Мінфін - Курси валют України

Встановити

Відгуки про Райффайзен Банк

×

Введіть ваш E-mail
для оформлення передплати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!


Уважаемый Андрей!

У додатку до оформення підписки
ви можете також отримувати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
×

Отримуйте по E-mail найголовніші
фінансові новини України і світу:

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
Підписатися
Для того, щоб залишити відгук, потрібно увійти або зареєструватися
Проблема вирішена
krv77 2 вересня 2024, 11:42
Користуюсь кредиткою «100 днів». У принципі, без питань майже, крім двох, все працює.
Утворилася у мене невелика сума (30 грн) поза кредитним лімітом.
Зателефонував на підтримку — пояснили, що це через п2п переказ новою поштою. (От перше питання — чому такі перекази не можна заборонити у додатку? Інші банки надають таку послугу).
Поповнив картку на 100 грн, у підтримці сказали, що погаситься сума поза лімітом першою.
Наступного дня дивлюся — так само ця сума поза лімітом є. Зателефонував на підтримку, мені сказали, що це особливості відображення та обробки, зарахування було й усе ок.
Гаразд, поповнив ще на 100 грн.
25го дивлюся — сума поза лімітом є, і на неї нарахували відсотки…
Звідси друге питання — чому суми «в обробці» обробляються так довго? До опівночі, а то й доба-дві.
І третє питання — чому мені в підтримці не сказали правильне рішення?
Яке звучить так: «Щоб сума поза лімітом закрилася, ваше поповнення має бути вищим за суму в обробці + сума поза лімітом?»
Райффайзен Банк
Відповідь банку
2 вересня 2024, 11:48
Добрий день!

Проаналізуємо ситуацію та надамо коментарі.

З повагою та турботою,
@RaifHelp
Полезный комментарий
RaiffaizenAlex 2 вересня 2024, 11:55
Дякуємо за очікування!
Хочемо пояснити, що комісії за зняття готівки та інші комісій не розповсюджуються в пільговий період по кредитній картці «100 днів». Тобто така операція, як комісія за переказ з картки на картку Нової Пошти буде поза пільговим періодом. Інформація про оновлення операцій, які знаходяться поза пільговим періодом, відображаєтся після білінгу (25 числа місяця).
Щодо терміну обробки. Після проведення операції, Ви її бачите в додатку в полі «Операція в обробці», у виписку потрапляє після того, як Банк отримає запит на фактичне зарахування коштів. Цей термін складає до 2-х днів.

Ми б не хотіли залишатися осторонь та маємо бажання аналізувати та пояснити зі свого боку детальніше, а тому просимо надати нам в приватні повідомлення Ваші дані (контактний номер телефону або ідентифікаційний код).

З повагою та турботою,
@RaifHelp
Полезный комментарий
RaiffaizenAlex 2 вересня 2024, 12:06
По Вашому запиту сформовано запит до менеджера з обслуговування клієнтів, він проаналізує ситуацію та проведе комунікацію, прохання очікувати. Дякуємо.

З повагою та турботою,
@RaifHelp
nadia63 31 серпня 2024, 22:23
Відділення за адресою: Львів, вул. Липинського, 28
У відділенні № 4 м. Львів, вул. Липинського, 28 в касі ніколи немає валютної готівки нового зразка. Два дні поспіль заходила, але зняти не змогла, бо не було готівки нового зразка жодної купюри. В касі сказали, що потрібно замовляти. Замовила на 29.08.2024р. Зустріч призначили на 16.45 год. Прийшла, але в цей час у районі відключили електроенергію, всі магазини, аптека по сусідству працювали, але у відділенні банку за ноутбуком сидів керуючий Сенів Мар’ян Зеновійович, який повідомив, що при відключенні електроенергії відділення не працює. Повідомляти клієнтів, що при відключенні електроенергії банк не працює, працівники банку не вважають за потрібне. Складається враження, що готівку нового зразка банк продає через обмінники… Враховуючи наведені обставини, прошу закрити відділення або забезпечити безперебійну роботу відділення в часі відключення електроенергії та наявність готівки нового зразка на першу вимогу тклієнта банку.
Райффайзен Банк
Відповідь банку
1 вересня 2024, 8:59
Добрий день!

Перш за все перепрошуємо за очікування відповіді. Нам прикро, що у Вас склалась така думка під час обслуговування у Райфі та це вплинуло на Ваше враження в цілому.
Ми не зупиняємось на шляху до вдосконалення та намагаємось створити комфортні умови обслуговування, навіть в таких складних умовах. Звертаємо увагу, що на сайті НБУ (https://power.bank.gov.ua/) розміщені всі Банки, які входять до спільної банківської мережі – Power Banking– та працюватимуть навіть у випадку тривалої відсутності світла.
Що стосується відділення за адресою м. Львів, вул. Липинського, 28, на жаль, немає встановленого генератора. Саме тому, під час відключення світла відділення переходить в режим консультації. При цьому, Ви завжди зможете відвідати відділення у місті, яке оснащено генератором, перевірити його наявність дуже просто на сайті Банку за наступним посиланням: https://raiffeisen.ua/viddilennya.
Також, для зручності Клієнтів є можливість записатися на певний час у відділення, яке працює при відключенні світла в Чаті підтримки додатку MyRaif чи Raiffeisen Online. Для зв’язку з оператором на Головній сторінці у правому верхньому кутку натисніть на кнопочку «навушників/повідомлення». Чат працює з 7:00 до 00:00.

Щодо виданих купюр в касі відділення, хочемо пояснити, на жаль, замовляти певний номінал та рік випуску, є неможливим, Ви завжди зможете отримати кошти наявні в касі Райфу. Сподіваємось на Ваше розуміння.

Маємо на меті проаналізувати ситуацію, а тому будемо вдячні якщо вкажете свої дані в приватні повідомлення, а саме: ідентифікаційний код або контактний номер телефону.

З повагою та турботою,
@RaifHelp
Проблема вирішена
otzovik1413513 29 серпня 2024, 16:16
я сегодня с утра просыпаюсь, вижу что моя карта заблокирована без какой-либо на это причины, у меня на карте было то всего 200 грн. Я не понимаю, за что, в чем причина. Мне ничего не написали, ничего не сказали, просто карта заблокирована и все. Я позвонил сотруднику коллцентра, спросил за что карта заблокирована, сотрудник сам ничего не понимает, говорит что с вами должны были связаться в вайбере, я захожу в вайбер, а там пусто, ничего нет. За что мне могли заблокировать карту? за покупку в магазине на 500 или 1000 гривен? я не понимаю если честно абсолютно ничего.
Буду по мере поступления в комментариях к этому посту писать каждый шаг, что происходит.
Райффайзен Банк
Відповідь банку
29 серпня 2024, 16:18
Вітаємо.

