Банку є над чим працювати
×
Введіть ваш E-mail
для оформлення передплати:
Підписатися
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Уважаемый Андрей!
У додатку до оформення підписки
ви можете також отримувати:
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Повернутися на сайт
×
Отримуйте по E-mail найголовніші
фінансові новини України і світу:
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Повернутися на сайт
Нещодавно став клієнтом цього банку — оформив картковий пакет «Card Blanche Debit Violet» — його умови для мене є цікавими.Хотів замовити картку через форму онлайн-замовлення, яка є на сайті — натиснув «Замовити», заповнив форму, надіслав у банк.Буквально у ту ж хвилину мені передзвонили з банку і повідомили… що замовити картку через інтернет не можна, потрібно прийти у відділення, запропонували допомогу у пошуку найближчого відділення.Прийшов у відділення — довелось трохи зачекати, була черга (хоча невелика), крім того одна з менеджерів була на лікарняному.Але діяли працівники злагоджено — поки я чекав своєї черги до менеджера начальник відділення взяв мої документи і став вносити дані в комп`ютер, так що коли настала моя черга, чекати на оформлення документів довго не довелось.Термін виготовлення іменної картки — 2 тижні (довго, як на мене, інші банки вкладаються у 7-10 днів).Щоправда, щоб можна було зразу почати користуватись пакетом, мені запропонували одразу отримати неіменну карту, а надалі залишити її у якості додаткової.Мені було не спішно і я відмовився.Інформування (через СМС чи месенджери) про те, що замовлена карта готова і є у відділенні, відсутнє.Після отримання карти я хотів поповнити її з іншої карти через сервіс карткових переказів на сайті Ідея-банку.По умовах вказаних на сайті банку, якщо переказ здійснюється на дебетну картку Ідея-банку, то комісія за переказ 0.Це вказано на головній сторінці сайту та на сторінці сервісу переказів.Але коли я став здійснювати переказ, то у формі підтвердження платежу була вказана комісія.Чому так — вирішив з`ясувати у службі підтримки.І тут почалось саме цікаве.Пройшовши все меню до з`єднання з оператором і прочекавши на з`єднання довго і безрезультатно, вирішив замовити зворотній дзвінок. Пройшло більше години, але ніхто так і не віддзвонив.Ну що ж, як кажуть, я не гордий, передзвоню ще раз.На цей раз мені хоч і не зразу, але вдалось з`єднатись з оператором.Відповіло мені чудо, яке представилось Андрієм (по-іншому сказати не можу).Далі відбувся приблизно такий діалог: я: «я поповнюю на сайті вашого банку вашу ж дебетну карту з іншої карти, але мені нараховується комісія.Чому ?» А (Андрій): «це комісія платіжної системи, вона стягується з відправника» я: «по ваших же умовах при переказі на дебетну карту вашого банку комісія не стягується» А (зі щирим здивуванням в голосі): «звідки інформація — з уст працівника чи з сайту банку ?» я: «з сайту банку» А: «хвилину, я виясню».Через хвилину розмова відновилась і він став мене переконувати, що банк ніякої комісії не бере, це комісія сайту платіжної системи (iPay) і т.д На всі мої зауваження, що по умовах, вказаних банком, ця комісія не повинна братись при переказі на його (Ідея-банку) дебетну карту, Андрій просто не реагував і повторював як зомбі «це комісія сайту..., це комісія сайту...»Зрозумівши, що нічого не доб`юся, я перервав розмову.Було велике бажання після цього закрити карту, так і не почавши користуватись, але стримався і звернувся у відділення банку у якому її відкривав.Начальник відділення мене вислухав і пообіцяв, що з`ясує це питання.Дійсно, приблизно через 2 години він мені передзвонив і сказав, що причина знайдена — BIN того типу карти, що у мене, не внесено у відповідну базу даних і що по словам IT-спеціалістів усунення цієї проблеми буде здійснено на протязі тижня.Через тиждень проблема усунута не була, я повторно звернувся у відділення (начальник пообіцяв нагадати IT-спеціалістам) та у підтримку iPay (сказали, що це питання до банку). На наступний день (чи через день, точно не пам`ятаю) сервіс нарешті запрацював нормально. Дивує одне — я ж не перший, хто замовив цей пакет.Невже до мене ніхто цієї проблеми не помічав? І чому ІТ-служба банку не слідкує за коректністю роботи онлайн-сервісів? Зараз з користуванням картою проблем немає. Інтернет-банкінг: поки що користувався ним лише для перегляду інформації по рахунку та карті, питань не виникає, досить типовий, нічого особливого, працює нормально.Підсумок сказаного: з позитивного — привабливі (у всякому разі для мене) умови по карткових пакетах.До працівників відділення, у якому обслуговуюсь, не маю претензій.Окрема подяка начальнику відділення Вячеславу за те що оперативно відреагував на мою проблему, вияснив її причини та вжив заходів для її усунення. Але є багато проблемних моментів, над якими банку потрібно попрацювати: 1)найголовніше (те, що найбільше повпливало на мою оцінку) — незадовільна робота служби підтримки.На з`єднання з оператором доводиться чекати довго і не завжди успішно, зворотній дзвінок може і здійснюється, але у всякому разі не скоро.ПОВНА некомпетентність операторів (у всякому разі деяких); 2)форма онлайн замовлення карти хоча і є на сайті, реально ця послуга не надається; 3)немає інформування про готовність замовленої карти; 4) немає мобільної версії інтернет-банкінгу; 5) мала кількість банкоматів.У Львові, де знаходиться головний офіс банку, їх усього 3; 6)відсутність банкоматів з функцією поповнення карти.Готівкою карту можна поповняти лише у відділеннях банку у робочий час. Так що «поле незасіяне» перед банком велике. Як банк з цим справиться і який буде урожай — як кажуть, поживем-побачим.
Написати коментар
Курс валют в Ідея Банку
Валюта | Купівля | Продаж |
EUR | 43.6 | 44.1 |
PLN | 9.8 | 10.3 |
USD | 41.8 | 42.25 |
Всі курси банку |