Мінфін - Курси валют України

Встановити

Відгуки про Райффайзен Банк

×

Введіть ваш E-mail
для оформлення передплати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!


Уважаемый Андрей!

У додатку до оформення підписки
ви можете також отримувати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
×

Отримуйте по E-mail найголовніші
фінансові новини України і світу:

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
Підписатися
Для того, щоб залишити відгук, потрібно увійти або зареєструватися
malibuslav 31 жовтня 2022, 15:20
Відділення за адресою: Херсон, пр-т Незалежності, 53
Господа, прочтите это и никогда, никогда в жизни не держите деньги в банковских ячейках! Тем более банка Аваль если не хотите потерять все свои сбережения!

Банк Аваль единственный банк в г. Херсоне который не открылся утром 24.02.2022 и тем самым лишил доступа к банковским ячейкам своих клиентов.

Все остальные банки в г. Херсоне в первые дни агрессии России организовали доступ к ячейкам своих клиентов.

На десятки моих обращений банк лишь отвечал что отделение временно закрыто и доступ будет возобновлен после деокупации г Херсона. На мои замечания что фактическая оккупация произошла не 24.02. а 01.03.2022 и банк имел возможность дать доступ к ячейкам, в банке ответили что отделение закрыто из-за угроз жизни работникам и клиентам.

При этом отделения в Николаеве где были постоянные обстрелы работали до сентября.

Другие банки в самом Херсоне работали где-то до мая (Приват банк, Укрсиббанк, банк Пивденный и другие)

Вот некоторые выдержки из обращений в банк аваль:
«Здравствуйте, скажите есть ли какой то план у банка по организации доступа к ячейкам в г. Херсон в отделении на ул. Ушакова
(личная информация удалена)
Я не однократно обращаюсь в банк и ваш ответ что нет возможности и возможность посетить ячеек будут только после деокупации — такой ответ нас держателей ячеек точно не устраивает. Потому что когда это будет и будет ли вообще ни кто не знает! Создаётся впечатление что банку Аваль стоит дождаться пока власть коллаборантов обьявит о том что банк перейдёт в из собственность и мы клиенты банка держатели ячеек потеряем все.
(личная информация удалена)06.06.2022,
Почему банк не может пускать к ячейкам хотя б два — три человека в день, таким образом за месяц 60 человек смогли бы забрать свои ценности из ячеек. Что банк ответит нам клиентам если его разграбят?
(личная информация удалена)06.06.2022,
Вітаю! Мене звати Валерія. Перш за все, дякуємо за тривале очікування відповіді
06.06.2022,
Вячеслав, станом на зараз, відділення м. Херсон та області не працюють, тому доступ до сейфів — неможливий. Ми можемо забезпечити доступ до відділень лише у випадку, якщо це не загрожує життю та здоров’ю наших клієнтів та співробітників, тому на час тимчасової окупації роботу відділень було призупинено. Як тільки буде прийнято рішення щодо можливості доступу до сейфів — ми про це одразу ж повідомимо
06.06.2022,
Чи можу допомогти з інших питань?
06.06.2022,»

«Скажите есть ли у банка какая то информация по сохранности ячеек в отделении г. Херсон ул Ушакова 53
(личная информация удалена) 15.07.2022,
Вітаю! Мене звати Олена. Треба 10−15 хвилин для перевірки
15.07.2022,
Обратите внимание на вопрос- информация о сохранности ячеек. Не копируйте мне стандартный ответ который вы постоянно мне копируете :«Пане Вячеславе, відділення знаходиться на на окупованій території, де ведуться активні бойові дії, та непідконтрольна українській владі, всі українські банківські установи не працюють, всі українські оператори мобільного зв’язку також не працюють. Зокрема, не працює відділення Банку, у якому розташований орендований Вами банківський сейф. Тому, на жаль, Банк не може забезпечити Вам доступ до сейфу.
(личная информация удалена)15.07.2022,
Вопрос не о доступе, а о сохранности!
(личная информация удалена)15.07.2022,
Вячеслав, у нас немає зараз доступу, тому перевірити та підказати на данний час це неможливо.
15.07.2022,
військові дії та окупація є форс-мажорними обставинами, які неможливо було передбачити. :(Дана обставини звільняють Банк від відповідальності за неможливість виконання зобо’вязань за договором.
15.07.2022, „

Таких обращений было у меня более десятка
И это было мое последнее обращение:

«Добрий вечір, Вячеслав. На зв’язку менеджер Наталія. Будемо з Вами реалістами, оскільки на території нашого Банку у м. Херсон на разі немає нашого відділення і банк не контролює взагалі відділення які знаходяться на окупованих територіях чи може банк забезпечити збереження вмісту чарунки? Дійсно все що залишилось на території відділень у окупованих містах під питанням. Як і повідомляли раніше на жаль, Банк не може надати Вам інформацію про стан сейфу. Завітати до чарунки можливо було тільки в тому випадку якщо немає прямої загрози життю та здоров’ю населення. Але така загроза як була так і є для м. Херсон. Місто в окупації, тому на даний час ніякої інформації більше надати не можемо.
22.09.2022,
Будьте реалістами!- у банка був час з 24.02 до 02.03- то є весь ваші реалізм. Єдиний „скотський“ банк хто кинув всіх своїх клієнтів. І На тому „весь ваш реалізм закінчено“. Далі чекаю на підтвердження що до стану чарунок але вже не від вашого банку і потім будуть мої дії. Мені не потрібна ваша відповідь, і „будьте реалістами“, якщо пишете зачекайте на відповідь 1−2 дня, потім відповіді немає — це хамство. Не відповідайте мені бо ваша відповідь не коштує того часу щоб я її читав!»

В последнем обращении у меня уже не было сил сдерживать себя из-за наплевательского отношения банка.

Итог:
В г Херсон единственный банк кто «кинул» своих клиентов (а их более 400 ячеек) это банк Аваль!

Еще нет 100 %информации, но скорее всего хранилище разграблено. Банк аваль имел возможность до фактической оккупации дать доступ клиентам в хранилище. Город Херсон не бомбили, при том бомбили Николаев и там отделения аваль работали до сентября или даже дольше.

В моей ячейке хранились сбережения 400 тыс долларов, и это одна ячейка из 400 в хранилище!!!

Как теперь Аваль будет объяснять то что они не виноваты?
Райффайзен Банк
Відповідь банку
31 жовтня 2022, 15:49
Доброго дня.
Дуже прикро, що ми не змогли задовольнити Ваших потреб в обслуговуванні повною мірою.
У Ваших попередніх зверненнях ми надали Вам коменарі щодо причин, які унеможливлюють доступ до сейфів у відділенні міста Херсон.
У зв'язку з загостренням ситуації в країні та окупацією херсонської області Банк публічно заявив, що не контролює свої приміщення та майно на тимчасово окупованих територіях та не несе відповідальності за те, що там відбувається.
Банк забезпечував доступ до відділень на тимчасово окупованих територіях, поки це не несло загрози життю та здоров'ю наших клієнтів.
Ми розуміємо Ваше обурення та Ваше бажання отримати доступ до майна, що зберігається у скриньці, проте хочемо зауважити, що Банк не міг взяти на себе відповідальність за життя клієнтів при візиті до відділення на тимчасово окупованих територіях.
При всьому бажанні Вам допомогти, наразі Банк, на жаль, не може надати більш детальну інформацію. Доступ до відділення буде відновлено після повернення території під контроль української влади. У разі, якщо Банк буде володіти іншою корисною інформацією, вона буде доводитись до відома клієнтів.
З повагою та турботою,
@RaifHelp
zortald 28 жовтня 2022, 20:35
Купил карту в АТБ. Взял исключительно из-за того, что 50 грн уже должны быть на счету. Активировал. Не быстро конечно, т.к. не особо интуитивно всё. Смотрю на баланс — пусто. Хочу написать в техподдержку (время 20:15) — все уже дома отдыхают, хотя приложение любезно предлагает помощь. Кому писать в вечернее время — не понятно. Ещё и неизвестно, работает ли чат в субботу. Будем ждать до понедельника судя по всему.
Райффайзен Банк
Відповідь банку
29 жовтня 2022, 9:12
Доброго дня!
Перш за все, дякуємо Вам за очікування.
Кошти на карті АТБ можуть бути відображені не пізніше наступного дня від дати активації.
Також, якщо у Вас виникнуть труднощі, співробітники підтримки Чату додатку «Райф Онлайн» будуть раді Вам допомогти у робочий час(7:00-20:00 щодня). У разі необхідності отримання термінової консультації — Ви можете звернутись до цілодобового Інформаційного центру за номером:0-800-500-500.
З повагою та турботою,
@RaifHelp
Миру Вам 28 жовтня 2022, 5:15
2022.10.20 онлайн замовив картку але отримати її заважає незаконна вимога банку пройти фотоідентифікацію концлагерного типу — це коли подібно вязню тебе фотографують з табличкою на грудях на якій вибито порядковий номер (ідентифікатор, штрихкод), тільки замість великої маленька пластикова картка з номером.

