Курс валютв Ідея Банку |
||
---|---|---|
Купівля | Продаж | |
EUR | 43.6 | 44.1 |
PLN | 9.8 | 10.3 |
USD | 41.9 | 42.4 |
Всі курси банку |
Відділення Ідея Банку: Львів, вул. Сихівська, 4
Адреса:
Львів, вул. Сихівська, 4
Телефон:
+38 (032) 221-00-88, +38 (050) 370-39-97
Час роботи:
Пн-Пт: 09:00-18:15 (каса: 09:00-18:00), Сб-Нд: вихідний
Відгуки про відділення:
Поділіться враженнями про це відділення
Щоб написати відгук, потрібно
зареєструватися
.
Реєстрація займає близько 30 секунд.
Олег Гевко
1 червня 2022, 12:48
За травень банк нарахував плату 15 грн за пакет Violet незважаючи не те, що картою було здійснено 10 операцій. Мотивація — не всі операції було проведено по рахунку. хоча в Умовах написано про необхідність здійснення операцій, а не про проведення їх по рахунку.
Написати коментар
03.03.2022 банк повідомив на сайті про скасування комісії по картках. https://ideabank.ua/uk/news/pro-rozrakhunky-kartkamy-ta-skasuvannya-komisiy
Але за березень комісію зняло.
Коментарі (2)
Але за березень комісію зняло.
Ответ банка
4 квітня 2022, 15:38
Доброго дня! Дякуємо за відгук та перепрошуємо за завдані незручності. На жаль, наданої Вами інформації недостатньо для ретельного аналізу ситуації відповідальним підрозділом банку. Для надання відповіді просимо в особистих повідомленнях вказати нам Ваш контактний номер телефону та електронну адресу.
з повагою, Ідея Банк
з повагою, Ідея Банк
Сума кредиту (заокруглено) — 50000. Щомісячний платіж 3600(заокруглено). Оплачую 8 місяців. Отже, оплачено близько 28800.
Залишок -50000. Пояснення: 4 відсотки за обслуговування кредиту. Розумію, людей тримають за недоумків. Це нормально для банківськоі системи в правовій державі???
Написати коментар
Залишок -50000. Пояснення: 4 відсотки за обслуговування кредиту. Розумію, людей тримають за недоумків. Це нормально для банківськоі системи в правовій державі???
Ответ банка
19 січня 2022, 14:25
Доброго дня! Дякуємо за інформацію. Ми її передали для розгляду та прийняття рішення у профільний структурний підрозділ Банку, який об’єктивно та всебічно, наскільки це можливо, з’ясує викладені обставини та зауваження. За результатами опрацювання Вашої скарги Вам буде надано відповідь. З повагою, Ідея Банк
Доброго дня. Хочу всіх людей попередити будь-ласка ніколи не майте справи з цим банком, це най гірший бан в Україні. Працівники банку не виховані і не компетентні, все що вміють це кидати погрози і не вміння спілкування. Шарашкина кантора!!!
Чесно кажучи є бажання висловитися гірше про них, та на жаль не можна!!!
Написати коментар
Чесно кажучи є бажання висловитися гірше про них, та на жаль не можна!!!
Ответ банка
9 грудня 2021, 12:09
Доброго дня! Дякуємо за відгук та перепрошуємо за завдані незручності. На жаль, наданої Вами інформації недостатньо для ретельного аналізу ситуації відповідальним підрозділом банку та вжиття необхідних заходів.
Для надання відповіді просимо в особистих повідомленнях вказати нам Ваш контактний номер телефону та електронну адресу.
з повагою,
Ідея Банк
Для надання відповіді просимо в особистих повідомленнях вказати нам Ваш контактний номер телефону та електронну адресу.
з повагою,
Ідея Банк
Відповідь адміністратора
11 грудня 2021, 18:03
Відгук не підтверджений «Мінфіном» (на 11.12.2021).
Користувач не надав докази на запит адміністрації сайту, які підтверджують, що він є клієнтом або користувався послугами даного банку.
Користувач не надав докази на запит адміністрації сайту, які підтверджують, що він є клієнтом або користувався послугами даного банку.
Не рекомендую!!! Найжахливіший банк!!!
На рішення по кредити чекала 3 дні, сказали шо заявка була подана на 10 тис більше ніж сума яку просила. Де ви набираєте цих ***?? По якому оголошенню?? Якнайшвидше бажаю знайти співробітників які цінують час своїх клієнтів, якщо ця задача для вас важка, то бажаю вам закриття!!! Судячи по коментарях клієнтів довго ви не попрацюєте!!!
Написати коментар
На рішення по кредити чекала 3 дні, сказали шо заявка була подана на 10 тис більше ніж сума яку просила. Де ви набираєте цих ***?? По якому оголошенню?? Якнайшвидше бажаю знайти співробітників які цінують час своїх клієнтів, якщо ця задача для вас важка, то бажаю вам закриття!!! Судячи по коментарях клієнтів довго ви не попрацюєте!!!
