Мінфін - Курси валют України

Встановити

Відгуки про Райффайзен Банк

×

Введіть ваш E-mail
для оформлення передплати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!


Уважаемый Андрей!

У додатку до оформення підписки
ви можете також отримувати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
×

Отримуйте по E-mail найголовніші
фінансові новини України і світу:

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
Підписатися
Для того, щоб залишити відгук, потрібно увійти або зареєструватися
Проблема вирішена
sen411 28 квітня 2021, 10:17
НЕМАЄ ДОВІРИ ДО РАЙФФАЙЗЕН БАНК АВАЛЬ!!!
22 березня 2021 р. шахраї зняли з карткового рахунку за 1 хв. 9500 грн. Банк не запросив жодного коду підтвердження і кошти було знято, про що надійшло одразу понад 20 смс. Банк оформив заявку за номером 317568 і на тому ВСЕ. На сьогодні 28 квітня ніякої конкретної відповіді мною не отримано. Вимагаю повернення мені вкрадених внаслідок бездіяльності банку коштів.
Райффайзен Банк
Відповідь банку
28 квітня 2021, 10:20
Доброго дня!
Нам прикро, що виникла подібна ситуація.
Перевіримо інформацію та відповімо Вам в особистих повідомленнях.
З повагою,
@RaifHelp
DenysKyiv 27 квітня 2021, 13:54
Сума заборгованості на рахунку зменшується, а відсотки за користування кредитом збільшуються. В контактному центрі пояснити не можуть.
Райффайзен Банк
Відповідь банку
27 квітня 2021, 13:57
Доброго дня! Нам прикро, що у Вас виникла подібна ситуація і, якщо Ви зазначите свій ідентифікаційний номер в особистих повідомленнях банку, ми обов'язково проведемо додаткову перевірку та повідомимо Вам інформацію.
З повагою та турботою про Вас,
@RaifHelp
Полезный комментарий
RaiffaizenAlex 27 квітня 2021, 15:51
Доброго дня!
Маємо інформацію, що Вами було зареєстровано звернення в чаті системи «Райф Онлайн» Розберемося в ситуації та надамо додаткові коментарі через даний канал комунікації.
З повагою,
@RaifHelp
Проблема вирішена
Inessa8 26 квітня 2021, 21:53
Відділення за адресою: Київ, вул. Дорогожицька, 1
Добрый день. Почему обслуживания клиентов занимает много времени?
Обратилась в банк за получение карточки. Заранее на сайте сделала заявку, что бы ускорить время. В итоге третью неделю не могу получить карту. В отделении на Дорогодицкая 1 объясняют, что нет возможности подтянуть ваш ИНН.
Когда я получу свою карточку?
Заранее спасибо
Райффайзен Банк
Відповідь банку
27 квітня 2021, 7:12
Доброго дня! Нам прикро, що у Вас виникла подібна ситуація і, якщо Ви зазначите свій ідентифікаційний номер в особистих повідомленнях банку, ми обов'язково проведемо додаткову перевірку та повідомимо Вам інформацію.
З повагою та турботою про Вас,
@RaifHelp
Полезный комментарий
RaiffaizenAlex 28 квітня 2021, 14:44
Доброго дня!
Приносимо вибачення за виниклу ситуацію та за необхідність очікування відповіді. Маємо інформацію, що з Вами було встановлено зв’язок співробітником відділення та Ваше питання було вирішено. Очікуємо Вас у відділенні Банку з паспортом та ідентифікаційним кодом для отримання картки.
З повагою,
@RaifHelp
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
Руслан Некрутенко 26 квітня 2021, 14:54
В пятницу забрал свою карту АТБ-Райф в отделении.
При оформлении карты скачал приложение Райффайзен онлайн и тут началась проблема.
У меня мобильный финансовый номер с кодом 094 (Интерелеком), но данный номер уже обслуживается у оператора Lifecell (переведен по MNP).
И как оказалось, у банка есть трудности с отправкой кодов 3D Secure на номера, которые перенесены по MNP. При этом все остальные СМС от банка (типа «Карта активирована» и прочие) доходят спокойно.

