Мінфін - Курси валют України

Встановити

Відгуки про Райффайзен Банк

×

Введіть ваш E-mail
для оформлення передплати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!


Уважаемый Андрей!

У додатку до оформення підписки
ви можете також отримувати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
×

Отримуйте по E-mail найголовніші
фінансові новини України і світу:

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
Підписатися
Для того, щоб залишити відгук, потрібно увійти або зареєструватися
Katya2005 7 квітня 2021, 20:49
Відділення за адресою: Київ, вул. Генерала Алмазова, 4-А
Добрый вечер, хочу выразить огромную благодарность сотруднику вашего банка, Лиманской Татьяне, моя проблема была решена очень оперативно и грамотно.
Желаю банку больше таких Профессионалов!!!
Райффайзен Банк
Відповідь банку
7 квітня 2021, 20:51
Доброго дня! Дуже приємно отримувати такі позитивні відгуки про роботу працівників Банку. Обов'язково передамо інформацію керівнику Тетяни.
З повагою та турботою про Вас,
@RaifHelp
Здравствуйте! В который раз питаюсь дозвониться, по пол часа не выдерживают нервы и отключаюсь, операторы заняты. Но Проблема в том что хочу дозвониться и спросить почему я каждый месяц (на протяжении трёх месяцев) не могу обналичить деньги в банкомате? Банкомат пишет о каком-то лемите! Что за лемит если я в прошлом месяце каким то чудом дозвонилась до оператора, было тоже самое она сказала что сняла лимит! В этом месяце тоже самое! В этом банке работают вообще адекватные люди? Извените, ну просто нет слов!!! Шарашкина контора!!!
Райффайзен Банк
Відповідь банку
7 квітня 2021, 19:34
Доброго дня! Згодні з Вами, що довго очікувати на лінії – це не припустимо і тут немає ніякого сенсу виправдовуватись. Дійсно прикро, коли наші клієнти вимушені інколи через це витрачати власний час. Проте маємо на це об’єктивні причини – зазвичай це пов’язано з різким та неочікуваним збільшенням звернень клієнтів. Зі своєї сторони докладаємо максимум зусиль для скорочення часу очікування. На жаль, перевірити Ваш рахунок і надати коментарі щодо встановлених лімітів та, за потреби, змінити їх за Вашим відгуком на загальнодоступному сайті, не можемо. Змушені просити Вас спробувати повторно зателефонувати до Інформаційного центру з фінансового номеру і дочекатись з'єднання з оператором.
З повагою та турботою про Вас,
@RaifHelp
Полезный комментарий
RaiffaizenAlex 7 квітня 2021, 21:43
Доброго вечора! Додатково в особистих повідомленнях надали консультацію щодо можливості встановити ліміт самостійно, якщо користуєтесь системою Райффайзен онлайн. Дуже зручно та швидко.
З повагою та турботою про Вас,
@RaifHelp
korbashova1968 6 квітня 2021, 17:18
Уважаемый Сергей Анатольевич, довожу до Вашего сведения, что я, Корбашова Ирина Ивановна в пятницу 26 марта, где-то после 15.00 в отделении банка по адресу: Херсонская обл. г. Геническ пр. Мира 35 проводила операцию по обмену 100 гривенных купюр на 500 гривенные в размере 8000 (восемь тысяч) гривен. Так как кассир указала, что она может обменять 7000 (семь тысяч) гривен, потом сказала, что даже 8000 (восемь тысяч) гривен, я ей отдала 8000 (восемь тысяч) гривен, но она, в итоге, мне отдала 7000 (семь тысяч) гривен, на что я её попросила внимательно пересчитать ту сумму, которую я ей отдала, в ответ она сразу промолчала, свою сумму назад пересчитать не потребовала! Рядом мо мной возле кассы стоял мужчина, на мне была одета курточка цвета хаки, серые брюки и черная шапка. Я акцентировала внимание кассира и ещё раз сказала ей на то, что она говорила о том, что обменяет 8000 (восемь тысяч) гривен, а отдала 7000 (семь тысяч) гривен! В ответ она промолчала. Ничего больше при мне не пересчитала. Я настоятельно спросила, все ли верно? Она ответила, что все правильно! Вот это все происходило не отходя от кассы. Кассир все заметила, но деньги просто «украла».
Я думала, что в банке, где следят за масками, за деньгами следят более внимательно, и так как я спешила неподалеку к нотариусу в конце рабочего дня и недели за документами, я ушла. Там я обнаружила недостачу именно этой тысячи, не 300грн., не 1300, а именно 1 тысячи гривен.
В начале 17 часов, я снова забежала в ваш банк и вежливо попросила этого же кассира пересмотреть внимательно все деньги, на что она мне в грубой форме ответила (теперь уже смело и уверенно, так как я уже уходила из банка), что больше ни кому менять ничего не будет и снова ничего не пересчитала, я вынуждена была уйти, едва успела к нотариусу.