Поперше, моє питання (0800500500): «На підставі яких нормативноправових актів грутнтується ця ганебна вимога банку» — у відповідь обмежилось загальною фразою: «на підставі договору оферти», а про зконодавство ні слова.

Подруге, ні який «договір оферти» я в очі не бачив, лише відмітив «Я погоджуюсь з правилами обслуговування та приймаю умови обробки персональних даних» що було за посиланням: https://raiffeisen.ua/storage/files/privacy-policy-170621.pdf

Потретє, в тому документі лише декілька загальних фраз про «фото- та відеоідентифікації, верифікації клієнтів», і жодної згадки про те, в якій формі та яким чином то все має відбуватись.

Зараз фото- та відео- фіксація ведеться на кожному кроці і я погоджусь на фотографування але не з номерною пластиковою табличкою в руці на рівні грудей!

P. S. 0800500500 ще й загадало мені у відділенні маску надягнути — то ви шановні на свій персонал спочатку там маски-ковідараски повдягайте, а потім клієнтів будете вдягати!
Райффайзен Банк
Відповідь банку
28 жовтня 2022, 9:16
Доброго дня. Перш за все дякуємо за очікування відповіді.
Дуже прикро, що ми не змогли задовольнити Ваших потреб в обслуговуванні повною мірою. Розуміємо, що фото при отриманні картки може доставити Вам певний дискомфорт. Проте, ця необхідність викликана певними вимогами безпеки. Мета дуже проста – маємо зафіксувати факт отримання картки саме власником. Фотографуванням Ви підтверджуєте Банку, що отримали Карту. Регламентуємось Правилами обслуговування --> п. 8.1.1
Ми постійно працюємо над покращенням надання сервісу та бажаємо аналізувати ситуацію звернення до підтримки та відділення, після цього надамо відповідь.
З повагою та турботою,

@RaifHelp
olyanucha 27 жовтня 2022, 15:49
Шляхом злиття клієнтських даних, у злочинному зговорі з шахраями, знімають кошти з зарплатніх карток. Звертатися у банк про допомогу немає сенсу. Про зняття цих коштів навіть не присилають СМС. Тільки задають питання ,-ви не губили телефон ?- ви нікому не повідомляли свій логін та пароль? — ви нікому не повідомляли дані своєї картки? Нікому і ніколи, я здоровомисляча людина і має критичне мислення. Але це нікого не хвилює. У банку взагалі відсутній захист клієнтських даних. Кожен хто знайомий з шахрайством в інтернеті може зайти в інтернет банкінг клієнта та зняти його кошти.Так банк дбає про своїх клієнтів. Або це злочинний зговір банку з шахраями, у мене іншого пояснення немає, і це тоді коли в державі війна, коли пересічні українці на межі зубожіння. Ганьба таким банкам!!! Ще й відділення у маленьких містечках закривають, щоб їхати шукати виписок за 70 км.
Райффайзен Банк
Відповідь банку
27 жовтня 2022, 15:52
Доброго дня.
Дуже прикро, що у Вас склалось таке враження про наш Банк.
Ми хотіли б розібратись та допомогти у вирішенні цієї ситуації, а тому написали Вам в особисті повідомлення для уточнення інформації.
З повагою та турботою,
@RaifHelp
Ілона Громова 27 жовтня 2022, 14:15
Банк не паганий, але постійно телефонують з пропозицією кредитування. Неодноразово казала оператору, що кредитами не цікавлюсь. Але їх це не зупиняє.
Райффайзен Банк
Відповідь банку
27 жовтня 2022, 14:24
Доброго дня.
Дуже прикро, що у Вас склалось таке враження про наш Банк.
Ми хотіли б розібратись та допомогти у вирішенні цієї ситуації, а тому просимо уточнити в особистих повідомленнях Ваші дані (ідентифікаційний код або номер телефону, на який Вам телефонували).

