Мінфін - Курси валют України

Встановити

Відгуки про Райффайзен Банк

×

Введіть ваш E-mail
для оформлення передплати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!


Уважаемый Андрей!

У додатку до оформення підписки
ви можете також отримувати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
×

Отримуйте по E-mail найголовніші
фінансові новини України і світу:

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
Підписатися
Для того, щоб залишити відгук, потрібно увійти або зареєструватися
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
madheadder 23 березня 2023, 20:12
Спонсорам тероризму в Україні не місце. І не треба прикидатися ніби завдання української філії (як і російської) є щось інше, ніж принесення прибутку головному офісу в Австрії. На вихід, гурензони)!
Райффайзен Банк
Відповідь банку
24 березня 2023, 8:36
Добрий день!
Дякуємо за очікування на відповідь.
Райффайзен Банк в Україні, є окремою юридичною особою, що зареєстрована та працює виключно на території України за українським законодавством.
Банк  дотримується всіх встановлених вимог воєнного стану, санкцій на інших обмежень щодо країни-агресора.  Режим секторальних санкцій щодо російських банків передбачає припинення будь-яких відносин з ними, у тому числі платежів. Український Райффайзен Банк  фактично  припинив відносини з російськими банками ще рік тому і буде й надалі неухильно дотримуватись санкційного режиму. 
РБI розглядає всі стратегічні можливості щодо майбутнього Райффайзен банк росія, в тому числі ретельний спланований вихід з банку. Проте з огляду на складність ситуації і, в тому числі, на обмежувальні заходи, встановлені російською федерацією, цей процес триває.
З повагою та турботою,
@RaifHelp

 
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
khvorost 23 березня 2023, 19:52
НАПК внесло банковскую группу Raiffeisen Bank International в перечень международных спонсоров войны.

В Агентстве отметили, что основанием для этого стало продолжение работы банка на территории страны-агрессора и признание «л/днр».
Райффайзен Банк
Відповідь банку
23 березня 2023, 19:54
Доброго дня.

Це жодним чином не стосується  українського Райффайзен Банку як окремої юридичної особи  і не позначається на діяльності банку.

З повагою та турботою,
@RaifHelp
Tетяна Бородій 22 березня 2023, 19:27
13.03.23 під час оплати за товар на сайті банку аваль в мене зникли кошти з двох карток, кредитної та зарплатної на загальну суму 30700 грн. Проплату робила як завжди, тим більше вже робила замовлення в цьому магазині. Внесла реквізити карти магазину, суму. З банку прийшов код підтвердження, при вводі мене вибило з сайту і коли я зайшла знов гроши зникли. Хвилин 10−15 я додзвонювалася на гарячу лінію в надії що оператор заблокує гроши, оператор заблокував тільки карту, прийняв мою заявку на оскарження і сказав щоб я дзвонила на гарячу лінію монобанка, тому що гроши пішли в монобанк. Я весь вечір дзвонила то оператору монобанка, то оператору аваль, не пам’ятаю скільки їх було, всім треба було пояснювати що сталось, кожен з них казав що взнати в оператора іншого банка. В мене питання, чому оператор після того як я сказала про крадіжку не заблокував операцію, не подзвонив на гарячу лінію монобанка і не надав необхідну інформацію, щоб взнати куди пішли гроши або щоб вони їх заблокували в монобанку.Монобанк питав про коди RRN ARN оператор аваль відмовив. Виписку з кредиткі я отримала 16.03.23, через 3 дні після крадіжки, сказали така особливість банку, отримавши виписку я тільки тоді змогла написала заяву в поліцію Ви себе рекламуєте як надійний банк і що дбаєте про кожного клієнта але на ділі виходить інше, ще не отримавши офіційної відмови з банку мені сказали що я сама винна, що в людей пропадає по 200000, 100000 і всі самі платять. Я теж позичила гроши щоб закрити кредитку, бо навіть в цей ситуації єдине що мені запропонували- реструктуризація.Тобто я, і всі постраждалі клієнти вашого банку, розплачуються за халатну роботу вашої служби безпеки, за халатну роботу банку. Я не згідна з відмовою повернути мені кошти, бо не вважаю себе винною, буду звертатись в інші інстанції і буду скрізь і кожного застерігати від співпраці з вашим банком!
Райффайзен Банк
Відповідь банку
22 березня 2023, 19:34
Добрий день!
Безпека наших клієнтів – найважливіший пріоритет Банку. Нам щиро прикро, що у Вас склалась така ситуація та Ви зіткнулись з можливим шахрайством. Запевняємо, що Банк не проводить сумнівних списань, та не передає дані карт третім особам.
Хочемо зауважити, що всі списання Банк здійснює згідно запитів, які надходять — і якщо в запиті на списання було вказано всі дані / код підтвердження, то ми, на жаль, не можемо «відмовити» в такому списанні.
Також при переказі коштів сума дійсно знаходиться в статусі «В обробці», але вона відразу зараховується на рахунок отримувача та не підлягає скасуванню.
В разі відмови від операції — фіксується заявка на спірну транзакцію.
Додатково хочемо розібратися та проаналізувати Ваші звернення, прохання написати нам у приватні повідомлення свої дані (ідентифікаційний код та контактний номер телефону). Будемо вдячні.