В пятницу мне порекомендовали в банкомате Райфа изменить номер для 3D Secure сообщений на какой-то другой.
Я так в воскресенье и сделал. Пошел в отделение банка, попытался несколько раз изменить номер, но банкомат выдавал мне ошибку. Соответственно, номер изменить никак.

Единственный выход, как сказала девушка-оператор горячей линии — идти в отделение и писать заявление на изменение финансового номера.
А если у меня нет другого номера?

Вообщем, дискриминация абонентов с кодом оператора 094 или абонентов, которые перешли по MNP к другому оператору.

Это при том, что эти коды 3D Secure банк может в голосовом режиме назвать. Но банк это го видимо делать не хочет.
Я бы провел регистрацию в Райффайзен онлайн и при необходимости дальше занимался бы изменением своего номера удаленно.

Зато счет закрыть по телефону Банк может.

Исходя из такого, я вынужден закрыть своё счет в банке.
Райффайзен Банк
Відповідь банку
26 квітня 2021, 15:03
Доброго дня! Нам прикро, що обслуговування в Банку викликало Ваше незадоволення. Ми обов'язково розберемося в ситуації та надамо додаткові коментарі.
З повагою та турботою про Вас,
@RaifHelp
Полезный комментарий
RaiffaizenAlex 27 квітня 2021, 17:32
Доброго вечора! Маємо інформацію, що Ваше питання вирішено позитивно стосовно реєстрації в «Райф Онлайн». Стосовно надання коду 3D Secure, повідомляємо, що даний код не надається операторами Інформаційного центру в цілях безпеки даних.
Сподіваємось на розуміння та подальшу співпрацю.
З повагою та турботою про Вас,
@RaifHelp
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
Marinella88 25 квітня 2021, 7:29
Более года являлась клиентом этого банка. Карту использовала исключительно в личных целях для расчета в продуктовых магазинах. Никакую предпринимательскую деятельность не веду, на подозрительных сайтах данные не оставляю. Сегодня утром не смогла зайти в свой онлайн банк, вход оказался заблокирован, обратилась на горячую линию где мне сказали, что мой счет заблокирован и разблокировке не подлежит по причине, что я пополнила свой счет через терминал! При том при пополнении всегда был указан мой финансовый номер и пополняла свой счет я всегда с магазина возле дома, с одного и того же терминала. Тоесть если у вас на счету закончились деньги и вы раз в месяц забросили свои же средства через терминал на свою же карту то вы мошенник? Вы в своем уме? Более того мне еще и сказали идти в отделение закрывать счет и это в КАРАНТИН. Отвратительное отношение к клиентам которые доверяли вам свои деньги. Никогда не пользуйтесь этим банком!
Райффайзен Банк
Відповідь банку
25 квітня 2021, 8:06
Доброго дня! Нам прикро, що у Вас виникла подібна ситуація і, якщо Ви зазначите свій ідентифікаційний номер в особистих повідомленнях банку, ми обов'язково проведемо додаткову перевірку та повідомимо Вам інформацію.
З повагою та турботою про Вас,
@RaifHelp
Проблема вирішена
Руслан Некрутенко 23 квітня 2021, 11:22
Заказал я и мой друг 07.04 карту АТБ-Райффайзен через сайт Банка.
Сразу пришло СМС, что заявка принята и карта будет доставлена через 5−10 дней на пр-т Лобановского 9−1.
Сегодня уже 23.04. А в ответ тишина по данной заявке.
К поддержке не дозвониться. Других каналов быстрой связи (мессенджеры, соц. сети) у банка нет.
СМС о готовности карты не приходит.

16.04 сделали повторную заявку на сайте. И все также тишина.