Послугами Ідея-банку уже користуюсь деякий час, маю їхню дебетну картку. Захотів спробувати їхній новий продукт — кредитну картку Card Blanche Online, привабила можливість отримувати 5% кешбек за розрахунки в Інтернеті кредитними коштами. Заповнив заявку на сайті, передзвонили з банку, поспілкувався, результат — відмова у видачі карти. Це при тому, що маю кілька кредитних карток інших банків, проблем з отриманням лімітів не мав, ніяких прострочок та порушень не допускав. Кредитна історія чиста. Ця ситуація мене не засмутила, обійдусь і без цієї карти, але здивувалв — чому, чим керувався банк? Хоча, зрештою, давати чи не давати кредит — його право, так само як і залучати чи втрачати клієнтів.
Коментарі (7)
Нещодавно став клієнтом цього банку — оформив картковий пакет «Card Blanche Debit Violet» — його умови для мене є цікавими.Хотів замовити картку через форму онлайн-замовлення, яка є на сайті — натиснув «Замовити», заповнив форму, надіслав у банк.Буквально у ту ж хвилину мені передзвонили з банку і повідомили… що замовити картку через інтернет не можна, потрібно прийти у відділення, запропонували допомогу у пошуку найближчого відділення.Прийшов у відділення — довелось трохи зачекати, була черга (хоча невелика), крім того одна з менеджерів була на лікарняному.Але діяли працівники злагоджено — поки я чекав своєї черги до менеджера начальник відділення взяв мої документи і став вносити дані в комп`ютер, так що коли настала моя черга, чекати на оформлення документів довго не довелось.Термін виготовлення іменної картки — 2 тижні (довго, як на мене, інші банки вкладаються у 7-10 днів).Щоправда, щоб можна було зразу почати користуватись пакетом, мені запропонували одразу отримати неіменну карту, а надалі залишити її у якості додаткової.Мені було не спішно і я відмовився.Інформування (через СМС чи месенджери) про те, що замовлена карта готова і є у відділенні, відсутнє.Після отримання карти я хотів поповнити її з іншої карти через сервіс карткових переказів на сайті Ідея-банку.По умовах вказаних на сайті банку, якщо переказ здійснюється на дебетну картку Ідея-банку, то комісія за переказ 0.Це вказано на головній сторінці сайту та на сторінці сервісу переказів.Але коли я став здійснювати переказ, то у формі підтвердження платежу була вказана комісія.Чому так — вирішив з`ясувати у службі підтримки.І тут почалось саме цікаве.Пройшовши все меню до з`єднання з оператором і прочекавши на з`єднання довго і безрезультатно, вирішив замовити зворотній дзвінок. Пройшло більше години, але ніхто так і не віддзвонив.Ну що ж, як кажуть, я не гордий, передзвоню ще раз.На цей раз мені хоч і не зразу, але вдалось з`єднатись з оператором.Відповіло мені чудо, яке представилось Андрієм (по-іншому сказати не можу).Далі відбувся приблизно такий діалог: я: «я поповнюю на сайті вашого банку вашу ж дебетну карту з іншої карти, але мені нараховується комісія.Чому ?» А (Андрій): «це комісія платіжної системи, вона стягується з відправника» я: «по ваших же умовах при переказі на дебетну карту вашого банку комісія не стягується» А (зі щирим здивуванням в голосі): «звідки інформація — з уст працівника чи з сайту банку ?» я: «з сайту банку» А: «хвилину, я виясню».Через хвилину розмова відновилась і він став мене переконувати, що банк ніякої комісії не бере, це комісія сайту платіжної системи (iPay) і т.д На всі мої зауваження, що по умовах, вказаних банком, ця комісія не повинна братись при переказі на його (Ідея-банку) дебетну карту, Андрій просто не реагував і повторював як зомбі «це комісія сайту..., це комісія сайту...»Зрозумівши, що нічого не доб`юся, я перервав розмову.Було велике бажання після цього закрити карту, так і не почавши користуватись, але стримався і звернувся у відділення банку у якому її відкривав.Начальник відділення мене вислухав і пообіцяв, що з`ясує це питання.Дійсно, приблизно через 2 години він мені передзвонив і сказав, що причина знайдена — BIN того типу карти, що у мене, не внесено у відповідну базу даних і що по словам IT-спеціалістів усунення цієї проблеми буде здійснено на протязі тижня.Через тиждень проблема усунута не була, я повторно звернувся у відділення (начальник пообіцяв нагадати IT-спеціалістам) та у підтримку iPay (сказали, що це питання до банку). На наступний день (чи через день, точно не пам`ятаю) сервіс нарешті запрацював нормально. Дивує одне — я ж не перший, хто замовив цей пакет.Невже до мене ніхто цієї проблеми не помічав? І чому ІТ-служба банку не слідкує за коректністю роботи онлайн-сервісів? Зараз з користуванням картою проблем немає. Інтернет-банкінг: поки що користувався ним лише для перегляду інформації по рахунку та карті, питань не виникає, досить типовий, нічого особливого, працює нормально.Підсумок сказаного: з позитивного — привабливі (у всякому разі для мене) умови по карткових пакетах.До працівників відділення, у якому обслуговуюсь, не маю претензій.Окрема подяка начальнику відділення Вячеславу за те що оперативно відреагував на мою проблему, вияснив її причини та вжив заходів для її усунення. Але є багато проблемних моментів, над якими банку потрібно попрацювати: 1)найголовніше (те, що найбільше повпливало на мою оцінку) — незадовільна робота служби підтримки.На з`єднання з оператором доводиться чекати довго і не завжди успішно, зворотній дзвінок може і здійснюється, але у всякому разі не скоро.ПОВНА некомпетентність операторів (у всякому разі деяких); 2)форма онлайн замовлення карти хоча і є на сайті, реально ця послуга не надається; 3)немає інформування про готовність замовленої карти; 4) немає мобільної версії інтернет-банкінгу; 5) мала кількість банкоматів.У Львові, де знаходиться головний офіс банку, їх усього 3; 6)відсутність банкоматів з функцією поповнення карти.Готівкою карту можна поповняти лише у відділеннях банку у робочий час. Так що «поле незасіяне» перед банком велике. Як банк з цим справиться і який буде урожай — як кажуть, поживем-побачим.
