Мінфін - Курси валют України

Встановити

Відгуки про Райффайзен Банк

×

Введіть ваш E-mail
для оформлення передплати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!


Уважаемый Андрей!

У додатку до оформення підписки
ви можете також отримувати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
×

Отримуйте по E-mail найголовніші
фінансові новини України і світу:

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
Підписатися
Для того, щоб залишити відгук, потрібно увійти або зареєструватися
Сергей Сакун 20 травня 2022, 3:11
Відділення за адресою: Чернігів, пр-т Перемоги, 21
28.12.20 21 року була акція отримати гроші готівкою з картки без відсотків. Заплатити треба було до 28 березня 2022 року, так як війна була надіслана повідомлення, що кредитні канікули тривають на невизначений термін. 14 04 2002 року я зв’язався з оператором контакт-центру Райффайзенбанку яка мені пояснила що моя заборгованість була 28500 і більше ніяких відсотків і в цей же день я оплатив цю суму. З програми Райффайзенбанк я дізнався що 27 04 2022 мені нарахували всі відсотки по кредитній карті у сумі 3787 гривин. На заробітній карті була сума для погашення кредиту вона повинна бути знята для погашення автоматичних, цих дій вони не провели, консультанти коли я почав розпитувати взагалі відмовилися спілкуватися зі мною, бо вони зайняті. Не раджу цього банку це зборище злодіїв, шахраїв, ошуканців, некомпетентність працівників.
Райффайзен Банк
Відповідь банку
20 травня 2022, 9:44
Доброго дня, нам дуже прикро, що обслуговування у нас в Банку Вам завдало таких незручностей.
Ми проаналізуємо ситуацію та надамо коментарі.
З повагою,
@RaifHelp
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
natashaGra 19 травня 2022, 17:57
И снова о договорах депозитов. Ради интереса открыла сегодня депозит, на почту пришел договор. И — суммы открытого депозита в договоре нет. Куда этот договор можно применить не знаю. В суде он доказательством вряд ли чего-либо будет. Постановление НБУ 492 не выполняется. Судея по всему работники банка в глаза это постановление не видели и не читали.Категорически не рекомендую данный банк
Райффайзен Банк
Відповідь банку
19 травня 2022, 18:09
Доброго дня.
Наші депозити відкриваються з можливість поповнення та зняття в пільговий період, а тому сума в договорі не прописується так як вона може змінюватись.
При оформленні депозиту Вам відкривається договір, Ви з ним ознайомлюєтесь та якщо Ви з ним згодні, то тільки після цього відкривається депозит.
Ще раз зазначаємо, договори складались у відповідності до вимог НБУ та їх форми змінюватись не будуть.
З повагою,
@RaifHelp
natashaGra 19 травня 2022, 17:01
Банк категорически отказывается выполнять требование НБУ по оформлению договора депозита. В постановлении 492 НБУ п. 8 указано, что в договоре указывается: счёт, сумма депозита, срок. Данный банк в договоре депозита не указывает сумму депозита. Такой договор при форс -мажоре могут посчитать недействительным, так как он оформлен с нарушением. Также тут пытались написать, что сумма депозита будет в выписке. Но по постановлению основной документ — депозитный договор. До решения данного вопроса не рекомендую размещать депозиты в данном банке
Райффайзен Банк
Відповідь банку
19 травня 2022, 17:21
Доброго дня.
Всі банківські договора складені у відповідності до вимог НБУ.
З повагою,
@RaifHelp
rvrromgmailcom rvrromgmailcom rvrromgmailcom 19 травня 2022, 14:06
Користуюся карткою «два кешбеки». 06 травня поповнив картку на значну суму і очікував, що за умовами договору мені надійдуть обіцяні бонуси. Цього як ви здогадалися не сталося. При спілкуванні з працівниками гарячої лінії спочатку було заявлено, що «бонусна програма під час військового стану відмінена». Коли ж я довів, що вже здійснював поповнення і мені за нього тоді бонуси прийшли, працівники пообіцяли створити заявку і повідомити про рішення. 18.05 працівниця кол-центру заприсяглась особисто проконтролювати моє питання і особисто передзвонити, «тому що терміни розгляду заявки уже всі вийшли». Звичайно, що цього не сталося, сьогодні була та ж сама відповідь «очікуйте рішення». Так розумію, що все правління банку збирається, люто пріє, щоб знайти вихід вирішення цього надзвичайно складного запитання і все безрезультатно)))). Ну це просто, як мінімум, несолідно.