Нам шкода, що склалась така ситуація та це вплинуло на Вашу думку про Банк. Зазначимо, що Банк не блокує рахунки безпідставно.

Райф — великий системний європейський Банк, що чітко виконує вимоги чинного законодавства та постанови НБУ, саме тому ми ретельно та уважно перевіряємо кожну операцію та робимо все для збереження та захисту коштів наших Клієнтів. В свою чергу сподіваємося на підтримку та розуміння, щодо важливості здійснення час від часу перевірок джерел надходження коштів на рахунок та надання документів.

Розуміємо, що дане блокування було неочікуваним та могло вплинути на Ваші плани. Але зауважимо, що процес перевірки зарахувань шляхом надання підтвердних документів передбачений законодавством. Банк зацікавлений у вирішенні питання у максимально короткий термін.

Ваше звернення успішно передано в роботу менеджеру з питань клієнтського сервісу, який бере питання під свій контроль та буде надалі комунікувати з Вами для оперативного вирішення питання.

З повагою та турботою,
@RaifHelp
Полезный комментарий
RaiffaizenAlex 29 серпня 2024, 17:08
Вдячні за очікування.
На поточний момент отримали інформацію від менеджера, що Ваше звернення проаналізовано та надано всі пояснення по запиту. Якщо в майбутньому будуть виникати питання — звертайтесь, завжди раді допомогти.

З повагою та турботою,
@RaifHelp
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
Роман Бондаренко 28 серпня 2024, 15:15
22.08.2024 року написав заяву на закриття рахунків і перерахування залишків на рахунок іншого банку.Заяву написав у чаті raif help, оскільки іншого у них не передбачено.По строкам казали 5 робочих днів, вже кажуть 10 робочих днів.Що; це намагання привласнити мої кошти??? Вже звертатись до поліції, поки що не пізно??? Вимагаю перерахувати залишок моїх коштів на рахунок вказаний мною у заяві!!!
Райффайзен Банк
Відповідь банку
28 серпня 2024, 15:22
Добрий день!

Нам дуже прикро, що Ви отримали негативні емоції від співпраці з нашим Банком. Термін закриття рахунків із перерахуванням коштів до іншого банку може складати 5 робочих днів та більше, залежно від різних обставин. Хочемо зазначити, що Банк не має на меті утримувати кошти Клієнтів, а навпаки, зацікавлений у вирішенні питання у максимально короткий термін.

Ми фіксуємо повторне звернення до менеджера з клієнтського сервісу, який зв'яжеться з Вами та надасть пояснення в індивідуальному порядку. Дякуємо за розуміння.

З повагою та турботою,
@RaifHelp
Полезный комментарий
RaiffaizenAlex 28 серпня 2024, 17:53
Вдячні за очікування та можливість розібратися. Наш менеджер намагався з Вами зв’язатися, проте, на жаль, не вдалось встановити контакт. Наразі маємо інформацію, що ситуацію було успішно вирішено.
Якщо в майбутньому будуть виникати питання — звертайтесь, завжди раді допомогти.

З повагою та турботою,
@RaifHelp
Sava05 28 серпня 2024, 9:38
Працював з банком з 2008 року як фізична особа з 2016 як юридична і засновник.Скільки обіцянок і невиконання з юридичною особою не бачив в жодній із банківських установ з якими працюємо!
На всі підтведжуючі довідки з податкової і доходи що перераховувались на картку фізичної особи, банк заблокував рахунки, хоч перелік документів наданих банку бухгалтерією був такий, що підтверджує походження коштів! Звернення до НБУ не вирішило ситуацію,і банк припинили ділові відносини, як зазначив банк згідно закону Протидію відмиванню коштів, і це при підтвердженні джерел коштів і бізнесу який працює в Україні.Як клієнт банку фізична особа обслуговувася з 2008 року.Не раджу юридичним особам та й фізичним, банк не проявляє ділових якостей в частині відносин з клієнтами юридичними особами.Не гайте часу на цю «банківську«установу
Райффайзен Банк
Відповідь банку
28 серпня 2024, 9:41
Вітаємо.

Нам шкода, що склалась така ситуація та це вплинуло на Вашу думку про Банк. Зазначимо, що Банк не блокує рахунки безпідставно.

Райф — великий системний європейський Банк, що чітко виконує вимоги чинного законодавства та постанови НБУ, саме тому ми ретельно та уважно перевіряємо кожну операцію та робимо все для збереження та захисту коштів наших Клієнтів. В свою чергу сподіваємося на підтримку та розуміння, щодо важливості здійснення час від часу перевірок джерел надходження коштів на рахунок та надання документів.

Розуміємо, що дане блокування було неочікуваним та могло вплинути на Ваші плани. Але зауважимо, що процес перевірки зарахувань шляхом надання підтвердних документів передбачений законодавством. Банк зацікавлений у вирішенні питання у максимально короткий термін.

У випадку, якщо Ви не можете або не бажаєте надати документи, що покривають запит банку в повному обсязі — рахунки закриваються з переказом на рахунок в іншому банку, відкритий на Ваше ім'я.

Не хотіли б залишатися осторонь та маємо бажання допомогти, а тому просимо надати нам в приватні повідомлення Ваші дані (контактний номер телефону або ідентифікаційний код).
Будемо вдячні за зворотній зв’язок.