Уважаемый Сергей Анатольевич, прошу Вас просмотреть видео, прослушать аудио записи указанного дня и времени и выяснить все обстоятельства, повлекшие за собой эти последствия, чтобы на терять имидж банка.
Эти деньги я получила в этот же день на похороны своего отца на почте. Очень прошу Вас внимательно отнестись к этой проблеме, так как это «гробовые» деньги особенно в великий пост могут вернуться бумерангом, тем более, что эта моя потеря была именно в вашем банке, я знаю точно.
Прошу Вас ответить мне на моё обращение.
С уважением Корбашова И. И. 31.03.2021
Райффайзен Банк
Відповідь банку
6 квітня 2021, 17:28
Доброго дня! Передамо інформацію, викладену Вами, для проведення перевірки уповноваженим підрозділом. Після отримання результату — повідомимо. На жаль, детальна перевірка потребуватиме додаткового часу, приносимо вибачення за необхідність очікування.
З повагою та турботою про Вас,
@RaifHelp
Полезный комментарий
RaiffaizenAlex 8 квітня 2021, 16:47
Доброго дня! Проведеною перевіркою не встановлено шахрайських дій та порушень в роботі працівника Банку.
З повагою та турботою про Вас,
@RaifHelp
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
Sova75 5 квітня 2021, 20:17
Більше року це угрупування відбирає з моєї зарплатної карти практично всі кошти. Більше місяця знаходився на лікарняному після операції. Весь цей період постійно звертався з проханням хоча-б лікарняні страхові кошти не відбирати в мене. Марно. Ці нелюди забирають все!!! Постійно впарюють якісь реструктуризації та канікули, в наслідок яких тіло та щомісячні відрахування лише збільшуються!!! Відбирають ВСЕ!!! Заробітну плату, аванс, лікарняні, гарантовані державою страхові кошти, ВсЕ до копійки!!! 100% всього доходу!!! Мої постійні посилання на Конституцію України, на права людини, на людяність і т.д. жодного результату не давали і не дають!!! Відповідь: « …все згідно договору,і т.п.». Дооовір я підписував лише на кредитну картку, і то зовсім не на тих умовах, які пізніше мені приписали… Дане угрупування не можливо називати банком!!! Це злочинне угруповання шахраїв, цинічних брехунів та грабіжників, які не гребують ніколи і ні чим заради своєї наживи… На моє питання «що буде з моїм боргом, коли я помру». в службі підтримки відповіли: «не хвилюйтеся, за умовами договору, борг спишеться за рахунок страховки!»)) Тобто: «подихай собі спокійно…». Банк- вбивця!!!
Райффайзен Банк
Відповідь банку
5 квітня 2021, 21:00
Доброго вечора! Вся інформація Вам була надана у відповідь на Ваш запит в чаті системи Райффайзен онлайн. Сплата кредитної заборгованості обов'язково повинна здійснюватись клієнтом у відповідності до умов договору. При цьому договором також передбачено списання коштів з рахунків клієнта на погашення простроченої заборгованості. В разі неплатоспроможності позичальника, Банк пропонує різні види реструктуризації але звільнити Вас взагалі від сплати кредиту можливість відсутня.
З повагою та турботою про Вас,
@RaifHelp
Лана Степановна 4 квітня 2021, 14:55
Пишут что такого кредита не существует, хотя у меня долг в вашем банке. До этого разговаривала в онлайн чате, сказала разблокируйте мне карту чтобы я оплату сделала с карты на карту с другого банка. Я не в Украине, и мне так удобнее сделать, на сегодняшний день вообще говорят что кредит не существует, ничего толком не объяснить не могут. Когда спрашиваю как оплату сделать,? если я могу только с карты на карту. Ждите 24 часа когда ваш вопрос ответ придёт. Вы блокируете карты, и хотите чтобы люди кредит погашали, не понятно как… В нашем городе вашего отделения нет
Райффайзен Банк
Відповідь банку
4 квітня 2021, 15:30
Доброго дня! Для проведення детальної перевірки просимо зазначити в особистих повідомленнях свої ПІБ та ідентифікаційний номер. Спробуємо переглянути в чому справа та надати коментарі.
З повагою та турботою про Вас,
@RaifHelp
Cosmopull 4 квітня 2021, 14:28
Около 5 лет суммарно пользовался услугами Аваль и был их клиентом, был недавно и депозит на 300к, который успешно отработал. А сегодня пытался оплатить на заправке за кофе и опа — карта заблокирована, пробую зайти в онлайн — доступа нет, заблокировано. Звоню на горячую линию, выясняюю в чем причина, в ответ — не целевое использование счетов. Естественно подробностей не говорят. Оплачивал покупки на olx, супермаркеты, ничего особенного. Вот так, пишу просто как предупреждение для других. В понедельник теперь надо идти в банк закрывать счета. Есть слабая надежда что какая-то ошибка, но судя по похожим проблемам у других, наверняка это будет пинок с Аваль банка навсегда.