Райффайзен Банк
Відповідь банку
19 травня 2022, 14:08
Доброго дня!
Прохання написати нам у приватні повідомлення Ваш ідентифікаційний код для перевірки інформації.
З повагою та турботою,
@RaifHelp
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
natashaGra 19 травня 2022, 13:47
Несколько раз оформляла депозит в данном банке. Всегда одно и тоже — счёт указан, который открывается, а сумма на которую открывается депозит нет. Больше года и я, и другие клиенты просят банк добавить эту строку. Более того по постановлению НБУ это обязательно указывается. От банка одни отписки. В случае форс- мажора доказать на какую сумму открывался депозит будет сложно
Райффайзен Банк
Відповідь банку
19 травня 2022, 13:51
Доброго дня.
За Вашим питанням відповідь надавалась неодноразово в чаті додатку «Райф Онлайн», в соц мережах і т.д.
Вся інформація щодо суми депозиту та сум поповнення вказується у виписці рахунку.
З повагою,
@RaifHelp
Mykola1986 18 травня 2022, 18:01
Почну мабудь з того, що завжди було дивно зі шквалу негативних коментарів на банки в Інтернеті, думав це прискіпливість людей, але я глибоко помилявся.
Все почалось з вибору банку для поїздки за кордон, обирав банк не по коментарях, а через призму своєї наївності та довіри. Оскільки отримував зарплату в Приватбанку, думав що у всіх банках все ± одинаково. Тому, прочитавши умови банку, подумали з дружиною що було б добре відкрити рахунок в Райфайзенбанку. Дружина замовила карту Преміум і думала над тим, щоб брати карту для бізнесу, як ФОП.
Спланували поїздку за кордон, в Німеччину, де я мав ще пройти лікування та купити медикаменти після перенесеного інсульту. Поклав на карту 100000 тисяч. Приїхав в Німеччину і тут почалося найцікавіше. При оплаті послуг пішла відмова. Прийшов до банкомата — зняти 100Є неможливо. Дзвінок на гарячу лінію — скажіть номер карти, — кажу номер на що отримую відповідь — такої карти немає, ви точно з Райфазенбанку? Відповідаю так. Скажіть паспорт, скажіть індифікайний. Після 10 хв пошуку карту знаходять, і відповідають — ваша карта заблокована, оскільки невідоме джерело походження коштів, треба надати підтверджуючі документи. Я відповідаю що я в Німеччині, чому коли я клав гроші не було ніяких запитань, а коли приїхав за кордон карту БЕЗ ПОПЕРЕДЖЕНЬ заблокували. Кажуть — скиньте підтверджуючі документи в чат, за ГОДИНУ вам карту розблокують. Скидаю довідки з ощадбанку про нараховану допомогу 200000 грн, допомогу Приватбанку 160000, оскільки я військовослужбовець і отримав інвалідність при виконанні. 2 дні мене культурно «посилають на», «вибачте, але ми робимо все можливе». Дзвінок на гарячу лінію, знову та ж історія — скажіть номер карти, — кажу , — такої карти знайти не можливо це точно карта Райфайзен? Після Приватбанку, де всі питання вирішувалися після першого дзвінка на гарячу лінію в мене був шок. В кінцевому результаті я з двома малолітніми дітьми (4 і 2 роки) вернувся 1000 Км в Україну, прийшов в банк з всіма паперами про нарахування. Проблема в тому, що банк масово блокує кошти, бо бачить протизаконні дії в тому, що люди кладуть власні кошти по 100000 і знімають їх за кордоном. В мене немає слів. То чому банк не піднімить курс, чи не перевірить походження коштів ДО того, як людина виїде за кордон? Дякую Райфайзен, вимоги як в Європі, сервіс як в Африці.
