×
Введіть ваш E-mail
для оформлення передплати:
Підписатися
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Уважаемый Андрей!
У додатку до оформення підписки
ви можете також отримувати:
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Повернутися на сайт
×
Отримуйте по E-mail найголовніші
фінансові новини України і світу:
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Повернутися на сайт
Курс валют в Райффайзен Банк
Валюта | Купівля | Продаж |
EUR | 42.6 | 43.55 |
USD | 41.1 | 41.58 |
Всі курси банку |
SMARTRAVEL
Проаналізуємо Ваше питання та надамо відповідь.
З повагою та турботою,
@RaifHelp
З повагою та турботою,
@RaifHelp
Коментарі (1)
Блокування пенсійної банківської картки
Нам дуже прикро, що Ви отримали негативний досвід. Проте, ми готові розглянути питання у індивідуальному порядку та надати коментарі з приводу блокування за результатом аналізу ситуації.
Тому, ми написали Вам у приватні повідомлення для можливості отримання необхідних даних для аналізу обставин.
З повагою та турботою,
@RaifHelp
Коментарі (1)
Немогу восстановить карту
Эпопея идет досихпор, выехать в Запорожье нет возможности, т.к. отец болен и банально не высидит сутки в машине, удовольствие туда и обратно 24 000 грн, которых нет, доверенность оформить невозможно, нотариусов нет да и с ген доверенностью оказалось отца везти все равно надо. Предложили оформить карту онлайн и будет автоматом подписана угода, но и тут палки в колеса — Дия+ид паспорт, которого у деда нет конечно же, и сделать на окупированой территории невозможно.
Операторы не реагируют на сложные обстоятельства в стране, кого волнует чужое горе, дело понятное. Правда одна девушка пообещала помочь, зарегистрировала заявку к оператору уровня выше, но конечно же никто не перезвонил, а теперь и не перезвонит тк Россия потушила украинскую связь.
Итог — деньги заработанные отцом лежат мертвым грузом, помочь ничем не можем, ешьте траву или по мусорниках побирайтесь, дело ваше.
Дуже прикро, що ми не змогли задовольнити Ваших потреб в обслуговуванні повною мірою.
Ми хотіли б розібратись та допомогти у вирішенні цієї ситуації, а тому просимо написати нам в особистих повідомленнях Ваші дані: ідентифікаційний код власника рахунку та номер телефону, з якого він звертався до Інформаційного Центру.
З повагою та турботою,
@RaifHelp
Написати коментар
Ткаченко Геннадий ДемьяновичЧому немає до цього часу коштів на картці Є-підтримка, яка знаходиться у банку.
Прошу надати мені ґрунтовну відповідь, чому я до цього часу не отримав допомогу від держави у розмірі 6500 грн як офіційно працюючий пенсіонер у 2021 році, на якого була подана звітність за 4 квартал 2021 року.
Я зареєструвався належним чином на веб-сайті «Дія» і вказав цей банк, де у меня є також зарплатня картка. У мене серед переліку карток банку після реєстрації у «Дії» з’явилась картка Е-підтримки, на яку повинні були перерахувати гроші, але до сих пір їх немає, хоча у ЗМІ було повідомлення, що всім, хто подав відповідну заявку, гроші остаточно вже перерахували. Якщо б були якісь ускладнення з перевіркою, тоді б картка взагалі не з’явилась би.
Ми розуміємо, що ці кошти не були б для Вас зайвими, тим паче у такий складний час. Проте хочемо звернути Вашу увагу, що дані виплати надаються Міністерством Економіки, а не самим Банком. Наразі, дійсно, такі ситуації можуть траплятися у зв'язку з тим, що Міністерству не вистачило фінансування. Зараз це питання знаходиться на розгляді, потрібно очікувати, подібних звернень наразі дуже багато, але до Банку кошти не надходили.
Банк зараховує кошти день в день, або не пізніше наступного дня після отримання коштів, якщо кошти надійшли в операційний час Банку.
Якщо користуєтесь Райффайзен Онлайн, перевіряти наявність зарахування можете у розділі «Рахунки» системи. Як тільки кошти на рахунок надійдуть, вони будуть відображені у виписці рахунку єПідтримка.
З повагою та турботою,
@RaifHelp
Коментарі (3)
открытие карт без разрешения клиента
Если за вами не следить, то можно в один прекрасный день проснуться, а у меня будет открыто сотня карт.
