Курс валютв Ідея Банку |
||
---|---|---|
Купівля | Продаж | |
EUR | 43.2 | 43.7 |
PLN | 9.8 | 10.1 |
USD | 41.2 | 41.65 |
Всі курси банку |
Відділення Ідея Банку: Київ, вул. Велика Васильківська, 145
Адреса:
Київ, вул. Велика Васильківська, 145
Телефон:
+38 (050) 373-12-60, +38 (050) 370-71-99, +38 (044) 528-66-68, +38 (044) 528-45-28
Час роботи:
Пн-Пт: 09:00-18:15 (каса: 09:00-18:00), Сб-Нд: вихідний
Відгуки про відділення:
Поділіться враженнями про це відділення
Щоб написати відгук, потрібно
зареєструватися
.
Реєстрація займає близько 30 секунд.
Банк закрив очі на статус ВПО. Цьому банку всеодно як мені годувати сімʼю. З таким банком і ворогів не треба. Банк подав до суду під час дії військового стану, під час відключення світла. Заблокував всі картки. Через дії банку відкрито виконавче провадження і арешт карток в інших банках.
Коментарі (1)
Бонуси нарахував. І сам банк ідея їх обнулив.
Написати коментар
Цей банк нікому не раджу і ось чому.
1. Контакт-центр. Співробітники у більшості випадків некомпетентні. Мені заблоковували депозитну картку через те, що начебто в мене була оформлена кредитна картка, по якій виник овердрафт і незакрив який я не можу користуватися депозитною. І вказували навіть дату відкириття цієї картки, при чому я її НІКОЛИ не оформлюва ні в додатку, ні у відділенні. Три оператори як «папуги» говорили одне й те ж саме. І лише коли мене перевели до карткового відділу, то там сказали, що це вкрай дивна інформація і ніяких карток в мене нема. Те ж саме мені сказали у відділенні на Васильківській.
Співробітники контакт-центру працюють як роботи по скриптам. Якщо щось йде не по сценарію, то вони або губляться у консультації, або починають розмовляти з тобою так, наче їм на тебе начхати і «чого ти без шоколадки прийшов». Латентне хамство як норма.
2. Відділення. Було інформування, що старий додаток банку припиняє існування і треба завантадити новий О.Банк 2.0. При його встановленні в мене виникли сумніви, так як пропонувалося заповнити всі документи, як при оформленні картки. Я запитав у співробітника відділення на Васильківській, чи буде в мене оформлюватися нова картка або підтягнеться стара. Мене запевнили, що нової картки не буде. І що я бачу — після реєстрації у новому додатку мені відривають нову кредитну картку.
3. Мобільний додаток. При здійсненні Р2Р переказу на сторонньому сервісі, банк знімає свою комісію за платіж, при цьому він не показує її у додатку чи у деталях по операції. Кліриг суми у додатку відбувається лише за декілька днів і якщо ти не знаєш про те, що банк знімає комісію, то можна один раз перевести, не заходити у додаток місяць і потім тобі нарахуються відсотки за користування кредитним лімітом, який виник через цю комісію. У контакт-центрі замість того, щоб прийняти це зауваження до уваги почали мене звинувачувати в тому, що я повинен був знати цю інформацію і вона вказується у банківській виписці. Навіщо тобі існує Ваш додаток, якщо мені окремо треба дивитися інформацію у банківській виписці. Як ще Ваш додаток отримав якусь премію «Найкращий банкінг» одному чорту відомо. Купули це звання тай й все. А по факту, додаток — дно!
4. Телемаркетинг. Нав’язування кредитів готівкою.
5. Блокування картки. Постійне блокування моніторингом платежів, якщо ти намагаєшся провести оплату через Google Pay. Вони це розцінюють як фрод і блокують картку. Якщо Ви так боєтесь за цей метод оплати, то приберіть його взагалі зі свого продукту.
Резюме. Неприємна «львівська гостинність» у всій своїй красі. Раджу у крайному випадку користуватися послугами цього банку, аби не мати зайвого головного болю.
Коментарі (1)
1. Контакт-центр. Співробітники у більшості випадків некомпетентні. Мені заблоковували депозитну картку через те, що начебто в мене була оформлена кредитна картка, по якій виник овердрафт і незакрив який я не можу користуватися депозитною. І вказували навіть дату відкириття цієї картки, при чому я її НІКОЛИ не оформлюва ні в додатку, ні у відділенні. Три оператори як «папуги» говорили одне й те ж саме. І лише коли мене перевели до карткового відділу, то там сказали, що це вкрай дивна інформація і ніяких карток в мене нема. Те ж саме мені сказали у відділенні на Васильківській.