Райффайзен Банк
Відповідь банку
19 травня 2022, 10:31
Доброго дня, нам дуже прикро, що обслуговування у нас в Банку Вам завдало таких незручностей.
Ми проаналізуємо ситуацію та надамо коментарі.
З повагою,
@RaifHelp
bvzbvz 18 травня 2022, 14:42
Совсем обалдели!
Открыли самостоятельно счет (на вопрос в чате поддержки: автоматично відкрили картки єПідтримка всім клієнтам, які раніше її не оформлювали) и даже не поставили в известность!!!
А вас кто-то просил это делать, дятлы?
Может сотрудников банка в тюрьму посадить «автоматически» за фальсификацию документов и самоуправство? и пригласить не в заседание суда, а уже на оглашение приговора???
Райффайзен Банк
Відповідь банку
18 травня 2022, 14:56
Доброго дня. Оскільки не всі клієнти мають змогу звернутись до банків, дійсно було налаштовано автоматичне відкриття рахунків єПідтримка тим клієнтам, що такий рахунок ще не оформлювали. Про відкриття рахунку здійснюється інформування шляхом смс-повідомлення, або повідомлення в месенджері Viber.
З метою отримання грошової допомоги в рамках програми «єПідтримка», Банк має право відкрити Картковий рахунок Клієнту, який відповідно до законодавства має право на отримання такої допомоги, а також ідентифікований та верифікований Банком.
У випадку, якщо рахунок «єПідтримка» Вам не потрібен — його можливо закрити — за зверненням в чаті додатку Райффайзен Онлайн, або до Інформаційного Центру за номером 0 800 500 500.
З повагою та турботою,
@RaifHelp
Полезный комментарий
RaiffaizenAlex 13 жовтня 2022, 12:10
Доброго дня, Олександр.
Знаємо, що Ви чекаєте від нас не вибачень, а точної та правильної відповіді, але ми признаємо нашу помилку та хочемо принести вибачення від імені Банку. Давайте будемо реалістами: ситуація яка трапилась, це не рівень Райфу та і відповідь, яку ми надали Вам на відгук — це не те, що Ви очікували, тим паче вона є недостовірною. Дійсно прикро, що ми ВЖЕ вплинули на Ваше враження про нас, проте , маю надію, що в майбутньому команда Райфу зможе змінити його.
Тепер хочемо перейти до Вашого відгуку від 18.05.2022. Рахунок, який Ви бачили в додатку був відкритий Банком в якості резервного рахунку , а не карта в рамках програми «єПідтримка», як було помилково повідомлено під час Вашого не єдиного звернення.
Ми не маємо наміру виправдовувати колег, які надали відповідь в чаті та на відгук 18.05 та в особистих на порталі «Мінфін» 11.10. Будемо чесними з Вами, дійсно була неуважність та допущена помилка, що не було взято дані для аналізу відразу. Але велике дякую Вам , що Ви не залишили це без уваги та прагнули , все ж таки, прочитати правильну відповідь.
Ця ситуація надала нам відмінний приклад та можливість більше перевіряти на достовірність консультації та і взагалі підкреслити важливі моменти при обробці звернень.
З повагою,
@RaifHelp
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
Slando 18 травня 2022, 1:03
Банком до сих пор не выплачена помощь в 6,5 тыс. грн по программе єПідтримка, хотя уже более 35-ти дней, как банк получил средства от Министерства экономики (информация из телеграм-бота МинЭкономики). Как так можно? Да еще и во время войны? Вот уж точно, кому война, а кому — мать родная…
Райффайзен Банк
Відповідь банку
18 травня 2022, 10:37
Доброго дня!