После обращения в банк с этой проблемой неизменно слышу — извините, я не заметила.
Достал Ваш непрофессионализм.
Дуже прикро, що ми не змогли задовольнити Ваших потреб в обслуговуванні повною мірою.
Ми хотіли б розібратись та допомогти у вирішенні цієї ситуації, а тому просимо уточнити в особистих повідомленнях Ваші дані (ідентифікаційний код або номер телефону) та яким саме чином Ви звертались до Банку (телефонним дзвінком, у чаті або у відділенні?
З повагою та турботою,
@RaifHelp
Коментарі (2)
Райффайзен банк, не тот уже
Раньше для меня это был один из лучших банков в Украине, на данное время неприятная ситуация и непонятные подводные камни, что снижает оценку в целом на 0.
Дуже прикро, що ми не змогли задовольнити Ваших потреб в обслуговуванні повною мірою.
Ми хотіли б розібратись та допомогти у вирішенні цієї ситуації, а тому просимо написати нам в особистих повідомленнях Ваші дані: ідентифікаційний код, номер телефону, з якого Ви звертались до Інформаційного Центру та адресу відділення, де Ви отримали консультацію щодо погашення кредитної карти.
З повагою та турботою,
@RaifHelp
Написати коментар
Поверніть мої кошти!
Для можливості аналізу ситуації та налання коментарів ми написали Вам приватні повідомлення.
З повагою та турботою,
@RaifHelp
З повагою та турботою,
@RaifHelp
Коментарі (3)
Raiffeisen Bank Aval (Райффайзен Банк Аваль) ворует деньги с карточек e-Підтримка
Вчера пришли деньги, а сегодня сняли 10 раз по 350 грн. Якобы абонентская плата за счет за 2019−2021 года. Этот счет ФОПа. ФОП закрыт в 2018 году. А счет они закрыть отказались, тк нет такой технической возможности. Абонентская плата была 0 грн. Я с ними боролась 2 года, потом устала и подумала, пусть будет, раз все равно его не закрыть, а обслуживание бесплатное. А теперь меня ждал такой сюрприз. Вернуть деньги не спешат. Это мне напоминает Приватбанк, когда моему мужу заблокировали карточку. Оказалось за неоплаченый штраф ПДД. А потом выяснилось, что штраф оплачен сразу же, те 6 месяцев назад. Но муж на кассе оказался без денег, потом надо было провести расследование, тк не было понятно, почему заблокирован счет, найти эти квитанции (к слову оплаченные через Приват), выслать их судебному приставу, потом ждать и потом все разблокировали.
Ви вже звертались сьогодні до нашої підтримки в інших соц мережах та ми повідомили, що передали Ваш запит для уточнення та контролю нашим менеджерам.
Просимо очікувати надання відповіді.
З повагою,
@RaifHelp
Коментарі (2)
Ігнорування клієнта
ТОВ оформили кредит в Райффайзен Банк, аирішили його достроково закрити в лютому 22 року. Наш менеджер надала рахунок для закриття ми внесли кошти і все «чудово»
Але через 5 місяців приходить інформація з іншого банку що к нас просрочка
Коли я почала розбиратись що це, то мені 3 дні на гарячій лінії кажуть що ми передзвонимо і все…
Ні розяснення, ні смс не надходило
Мене навіть не перенабрали
Таке відчуття що банку не цікаві його клієнти
Дуже прикро, що ми не змогли задовольнити Ваших потреб в обслуговуванні повною мірою.
Ми хотіли б розібратись та допомогти у вирішенні цієї ситуації, а тому просимо написати нам в особистих повідомленнях Ваші дані (код компанії, Ваш номер телефону для зв'язку) та з якого номеру Ви номеру Ви зв'язувались з інформаційним центром.