И это я карту в Киеве заказываю.
Так сколько её ждать еще? Год? Выдайте мгновенную неименную карту уже.
Райффайзен Банк
Відповідь банку
23 квітня 2021, 11:28
Доброго дня! Просимо в особистих повідомленнях Банку вказати свій ідентифікаційний номер для перевірки інформації про картку. Також, можливо отримати миттєву неіменну картку Visa Gold ATB у відділенні Банка.
З повагою,
@RaifHelp
Полезный комментарий
RaiffaizenAlex 23 квітня 2021, 13:52
Доброго дня!
Співробітник відділення встановив з Вами зв’язок для подальшого вирішення питання.
З повагою,
@RaifHelp
iryna123123 22 квітня 2021, 17:44
У відділенні повідомили, що закриття рахунку можливо лише через інформаційний центр, тобто за телефоном (0 800 500 500). На жаль, 2 години спроб зв’язатись з операторами колл-центру не дали результату. При цьому банк запроваджує оплату за утримання валютних рахунків з 26.04.2021. Це виглядає як порушення прав клієнтів.
Райффайзен Банк
Відповідь банку
22 квітня 2021, 17:50
Доброго дня! Дякуємо за відгук, хоч дуже прикро, що він негативний.
Згодні з Вами, довго очікувати на лінії – не зручно і тут немає ніякого сенсу виправдовуватись. Дійсно прикро, коли Ви вимушені інколи через це витрачати власний час. Запевняємо Вас, що гаряча лінія працює, але періодично може виникнути черга і це пов’язано з неочікуваним збільшенням звернень клієнтів. Зі своєї сторони докладаємо максимум зусиль для скорочення часу очікування.
Для пріоритетного з’єднання рекомендуємо телефонувати з фінансового номера, це значно прискорить час з`єднання з оператором, за номерами: 0 800 500 500 (безкоштовно по Україні зі стаціонарних та мобільних телефонів), +38044 490 88 88 (для дзвінків з-за кордону, безкоштовно для Київських міських номерів),521 (безкоштовно для абонентів Vodafone); Київстар — (068) 490-08-88 або для закриття рахунку напишіть нам по внутрішній пошті «Райффайзен Онлайн» в розділі «Повідомлення (чат)» (конверт в правій стороні верхнього поля web-версії або розділ «Зв’язок з банком» — «Чат» в мобільному додатку).
З повагою та турботою про Вас,
@RaifHelp
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
DenisS1 22 квітня 2021, 10:42
22.04.2021(время 8:10), г. Одесса, Южная дорога (напротив АЗС «АЛЬКОР») инкассаторская машина номер АА 8245 ОК, совершил обгон по правой полосе стал вряд резко нажал по тормозам (хотел подставить). Кто им выдает право управлять ТС, создал аварийную ситуация, неадекватно ехал специально резко тормозил чтобы его сзади ударили в итоге скрылся.

