Мінфін - Курси валют України

Встановити

Відгуки про Райффайзен Банк

×

Введіть ваш E-mail
для оформлення передплати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!


Уважаемый Андрей!

У додатку до оформення підписки
ви можете також отримувати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
×

Отримуйте по E-mail найголовніші
фінансові новини України і світу:

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
Підписатися
Для того, щоб залишити відгук, потрібно увійти або зареєструватися
Maxwe11 15 серпня 2022, 20:55
Цього відгуку могло б і не бути, але терпіння вже немає. Почнемо з того що при відкритті рахунку ФОП вам нав’яжуть супер-дупер преміум пакет для ФізОсіб за 200−600грн на місяць. Так от ви маєте повне право відмовитися від цього пакету!
А ще не дай Боже вам отримувати валюту на ФОП рахунок в Райффайзен банку. Навіть на простій операції обміну з вас вижмуть приховану комісію в 30+копійок/$ не дивлячись на те, що за ви платите банку за обслуговування.
В банку заявляють, що продають валюту на міжбанку, курс на міжбанку 36.9.грн/$, але ви можете продати валюту в Райффайзен банку тільки по курсу НБУ 36.5686грн/$, заявки з більшим курсом банк нахабно відхиляє! Якщо вам недостатньо плати за обслуговування то підніміть її, але дайте клієнтам можливість продати валюту за ринковим курсом 36.9.
Райффайзен Банк
Відповідь банку
16 серпня 2022, 8:59
Доброго дня!
Дуже прикро, що ми не змогли задовольнити Ваших потреб в обслуговуванні повною мірою.
Ми хотіли б розібратись та допомогти у вирішенні цієї ситуації, а тому просимо уточнити в особистих повідомленнях Ваші дані (ідентифікаційний код або номер телефону) та яким саме чином Ви звертались до Банку (телефонним дзвінком або у відділенні?)

З повагою та турботою,
@RaifHelp
myna 9 серпня 2022, 16:13
Тернопіль
Придбав картку Райфайзен АТБ. При спробі зареєструвати онлайн, пройшов повну ідентифікацію через дію. Отримав смс /Shanovnyi klient, vash nomer pidkliucheno v iakosti finansovogo nomeru. V razi vynyknennia pytan: 0800500500/. В кінце кінців сайт банку видав попередження про неможливість активувати картуі запропонував звернутися на 0800500500, щоб записатися в відділення. Натомість у відділенні після перевірки паспорту та інн заявили що вони не можуть зареєструвати придбану АТБ картку, що триває перевірка.
Мобильний додаток не допустив до реєстрації — технічна помилка щоразу виникає.Якк відписав інший клієнт АТБ з карткою райффайзен Таким чином банк росповсюджує продукт без підтримки
Райффайзен Банк
Відповідь банку
9 серпня 2022, 16:16
Доброго дня!
Дуже прикро, що ми не змогли задовольнити Ваших потреб в обслуговуванні повною мірою.
Ми хотіли б розібратись та допомогти у вирішенні цієї ситуації, а тому просимо написати нам в особистих повідомленнях Ваші дані: ідентифікаційний код власника рахунку та номер телефону, з якого Ви звертались до Інформаційного Центру.

З повагою та турботою,
@RaifHelp
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
bodyabs22 9 серпня 2022, 9:02
я знімав в банкоматі 1000гр дало 500гр чек дало 1000гр гроші неповертають вже 5 місяців
Райффайзен Банк
Відповідь банку
9 серпня 2022, 9:08
Доброго дня!
Дуже прикро, що ми не змогли задовольнити Ваших потреб в обслуговуванні повною мірою.
Ми хотіли б розібратись та допомогти у вирішенні цієї ситуації, а тому просимо написати нам в особистих повідомленнях Ваші дані: ідентифікаційний код власника рахунку або номер заяви на оскарження суми.