Райффайзен Банк
Відповідь банку
4 квітня 2021, 14:37
Доброго дня! Нам прикро, що склалася така ситуація. До проведення детальної перевірки просимо зазначити в особистих повідомленнях свої ПІБ та ідентифікаційний номер. Спробуємо переглянути в чому справа та чи можливо розблокування.
З повагою та турботою про Вас,
@RaifHelp
Полезный комментарий
RaiffaizenAlex 5 квітня 2021, 12:09
Доброго дня! На жаль, змушені повідомити, що на підставі отриманої уповноваженими підрозділами інформації стосовно проведених Вами операцій, Банк скористався своїм правом та прийняв рішення про припинення ділових відносин. Просимо завітати у відділення Банку для закриття рахунку.
З повагою та турботою про Вас,
@RaifHelp
Татьяна Волкова 31 березня 2021, 21:23
Уже час слушаю музыку на горячей линии, не соединяют. несколько раз меняла алгоритмы, есть вопросы по разным областям работы. но чем больше слушаю эту адскую музыку тем больше понимаю что хочу закрыть все счета в этом банке. К слову в отделении закрыть счет невозможно!!! Только по телефону. А дозвониться Тоже Невозможно! И хоть плачь… Выезжала надолго за границу предварительно зашла в отделение уточнить будут ли какие-то удержания по карте заверили что нет все в порядке можете ехать и не беспокоится… Я вернулась через полгода и обнаружила что каждый месяц снималась сумма 36 грн. при этом ни смс ни пушуведомления не приходят! Я заметила эти снятия случайно!!! Будьте внимательны
Райффайзен Банк
Відповідь банку
31 березня 2021, 21:33
Доброго вечора! Приносимо Вам вибачення за завдані незручності. Повністю згодні з Вами, що довге очікування на лінії не припустиме, але, на жаль, іноді виникають тимчасові черги. Змушені просити Вас спробувати зателефонувати повторно або Ви можете написати в чаті системи «Райффайзен онлайн» завтра с 7-00 (якщо питання не потребує термінового вирішення), надамо всю інформацію, яка Вас цікавить, та допоможемо у всьому розібратись. Що стосується 36.00 грн., дійсно, банком було змінено тарифи, про що клієнтів повідомляли в тому числі і шляхом надсилання СМС- повідомлень.
З повагою та турботою про Вас,
@RaifHelp
Katia1994 30 березня 2021, 10:00
Відділення за адресою: Черкаси, бул. Шевченка, 246
Випустили платіжну карту за проханням мого роботодавця. Мене банк не попередив… на мою думку це означає, що банк може випускати і кредитні картки без мого підпису! Нікому не порекомендую даний банк — не надійний і роблять все, щоб їхній клієнт відчував це!!! Обслуговування у відділенні жахливе і довготривале
Райффайзен Банк
Відповідь банку
30 березня 2021, 10:11
Доброго дня! Нам прикро, що ситуація, яка виникла, завдала Вам незручностей. Маємо зазначити, що кредитні картки випускаються виключно в разі наявності для Клієнта такої пропозиції та після укладення договору особисто з Клієнтом. При цьому картки до зарплатних рахунків, дійсно, можуть випустити за листом роботодавця, в разі, якщо це передбачено укладеним з організацією договором. Якщо Ви не бажаєте користуватися випущеною карткою, за дзвінком до Інформаційного центру або при візиті у відділення ми можемо її анулювати. Інформацію стосовно неякісного обслуговування у відділенні доведемо до відома відповідальних працівників. Приносимо вибачення за виниклу ситуацію.
З повагою та турботою про Вас,
@RaifHelp
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
Mirochka 27 березня 2021, 11:34
Не рекомендую связываться с этим банком.
1) При потере карты — блокируют безвозвратно, то есть только с выпуском новой. При этом в начале диалога об этом не предупреждают.
2) Вы получаете карту и она будет активна через час минимум, при этом менеджер банка не предупреждает
3) С паспортом снять деньги в кассе без карты НЕ ВОЗМОЖНО (то что есть счет в банке никого не волнует)
4) Если Вы закрываете счет, свои деньги Вы можете забрать только через 14 дней после закрытия
5) При оплате картой пин-код запрашивает только при сумме от 1000 грн, пересмотреть сумму — НЕ ВОЗМОЖНО
6) По условиям банка СМС по списанию денег приходят только при покупке от 100 грн и изменить условия НЕ ВОЗМОЖНО, при этом еженечно банк снимает 34 грн за смс информирование
7) Оператор зарегистрировать жалобу не может, нужен электронный адрес, по другому — НЕ ВОЗМОЖНО
8) В центральный офис попасть НЕ ВОЗМОЖНО
9) Перевод Western union — НЕ ВОЗМОЖНО, банк с этим не работает
10) Получить качественную консультацию — НЕ ВОЗМОЖНО, операторы не компетентны, вопросы не решаются.

