Мінфін - Курси валют України

Встановити

Неякісне обслуговування клієнтів з кредитними картками

×

Введіть ваш E-mail
для оформлення передплати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!


Уважаемый Андрей!

У додатку до оформення підписки
ви можете також отримувати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
×

Отримуйте по E-mail найголовніші
фінансові новини України і світу:

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
Підписатися
Проблема вирішена
Віталій Прус 24 травня 2022, 23:53
Кредитною карткою банку користуюся пів року, під час останнього закриття заборгованості у пільговому періоді в травні 2022 року через абсолютно незрозумілий та некомпетентно сформований додаток недоплатив помилково 222 гривні із 10100 гривень погашених, в результаті продовжував користуватися карткою вважаючи що я у пільговому періоді за 20 днів нарахували відсотків 770 гривень. В додатку абсолютно заплутана та незрозуміла інформація про погашення суми для залишення в пільговому періоді, інформація про останні транзакції завантажується на наступний день, а то й через день. Випадково почав розбиратися із цим додатком, лише протягом пів години спілкування із толковим консультантом по гарячій лінії банку з’ясував цю прикрість, яка в умовах війни та тотального зубожіння населення коштувала моїй родині 770 гривень. Однак, я вирішив стати вище цієї ситуації і як добросовісний клієнт на протязі пів години покрив всю заборгованість і більше не бажає мати справ з цією фінансовою установою. Вважаю що банк в режимі смс чи повідомлень через додаток, а особливо в умовах війни має належним чином інформувати своїх клієнтів про мінімальний платіж та суму і строк покриття заборгованості, а не лише посилатися на додаток в якому клієнт має самостійно розібратися та нараховувати просто шалені відсотки. До слова за час користування (не для реклами) кридиткою Приватбанку, а це 10 років, з кредитним лімітом в 150000 гривень жодного неприємного інциденту, все прозоро, постійне інформування через смс про мінімальний платіж, повний платіж, строк погашення для залишення в пільговому періоді, досконалий мобільний додаток, фактично миттєва фіксація транзакцій…і ще багато чого хорошого.
Як висновок РОЗЧАРОВАНИЙ співпрацею з Райффайзен банк Аваль та ШКОДУЮ що свого часу почав користуватися кредитними продуктами цієї установи. Лише респект консультантам гарячої лінії, якби не вони я думаю за кіль днів сума моїх збитків потроїлася. Шановна адміністраціє банку відчуваю себе ОБДУРЕНИМ.
Райффайзен Банк
Відповідь банку
25 травня 2022, 10:21
Доброго дня, дякуємо за тривале очікування відповіді, нам дуже прикро, що обслуговування у нас в Банку Вам завдало таких незручностей.
Ми проаналізуємо ситуацію та надамо коментарі.
З повагою,
@RaifHelp
Полезный комментарий
RaiffaizenAlex 6 червня 2022, 8:56
Доброго дня, Віталій, перепрошуємо за тривале очікування відповіді та за виниклу ситуацію. Кошти були повернені, інформація відображена у виписці Вашого рахунку.
З повагою,
@RaifHelp
Полезный комментарий
Віталій Прус 6 червня 2022, 9:08
Доброго дня! Щиро вдячний Райфайзенбанку за конструктивний підхід до моєї проблеми описаної вище, банк вирішив її та повернув кошти, дуже приємно. Також хочу подякувати інформаційній платформі Мінфін за можливість за її посередництвом вирішувати ті чи інші фінансові питання. У цей складний для нас час хочу побажати Райфайзенбанку та Мінфіну фінансових успіхів у всіх починаннях. Та в свою чергу РЕКОМЕНДУЮ Райфайзенбанк клієнтам для своїх банківських операцій та інформаційну платформу Мінфін як надійну опору у ваших фінансових баталіях. Всім ДЯКУЮ!!!

Коментарі - 4

+
0
Віталій Прус
Віталій Прус
25 травня 2022, 13:25
#
Дякую площадці minfin за можливість діалогу з банку,надіюсь на діалог з банком не за ради діалогу (дотримання процедури), а реальне вирішення як проблеми. Я готовий до конструктиву!
+
0
RaiffaizenAlex
Ответ банка
RaiffaizenAlex
6 червня 2022, 8:56
#
Корисний коментар
Доброго дня, Віталій, перепрошуємо за тривале очікування відповіді та за виниклу ситуацію. Кошти були повернені, інформація відображена у виписці Вашого рахунку.
З повагою,
@RaifHelp
+
0
Віталій Прус
Віталій Прус
6 червня 2022, 9:08
#
Корисний коментар
Доброго дня! Щиро вдячний Райфайзенбанку за конструктивний підхід до моєї проблеми описаної вище, банк вирішив її та повернув кошти, дуже приємно. Також хочу подякувати інформаційній платформі Мінфін за можливість за її посередництвом вирішувати ті чи інші фінансові питання. У цей складний для нас час хочу побажати Райфайзенбанку та Мінфіну фінансових успіхів у всіх починаннях. Та в свою чергу РЕКОМЕНДУЮ Райфайзенбанк клієнтам для своїх банківських операцій та інформаційну платформу Мінфін як надійну опору у ваших фінансових баталіях. Всім ДЯКУЮ!!!
+
0
Minfin
Minfin
6 червня 2022, 10:58
#
Віталій, раді, що ваше питання успішно вирішилось і щиро дякуємо за теплі слова і побажання, навзаєм!
Щоб залишити коментар, потрібно увійти або зареєструватися
 
Головна / Банки України 🏦 / Райффайзен Банк 💰 / Відгуки про Райффайзен Банк 📝 / Неякісне обслуговування клієнтів з кредитними картками