×
Введіть ваш E-mail
для оформлення передплати:
Підписатися
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Уважаемый Андрей!
У додатку до оформення підписки
ви можете також отримувати:
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Повернутися на сайт
×
Отримуйте по E-mail найголовніші
фінансові новини України і світу:
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Повернутися на сайт
Курс валют в Райффайзен Банк
Валюта | Купівля | Продаж |
EUR | 42.7 | 43.8 |
USD | 41.05 | 41.54 |
Всі курси банку |
Верификация
Ми дуже засмучені, що досвід відвідування відділення Райфу призвів до таких емоцій та міг суттєво вплинути на Ваші плани. На сьогодні 150 відділень банку по всій Україні мають генератори, які підтримують роботу практично відразу після вимкнення електроенергії.
Перелік відділень розміщено на сайті банку https://raiffeisen.ua/viddilennya та на сайті проєкту Power Banking НБУ.https://power.bank.gov.ua/.
Відділення у м. Покровськ наразі працює тільки для надання консультації.
Цінуємо кожного клієнта Банку без винятку та завжди готові допомогти у вирішенні будь-якого питання. Передали Ваше звернення до менеджера з клієнтського сервісу, який проаналізує ситуацію та проведе комунікацію.
Просимо очікувати на зворотній зв'язок
З повагою та турботою,
@RaifHelp
Написати коментар
Нелегальне блокування рахунків
Наприкінці жовтня отримав повідомлення про закриття своїх рахунків у банку у листопаді у зв’язку із забороненими операціями, а саме, цитуючи лист — прямий або опосередкований зв’язок із державою, що здійснює збройну агресію проти України (російською федерацією чи республікою білорусь).
Написав на службу підтримки з поясненнями, що це абсурд, і кожна копійка на рахунку не має зв’язку з країнами-агресорами та попросив коментарі банку. Пакет документів, що підтверджує відсутність зв’язків із країнами агресорами, надав ще в березні 2022 року. З того часу єдиними операціями на рахунках були перекази на службу ДСНС Києва та на гуманітарні потреби українців.
Служба підтримки відповіла коротким повідомленням, попросивши уточнити податковий номер. А далі — нічого, рахунки тихо закрили.
Чудове ставлення банку до свого «Шановного Преміум клієнта». Я розумію, що є норми фінмоніторингу НБУ, це нормально. Але чи у цих нормах також прописано, що Банк має трактувати своїх клієнтів як тварин?
Нам шкода, що досвід обслуговування в Райфі залишив негативні враження. Ми працюємо над тим, щоб кожен наш Клієнт залишався задоволеним та мав гарний настрій після вирішення питання. В нашому Банку працюють компетентні та досвідчені співробітники, які завжди готові допомогти.
Хочемо пояснити, що Райф — великий системний європейський Банк, що чітко виконує вимоги чинного законодавства та постанови НБУ, саме тому ми ретельно та уважно перевіряємо кожну операцію та робимо все для збереження та захисту коштів наших Клієнтів. В свою чергу сподіваємося на підтримку та розуміння, щодо важливості здійснення час від часу перевірок джерел надходження коштів на рахунок та надання документів. Маємо Вас запевнити, що Райф не блокує рахунки безпідставно.
З радістю допоможемо Вам вирішити питання, тому просимо написати нам в приватні повідомлення Ваш фінансовий номер телефону, або ідентифікаційний код. Будемо вдячні за зворотній зв’язок!
З повагою та турботою,
@RaifHelp
З повагою та турботою,
@RaifHelp
Коментарі (3)
Що з індивідуальним банківським сейфом?
29.11.2021 року арендували у відділенні Райффайзен Банку за адресою м. Херсон, пр-т Ушакова, 53 індивідуальний банківський сейф. Під час повномаштабного вторгення країни-агресора неодноразово дзвонили до банковських співробітників у Херсон та Київ, де нам повідомили, що дія угоди автоматично подовжується, інформацією щодо нашого сейфу не володіють. До теперешнього часу жодного дзвінка від банку не отримали, відділення працює. Дайте нарешті правдиву відповідь, що з нашими заощадженнями у сейфі. Чекаю номер прямого телефону співробітника відділення, або інший спосіб отримання інформації.
В першу чергу, ми дякуємо за очікування відповіді. Хочемо пояснити, що з нашим кожним орендарем сейфів Базового відділення м. Херсон проводилась комунікація у телефонному режимі та була надана інформація про можливість отримання вмісту сейфів і подальшого закриття договору оренди. На жаль, ми змушені, поки що, припинити надання цієї послуги у м. Херсон до покращення безпекової ситуації.