З повагою та турботою,
@RaifHelp
Написати коментар
Райф не виконує рішень суду
https://reyestr.court.gov.ua/Review/104912955
Райф не виконуе постанов суду майже примусово за виковчим листом, кажуть класти вони хотіли на закон, бо у них міцні «зв'язки» у Верховному суді та в офісі Президента, також в офісі Генпрокурора і «вони все порішають» і зроблять ухвали у Верховному суді, такі як їм надо і коли надо (навіть за день-два)! Також бахвалятся зв’язками у НБУ, до речи НБУ теж не поспішає виконувати постанову виконавця (тож висловнюваня про «міцні зв’язки» не жарт …
Ми також передали всі документи ЗМІ, оскільки отримували погрози …
Згодом буде ясно про їх вплив, коли побачемо як вони «вирішують питання»
І це Банк який на росеі справно плать до бюжету (це гроші які йдуть на ракети, які до нас прилитають), також на росеі вони справно все виконують!
Я не впевненний що Україна заслуговоє на це!
Ми розберемось в Вашому питанні та надамо коментарі.
З повагою та турботою,
@RaifHelp
Інформація, викладена Вами у коментарі, не відповідає дійсності. Як Вам відомо, розгляд судової справи за Вашої участі наразі ще триває в судових інстанціях, тому належна оцінка всім аргументам сторін буде надана судом під час розгляду справи.
З повагою,
@RaifHelp
Коментарі (9)
Не задоволені роботою валютного відділу Райфайзен банку Аваль.
НЕ одноразово подаємо запит щодо платежу, який так і не поступив на наш рахунок.
16.05.2022р. з поточного рахунку ФОП в євро, відкритому у Райффайзенбанк, був здійснений платіж на суму 1000 (одна тисяча) євро на особисту валютну картку.
Банк отримувача повідомив про те, що переказ іноземної валюти з поточного рахунку ФОП (2600) на поточний рахунок цієї ж ФО (2620) заборонений (абзац 2 пункту 113 постанови Правління НБУ 5 від 02/01/2019), тому платіж було повернуту назад на рахунок, відкритий у Райффайзенбанк (підтвердження про повернення було надано).
Але ці кошти так і не з’явились на рахунку Райфайзен.
Не одноразово звертались до валютного контролю, відправляли листи в банкінгу.
А рішення цього питання так і не відбулось, яке триває вже понад 40 днів.
Прохання розібратись чому не вирішується це питання і де зависли ці гроші?
Дуже прикро, що ми не змогли задовольнити Ваших потреб в обслуговуванні повною мірою.
Ми хотіли б розібратись та допомогти у вирішенні цієї ситуації, а тому просимо написати нам в особистих повідомленнях Ваші дані (ідентифікаційний код) та з якого номеру Ви номеру Ви зв'язувались з валютним відділом.
З повагою та турботою,
@RaifHelp
Написати коментар
Некорректное списание денег, отвратительное обслуживаниее
Ми розберемось в Вашому питанні та надамо коментарі.
З повагою та турботою,
@RaifHelp
Кредитні картки передбачають пільговий період в користування яким у Вас не списуються відсотки. У випадку, якщо Ви не погашаєте використану суму в зазначений період Банк списує відсотки за користування коштами.
Наші кредитні картки, зазвичай, мають відсоткову ставку в розмірі 42%/45%/48% річних, дана відсоткова ставка прописується в договорі з яким Ви ознайомлюєтесь перед оформленням кредитного рахунку та у випадку, якщо умови Вас влаштовують — Ви його підписуєте.
Також, в кредитному договорі вказується про планове погашення та страхування. Щодо планового погашення, обов’язковий платіж складає 5% від суми Вашої заборгованості на день білінгу (25−28 число кожного місяця) та автоматично перераховується з Вашої дебетової картки. Це зроблено для того, щоб кошти вчасно поступали на погашення та не псувалась кредитна історія.
Щодо страхування, умовами цього ж договору передбачено обов’язкове страхування життя Клієнта в страховій компанії. Платіж також є не в фіксованій сумі, а в відсотковому відношенню до заборгованості. При цьому, страховий платіж списується лише в тому випадку, якщо на 1е число календарного місяця по кредитному рахунку була присутня заборгованість. У випадку її відсутності — страховий платіж не списується.
Щодо кредитних канікул, то Банк в березні місяці запровадив його для всіх клієнтів та суть яких була в тому, що ми відмінили планові платежі в березні, щоб знизити фінансове навантажен
Коментарі (2)
Помогите заблокировать мошенника и как вернуть деньги
Ми направили інформацію щодо шахрайства в профільний підрозділ Банку для аналізу та можливості блокування картки. При цьому, самостійно повернути кошти ми не маємо можливості, Вам необхідно звертатись в правоохоронні органи для написання відповідної заяви.