З повагою та турботою,
@RaifHelp
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
khvorost 6 серпня 2022, 18:59
Как сообщает НАЗК, главу наблюдательного савета Райфа ЯНУШЕВСЬКИЙ Лукаш Януш ожидают санкции, как указано на сайте НАЗК за — «власники, керівники (члени керівних органів) компаній будь якої форми власності, які здійснюють діяльність у фінансовій сфері (банки, страхові компанії, тощо) які матеріально, фінансово або у будь який інший спосіб підтримують дії, що підривають або загрожують територіальній цілісності, суверенітету та незалежності України.»
https://sanctions.nazk.gov.ua/en/sanction-person/6552/
Райффайзен Банк
Відповідь банку
7 серпня 2022, 8:57
Доброго дня!
Райффайзен Банк Україна є частиною міжнародної банківської групи RBI, яка засудила війну в Україні з перших днів. Керівництво групи заявило, що переглядає свою присутність у Росії. На жаль, заважаючи на специфіку банківської галузі, для банків практично неможливо припинити роботу в будь-якій країні в короткостроковій перспективі через складне банківське регулювання.
Всі банки групи працюють у відповідності до місцевого та міжнародного законодавства щодо санкцій. Raiffeisen Bank International рішуче засудив вторгнення РФ до України та надає гуманітарну допомогу для підтримки України та українців: підтримує гуманітарну місію Червоного Хреста, допомагає біженцям у Польщі, Румунії, Чехії, Словаччині, Угорщині, Австрії та інших країнах.
З повагою та турботою,
@RaifHelp
Vincent101 5 серпня 2022, 21:33
Хотів придбати майно, яке було на продажу у банку, при підготовці документов виявилось що все нерухоме та рухоме майно заарештовано, на питання коли можно буде завершити купівлю, співробітник сказав що спитайте за пару місяців.Щодо підстав ніби то арештовано в рамках виконавчого провадження.

Добре що не пререрахував кошти!
Райффайзен Банк
Відповідь банку
6 серпня 2022, 8:59
Доброго дня!
На даний час Райф є одним із найнадійніших банків у країні.
Для можливості аналізу ситуації написали Вам у приватні повідомлення.
З повагою та турботою,
@RaifHelp
18.06 оставил отзыв о банке. О том что нет никакой обратной связи и работы с клиентом. В итоге со мной связались у них моментально заработал е-маил. Но они даже не пытались решить вопрос, а просто написали извинения «На жаль, з технічних причин ми не змогли своєчасно надати Вам відповідь. Якщо Ваше питання актуальне та потребує вирішення, просимо Вас написати нам в чаті системи „Райффайзен онлайн“ або продублювати запит тут. Приносимо вибачення за завдані незручності.» Вы что там смеётесь над людьми мой вопрос актуален 3 мес уже. Зачем мне это писать когда в истории переписки есть вопрос и есть документы которые я приложил. В итоге я написал ответ и вот чудо :«Шановний клієнте, повідомляємо, що наразі канал наших комунікацій через електронну пошту тимчасово недоступний. Перепрошуємо за незручності. Якщо Вам потрібна допомога, будь ласка, зверніться в наш Інформаційний центр або напишіть нам особисті повідомлення в соціальних мережах. Дякуємо за розуміння! Разом з Україною" вот такая связь и работа с клиентом :)