Райфайзен вы вообще хоть проверяете своих водителей наличия удостоверение на право вождение ТС и на адекватность???
Райффайзен Банк
Відповідь банку
22 квітня 2021, 10:47
Доброго дня!
Передамо інформацію, викладену Вами, для проведення перевірки уповноваженим підрозділом. Після отримання результату — повідомимо. На жаль, детальна перевірка потребуватиме додаткового часу, приносимо вибачення за необхідність очікування.
З повагою,
@RaifHelp
Полезный комментарий
RaiffaizenAlex 22 квітня 2021, 17:46
Доброго дня!
З інкасатором-водієм проведено додатковий інструктаж щодо обов’язкового дотримання Правил дорожнього руху та шанобливого ставлення до інших учасників руху. Також, проведено додатковий тематичний інструктаж з усіма співробітниками підрозділу Банку з акцентом на недопущення подібних конфліктних ситуацій у майбутньому.
Приносимо вибачення за виниклу ситуацію.
З повагою,
@RaifHelp
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
sergmk 19 квітня 2021, 16:27
Стоило оформить у них карту так сразу начались кучи звонков с номеров типа +380442391690 и сообщений со спамом от 7zaim. FinHelp, Groshy, CreditHelp, Dengy.
Сразу сделали о себе мнение.
Райффайзен Банк
Відповідь банку
19 квітня 2021, 16:29
Доброго дня,
Запевняємо, що наш Банк зберігає надійно дані Клієнтів та не передає інформацію вищевказаним компаніям.
З повагою,
@RaifHelp
polynull 16 квітня 2021, 9:14
При переводах со счета ФОП на счет универсальный получал уведомление об одной сумме успешного перевода, а по факту засчитывалась другая, потому как создавался отдельный платеж на комиссию, которая никак не фигурировала в уведомлении. В поддержке меня начали тыкать в условия универсального счета (как будто в этом проблема). В ответ я мог только послать такой банк и перевести обслуживание ФОП в другой банк. И уже после этого, через несколько недель, позвонил менеджер и предложил решить вопрос и попытаться вернуть комиссию, чтобы я не отказывался от их услуг. Ну, а если отказываюсь, то банк считает что всё хорошо и так можно всё и оставить… Счета закрыты, отзыв банку на память.
Райффайзен Банк
Відповідь банку
16 квітня 2021, 9:20
Доброго ранку! Дякуємо за відгук, хоч і дуже прикро що він негативний. Обслуговування рахунків здійснюється у відповідності до діючих тарифів Банку, згідно яких передбачена комісія за безготівкове зарахування коштів на вклад «Універсальний». При цьому Банк завжди намагається врегулювати ситуацію, яка склалася з клієнтом в індивідуальному порядку та запропонувати шляхи врегулювання. Нам прикро, що Ви прийняли рішення припинити співпрацю з Банком адже ми завжди раді бачити Вас нашим клієнтом.
З повагою та турботою про Вас,
@RaifHelp
Dmitrij72 15 квітня 2021, 13:41
Відділення за адресою: Полтава, вул. Монастирська, 5-А
Моє фермерське господарство «Райдуга» ЄДРПОУ 30293077, є клієнтом Райффайзен Банк Аваль в м. Полтаві з 2002 року. Останнім часом складається враження, що дирекція намагається позбутися низькомаржинального клієнта, створюючи мені певні труднощі користування розрахунковим рахунком. Вчора, 14.04.2021р., мною через сайт банка було направлено новий ключ ЕЦП, для його подальшої реєстрації, отримано номер заявки КЕР 87998417963. До даного часу він не зареєстрований. Після спілкування з усіма гарячими лініями, на яких ніхто толком нічого не зміг пояснити, вдалося отримати номер телефону Людмили Сергіївни (нібито керівника відділення), яка повідомила, що у зв’язку з якими то вимогами законодавства (не називаючи конкретних вимог, конкретного законодавства), я в «ЛОКДАУН» червона зона, повинен прийти до відділення банку особисто для розірвання попереднього договору на здійснення розрахунково-касового обслуговування та підписання іншого.
