс боржник Идея банку, дии щодо примусового погашення заборгованости можуть вплинути и на, сообщение оборвалось. Вы что так запугиваете, да? Никакого долга в этом банке у нас нет. Вы перекупаете чужие долги. Вы коллекторы?
Ідея Банк
Відповідь банку
Ідея Банк 16 березня 2015, 15:00
Доброго дня, iraja! Дякуємо Вам за звернення!
Щоб розглянути детальніше Вашу ситуацію, нам потрібно більше інформації.
Надішліть будь ласка на поштову скриньку підтримки клієнтів нашого банку Info.povidomlenja@ideabank.ua наступну інформацію:
1) П.І.П
2) Ваш номер телефону.

Гарного дня!
без оцінки
Nikolay1973 11 березня 2015, 12:04
с превеликим удивлением обнаружил в интернет-банкинге, что Идея Банк вдруг с февраля 2015-го начал втихаря списывать с текущего счета по 4,99 грн «Коміся за СМС-інформування щодо успішного логування до системи „Інтернет-банкінг“. Об этом никакой информации я лично не получал ни по емайлу, ни по смс и никакого согласия на это не давал. Это хитрая и наглая инициатива банка в расчёте, что такую маленькую сумму большинство клиентов просто не заметят. Это уже не первая завуалированная идея этого банка по стрижке (% и различных доп комиссий) клиентов. В этом банке по-моему полностью отсутствует отдел комплаинса и какие-либо стандарты по отношению к клиентам. Как минимум следует написать в регулятору за обман
Ідея Банк
Відповідь банку
Ідея Банк 13 березня 2015, 14:29
Доброго дня, Nikolay1973! Дякуємо Вам за коментар і за те, що являєтесь клієнтом ІдеяБанку. У відповідь на Ваше звернення інформуємо, що всі користувачі Інтернет-банкінгу були повідомлені за 10 днів щодо впровадження змін в дію згідно Правил надання послуг в системі Інтернет-Банкінг шляхом розміщення на сайті банку та у особистих кабінетах ІБ повідомлення наступного змісту:

"Інформуємо, що з 30.01.2015 р. для підвищення мір безпеки Вашого Інтернет банкінгу в дію вступили зміни до «Правил надання послуг в системі дистанційного обслуговування Інтернет банкінг», згідно яких послуга «СМС – інформування щодо логування до системи» є обов’язковою для підключення діючим та новим клієнтам банку.
Відключення послуги може бути здійснено клієнтом особисто в Системі Інтернет-Банкінг (у розділі «СМС — банкінг» головного меню системи).
Також, згідно тарифів банку від 30.01.2015 р. вартість послуги складає всього 4,99 гр. на місяць."