Райффайзен Банк
Відповідь банку
2 серпня 2022, 9:00
Доброго дня!
Перш за все, дякуємо Вам за тривале очікування відповіді.
На даний час електронна скринька info@raiffeisen.ua, дійсно, тимчасово не працює для звернень. Саме тому, ми надали інформацію про доступні канали комунікації. Отримали Ваше звернення та на даний час працюємо з ним. За формування результату обов'язково надамо Вам відповідь.
З повагою та турботою,
@RaifHelp
Проблема вирішена
kolnata2912 1 серпня 2022, 16:38
Відділення за адресою: Херсон, пр-т Незалежності, 53
Здравствуйте!
Сложилась очень неприятная ситуация с Райффайзен банком. У меня в этом банке есть счёт для детских выплат и депозит.
Я переселенец из Херсона, уехала в другую страну, чтобы спасти себя и детей, моя мама оформлена как ЧП, помогала мне деньгами, но для райффайзена это оказалось большой проблемой.
25.05 мне пришло смс, чтобы я предоставила информацию кто и откуда мне присылает деньги на счёт?
Я отправила все выписки, квитанции, и уточнила, достаточно ли этих документов, оператор РО сказала, что если что-то будет нужно, они со мной свяжутся.
После чего я начала дальше пользоваться своим счётом.
В начале мая мне мама прислала 10тыс и 15тыс, для того чтобы открыть депозит универсальный, чтобы доступ к деньгам был всегда, так как она осталась на оккупированной территории и боится за деньги. Но для райфа это стало большой проблемой!!! Спустя 2 мес все было хорошо, и тут 28.07 приходит смс, что все ваши счета заблокированы, для разблокировали предоставьте документы происхождения денег у всех, кто вам их отправлял. Я просто шокирована таким халатным отношением банка!
Я сама в нем проработала 10лет, и такого не ожидала! Мало того, что оператор РО ничего не сообщил за 2 мес, ведь если бы связались со мной, то возможно этого блока и не было, так и оператор ИЦ неправильно проконсультировал!
Райффайзен заблокировал мой счёт для детских выплат, на каком основании и праве, они умалкивают. Но для того, что я могла пользоваться деньгами, мне нужно предоставить ряд документов, и это в такое тяжёлое военное время!
Выписки официальные им не подходят, декларации им тоже не подходят, такое ощущение, что банку просто плевать на своих клиентов! Закрыть счёт можно только приехав лично в отделение… Вы серьёзно??? Вы самые первые закрыли отделения в Херсоне, и уволили сотрудников через месяц!!! Разве так должен вести себя банк?! Разочарованию просто нет гра, да ещё и деньги свои забрать просто нереально!
Никому не советую этот банк! Обходите 10й дорогой!
Райффайзен Банк
Відповідь банку
1 серпня 2022, 16:40
Доброго дня!
Для можливості аналізу ситуації написали Вам у приватні повідомлення.
З повагою та турботою,
@RaifHelp
Vikki66 30 липня 2022, 10:36
Відділення за адресою: Чернігів, пр-т Перемоги, 21
Вчора потрібно було отримати зарплатну карту, мене якісно проконсультувала Наталія) І отримала карту досить швидко)
Дякую за таке обслуговування
Райффайзен Банк
Відповідь банку
30 липня 2022, 10:40
Доброго дня! Вдячні за приємні слова та позитивний відгук, щодо роботи наших співробітників. Дякуємо, що Ви з нами.