З повагою та турботою,
@RaifHelp
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
Лариса Секереш 26 серпня 2024, 12:08
БОРОТЬБА з ВІТРЯНИМ МЛИНОМ — це боротися з РАЙФАЙЗЕН банком
Боротися з вітряками — безперспективно і безглуздо шукати і чекати справедливості там і від тих, хто її забезпечити не може і не хоче. Таке саме я відчула при намаганні повернути 20 000,00 грн, які з'їв термінал Райфайзен банку 25.07.2024 р. Вже закінчилася третя перевірка… За інформацією Ірини, менеджера, яка взяла під особистий контроль мою справу, мої слова і опис ситуації не відповідають дійсності. Тобто я вигадала дану ситуацію і вже місяць марно морочу голову. Цього разу мені назвали дані реєстратора терміналу. Згідно ним два перших внесення відповідають дійсності (1 — 20 000,00 грн., 2 — 10 000,00 грн.), а трете згідно звіту терміналу було в сумі 15000,00 грн. На мої спроби довести, що третє внесення було в сумі 40000,00 грн. і мені термінал повернув відразу 5000,00 грн. — відповідь одна: «Ваші слова не відповідають дійсності».
Зі слів Ірини, відеокамера в терміналі на Сім'ї Сосніних, 17 («Ашан») не працює. Тобто їх висновки ґрунтуються виключно на даних електронного реєстратора термінала. В якому вже видно помилку. Він навіть не зафіксував ПОВЕРНЕННЯ (при вкладанні мною 40000,00 грн., 5 000,00 грн. було повернуто,) а зафіксував тільки прихід, і то не вірний — 15000,00 грн. Це відбулося, бо загальна кількість купюр, які я внесла за 3 рази в межах однієї транзакції склала більше ніж 90 штук. Це і є моя помилка.
Наголошую ще раз. Я внесла загальну суму 65000,00 (20000,00+10000,00+40000,00 (5 повернулося). А мені зарахувалося на карту 45000,00 грн.
Пишу це не тому, що шукаю справедливості. Вже впевнилася, що від банку Райф справедливості чекати марно. Пишу для того, щоб всіх застерегти — не зв’язуйтеся з цим банком-шахраєм. Зі слів тієї ж Ірини, такі ситуації за роки її роботи трапляються далеко не вперше. І мені вже писала на пошту людина, в якої аналогічна ситуація, правда її банк обікрав на меншу суму — на 5000,00 грн.
P. S. Поліція на мою заяву від 06.08.2024 р. досі не відреагувала і відмовляються мені називати прізвище людини, на яку розписали мою справу.
Райффайзен Банк
Відповідь банку
26 серпня 2024, 12:13
Добрий день!

Нам шкода, що ця ситуація вплинула на враження про нас. За Вашим попереднім зверненням було проаналізовано ситуацію та наш менеджер з клієнтського сервісу зв’язувався з Вами в телефонному режимі й навав всі пояснення.
Ми фіксуємо повторне звернення до менеджера, який зв'яжеться з Вами та надасть пояснення в індивідуальному порядку. Дякуємо за розуміння.

З повагою та турботою,
@RaifHelp
UliaKopylna 24 серпня 2024, 11:20
Добрий день! Хочу застерегти іноземців (особливо не європейців, а зі східних країн), які вирішать відкрити рахунок або вже мають рахунок в цьому банку, що на вас чекатиме, якщо ви підпадет під фінмоніторинг, як це трапилося з моїм чоловіком. Він іноземець, має посвідку на постійне проживання в Україні. Ще до війни вирішив відкрити рахунок в цьому банку, так як ми щороку приїжджали в Україну на декілька місяців. Тоді питань в банка не виникало щодо джерела походження коштів, єдине, що не сподобадось працівниці банку, це те, що кошти зароблені не в Україні і щоб не виникло зайвих питань, вона порадила вказати, що це «допомога дружини» (тобто моя). На той час я вже декілька років не працювала, про що я сказала, але вона мене заспокоїла, мовляв ну ви ж працювали офіційно раніше і мабуть зробили заощадження. Ми погодилися з чоловіком, і зараз нам це вилізло боком. Майже 3 роки ми не приїздили в Україну, повернулися сім'єю в травні і карткою теж не користувалися в цей період.
Картку заблокували без попередження і оголошення причини. З нас почали поступово вимагати ряд документів починаючи:
— мета перебування в Україні
— на якій підставі ви отримали пмж
— дипломи, ліцензії, документи що підтверждують дохід в іноземній країні і т.д.
— довідка ОК-5, або ОК-7 від дружини…
Це все супроводжувалося пояснюючими записками, кожного разу виникали нові питання і знову потрібно було писати пояснюючу записку. Більше всього «сподобались» питання стосовно відкритої візи в третю країну: а чому ви туди не поїхали ще, а коли плануєте їхати, а що там плануєте робити? Потім з’ясувалось, що під перевірку мій чоловік попав через закон про запобігання тероризму.
Мало того що 2 місяці цієї тяганини нічого не дали так ще виявилося, що ці всі документи і пояснюючі записки ніхто не читає! Так як я теж попала під фінмоніторинг разом з чоловіком, хоча не є клієнтом банку, я вимушена була надати довідку ОК-5, і ось що прийшло в останньому повідомленні банку: я повинна дати довідку про свій дохід за останній рік, хоча я написала в пояснюючій записці, що знаходжусь на утриманні чоловіка вже 10 років! Намагалась вияснити все з працівницею банка, через яку ми передавали всі документи, в телефонній розмові…і вона в середині спілкування просто кинула слухавку))). Я зателефонувала на гарячу лінію і намагалась вияснити, що це за відношення до клієнтів, мені пообіцяли, що все з’ясують і зателефонують, звичайно цього не сталося і через мцсяць! І цей банк під кожним коментарем підкреслює, що являється європейським банком!
Звичайно ми закрили рахунок, бо для 200$ на картці вже й так було зроблено забагато)))
І ні, нешановний банк, вам абсолютно не прикро, що трапляються такі ситуації, це просто ваша політика.
Райффайзен Банк
Відповідь банку
24 серпня 2024, 11:27
Добрий день!

Нам дуже прикро, що Ви отримали негативні емоції від співпраці з нашим Банком. Ми готові завжди піти на зустріч, допомогти з розв’язанням незакритих ситуацій, адже у нашому Банку працюють компетентні фахівці та професіонали свого діла. Клієнт Банку – найголовніша людина, яку ми готові підтримати та допомогти.
Розуміємо, що блокування рахунків може бути неочікуваним та вплинуло на Ваші плани. Обмеження рахунку може відбутись лише на основі обґрунтованих обставин. Зазначимо, що процес перевірки зарахувань шляхом надання підтвердних документів передбачений законодавством, саме тому ми ретельно та уважно перевіряємо кожну операцію та робимо все для збереження та захисту коштів наших Клієнтів.

Ми завжди готові вирішити питання в індивідуальному порядку та на користь Клієнта. Просимо надати в особисті Ваші дані та дані Вашого чоловіка (ідентифікаційний код або контактний номер телефону) для аналізу ситуації.

З повагою та турботою,
@RaifHelp
Virtuoz233 21 серпня 2024, 14:52
Вітаю вас! Вчора в вечері прийшла заробітна плата на картку Райфайзен, кошти я завжди зберігав на цій картці, після чого через дві години приходе повідомлення, що мій рахунок заблоковано, після звернення у підтримку мені надали пошту і на Вайбер прийшов перелік документів які потрібно надати, я надав все по списку приклав до кожного переводу чек за той період який від мене вимагали, надав довідку про доходи! Після чого мені прийшло повідомлення про відмову у поновленні ділових відносин. Ніяк не пояснили причину відмови, та запропонували надати заяву на закриття рахунків. Навіщо розривати зі мною угоду якщо я чесно користувався банком, як мені в подальшому житті приймати кошти з установ на які я буду влаштований? У мене просто немає слів, користувався два роки ніяких нарікань не було, але цей випадок максимально псує враження про банк! Таке враження, що Співробітники не розглядають надані документи, взагалі не читають те що їм пишуть і пояснюють! Дуже хотів вирішити цю ситуацію, але у працівників банку одна і та ж відповідь на всі мої повідомлення та запитання, «Вимушені Вас проінформувати про відмову у поновленні ділових відносин.» Просто опускаються руки після такого!!!
Райффайзен Банк
Відповідь банку
21 серпня 2024, 14:55
Добрий день!

