×
Введіть ваш E-mail
для оформлення передплати:
Підписатися
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Уважаемый Андрей!
У додатку до оформення підписки
ви можете також отримувати:
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Повернутися на сайт
×
Отримуйте по E-mail найголовніші
фінансові новини України і світу:
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Повернутися на сайт
Курс валют в Райффайзен Банк
Валюта | Купівля | Продаж |
EUR | 42.6 | 43.55 |
USD | 41.1 | 41.58 |
Всі курси банку |
Новий депозит «терористичний»
Дякуємо за очікування на відповідь.
Райффайзен Банк в Україні, є окремою юридичною особою, що зареєстрована та працює виключно на території України за українським законодавством.
Банк дотримується всіх встановлених вимог воєнного стану, санкцій на інших обмежень щодо країни-агресора. Режим секторальних санкцій щодо російських банків передбачає припинення будь-яких відносин з ними, у тому числі платежів. Український Райффайзен Банк фактично припинив відносини з російськими банками ще рік тому і буде й надалі неухильно дотримуватись санкційного режиму.
РБI розглядає всі стратегічні можливості щодо майбутнього Райффайзен банк росія, в тому числі ретельний спланований вихід з банку. Проте з огляду на складність ситуації і, в тому числі, на обмежувальні заходи, встановлені російською федерацією, цей процес триває.
З повагою та турботою,
@RaifHelp
Коментарі (8)
Все хорошо — идем ко дну
В Агентстве отметили, что основанием для этого стало продолжение работы банка на территории страны-агрессора и признание «л/днр».
Це жодним чином не стосується українського Райффайзен Банку як окремої юридичної особи і не позначається на діяльності банку.
З повагою та турботою,
@RaifHelp
Коментарі (4)
Шахрайство через банк, чи самого банка?
Безпека наших клієнтів – найважливіший пріоритет Банку. Нам щиро прикро, що у Вас склалась така ситуація та Ви зіткнулись з можливим шахрайством. Запевняємо, що Банк не проводить сумнівних списань, та не передає дані карт третім особам.
Хочемо зауважити, що всі списання Банк здійснює згідно запитів, які надходять — і якщо в запиті на списання було вказано всі дані / код підтвердження, то ми, на жаль, не можемо «відмовити» в такому списанні.
Також при переказі коштів сума дійсно знаходиться в статусі «В обробці», але вона відразу зараховується на рахунок отримувача та не підлягає скасуванню.
В разі відмови від операції — фіксується заявка на спірну транзакцію.
Додатково хочемо розібратися та проаналізувати Ваші звернення, прохання написати нам у приватні повідомлення свої дані (ідентифікаційний код та контактний номер телефону). Будемо вдячні.
З повагою та турботою,
@RaifHelp
Коментарі (3)
Шахрайство, злиття бази клієнтів
21 лютого 2023 на Aliexpress пішли усі гроші з картки. Номер спірної транзакції 462937. Карткою користувалась безпечно, дані не розголошувала. Гроші лежали — банк користувався ними, даючи кредити і інші операції. А надійність зберігання не гарантував. Поверніть гроші через вашу вину у системі безпеці. А то наче карта валялась на вулиці.
Нам дуже прикро, що дана ситуація скалась та Ви стикнулись з шахрайством.
На поточний момент, заявка знаходиться в роботі та ми докладаємо максимальних зусиль для вирішення питання. Попередньо за Вашим запитом було надано відповідь. Як тільки буде інформація за запитом ми обов'язково Вас проінформуємо. Дякуємо.
З повагою та турботою,
@RaifHelp
Коментарі (1)
Вкрали кошти з картки Райффайзен, більше місяця немає вирішення проблеми
Жодну з цих транзакцій я не погоджувала.
Платежі буди проведені через сайт аліекспрес. Цим сайтом я не користуюсь, ніколи там не здійснювала покупки чи замовлення, жодна з моїх карток, включаючи картку, з якої вкрали кошти, не підв'язані і ніколи не були підв'язаними до цього сайту.
Номер картки, паролі та всі дані картки є лише в мене, доступу до цієї інформації ні в кого немає.
Карткою я не користувалась, вона лежить вдома в сейфі (лише 1 раз знімала кошти в банкоматі декілька років тому), одже шахраї дізнались дані моєї картки не від мене.
Вважаю, що ця ситуація трапилася через неналежну роботу відділу безпеки банку (можливо був витік особистих даних з банку).
Оператор кол центру мені повідомив, що подібні проблеми є також у інших клієнтів банку, тобто мій випадок не поодинокий, банк знає про цю проблему і нічого не робить для забезпечення безпеки своїх клієнтів.