З повагою та турботою,
@RaifHelp
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
B637598 28 липня 2022, 18:22
Придбав дружині картку Райфайзен АТБ. При спробі зареєструвати її онлайн, виникла помилка. Чи то через дзвінки поступаючі на телефон, чи то через застосунок Дія, де послугу Дія підпис тільки, но активували. В кінце кінців сайт банку видав попередження про підозрілу активність і порадив звернутися в відділення. Натомість у відділенні заявили що вони можуть тільки відкрити нову картку, а придбану АТБ картку порадили активувати, як і раніши, через телефон. На прохання допомогти в реєстраціі картки працівниця банку відповіла що таких послуг вони не надають. Таким чином банк росповсюджує продукт без підтримки.
Райффайзен Банк
Відповідь банку
28 липня 2022, 18:25
Доброго дня!
Нам дуже прикро, що у Вас залишилось негативне враження від користування продуктом.
Ми прагнемо працювати над покращенням надання сервісу, тому написати Вам у приватні повідомлення для уточнення інформації для проведення аналізу ситуації.
З повагою та турботою,
@RaifHelp
innaturbova 28 липня 2022, 11:53
Захотела открыть себе карту АТБ, пробив меня по ИНН менеджер банка сразу увидела, что у меня открыт ФОП. В анкете указала, что пополнять карту буду только со своего ФОП. Отправили доки на проверку, через несколько часов позвонили, сказали, что карту можно получить, но нужно предоставить декларацию доходов ФОП (!) за год. От чего я отказалась, потому что еще впредь с таким не сталкивалась. Свои данные про доход я не буду передавать, т.к. в публичном договоре банк вправе продавать и сливать эту информацию третьим лицам. Мое право вам не передавать данные о доходе всего лишь для покупки кефира в АТБ, а ваше право отказать в открытии счета. Уже насторожило то, что передо мной девушка жаловалась на заблокированную карту, что ей менеджер сказала нести какие-то справки, подтверждающие происхождение средств.