З повагою та турботою,
@RaifHelp
Написати коментар
Обманюють людей на курсі
Нам дуже прикро, що дана ситуація завдала Вам незручності, проте хочемо пояснити чому так спалось. Коли Ви розраховуєтесь карткою або знімаєте готівку в іншій валюті, спочатку блокується орієнтована сума, після того, як банк обслуговування надсилає запит на остаточне списання – сума списується фактично, вона може бути більшою або меншою, в залежності від курсу на дату фактичного списання. На залишку було недостатньо коштів, тому утворюється «мінус».
Курси за картковими операціями знаходяться на сайті Банку: https://raiffeisen.ua/currency, в додатку «Райф Онлайн» вказуються курси на продаж/купівлю між своїми рахунками.
З повагою та турботою,
@RaifHelp
Коментарі (9)
Вільям Шекспір
наше майбутнє. Ми Українці найрозумніші та найпрацюючіші у світі, а останні події показали що й сміливі, в лиху годину здатні згуртуватися та дати відсіч агресору.
Україна стане цивілізованим та найбажанішим кластером фінансових та біржових ринків світу. Їсти і пити хочуть усі.
Але всі надра і створені нами продукти — це наше надбання. Досить його даром віддавати, платіть гідну ціну. Ця війна для нас усіх трагедія, мільйони сімей розлучені, а скількох батьків, братів та чоловіків втрачено?
І в цей хвацький час, сучасні Шейлоки мовчки і зі слиною на губах, не звертаючи уваги на війну, продовжують рвати нашу Україну. Задумайтесь тільки, райфайзен банку є одним із найбільших платників податків рашистів. Скільки він заплатив до бюджету Росії з 2014 року? Скільки ракет та артустановок було профінансовано? Скільки українців постраждало від агресії росії на нашій землі з 2014 року? Шейлоки кажуть, що в Росії це не вони, це інші Шейлоки. Брехня, Шейлок один, але в нього багато доньок.
Шейлоки кажуть, що мільярдні активи євро не так легко вивести, їх потрібно продати або ще якось сховати. Брехня, це війна, Шейлок біситься від запаху свіжої людської крові., він не
відмовиться від можливості доступної здобичі.
Щодо мене. Я розумію, що мій голос у більшому слабкий, але кожен хто прочитає цей пост задумається на частку секунди, а це формує якусь громадську думку. Це наша країна, ми господарі в ній, а не прийшли кравожерні Шейлоки. Указ президента Зеленського про заборону рашистського бізнесу і всіх хто з ним пов’язаний, чомусь не діє на райфайзен банку.
Ми не відмовляємося від боргів, але є закон президента про переведення валютних кредитів у гривневі, його банк ігнорує, тому ми ухвалили рішення на період воєнних дій, гроші спрямовувати на захист батьківщини, а не на знищення українського народу.
Президент Зеленський почитайте, яке місце в Європі було і залишається у лихварів, у нашій країні вони почуваються над державою. Так не повинно бути. Люди головний скарб будь-якої держави, а такі як Українці — це дорожче за будь-яке золото.
Все вище написане — моя особиста думка, ми толерантні, але маю надію, що все стане на свої місця. Наш дух свободи обросте повагою один одному, гідністю за себе та свою, рідну, неповторну та багату Батьківщину.
Перш за все, дякуємо Вам за очікування відповіді.
Ми проаналізували Ваші попередні звернення з питання можливості перерахування валютного кредиту у національну валюту. На жаль, ми не можемо надати такої послуги, про що неодноразово інформували Вас. Сподіваємось на Ваше розуміння.
З повагою та турботою,
@RaifHelp
Коментарі (3)
Некачественное обслуживание
Ответ меня вообще убил: не надо было вам слать никакой запрос, ваш нотариус сам должен нам позвонить… Очень разочарована банком, за пол года не могу добиться ответ на запрос о наследстве. Позор банку и его нерадивым сотрудникам!
Дуже прикро, що ми не змогли задовольнити Ваших потреб в обслуговуванні повною мірою.
Ми хотіли б розібратись та допомогти у вирішенні цієї ситуації, а тому просимо написати нам в особистих повідомленнях Ваші дані (номер телефону з якого Ви звертались та електронну пошту з якої направляли лист).