Також банк повідомив, що заблокувати ці транзакції та повернути одразу мені кошти він не може.
Одразу після крадіжки оператор кол центру створив спірну заявку по цим транзакціям, повідомивши, що розгляд моєї заявки буде 1 березня.
6 березня оператор кол центру повідомив що потрібно чекати ще, пояснень та вирішення проблеми поки немає.
14 березня я вкотре звернулась до кол центру банку, оператор мені відповів що розгляд моєї заявки стоїть вже на 19 КВІТНЯ! і мені потрібно далі чекати (тобто ще місяць), гарантій банк ніяких не дає, лише годує пустими обіцянками, що мою справу колись розглянуть.
На даний момент мої кошти ніхто не повернув, вже місяць (сьогодні 21 березня) немає ніякого вирішення та просування у моїй справі.
Дуже прикро, що банк затягує повернення коштів, руйнуючи довіру до себе та репутацію, тому нікому не рекомендую Райффайзен банк.
Чекаю на повернення коштів від банку та пришвидшення розгляду моєї справи.
Безпека наших клієнтів – найважливіший пріоритет Банку. Нам щиро прикро, що у Вас склалась така ситуація та Ви зіткнулись з можливим шахрайством. Запевняємо, що Банк не проводить сумнівних списань, та не передає дані карт третім особам.
Хочемо зауважити, що всі списання банк здійснює згідно запитів, які надходять — і якщо в запиті на списання від сервісу (у Вашому випадку це aliexpress) було вказано всі дані Вашої картки, то ми, на жаль, не можемо «відмовити» сервісу в такому списанні.
Також, дуже хочемо розібратися та проаналізувати Ваші звернення, прохання написати нам у приватні повідомлення свої дані (ідентифікаційний код та контактний номер телефону). Будемо вдячні.
З повагою та турботою,
@RaifHelp
Ми отримали інформацію, що з Вами вже зв’язався наш менеджер та було надано пояснення. Дякуємо за Ваше розуміння. У разі додаткових питань Ви завжди можете до нас звернутися, з радістю допоможемо.
З повагою та турботою,
@RaifHelp
Коментарі (10)
Похабне вiдношення до клiєнта
Дуже прикро, що з Вами сталась така ситуація.
Якщо усі реквізити рахунку у платежі вказані коректно, то кошти надходять у зазначені терміни.
Ми хотіли б розібратись та спробувати допомогти у вирішенні цієї ситуації, а тому просимо уточнити в особистих повідомленнях Ваші дані (ідентифікаційний код або фінансовий номер телефону)
З повагою та турботою,
@RaifHelp
Коментарі (1)
найнегативніші враження
Перш за все, дякуємо Вам за тривале очікування відповіді.
За обслуговування рахунку у тарифі «Райфкартка» — без щомісячної абонплати, передбачено утримання комісії у розмірі 30 грн, якщо за рахунком не було руху коштів(поповнення або зняття, навіть на мінімальну суму) протятягом 6 місяців — за такої умови рахунок вважається неактивним.
Ми розуміємо, що Ви просто могли не знати, а раніше не помічати, що по Вашому рахунку є такі особливості і не хотіли б, щоб у Вас залишилось негативне враження, тому для можливості пошуку варіантів вирішення ситуації написали Вам у приватні повідомлення із запитом необхідних даних(фінансовий номер телефону або ідентифікаційний код).
З повагою та турботою,
@RaifHelp
Питання було вирішено у приватних повідомленнях.
Ми вдячні Вам за надану інформацію та можливість виправити ситуацію.
З повагою та турботою,
@RaifHelp
Коментарі (8)
Расчётный Счёт
Дуже прикро, що у Вас склалось таке враження від обслуговування в нашому банку.
На жаль, наразі банк дійсно не передає даних про рахунок до пенсійного фонду, та ці дані Ви можете також передати самостійно, якщо Ви не знаходитесь зараз в Україні, це можливо за допомогою веб-порталу електронних послуг Пенсійного фонду України.
Приносимо вибачення за незручності.
З повагою та турботою,
@RaifHelp
Коментарі (5)
Заблокували рахунки перед закінчення строку депозиту
Хочемо зауважити, що Банк не блокує рахунки безпідставно. У випадку, якщо на Ваш рахунок протягом останнього часу надходили поповнення у значній сумі — Вам може надійти запит щодо надання підтвердних документів про ці зарахування, а саме — про походження зарахованих коштів. У випадку, якщо документи не надано вчасно — рахунок блокується.
Для більш детального аналізу ситуації передали Ваше звернення менеджеру з обслуговування клієнтів, який після — з'єднається з Вами.