https://raiffeisen.ua/documents/privatnim-osobam-ta-premium-klientam/tipovi-formi

«Банк здійснює обробку його персональних даних на умовах Правил, в тому числі без направлення додаткових письмових повідомлень
здійснює передачу персональних даних Клієнта третім особам (у тому числі за межі України та/або з використанням хмарних технологій, іноземним суб'єктам відносин, або надає доступ до них третім особам)».

Почитав здесь отзывы, уже понятно здесь один из самых неадекватных финмоиторингов. Уж лучше подальше держаться от параноидальных банков.
Райффайзен Банк
Відповідь банку
28 липня 2022, 11:59
Доброго дня! Перш за все, дякуємо за очікування.
Дуже прикро, що ми не змогли задовольнити Ваших потреб в обслуговуванні повною мірою.
Ми хотіли б розібратись та допомогти у вирішенні цієї ситуації, а тому просимо написати нам в особистих повідомленнях Ваші дані: ідентифікаційний код власника рахунку та адресу відділення, до якого Ви звертались.
З повагою та турботою,
@RaifHelp
Halyna098 27 липня 2022, 12:24
Відділення за адресою: Київ, бул. Лесі Українки, 28-А
Перш за все я мушу написати, що НІКОЛИ, НЕ ЗА ЯКИХ ОБСТАВИН НЕ РАДЖУ СПІВПРАЦЮВАТИ З РАЙФФАЙЗЕНБАНК АВАЛЬ!!!
Я думала, що дно пробито в сусідній країні, яка є терористом, але ні в Україні також є мер***ики і приклад Raiffeisen bank (який до речі там ще й продовжує працювати).
Багато не буду писати, лише зауважу, що в них сапорт працює під псевдонімом і тому ви ніколи не доведете того, що вас консультували невірно (а вони там таку маячню пишуть, що просто вражає)! Звичайно ніяких реструктуризацій і канікул немає в них! Довелося залучати юриста та НБУ як наглядача, але Райфф і на них поклав своє фе (у Райфф просто нагло брешуть, даючи непідписані документи без печатки, (немає ніяких розрахунків по кредиту) блокуючи лінки для переходу на сайт з пропозицією «кредитних канікул»), ігноруючи всі запити. Навіть на електронну пошту вже неможна писати, бо вони «не розглядають листи» — треба писати в соц.мережах — каже Райфф! Виникає просте питання — це точно міжнародний банк?! Ну і вишенька на торті — це те, що вони просто не дають довідку про відсутність заборгованності! Тобто вже сплачено все, але їм же треба ще щось надумати, накрутити! Це найгірший банк, з яким я стикалась, тому нікому не рекомендую його і звісно виникає питання як може бути така ме***та в нашій багатостраждальній країні?!
Райффайзен Банк
Відповідь банку
27 липня 2022, 12:30
Доброго дня!
Перш за все, дякуємо Вам за очікування відповіді. Ми постійно працюємо над покращенням надання сервісу та звернувшись за консультацію на офіційних сторінках соціальних мереж Банку або до Інформаційного центру Ви можете отримати достовірну консультацію.
Кредитні канікули не є забов'язанням Банку та у індивідуальному порядку ми готові розглянути можливість надання послуги. Посилання на кредитні канікули не блокується. Подати запит на отримання послуги можна 1 раз на 30 днів.
За запитом у соціальних мережах або Чату додатку «Райф Онлайн» Ви можете отримати швидку консультацію, для опрацювання звернення, що було спрямовано на електронну скриньку Банку необхідно більше часу.
Зокрема, Ви можете замовити довідку про наявність заборгованості за кредитним рахунком за запитом у Чаті «Райф Онлайн» у темі повідомлення просимо вказати «Запит для Анастасії. Мінфін»