Співробітники контакт-центру працюють як роботи по скриптам. Якщо щось йде не по сценарію, то вони або губляться у консультації, або починають розмовляти з тобою так, наче їм на тебе начхати і «чого ти без шоколадки прийшов». Латентне хамство як норма.
2. Відділення. Було інформування, що старий додаток банку припиняє існування і треба завантадити новий О.Банк 2.0. При його встановленні в мене виникли сумніви, так як пропонувалося заповнити всі документи, як при оформленні картки. Я запитав у співробітника відділення на Васильківській, чи буде в мене оформлюватися нова картка або підтягнеться стара. Мене запевнили, що нової картки не буде. І що я бачу — після реєстрації у новому додатку мені відривають нову кредитну картку.
3. Мобільний додаток. При здійсненні Р2Р переказу на сторонньому сервісі, банк знімає свою комісію за платіж, при цьому він не показує її у додатку чи у деталях по операції. Кліриг суми у додатку відбувається лише за декілька днів і якщо ти не знаєш про те, що банк знімає комісію, то можна один раз перевести, не заходити у додаток місяць і потім тобі нарахуються відсотки за користування кредитним лімітом, який виник через цю комісію. У контакт-центрі замість того, щоб прийняти це зауваження до уваги почали мене звинувачувати в тому, що я повинен був знати цю інформацію і вона вказується у банківській виписці. Навіщо тобі існує Ваш додаток, якщо мені окремо треба дивитися інформацію у банківській виписці. Як ще Ваш додаток отримав якусь премію «Найкращий банкінг» одному чорту відомо. Купули це звання тай й все. А по факту, додаток — дно!
4. Телемаркетинг. Нав’язування кредитів готівкою.
5. Блокування картки. Постійне блокування моніторингом платежів, якщо ти намагаєшся провести оплату через Google Pay. Вони це розцінюють як фрод і блокують картку. Якщо Ви так боєтесь за цей метод оплати, то приберіть його взагалі зі свого продукту.
Резюме. Неприємна «львівська гостинність» у всій своїй красі. Раджу у крайному випадку користуватися послугами цього банку, аби не мати зайвого головного болю.
Відділення велика Васильківська, бессарабська. Лише один менеджер, пів години вже очікую, а клієнта передімною все ще не відпустили.
Будь який задрипани банк обслуговує швидше за ідеабанк.
Написати коментар
Будь який задрипани банк обслуговує швидше за ідеабанк.
На минулому тижні я залишила заявку в Ідея банк на покупку пилососа в розстрочку через Інтернет — магазин з якіми він співпрацює. Зі мною зв’язався менеджер банку, але умови розстрочки мені не підійшли. В наступні дні я почала отримувати смс і дзвінки від різних фінансових компаній і кредитних спілок. Раз в декілька днів продовжую отримувати. Співпадіння? Не думаю. Банк ніяк це не вирішує, оператори не допрмогають в моєму питанні тому буду звертатись в кібер поліцію. Висновки робіть самі.
Коментарі (2)
Банк без сервісу! Все, що вони вміють -задовбувати клієнтів нескінченною кількістю пропозицій про отримання кредиту, а коли звертаєшся за отриманням — узгоджують 15% суми (тобто пропонують купити колесо від машини, замість авто). Дозволяють собі порушувати приватність взаємовідносин із клієнтом та телефонувати родичам, хоча платежі по кредиту жодного разу не були прострочені! Окрім того, вважаю за доцільне відправити у простій співробітників відділення за адресою м. Київ, вул. Велика Васильківська, 145, оскільки співробітники даного відділення більшу частину робочого часу НЕ працюють: постійна відсутність світла (про генератор мова не йде, бо навіщо витрачати кошти на джерело живлення, коли банку взагалі не цікава наявність клієнтів). Звісно повітряні тривоги. Але саме «приємне» — коли всі ці начебто зрозумілі причини дозволяють потрапити у відділення — в них що? правильно — в них обідня перерва! і вам пощастить, якщо ви встигнете доїхати до іншого. Всі ми зараз живемо у складних умовах, але Ідея банк — найгірше, що траплялось у моєму клієнтському досвіді!
Написати коментар
Не хватало денег на покупку автомобиля и искал возможность взять кредит на авто, или под его залог (была возможность взять нужную сумму в долг на короткий срок и под залог уже купленного автомобиля, брать кредит, кстати, именно так на этот банк я и вышел). Собственно, позвонил в банк, спросил возможность взять кредит под залог авто, которое я собираюсь покупать, или на сам автомобиль.
Естественно на вопрос «цель получения кредита» ответ звучал «покупка автомобиля».
Был даже четко сформлирован вопрос от меня «Мне нужен кредит для покупки автомобиля. Возможно, я могу предоставить документы, если это как-то поможет сэкономить?»
Операторы (а их было несколько) сказали, что таких услуг нет и стали продавать мне кредит наличными.