З повагою та турботою,
@RaifHelp
Коментарі (4)
Банкомат не повернув гроші.
Наразі заявка знаходиться в роботі профільного відділу. Для уточнення деталей передаємо запит менеджеру з обслуговування клієнтів, після аналізу — з'єднається з Вами протягом дня.
З повагою та турботою,
@RaifHelp
Коментарі (5)
Воровство перешло все границы
Дякуємо за відвертий відгук! Запевняємо, що Банк не утримує кошти клієнтів із власної користі.
Для можливості аналізу ситуації із накладенням арешту та можливістю отримання залишку написали Вам у приватні повідомлення із запитом даних, що необхідні для перевірки інформації(ідентифікаційний код або фінансовий номер телефону).
Ми прикладемо максимум зусиль та надамо вичерпну консультацію з даного питання.
З повагою та турботою,
@RaifHelp
Коментарі (14)
Ще раз переконався, ні в якому разі не рекомендую зберігати власні гроші в Райфайзен Банку
мій мобільний додаток Банку і здійснів транзакції. Тобто Банк знову намагається зробити винним мене. Такі да, я винний…але лише у тому, що я довірив гроші РайфайзенБанку. Двічі!!! Не повторюйте моїх помилок!!! Попередню історію можна подивитися тут: https://minfin.com.ua/ua/company/aval/review/316812/
Ми поважаємо Вашу думку та наданий зворотній зв'язок. Ми невпинно працюємо над захистом даних, безпека наших клієнтів – найважливіший пріоритет Банку. Нам щиро прикро, що у Вас склалась така ситуація та Ви зіткнулись з можливим шахрайством. Ми прийняли Ваше звернення та менеджер взяв його під особистий контроль, після аналізу ситуації обов’язково з Вами з’єднається.
З повагою та турботою,
@RaifHelр
Бережіть себе та мирного неба)
З повагою та турботою,
@RaifHelр
Коментарі (4)
Касирка пяна і в неї переліміт
Сьогодні я знову завітав і поцікавився як там йде мій фінмоніторінг в їхній банці??? Так як була в наявності тільки розумна, а красива відсутня, то її запалений мозок нічого кращого не придумав, як натиснути кнопку виклика охорони. Як раз в цей час в банку затрималась попередня клієнтка і спостерігала весь цей цирк і на мою прохання залишилась до кінця вистави. Вся перепалка з ними у мене була на російській мові, віірніше вони мене не хотіли обслуговувати на державній. Якраз підіспівший патруль поліції прийняв у мене заяву про порушення Закону України про мову.
*******
Як вам історія??? На росіїї спонсорують тероризм, тут не хотять виконувати закони. Писав і ФБ в головний банк, звонив на гарячу лінію. З мене всюди роблять дурня.
********
Перш за все, дякуємо Вам за очікування відповіді.
Попередньо отримали Ваше звернення в інших соціальних мережах та даний запит знаходиться в роботі менеджера з обслуговування клієнтів.
Найближчим часом з'єднаємось з Вами.
З повагою та турботою,
@RaifHelp
Коментарі (3)
Скарга
06.01.2023р при спробі зняти кошти через банкомат, сталося аварійне відключення єлектроенергії.Кошти з рахунку списались, але банкомат їх не видав навіть після ввімкнення електрики.
Відразу на місці зателефонували у службу підтримки Райфайзен, та подали заявку про цю ситуацію.
Вже 2 місяць підтримка банку годує обіцянкими що ситуація ось-ось вирішиться, але коштів так і не повернули.
У людей були схожі ситуації,і їм кошти повертали через 2 тижні
А нас просто ігнорують.
Нам дуже прикро, що з Вами сталась така ситуація, тим паче в той момент коли Ви розраховували саме на ці кошти. Вибачте за незручність та іноді техніка втомлюється і підводить не в самий вдалий момент.
Ви зробили вірно, що звернулись до Інформаційного центру для створення запиту на оскарження операції. Дуже хочемо розібратися у ситуації, прохання написати нам у приватні повідомлення свої дані (ідентифікаційний код та контактний номер телефону). Будемо вдячні.
З повагою та турботою,
@RaifHelp
З повагою та турботою,
@RaifHelp
Коментарі (5)
Гроші з картки пішли в невідомому напрямку
В мене на рахунку 800 грн. Поповнюючи на 200 додаток пише, що недостатньо коштів. Я телефоную оператору, вона каже, що в мене фактично на рахунком 54 грн. Я заправляюсь на ОККО і замовляю умовно 50 літрів, а різниця, яка не влізла в бак повертається назад. З іншими банками все було нормально. У Райффайзена:
1. Ми відобразили кошти на вашому рахунку, але їх там немає (Я маю посилку для вашого хлопчика, але я вам її не віддам)
2. Кошти, які повертає ОККО ми відобразили, але не зарахували.