З повагою та турботою,
@RaifHelp
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
v737 22 березня 2023, 12:11
Оновлення по відгуку, що нижче. Гроші, що пішли на Аліекспрес досі не повернуті. Банк тільки каже треба почекати, щоб отримати відповідь від Аліекспресу.

21 лютого 2023 на Aliexpress пішли усі гроші з картки. Номер спірної транзакції 462937. Карткою користувалась безпечно, дані не розголошувала. Гроші лежали — банк користувався ними, даючи кредити і інші операції. А надійність зберігання не гарантував. Поверніть гроші через вашу вину у системі безпеці. А то наче карта валялась на вулиці.
Райффайзен Банк
Відповідь банку
22 березня 2023, 12:18
Доброго дня.
Нам дуже прикро, що дана ситуація скалась та Ви стикнулись з шахрайством.
На поточний момент, заявка знаходиться в роботі та ми докладаємо максимальних зусиль для вирішення питання. Попередньо за Вашим запитом було надано відповідь. Як тільки буде інформація за запитом ми обов'язково Вас проінформуємо. Дякуємо.

З повагою та турботою,
@RaifHelp
kalinichenko1 21 березня 2023, 14:03
19 лютого з моєї карти Райффайзен було вкрадено шахраями загальну суму 10 048,96 грн шляхом множинних транзакцій.
Жодну з цих транзакцій я не погоджувала.
Платежі буди проведені через сайт аліекспрес. Цим сайтом я не користуюсь, ніколи там не здійснювала покупки чи замовлення, жодна з моїх карток, включаючи картку, з якої вкрали кошти, не підв'язані і ніколи не були підв'язаними до цього сайту.
Номер картки, паролі та всі дані картки є лише в мене, доступу до цієї інформації ні в кого немає.
Карткою я не користувалась, вона лежить вдома в сейфі (лише 1 раз знімала кошти в банкоматі декілька років тому), одже шахраї дізнались дані моєї картки не від мене.
Вважаю, що ця ситуація трапилася через неналежну роботу відділу безпеки банку (можливо був витік особистих даних з банку).
Оператор кол центру мені повідомив, що подібні проблеми є також у інших клієнтів банку, тобто мій випадок не поодинокий, банк знає про цю проблему і нічого не робить для забезпечення безпеки своїх клієнтів.
Також банк повідомив, що заблокувати ці транзакції та повернути одразу мені кошти він не може.
Одразу після крадіжки оператор кол центру створив спірну заявку по цим транзакціям, повідомивши, що розгляд моєї заявки буде 1 березня.
6 березня оператор кол центру повідомив що потрібно чекати ще, пояснень та вирішення проблеми поки немає.
14 березня я вкотре звернулась до кол центру банку, оператор мені відповів що розгляд моєї заявки стоїть вже на 19 КВІТНЯ! і мені потрібно далі чекати (тобто ще місяць), гарантій банк ніяких не дає, лише годує пустими обіцянками, що мою справу колись розглянуть.
На даний момент мої кошти ніхто не повернув, вже місяць (сьогодні 21 березня) немає ніякого вирішення та просування у моїй справі.
Дуже прикро, що банк затягує повернення коштів, руйнуючи довіру до себе та репутацію, тому нікому не рекомендую Райффайзен банк.
Чекаю на повернення коштів від банку та пришвидшення розгляду моєї справи.
Райффайзен Банк
Відповідь банку
21 березня 2023, 14:06
Добрий день!
Безпека наших клієнтів – найважливіший пріоритет Банку. Нам щиро прикро, що у Вас склалась така ситуація та Ви зіткнулись з можливим шахрайством. Запевняємо, що Банк не проводить сумнівних списань, та не передає дані карт третім особам.
Хочемо зауважити, що всі списання банк здійснює згідно запитів, які надходять — і якщо в запиті на списання від сервісу (у Вашому випадку це aliexpress) було вказано всі дані Вашої картки, то ми, на жаль, не можемо «відмовити» сервісу в такому списанні.
Також, дуже хочемо розібратися та проаналізувати Ваші звернення, прохання написати нам у приватні повідомлення свої дані (ідентифікаційний код та контактний номер телефону). Будемо вдячні.
З повагою та турботою,
@RaifHelp
Полезный комментарий
RaiffaizenAlex 22 березня 2023, 8:47
Вітаємо!
Ми отримали інформацію, що з Вами вже зв’язався наш менеджер та було надано пояснення. Дякуємо за Ваше розуміння. У разі додаткових питань Ви завжди можете до нас звернутися, з радістю допоможемо.
З повагою та турботою,
@RaifHelp
Проблема вирішена
jlukashj 20 березня 2023, 18:41
Попав в ДТП, страхова компанiя ухвалила рiшення що до переказу на банкiвський рахунок. В умовi було написано що кошти прийдуть через 5 робочих днiв, пройшло 7. Звернувся до страхової, скинули платiжну iнструкцiю сказали звертатись до банка з iнструкцiєю. Написав у повiдомлення онлайн-спецiалiсту. На що як би можна було сказати отримав вiдповiдь, але я i чiткої вiдповiдi не отримав, не кажучи про напрямок. Один «спецiалiст» перекидує на iншого, а вже другий перекидує на «спецiалiста профільного підрозділу. Максимум — це «Наразі я зарахувань не бачу на Ваш рахунок, поки не надходило нічого»
Райффайзен Банк
Відповідь банку
20 березня 2023, 18:44
Доброго дня.
Дуже прикро, що з Вами сталась така ситуація.
Якщо усі реквізити рахунку у платежі вказані коректно, то кошти надходять у зазначені терміни.
Ми хотіли б розібратись та спробувати допомогти у вирішенні цієї ситуації, а тому просимо уточнити в особистих повідомленнях Ваші дані (ідентифікаційний код або фінансовий номер телефону)