З повагою та турботою,
@RaifHelp
EVG77 27 жовтня 2022, 11:26
Намагалися зняти готівку через банкомат, 10 000 грн, але банкомат їх не видав, а з карти кошти списало, у відділенні банку м. Золотоноша відповіли, що вирішити це питання можна тільки через гарячу лінію, ми звернулися на гарячу лінію нашу заявку прийняли і сказали зачекати 5 робочих днів, на даний час уже пройшло майже 10 робочих, на що на гарячій лінії відповідають чекати ще! Хоча кошти вже мали б інкасувати і повернути, тимбільше на даний час ці кошти дуже потрібні, шкода, що банк невідповідально та без поваги відноситься до своїх клієнтів, не можемо дочекатися коли це питання вирішиться та закрити назавжди цю картку і нікому не радити мати справу з таким безвідповідальним банком, який у такі важкі часи не може надати відповідне обслуговування!
Райффайзен Банк
Відповідь банку
27 жовтня 2022, 11:31
Доброго дня!

Дуже прикро, що ми не змогли задовольнити Ваших потреб в обслуговуванні повною мірою.
Ми хотіли б розібратись та допомогти у вирішенні цієї ситуації, а тому просимо уточнити в особистих повідомленнях Ваші дані (ідентифікаційний код або номер телефону).

З повагою та турботою,
@RaifHelp
DDR74 26 жовтня 2022, 12:25
Воєнний стан в Україні з 24 лютого 2022 року є форс-мажором (обставиною непереборної сили), а форс-мажор звільняє позичальників від відповідальності за невиконання кредитного договору;

Форс-мажор не звільняє від обов’язку погашати кредит, а лише відтерміновує обов’язок погашення кредиту до закінчення дії форс-мажору (воєнного стану);

Офіційні документи, на які можна посилатися:

1. Закон України «Про торгово-промислові палати в Україні», де вказано, що завданням ТПП є засвідчення факту форс-мажорних обставин (обставин непереборної дії);

2. Частина 1 статті 617 Цивільного кодексу України, відповідно до якої особа звільняється від відповідальності за порушення договору, якщо таке порушення сталося внаслідок форс-мажору;

3. Лист Торгово-промислової палати України № 2024/02.0−7.1 від 28.02.2022 року, в якому засвідчено, що військова агресія Росії проти України є форс-мажорною обставиною;
Райффайзен Банк
Відповідь банку
26 жовтня 2022, 12:34
Доброго дня!
Ми ставимося з розумінням до Вашого бажання не сплачувати відсотки в цей не легкий для всіх період, З огляду на це, Райф уже суттєво підтримав своїх клієнтів надавши кредитні канікули та продовжує підтримувати й зараз в індивідуальному порядку, проте кредитні канікули передбачають відміну/зменшення планового платежу, але не скасовують нарахування відсотків. Дана інформація також оприлюднена на офіційному сайті НБУ.
Деталі https://bank.gov.ua/ua/news/all/novi-pravila-roboti-bankiv-i-nebankivskih-finansovih-ustanov-scho-zaymayutsya-kredituvannyam-pid-chas-viyni

Для більш детального аналізу ситуації просимо надати в особисті повідомлення Ваш ідентифікаційний код.

З повагою та турботою,
@RaifHelp
anastasiia00012 24 жовтня 2022, 23:41
Після початку війни як бізнес клієнт наша компанія отримала інформацію від менеджера, що нас супроводжує, що по кредитам банк надає кредитні канікули і тому поточні кредити можна не сплачувати. Потім в вересні місяці ми дізнаємось від менеджера, що з якогось періоду треба було все ж сплачувати відсотки (про що ми не знали і ніяк не були повідомленні), і що банк іх донарахував. Не з першої спроби ми отримали нові графіки за кредитами, де були за вересень місяць дивні суми за відсотками, по одному з кредитів списана частина тіла кредиту в рахунок відсотків. Та не звернули пильної уваги на сам розрахунок боргу до погашення. А зараз відображаючи операціїї в обліку виявилося, що банк по двом кредитам збільшив сумму боргу за кредитами майже на 1 тис дол просто заднім числом, без документального підтвердження! і де вони поділися між двома графіками — загадка. Де хоч якесь повідомлення клієнту що ви проводите взагалі такі перерахування — загадка. Чому на вимогу клієнта надати графіки за кредитами за весь період кредитів, щоб провести звірку, відповідь менеджера — вони не дають такі графіки — загадка. Просимо дати телефон кредитного відділу- не можемо дати телефон. Як ми маємо відобразити в обліку де поділися 36 тис грн — задака. То як це взагалі називається? Це підтримка малого бізнесу така? Ми сумлінно і добросовісно все сплачували, і звичайно ж робили би це вчасно, якби банк повідомив про необхідність, надав листа, пояснення, вимогу, да що завгодно. Проблема в некомпетентності співробітників чи в чому? Я глибоко розчарована, бо як фінансовий спеціаліст вважала ваш банк одним з найкращих на ринку, але наразі в мене немає слів.
Райффайзен Банк
Відповідь банку
25 жовтня 2022, 9:07
Доброго дня!
Дуже прикро, що ми не змогли задовольнити Ваших потреб в обслуговуванні повною мірою.
Ми відносимось з розумінням, що дуже складно здійснювати оплати за кредитами, особливо бізнес — компаніям. Банк дійсно пішов на зустріч на початку війни, надавши кредитні канікули як фізичним так і юридичним особам. Кожен банк орієнтується на власні розміри витрат та зобов’язань… Ми повинні виконати всі зобов’язання перед клієнтами, які довірили нам свої депозити, а це можливо зробити лише отримуючи доходів від кредитних продуктів.
В правилах НБУ щодо роботи банків під час війни чітко зазначено: Скасування відсотків за користування кредитними коштами не передбачено і є правомірним. Щоб розібратись саме у Вашій ситуації, просимо надати в особисті повідомлення Ваші дані, щоб ми надали правильну та розгорнуту відповідь.