Что же все-таки ВОЗМОЖНО:
1) Взять кредит на сумму 44000 грн под 44%
2) Взять кредитную карту, которую они очень навязывают и даже готовы бесплатно привезти ее в любую точку мира

Смотрю на этот банк и могу сделать только один вывод — абсолютно не клиенториентирован и не лоялен. На мои неоднократные обращения отбратной связи нет и скорее всего не будет.
Если хотите вернуться в советский союз — вам в Райф (как они себя по-модному называют)
Такое чувство что банк идет на закрытие и фраза НЕ ВОЗМОЖНО зашита в стандарты обслуживания. Боюсь представить что будет если Вы в этом банке откроете депозит.

Я могу пожелать только одно — скорейшего Вам закрытия!
Райффайзен Банк
Відповідь банку
27 березня 2021, 11:46
Доброго дня! Дякуємо за відгук, хоч дуже прикро, що він негативний. Будемо вдячні, якщо вкажете номер телефону, з якого зверталися до Інформаційного центру, щоб ми проаналізували консультації, та надати коментарі відносно непопереддення Вас про блокування картки, та реєстрацію скарг.
З повагою та турботою про Вас,
@RaifHelp
Полезный комментарий
RaiffaizenAlex 27 березня 2021, 12:00
Стосовно самого блокування: Клієнт може самостійно, в системі Райффайзен онлайн, тимчасово заблокувати картку і зняти блокування, якщо знайде картку. Щодо отримання коштів: отримати кошти з карткового рахунку без наявності картки, на жаль, дійсно не можливо, при цьому строк отримання коштів в касі, в разі закриття рахунку (14 днів), це максимальний строк, про який повідомляє працівник. Зазвичай перерахування відбувається раніше.Крім того, Клієнт має можливість отримати неіменну картку, зняти кошти і після цього, в телефонному режимі подати заяву на закриття рахунку. Смс — повідомлення, дійсно, надходять по операціям на суму від 100 грн., при цьому в жодному з тарифних планів вони не коштують 34 грн., а також кожен клієнт має можливість налаштувати пуш- повідомлення, та отримувати за допомогою них інформацію про всі операції по рахунку. З системою Western Union Банк успішно працює. Повторно просимо надати інформацію про номер телефону з якого зверталися до Інформаційного центру, а також про те ким надана інформація про неможливість здійснення переказу Western Union та з якого питання та до якого саме підрозділу Центрального офісу Ви не змогли потрапити.
Мінфін
Відповідь адміністратора
29 березня 2021, 16:55
Отзыв не подтверждён «Минфином» (на 29.03.2021).
Пользователь не предоставил доказательства по запросу администрации сайта, подтверждающих, что он является клиентом или пользовался услугами данного банка.
Bronislav24 26 березня 2021, 20:20
Доброго вечора я клієнт вашого банку, коли буде знято арешт з рахунку, я штраф оплатив три дні тому.
Райффайзен Банк
Відповідь банку
26 березня 2021, 20:36
Доброго вечора! Зняття арешту з рахунку здійснюється після отримання відповідного документу від виконавця, яким даний арешт накладено. Перевірити, чи надсилався такий документ, на жаль, зможемо не раніше понеділка.
З повагою та турботою про Вас,
@RaifHelp
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
0979463605 26 березня 2021, 20:02
Доброго дня, я зробила покупку в інстаграм магазині, і після оплати товару мене заблокували, а товар не отримала. Ось карта на яку я оплачувала товар. Реквизиты для оплаты:

4149 5001 4567
9463
Проценко Ирина Михайловна
Ціна 999 грн.
Чи є можливість повернути гроші?
Допоможіть, у вас гарний сервіс.
Райффайзен Банк
Відповідь банку
26 березня 2021, 20:13
Доброго вечора! Обов'язково передамо інформацію до відділу безпеки, для проведення перевірки та виконання дій, передбачених у подібних випадках. Але, на жаль, жоден банк не має підстав для списання коштів з карткових рахунків клієнтів без їх згоди, або відповідного рішення суду. В разі, якщо з отримувачем не вдалося врегулювати питання про повернення, просимо звертатися до правоохоронних органів.
З повагою та турботою про Вас,
@RaifHelp
Проблема вирішена
LoraM 26 березня 2021, 13:02
Банк спеціально затримує проведення платежів та зарахувань до 3 діб, щоб пройшли всі періоди планових платежів. Після чого на гарячій лінії в березні розказують, що не були погашені якісь умовні відсотки за січень (причому в січні і лютому картка була у пільговому безвідсотковому періоді). Повелася на гарну знижку по картці фішка на пальне, відкрила картку. Але «прозорі» умови користування не вартують жодної знижки.
Зрозуміла, що найкращий варіант — закрити свою картку повністю. І забути період користування послугами Райфайзенбанку як страшний сон і «развадняк».
Попереджаю кожного та рекомендую навіть не починати з цим банком співпрацю
Райффайзен Банк
Відповідь банку
26 березня 2021, 13:09
Доброго дня! На жаль, для того, щоб проаналізувати ситуацію, яка виникла, недостатньо даних. Зазначте, будь ласка, свій ідентифікаційний номер та прізвище в особистих повідомленнях. Що стосується здійснення переказів та зарахування то вони, дійсно, проходять у строк до 3-х днів (законодавчо передбачений граничний строк), але зазвичай це відбувається раніше. Перевіряти виписку Ви з легкістю можете в Райффайзен онлайн – декілька кліків і вже перед очима! Скорішою буде підгрузка, якщо проводити поповнення через наші сервіси: Райффайзен Онлайн, сайт Райфу, депозитний АТМ.
З повагою та турботою про Вас,
@RaifHelp
Полезный комментарий
RaiffaizenAlex 2 квітня 2021, 18:14
Доброго вечора! Маємо інформацію, що Ваше питання вирішено позитивно. Просимо переглянути виписку та в подальшому, все ж таки, враховувати строки проходження платежів. Сподіваємось на розуміння та подальшу співпрацю.
З повагою та турботою про Вас,
@RaifHelp
Denain 25 березня 2021, 18:03
Декілька місяців тому відкрив рахунок за акційною пропозицією. Умови насправді такі собі, але зацікавила можливість безкоштовно знімати готівку та невеличкий (0,5%) кешбек, що розповсюджується на Інтернет платежі. Ну, про те що кешбек не стосується комуналки, то я сам «прогледів». Необхідність постійно тримати на рахунку 2 тис. гривень для безкоштовного обслуговування — попереджали. Але ці марудні, по декілька діб «обробки» будь яких платежів та навіть поповнень … дістало! Якщо ти перерахував гроші на свій же рахунок, або поповнив карту готівкою в терміналі, то навіть якщо вони нібито доступні, насправді вони все ще «в обробці» і насправді ви маєте шанс залізти в овердрафт (штраф), або принаймні в «недоторкані» дві тисячі гривень і обслуговування картки стане платним — 36 грн. Тобто, складається відчуття, що тактика банку в очікуванні, щоб клієнт щось наплутав і дав привід себе трішки «обібрати». Кешбек… нудний і теж на диво скупий. Оскільки багато інших банків мають набагато цікавіші кешбеки, накопичити навіть ці 50 гривень за півроку… не просто, а через пів року бонуси починають згорати. Ну і «вишенька на торті». Кожний місяць знімають одну (одну, Карл!) копійку за обслуговування
безкоштовного (!!!) рахункуу, на якому лежать мінімум дві тисячі гривень і за які банк не сплачує жодних відсотків. Не шкода, але дивним чином дратує і викликає огиду. Маркетинг рівня «бог»! Агов Аваль, ваші маркетологи в Оксфорді не навчалися? 😂😂😂
Райффайзен Банк
Відповідь банку
25 березня 2021, 18:17
Доброго дня! Дякуємо за Ваш відгук, хоч і прикро що він негативний, адже ми стараємось надавати якісні послуги нашим клієнтам. Стосовно кешбеку: окрім стандартних 0,5% Банк періодично пропонує також індивідуальний (до 20%). А зараз майже для всіх акційна пропозиція — 1,5%, що хоч і не багато, але приємно:) Щодо зберігання на рахунку 2000,00 грн. постійно, то, якщо Ви активно розраховуєтесь карткою (на загальну суму від 2000,00 грн. на місяць) то Ви, окрім отриманого кешбеку, ще й комісію не сплачуєте (навіть якщо залишок на рахунку менше 2000,00 грн.), а копійка знімається лише в перший місяць. Відносно строків зарахування погоджуємось, що фактично Ви вже внесли суму та вона відображається в балансі. Проте система це побачить лише після того, як сума відобразиться в виписці по рахунку. Це може зайняти декілька днів. А перевіряти виписку Ви з легкістю можете в Райффайзен онлайн – декілька кліків і вже перед очима! Скорішою буде підгрузка, якщо проводити поповнення через наші сервіси: Райффайзен Онлайн, сайт Райфу, депозитний АТМ.