З повагою та турботою,
@RaifHelp
mwvitas 17 березня 2023, 23:20
Відділення за адресою: Херсон, пр-т Незалежності, 53
На роботі змусили оформити картку цього банку. У відділенні «впарили» «золоту» картку, сказавши що моєї зарпати достатньо для безкоштовного обслуговування цієї картку. Але життя так скалося, що довелося звільнитись з роботи, у банку сказали, що перевели все-одно мене на безкоштовне обслуговування і немає приводу хвилюватись. Але от окупація Херсона і те, що потім на новому місці роботи сказали оформити картку іншого банку, призвело до того, що «найкращий у світі банк — р*****банк» зняв з мене шість разів 30 гривень за «обслуговування неактивного рахунку». Ненавиджу цей банк, сподіваюсь що «озолотиться» керівництво цього банку на обслуговуванні мого рахунку і грошей вистачить усім «погуляти» 30*6. Ненавиджу цей банк
Райффайзен Банк
Відповідь банку
18 березня 2023, 8:59
Добрий день!
Перш за все, дякуємо Вам за тривале очікування відповіді.
За обслуговування рахунку у тарифі «Райфкартка» — без щомісячної абонплати, передбачено утримання комісії у розмірі 30 грн, якщо за рахунком не було руху коштів(поповнення або зняття, навіть на мінімальну суму) протятягом 6 місяців — за такої умови рахунок вважається неактивним.
Ми розуміємо, що Ви просто могли не знати, а раніше не помічати, що по Вашому рахунку є такі особливості і не хотіли б, щоб у Вас залишилось негативне враження, тому для можливості пошуку варіантів вирішення ситуації написали Вам у приватні повідомлення із запитом необхідних даних(фінансовий номер телефону або ідентифікаційний код).
З повагою та турботою,
@RaifHelp
Полезный комментарий
RaiffaizenAlex 18 березня 2023, 12:54
Дякуємо за очікування відповіді.
Питання було вирішено у приватних повідомленнях.
Ми вдячні Вам за надану інформацію та можливість виправити ситуацію.
З повагою та турботою,
@RaifHelp
Полезный комментарий
mwvitas 21 березня 2023, 22:50
Дякую Банку за оперативне вирішення ситуації та прошу вибачення за емоції. Сподіваюсь на взаєморозуміння у майбутньому
Liliua31 17 березня 2023, 17:10
Обещали в отделение банка отнести новый рр в пенсионный фонд, но этого никто не сделал, сейчас у меня проблема. Старый рр счет закрыли (сами так решили) новый не отнесли я физически не могу сама этого сделать так как буду в Украине через месяц минимум, куда-то пенсионный фонд кидает деньги, но их нигде нет! Ужасный банк, сам решает что нужно клиенту! Решите пожалуйста мою проблему которую вы мне создали!!!
Райффайзен Банк
Відповідь банку
17 березня 2023, 17:16
Доброго дня.

Дуже прикро, що у Вас склалось таке враження від обслуговування в нашому банку.
На жаль, наразі банк дійсно не передає даних про рахунок до пенсійного фонду, та ці дані Ви можете також передати самостійно, якщо Ви не знаходитесь зараз в Україні, це можливо за допомогою веб-порталу електронних послуг Пенсійного фонду України.
Приносимо вибачення за незручності.