3. Чули би ви реакцію оператора ОККО на цей відвертий брєд.
4. Треба 9 днів, щоб кошти які ми вам показуємо стали реальними коштами.
5. Оператор намагається пояснити цей відвертий цирк і сама не розуміє, що каже.
6. Райффайзен тупо не повертає кошти, показуючи, що вони є, але їх немає.
Оператори відповідають шаблонно, чому баланс відображається такий, а по факту він інший відповісти не можуть або не хочуть.
Вот прям дуже НЕ рекомендую зв’язуватися з цим банком, а особливо з Raiffeisen Fiska.
Всім бобра!
Дуже прикро, що ми не змогли задовольнити Ваших потреб в обслуговуванні повною мірою. Кошти при розрахунку дійсно блокуються та Банк очікує від торгової точки запит на фактичне списання, якщо його не отримує — сума операції розблоковується з 8 на 9 календарний день. Це залежить від торгової точки також, так як нею прийнято рішення не надсилати до Банку запит на списання коштів в повній сумі і таким чином здійснити повернення.
Ми хотіли б розібратись та спробувати допомогти у вирішенні цієї ситуації, а тому просимо уточнити в особистих повідомленнях Ваші дані (ідентифікаційний код або фінансовий номер телефону) та яким саме чином Ви звертались до Банку (телефонним дзвінком, у чаті?)
З повагою та турботою,
@RaifHelp
З повагою та турботою,
@RaifHelp
Коментарі (4)
Неадекваты
Так вот я согласился на проверку и предоставил все необходимые документы. После этого у них последовал ответ «дякуємо за надані документи та роз’яснення, рішення залишається без змін. Ви можете звернутись на відділення для закриття рахунків та перерахування залишків в інший банк».
Так я вот тогда не понимаю, в тексте было указано, для разблокировки и поновления счета нужно предоставить документы, я предоставил, но это было до одного места.
Первый пункт это вообще цирк, для разблокировки счета, нужно написать заявление на его закрытие…этого вообще не понять.
Понабирают птушников, и сами потом не знаю что пишут и зачем это им нужно.
В итоге тратят время на сбор документации, да еще и ехать нужно в отделение закрывать счет.
Використовуючи надане законодавством право, Банк даним листом повідомляє Вам про
припинення обслуговування від «17» лютого 2023р. у зв’язку з встановленням неприйнятно
високого рівня ризику.
Для розблокування рахунку / поновлення обслуговування необхідно:
— або надати заяву на закриття рахунків та реквізити для безготівкового перерахування
залишків на рахунок, відкритий в іншому банку.
— погодитись на проведення Банком перевірки щодо діяльності Клієнта, а саме надати до обслуговуючого відділення відповіді на перелік запитань:
• надати документи, які підтверджують фінансовий стан в обсягах проведених
операцій;
• актуальний опитувальник з коректними джерелами та фінансовим станом.
• Відповідно до Публічної угоди у Банку заборонено проводити операції, пов’язані з
віртуальними активами
При зверненні на відділення обов’язково надати цей Лист-повідомлення
співробітнику відділення. В інакшому випадку надати заяву на закриття рахунків.
У попередньому зверненні ми надали відповідь.
Зпевняємо, що Банк сумлінно дотримується чинного законодавства та дбає про безпеку. Профільний підрозділ може запросити у клієнта документи, що підтверджують джерело походження коштів або їх рух протягом певного періоду.
За отриманням документів інформацію може бути проаналізовано та сформовано результат. Після чого клієнтам надається інформування у вигляді листа.
Згідно наданої Вами інформації у зверненні, вказано 2 варіанти вирішення ситуації — це надання додаткових документів за зверненням до відділення або закриття рахунків.
Закрити рахунки у даному випадку можливо за зверенням до відділення Банку із паспортом та ідентифікаційним кодом.
З повагою та турботою,
@RaifHelp
Коментарі (1)
Якість обслуговування
З повагою та турботою,
@RaifHelp
Коментарі (1)
Банк не віддає кошти!!!
31.10.22 на мою карту поступили кошти за проданий товар. Як вияснилося потім, що за куплений товар розплатилися коштами, які ніби то списали шахрайським способом з карти третьої особи. Мої всі рахунки заблокували. Я написала заяву до поліції, справа ще відкрита! Звернулася до банку з проханням розібратися в ситуації і розблокувати мої рахунки, так як я теж потрапила в не приємну ситуацію з шахраями. На що банку відповів, що я маю повернути кошти, які надійшли на мою карту — третій особі. Я надала всі докази банку, що товар отримали і я не крала гроші з ніякої карти третьої особи. На моє питання хто мені поверне товар, якщо я поверну кошти — банк не відповів.