Нам дуже прикро, що Ви отримали таке враження від співпраці з нашим Банком. Наша мета — задоволені Клієнти, які залишаються із гарним настроєм після вирішення питання.
Хочемо пояснити, що Райф — великий системний європейський Банк, що чітко виконує вимоги чинного законодавства та постанови НБУ, саме тому ми ретельно та уважно перевіряємо кожну операцію та робимо все для збереження та захисту коштів наших Клієнтів. В свою чергу сподіваємося на підтримку та розуміння, щодо важливості здійснення час від часу перевірок джерел надходження коштів на рахунок та надання документів.
Ми розуміємо, що дане блокування було неочікуваним та могло вплинути на Ваші плани. Але зауважимо, що процес перевірки зарахувань шляхом надання підтвердних документів передбачений законодавством.

З радістю допоможемо Вам вирішити питання, тому просимо написати нам в приватні повідомлення Ваш фінансовий номер телефону, або ідентифікаційний код. Будемо вдячні за зворотній зв’язок!

З повагою та турботою,
@RaifHelp
Полезный комментарий
RaiffaizenAlex 21 серпня 2024, 15:08
Ваше звернення успішно передано в роботу менеджеру з питань клієнтського сервісу, який бере питання під свій контроль та буде надалі комунікувати з Вами для оперативного вирішення питання.

З повагою та турботою,
@RaifHelp
Anna Тищенко 19 серпня 2024, 17:55
Пілписувати заяви банк вимагає тільки за допомогою Дія Підпис. Якщо в тебе кнопковий телефон обо паспорт в формі книжечки ідь до банку в Полтаву. Електронний підпис Приватбанку їм не підходить. В Дія Підпис свої заморочки. Сформувати ел. ключ неможливо. ніякого іншого виходу немає. Відділення по районах позакривали (допрацювалися), Також багато інших негативних моментів. На гарячій лінії відповіді на питання не надають. Загалом обслуговують аби як. Нікому не раджу звертатися бо крім головної болі нічого гарного не отримаєте.
Райффайзен Банк
Відповідь банку
19 серпня 2024, 18:02
Вітаємо.

Нам шкода, що у Вас склалось таке враження про банк.

На жаль, дійсно, якщо у Вас відсутній «Дія.Підпис», підписання заяв або документів можливе за зверненням до відділення банку.

Електронний цифровий підпис можна отримати через ті організації, які мають на це ліцензію. На жаль, наш банк не надає такої послуги для фізичних осіб.

Для детального аналізу ситуації Ваше звернення передано в роботу менеджеру з питань клієнтського сервісу, який бере питання під свій контроль та буде надалі комунікувати з Вами для оперативного вирішення.

З повагою та турботою,
@RaifHelp
Проблема вирішена
Ігор Козакевич 15 серпня 2024, 20:04
Користуюся преміум послугами цього банку вже декілька років, на початку все було досить непогано, але останнім часом складається враження, що банк, просто, став економити на кфаліфікованих працівниках. В результаті сталося так, що некомпетентність працівників сьогодні завадила мені оплатити продукти у супермаркеті. Дійсно, до мене зверталися з банку і декілька разів просили надати документи про підтвердження моїх доходів, я надавав, але кожного разу документів було недостатньо. Тоді я зрозумів, що представниця банку, просто, сама не розуміє, що саме їм потрібно, зателефонував на гарячу лінію і попросив поміняти консьєржа через некомпетентність (робив це два рази), консьєржа так і не поміняли. Єдине, що помінялося це те що документи перестали просити. А сьогодні без жодного попередження мені заблокували рахунки. Це все можу підсумувати наступним чином — Райф — великий системний європейський Банк, який плювати хотів на своїх клієнтів. Однозначно не рекомендую цей банк нікому.
Райффайзен Банк
Відповідь банку
16 серпня 2024, 9:06
Добрий день!

Перш за все вдячні за очікування відповіді.
Відверто кажучи, нам щиро прикро, що Ви отримали саме таке враження, щодо співпраці з Райфом. З розумінням відносимось до Вашого відгуку та кожного дня ми докладаємо максимум зусиль для того, щоб створити комфортні умови для обслуговування.
Зауважимо, що процес перевірки шляхом надання підтвердних документів передбачений законодавством. Якщо надані документи та пояснення в повному обсязі покривають запит, то Ви і надалі можете користуватися Вашими рахунками. Якщо пакет документів надано не в повному обсязі, колеги з профільного підрозділу повторно направляють запит з вказанням інформації чого саме не вистачає.

Для детального аналізу ситуації Ваше звернення успішно передано в роботу менеджеру з питань клієнтського сервісу, який бере питання під свій контроль та буде надалі комунікувати з Вами для оперативного вирішення питання.

З повагою та турботою,
@RaifHelp
Полезный комментарий
RaiffaizenAlex 16 серпня 2024, 15:41

Вдячні за очікування.
На поточний момент отримали інформацію від менеджера, Ваше звернення проаналізовано та надано всі пояснення по запиту. Якщо в майбутньому будуть виникати питання — звертайтесь, завжди раді допомогти.