Якщо у Вас виникатимуть додаткові запитання, то пишіть нам на нашу скриньку клієнтів Info.povidomlenja@ideabank.ua або телефонуйте на гарячу лінію 0 800 50 20 30.
Гарного Вам дня!
Vitok 5 березня 2015, 21:26
Я вже декілька років із банками співпрацюю у сфері депозиту, но такого наглого, підступного, хитрого банку я ще не зустрічав. В рекламі по депозиту пишуть одне, а в договорі інше і ще й як пишуть. Думають що вкладник дурний а вони «мудрі.» Не має ніякої конкретики про умови залучення вкладу, а натомість є все в загальному і двухсмислено якщо не більше. Тоїсть деякі умови договору що стосуються вашого депозиту можна тлумачити по різному. І виявляється я не один такий клієнт банку що замітив це і на моє прохання переглянути ці умови і змінити на краще (уточнити їх) банк відмовився. Значить банку вигідно дурити людей. За то на словах все прекрасно. І я їх спитався а чому ви це все що так «гарно» розказуєте не напишете в умовах договору? Начальник відділення м. Тернополя сказав що ніхто переробляти умови договору не буде, до мене тільки подзвонять і «пояснять» ці умови. Тому я відмовився бути клієнтом даного банку розірвав договір і забираю гроші. І ще одну цікаву новину отримав, щоб закрити свій рахунок я маю заплатити 50гр. Тоїсть не заробивши нічого і не скориставшись послугами банку, я ще винний банку став.
Так що люди робіть висновки і думайте. І обов'язково читайте умови договору і включайте розум.
Ідея Банк
Відповідь банку
Ідея Банк 13 березня 2015, 14:38
Доброго дня, Vitok! Дякуємо Вам за звернення!
Щоб розглянути детальніше Вашу ситуацію, нам потрібно більше інформації.
Надішліть будь ласка на поштову скриньку підтримки клієнтів нашого банку Info.povidomlenja@ideabank.ua наступну інформацію:
1) П.І.П
2) Ім'я працівника, що розмовляв з Вами.
3) Ваш номер телефону.
4) Номер відділення банку, в якому Вас обслуговували.
Гарного Вам дня!
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
Igorkalinin2009 2 березня 2015, 16:49
Отдали депозит в долларах без проблем, только с ограничением НБУ(Харьков, ул. Юрьева).
Ідея Банк
Відповідь банку
Ідея Банк 2 березня 2015, 17:52
Доброго дня, Igorkalinin2009!
Дякуємо Вам за відгук і за те, що обрали ІдеяБанк. Нам важлива думка кожного клієнта. Якщо У вас виникатимуть запитання, то пишіть нам на нашу скриньку клієнтів Info.povidomlenja@ideabank.ua або телефонуйте на гарячу лінію 0 800 50 20 30.
Гарного Вам дня!
Мінфін
Відповідь адміністратора
10 березня 2015, 11:34
Отзыв не подтверждён «Минфином» (на 10.03.2015).
Пользователь не предоставил подтверждение по запросу администрации сайта, подтверждающие, что он является клиентом данного банка.
Елена Семенова 28 лютого 2015, 21:51
Находясь в зоне АТО, несмотря на ужасную финансовую ситуацию, исправно платила автокредит. Много раз обращалась на горячую линию, в отделение банка с просьбой о досрочном погашении-реакция абсолютно нулевая. А горячая линия стали ужасными хамами, грубят и говорят «Ваши проблемы!», очень понятливые к ситуации. Куда-то резко пропали мои 6 платежей, говорят не на тот счет платили. Только почему-то в мае 2014 они были, а в декабре вдруг исчезли. Это расценивать как?.. Автодепартамент на связь не выходит, несмотря на мое заявление (уже собствееноручное из отделения банка). Зато застраховать машину без моего ведома-это они быстро сообразили. У меня остается только судебный иск со всеми обращениями и абсолютно нулевой реакцией на них и квитанции о ежемесячном погашении автокредита.
Ідея Банк
Відповідь банку
Ідея Банк 2 березня 2015, 17:54
Доброго дня, svitlanadan! Дякуємо Вам за звернення!
Щоб розглянути детальніше Вашу ситуацію, нам потрібно більше інформації.
Надішліть будь ласка на поштову скриньку підтримки клієнтів нашого банку Info.povidomlenja@ideabank.ua наступну інформацію:
1) П.І.П
2) Номер кредитного договору.
3) Ваш номер телефону.
4) Номер відділення банку, в якому Вас обслуговували.
Гарного Вам дня!
Ira31 28 лютого 2015, 16:48
Я не являюсь и ни когда не была клиентом этого банка!!! Две недели назад на мой номер начали звонить из банка и автоответчик говорит что-бы я погасила кредит!!! У меня идеальная кредитная история в Приват Банке и в Дельте! И тут мне названивают из непонятного банка и говорят что бы я погасила кредит!!! Я позвонила на горячую линию! Они сказали, что кто то мог дать мой номер как третьего лица(почему интересно банк не проверил номер перед выдачей кредита?)Девушка по телефону сказала мне, что отключит мой номер от таких сообшений и тут через два дня обратно начались звонки!!! Я обратно позвонила на горячею линию и мне там просто начали хамить!!! Что бы я шла в отделение банка в нашем городе и там разбералась!!! Это что за бред я должна своё время терять на походы в банк из за не компетентности его сотрудников!!!
Ідея Банк
Відповідь банку
Ідея Банк 2 березня 2015, 17:50
Доброго дня, Ira31!
Дякуємо Вам за звернення! Вибачте за незручності із сторони банку. Для вирішення цієї ситуації потрібно писати скаргу із зазначенням телефону на який ми здійснюємо дзвінки і ПІБ клієнта і ми вимкнемо Ваш номер з роботи. Скаргу надсилайте нам на нашу скриньку клієнтів Info.povidomlenja@ideabank.ua