З повагою та турботою,
@RaifHelp
Полезный комментарий
RaiffaizenAlex 10 листопада 2022, 14:39
Доброго дня!
Перш за все, дякуємо за очікування. Отримали інформацію, що менеджер з відділення з'єднався з Вами, провів зустріч для рішення ситуації та ви разом прийшли до спільного висновку.
Ми постійно працюємо над покращенням надання сервісу та бажаємо залишати про себе приємні думки, дякуємо за відгук та можливість розібратись в ситуації.

З повагою та турботою,
@RaifHelp
Я клієнт банку, отримую заробітню плату в цьому банку. Я виїжав за кордон і знімав кошти із своєї карти, сума знятя коштів не перевищувала вказану суму законом, тобто мій загальний оборот за 5 місяців був у 2 рази менший від встановленого ліміту законом, рАЙФАЙЗЕН банк блоку мої карти із вимогою надати справки про походження коштів, я надаю довідки… Результат 35 днів оператор відправляє у віділення…
віділення каже дзвоніть до оператора… офіційна зарплата приходить і я нею не можу користуватися кажуть мін фін блокує? Як може мін фін блокувати у 1 банку в інших банках все ок? (чекаю лист відповідь із банку 8 днів для позову…) куди ще я можу написати скаргу на банк?
Райффайзен Банк
Відповідь банку
25 жовтня 2022, 9:04
Доброго дня. Перш за все дякуємо за очікування відповіді.
Дуже прикро, що ми не змогли задовольнити Ваших потреб в обслуговуванні повною мірою, проте, хочемо зауважити, що Банк не блокує рахунки безпідставно. У випадку, якщо на Ваш рахунок протягом останнього часу надходили поповнення у значній сумі — Вам може надійти запит, щодо надання підтверджуючих документів про ці зарахування, а саме — про походження зарахованих коштів. У випадку, якщо документи не надано вчасно — рахунок блокується.
Ми хочемо розібратись в даній ситуації, тому просимо надати в особисті повідомлення Ваш ідентифікаційний код.