З повагою та турботою,
@RaifHelp
Konomist1 15 березня 2023, 20:20
Відділення за адресою: Запоріжжя, пр-т Соборний, 96
Я вже декілька років є клієнтом вашого банку, а в минулому жовтні навіть став отримувати зарплатню в Райффайзені, рахував, що банк є моїм надійним фінансовим партнером, тому обрав його як банк, в котрому буду сберігати власні заощадження на депозитних рахунках, що і було зроблено, відкрив 2 депозитні рахунки і ось коли перший майже закінчився почалось найцікавіше, банк раптово мені на пошту прислав запит, щодо уточненя операцій, при цьому період був якийсь дивний, а саме 5 місяців, добре, звісно я надав відповідь на усі запитання і що я отримав, блокування карток разом з тією на яку отримаю ЗАРОБІТНЮ ПЛАТНЮ, депозит мені не віддали, а всупереч умов договору пролонгували на 3 місяці (автопролонгація була мною вимкнена). І що я маю на виході, ЗАРОБІТНЮ ПЛАТНЮ мені продовжують виплачувати на карту, яка заблокована, т.ч. банк залишає мене без коштів які потрібні банально для мене та моєї сім'ї з дитиною, якій 1.5 роки, депозити не віддають, це просто якесь беззаконня, про які партнерські відносини йде мова, я відношусь до банку з повагою, але у відповідь отрумую просто якесь неподобство.
Райффайзен Банк
Відповідь банку
16 березня 2023, 9:02
Доброго дня.Перш за все дякуємо за очікування відповіді.
Хочемо зауважити, що Банк не блокує рахунки безпідставно. У випадку, якщо на Ваш рахунок протягом останнього часу надходили поповнення у значній сумі — Вам може надійти запит щодо надання підтвердних документів про ці зарахування, а саме — про походження зарахованих коштів. У випадку, якщо документи не надано вчасно — рахунок блокується.
Для більш детального аналізу ситуації передали Ваше звернення менеджеру з обслуговування клієнтів, який після — з'єднається з Вами.

З повагою та турботою,
@RaifHelp
0950355502 14 березня 2023, 9:23
Допоможіть будь ласка повернути 500 гривень. Які 06.03.2023.у відділенні м. Мерефа, вул. Дніпропетровська 221 не повернув ваш банкомат.В цему банкоматі ця купюра застрягла, витягнути її без пошкодження було не можливо.Потім банкомат затягнув гроші до себе, не дав чек і незарахував гроші на рахунок картки.На горячій лінії банку пообіцяли що за 5 днів вирішать це питання.Номер спірної транзакції 465073.Строк вирішення вже пройшов. Скількі часу мені ще чекати?
Райффайзен Банк
Відповідь банку
14 березня 2023, 9:30
Добрий день! Нам дуже шкода, що наш банкомат міг вплинути на Ваші плани та настрій і Вам довелось очікувати на оскарження суми. Техніка інколи може підводити в самий незручний момент.
Наразі заявка знаходиться в роботі профільного відділу. Для уточнення деталей передаємо запит менеджеру з обслуговування клієнтів, після аналізу — з'єднається з Вами протягом дня.
З повагою та турботою,
@RaifHelp
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
lana0210 11 березня 2023, 14:42
Здравствуйте. с декабря месяца пытаюсь забрать свои деньги с этого банка, в ответ слышу постоянно разные отмазки. Уехала с Украины в Польшу, сначала они мне месяц втирали что нельзя закрыть счет дистанционно и получить деньги, потом придумали арест и написали номер какого-то дядечки исполнителя номер которого не обслуживается (вне зоны действия сети). Документы предоставлять не хотят. В общем, пользуются тем что в стране война…надеюсь, поперек горла вам станут мои деньги
Райффайзен Банк
Відповідь банку
11 березня 2023, 14:49
Добрий день!
Дякуємо за відвертий відгук! Запевняємо, що Банк не утримує кошти клієнтів із власної користі.
Для можливості аналізу ситуації із накладенням арешту та можливістю отримання залишку написали Вам у приватні повідомлення із запитом даних, що необхідні для перевірки інформації(ідентифікаційний код або фінансовий номер телефону).
Ми прикладемо максимум зусиль та надамо вичерпну консультацію з даного питання.
З повагою та турботою,
@RaifHelp
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
Сергій Нестеренко 10 березня 2023, 13:16
На початку лютого в Райфайзен Банку з моїх двох карток одночасно шахраї вкрали 7751,89 грн шляхом множинних транзакцій за оплату реклами на Facebook. Після довгих розборок і перемовин 17.02. гроші повернули. 01.03 зателефонували з банку вибачилися і повідомили, що відбулася хакерська атака на платіжну систему VISA і з деяких карток вкрали гроші, запевнила, що Банком вжиито необхідних заходів. Я заспокоївся і ось знову сьогодні побачив, що з віртуальної картки вкрадено майже 6 тис грн. Зателефонував в кол-центр оператор Олександр зареєстрував заявку на спірні транзакції № 465866 і повідомив, що рішення буде прийнято протягом одного робочого дня, тобто до кінця понеділка 13.03.2023.Тобто знову запустили «по колу». Система безпеки Банку не працює. Оператор Віка сказала, що хтось з іншого пристрою зайшов в
мій мобільний додаток Банку і здійснів транзакції. Тобто Банк знову намагається зробити винним мене. Такі да, я винний…але лише у тому, що я довірив гроші РайфайзенБанку. Двічі!!! Не повторюйте моїх помилок!!! Попередню історію можна подивитися тут: https://minfin.com.ua/ua/company/aval/review/316812/
Райффайзен Банк
Відповідь банку
10 березня 2023, 13:23
Добрий день!