З повагою та турботою про Вас,
@RaifHelp
Prymera1999 25 березня 2021, 12:51
Вчера была с Мужем в отделении на Лобановского 9/1, осталась приятно удивлена. Редко пишу комментарии обычно только негатив, но все же.
Шли в отделение по причине звонков от мошенников.
Якобы звонили и говорили о том что карта заблокирована.
По приходу в отделение приятно встретили два человека менеджер с мужчиной как оказалось это был менеджер с охранником проверили температуру у обоих.
Пока была очередь провели опрос и уточнили насчёт наших действий которые мы проводили с мошенниками, предоставили информацию как быть в случае повторного их обращению.
После чего с улыбкой провели к менеджеру, рассказав всю нашу ситуацию.
Редко встретишь в банке когда к тебе относятся с человеческим пониманием максимально вовлекаются в твой вопрос.
Менеджером было проведена замена карты, а так же обновление всех возможных данных, а так же повторно рассказала как быть в таких ситуациях Что бы в будущем никто не мог воспользоваться.
Особая благодарность всем сотрудникам которые с терпением и выдержкой отнеслись к нам
Прошу поощрять такие отделения.
Райффайзен Банк
Відповідь банку
25 березня 2021, 12:56
Доброго дня! Дуже приємно отримувати такі відгуки про якість обслуговування в нашому відділенні! Дякуємо Вам. Обов'язково передамо інформацію до керівників, які відповідають за якість обслуговування.
З повагою та турботою про Вас,
@RaifHelp
yakovlevzt 23 березня 2021, 15:35
Відділення за адресою: Київ, вул. Антоновича, 37/13
Працював з даним банком з 2009 року — як фізична особа, як ФОП і директором на двох підприємствах, які перевів на даний банк після займання посади. 18.02.2021, без попередження, без ніяких звернень були заблоковані всі рахунки — як на підприємствах, так і всі особисті, включаючи зарплатні картки. Всі намагання отримати пояснення по гарячій лінії або у відділенні банку не приносили результату до 22.02.2021. Тільки 22.02.2021 отримали письмове повідомлення у відділенні з посиланням на закон про запобігання корупції і відмиванню коштів, а також список необхідних для розблокування документів. Враховуючи, що дані документи з певною періодичністю вимагає податкова — вони були надані 23.02.2021 як в електронному вигляді, через систему клієнт-банк, так і в паперовому у відділення. До 27.02.2021 все «розглядалося». І отримали усну відповідь — проблему у нашого контрагента, якому надаються послуги і він не надав необхідні документи, тому нас не розблоковують. 29.02.2021 подали документи в інший банк, пройшли там перевірку, отримали рахунки 01.03.2021, написали заяву про закриття в Райффайзен і чекали перерахунку до 04.03.2021. Тобто всі необхідні терміни на виплату зарплат, податків і здійснення господарської діяльності повністю зірвані з вини банку! По одному з особистих рахунків, по якому на закриття та переведення коштів в інший банк була написана заява 03.03.2021, кошти ще не перераховані станом на сьогодні (сума 6500 грн., напевно дуже потрібна банку на залишках).
1. З вини третьої особи заблокували 2 підприємства, зі штатом понад 30 осіб.
2. Зірвали терміни сплати податків і виплати зарплати.
3. Змусили домовлятись з кредиторами на відтермінування, втративши частково довіру і втративши націнку.
4. Перерахували на інший банк кошти з посиланням на закон про запобігання корупції, очорнивши нас.
5.Тримають особисті кошти фізичної особи більше місяця, не пояснюючи нічого.
І це все після отримання всіх необхідних підтверджуючих документів, запит на які надали минулим числом.
Молодці, так тримайте!
Райффайзен Банк
Відповідь банку
23 березня 2021, 15:42
Доброго дня! Дуже прикро, що виникла ситуація завдала Вам незручностей та залишила негативне враження від обслуговування. Запевняємо Вас, що завжди дотримуємось вимог законодавства. Додатково перевіримо викладену Вами інформацію та надамо коментарі.
З повагою та турботою про Вас,
@RaifHelp
armash 22 березня 2021, 22:09
Спойлер: закрываю счета и больше НИКОГДА не пользуюсь услугами данного банка и активно рекомендую НЕ ПОЛЬЗОВАТЬСЯ другим.