З повагою та турботою,
@RaifHelp
Edit1997 24 жовтня 2022, 19:11
Сьогодні, як завжди, знімала кошти з банкомату Райффайзена. Під час виконання послуг сталася помилка, вискочила квитанція про заборону транзакції без видачі коштів.
Але з картки кошти знялись. На касі сказали, що таке буває (коли картка іншого банку) і протягом 6 годин кошти повернуться. Так нічого й не прийшло.
І що тепер робити? Куди звертатися, до вас чи до свого банку!!!
Райффайзен Банк
Відповідь банку
24 жовтня 2022, 19:15
Доброго дня.
У випадку, якщо при проведенні операції зняття готівки в банкоматі Ви отримали повідомлення про помилку, але при цьому з рахунку відбулось зняття коштів без автоматичного повернення — Ви можете подати заявку на оскарження операції за зверненням до Інформаційного Центру Банку за номером 0 800 500 500, або до чату системи Райффайзен Онлайн (для мобільного додатку — розділ «Більше» — «Зв'язок з Банком» — «Чат», для версії у браузері — символ конверту згори на головній сторінці).
З повагою та турботою,
@RaifHelp
Полезный комментарий
RaiffaizenAlex 24 жовтня 2022, 20:14
Хочемо додати, що у випадку, якщо карта, з якої Ви проводили зняття готівки, випущена не нашим банком — для реєстрації заявки на оскарження Вам потрібно буде звернутись саме до банку, який випустив Вашу карту.
З повагою та турботою,
@RaifHelp
PartyFavor 24 жовтня 2022, 19:06
Розраховувся за допомогою картки цього банку на ігровій платформі «Steam.com». При розрахунку у виписці писало, що знімає без комісії, та ж сума як і на сайті. Розраховувся я на великі суми, вцілому більше ніж на 50.000 грн. Коли на балансі залишилась невелика сума, я помітив, що баланс починає уходити в мінус, з кожним днем все більше і більше, підтримка сказала, що це за рахунок конвертації зарубіжний розрахунок і т.д. Так, я розумію, АЛЕ чому не попереджати перед оплатою клієнта? Ніде інформації у вільному доступі немає, ніхто не попереджає про це! Так, мені зараз відповідь дадуть, що у них є інформація на сайті, до якої щоб добратись треба зламати декілька рук і ніг умовно… Таким чином загнали мою картку в мінусовий баланс і «о диво» на цей мінусовий баланс наклали відцотки (38% річних) за інформацією з підтримки. Але коли зателефонували оператору, той сказав, що це ніби помилка і відцотків не буде, таким чином намагаються залякати, аби поскоріше виплатили незаконно списані кошти.

При зверненні в підтримку запросив створити заявку на відшкодування коштів, чекав тиждень, потім почали кормити обіцянками, що до 22.10 зателефонують з остаточним рішенням. Ніхто не зателефонував, прийшлось самому телефонувати, але успіху це не принесло, почали кормити обіцянками, щоб я очікував, але ніякого рішення так і на цю хвилину не маю.
Райффайзен Банк
Відповідь банку
24 жовтня 2022, 19:10
Доброго дня!
Дуже прикро, що ми не змогли задовольнити Ваших потреб в обслуговуванні повною мірою.
Ми хотіли б розібратись та допомогти у вирішенні цієї ситуації, а тому просимо уточнити в особистих повідомленнях Ваші дані (ідентифікаційний код або номер телефону).
З повагою та турботою,
@RaifHelp
login51 21 жовтня 2022, 14:25
Відділення за адресою проспект Миру, 20/1, м Ізмаїл. Вже вкотре приходжу обміняти гроші і не можу отримати повноцінне обслуговуння — то у касира немає решти у доларах, то їм треба дати якусь суму у гривні (якої в мене немає), щоб вони правильно видали мені гроші після обміну. Дуже прикро і незрозуміло, коли касир у банку не може видати тобі 50 доларів решти і через це не міняє гроші.
Райффайзен Банк
Відповідь банку
21 жовтня 2022, 14:36
Доброго дня!
Дуже прикро, що ми не змогли задовольнити Ваших потреб в обслуговуванні повною мірою.
На жаль, через ситуацію в країні, гарантувати постійне забезпечення валюти не є можливим, та ми докладаємо максимум зусиль.
Сподіваємось, що у майбутньому зможемо змінити Вашу думку.
З повагою та турботою,
@RaifHelp
Тетяна Лобода 20 жовтня 2022, 12:52
Користувалася карткою з кредитним лімітом. У додатку було вказано поповнити картку до 20.10 для того, щоб залишитися у пільговому періоді. Я поповнила, у розділі «Льготный период и обязательный платеж» якась маячня. Я написала оператору і виявилося, що треба було погасити не до 20.10 (як було вказано у додатку), а раніше. І що мені нарахували проценти, про які у розділі взагалі нічого немає (там нічого не зрозуміло, вказано, що я витратила майже всю суму ліміту, але це не так). Це нормально взагалі? Ваш додаток обманює та вводить в оману клієнтів.
Райффайзен Банк
Відповідь банку
20 жовтня 2022, 12:56
Доброго дня.
Дуже прикро, що ми не змогли задовольнити Ваших потреб в обслуговуванні повною мірою. Хочемо зауважити, що ми дійсно рекомендуємо вносити кошти заздалегідь, щоб до 20 числа місяця платіж встиг повністю зарахуватись на рахунок та врахуватись в погашення.
Ми хотіли б розібратись та допомогти у вирішенні Вашого питання, а тому просимо уточнити в особистих повідомленнях Ваш ідентифікаційний код.
З повагою та турботою,
@RaifHelp
Nadia Mn 12 жовтня 2022, 16:53
Дуже дякую за співпрацю та вирішення різних питань. Завдяки консультаціі менеджера Людмили Шатун у відділенні, що на Палаці Украіни у Києві вирішила стати преміум клієнтом Райффу, про що дуже вдячна.
— Обслуговування на профессіональному рівні.
— Доступність персонального менеджера майже у будь-який час.
— Швидке вирішення проблем різноі складності та повне клієнтоорієнтування.
— Дуже зручне зняття готівки за кордоном без % для преміум клієнтів.
— Оплата картою за кордоном без проблем.