З повагою та турботою,
@RaifHelp
Проблема вирішена
Inaina 13 серпня 2024, 16:23
Банком було заблоковано всі рахунки, без попередження і без повідомлення. Дізналась про це, зайшовши в додаток. Згодом через два дні прийшов лист на пошту, що відносини розірвані без права відновити в звʼязку з ст. Про запобігання та протидію легалізації (відмивання) доходів, одержаних злочинним шляхом. Пишу в чат-бот, що робити в даній ситуації, адже з моєї сторони не було порушення ні одного з пунктів договору між банком в мною, і ні одного закону України. Мені написали пошту, що зверніться до відділу з даних питань. Писали їм декілька днів, відповіді не було, працівники не хочуть оброблювати заявки. Згодом через декілька днів мовчання мені відповідають одне й те саме. Пишу в листі до банку, поясніть по яким саме транзакціям виникли питання, я все можу пояснити і не хочу розривати відносини. У відповідь знову тиша, чекаю на 5−7 днів. Нарешті співробітники хоч щось почали просити по документах. Написала кучу пояснень, підтвердила операції, підтвердила документами родинні звʼязки з батьком. Все спілкування займає вже більше місяця, але далі все більше було схоже на знущання. Банк потребує знову пояснення, але ті, на які я вже давала відповідь. Тепер в мене питання. Документи, які надсилаються клієнтом, читаються працівниками чи я сама з собою там спілкуюсь? Далі банк почав надсилати запити, щоб я відправила їм виписки з банків і ідентифікаційний код мого батька і сестри. Нащо їм написала, не можу зрозуміти навіщо, якщо заблоковані мої рахунки, а ця інфо стосується третій осіб і має право не розповсюджуватись. На що банк відповів, що запит банку не покрито, бо я не надала інфо про батька і сестру. Бажання співпрацювати далі з банком немає, а вирішення проблеми так і не було. Без дозволу, без пояснень, без попереджень, без підстави Райффайзен банк блокує рахунки клієнтів. Відношення жахливе. Спочатку ви блокуєте рахунки і розриваєте відносини, а потім будете присилати повідомлення повернутись до вашого банку.
Райффайзен Банк
Відповідь банку
13 серпня 2024, 16:28
Добрий день!

Хочемо пояснити, що Райф — великий системний європейський Банк, що чітко виконує вимоги чинного законодавства та постанови НБУ, саме тому ми ретельно та уважно перевіряємо кожну операцію та робимо все для збереження та захисту коштів наших Клієнтів.
Розуміємо, що дане блокування було неочікуваним та могло вплинути на Ваші плани. Але зауважимо, що процес перевірки зарахувань шляхом надання підтвердних документів передбачений законодавством.

Маємо на меті розібратись в ситуації та будемо вдячні, якщо Ви нам напишете у приватні повідомлення свої дані (контактний номер або ідентифікаційний код), для аналізу.
Щиро очікуємо на зворотній зв’язок!

З повагою та турботою,
@RaifHelp
Полезный комментарий
RaiffaizenAlex 13 серпня 2024, 17:14
Ваше звернення передано в роботу менеджеру з питань клієнтського сервісу, який бере питання під свій контроль та буде надалі комунікувати з Вами для оперативного вирішення питання.

З повагою та турботою,
@RaifHelp
Полезный комментарий
RaiffaizenAlex 22 серпня 2024, 19:00
Добрий день!
Вдячні за очікування.
На поточний момент отримали інформацію від менеджера, Ваше звернення проаналізовано та вирішено.
Якщо в майбутньому будуть виникати питання — звертайтесь, завжди раді допомогти.

З повагою та турботою,
@RaifHelp
Юрій Бр 13 серпня 2024, 10:51
Купував через цей банк державні військові облігації. Пройшов всі перевірки, надав документи підтвердження походження коштів, віддав зароблені кошти, пройшов рік, держава зробила виплату за облігаціями, і ось… Вуаля! Банк блокує кошти на рахунку, і каже що припиняє відносини у звʼязку з тим, що відсутні документи щодо походження коштів. Знаходжу підтвердження відправки документів, звʼязуюсь з менеджером, та мені чесно відповідає що НЕ ЗНАХОДЯТЬ ДОКУМЕНТИ в особистій справі. Ви серйозно? Тобто банк губить документи або існує навмисний витік персональних даних і ви тому блокуєте рахунки. Після скарг в сам банк, вони змінюють позицію і кажуть, типу ой нє в нас змінились вимоги до документів, і цього недостатньо))) Тобто довідок про зароблені кошти недостатньо, а що ще надати, аналізи???

Отак кошти до сих пір з липня заблоковані, враховуючи що банк продовжує працювати в країні агресора, а в Україні блокує виплати за державними військовими облігаціями, можливо треба звертатись до Служби безпеки України.
Райффайзен Банк
Відповідь банку
13 серпня 2024, 10:53
Вітаємо.

Нам шкода, що склалась така ситуація та це вплинуло на Вашу думку про Банк. Зазначимо, що Банк не блокує рахунки безпідставно.

Райф — великий системний європейський Банк, що чітко виконує вимоги чинного законодавства та постанови НБУ, саме тому ми ретельно та уважно перевіряємо кожну операцію та робимо все для збереження та захисту коштів наших Клієнтів. В свою чергу сподіваємося на підтримку та розуміння, щодо важливості здійснення час від часу перевірок джерел надходження коштів на рахунок та надання документів.

Розуміємо, що дане блокування було неочікуваним та могло вплинути на Ваші плани. Але зауважимо, що процес перевірки зарахувань шляхом надання підтвердних документів передбачений законодавством. Банк зацікавлений у вирішенні питання у максимально короткий термін.

Хочемо повідомити, що Райффайзен Банк в Україні не має жодних зв’язків із російським банком. Що стосується клієнтів з росії – то ми припинили будь-які стосунки і з клієнтами, і з грошима російського чи білоруського походження. І ми, і Група дотримуємося всіх міжнародних санкцій.

Не хотіли б залишатися осторонь та маємо бажання допомогти, а тому просимо надати нам в приватні повідомлення Ваші дані (контактний номер телефону або ідентифікаційний код).
Будемо вдячні за зворотній зв’язок.

З повагою та турботою,
@RaifHelp
Полезный комментарий
RaiffaizenAlex 3 вересня 2024, 16:32
Добрий день!
Вдячні за очікування.
На поточний момент отримали інформацію від менеджера, Ваше звернення проаналізовано та вирішено.
Якщо в майбутньому будуть виникати питання — звертайтесь, завжди раді допомогти.