З повагою та турботою,
@RaifHelp
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
Kateryna1968 27 липня 2022, 7:04
Відділення за адресою: Київ, вул. Гришка, 6
Здравствуйте! И опять Райфазен банк, как всегда. Пообещали закрыть счет ФОПа. Для этого надо было подъехать в банк с паспортом и получить ключи от электронного кабинета ФОПа, чтобы продать остатки валюты десятилетней давности. В результате, мененжер банка вывалил на стол кучу бумаг для подписи. Одна из них — тарифы, причем без тарифов, а с ссылкой смотри мол на сайте. Напомню, Ваш банк по техничеким причинам более 2 лет не может мне закрыть счет ФОПа. Я не желаю платить за Ваш сервис, он мне не нужен.
И не надо мне его навязывать обманным путем. Просто дайте ключ, продам валюту и закрывайте счет. Жду решения вопроса.
Момент второй: мне предложили компенсацию за многочисленные шалости банка виде брендового рюкзака для компьютера и сказали, что я могу получить его в отделении на Гришка в любое время. Я туда приехала за электронным ключем для кабинета по ФОП и рюкзаком, но ни чего из этого не получила. Попросила отправить Новой Почтой за счет банка, но, как обычно, ни привета ни ответа. Жду решения и хватит врать своим клиентам.
Райффайзен Банк
Відповідь банку
27 липня 2022, 9:32
Доброго дня!
Ваше звернення було передано менеджеру з обслуговування клієнтів, який проаналізує ситуацію та додатково зв'яжеться з Вами. Дякуємо за розуміння.
З повагою та турботою,
@RaifHelp
Проблема вирішена
Юлія Мостіпан 22 липня 2022, 23:45
20.07.2022 року на сайті Wizz air купувала Авіквиток по курсу НБУ 7512 грн.з карти Райфайзен. Через 20 хв після купівлі прийшов квиток, а також рахунок від сайту Wizz air з вартістю квитка в угорській валюті та в гривні згідно курсу та конвертації.Все було б чудово, та через два дні 22.07 заходжу в свій Райфайзен онлайн, а в мене не те що немає залишку, а я ще й в мінусі банк не зрозуміло за що списав ще 2500 грн. Починаю телефонувати до операторів / менеджерів, нащо пішов весь сьогоднішній день, ніхто абсолютно не володіє з працівників компетентною інформацію, їх поясння конвертація тому що 21.07 НБУ змінив курс. Я запитую чому ці кошти просто списались через два дні з рахунку, коли мені прийшов рахунок з підтвердженням по якому курсу я заплатила за квиток, чому банк не повідомляє про подібні речі і чому такі великі кошти списуються навіть без мого відома, це ж крадіжка, нащо відповіді ніхто не дає. Те що оплата була 20.07, а курс змінився 21.07 і чому у мене списалась додаткова сума 22.07 ніхто не пояснює, на мої вимоги повернути суму менеджер банку, у якого просто вичерпались пояснення тому що він сам зрозумів яку нісенітницю несе повідомив, що він запропонував керівництву банку повертнути надлишково списані кошти, адже це не щ винничи дій клієнта сталось, на що йому керівництво відповіло, почекаємо якщо будуть скаржитись тоді побачимо. От тобі і Райфайзен, неправомірно списують кошти, і не повертають.Я просто не знаю до кого звертатись і в які фуха кричати проте що просто в банку крадуть власні кошти і не повертають!
Райффайзен Банк
Відповідь банку
23 липня 2022, 9:03
Доброго дня!
Для можливості проведення індивідуального розгляду ситуації написали Вам у приватні повідомлення.
З повагою та турботою,
@RaifHelp
Полезный комментарий
RaiffaizenAlex 23 липня 2022, 11:13
Прохання перевірити приватні повідомлення. Ми проаналізували звернення та надали відповідь.
З повагою та турботою,
@RaifHelp
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
Fabula 22 липня 2022, 6:29
8 июля 2022 года мною была подана жалоба, что банк без моего разрешения и моего ведома открыл мне депозит. Мне сообщили, что с проблемой разбираются и сообщат результат. Сейчас я обращаюсь узнать результат рассмотрения моей жалобы, а оказывается жалобы и нет. Депозитный счет самостоятельно открылся, я потратила время и силы его закрыть и все счастливы. Банк получил положительную статистику по открытию депозитов, а я головную боль по его закрытию.
Не рекомендую никому работать с банком, сотрудники банка только и ждут как обмануть клиента.
Райффайзен Банк
Відповідь банку
22 липня 2022, 9:10
Доброго дня! Перш за все вдячні за очікування.
Дуже прикро, що ми не змогли задовольнити Ваших потреб в обслуговуванні повною мірою.
На жаль, 12.07.2022 менеджеру не вдалось встановити з Вами зв’язок через мобільний канал комунікації. Проте, маємо бажання відповісти на всі Ваші питання, тому передаємо повторно звернення в роботу менеджеру. Будьте на зв’язку, будь ласка.
З повагою та турботою,
@RaifHelp
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
dimazah30 20 липня 2022, 13:21
В усьому світі DCC працює так:
— ви бачите товар що коштує 100$, але у вас тільки гривнева картка
— ви не хочете мати справу з конвертацією валют, бо на момент покупки у вас заблокують лише приблизну суму, а остаточну суму розрахують через декілька днів (якщо ви купили по курсу 33 і заплатили 3300 грн, а курс зріс до 37, то з вас знімуть 3700 грн)
— щоб уникнути такого продавець пропонує безпосередньо оплатити товар у гривнях. при цьому курс може бути гірше офіційного, але не буде ніяких несподіванок з курсовими коливаннями. наприклад у продавця ціна в гривнях 3400 грн за 100-доларовий товар, хоча курс банку 33 грн.
— ви заплатили 3400 грн і не переживаєте, що завтра з вас знімуть більше, якщо зросте курс банку
Як працює DCC в більшості банків України
…продавець пропонує безпосередньо оплатити товар у гривнях.наприклад у продавця ціна в гривнях 3400 грн за 100-доларовий товар, хоча курс банку 33 грн.
— ви оплачуєте 3400 грн
— наші безмозкі банки примусово конвертують 3400 грн назад у долар по 29.25. отримуємо ціну 116.23 доларів
— 116.23 доларів вони з вас знімають по своєму курсу, наприклад 33, тобто у вас блокують 116.23*33=3835.59 грн
-виходить що за 100-доларовий товар ви заплатили по курсу 38.35