З повагою та турботою,
@RaifHelp
Написати коментар
Жахлива організація процессів, хамське обслуговування
«Я на вопрос в чем проблема ответила и на какой счёт платит тоже. Дальше Вам решать.
И конечно простите, но такие элементарные вопросы не думала что нужно разжёвывать. Нужно разделять ФОП и физ счета и кредиты. Так всегда было и будет. И это зависит не только от банка.»
І от я тепер сиджу, маю гроші, маю намір оплатити, але не можу. Точніше можу, але для цього мені треба кудись їхати, заводити гроші на рахунок ФОП, платити відсотки за банківську операцію за поповнення рахунку, платити відсотки податків за надходження грошей і аж потім платити по всіх трьох рахунках… От таке «елементарне питання».
Дуже прикро, що ми не змогли задовольнити Ваших потреб в обслуговуванні повною мірою. Ми хотіли б розібратись та допомогти у вирішенні цієї ситуації, а тому просимо уточнити Ваші дані (ідентифікаційний код або номер телефону) в особистих повідомленнях та до якого саме відділення Ви звертались?
З повагою та турботою,
@RaifHelp
Написати коментар
Райффайзен Банк — мошенники.
Когда я пояснила сотруднице банка, что хочу простую карту для выплат, то мне якобы оформили карточку без всяких скрытых платежей, без ежемесячного обслуживания, без заморочек и не нужных комиссий. Мне дали договор, а карточку сказали через 10 дней прийдёт СМС на её получение и потом её заберёте. Дали логин и пароль от личного кабинета. Качественной информации с рассказом какие бывают карты, какие условия обслуживания их, что мне выбрать и почему сотрудница мне не предоставила. На мой телефон пришла СМС об открытии счёта как я думала, но это был «бонус-сюрприз» от банка, о котором мне не сказали. А СМС об открытии счёта, о котором я просила, на который дали договор мне не пришла. О «бонусе сюрпризе» я напишу ниже.
В банке договор я не читала, так как у меня проблемы со зрением и бывают спазмы, что я не вижу текст. К тому же, там было много людей и я понадеялась на порядочность сотрудницы Розсохи Марии Игоревны, которая оформила договор.
Дома я начала читать договор и обнаружила, что мне оформили карту Visa Gold АТВ. В договоре полных условий обслуживания карты нет, я понимаю лист бумаги и краска на него, стоят огромных денег для банка.
Я понадеялась на порядочность банка, к договору мне прикрепили буклетик с информацией о карте Райфкарта+ Visa Gold. Когда я прочитала буклетик с условиями обслуживания карты, то была в шоке — это не для меня пенсионерки, живущей на пенсию чуть выше минималки.
И про «бонус-сюрприз» от Райффайзен банка! Оказывается, я открыла не только счёт в банке, но и оформила депозит «Универсальный+». Про депозит я не вела разговор, в моём случае это смешно. И мне сотрудница не сказала, что «бонусом-сюрпризом» к открытию счёта в банке, я вам сделаю открытие депозита!
В договоре на депозит суммы, которую я туда скажем так поклала не было. В личном кабинете депозитная карта есть, а суммы нет. Очень странно, держала давно депозиты в Приват банке, то там в договоре была указана сумма депозита. В личном кабинете была указана тоже сумма депозита. А тут договор есть, а суммы нет!
Третий момент, логин и пароль от личного кабинета мне дала сотрудница банка. Это уже даже не смешно. Насколько я понимаю, то я должна его придумать, знать и иметь к нему доступ!
Когда я пошла в отделение банка, где заключала договор, то:
1) По депозиту мне сказали, что это стандартная процедура, не обязывающая вас ни к чему, пусть себе висит. Если это так, то клиенту надо про такие вещи рассказывать сразу на месте и он пусть сам решает надо ему такие услуги или нет.
2) По недопустимым для меня условиям обслуживания карточи Visa Gold АТВ.
Когда я показала буклетик прикреплён к моему договору, с информацией про карту «Райфкарту+ Visa Gold», то мне сотрудница пояснила, что это рекламка, не обращайте внимания. У вас другие условия обслуживания карты. Вопрос, если это не мои условия обслуживания карты, то зачем мне их прикреплять? Почему мне не прикрепить мои условия обслуживания?