Мій тарифний план (Пакет послуг — «Бізнес класичний») 150 грн. на місяць має сервіс Raiffeisen Business Online, гроші регулярно списуються з мого рахунку і нічого банку не заважає, а отримати доступ до послуги, яку я регулярно оплачую, виявляється треба заключити (перезаключити???) інший договір, та ще й нібито за моєю згодою розірвати попередній. Відмову Банка в односторонньому порядку від своїх обов’язків, створення перешкод у користуванні грошима на рахунку, неаргументовану вимогу про переукладання договору, ВВАЖАЮ НЕПОВАГОЮ ДО КЛІЄНТА, та не повагою до карантинних норм і перешкодою до своєчасного справляння платежів до БЮДЖЕТУ УКРАЇНИ,
Райффайзен Банк
Відповідь банку
15 квітня 2021, 13:52
Доброго дня! Нам прикро, що обслуговування в Банку викликало Ваше незадоволення. Розберемося в ситуації та надамо додаткові коментарі.
З повагою та турботою про Вас,
@RaifHelp
Annannanna 15 квітня 2021, 9:57
Почему-то в этом банке точно могут сказать обо всем только постфактум, до этого все «примерно», «я не могу просчитать, так как сумма процентов начисляется в соотвествии с суммой кредита»
И тебе уверенно говорят «да, кредит будет погашен, если внести полную сумму», но не добавляют «25 числа всё равно начислится процент на уже оплаченную вами сумму»
И ни в твоём личном кабинете на сайте, ни в сообщениях, такой информации нет. Никакой информации для клиента нет, до тех пор, пока ты случайно не узнаешь о том, что у тебя снова копится процент, но уже на процент.
Буду искать юриста. Выглядит, как утаивание.
Никому не рекомендую связываться с этим банком
Райффайзен Банк
Відповідь банку
15 квітня 2021, 10:04
Доброго ранку! Просимо в особистих повідомленнях Банку вказати свій ідентифікаційний номер та уточнити де саме та коли отримували некоректну/не повну, на Вашу думку, консультацію щодо погашення кредиту (якщо отримували в телефонному режимі, додатково просимо зазначити номер з якого телефонували). Обов'язково все перевіримо, та, в разі, якщо інформація підтвердиться, знайдемо шляхи врегулювання ситуації.
З повагою та турботою про Вас,
@RaifHelp
awolf 14 квітня 2021, 22:48
Банк поступово суттєво погіршує умови обслуговування карткових рахунків фізичних осіб в іноземній валюті (відгук стосується безпосередньо EUR).
Спочатку (приблизно півроку тому) ввели комісію за обслуговування рахунку у розмірі 1 EUR на місяць, але і цього виявилося замало — починаючи з 26.04.2021 комісія становитиме вже 2 EUR на місяць.
Те ж саме стосується і депозитів в іноземній валюті. Якщо ви щасливий власник депозиту в USD або EUR, то вам доведеться заплатити за можливість розмістити депозит.
Банк анітрохи не зацікавлений у тому, щоб зберегти лояльність клієнтів і не пропонує можливість зняти кошти на пільгових умовах хоча б у період перед зростанням тарифу. Що не є дивним, оскільки навіть представники банку визнають, що левова частка приватних користувачів є зарплатними клієнтами (~ 1.3 млн серед 1.9 млн активних карт, детальніше можна ознайомитися тут https://minfin.com.ua/2021/04/12/62503732/).
Загалом, єдиною перевагою банку є його «надійність». З точки зору розвитку банківських технологій (інтернет-банкінг, якість обслуговування, спеціальні пропозиції) банк суттєво поступається лідерам. Хоча варто визнати, що в інтернет-банкінгу поступово з’являються можливості сучасних банків (але аваль тут все одно завжди у ролі того, хто наздоганяє а не створює нові продукти)
Райффайзен Банк
Відповідь банку
15 квітня 2021, 8:18
Доброго дня! Дякуємо за відгук, хоч дуже прикро, що він негативний.
Хочемо пояснити логіку прийняття рішення про введення комісії:
1. Ви знаєте, що банк отримує дохід кредитуючи одних своїх клієнтів за рахунок коштів на депозитних/поточних рахунках інших клієнтів.
2. Кредитування у валюті — заборонено. Відповідно, кошти клієнтів (у т.ч. і Ваші) у Євро на поточних і депозитних рахунках не можуть бути банком використані для кредитування.
