Мінфін - Курси валют України

Встановити

Відділення Райффайзен Банку: Мукачево, вул. Роглєва Миколи, 13

Адреса:
Закарпатська область, Мукачево, вул. Роглєва Миколи, 13
Телефон:
0 800 500-500
Час роботи:
Пн-Пт: 09:00-18:00, (каса: 09:00-17:15), тех.перерва: 17:15-17:30, Сб-Нд: вихідний
Відгуки про відділення:

Power Banking

Поділіться враженнями про це відділення

Щоб написати відгук, потрібно зарегистрироваться . Реєстрація займає близько 30 секунд.
3
9 грудня 2022, 14:17
Сьогодні отримала два єврових депозита у касі відділення. На превеликий жаль я не помітила, що касирка вирішила не видавати смішні відсотки у сумі 0.02 євро, а залишила їх на рахунку. Вже вдома я намагалася через чат закрити рахунок, де спочатку співрозмовниця Леся так само вирішила за мене, що закривати не потрібно нічого, бо я можу відкрити ще депозит, і обслуговування рахунку безоплатне, і хотіла закрити розмову. В свою чергу я дуже добре памʼятаю, що обслуговування рахунку в євро платне. Нарешті вдалося таки отримати від Лесі відповідь, що у чаті закривається рахунок без залишку, і треба знов повертатися у відділення.
Чому касир не видала ті нещасні 0.02 євро відразу у грн копійками? Днями саме так зробили у касі А-банку без прохань та нагадувань. А тут… Немає слів. Чи це навмисно?
Коментарі (1)
Ответ банка
Райффайзен Банк
9 грудня 2022, 14:20
Доброго дня!
Нам прикро, що Ви отримали негативне враження.
Ми хотіли б проаналізувати дану ситуацію, а тому написали Вам у приватні повідомлення для отримання необхідних даних.
З повагою та турботою,
@RaifHelp
1
24 жовтня 2022, 23:36
Я клієнт банку, отримую заробітню плату в цьому банку. Я виїжав за кордон і знімав кошти із своєї карти, сума знятя коштів не перевищувала вказану суму законом, тобто мій загальний оборот за 5 місяців був у 2 рази менший від встановленого ліміту законом, рАЙФАЙЗЕН банк блоку мої карти із вимогою надати справки про походження коштів, я надаю довідки… Результат 35 днів оператор відправляє у віділення…
віділення каже дзвоніть до оператора… офіційна зарплата приходить і я нею не можу користуватися кажуть мін фін блокує? Як може мін фін блокувати у 1 банку в інших банках все ок? (чекаю лист відповідь із банку 8 днів для позову…) куди ще я можу написати скаргу на банк?
Написати коментар
Ответ банка
Райффайзен Банк
25 жовтня 2022, 9:04
Доброго дня. Перш за все дякуємо за очікування відповіді.
Дуже прикро, що ми не змогли задовольнити Ваших потреб в обслуговуванні повною мірою, проте, хочемо зауважити, що Банк не блокує рахунки безпідставно. У випадку, якщо на Ваш рахунок протягом останнього часу надходили поповнення у значній сумі — Вам може надійти запит, щодо надання підтверджуючих документів про ці зарахування, а саме — про походження зарахованих коштів. У випадку, якщо документи не надано вчасно — рахунок блокується.
Ми хочемо розібратись в даній ситуації, тому просимо надати в особисті повідомлення Ваш ідентифікаційний код.

З повагою та турботою,
@RaifHelp
1
2 червня 2022, 14:55
Добрый день.
Хотел написать отзыв о считающей себя банком организации Райффайзенбанк.
В апреле текущего года я открыл дебетовый счёт/карту в Райффайзен банке. В мае положил на карту собственные средства в размере 100 тыс грн.(согласно лимитам указанным в постанове НБУ). После снятия наличных за границей в банкомате в валюте евро, у меня на счету оставалось более 100 грн.
Через 3 дня после данной операции, я СЛУЧАЙНО (банк даже не уведомил меня) обнаруживаю на счету вышеуказанной дебетовой карты минус -3000грн.
В шоке от происходящего звоню в поддержку банка, где мне говорят, что все супер, это просто комсия/конвертация…
Какая может быть комиссия и конвертации после операции да ещё и в минус на счету?
Кто дал право банку решать за меня в момент операции устраивает меня комиссия или нет??? Кто дал право банку решать за меня и тратить мои средства больше чем у меня есть на счету??? Почему нарушаются мои Конституционные права?!!! Почему банк тратит с моей карты больше чем у меня есть???
Более того, ещё через 2 дня сумма с -3000 грн стала -6000 грн и каждый день эти мошенники начисляют мне какую-то пеню по 6 грн в день!

Я НЕ ЗАКЛЮЧАЛ С Райффайзен банком КРЕДИТНЫЙ ДОГОВОР!!!
Я НЕ ПРОСИЛ ТРАТИТЬ БОЛЬШЕ СРЕДСТВ ЧЕМ У МЕНЯ ЕСТЬ НА СЧЁТУ!!!

Обращаюсь к регулятору!
Уважаемые представители Нацбанка Украины.
Сейчас в нашей стране война, очень много семей, женщин, детей, пожилых людей вынуждены находиться за границей для сохранения своих жизней!
Я знаю много аналогичных ситуаций с этим банком лично и уверен их ещё в сотни раз больше!
Прошу Вас осуществить проверку банка Райфайзен! Прошу восстановить справедливость и прекратить мошеннические действия банка Райффайзен!