Третя особа як вияснилося в ході справи була в змові з людиною, яка отримала товар — звонила мені, погрожувала і говорила, що поки я не поверну їй кошти, то мене не розблокують і свою скаргу вона не забере з банку. Вся ситуація 10 разів була повідомлена в банк, написані купа заяв та звернень. Але банк не реагував на це, єдине що вони могли зробити, щоб не розбиратися в ситуації — визнати мене неблагонадійним клієнтом і шахраєм. Тепер сама цікаве!!! Який шахрай тримає в банку 3000 доларів протягом декількох років!!! Який користується послугами і отримає зарплатню протягом 4 років в цьому банку!!! Кошти в грн, були переведені на рахунок іншого банку.
3000 доларів банк не повертає через касу, ці кошти були куплені онлайн через їх інтернет-банкінг протягом 2021 року з зп карти. Банк запропонував перевести кошти swift- платежем, але вказав в назначенні платежу — ст. 15 відмивання коштів! Такий платіж повертається звичайно ж назад до банку, бо жоден банк не прийме такий swift-платіж ніколи!!! Комісія 25 доларів за такий переказ, яка звичайно не повертається!!! Тобто банк просто обкрадає клієнтів, спираючись на якісь невідомі внутрішні постанови! Ще й знову і знову пропонує робити такі перекази — щоб забрати собі всі кошти!
Банк відмовляється надати будь-які документи, чому я не можу отримати гроші через касу!!! Відмовляється надати копії заяв до поліції, які нібито написала постраждала третя особа!!! Я вже 4 місяці не можу отримати свої гроші, то якісь несправності, завжди якісь відмазки, потім swift-платежі, які в принципі не можливі з таким призначенням. Виходить так, що банк просто заробляє комісію на чесних людях, які все життя працювали офіційно! Ще й сприяє в роботі шахраїв, і пропонує повертати їм кошти, а на відмову — блокує просто і не віддає гроші!
Прошу посприяти в тому, щоб Райфайзен банк надав нормативні акти, документи, які не суперечать постановам НБУ та видав 3000 доларів через касу банку!!!
Нам дуже прикро, що дана ситуація завдала Вам незручності, проте хочемо зауважити, що Банк не блокує рахунки безпідставно. У випадку, якщо на Ваш рахунок протягом останнього часу надходили поповнення у значній сумі або є звернення відповідного характеру — Вам може надійти запит щодо надання підтвердних документів про ці зарахування, а саме — про походження зарахованих коштів. У випадку, якщо документи не надано вчасно або не підтверджують джерело походження — рахунок блокується.
Ми маємо бажання більш детально провести аналіз ситуації та спробувати допомогти, а тому просимо надати в особисті повідомлення Ваш ідентифікаційний код або фінансовий номер телефону.
З повагою та турботою,
@RaifHelp
Коментарі (6)
Спроба викрадення коштів з картки
Ось де головна претензія! 3D secure робить через раз! Інколи через два!
Перш за все, дякуємо за очікування на відповідь.
Безпека наших клієнтів – найважливіший пріоритет Банку. Нам щиро прикро, що у Вас склалась така ситуація та Ви зіткнулись з можливим шахрайством. Запевняємо, що Банк не проводить сумнівних списань, та не передає дані карт третім особам. Послуга 3D Secure підключається автоматично після видачі та активації нової карти. Перевірити активність послуги можливо у Райффайзен Онлайн: розділ Рахунки — обираєте потрібну карту — Дії — Налаштування 3D Secure.
Також, дуже хочемо розібратися та проаналізувати Ваші звернення, прохання написати нам у приватні повідомлення свої дані (ідентифікаційний код та контактний номер телефону). Будемо вдячні.
З повагою та турботою,
@RaifHelp
Коментарі (3)
Санкції
Райффайзен Банк в Україні, є окремою юридичною особою, що зареєстрована та працює виключно на території України за українським законодавством. Банк дотримується всіх встановлених вимог воєнного стану, санкцій на інших обмежень щодо країни-агресора.
Режим секторальних санкцій щодо російських банків передбачає припинення будь-яких відносин з ними, у тому числі платежів. Український Райффайзен Банк фактично припинив відносини з російськими банками ще рік тому і буде й надалі неухильно дотримуватись санкційного режиму.
З повагою та турботою,
@RaifHelp
Коментарі (8)