3. Проте, збереження коштів клієнтів на поточних/депозитних рахунках теж потребує певних витрат (касові операції, інкасація, безпека і т.д.).
4. По-суті, кошти у євро не приносять нам дохід, але для того, щоб їх зберігати і гарантувати Вам їх повернення у будь-який момент вводиться мінімальна комісія.
Хочемо зазначити, що при видачі коштів з валютного депозиту комісія Банком не утримується, а також є можливість безкоштовно проводити валютообмінні операції в інтернет-банкінгу «Райф Онлайн» для подальшого отримання коштів на Ваш гривневий рахунок.
З повагою та турботою про Вас,
@RaifHelp
Дмитрий Федотов 14 квітня 2021, 15:31
Вот вроде хороший банк — и репутационно, и относится к международной группе, и в части тарифов, отделений, сотрудники все приветливые и приятные. Но что это за ОНЛАЙН-сервис?! Первый раз хотел стать клиентом, наткнувшись на рекламу в сети. Перешёл по ссылке, ввожу данные — не принимает срок действия документа, пишет, мол, неправильная дата. Хотя я с самого документа всё вносил. Ладно, как-то проходил мимо отделения, зашёл, стал клиентом. Вижу в сети опять рекламу — более интересный тариф. Перехожу по ссылке, ввожу данные — теперь ругается на КПП! Ввожу я его точно правильно, и вообще он уже в банке есть, поскольку я клиент! Но форме на их сайте он не нравится. Операции появляются в выписке спустя день-другой, даже саму карту после выпуска я увидел только на следующий день. Вчера перешёл на более высокий тарифный план (Картка+), так до сих пор не могу подключить программу кеш-бек. Нет в приложении нигде. Я как-то был избалован моментальным отображением операций в других банках, возможностью всем управлять — и эти возможности не вчера появились, а уже лет 5 в разном виде в разных банках есть. А вот Райф это наладить не может. Печально.
Райффайзен Банк
Відповідь банку
14 квітня 2021, 15:41
Доброго дня! Дякуємо за те, що все ж таки залишаєтесь Клієнтом нашого Банку та вибачаємось, що завдали Вам незручностей. Наш онлайн сервіс постійно вдосконалюється і, сподіваємось, що найближчим часом, такі недоліки, як відображення картки на наступний день, будуть усунені. Що стосується відсутності можливості підключити програму кеш-беку — напишіть нам, будь ласка, в чаті системи «Райффайзен онлайн», спробуємо допомогти. Стосовно інформації про некоректність введення даних на сайті Банку, були б Вам дуже вдячні, якщо зазначите в особистих повідомленнях свій ідентифікаційний номер, дату, коли пробували скористатися сайтом, та детальніше, яку саме операцію виконували. Це дозволить нам перевірити причини некоректної роботи сайта та шляхи їх усунення.
З повагою та турботою про Вас,
@RaifHelp
Habluk 11 квітня 2021, 22:47
Відділення знаходиться в смт Ємільчине Житомирської області.
При зверненні до спеціаліста з проханням відкрити рахунок для соцвиплати, працівниця відділення мовчки взяла документи, хвилин 15 -20 щось там в комп’ютері клацала, поробила копії документів. Підійшла з купою паперів і сказала поставити підписи (навіть не спитавши, чи бажаю я їх переглянути). Через то, що в країні була ситуація жорсткого локдаун, я поспішила покинути людне приміщення. Так як на вулиці був сильний мороз, я вирішила подивитись документи вдома. По перше, не правильно вказана адреса проживання, а саме головне підписаний договір на страхування, про що працівниця навіть не попередила. Не кажучи про те, щоб запитати, чи він мені взагалі потрібен. Коли я прийшла у відділення і попросила відключити дану функцію, то спеціаліст мене завірила, що тепер кошти ніхто знімати не буде з рахунку і дала якусь бумажку з печаткою. А наступного місяця з мене знову зняли кошти за страховку, яку, по типу, мені відключили, коли я приходила особисто. Про яку довіру до банку може йти мова з таким відношенням до клієнтів?