1. Скорость выполнения операций
Перечисление со счета в другом банке 3 банковских дня. На дворе 2021, а не 1998, вы серьезно? Почему все могут делать моментально или почти моментально, а обработку от вас надо ждать? Если кто-то не верит что на выходные можно остаться без денег, то добро пожаловать — Райфайзен Банк Аваль)))
2. Множество непрозрачных механизмов работы, куча дополнительных счетов.
Крайняя ситуация: владею кредиткой с льготным на 100 дней, была внесена вся сумма по задолженности, потом были потрачены деньги с этой карты. Фатальная ошибка, что это было в тот же день. Оказывается у банка есть понятие, что деньги должны ПЕРЕНОЧЕВАТЬ на карте. ДА, именно так ответили в колл центе, в который, между прочим, надо звонить за минут 20 и тупо ожидать. Вроде мы с совке стоим в очереди в универмаг за продуктами по талонам. Итог: проценты за 100 дней пользования кредитным лимитом, хотя он был погашен вовремя, колл центр развел руками. Интересно, почему эти «особенности» не проговаривают менеджеры при открытии счета, ах да, главное впарить!

3. Конские проценты.
Сравнивайте предложения от других банков, тут все ясно.

4. Ужасная поддержка клиентов
Много раз сталкивался, использую продукты данного банка уже более 5-ти лет, изначально из-за зарплатной карты. 90% звонков в колл центр или не решали вопрос или же открывали какие то новые ОСОБЕННОСТИ работы аваля.