Очень прошу разобраться в данной ситуации, так как не один знакомый мне банк не поступает так со своими клиентами! Все банки берут (указывают) комиссию сразу и человек может самостоятельно принять решение подходит ему это или нет!

И особенно страшно когда банк начинает тратить деньги которых у тебя нет на счету и загонять тебя в долги ни имея на это никакого права! (недобанк Райффайзен считает это законным)
Коментарі (1)
Ответ банка
Райффайзен Банк
2 червня 2022, 15:00
Доброго дня!
Для можливості проведення аналізу ситуації написали Вам у приватні повідомленя.
З повагою та турботою,
@RaifHelp
3
30 липня 2019, 11:51
Мне понадобилось заменить то ли забытую в банкомате, то ли выпавшую в такси из кармана карту.
Лимит на карту выставился без проблем, и блокировка ее в отеделении также прошла удачно.
В отделении предложили оформить мгновенную, пока будет готова именная, но собственно в наличных я не нуждался, а о том что без этой карты я не смогу делать безналичные платежи, меня не предупредили. И это был неприятный момент, но это так, неудобство.
Второе, так как отделение на весь город всего одно, то за картой мне пришлось сходить три раза — два из них в отделении (в 9.05 и 13 с чемто) работало всего 1-2 менеджера, и работа их с клиентами заняла более чем двадцать минут, при чем образовалось очередь. Поскольку я рассчитывал управиться быстрее и это был будень (в субботу банковское отделение не работает, что очень жаль), то не дождался.
На следующий день пришел в 12.00, в это время застал трех менеджеров и был обслужен довольно быстро. Карта оказалась уже готова, выдали мне ее без проволочек, когда проверили документы, процесс активации объяснили.
Впечатление двоякое.
— Банкоматы Аваль в Мукачево почему то не всегда могут работать с своими картами. При этом банкоматы других банков работают с ними без проблем.
— Одно отделение на город областного значения, которое не работает в субботу. Неудобно.
— Доступ в отделении к банкомату и терминалу круглосуточный, через магнитный замок, есть отдельный банкомат рядом. Вполне удобно, в отличие от отделения ПУМБ. Это плюс
— Очереди в отделении к менеджерам создают чувство дискомфорта. Несколько не продуманы сиденья — у каждого менеджера рядышком по стулу, как по мне единая скамья была бы лучше и понятнее.
— В кассах очередей не было.
Написати коментар
Ответ банка
Райффайзен Банк
30 липня 2019, 18:12
Добрый день, Александр!
Прежде всего, благодарим за то, что нашли время изложить свои замечания относительно обслуживания в Банке. Нам важно получать данную информацию, для комфортного и качественного процесса обслуживания Клиентов.
Уверяем Вас, что Банк контролирует процесс предоставления услуг, а первоочередной задачей Банка является формирование команды специалистов, компетентных в решении широкого спектра вопросов в кратчайшие строки.
Приносим извинения за неудобства, которые возникли в процессе Вашего обслуживания.
С уважением,
АО «Райффайзен Банк Аваль»
1
9 грудня 2016, 11:54
Оформив у цьому банку позику в євро договір 01/Р6-01-006/06708 число 20,06,14р.
Грошима не користувався, не було знято ні одного євро-цента, а на майно накладений арешт. при звертанні у банк про відміну договору який так і не вступив в силу у місцеве відділення, чую лише відтермінування проблеми. Чекати не маю змоги!!!
Коментарі (1)
Ответ банка
Райффайзен Банк
29 грудня 2016, 17:17
Шановний kuibida!

За наявною інформацією, станом на 30.12.2016 р., Ваше питання вирішено по суті.
Приносимо вибачення за завдані Вам незручності. Сподіваємося, що це непорозуміння не вплине на нашу подальшу співпрацю.

З повагою,
АТ «Райффайзен Банк Аваль»
5
20 липня 2016, 20:49
Выражаю благодарность менеджеру отделения в г. Мукачево, Васильковской Сильвии за высокий профессионализм, компетентность, вежливость и человечное отношение.
Написати коментар
Ответ банка
Райффайзен Банк
21 липня 2016, 16:41
Уважаемый(ая) babay64!

Кадровая политика Банка направлена на создание коллектива профессионалов, прилагающих усилия для обеспечения качественного обслуживания Клиентов.
Благодарим Вас за то, что Вы выбрали наш Банк в качестве своего финансового партнера.
Надеемся на дальнейшее плодотворное сотрудничество.

С уважением,
АО «Райффайзен Банк Аваль».
Головна / Банки України 🏦 / Райффайзен Банк 💰 / Відділення та банкомати Райффайзен Банку в Мукачеве 🏦 / Відділення Райффайзен Банк: вул. Роглєва Миколи, 13, Мукачево
На сторінці зібрана вся інформація про відділення Райффайзен Банку за адресою Мукачево, вул. Роглєва Миколи, 13. Якщо ви збираєтеся відвідати відділення, для того щоб відкрити депозит в Райффайзен Банк - порівняйте попередньо ставки по депозитах в банках вашого міста. Якщо ж ви зібралися зробити обмін валют в відділенні  Райффайзен Банку розташованому за адресою  Мукачево, вул. Роглєва Миколи, 13- конвертер валют допоможе вам порахувати на яку суму ви можете розраховувати. Нема часу чекати схвалення кредиту від, а гроші потрібні терміново? Оформіть кредит онлайн за 5 хвилин в кращих мікрофінансових організаціях України.