але це ще не все
-якщо курс банку на момент списання зросте до 37 грн, то з вас знімуть 116.23*37=4300.51
Тобто ви, крім того, що переплатили, і ще й не отримуєте впевненості, що списана сума не зросте з курсом у банку.
І банки нічого не роблять, щоб пояснити зарубіжним магазинам, що пропонувати клієнтам оплати в гривнях немає ніякого сенсу, бо сума все одно буде залежати від банківського курсу, а клієнт і ще й заплатить значно більше ніж безпосередньо у доларах.
Безмозкі співробітники банків також брешуть клієнтам про те що немає технічної можливості платити безпосередньо у гривнях.
При чому Райффайзен у СМС підтвердження оплати навіть не пише справжню суму блокування 3835.59 грн, а напише 3400 грн, якщо ви обрали DCC.
Райффайзен Банк
Відповідь банку
20 липня 2022, 13:26
Доброго дня!
Проаналізуємо ситуацію та надамо коментарі.

З повагою та турботою,
@RaifHelp
Полезный комментарий
RaiffaizenAlex 20 липня 2022, 19:45
Доброго дня. Ми вдячні Вам за очікування відповіді. Хочемо пояснити ситуацію: насправді, Банк не отримує користі від проведення операцій на закордонних сервісах, так як ми скасували комісію за конвертацію. Ви праві, коли проводите платіж — сума спочатку резервується з рахунку за курсом платіжної системи картки та є орієнтовною. Фактичний розмір оплати не утримується одразу, у зв’язку з тим, що для опрацювання транзакції потрібен час . Час використовується для того, щоб торгова точка надала підтвердження до банку про успішне остаточне списання коштів на власний рахунок. На превеликий жаль, до цього моменту, ми технічно не можемо утримати остаточну фактичну суму оплати. Зазвичай, для відображення платежу у виписці необхідний термін часу становить 1−3 робочих дні.
Нам прикро, проте, ми не маємо можливості вплинути на роботу сторонніх сервісів, так як вони обслуговуються іноземними банками .
У разі, якщо проведення операцій у описаний Вами спосіб, не є комфортним - ми рекомендуємо спробувати віднайти альтернативи отримання послуг через сервіси, що здійснюють пряму оплату у національній валюті.
З повагою та турботою,
@RaifHelp
6308Shch 19 липня 2022, 15:44
«Клієнорієнтованість» — влучне, але в моєму випадку не суттєве визначення відношення, професионализму та людяності моєї ПМ Гарькавій Лілії (АТ Райф Україна, Оболонське відділення м Київ, очільниця Тимчук Лідія Василіївна — справжній керіиник та лідер команди). За понад 25 років з Банком останні роки з пані Гарькавою та Тимчук — бездоганне обсуговування, чуйність, увага та знання клієнта, підтримка та професійни поради… Й це — лише мала частка того, що я можу сказати як давній клієнт та керівник. Шановне керівництво Банку «Райф Україна» такі люди — найцінніше, що є; ваша гордість та «секрет успіху»! Поздоровляю вас з цим й щіро сподіваюся, що ви цінити та заохочуєте вашіх супер-співробітників! Дякую й з величезною повагою, Валентина Щербініна (з задоволенням відповім на всі запитання Customer Satisfaction, etc)
Райффайзен Банк
Відповідь банку
19 липня 2022, 15:49
Доброго дня!
Дуже приємно отримувати такий позитивний зворотній зв’язок про роботу наших працівників. Дякуємо за довіру та високу оцінку. Будемо раді й надалі співпрацювати з Вами.
З повагою та турботою,
@RaifHelp
lexalexaleha1 19 липня 2022, 0:13
Банк просто ужас. Без объяснения причин 3й мес как заморожен счёт с 50к грн. На мой запрос в чем причина был ответ на горячей линии: на ваш счет наложен арест исполнительной службой после 2х мес качель я связался с исполнителем и он мне ответил что у Вас все ок никаких арестов на вас нет. Позвонил в банк попросил назвать номер решения исполнительной службы и ФИО исполнителя наложившего арест услышал что у них нет не решения ни ФИО. Тогда после разбирательства услышал что арест на мой счёт наложил банк и хочет увидеть откуда у меня средства попросили выслать им доки на е-маил. Доки я происхождение средств я с квитанциями отправил и вот чудо ни ответа ни привета уже мес (номер запиту 529622).и теперь они отключили е-маил и в ответ пишут пишите нам в соц сетях :) чего только в соц сетях. Вообще обратной связи и работы с клиентом они не ведут, а тупо игнорируют и не отдают мои личные средства. Вообще если вы находитесь за территорией Украины то получить что-то невозможно. Не рекомендую на них нельзя рассчитывать не представляю если бы у меня все деньги были у них на счёте за что бы я существовал. Стыдно никогда не связывайтесь с этим банком. Если вдруг сотрудники банка появится желание связаться со мной +380956972863(Вайбер) фин номер не пишу в целях безопасности.