Сотрудница банка дала мне документ «Тарифні моделі пакетів послуг для фізичних осіб» від 25.05.2022р. В этом документе есть два вида продукта «Райфкартка» и «Райфкартка+».
Не могу тут на сайте привести весь документ для ознакомления, но коротко скажу. В «Райфкартке» тип картки Wisa Reward и свои условия обслуживания. В «Райфкартке+» тип картки Visa Gold и соответственно свои условия обслуживания. Ознакомившись с условиями, я поняла, что условия «Райфкартка» мне подходят, другого продукта условия мне не подходят.
Когда я сотруднице банка сказала, что у меня договор на карточку Visa Gold АТВ и мне это не подходит, но она мне показала условия типа картки Visa Reward и говорит, что мол у вас будут такая карточка. Это как, в договоре чётко написан вид карточки, а по факту будет другой вид карточки?
В моём личном кабинете карточка не активна, но на ней видна надпись Visa АТВ. Но у типа карточки Visa Reward есть подвиды карт и в том числе есть подвид Visa АТВ. И у типа карточки Visa Gold есть под-виды карт и в том числе подвид Visa АТВ. Если из документа видно, что у обоих карт есть подвиды карт Visa АТВ, то как узнать 100% какая моя?
Почему в договоре чётко не написать у вас «Райфкартка», тип картки Visa Reward, подвид Visa АТВ и написать условия обслуживания карты?
3) Про пароль от личного кабинета, то есть специфику его выдачи, забыла спросить, когда ходила в банк.
4) На вопрос, как закрыть счета в вашем банке и разорвать договор, и получить справки о закрытии счётов, мне сказали, что такие справки мы вам не дадим, так как вы не пользовались счетами. Звоните на горячую линию и с ними всё выясняйте.
Как я потом поняла это враньё.
Я позвонила на горячую линию Райффайзен банка 0800500500 и пояснила ситуацию:
1) По карточке Visa Gold АТВ что у меня прописана в договоре, оператор мне пояснила, что у вас будет не Visa Gold АТВ как указано в договоре, а виза Visa Reward, так что не надо беспокоиться. Фантастика, договор на один вид карты, а будет якобы другой вид карты.
2) Оператор на горячей линии, на вопрос о закрытии счетов в их банке и получении справок, что я ничего не должна банку, сказала, что справку по основному счёту как закроют, можно получить через две недели, но платно за 50грн. А по закрытию депозита сколько будет стоить справка я не поняла. Наверное тоже хотят 50грн. (Хотя у других банков эта услуга бесплатно). Вывод враньё сотрудника банка Райффайзен отделения «Гірник» Розсохи Марии Игоревны по поводу закрытия счетов.
3) Оператор на горячей линии банка на мои претензии по незаконному открытию депозита, предложила его закрыть! Я согласилась, она его якобы закрыла и сказала через 13 дней он будет ПОЛНОСТЬЮ закрыт и можно будет получить справку о его закрытии в том отделении банка, где его мне открыли. Его что сложно закрыть сразу и получить документ в отделении банка на следующий день?
Постскриптум № 1
.
А вот развод от Райффайзен банка одной знакомой. Были ли ещё такие разводы клиентов от банка не знаю. Моя знакомая 17.06.2022р пришла и попросила оформить помощь и открыть ей карту. Ей сказали, что надо на карту положить 300грн и ими можно будет потом пользоваться скажем в магазине, в том же АТБ. Она конечно была не довольна этим условием, но куда деваться нужна помощь, дочка ей дала 300грн.
Она оформила карту, получила договор и на следующий день пошла с картой в АТБ. (Тут маленькое пояснение, как я потом выяснила в банке кому то давали карты сразу, а кому то как мне, сказали потом. Почему так не знаю). Так вот, моя знакомая пошла на следующий день в АТБ делать покупки и хотела рассчитаться картой Райффайзен банка, на которой должно быть 300грн, но оказалось, что там пусто! Пенсионерка в шоке, давление, караул обманули.
Когда она зашла в личный кабинет, то поняла в чём дело. Оказалось, что ей открыли «бонусом-сюрпризом» как и мне депозит «Универсальный+» и 300грн лежит не на основной карте что ей открыли, а на депозите! Естественно про депозит она не знала что ей откроют, а так же что ей покладут 300грн не на основную карту, а на депозит.