Гарного Вам дня!
letaig 24 лютого 2015, 21:57
Закончился срок вклада. Сегодня забирал деньги, в Харьковском отделении на проспекте Правды 17, вернули все вовремя. Обслуживание понравилось, хороший коллектив. Спосибо за хорошее отношение к клиентам.
Ідея Банк
Відповідь банку
Ідея Банк 25 лютого 2015, 16:32
Доброго дня, letaig!
Дякуємо Вам за приємний відгук і за те, що обрали ІдеяБанк. Нам важлива думка кожного клієнта. Якщо У вас виникатимуть запитання, то пишіть нам на нашу скриньку клієнтів Info.povidomlenja@ideabank.ua або телефонуйте на гарячу лінію 0 800 50 20 30.
Гарного Вам дня!
Александр Лебедев 23 лютого 2015, 16:04
Мало отзывов-тоже хороший сигнал, т.к. зачастую отзывы пишут от отчаяния. Начал работать с этим банком с февраля, пока только положительные впечатления. Еще ни разу не было проблем с оплатой в магазине, снятием наличных. Нет навязывания услуг, быстрое зачисление б/н средств. Пока будет стабильность во взаимоотношениях, буду доверять этому банку.
Ідея Банк
Відповідь банку
Ідея Банк 23 лютого 2015, 16:18
Доброго дня, Александр Лебедев!
Дякуємо Вам за приємний відгук і за те, що обрали ІдеяБанк. Нам важлива думка кожного клієнта. Якщо У вас виникатимуть запитання, то пишіть нам на нашу скриньку клієнтів Info.povidomlenja@ideabank.ua або телефонуйте на гарячу лінію 0 800 50 20 30.
Гарного Вам дня!
Alex0703 22 лютого 2015, 21:51
Кредит на автомобиль с июля 2012г. Много читал, да самого постигла участь повышения процентной ставки, но в прошлом году написал письмо, доходчиво объяснил сложившуюся экономическую ситуацию и банк пошел мне навстречу, отменив повышения процентной ставки, за что я им при много благодарен.Хочется верить, что банк будет вникать в проблемы клиентов и вместе искать выход, в этот тяжелый для страны период.
Ідея Банк
Відповідь банку
Ідея Банк 23 лютого 2015, 10:49
Доброго дня, Alex0703!
Дякуємо Вам за приємний відгук і за те, що обрали ІдеяБанк. Нам важлива думка клієнтів. Якщо У вас виникатимуть запитання, то пишіть нам на нашу скриньку клієнтів Info.povidomlenja@ideabank.ua або телефонуйте на гарячу лінію 0 800 50 20 30.
Гарного Вам дня!
women456 21 лютого 2015, 14:23
Закінчився термін вкладу.Хотів забрати, але приємно поспілкувавшись з працівниками Дрогобицького відділення, не тільки не забрав, але й доклав значну частину грошей і офрмив депозит під хороші проценти. Дякую за гарне відношення.
Ідея Банк
Відповідь банку
Ідея Банк 23 лютого 2015, 10:47
Доброго дня, women456!
Дякуємо Вам за приємний відгук і за те, що обрали ІдеяБанк. Нам важлива думка клієнтів. Якщо У вас виникатимуть запитання, то пишіть нам на нашу скриньку клієнтів Info.povidomlenja@ideabank.ua або телефонуйте на гарячу лінію 0 800 50 20 30.
Гарного Вам дня!
олег шахбазов 21 лютого 2015, 9:03
Половину Дрогобича позакривали банки. Всі хлинули куди- в Ідея банк. Чому- тому що відсотки високі, гривневі вклади повертають вчасно, ще й кредитують. А ціни на оплату комунальних послуг найнижчі в Дрогобичі. Зросла маса людей в банку. Обласне управління і начальник Дрогобицького відділення оперативно ввели другого менеджера. МОЛОДЦІ. Гривневий вклад повернули день в день і швидко. Такий банк буде банком N1 в Дрогобичі. Чому-тому що в них є бажання мінятись і пристосовуватись до ринкових відношень. Вони швидко реагують на ситуацію. МОЛОДЦІ.
Ідея Банк
Відповідь банку
Ідея Банк 23 лютого 2015, 10:45
Доброго дня, олег шахбазов!
Дякуємо Вам за приємний відгук і за те, що обрали наш ІдеяБанк. Нам важлива думка клієнтів. Якщо У вас виникатимуть запитання, то пишіть нам на нашу скриньку клієнтів Info.povidomlenja@ideabank.ua або телефонуйте на гарячу лінію 0 800 50 20 30.
Гарного Вам дня!
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
gnepa1208 20 лютого 2015, 15:28
Доброго дня
Сьогодні переоформляла частину вкладу, а частину забирала.Гроші відддали вчасно, трошки довше обслуговування, попередні дівчатка були спритніші, але загалом я задоволена оскільки зразу отримала кошти, тільки шкода клієнти каси почали обурювать на те що менеджер віддала мої документи без черги оскільки я дуже спішилась.Що зробиш сьогодні всі люди обурені.
Дякую за обслуговування.
Ідея Банк
Відповідь банку
Ідея Банк 20 лютого 2015, 16:49
Доброго дня, gnepa1208!
Дякуємо Вам за приємний відгук і за те, що обрали на банк. Нам важлива думка кожного клієнта. Якщо У вас виникатимуть запитання, то пишіть нам на нашу скриньку клієнтів Info.povidomlenja@ideabank.ua або телефонуйте на гарячу лінію 0 800 50 20 30.
Гарного Вам дня!
klient78 20 лютого 2015, 14:23
Доброго дня!!!
Організуйте нормальний робочий процес на відділенні у м.Дрогобич!!!
Один касир, черги нереальні, некомпетентний менеджер, а що уже говорити про керівника…
Ідея Банк
Відповідь банку
Ідея Банк 20 лютого 2015, 16:48
Доброго дня, klient78!
Дякуємо Вам за відгук. Керівництво банку взяло до уваги Ваш коментар і прийме міри щодо покращення роботи Дрогобицького відділу ІдеяБанку.
SVA2015 20 лютого 2015, 8:03
Здравствуйте Идея Банк! Являюсь Вашим клиентом уже не первый год, и не перестаю удивляться политике Банка. Европейский Банк, который ни как не следит за компетенцией сотрудников банка. Теперь по порядку:

я депозитчик в Мариупольском отделении, сумма не большая, но суть не в этом, прочитал на сайте, что появился вклад под 25% на новые деньги. Звоню на отделение, берет трубку девочка Люда( менеджером назвать язык не поворачивается) и начинает нести ахинею полнейшую, о том, что вклад на сумму не меньше 300 000 грн, индивидуально по согласованию банка, вообщем ничего я не понял, но сдаваться не стал.( Хотел бы заметить, что во время разговора, меня не покидало чувство, что она кушает, невнятное плямкание присутствовало)

приежаю на отделение, у другого специалиста сидят люди, я сожусь на диван и жду очереди(хочу получить космпетентную консультацию, поэтому готов ждать. Спасибо огромное специалисту Юлии, все вопросы прояснил, четким и главное КОМПЕТЕНТНЫХ обслуживание более чем удовлетворен. Открыл очередной вклад, в стабильном Банке.

Хотелось бы пожелать тщательнее подбирать персонал ( это я о «девочке» Люде) и последнее — невнятное плямкание в трубку это был бутерброд, который Людмила не обращая на меня внимание доедала, пока я ждал в очереди к специалисту.
Ідея Банк
Відповідь банку
Ідея Банк 20 лютого 2015, 16:51
Доброго дня, SVA2015!
Дякуємо Вам за відгук і за те, що обрали на банк. Нам важлива думка кожного клієнта. Ваш коментар взяли до уваги і проведемо виховні розмови із персоналом з метою покращення обслуговування.
Якщо У вас виникатимуть запитання, то пишіть нам на нашу скриньку клієнтів Info.povidomlenja@ideabank.ua або телефонуйте на гарячу лінію 0 800 50 20 30.
Гарного Вам дня!
mobs78 19 лютого 2015, 21:15
17.02.2015 забирав депози у Дрогобицькому відділені, було дуже приємно коли керуючий банком особисто підійшов та поцікавився моїми справами та запропонував філіжанку кави, дуже приємний колектив доволі швидко вирішив ціль мого візиту.Обовязково ще завітаю в цей банк.
Ідея Банк
Відповідь банку
Ідея Банк 20 лютого 2015, 10:42
Доброго дня, mobs78!
Дякуємо Вам за приємний відгук і за те, що обрали на банк. Нам важлива думка кожного клієнта. Якщо У вас виникатимуть запитання, то пишіть нам на нашу скриньку клієнтів Info.povidomlenja@ideabank.ua або телефонуйте на гарячу лінію 0 800 50 20 30.
Гарного Вам дня!
без оцінки
rt30 18 лютого 2015, 9:53
Вот сегодня пришла, то есть (забрала лично) «радостная новость» «повідомляємо Вас про зміну розміру процентної ставки, у зв'язку із значним збільшенням вартості ресурсів (в тому числі валютних)», а мне зароботную плату тоже пересчитают к валюте- кредит в гривнах… стоимость авто в 2012 году 106 000 грн- кредит 93 000 грн- діюча номінальна процентна ставка 20.9900%, номінальна процентна ставка з березня 2015 року 23,4900%, реальна ставка 40,59%, переплата 112 000 грн… и с 2012 года- каждый год повышение % ставки… плюс 2012 год страховым (за 3 обязательные страховки)-9210,01 грн, 2013 — 8337,81 грн, 2014 — 7409,91… КАСКО-6,13%- залишкової вартості, жизнь — 3%- и конечно же ОСАГО +… а дальше-:((((( А на просьбу письменную с 2012 года- отправлять корреспонденцию на эл.почту ноль реакции, письменные обращение ни к чему не привели — хотя согласно условий кредитного договора, по моему письменному обращению, ну должны были прореагировать- ноль… Письмо написано 27.01.15- в ящик кинули во Львове-10.02.15??!!, со своей Укрпочты ели выбила сегодня 18.02.2015…
Ідея Банк
Відповідь банку
Ідея Банк 18 лютого 2015, 14:11
Доброго дня, rt30!
У Вас плаваюча відсоткова ставка, з чим Ви були ознайомлені при підписанні кредитного договору. Банк збільшив змінну частину процентної ставки, відповідно до умов кредитного договору, про що Вас було повідомлено рекомендованим листом.
На всі звернення клієнтів, що поступають в Банк, надається відповідь протягом 30днів. Можливий варіант, що звернення в Банк не поступило, або ж наша відповідь не дійшла до Вас. Всі листи-повідомлення, листи-відповіді надсилаються банком на адресу реєстрації клієнта, яку Він вказує при укладанні договору.
Щоб розглянути детальніше Вашу ситуацію і перевірити дані, надішліть, будь ласка, на поштову скриньку підтримки клієнтів нашого банку Info.povidomlenja@ideabank.ua наступну інформацію:
1) П.І.П
2) Номер договору.
3) Ваш номер телефону.