Ми поважаємо Вашу думку та наданий зворотній зв'язок. Ми невпинно працюємо над захистом даних, безпека наших клієнтів – найважливіший пріоритет Банку. Нам щиро прикро, що у Вас склалась така ситуація та Ви зіткнулись з можливим шахрайством. Ми прийняли Ваше звернення та менеджер взяв його під особистий контроль, після аналізу ситуації обов’язково з Вами з’єднається.

З повагою та турботою,
@RaifHelр
Полезный комментарий
RaiffaizenAlex 10 березня 2023, 18:01
Дякуємо за очікування та терпіння. Отримали інформацію від менеджера з клієнтського сервісу, згідно Вашого запиту, сьогодні відбудеться повернення коштів. Ми дуже не хочемо, щоб ситуація яка виникла, негативно вплинула на Ваш настрій, а тому в якості маленького подаруночку Вам буде надіслано сертифікат. А ми в свою чергу, будемо працювати на краще та сподіваємось, що в майбутньому зможемо змінити Вашу думку.
Бережіть себе та мирного неба)
З повагою та турботою,
@RaifHelр
olegkor2 9 березня 2023, 0:54
Відділення за адресою: Одеса, вул. Академіка Корольова, 72
Тиждень назад приходжу в відділення банку поповнити власну картку, але в касі мені повідомляють банківську таємницю- у мене переліміт, я не буду у вас приймати гроші. Сама єле тримається на ногах, язик заплітається і від неї разить на кілька метрів алкогольними парами. запамятали причину-ПЕРЕЛІМІТ каси!!! Стою на своєму, приходить виконувачка обовязків президента незрозуміло чого і я не здаюся. Підключається непонятно звідки президент над президентами і вони вдвох вивчають скільки грошей я здавав розпочинаючи з 2022 року. Опа, а ви в прошлому році здали 560 000.00 гривень. Звідки ви взяли ці гроші? В прошлому році підкреслюю. Витягую з телефону податкову декларацію за прошлий рік з сумою в кілька мільйонів, а потім другу квитанцію, а потім довідку про аналіз мочі і всі інші їх забаганки. Опа нова причина, чому вони не можуть приянти в мене гроші--- ТРЕБА ПРОЙТИ ФІНМОНІТОРИНГ!!! Памятаєте спочатку був переліміт каси, а зараз уже фінмоніторинг!!! Його проводить власноруч голова правління, утверджує офіс в росії, а потім голова правління НацБанку. І от тільки після того я зможу здати свої гроші в їх банк, а вони мені повідомлять про це я к буде все готово!!!
Сьогодні я знову завітав і поцікавився як там йде мій фінмоніторінг в їхній банці??? Так як була в наявності тільки розумна, а красива відсутня, то її запалений мозок нічого кращого не придумав, як натиснути кнопку виклика охорони. Як раз в цей час в банку затрималась попередня клієнтка і спостерігала весь цей цирк і на мою прохання залишилась до кінця вистави. Вся перепалка з ними у мене була на російській мові, віірніше вони мене не хотіли обслуговувати на державній. Якраз підіспівший патруль поліції прийняв у мене заяву про порушення Закону України про мову.
*******
Як вам історія??? На росіїї спонсорують тероризм, тут не хотять виконувати закони. Писав і ФБ в головний банк, звонив на гарячу лінію. З мене всюди роблять дурня.
********
Райффайзен Банк
Відповідь банку
9 березня 2023, 8:55
Добрий день!
Перш за все, дякуємо Вам за очікування відповіді.
Попередньо отримали Ваше звернення в інших соціальних мережах та даний запит знаходиться в роботі менеджера з обслуговування клієнтів.
Найближчим часом з'єднаємось з Вами.