20.06.2022р её внучки муж пошёл разбираться в банк и с ругатнёй не знаю подробностей, забрал деньги и закрыл депозит. Карту для выплат на помощь решили закрыть после получения помощи.
Постскриптум № 2.
Самое главное! Когда я разобралась во всех нюансах получения помощи, то выяснилось, что никакой А-банк, ни Райффайзен банк для получения помощи не нужен. Счета открытия в этих банках не нужны. В интернете есть официальный ресурс Министерства социальной политики Украины https://aid.edopomoga.gov.ua/ зайти на который можно как со смартфона, так и с компьютера, заполнить там нужную информацию и ввести IBAN номер карточки куда получаешь пенсию. Ведь все пенсионеры имеют карточку куда получают пенсию! Блин всё просто, причём тут А-банк и Райффайзен банк.
Я конечно понимаю, ни один сотрудник банка такую информацию не предоставит пенсионеру.
Просьба к руководству Райффайзен банка.
1) Прошу вас, дать распоряжение руководителю отделения «Гірник» выдать мне справку о закрытии счёта на депозит БЕСПЛАТНО, так как считаю его мне навязали мошенническим образом.
2) Из выше приведенной мной информации и фактов дать мне окончательный официальный ответ, какая у меня будет карта.
Дуже прикро, що ми не змогли задовольнити Ваших потреб в обслуговуванні повною мірою.
Ми хотіли б розібратись та допомогти у вирішенні цієї ситуації, а тому просимо написати нам в особистих повідомленнях Ваші дані (ідентифікаційний код або номер телефону).
З повагою та турботою,
@RaifHelp
Перш за все, ми б хотіли ще раз вибачитись за незручності, які виникли в процесі Вашого обслуговування. Згідно отриманої інформації, Ваш запит було вирішено в телефонному режимі з нашими менеджерами.
З повагою та турботою,
@RaifHelp
С сотрудницей банка, которая мне позвонила, прояснили все моменты, по которым у меня были претензии.
1) Я выяснила, что карту СПАСИБО мне оформили с нормальными условиями обслуживания. Но просьба к банку от меня и думаю всех ваших клиентов, составлять договор так, что бы там была вся информация о продукте банка. А также не надо, как в моём случае к договору цеплять буклеты с другими продуктами банка, что бы потом не было недоразумений.
2) Просьба к руководству банка, пусть сотрудники отделений рекламируют или навязывают ДОПОЛНИТЕЛЬНЫЕ продукты устно. Если клиенту информация интересна, тогда потом оформлять договора. То, что было в моём случае, слепили в договор две услуги и не проинформировали меня про это, назвать оплошностью отдельного сотрудника нельзя. Это хитрость маркетолога составлявшего договор, надеюсь не банка.
3) Насчёт пароля от личного кабинета, который выдала сотрудница банка. На горячей линии спасибо мне объяснили, что это временный пароль пока я не сменю его сама. Было бы замечательно, если бы такую информацию давали непосредственно в отделении банка.
4) Я просила у руководства банка бесплатную справку о закрытии депозита. Спасибо оформили быстро, завтра заберу.
5)Хотелось бы, что бы в отделениях банка клиентов не обманывали и давали правдивую в полном объёме информацию.
Коментарі (3)
Шахраї. 5354 3230 5654 2316 Леонтович Іван Миколайович
Зазначена карта не належить Банку. Рекомендуємо звернутись до правоохоронних органів для написання заяви.
З повагою та турботою,
@RaifHelp
Коментарі (4)
Не здатні пояснити некоректність своїх даних у довідці
На питання в тому ж Райф-онлайн, чому суми не узгоджуються, мені не відповіли — просто ігнор у відповідь.
Тому досі не зрозуміло, або працівники банку не вміють рахувати, або банк здійснює розрахунки за алгоритмом, який відомий тільки йому. Якщо дані вказані правильно, то поясніть, будь ласка, як вийшло так, що від 1250.71 відняли 19.5% і отримали 1075.98?
Також додаток не надсилає повідомлень, коли надходить відповідь від працівника у чат. Враховуючи час відповіді від банку, дуже незручно пів-дня заходити у додаток, щоб перевірити, чи відповіли мені чи ні.
Для можливості проведення аналізу ситуації ми написали Вам у приватні повідомлення.
З повагою та турботою,
@RaifHelp
Коментарі (3)