Згідно умов кредитного договору клієнт повинен щорічно вчасно подавати довідку про доходи, а також страхувати автомобіль (страхівка на повну вартість авто) і життя (страхування можна проводити в будь якій акредитованій Банком страховій компанії).
олег шахбазов 17 лютого 2015, 21:58
Сьогодні відвідав Дрогобицьке відділення Ідея банку був вражений. Людей багато, але працівники в особі начальника відділення, менеджера і касира — оперативно і швидко всіх обслуговували. Повернули повністю гривневий вклад і на все пішло до 5 хвилин. Задоволений роботою начальника відділення і менеджера Дрогобицького відділення в цей скрутний для банків час. А ще гірше те що нерви здають у нас після новин. Працівники банку молодці.
Ідея Банк
Відповідь банку
Ідея Банк 18 лютого 2015, 15:03
Доброго дня, олег шахбазов!
Дякуємо Вам за приємний відгук і за те, що обрали наш ІдеяБанк. Нам важлива думка клієнтів. Якщо У вас виникатимуть запитання, то пишіть нам на нашу скриньку клієнтів Info.povidomlenja@ideabank.ua або телефонуйте на гарячу лінію 0 800 50 20 30.
Гарного Вам дня!
без оцінки
svitlanadan 16 лютого 2015, 22:38
11.02.2015 (середа) написала заяву про повернення депозиту Працівник банку сказав зателефонувати 13.02.2015(п«ятниця) Зателефонувала грошей немає .16.02.2015 (понеділок)заїхала в банк грошей немає, спитала коли будуть працівники банку не можуть сказати.Телефонувала на гарячу лінію відповіді не дали…
Ідея Банк
Відповідь банку
Ідея Банк 18 лютого 2015, 14:04
Доброго дня,svitlanadan!
Щоб розглянути детальніше Вашу ситуацію, нам потрібно більше інформації.
Надішліть будь ласка на поштову скриньку підтримки клієнтів нашого банку Info.povidomlenja@ideabank.ua наступну інформацію:
1) П.І.П
2) Номер депозиту.
3) Ваш номер телефону.
4) Номер відділення банку, в яке Ви зверталися

Курс валют в Ідея Банку

Валюта Купівля Продаж
EUR 45.4 45.9
PLN 10.1 10.6
USD 41 41.45
Всі курси банку

Курс валют в Ідея Банку

Валюта Купівля Продаж
EUR 45.4 45.9
PLN 10.1 10.6
USD 41 41.45
Всі курси банку
Головна / Банки України 🏦 / Ідея Банк 💰 / Відгуки про Ідея Банку 📝