Райффайзен Банк
Відповідь банку
19 липня 2022, 9:01
Доброго дня! Перш за все, дякуємо за очікування.
Дуже прикро, що ми не змогли задовольнити Ваших потреб в обслуговуванні повною мірою.
Ми хотіли б розібратись та допомогти у вирішенні цієї ситуації, а тому просимо написати нам в особистих повідомленнях Ваші дані: ідентифікаційний код власника рахунку та номер телефону, з якого Ви звертались до Інформаційного Центру.
З повагою та турботою,
@RaifHelp
Tamara1980 16 липня 2022, 12:38
Відділення за адресою: Одеса, вул. Дегтярна, 12
Одесса, ул Дегтярная 12,27 отделение.15.07 Отказались выдать перевод Вестерн Юнион в валюте, аргументируя это тем, что я не клиент банка…Хотя передо мной, женщине в очереди выдали перевод в валюте …она тоже не являлась клиентом этого банка…Хамское поведение…Как будто пришёл не в банк, а на привоз в рыбный ряд.Никому и никогда не посоветую этот банк…
Райффайзен Банк
Відповідь банку
16 липня 2022, 12:41
Доброго дня!
Дуже прикро, що ми не змогли задовольнити Ваших потреб в обслуговуванні повною мірою.
Ми хотіли б розібратись та допомогти у вирішенні цієї ситуації, а тому просимо уточнити в особистих повідомленнях Ваші дані (ідентифікаційний код або номер телефону) та приблизний час візиту до відділення?
З повагою та турботою,
@RaifHelp
Проблема вирішена
Людмила Владимировна 15 липня 2022, 17:37
З початком війни я була вимушена залишити домівку в Україні і виїхати закордон. У Вашому банку я отримувала пенсію номер картки 4119971011546803 до 11/23
В цьому місяці пенсія не надійшла і виявилося, що на балансі коштів у 15 разів менше ніж повинно бути оскільки дві останні пенсія я берегла до нагальної потреби.
Я намагалася зателефонувати на вашу гарячу лінію звідси це неможливо, вайбер бот надав контакти скайпу для зв’язку, але вашого номера 0443541434 взагалі не існує в скайпі. Ваш мобільний додаток видає технічну помилку.
Ви забираєте в людей навіть ті крохи, що платить держава за наполегливу і самовіддану працю протягом життя.
Райффайзен Банк
Відповідь банку
15 липня 2022, 17:39
Доброго дня!
Банк не виконує сумнівних операцій та обслуговування рахунку відбувається виключно згідно визначених тарифів.
Ми хотіли б проаналізувати Ваше питання у індивідуальному режимі, тому написали Вам у приватні повідомлення.
З повагою та турботою,
@RaifHelp
Graf91 13 липня 2022, 13:08
30.06 мне заблокировали мою карту, счет, и мои средства не нем.
Я обратился в поддержку и мне сказали предоставить объяснения из 7 пунктов о происхождении средств. Я предотавил объяснения, но видимо их эти объяснения не устроили, так как они снова мне скинули скриптовое письмо из 7 пунктов. Ну ок, закрываем счет, и отправляем средтва на указанные мною реквизиты.
На что мне в поддержке отвечают что не могут сделать это дистанционно (А я нахожусь за границей)
Я спрашиваю у работника поддержки могу ли я оформить юридически доверенное лицо что бы закрыть счет и перевести мои средства, на что я получил ответ что нет, при закрытии необходимо только мое личное присутсвие.
Но только вот это противоречит Пункту 9 раздела I в редакции Постановлений Национального банка.
После того как я указал на это постановление, работник поддержки Татьяна сказала что она не владела этой информацией и она всего лишь работник по обработке обращений
Тогда возникает вопрос. Зачем было давать изначально ложную информацию?
Что за некомпетенность работников банка?
Райффайзен Банк
Відповідь банку
13 липня 2022, 13:11
Доброго дня!
Дуже прикро, що ми не змогли задовольнити Ваших потреб в обслуговуванні повною мірою.
Ми хотіли б розібратись та допомогти у вирішенні цієї ситуації, а тому просимо написати нам в особистих повідомленнях Ваші дані: ідентифікаційний код власника рахунку та номер телефону, з якого звертались до Інформаційного Центру.
З повагою та турботою,
@RaifHelp
Полезный комментарий
RaiffaizenAlex 13 липня 2022, 19:56
Доброго дня. Перш за все, дякуємо за очікування. Надали коментарі, щодо Вашого запиту, в особисті повідомлення.
З повагою та турботою,
@RaifHelp

Курс валют в Райффайзен Банк

Валюта Купівля Продаж
EUR 42.6 43.55
USD 41.1 41.58
Всі курси банку

Курс валют в Райффайзен Банк

Валюта Купівля Продаж
EUR 42.6 43.55
USD 41.1 41.58
Всі курси банку
Головна / Банки України 🏦 / Райффайзен Банк 💰 / Відгуки про Райффайзен Банк 📝