Ми розуміємо, що ці кошти не були б для Вас зайвими, тим паче у такий складний час. Проте хочемо звернути Вашу увагу, що дані виплати надаються Міністерством Економіки, а не самим Банком. Наразі дійсно, такі ситуації можуть траплятися у зв'язку з тим, що Міністерству не вистачило фінансування. Зараз це питання знаходиться на розгляді, потрібно очікувати, подібних звернень наразі дуже багато, але до Банку кошти не надходили.
Банк зараховує кошти день в день, не пізніше наступного дня після отримання коштів, якщо кошти надійшли в операційний час Банку.
Напишіть нам Ваш ідентифікаційний код в особисті повідомлення — перевіримо по Вашим рахункам інформацію.
З повагою та турботою,
@RaifHelp
dimazah30 17 травня 2022, 22:18
Зробив оплату в інтернеті на сайті qmall.io крипта. 100 грн. Зняло 100грн. Комісії одразу не було.
Перевів на кредитку 15000 своїх коштів і оплатив 18900. Комісія через 2 дні 582 грн виходить включає навіть свої кошти. Супер.
Я знаю правила, але як я можу побачити що оплата йшла у вигляді карткового переказу, якщо навіть після пробної оплати мені показали комісію тільки через 2 дні?
Відображайте правильну інформацію, або блокуйте кредитки як це зробили з терміналами Нової Пошти.
Райффайзен Банк
Відповідь банку
18 травня 2022, 10:29
Доброго дня.
Нам дуже шкода, що у Вас склалось дане враження про нас, проте хочемо сказати, що жодні несанкціоновані списання по Вашій карті відбутись не можуть. Ці комісії списуються тільки тоді, коли сайт чи торгова точка, які направляють нам запит на блокування, а потім списання коштів з Вашої карти, підтвердять повністю успішну операцію з її деталями.
Сервіси самостійно вирішують як проводити операції, та якщо вони проводять оплату як переказ коштів, то ми як Банк спишемо комісію згідно з тарифами рахунку.
З повагою,
@RaifHelp
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
QWERTY3333 16 травня 2022, 14:03
Оформила выплату в конце марта, денег до сих пор нет. Не пришло ни мне ни мужу.
Райффайзен Банк
Відповідь банку
16 травня 2022, 14:04
Доброго дня!
Ми розуміємо, що ці кошти не були б для Вас зайвими, тим паче у такий складний час. Проте хочемо звернути Вашу увагу, що дані виплати надаються Міністерством Економіки, а не самим Банком. Наразі дійсно, такі ситуації можуть траплятися у зв'язку з тим, що Міністерству не вистачило фінансування. Зараз це питання знаходиться на розгляді, потрібно очікувати, подібних звернень наразі дуже багато, але до Банку кошти не надходили.
Банк зараховує кошти день в день, не пізніше наступного дня після отримання коштів, якщо кошти надійшли в операційний час Банку.
Напишіть нам Ваш ідентифікаційний код в особисті повідомлення — перевіримо по Вашим рахункам інформацію.
З повагою та турботою,
@RaifHelp
AlphaBeta 16 травня 2022, 13:26
Предупреждение для всех, кто считает что в Райфе курс $ 29,54 грн (который к слову указан в приложении и на сайте в разделе КУРСЫ В RAIFFEISEN ONLINE). Фактический курс 30.97 грн. Узнать его можно исключительно через поддержку.
Также Райф в одностороннем порядке меняет сумму, по которой было списание. С начала было 29,54, после сделали перерасчет вчерашним числом и уже изменили сумму по курсу 30,97 грн. В выписке творится какая-то дичь, просто берут и редактируют старую сумму. Курс списания специально нигде не пишут чтобы при возможности можно было списать больше.
На бланке, что предоставил саппорт, с актуальными курсами, нет ни реквизитов ни печати банка. Просто сгенерили пдфку с вписанными курсами.
С комиссией в 1% за конвертацию валюты (про него был в курсе) итоговый курс получился 31,279 грн.
Райффайзен Банк
Відповідь банку
16 травня 2022, 13:41
Доброго дня.