Дуже гарний сервіс по обслуговуванню клієнтів у банку та багато шляхів для звязку.

В плані покращення банку хотілося б мати більш зручну виписку по операціям у кабінеті Не дуже зручно що операціі відображаються не в тому порядку що були проведені, а коли оброблені банком.

Але взагалі дуже задоволена банком 10 балів з 5.
Райффайзен Банк
Відповідь банку
12 жовтня 2022, 17:00
Доброго дня!

Дуже приємно читати позитивний та теплий відгук, щодо роботи наших співробітників. Врахуємо Вашу думку для покращення функціоналу додатку. Дякуємо Вам за довіру. Раді й надалі продовжувати з Вами співпрацю.

З повагою та турботою,
@RaifHelp
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
olv12 4 жовтня 2022, 20:11
Зламує сторінки в Інстаграмі та від імені інших просить грошей ніби на лікування!
Будьте обережні!
Шахрайство!!!
Райффайзен Банк
Відповідь банку
5 жовтня 2022, 8:52
Доброго дня!
Перш за все, дякуємо Вам за очікування відповіді. Наразі Банк прийняв міри та надходження коштів за номером даної карти обмежено.
Дякуємо за сигнал!
З повагою та турботою,
@RaifHelp
Vladislav1919 4 жовтня 2022, 19:24
Пополнил карту на 100 000, на балансе отобразилось только 50 000 уже несколько дней в банке, никто не может ответить куда пропали ещё 50 000 грн. В выписке через пару дней, задним числом отобразили возврат на мой электронный кошелек на 50 000, но ни на кошельке, ни на карте денег нет. На вопрос какие именно платежи были возвращены, ответа нет, на вопрос о времени возврата — ответа нет,(в выписке стоит время 00 00), на вопрос почему без моего ведома провели платеж — ответа нет, на просьбу предоставить реквизиты на которые проведен возврат — ответа нет
Райффайзен Банк
Відповідь банку
4 жовтня 2022, 19:53
Доброго дня.
Дуже прикро, що Ваш досвід користування послугами Банку виявився негативним. Ми хотіли б розібратись та допомогти у вирішенні питання, а тому просимо уточнити в особистих повідомленнях Ваш ідентифікаційний код та яким саме чином Ви звертались з даного питання до Банку (можливо Інформаційний центр/чат системи «Райффайзен Онлайн»/відділення Банку)?
З повагою та турботою,
@RaifHelp
Проблема вирішена
Світлана Габренко 4 жовтня 2022, 10:34
Доброго дня. Особистий досвід співпраці з банком доволі довгий, але така прикра ситуація в мене сталась вперше.
01.10.2022 р. з моєї картки були списані кошти у сумі декількох тисяч гривень, цю транзакцію проводила не я, ніякого повідомлення і паролів з підтвердженням зняття коштів не було. Зверталась на гарячу лінію банку, зареєстрували як спірну транзакцію, але поки відповіді мені не дали.
Прошу розглянути це питання!!!
Райффайзен Банк
Відповідь банку
4 жовтня 2022, 10:39
Доброго дня!
Дуже прикро, що ми не змогли задовольнити Ваших потреб в обслуговуванні повною мірою. Розгляд заявки на оскарження суми може зайняти тривалий термін, він залежить від швидкості надання відповіді обслуговуючого банку, де була проведена спірна транзакція. Сама відповідь надходить в смс-повідомленні.
Просимо уточнити в особистих повідомленнях Ваші дані (ідентифікаційний код або номер заявки), щоб ми могли зорієнтувати на приблизний термін розгляду.