После всех проверок и прочего — мне одобрили кредит и я пошел на подписание договора. Я несколько спешил и, поэтому, бегло пробежав по договору, решил выслушать от менеджера все условия, размеры платежей, возможных штрафных санкций, а так же «все» выгоды этого договора. К моему сожалению, я в спешке подписал договор и поехал по своим делам.
Увы, как оказалось, в договоре был прописан пункт о том, что, в случае, если кредитные средства были потрачены на покупку автомобиля — банк может снизить кредитную ставку на 10%. Я это прочел с опозданием на один день.
Я не в коем случае не снимаю с себя ответственность за то, что не увидел этот пункт ранее и не снизил ставку ранее. Но!
-Операторы знали цель получения кредитных средств.
-Менеджеру была озвучена эта цель.
Но никто не сообщил о возможной выгоде от банка. Как следствие — я просрочил на сутки возможность сэкономить (10% годовых — довольно приятный бонус для скидки).
Здесь две возможных причины: не знание операторов и менеджеров об условий договоров, которые они продают, или умышленное умалчивание об этом, чтобы «продать подороже».
Еще раз подчеркну, что немалая доля моей ответственности в этом так же есть. Но считаю умышленное умалчивание об этом (независимо от причин) — огромным минусом сервиса банка. А мы ведь здесь о сервисе говорим?
Написати коментар
Естественно на вопрос «цель получения кредита» ответ звучал «покупка автомобиля».
Был даже четко сформлирован вопрос от меня «Мне нужен кредит для покупки автомобиля. Возможно, я могу предоставить документы, если это как-то поможет сэкономить?»
Операторы (а их было несколько) сказали, что таких услуг нет и стали продавать мне кредит наличными.
После всех проверок и прочего — мне одобрили кредит и я пошел на подписание договора. Я несколько спешил и, поэтому, бегло пробежав по договору, решил выслушать от менеджера все условия, размеры платежей, возможных штрафных санкций, а так же «все» выгоды этого договора. К моему сожалению, я в спешке подписал договор и поехал по своим делам.
Увы, как оказалось, в договоре был прописан пункт о том, что, в случае, если кредитные средства были потрачены на покупку автомобиля — банк может снизить кредитную ставку на 10%. Я это прочел с опозданием на один день.
Я не в коем случае не снимаю с себя ответственность за то, что не увидел этот пункт ранее и не снизил ставку ранее. Но!
-Операторы знали цель получения кредитных средств.
-Менеджеру была озвучена эта цель.
Но никто не сообщил о возможной выгоде от банка. Как следствие — я просрочил на сутки возможность сэкономить (10% годовых — довольно приятный бонус для скидки).
Здесь две возможных причины: не знание операторов и менеджеров об условий договоров, которые они продают, или умышленное умалчивание об этом, чтобы «продать подороже».
Еще раз подчеркну, что немалая доля моей ответственности в этом так же есть. Но считаю умышленное умалчивание об этом (независимо от причин) — огромным минусом сервиса банка. А мы ведь здесь о сервисе говорим?
Впервые столкнулся с этим банком. Нужно было обменять валюту, промониторил курс — у «идеи» оказался 25.9, больше чем у большинства. Обновлен сегодня, то есть, должно быть актуально. Решил, что можно съездить в их отделение, хотя под боком было несколько других банков, так как разница в курсе окупила бы дорогу. Но на месте оказалось, что курс 25.8 и смысла эта поездка не имела.
Получается, банк намеренно заманивает клиентов нереальной информацией. Потери не то, чтобы большие, но даже 100грн — это неприятно.
Написати коментар
Получается, банк намеренно заманивает клиентов нереальной информацией. Потери не то, чтобы большие, но даже 100грн — это неприятно.
Сотрудничаю с ним около полугода. Пока проблем не било ни с оплатой, ни по %. Просто читайте, прежде чем подписивать и платите вовремя.
Написати коментар
На підставі відписок і посилання на лист генштабу (роз'яснення, де вказаний перелік документів для підтвердження статусу військовослужбовця), доречі в самому листі вказано що він не має правової сили.
Наданого банку військового квитка та довідки «про безпосередню участь особи у заходах, необхідних для забезпечення оборони України, захисту безпеки населення та інтересів держави у зв’язку з військовою агресією Російської Федерації проти України»
на думку банку недостатньо, для підтверждення статусу військовослужбовця.
Через що на думку банку військовослужбовець зобов’язаний також надати додатково витяг з наказу про прийняття посади та форму 5 (які дублюють інформацію вказану в уже наданих документах). При чому всі ці документи повинні бути не старші 3 місяців.
Також хочу зазначити, що військовослужбовці проходячи службу не завжди мають змогу займатись паперами, замість виконання бойових задач.