Розберемось в Вашому питанні та надамо розгорнуту відповідь.
З повагою та турботою,
@RaifHelp
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
Max2022 16 травня 2022, 10:46
Зарегистрировался епидтримка на получение помощи еще 23.03.22. Помощь до сих пор не пришла сегодня 16.05.22, уже прошло 55 дней, Райффайзен банк думаю тут не причем, вина полностью лежит на министерстве экономики и министерстве финансов, которые задерживают выплату. А ведь 02.05.22 правительство выделило дополнительно 1,882 миллиарда гривен. И где выплата?
Райффайзен Банк
Відповідь банку
16 травня 2022, 10:47
Доброго дня!
Ми розуміємо, що ці кошти не були б для Вас зайвими, тим паче у такий складний час. Проте хочемо звернути Вашу увагу, що дані виплати надаються Міністерством Економіки, а не самим Банком. Наразі дійсно, такі ситуації можуть траплятися у зв'язку з тим, що Міністерству не вистачило фінансування. Зараз це питання знаходиться на розгляді, потрібно очікувати, подібних звернень наразі дуже багато, але до Банку кошти не надходили.
Банк зараховує кошти день в день, не пізніше наступного дня після отримання коштів, якщо кошти надійшли в операційний час Банку.
Напишіть нам Ваш ідентифікаційний код в особисті повідомлення — перевіримо по Вашим рахункам інформацію.
З повагою та турботою,
@RaifHelp
natashaGra 12 травня 2022, 9:21
Так сложилось, что до последнего времени держала депозит в этом банке и надеялась на нормальное обновление мобильного приложения. Но банк ведёт себя очень странно- вначале типа реагирует на замечания, а потом забывает и забивает на них. В результате — приложение неудобное, все время необходимо ждать связи с оператором. Досрочно расторгнуть депозит — только после утомительного общения с не всегда профессиональными операторами в чате. В рекламе — пишут европейский банк. По факту — наплевательское отношение и в договорах по- прежнему не ставят сумму депозита, на которую его открываешь. А комиссии на перевод денег это вообще грабеж.Не рекомендую данный банк
Райффайзен Банк
Відповідь банку
12 травня 2022, 9:38
Доброго дня.
Нам дуже шкода, що у Вас склалось дане враження про нас. Хочемо пояснити, що для реалізації нових функції потрібний час, за останній рік було здійснено чимало нових функціоналів, ми прислуховуємось до кожного та намагаємось максимально реалізовувати бажане.
Щодо комісій, вони залежать від вибраного Вами тарифу на обслуговування рахунку.
З повагою та турботою,
@RaifHelp
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
Zorana888 11 травня 2022, 21:47
08.04.2022 року оформила довідку ВПО (внутрішньо переміщеної особи) та подала заяву на виплату коштів. IBAN вказала зарплатної картки райфайзен банк аваль, але до цих пір 11.05.2022 року кошти так і не прийшли.
Прошу пояснити, у зв’язку з якою причиною не зараховують кошти і чи будуть зарахування?
Райффайзен Банк
Відповідь банку
12 травня 2022, 9:47
Доброго дня!
Ми розуміємо, що ці кошти не були б для Вас зайвими, тим паче у такий складний час. Проте хочемо звернути Вашу увагу, що дані виплати надаються Міністерством Економіки, а не самим Банком.
Банк зараховує кошти день в день, не пізніше наступного дня після отримання коштів, якщо кошти надійшли в операційний час Банку. Більш конкретно, на жаль, повідомити не можемо.
З повагою та турботою,
@RaifHelp
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
MrRavil 10 травня 2022, 23:03
Здравствуйте,
Что-то шарил-шарил сайт, а так и не смог найти вкладку с адресами отделений банка по Киеву.
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
YURII1977 10 травня 2022, 14:53
На моє питання по кредитці нема відповіді!
Тож спробую ще раз
Коли дозволите користуватись кредиткою?
Чому вона з кінця лютого і до тепер знаходиться в мінусі???