З повагою та турботою,
@RaifHelp
Kaitbes 10 серпня 2024, 21:29
В середине июня текущего 2024 года средь бела дня внезапно узнаю, что моя карта Райффайзен заблокирована. Тут же узнаю причину по телефону горячей линии: «Про запобігання та протидію легалізації (відмивання) доходів, одержаних злочинним шляхом…» бла-бла-бла, все предыдущие отзывы пестрят этими словами. Я, как законопослушная гражданка, пришла в отделение банка, узнала перечень всех необходимых документов (а перечень был неслабый), а именно: справка о доходах моих и супруга и других членов семьи (!), также все контрагенты, свидетельство о браке, выписка о снятии денежных средств, а также договор купли-продажи, на основании которого осуществлялись денежные транзакции. Все перечисленные документы я предоставила лично в отделение Райффайзен банка. А дальше — тишина. 2 недели ни ответа, ни привета. Я каждые 4 дня приходила в отделение банка за ответом, и менеджер, которая меня вела и была уверена, что через пару дней мне разблокируют карту, т.к. я уже доказала все официальные финансовые доходы, и менеджер трижды (!) отправляла лично запрос в профильный отдел за ответом и сама была в недоразумении, почему документы все поданы, а даже на её личный запрос никто не отвечает. Результат: ей так профильный отдел и не ответил. Она посоветовала написать на почту, где мне ответили, что они этим не занимаются, а напишите в чат приложения Райффайзена. Я написала в чат. В чате вновь перевели стрелки на почту Райффайзена. Скрины переписок у меня все имеются. Я возмутилась этой непрофессиональной переадресацией и по почте и в чате. Затем наконец мне перезвонили с Райффайзена и спустя неделю сказали, что отправили мне на почту еще дополнительные требования. И вы знаете что они захотели? Контракт, благодаря которому начисляется заработная плата! Контракт! Который является конфиденциальной информацией между сотрудником и работодателем! А ведь была подана справка от компании с печатью об официальной ЗАРАБОТНОЙ ПЛАТЕ в таком-то размере! С какой целью вы требуете контракт? Вам доказали официальность доходов. Это превышение должностных полномочий! И меня стали еще пуще терзать смутнейшие сомнения, КУДА И КОМУ ДАЛЬШЕ ИДЁТ ПОДАННАЯ МНОЙ ЛИЧНАЯ ИНФОРМАЦИЯ??? С какой целью это выуживание? Вы обязуетесь не передавать дальше банка мою личную информацию?
Итог: потеряли клиента, который осуществлял весомые ежемесячные транзакции. Написала заявление на закрытие счёта. Жду 10 дней чтобы обналичить остаток с карты. Негативнейшее впечатление от этой конторки, которую не так давно объявляли спонсором войны. Никому не советую.
Райффайзен Банк
Відповідь банку
11 серпня 2024, 9:00
Добрий день!

Перш за все вдячні за очікування відповіді.
Нам щиро прикро, що Ви отримали саме таке враження, щодо співпраці з Райфом. З розумінням відносимось до Вашого відгуку та кожного дня ми докладаємо максимум зусиль для того, щоб створити комфортні умови для обслуговування.
Хочемо пояснити, що Райф — великий системний європейський Банк, що чітко виконує вимоги чинного законодавства та постанови НБУ, саме тому ми ретельно та уважно перевіряємо кожну операцію та робимо все для збереження та захисту коштів наших Клієнтів.
Розуміємо, що дане блокування було неочікуваним та могло вплинути на Ваші плани. Але зауважимо, що процес перевірки зарахувань шляхом надання підтвердних документів передбачений законодавством. Банк зацікавлений у вирішенні питання у максимально короткий термін.
Хочемо повідомити, що Райффайзен Банк в Україні не має жодних зв’язків із російським банком. Що стосується клієнтів з росії – то ми припинили будь-які стосунки і з клієнтами, і з грошима російського чи білоруського походження. І ми, і Група дотримуємося всіх міжнародних санкцій.

Маємо намір не залишити Ваш зворотній зв'язок осторонь та будемо вдячні, якщо напишете нам у приватні повідомлення Ваш фінансовий номер телефону або ідентифікаційний код.
Будемо вдячні за зворотній зв’язок!

З повагою та турботою,
@RaifHelp
Molodal 10 серпня 2024, 12:56
Вітаю! Банк в серпні заблокував рахунок за платежі з олх, які буди здійснені в квітні місяці! Продавались особисті речі перед виїздом закордон! Олх видалила з непотрібною поштою ще на переїзді бо боялася там платіжні дані залишати…
Банк пропонує відмовитись від їх послуг — я погоджуюсь, бо закордоном їх транзакції по годині не стають в пригоді. На це банк просить заявку — відмову від надання послуг! Я відсилаю її в чат Райфа в додатку, а на пошту отримую лист з формулюванням «Положеннями абзацу 3 частини 1 статті 15 Закону України „Про запобігання та протидію легалізації
(відмиванню) доходів, одержаних злочинним шляхом, фінансуванню тероризму та фінансуванню
розповсюдження зброї масового знищення“ № 361-IX від 16.12.2019 р. передбачені обставини, з якими законодавець пов’язує наявність у Банка обов’язку щодо відмови від підтримання ділових
відносин з Клієнтом». Продала пару статуеток — терорист, а донати на ЗСУ тоді чому відправляла? Це я від послуг відмовляюсь! То й пишіть, що у звʼязку з моєю відмовою! Або не просіть ваші заявки заповнювати!!!
Зазначу, що фізичним клієнтом була більше 10 років! Юридичним теж буду відмовлятися, бо надто високий ризик мати справу з Райфом!
Все буде Україна🇺🇦
Райффайзен Банк
Відповідь банку
10 серпня 2024, 12:58
Вітаємо.

Нам шкода, що склалась така ситуація та це вплинуло на Вашу думку про Банк. Зазначимо, що Банк не блокує рахунки безпідставно.

Райф — великий системний європейський Банк, що чітко виконує вимоги чинного законодавства та постанови НБУ, саме тому ми ретельно та уважно перевіряємо кожну операцію та робимо все для збереження та захисту коштів наших Клієнтів. Процес перевірки зарахувань шляхом надання підтвердних документів передбачений законодавством. В свою чергу сподіваємося на підтримку та розуміння, щодо важливості здійснення час від часу перевірок джерел надходження коштів на рахунок та надання документів.

У випадку, якщо Ви не можете або не бажаєте надати документи — рахунки закриваються з переказом на рахунок в іншому банку, відкритий на Ваше ім'я. Процедура закриття зазвичай займає до 5-ти робочих днів, проте термін може бути і більшим в залежності від ситуації.

Не хотіли б залишатися осторонь та маємо бажання допомогти, а тому просимо надати нам в приватні повідомлення Ваші дані (контактний номер телефону або ідентифікаційний код).
Будемо вдячні за зворотній зв’язок.