Итог: колоссальное количество потраченных нервов в работе с этим банком фактически по одной кредитной карте. можно сказать, что это из-за моей некомпетентности, но тут могу поспорить: 10 лет опыта использования разных продуктов банков от дебет карт до лизингов, ипотек, р/с для бизнеса (благо у других банков, ибо есть пользоваться 10 лет авалем, то можно разочароваться в банковской системе и повестить все карточки на «гвоздик»). Советую всем, кто планирует связаться с этой конторой еще раз подумать, есть в Украине как минимум пять банков которые оставят впечатление на ПОРЯДОК выше и сэкономят помимо Ваших денег еще и кучу Ваших нервов. Счета закрываю, денег моих у вас больше не будет.
Райффайзен Банк
Відповідь банку
22 березня 2021, 22:37
Доброго вечора! Нам прикро, що обслуговування в Банку викликало у Вас незадоволення. Запевняємо, що ми докладаємо зусиль для удосконалення послуг, які пропонуємо клієнтам. Платежі в Банку виконуються в строки від кількох хвилин до трьох банківських днів ( у виключних випадках). Кредитна картка нашого Банку має, дійсно, найдовший пільговий період, при цьому погашення вважається здійсненим, якщо залишок заборгованості на кінець дня дорівнює нулю (це передбачено умовами договору). Стосовно якості консультацій, отриманих в Інформаційному центрі, будемо вдячні Вам, якщо зазначите номер телефону з якого зверталися та дату отримання неналежної, на Вашу думку, консультації. Ми розберемося в ситуації та надамо додаткові коментарі.
З повагою та турботою про Вас,
@RaifHelp
dancer255 18 березня 2021, 13:11
Отношения к клиенту который приносит им доход на уровне дна океана такого нигде больше не встречал! Никогда в этот банк не обращусь и всем советую обходит стороной ни при каких обстоятельствах не обращаться
Райффайзен Банк
Відповідь банку
18 березня 2021, 13:25
Доброго дня! Ми дуже хочемо розібратися в ситуації, яка виникла під час Вашого обслуговування та залишила таке негативне враження про роботу Банку. Але, на жаль, даних та викладеної Вами інформації не достатньо для того щоб зрозуміти ситуацію та допомогти з вирішенням. Просимо детально описати, яка саме проблема виникла та надати свій ідентифікаційний номер (в особистих повідомлення ).
З повагою та турботою про Вас,
@RaifHelp
Alex Alexandrovich 17 березня 2021, 20:33
Невігластво!!! Я цілий тиждень намагаюсь вирішити своє питання, а мене або відверто ігнорують, або знаходять відмазки…
Дозвонитись на гарячу лінію не можливо. Чекаєш на дроті по 15−20 хвилин. Жах!!!
Не банк, а якась *** !!!
Ви Банк райфайзен АВАЛЬ — перетворюєтесь на ПриватБанк з таким сервісом до клієнтів.
Райффайзен Банк
Відповідь банку
17 березня 2021, 20:43
Доброго вечора! На жаль, даних та викладеної Вами інформації не достатньо для того щоб зрозуміти ситуацію та допомогти з вирішенням. Просимо детально описати, яка саме проблема виникла та надати свій ідентифікаційний номер (в особистих повідомлення ).
З повагою та турботою про Вас,
@RaifHelp
З15.03.2021 на 16.03.2021 я пів — ночі намагався отримати від теї «банки» СМС для того щоб проплатити за інтренет!
Якийсь дикий жах! Співробітниці крім ядовито — солодких голосків нічого не вміють і нічого не знають! Мене елементарно дурили і шили мена в дурні! Нічим не допомогли.
Тотальне невігластво і не компетентність!
Якщо б я міг я б з задоволенням перейшов би на обслуговування до іншого банку! Я не хочу щоб за моїж гроші до мене так по — хамськи ставились! Я цього не заслуговую!
Мені нанесено моральну шкоду і зруйновано мою рівновагу і я не можу без жаху згадати це моє «спілкування» з працівницями банку!
Ганьба!
Райффайзен Банк
Відповідь банку
16 березня 2021, 8:02
Доброго ранку! Приносимо вибачення за дану неприємну ситуацію. На жаль, для перевірки інформації щодо причин ненадходження смс- повідомлення, а також якості наданої Вам консультації не достатньо даних. Якщо вкажете номер телефону, з якого зверталися до Інформаційного центру, все перевіримо та надамо додаткові коментарі.
З повагою та турботою про Вас,
@RaifHelp
Полезный комментарий
RaiffaizenAlex 17 березня 2021, 18:43
Доброго вечора! Приносимо вибачення за необхідність очікувати. Детальну інформацію, щодо результатів розгляду ситуації, відправлено у відповідь на Ваше звернення, надане на електронну пошту Банку. Нам прикро за незручності завдані Вам в процесі обслуговування.
З повагою та турботою про Вас,
@RaifHelp
Проблема вирішена
37940173 15 березня 2021, 19:05
проводил 2 раза платеж со счета в авале на другой счет в другом банке, платеж через несколько дней возвращался на карту. причиной первого возврата банк принимающей стороны указал неполный номер инн получателя — с слов оператора аваля, когда выяснял причину. сегодня опять был возврат — оператор сказал уже другую причину — поменялся iban в принимающем банке. сума платежа вернулась без средств потраченных на комиссию банка за перевод, хотя операция не была завершена. по логике вещей неоказанная услуга должна возмещаться полным возвратом, но как обычно «сожалеем» в ответе банка, при том что информация в обоих случаях о причинах возврата разнилась. также отмечу, что присутствует долгое ожидание как самого оператора так и во время ожидания уточнения информации включают тишину, что малость сбивает ожидание ответа. ладно, нервы тратить не буду, просто отправлю это несчастный платеж и закрою счет. сотрудники банка — можете не отвечать — у вас недоразвитый банк, с вас спроса нет.
Райффайзен Банк
Відповідь банку
15 березня 2021, 19:18
Доброго вечора! Дякуємо за відгук, хоч дуже прикро, що він негативний. При поверненні платежу, банком отримувача зазначається причина повернення, яку Вам і озвучує оператор. В разі, якщо платіж повертається через невірно вказані реквізити, комісія, яка утрималась за здійснення платежу, поверненню не підлягає, оскільки Банк зі своєї сторони виконав всі необхідні дії. При цьому, ми завжди лояльні до наших Клієнтів і, якщо повідомите свій ідентифікаційний номер в особистих повідомленнях Банку, проаналізуємо ситуацію та спробуємо знайти індивідуальне рішення.
З повагою та турботою про Вас,
@RaifHelp
Полезный комментарий
RaiffaizenAlex 16 березня 2021, 19:09
Доброго вечора!
В якості виключення Банком повернена комісія, сплачена за платежі, які не надійшли отримувачу. При цьому, звертаємо Вашу увагу, що вірність та актуальність реквізитів платник уточнює самостійно у отримувача, Банк не володіє такою інформацією та не несе відповідальності у разі відправлення Вами платежів за неточними реквізитами.
З повагою та турботою про Вас,
@RaifHelp
Головна / Банки України 🏦 / Райффайзен Банк 💰 / Відгуки про Райффайзен Банк 📝