З повагою та турботою,
@RaifHelp
Юрій Олексій 6 березня 2023, 9:46
Доброго дня
06.01.2023р при спробі зняти кошти через банкомат, сталося аварійне відключення єлектроенергії.Кошти з рахунку списались, але банкомат їх не видав навіть після ввімкнення електрики.
Відразу на місці зателефонували у службу підтримки Райфайзен, та подали заявку про цю ситуацію.
Вже 2 місяць підтримка банку годує обіцянкими що ситуація ось-ось вирішиться, але коштів так і не повернули.
У людей були схожі ситуації,і їм кошти повертали через 2 тижні
А нас просто ігнорують.
Райффайзен Банк
Відповідь банку
6 березня 2023, 9:52
Добрий день!

Нам дуже прикро, що з Вами сталась така ситуація, тим паче в той момент коли Ви розраховували саме на ці кошти. Вибачте за незручність та іноді техніка втомлюється і підводить не в самий вдалий момент.
Ви зробили вірно, що звернулись до Інформаційного центру для створення запиту на оскарження операції. Дуже хочемо розібратися у ситуації, прохання написати нам у приватні повідомлення свої дані (ідентифікаційний код та контактний номер телефону). Будемо вдячні.

З повагою та турботою,
@RaifHelp
Полезный комментарий
RaiffaizenAlex 6 березня 2023, 12:25
Отримали інформацію, на жаль, менеджеру не вдалось встановити з Вами зв’язок. Хочемо повідомити, що протягом сьогоднішнього дня кошти будуть зараховані на Ваш рахунок. Вдячні за звернення.
З повагою та турботою,
@RaifHelp
Андрій Яковлєв 5 березня 2023, 9:03
Відкрив я собі картку Raiffeisen Fiska. Оскільки я заправляюсь на ОККО багато та майже кожного дня, то подумав, що картка стане в нагоді. І от, одного дня я вирішив поповнити собі рахунок мобільного телефону. І тут найцікавіше.

В мене на рахунку 800 грн. Поповнюючи на 200 додаток пише, що недостатньо коштів. Я телефоную оператору, вона каже, що в мене фактично на рахунком 54 грн. Я заправляюсь на ОККО і замовляю умовно 50 літрів, а різниця, яка не влізла в бак повертається назад. З іншими банками все було нормально. У Райффайзена:

1. Ми відобразили кошти на вашому рахунку, але їх там немає (Я маю посилку для вашого хлопчика, але я вам її не віддам)
2. Кошти, які повертає ОККО ми відобразили, але не зарахували.
3. Чули би ви реакцію оператора ОККО на цей відвертий брєд.
4. Треба 9 днів, щоб кошти які ми вам показуємо стали реальними коштами.
5. Оператор намагається пояснити цей відвертий цирк і сама не розуміє, що каже.
6. Райффайзен тупо не повертає кошти, показуючи, що вони є, але їх немає.

Оператори відповідають шаблонно, чому баланс відображається такий, а по факту він інший відповісти не можуть або не хочуть.

Вот прям дуже НЕ рекомендую зв’язуватися з цим банком, а особливо з Raiffeisen Fiska.

Всім бобра!
Райффайзен Банк
Відповідь банку
5 березня 2023, 9:10
Доброго дня!
Дуже прикро, що ми не змогли задовольнити Ваших потреб в обслуговуванні повною мірою. Кошти при розрахунку дійсно блокуються та Банк очікує від торгової точки запит на фактичне списання, якщо його не отримує — сума операції розблоковується з 8 на 9 календарний день. Це залежить від торгової точки також, так як нею прийнято рішення не надсилати до Банку запит на списання коштів в повній сумі і таким чином здійснити повернення.
Ми хотіли б розібратись та спробувати допомогти у вирішенні цієї ситуації, а тому просимо уточнити в особистих повідомленнях Ваші дані (ідентифікаційний код або фінансовий номер телефону) та яким саме чином Ви звертались до Банку (телефонним дзвінком, у чаті?)

З повагою та турботою,
@RaifHelp
Полезный комментарий
RaiffaizenAlex 5 березня 2023, 12:19
Отримали інформацію, щодо того, що з Вами з'єднався менеджер з обслуговування клієнтів та запит вирішено. Дякуємо Вам за звернення!

З повагою та турботою,
@RaifHelp
Ayron15 4 березня 2023, 11:40
7.02 позвонила какая то девушка, представилась Райфайзен банком и сказала вам письмо пришло, ознакомьтесь. 8.02 получил письмо о том что нужно предоставить необходимые документы от банка в чате. Написал им на электронку, но ответа не было, и 17.02 узнаю что что закрывают счет. Текст письма в самый конец вставлю, а то будет нечитабельно…
Так вот я согласился на проверку и предоставил все необходимые документы. После этого у них последовал ответ «дякуємо за надані документи та роз’яснення, рішення залишається без змін. Ви можете звернутись на відділення для закриття рахунків та перерахування залишків в інший банк».
Так я вот тогда не понимаю, в тексте было указано, для разблокировки и поновления счета нужно предоставить документы, я предоставил, но это было до одного места.
Первый пункт это вообще цирк, для разблокировки счета, нужно написать заявление на его закрытие…этого вообще не понять.
Понабирают птушников, и сами потом не знаю что пишут и зачем это им нужно.
В итоге тратят время на сбор документации, да еще и ехать нужно в отделение закрывать счет.