З повагою та турботою,
@RaifHelp
Лариса Секереш 7 серпня 2024, 10:49
Ситуація: в Києві, в терміналі на Сім'ї Сосніних (в приміщенні Ашану) 25.07.24 поповнювала картку Райфу. Там термінал, який бере не по одній купюрі, а пачкою. Але не більше ніж 90 купюр, написано. У мене всі купюри були по 500 грн. Тому я спочатку положила 20000,00 грн. (40 купюр), натиснула Продовжити, додала 10000,00 грн. (20 купюр), і ще раз Продовжити, і положила 40000,00 грн. (80 купюр). Мені відразу термінал повернув 5000,00 тис. Тобто загальна сума, яку я положила в цей чудо-термінал — 65000,00 (20000,00+10000,00+35000,00). Я натиснула на терміналі — ПОПОВНИТИ. І мені на картку зарахувалося 45000,00 (повідомлення прийшло миттєво не телефон.) 20000,00 просто з'їв термінал. Як я тепер розумію, сума одного поповнення мала бути не більше 90 купюр. Але я з таким терміналом стикаюся вперше, тому допустилася помили. Треба було не продовжувати класти кошти, о поповнювати, виймати картку і робити нове поповнення. Але сталося як сталося, нажаль.
Я відразу зателефонувала на Гарячу лінію банку. Оператор зафіксував моє звернення і створив заявку на «Оскарження суми». Сказав, що заявка буде опрацьовуватися протягом 14 днів. Треба дочекатися інкасації. Весь цей час була з банком на зв’язку або по телефону або в чаті. Інкасація відбулася начебто на 6-й день після події — 30.07.24. Результату інкасація я не спромоглася добитися ні по телефону ні в чаті. Відповідь була — «Заявка на опрацюванні, рішення про повернення коштів ще не прийнято». Потім мені написали, що їм треба зробити додаткові запити для уточнення інформації. А вчора мені повідомили, не банк Офіційним листом, а після того як я сама телефонувала і писала в чат, що у них немає підстав повертати мені 20000,00 грн. На моє прохання дати мені можливість звернутися до служби безпеки банку для того, щоб подивитися записи з камер відеоспостереження на терміналі, також по всьому супермаркету розвішені камери — мені відмовили. Сказали, що служба безпеки цим займатися не буде. Це справа поліції. Вчора написала заяву в поліцію. Як будуть відбуватися події ділі — буду писати.
Райффайзен Банк
Відповідь банку
7 серпня 2024, 10:54
Добрий день!

Проаналізуємо ситуацію та надамо коментарі.

З повагою та турботою,
@RaifHelp
Полезный комментарий
RaiffaizenAlex 7 серпня 2024, 11:05
Дякуємо Вам за очікування відповіді.

Нам надзвичайно прикро, що із Вами склалась така ситуація. Дійсно, термінали — це теж техніка і іноді можуть траплятись збої.
Маємо на меті розглянути питання у індивідуальному порядку. Тому, просимо написати нам у приватні повідомлення та надати Ваш ідентифікаційний код або фінансовий номер телефону.
Щиро очікуємо на зворотній зв’язок!

З повагою та турботою,
@RaifHelp
Полезный комментарий
RaiffaizenAlex 7 серпня 2024, 11:13
Ваше звернення передано в роботу менеджеру з питань клієнтського сервісу, який бере питання під свій контроль та буде надалі комунікувати з Вами для оперативного вирішення питання.

З повагою та турботою,
@RaifHelp
curio 6 серпня 2024, 16:21
Кілкька днів намагався потрапити до каси у відділеннях банку на Печерську в Києві, проте каси в банку не працюють, менеджерів по одному на все відділення, таке враження що з банку звільнився весь персонал.
Тримайтесь осторож цього банку, який до того ж є фактичним спонсором війни проти України та продовжує працювати та сплачувати податки в Росіі.
Райффайзен Банк
Відповідь банку
6 серпня 2024, 16:26
Вітаємо.

Нам дуже шкода, що у Вас склалось таке враження про візит до нашого відділення. Ми обов'язково перевіримо інформацію по запиту для подальшого вдосконалення та покращення роботи в цілому.

Якщо Ви плануєте візит до каси банку — рекомендуємо заздалегідь зарезервувати час за зверненням до чату застосунків «MyRaif» або «Raiffeisen Online» або за дзвінком до банку. В такому випадку, у призначений час Вас будуть очікувати та обслуговування відбуватиметься в порядку черги.

Також хочемо зазначити, що Райффайзен Банк в Україні є окремою юридичною особою, що діє у відповідності до українського законодавства та дотримується всіх встановлених вимог воєнного стану. Банк припинив відносини з тими клієнтами та грошима, що мають російське і білоруське походження. Ми підтримуємо санкції проти країни-агресора.

З повагою та турботою,
@RaifHelp
Проблема вирішена
ihara200305 6 серпня 2024, 14:57
Вчора увечері, свої зберігання я успішно вивела на карту Райфайзен, та лягла спати, о 3 ночі мені прийшло повідомлення що мій рахунок заблокований, зранку я набрала в службу підтримки, та вже о 14:00 була у відділенні банку. Я показала що кошти надійшли та деталі транзакцій. Також повідомила, що якщо я не можу розблокувати карту, мені потрібно хоча б закрити рахунок та отримати кошти, тому що потрібні для лікування за кордоном. Співробітниця банку, навіть не захотіла мене слухати, почала казати що, ви вже ніколи не будете клієнтом банку. На що я відповіла — добре, закривайте рахунок та видавайте мені гроші. Вона мені відповіла у грубому форматі та повідомила що мені треба залишити реквізити рахунку, на який БАНК переведе заблоковані кошти — чекати 2 НЕДІЛІ!!! Я їй сказала, що мої збереження, це мої збереження, мені допомогає мій хлопець військовослужбовець, вона мені почала акцентувати увагу з упором на те що «Вам що гроші надсилають декілька хлопців? У вас він не один? Підкажіть будь ласка як так можна, у такий час в країні? Хоч я всю ситуацію описала, мене навіть не почули.
Райффайзен Банк
Відповідь банку
6 серпня 2024, 14:58
Вітаємо.

Нам шкода, що склалась така ситуація та це вплинуло на Вашу думку про Банк. Зазначимо, що Банк не блокує рахунки безпідставно.

Райф — великий системний європейський Банк, що чітко виконує вимоги чинного законодавства та постанови НБУ, саме тому ми ретельно та уважно перевіряємо кожну операцію та робимо все для збереження та захисту коштів наших Клієнтів. Процес перевірки зарахувань шляхом надання підтвердних документів передбачений законодавством. В свою чергу сподіваємося на підтримку та розуміння, щодо важливості здійснення час від часу перевірок джерел надходження коштів на рахунок та надання документів.

У випадку, якщо Ви не можете надати документи — рахунки закриваються з переказом на рахунок в іншому банку, відкритий на Ваше ім'я. Процедура закриття зазвичай займає до 5-ти робочих днів, проте термін може бути і більшим в залежності від ситуації.

Не хотіли б залишатися осторонь та маємо бажання допомогти, а тому просимо надати нам в приватні повідомлення Ваші дані (контактний номер телефону або ідентифікаційний код).
Будемо вдячні за зворотній зв’язок.

