Відділення Ідея Банку: Івано-Франківськ, вул. Галицька, 7
Адреса:
Івано-Франківськ, вул. Галицька, 7
Телефон:
+38 (0342) 55-87-90, +38 (050) 374-67-11
Час роботи:
Пн-Пт: 09:00-18:15 (каса: 09:00-18:00), Сб-Нд: вихідний
Відгуки про відділення:
Поділіться враженнями про це відділення
Щоб написати відгук, потрібно
зареєструватися
.
Реєстрація займає близько 30 секунд.
Ответ банка
15 вересня 2021, 10:36
Доброго дня! Прикро, що склалася така ситуація. Ми передали нашим колегам Ваші контактні дані, які ви нам залишили тут в особистих повідомленнях. Ми з'ясуємо деталі за сконтактуємо із Вами для вирішення ситуації. з повагою, Ідея Банк.
Це один з найгірших банків з якими я співпрацювала. Без будь-яких законних на те причин арештували мій пенсійний рахунок. В банкоматі постійно немає грошей. Треба завжди носити з собою паспорт, щоб отримати в касі пенсію. Головний офіс у м.Львові ніяких проблем не вирішує, а пропонує звертатися у відділення. Щановні пенсіонери обходіть цей банк стороною.
Коментарі (2)
Ответ банка
16 липня 2018, 17:07
Доброго дня, шановна Lesiatym!
Просимо вибачення за ситуацію. Будь ласка, напишіть на наш електронний ящик — info@ideabank.ua Ваш контактний номер телефону і ПІБ — ми детально розглянемо ситуацію.
З повагою, команда Ідея Банку.
Просимо вибачення за ситуацію. Будь ласка, напишіть на наш електронний ящик — info@ideabank.ua Ваш контактний номер телефону і ПІБ — ми детально розглянемо ситуацію.
З повагою, команда Ідея Банку.
Відповідь адміністратора
17 липня 2018, 9:48
Відгук підтверджений «Мінфіном» (на 17.07.2018).
Користувач надав документи за запитом адміністрації сайту, які підтверджують, що він є клієнтом даного банка.
Користувач надав документи за запитом адміністрації сайту, які підтверджують, що він є клієнтом даного банка.
Добрий день!
Значить така ситуація…
Приходжу сьогодні на відділення сплачувати, в понеділок телефонував на лінію, сказали, якщо достроково сплатити, то 1600 грн… кредит на півтора роки був, залишалося 5 платежів по 477 грн!
Сьогодні на відділенні перепитую, знову, яка сума? Відповідають — 2100!!!
Кажу ви впевнені? позавчора ж було 1600 грн, звідки ще плюс 500 грн???
Мені відповідають — ВИ НЕ ПОДАЛИ ДОВІДКУ З МІСЦЯ РОБОТИ!!!
у вас ШТРАФНА САНКЦІЯ!!!
Вирішив нічого не сплачувати сьогодні!
і це після того як я сплачував рік по 2 кредитах, 1 успішно закритий був в червні ( кредит на 10 тис грн, переплати 8 тис), ні в першому, ні в другому кредит не було жодного просроченого платежа і тут на тобі, подарунок + 500 грн!
При цьому жодного нагадування не було… дані не змінювалися… при першому запиту банку, я ж звичайно надав б довідку, з цим проблем ніяких!
судячи із всього банк не ціную своїх клієнтів з хорошою репутацією!
У кого була аналогічна ситуація?
Коментарі (2)
Значить така ситуація…
Приходжу сьогодні на відділення сплачувати, в понеділок телефонував на лінію, сказали, якщо достроково сплатити, то 1600 грн… кредит на півтора роки був, залишалося 5 платежів по 477 грн!
Сьогодні на відділенні перепитую, знову, яка сума? Відповідають — 2100!!!
Кажу ви впевнені? позавчора ж було 1600 грн, звідки ще плюс 500 грн???
Мені відповідають — ВИ НЕ ПОДАЛИ ДОВІДКУ З МІСЦЯ РОБОТИ!!!
у вас ШТРАФНА САНКЦІЯ!!!
Вирішив нічого не сплачувати сьогодні!
і це після того як я сплачував рік по 2 кредитах, 1 успішно закритий був в червні ( кредит на 10 тис грн, переплати 8 тис), ні в першому, ні в другому кредит не було жодного просроченого платежа і тут на тобі, подарунок + 500 грн!
При цьому жодного нагадування не було… дані не змінювалися… при першому запиту банку, я ж звичайно надав б довідку, з цим проблем ніяких!
судячи із всього банк не ціную своїх клієнтів з хорошою репутацією!
У кого була аналогічна ситуація?
Ответ банка
28 вересня 2017, 12:30
Доброго дня, шановний Kemper!
Прийміть, будь ласка, наші вибачення за незручності, які виникли у Вас у відділенні банку. Дозвольте нам докладно розглянути цю ситуацію. Уточніть листом на нашу електронну скриньку — info@ideabank.ua детальний опис ситуації, дату та час візиту до відділення, а також Ваші контактні дані.
Ваша ситуація буде на контролі у відповідального спеціаліста. Про результати ми повідомимо Вам додатково.
Зичимо Вам гарного дня.
З повагою, команда Ідея Банку.
Прийміть, будь ласка, наші вибачення за незручності, які виникли у Вас у відділенні банку. Дозвольте нам докладно розглянути цю ситуацію. Уточніть листом на нашу електронну скриньку — info@ideabank.ua детальний опис ситуації, дату та час візиту до відділення, а також Ваші контактні дані.
Ваша ситуація буде на контролі у відповідального спеціаліста. Про результати ми повідомимо Вам додатково.
Зичимо Вам гарного дня.
З повагою, команда Ідея Банку.
Відповідь адміністратора
27 вересня 2017, 18:31
Отзыв подтверждён «Минфином» (на 27.09.2017).
Пользователь предоставил документы по запросу администрации сайта, подтверждающие, что он является клиентом данного банка.
Пользователь предоставил документы по запросу администрации сайта, подтверждающие, что он является клиентом данного банка.
Доброго вечора! Вчора подзвонили до нас з банку і наголосили, що така-така має прострочку по кредиту потрібно оплатити, ок.Дзвонять через пару хвилин і говорять, що вони зв«язалися з боржиком і вона сказала, що гроші передала мені і я не заплатила і що вони подають позов до прокуратури на мене, поясніть мені чому я маю платити чужий кредит своїми грошима, бо мені ніхто гроші не передавав і я навідь не поручитель просто людина дала мій номер, а тепер підвела.І ще одне яке ви маєте право видзвонювати в пів 10 вечора, цілий день тихо а вечором пішла жара, ви научіть говорити і ставтеся до людей як люди а не як тварини.
Коментарі (1)
14.09.21року прийшов в університет забирати документи, мені сказали що я не оплатив навчання… пішов в банк за чеком, щоб його повторно мені на друкували, вони попросили точну суму,і день, в якому була здійснена оплата (точної суми і дати не памятаю, місяць лютий, сума до 5тис грн)… … проблема по прізвищу знайти платника???