Використовуючи надане законодавством право, Банк даним листом повідомляє Вам про
припинення обслуговування від «17» лютого 2023р. у зв’язку з встановленням неприйнятно
високого рівня ризику.
Для розблокування рахунку / поновлення обслуговування необхідно:
— або надати заяву на закриття рахунків та реквізити для безготівкового перерахування
залишків на рахунок, відкритий в іншому банку.
— погодитись на проведення Банком перевірки щодо діяльності Клієнта, а саме надати до обслуговуючого відділення відповіді на перелік запитань:
• надати документи, які підтверджують фінансовий стан в обсягах проведених
операцій;
• актуальний опитувальник з коректними джерелами та фінансовим станом.
• Відповідно до Публічної угоди у Банку заборонено проводити операції, пов’язані з
віртуальними активами
При зверненні на відділення обов’язково надати цей Лист-повідомлення
співробітнику відділення. В інакшому випадку надати заяву на закриття рахунків.
Райффайзен Банк
Відповідь банку
4 березня 2023, 11:46
Добрий день!
У попередньому зверненні ми надали відповідь.
Зпевняємо, що Банк сумлінно дотримується чинного законодавства та дбає про безпеку. Профільний підрозділ може запросити у клієнта документи, що підтверджують джерело походження коштів або їх рух протягом певного періоду.
За отриманням документів інформацію може бути проаналізовано та сформовано результат. Після чого клієнтам надається інформування у вигляді листа.
Згідно наданої Вами інформації у зверненні, вказано 2 варіанти вирішення ситуації — це надання додаткових документів за зверненням до відділення або закриття рахунків.
Закрити рахунки у даному випадку можливо за зверенням до відділення Банку із паспортом та ідентифікаційним кодом.
З повагою та турботою,
@RaifHelp
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
Vovk05 4 березня 2023, 8:31
Відділення за адресою: Полтава, вул. Монастирська, 5-А
Працівники не знають що є якась якість обслуговування клієнтів, про стандарти якості та увагу на клієнта я вже навіть і не згадую, це вже зовсім не той банк, який був років 5 тому назад, шкода.
Райффайзен Банк
Відповідь банку
4 березня 2023, 8:53
Добрий день! Перш за все, дякуємо Вам за очікування відповіді. Нам дуже прикро, що у Вас склалось негативне враження, адже ми щоденно працюємо над покращенням надання сервісу. Нам дуже важлива думка наших клієнтів — це допомогає нам розвиватись та працювати над помилками. Ми будемо вдячні, якщо Ви більш детально опишете ситуацію, що склалась.
З повагою та турботою,
@RaifHelp
Яна Шевченко 2 березня 2023, 15:05
Являлась клієнтом банку з 2017 року. В банку отримувала зп протягом 4 років.
31.10.22 на мою карту поступили кошти за проданий товар. Як вияснилося потім, що за куплений товар розплатилися коштами, які ніби то списали шахрайським способом з карти третьої особи. Мої всі рахунки заблокували. Я написала заяву до поліції, справа ще відкрита! Звернулася до банку з проханням розібратися в ситуації і розблокувати мої рахунки, так як я теж потрапила в не приємну ситуацію з шахраями. На що банку відповів, що я маю повернути кошти, які надійшли на мою карту — третій особі. Я надала всі докази банку, що товар отримали і я не крала гроші з ніякої карти третьої особи. На моє питання хто мені поверне товар, якщо я поверну кошти — банк не відповів.
Третя особа як вияснилося в ході справи була в змові з людиною, яка отримала товар — звонила мені, погрожувала і говорила, що поки я не поверну їй кошти, то мене не розблокують і свою скаргу вона не забере з банку. Вся ситуація 10 разів була повідомлена в банк, написані купа заяв та звернень. Але банк не реагував на це, єдине що вони могли зробити, щоб не розбиратися в ситуації — визнати мене неблагонадійним клієнтом і шахраєм. Тепер сама цікаве!!! Який шахрай тримає в банку 3000 доларів протягом декількох років!!! Який користується послугами і отримає зарплатню протягом 4 років в цьому банку!!! Кошти в грн, були переведені на рахунок іншого банку.
3000 доларів банк не повертає через касу, ці кошти були куплені онлайн через їх інтернет-банкінг протягом 2021 року з зп карти. Банк запропонував перевести кошти swift- платежем, але вказав в назначенні платежу — ст. 15 відмивання коштів! Такий платіж повертається звичайно ж назад до банку, бо жоден банк не прийме такий swift-платіж ніколи!!! Комісія 25 доларів за такий переказ, яка звичайно не повертається!!! Тобто банк просто обкрадає клієнтів, спираючись на якісь невідомі внутрішні постанови! Ще й знову і знову пропонує робити такі перекази — щоб забрати собі всі кошти!
Банк відмовляється надати будь-які документи, чому я не можу отримати гроші через касу!!! Відмовляється надати копії заяв до поліції, які нібито написала постраждала третя особа!!! Я вже 4 місяці не можу отримати свої гроші, то якісь несправності, завжди якісь відмазки, потім swift-платежі, які в принципі не можливі з таким призначенням. Виходить так, що банк просто заробляє комісію на чесних людях, які все життя працювали офіційно! Ще й сприяє в роботі шахраїв, і пропонує повертати їм кошти, а на відмову — блокує просто і не віддає гроші!
Прошу посприяти в тому, щоб Райфайзен банк надав нормативні акти, документи, які не суперечать постановам НБУ та видав 3000 доларів через касу банку!!!
Райффайзен Банк
Відповідь банку
2 березня 2023, 15:13
Доброго дня.
Нам дуже прикро, що дана ситуація завдала Вам незручності, проте хочемо зауважити, що Банк не блокує рахунки безпідставно. У випадку, якщо на Ваш рахунок протягом останнього часу надходили поповнення у значній сумі або є звернення відповідного характеру — Вам може надійти запит щодо надання підтвердних документів про ці зарахування, а саме — про походження зарахованих коштів. У випадку, якщо документи не надано вчасно або не підтверджують джерело походження — рахунок блокується.
Ми маємо бажання більш детально провести аналіз ситуації та спробувати допомогти, а тому просимо надати в особисті повідомлення Ваш ідентифікаційний код або фінансовий номер телефону.