При першій же нагоді поміняю Ваш банк на інший.
Райффайзен Банк
Відповідь банку
12 квітня 2021, 0:28
Доброї ночі! Ми обов'язково розберемося в ситуації та все вирішимо, якщо додатково, в особистих повідомленнях, вкажете свій ідентифікаційний номер.
З повагою та турботою про Вас,
@RaifHelp
Полезный комментарий
RaiffaizenAlex 14 квітня 2021, 17:50
Доброго дня! Приносимо вибачення за виниклу ситуацію та за необхідність очікування відповіді. З працівниками відділення проведено роботу щодо недопущення подібного у майбутньому. Послугу відключено та завтра, до кінця дня, кошти, списані з Вашого рахунку за період після подання Вами заяви, будуть повернені. Сподіваємось, що в подальшому жодних непорозумінь в процесі обслуговування не виникне.
З повагою та турботою про Вас,
@RaifHelp
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
Vsnik1977 11 квітня 2021, 13:40
Відділення за адресою: Херсон, пр-т 200 років Херсону, 41-А
Заплатить с карты без комиссии, это проблема, лично у меня моно банк, у мамы райфайзен (пенсионая), установил приложение это full p***c, найти своих поставщиков услуг надо потратить время, будем переходить в другой банк.
Райффайзен Банк
Відповідь банку
11 квітня 2021, 13:50
Доброго дня! Сплата будь-яких платежів за повними реквізитами за допомогою системи «Райффайзен онлайн» безкоштовна, якщо картка обслуговується на умовах пакету Райф+. При цьому, комунальні платежі на користь організацій, з якими укладено договір, безкоштовна і для користувачів пакету Райф. В разі виникнення питань, просимо власника рахунку звертатися в чаті системи «Райффайзен онлайн», проконсультуємо та допоможемо.
З повагою та турботою про Вас,
@RaifHelp
Никита Шмидт 11 квітня 2021, 12:03
К сожалению на этот банк получаю зарплату, меня в отделении уговорили на карту с кэшбеком, ну я и согласился. Так вот кэшбек не могу вывести где-то с начала апреля, а чтобы пользоваться им нужно выполнять некоторые правила иначе будет банк снимать 36 грн за пользование, вот у меня вопрос к банку, почему я должен выполнять правила, а вы нет? Недавно узнал что можно получать зарплату на другой банк, а вдруг из банка кэшбек так-то по лучше и насчитывается сразу, а не ждать по 2 недели.
Райффайзен Банк
Відповідь банку
11 квітня 2021, 12:09
Доброго дня! Нам, дійсно, дуже прикро, що не змогли налагодити коректну роботу програми «ЩЕ!». Запевняємо, що робимо все можливе, щоб виправити це найближчим часом і більше не засмучувати наших Клієнтів. Приносимо вибачення та сподіваємось на розуміння.
З повагою та турботою про Вас,
@RaifHelp
add050 10 квітня 2021, 2:57
Сделали программу «Ще», но обменять бонусы уже более 2-х недель нельзя. При обращении в онлайн поддержку, говорят, чтл точных сроков нет, ждите. Даты возобновления постоянно менябтся, то 07.04, то 08.04, то теперь 12.04 и то не факт. Зачем делать эту бонусную услугу, если она не работает. Переписку с банком в скриншотах могу предоставить.
Райффайзен Банк
Відповідь банку
10 квітня 2021, 8:12
Доброго ранку! На жаль, зараз дійсно має місце проблема з обміном бонусів і ми докладаємо максимальних зусиль, щоб полагодити все в найкоротший термін. Приносимо вибачення за незручності та просимо трохи зачекати.
З повагою та турботою про Вас,
@RaifHelp
kozak8202 9 квітня 2021, 9:13
Начиная с 1 апреля, при звонке на номер 521, озвучивается проблема: что в данный момент есть нагрузка на колл центр и просят позвонить позже если, ваш вопрос не срочный. Но у меня был срочный вопрос, мне нужно было моментально заблокировать карту, из-за кражи, Доступа в интернет не было в тот момент, что бы сделать это самостоятельно. Ждал соединения с оператором 45 минут и не дождался, я отключил звонок. с 1 апреля каждый день пробовал им дозвонится, снова таже проблема. УЖАС, не рекомендую никому этот банк. Это полный мрак, такие деньги зарабатывают, а на украинскую дешевую рабочую силу жадные, экономят. ФУ аваль! Позор.
Райффайзен Банк
Відповідь банку
9 квітня 2021, 9:21
Доброго дня! Приносимо Вам вибачення за виниклу ситуацію. Повністю згодні з Вами, що довго очікувати на лінії – це не припустимо.Дуже прикро, коли наші клієнти вимушені інколи через це витрачати власний час. На жаль, зазвичай це пов’язано з різким та неочікуваним збільшенням звернень клієнтів. Зі своєї сторони докладаємо максимум зусиль для скорочення часу очікування. При цьому маємо зазначити, що у вказаний Вами період, черги і необхідність очікування виникали лише в деякі дні, більшість часу Інформаційний центр працював у звичайному режимі. Чи вдалося Вам все ж таки заблокувати картку?
З повагою та турботою про Вас,
@RaifHelp
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
Sanav 8 квітня 2021, 0:32
Добрый вечер!!! Не могу зайти в личный кабинет пишет вход заблокирован, звонила в информационный цент девушка оператор вежливо сказала: попробуйте ввести пароль и зайдёте. В итоге целый день не могу зайти в личный кабинет, не могу больше дозвониться оператору. Что-то с программой??? Или мне заблокировали приложение и карты???
Райффайзен Банк
Відповідь банку
8 квітня 2021, 7:53
Доброго ранку! Вчора мали місце тимчасові збої в роботі програми, можливо справа в цьому. Спробуйте, будь ласка, сьогодні, якщо не вийде просимо повторно зателефонувати до Інформаційного центру, оскільки даних, вказаних Вами, не достатньо для перевірки та надання коментарів.
З повагою та турботою про Вас,
@RaifHelp
Головна / Банки України 🏦 / Райффайзен Банк 💰 / Відгуки про Райффайзен Банк 📝