З повагою та турботою,
@RaifHelp
markek 29 вересня 2022, 8:45
На временно оккупированных территориях, например Херсонская область, банк деактивировал карты даже на получение помощи детям.
Это приводит к тому, что люди вынуждены идти за помощью к оккупантам.
Райффайзен Банк
Відповідь банку
29 вересня 2022, 9:00
Доброго дня!
Перш за все, дякуємо Вам за очікування відповіді. Райффайзен Банк Україна не має жодних зв’язків із російським банком. Що стосується клієнтів з росії – то ми припинили будь-які стосунки і з клієнтами, і з грошима російського чи білоруського походження. І ми, і Група дотримуємося всіх міжнародних санкцій.
Відділення Райффайзен Банку, банкомати та POS-термінали на тимчасово окупованій території України (в тому числі м. Херсон), на жаль, не працюють. Разом з тим Райффайзен Банк виконує всі зобов'язання перед Клієнтами. Онлайн-сервіси та картки банку працюють 24/7. Забезпечення та Клієнтські дані надійно захищені. Усі операції з готівкою доступні в будь-якому з відділень банку за межами тимчасово окупованої території та зони бойових дій.
За запитом у соціальних мережах або чату додатку «Райф Онлайн» Ви можете отримати швидку консультацію, щодо рахунків.

З повагою та турботою,
@RaifHelp
Samoilenko1997 27 вересня 2022, 16:17
Ми приватне підприємство, яке заключило з Райффайзен Банком послуги про проведення інкасації на основі договору.
Працівники служби інкасації, дозволяють собі приїжджати на інкасацію, без відповідної інкасаційної служби, яка закріпленна за даною торговою точкою. Аргументуючи це тим, що сумка, данної точки була втрачена. Після звернення до начальника інкасаційної служби, з проханням пояснення, та піддвердженням даної ситуації, інкасатори, при проведенні наступної інкасації, хамовито та використовуючи ненормативну лексику, звинуватили матеріально-відповідальну особу, в тому, що, яке вона мала право звертатися до їхнього начальника. У результаті даної ситуації, у матеріально-відповідальної особи, стався нервовий зрив.
Райффайзен Банк
Відповідь банку
27 вересня 2022, 16:26
Доброго дня!
Дуже прикро, що склалася така ситуація. Ми хотіли б розібратись та допомогти у вирішенні питання, а тому просимо уточнити в особистих повідомленнях Ваші дані.

З повагою та турботою,
@RaifHelp
to4kag 22 вересня 2022, 9:52
Через ненадійну систему захисту банківських операцій, з моєї втраченої карти були витачені кошти шахраями. Карта була втрачена за кордоном разом із телефоном, де був встановлений додаток, тому заблокувати її можливо було через дивну систему зв’язку з банком, що передбачає наявність скайп зв’язку. Банк/його працівники не помітили підозрілої діяльності (за близько півтори години в декількох місцях з інтервалом 1−3-5 хв. була проведена велика кількість грошових витрат однакового розміру), і в той же час мною, і не тільки, була зроблена велика кількість невдалих спроб входу до свого кабінету в застосунку, на які теж ніхто не звернув увагу.

В подальшму була створена заява на оскарження спірних операцій № 434029 та запрошена виписка з рахунку. Довгий час очікування, отримання кривої виписки з заблокованої пустої карти і відмова в розгяді про повернення коштів з текстом «У випадку втрати/крадіжки ПК, розголошення ПІН-коду, а також в інших випадках, пов’язаних із необхідністю заблокувати ПК, негайно повідомити Банк за телефонами Інформаційного центру, з обов’язковим зазначенням своїх персональних даних (номер рахунку, номер картки, П.І.Б.) і слова-пароля».

Не рекомендую користуватись послугами даного банку.

Більше ні копійки не лишаю на даному рахунку і нікому не раджу.
Райффайзен Банк
Відповідь банку
22 вересня 2022, 9:59
Доброго дня! Дуже прикро, що ми не змогли задовольнити Ваших потреб в обслуговуванні повною мірою.
Ми хотіли б розібратись та допомогти у вирішенні цієї ситуації, тому передаємо запит до менеджера з обслуговування клієнтів. Додатково написали Вам в особисті повідомлення.
З повагою та турботою,
@RaifHelp

Курс валют в Райффайзен Банк

Валюта Купівля Продаж
EUR 42.6 43.55
USD 41.1 41.58
Всі курси банку

Курс валют в Райффайзен Банк

Валюта Купівля Продаж
EUR 42.6 43.55
USD 41.1 41.58
Всі курси банку
Головна / Банки України 🏦 / Райффайзен Банк 💰 / Відгуки про Райффайзен Банк 📝