Райффайзен Банк
Відповідь банку
10 травня 2022, 14:56
Доброго дня!
Прохання написати нам у приватні повідомлення Ваш ідентифікаційний код для перевірки інформації.
З повагою та турботою,
@RaifHelp
Проблема вирішена
Yrtukhvatullin 9 травня 2022, 13:48
Добрий день!
Сьогодні 09/05/2022 я звернувся в чат вашого додатку з проханням закрити одну з карток яка прив’язана до рахунку, вказав повний номер картки яку потрібно закрити.
Картку закрили та додатково ще закрили другу картку і рахунок на якому були кошти.
Я знов звернувся в чат і мені ніхто не може сказати по термінах вирішення питання.
Це пряма крадіжка грошей.
Хто відповість за це? Яка буде компенсація?
Райффайзен Банк
Відповідь банку
9 травня 2022, 14:54
Доброго дня!
Нам прикро за ситуацію, що слалась. На даний час ми працюємо над виправленням.
Просимо зауважити, що кошти залишаються на Вашому рахунку.
Ми обов'язково проведемо роботу над помилками задля недопущення таких випадків у майбутньому.
З повагою та турботою,
@RaifHelp
YURII1977 8 травня 2022, 11:00
Доброго дня!
Надайте будь ласка відповідь коли я зможу користуватись кредиткою?
Вже третій місяць вона в мінусі, гроші будьте ласкаві ложіть, а користуватись не можна, чому?
Гроші позичив і положив щоб сплатити мінімальний платіж, а зняти і віддати не можливо!
В такий час ви не даєте змогу користуватись, але всі відсотки та мін.платіж знімаєте?!
В інших банках такого немає, чому?
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
DDR74 7 травня 2022, 14:31
Рекомендую всем обратить внимание на эту так называемую «страховку» по кредитной карте! Деньги просто уходят в никуда Не на тело, не на проценты, а просто идут кому то в карман! Суммы там очень не маленькие, и война это у них не страховой случай, не форс-мажор, а обычное явление при котором можно заблокировать кредитные средства и исправно списывать дальше деньги на кредитную карту, которой пользоваться нельзя. Бегите подальше от этого банка! Такое ощущение, что у них задача, как можно больше состричь денег у населения в такое непростое время.
Райффайзен Банк
Відповідь банку
7 травня 2022, 16:40
Доброго дня!
Перш за все, дякуємо Вам за очікування відповіді. Послуга страхування є передбаченою за деякими продуктами кредитних карт при оформленні.
Обов’язковому страхуванню підлягає життя, здоров’я та працездатність. Зокрема, платіж на користь страхової компанії утримується лише за наявності заборгованності за кредитним рахунком на 1 число кожного місяця.
З повагою та турботою,
@RaifHelp
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
Saha44 5 травня 2022, 17:18
Оформил помощь в дії єпідтримка 6500.Дія подтвердила, а вот банк не переводит деньги на карту!!! Оформлял в марте, а денег все нет!!! Получается это самый ненадежный банк!!!
Райффайзен Банк
Відповідь банку
5 травня 2022, 17:28
Доброго дня!
Ми розуміємо, що ці кошти не були б для Вас зайвими, тим паче у такий складний час. Проте хочемо звернути Вашу увагу, що дані виплати надаються Міністерством Економіки, а не самим Банком. Наразі дійсно, такі ситуації можуть траплятися у зв'язку з тим, що Міністерству не вистачило фінансування. Зараз це питання знаходиться на розгляді, потрібно очікувати, подібних звернень наразі дуже багато, але до Банку кошти не надходили.
Банк зараховує кошти день в день, не пізніше наступного дня після отримання коштів, якщо кошти надійшли в операційний час Банку.
Напишіть нам Ваш ідентифікаційний код в особисті повідомлення — перевіримо по Вашим рахункам інформацію.
З повагою та турботою,
@RaifHelp
Головна / Банки України 🏦 / Райффайзен Банк 💰 / Відгуки про Райффайзен Банк 📝