З повагою та турботою,
@RaifHelp
rivnyj 2 березня 2023, 1:09
21 числа вночі коли я спав, був прийшов пароль на списання 100гривень на Monodirect. На благо нічого не списалось, але оператор підтримки не побачив спробу, я заблокував картку гривневу. Наступної неділі хтось підв'язав мою іншу Картку, доларову, яку я нігде не вводив, підв'язали до Amazon.com, я у цей момент побачив повідослення в програмі Райффайзен, оператор/служба підтримки не побачила цього, і сказала що мені здалося то повідомлення, ніяк не відреагували. Сьогодні читаю що у людей списували по 15 тис. гривень, і що банк заблокували покупки на Алі, але прикол у тому, що я вільно купляю на Аліекспресс, і 3D secure не спрацьовує!!!
Ось де головна претензія! 3D secure робить через раз! Інколи через два!
Райффайзен Банк
Відповідь банку
2 березня 2023, 9:02
Добрий день!
Перш за все, дякуємо за очікування на відповідь.
Безпека наших клієнтів – найважливіший пріоритет Банку. Нам щиро прикро, що у Вас склалась така ситуація та Ви зіткнулись з можливим шахрайством. Запевняємо, що Банк не проводить сумнівних списань, та не передає дані карт третім особам. Послуга 3D Secure підключається автоматично після видачі та активації нової карти. Перевірити активність послуги можливо у Райффайзен Онлайн: розділ Рахунки — обираєте потрібну карту — Дії — Налаштування 3D Secure.
Також, дуже хочемо розібратися та проаналізувати Ваші звернення, прохання написати нам у приватні повідомлення свої дані (ідентифікаційний код та контактний номер телефону). Будемо вдячні.
З повагою та турботою,
@RaifHelp
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
fitseco 1 березня 2023, 16:48
Відділення за адресою: Львів, вул. Матейка, 8
Доброго дня, чи загрожує щось українському Райфу через накладання санкцій на російський Райф?
Райффайзен Банк
Відповідь банку
1 березня 2023, 16:51
Доброго дня!
Райффайзен Банк в Україні, є окремою юридичною особою, що зареєстрована та працює виключно на території України за українським законодавством. Банк дотримується всіх встановлених вимог воєнного стану, санкцій на інших обмежень щодо країни-агресора.
Режим секторальних санкцій щодо російських банків передбачає припинення будь-яких відносин з ними, у тому числі платежів. Український Райффайзен Банк фактично припинив відносини з російськими банками ще рік тому і буде й надалі неухильно дотримуватись санкційного режиму.

З повагою та турботою,
@RaifHelp

Курс валют в Райффайзен Банк

Валюта Купівля Продаж
EUR 42.6 43.55
USD 41.1 41.58
Всі курси банку

Курс валют в Райффайзен Банк

Валюта Купівля Продаж
EUR 42.6 43.55
USD 41.1 41.58
Всі курси банку
Головна / Банки України 🏦 / Райффайзен Банк 💰 / Відгуки про Райффайзен Банк 📝