З повагою та турботою,
@RaifHelp
Полезный комментарий
RaiffaizenAlex 6 серпня 2024, 15:28
Ваше звернення передано в роботу менеджеру з питань клієнтського сервісу, який бере питання під свій контроль та буде надалі комунікувати з Вами для оперативного вирішення питання.

З повагою та турботою,
@RaifHelp
Полезный комментарий
RaiffaizenAlex 16 серпня 2024, 18:18
Вітаємо. Дякуємо за можливість проаналізувати звернення.
На поточний момент маємо інформацію, що з Вами успішно зв’язався наш спеціаліст для вирішення запиту. Якщо в майбутньому будуть виникати питання — звертайтесь, завжди раді допомогти.

З повагою та турботою,
@RaifHelp
golovskaja 6 серпня 2024, 9:07
Неправомірно арештували, згідно договору пакет пенсійний, пенсійний рахунок і всі пенсійні кошти на ньому:
https://minfin.com.ua/ua/company/aval/hotline/213987/

Навіть німецькі фашисти у 42-му році все до останнього не забирали!!!

Жодних працюючих електронних засобів звязку з банком немає
https://minfin.com.ua/ua/company/aval/hotline/214272/

але зете спам від банку на електронну пошту надходить справно!
Райффайзен Банк
Відповідь банку
6 серпня 2024, 9:12
Добрий день!

Нам дуже прикро, що у Вас склалось таке враження про роботу Банку. При цьому, хочемо зазначити, що ми маємо дотримуватись норм Законодавства та постанов Виконавчої служби.
Виконавець повинен надіслати постанову «Про визначення поточного рахунку» до Банку. Після опрацювання Ви отримаєте повідомлення та буде доступне зняття коштів в рамках 14 200 грн. в будь- якому банкоматі або касі Банку на території України.
Додатково просимо надати зворотній зв'язок в приватних повідомленнях.
Будемов дячні!

З повагою та турботою,
@RaifHelp
Полезный комментарий
RaiffaizenAlex 6 серпня 2024, 12:10
Вдячні за очікування.
На поточний момент отримали інформацію від менеджера, Ваше звернення проаналізовано та вирішено. Якщо в майбутньому будуть виникати питання — звертайтесь, завжди раді допомогти.

З повагою та турботою,
@RaifHelp
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
Геннадій Чернега 5 серпня 2024, 14:32
При поездках за границу никогда не пользуйтесь услугами «Аваль» — банка. Так, моя жена 01.08.2024 года находясь в Италии, при входе в метро, оплатила за проезд за себя и ребенка через приложение в телефоне. На выходе из метро контролер проверил оплату, а оплата не прошла и выписал штраф на 50 евро, при этом у людей которые были с ней и также оплачивали, но только через «Приватбанк» платежи прошли у всех. В Украину вернулись 02.08.2024 г., и 03.08.2024 приходит сообщение, что оплата за проезд в метро списана. Обратились в банк за информацией, но в отделении ничего не смогли ответить и отправили на «гарячую линию», там посмотрели и ответ гениальный — «это ваши проблемы, а не проблемы банка, банк здесь не причем» Рекомендую тем, кто собирается за границу с зарплатной или другой картой «Аваль» — откажитесь от этого, исползуйте катры любого банка, но не «Аваль»
Райффайзен Банк
Відповідь банку
5 серпня 2024, 14:41
Вітаємо.

Нам щиро шкода, що склалась така ситуація та це вплинуло на Вашу думку про Банк.

Хочемо зазначити, що якщо операція проходить через сторонні сервіси (тобто, не через сервіси банку) — за опрацювання платежу відповідає не тільки банк, а й сервіс, де проведено операцію.

Міжнародні платіжні системи працюють по наступній схемі:
1) спершу блокують суму до списання на карті (по факту, кошти ще знаходяться на Вашому рахунку;
2) далі протягом 8 днів Банк чекає запиту від торгової точки/сайту на списання заблокованої суми;
3) якщо запит на списання надходить в зазначені терміни — кошти списуються з рахунку та операція вважається успішною, якщо ж ні — кошти розблоковуються на рахунку.

Якщо ж Ви не отримали послугу, за яку сплачували, але сама оплата пройшла та кошти списались — можливо зафіксувати запит на оскарження за зверненням до банку.

Не хотіли б залишатися осторонь та маємо бажання допомогти, а тому просимо надати нам в приватні повідомлення дані Вашої дружини (контактний номер телефону або ідентифікаційний код).
Будемо вдячні за зворотній зв’язок.

З повагою та турботою,
@RaifHelp
slava1973 5 серпня 2024, 13:01
При поповнення приватної карти готівкою 19 липня 2024 року виникла помилка в терміналі. Видало на екран суму до зарахування, потім термінал перестав працювати.
Зателефонуван на гарячу лінію, описав ситуацію, запитали які купюри були та яка іхня кількість .(при поповненні краще записувати купюри та іх кількість, а можливо і серейні номери купюр). Прийняли спірну заявку, яку пообіцяли вирішити на протязі 3−14 діб. Зателефонував 2 .08.2024 поцікавитися, яка доля мойого запита, відповіли, що ще не вирішена. Після ще одного дзвінка на гарячу лінію кошти частково зарахували.
Сума зарахування дещо відрізнялась від тієї, що видало на екран при поповненні.
Це вже другий такий випадок з поповненням.
Доходжу до висновку, що процес поповнення потрібно знімати на камеру і записувати купюри… Оцінка обслуговування персоналом відділення ніяк не відноситься до роботи термінала.
Райффайзен Банк
Відповідь банку
5 серпня 2024, 13:09
Вітаємо.

Нам щиро шкода, що склалась така ситуація та це вплинуло на Вашу думку про Банк.

Якщо операція поповнення проводилась в банкоматі Райфу — при розгляді запитів на оскарження співробітниками банку детально перевіряється кожна операція — в тому числі переглядаються записи камер та перераховуються залишки в банкоматі. При успішному завершенні розгляду, на рахунок зараховується саме та сума, яка буде фактично зафіксована під час збою.

Не хотіли б залишатися осторонь та маємо бажання допомогти, а тому просимо надати нам в приватні повідомлення Ваші дані (контактний номер телефону або ідентифікаційний код).
Будемо вдячні за зворотній зв’язок.

З повагою та турботою,
@RaifHelp

Курс валют в Райффайзен Банк

Валюта Купівля Продаж
EUR 43.2 44.18
USD 41.55 42.2
Всі курси банку

Курс валют в Райффайзен Банк

Валюта Купівля Продаж
EUR 43.2 44.18
USD 41.55 42.2
Всі курси банку
Головна / Банки України 🏦 / Райффайзен Банк 💰 / Відгуки про Райффайзен Банк 📝