Мінфін - Курси валют України

Встановити

Щось із карткою є-підтримка

×

Введіть ваш E-mail
для оформлення передплати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!


Уважаемый Андрей!

У додатку до оформення підписки
ви можете також отримувати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
×

Отримуйте по E-mail найголовніші
фінансові новини України і світу:

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
Підписатися
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
Катерина Осіпова 20 травня 2022, 12:55
Доброго дня! Відкрила картку є-підтримка в АТ«Райффайзен Банк" ще у січні 2022р. Для отримання ковідноі 1000грн., кошти не отримала. 27 березня 2022 року відправила заявку на отримання допомоги в сумі 6 500 грн., кошти також досі не отримала. Всі мої колеги, з мого місця роботи, які відкрили рахунки є-підтримка у Приватбанку — кошти отримали не залежно від дати надсилання заявок. Є колеги які надсилали заявки через дію 27−28 березня, кошти отримали. Я дзвонила в банк — відповідь одна- звертайтеся в Мінекономіки. Прошу прокоментувати, чому проблеми саме в мене і чому вдруге я не отримую кошти на мою карту є-підтримка в Райффайзені?
Райффайзен Банк
Відповідь банку
20 травня 2022, 13:00
Доброго дня!
Ми розуміємо, що ці кошти не були б для Вас зайвими, тим паче у такий складний час. Проте хочемо звернути Вашу увагу, що дані виплати надаються Міністерством Економіки, а не самим Банком. Наразі дійсно, такі ситуації можуть траплятися у зв'язку з тим, що Міністерству не вистачило фінансування. Зараз це питання знаходиться на розгляді, потрібно очікувати, подібних звернень наразі дуже багато, але до Банку кошти не надходили.
Банк зараховує кошти день в день, не пізніше наступного дня після отримання коштів, якщо кошти надійшли в операційний час Банку.
Напишіть нам Ваш ідентифікаційний код в особисті повідомлення — перевіримо по Вашим рахункам інформацію.
З повагою та турботою,
@RaifHelp

Коментарі

Щоб залишити коментар, потрібно увійти або зареєструватися