Написати коментар
Мало того что выплатила 100% тела кредита, по скрытых условиях кредитования, так еще навязывают платеж через 7 месяцев после закрытия кредита+ считали все это время пеню!
Коментарі (2)
Ответ банка
23 квітня 2018, 17:53
Добрый вечер, уважаемая Econ7!
Для выяснения обстоятельств описанной ситуации, напишите, пожалуйста, на наш электронный ящик — info@ideabank.ua, Ваш контактный номер телефона и ФИО — мы рассмотрим ситуацию детально и примем меры.
С уважением, команда Идея Банка.
Для выяснения обстоятельств описанной ситуации, напишите, пожалуйста, на наш электронный ящик — info@ideabank.ua, Ваш контактный номер телефона и ФИО — мы рассмотрим ситуацию детально и примем меры.
С уважением, команда Идея Банка.
Відповідь адміністратора
3 травня 2018, 15:39
Отзыв подтверждён «Минфином» (на 07.07.2018).
Пользователь предоставил документы по запросу администрации сайта, подтверждающие, что он является клиентом данного банка.
Пользователь предоставил документы по запросу администрации сайта, подтверждающие, что он является клиентом данного банка.
Відкрив дебетну пластикову карту в Ідея-банку 02.2014. Термін дії карти вийшов 02.2015, останній рік картою взагалі не користувався. Система Ідея-онлайн показувала і показує на карті 0грн… Останні півроку на мій телефон починають надходити параноїдальні дзвінки з проханням погасити (увага!) КРЕДИТ, без будь яких деталей що це за кредит і звідки він у мене взявся. На гарячій лінії банку (куди я телефонував разів три-чотири) ніхто не був уповноважений допомогти мені зясувати, в чому проблема (можливо хтось з родичів вказав Ваш телефон, коли брав у нас кредит :))). Нарешті дивним чином після півроку таких аноніминих дзвінків мені вдалося попасти на працівницю банку, яка змогла пояснити причину дзвінків — в мене виникла «заборгованість» на картці у розмірі 60грн…!!! Це при тому що клієнт-банк показує 0грн…
Але тепер про головне — мені не стільки розходиться в оплаті тих 60-ти гривень, які мені навязують за користування послугами, яких не було, скільки є підозра в тому що банк «настукав» через цей випадок в бюро кредитних історій. На разі намагаюсь зясувати це беспосередньо там. Якщо це підтвердиться, буду подавати в суд.
Коментарі (1)
Але тепер про головне — мені не стільки розходиться в оплаті тих 60-ти гривень, які мені навязують за користування послугами, яких не було, скільки є підозра в тому що банк «настукав» через цей випадок в бюро кредитних історій. На разі намагаюсь зясувати це беспосередньо там. Якщо це підтвердиться, буду подавати в суд.
Ответ банка
23 червня 2016, 8:06
Добрый день, уважаемый Ross8039!
Примите, пожалуйста, наши извинения за качество обслуживания. Уточните письмом на наш электронный ящик — info@ideabank.ua детали визита, дату и время, а также Ваши контактные данные.
Описанная Вами ситуация не останется без внимания Главного Банка.
Желаем Вам хорошего дня.
С уважением, команда Идея Банка.
Примите, пожалуйста, наши извинения за качество обслуживания. Уточните письмом на наш электронный ящик — info@ideabank.ua детали визита, дату и время, а также Ваши контактные данные.
Описанная Вами ситуация не останется без внимания Главного Банка.
Желаем Вам хорошего дня.
С уважением, команда Идея Банка.