З радістю допоможемо вирішити питання, тому просимо написати нам в приватні повідомлення Ваш фінансовий номер телефону, або ідентифікаційний код. Будемо вдячні за зворотній зв’язок!
З повагою та турботою,
@RaifHelp
Дякуємо за очікування та терпіння. Отримали інформацію від менеджера з клієнтського сервісу, що питання було вирішено. Дякуємо за сигнал, Ваші відгуки допомагають нам покращувати сервіс та роботу в цілому. Якщо будуть виникати питання в майбутньому звертайтесь, завжди раді допомогти.
З повагою та турботою,
@RaifHelp
Коментарі (3)
Отвратительный уровень безопасности и сервис
Ни попытки подать на charge back, ни видшкодувать своими грошами…
Кстати, возможно, это ещё и их косяк (взлом базы), так как не припомню, чтобы вводил данные карты на «левых» сайтах.
Будемо за Вами відвертими, ми дуже засмучені, що Ви отримали саме таке враження, щодо співпраці з Райфом. Ми невпинно працюємо над захистом даних та завжди гарантуємо нашим Клієнтам повну безпеку, попереджуємо про шахраїв на всіх офіційних сторінках Банку, в банкоматах, мобільному додатку. Райф — завжди гарантує збереження коштів, проте і сам власник карти також має дбати про безпеку: не передавати дані карти шахраям, не вносити дані карти на не захищеному сайті, перевірити чи підключено карту до послуги 3D Secure (послуга, яка формує ОТП-пароль у вигляді смс при проведенні платежу).
Ми завжди готові розглянути ситуацію в індивідуальному порядку та спробувати допомогти, а тому просимо надати в особисті повідомлення Ваші дані (номер телефону/ ідентифікаційний код) для аналізу.
З повагою та турботою,
@RaifHelp
З повагою та турботою,
@RaifHelp
Коментарі (2)
Мошенники из Райффайзен банка собрав деньги по Акции с АТБ не передали участникам-победителям Акции Подарочные сертификаты АТБ
Согласно официальным условиям Акции каждый участник акции должен был в течение 22−28 ноября 2023 сделать покупку в АТБ на сумму от 300 грн, расплатившись при этом ко-бренд картой Райффайзен-АТБ, а Райффайзен банк брал на себя обязательства передать выполнившему условия участнику акции Подарочный сертификат АТБ в срок до 08 декабря 2023.
По состоянию на 15 декабря 2023 Райффайзен банк не передал Подарочные сертификаты АТБ участникам-победителям, выполнившим все условия Акции, причин непередачи не объяснил. Неоднократные обращения в Райффайзен банк с требованием выполнить обязательства Райффайзен банка по Акции — банком проигнорированы. Это мошенничество.
(условия Акции на сайте Райффайзен банка:
https://raiffeisen.ua/news/garantovaniy-sertifikat-atb-na-100-grn-za-rozrahunki-kartkoyu-atb-vid-raifu-1969?show=1)
Будемо за Вами відвертими, ми дуже засмучені, що Ви отримали саме таке враження, щодо співпраці з Райфом. Цінуємо наших Клієнтів та прагнемо до того, щоб кожен отримував якісний сервіс та залишався задоволеним обслуговуванням у Райфі. Учасниками акції «Гарантований сертифікат АТБ на 100 грн за розрахунки карткою АТБ від Райфу» в період з 22 по 28 листопада 2023 року могли стати Клієнти – власники карток АТБ, які отримали від Банку повідомлення через Viber або SMS з інформацією про акцію.
Ми завжди готові вирішити питання в індивідуальному порядку та на користь Клієнта. Просимо надати в особисті Ваші дані (ідентифікаційний код, або фінансовий номер) для аналізу ситуації.
З повагою та турботою,
@RaifHelp
З повагою та турботою,
@RaifHelp
Коментарі (4)
Блокування рахунків переселенців
Маю статус ВПО з 2014 року.
Інцидент 1.
Звернувся в банк в за кредитом, в 2016 році, попередньо поспілкуватися з керівником відділення, яка запевнила що кредит буде надано, залишилось тільки документи принести. На наступний день отримав відмову від тієї ж керівниці з поясненням «ми не кредитуємо впо, така політика банка».
Інцидент 2.
Отримав іпотеку в жовтні 2023 році в приватбанку, для внесення першого внеску, продав цінні папери українського емітенту, гроші перевів на картковий рахунок райфайзен, і тут отримав блок від фінмоніторингу. Довгі переписки відправка всіх документів підтверджуючих легальне походження коштів не допомогли. У підсумку повідомили про небажання співпрацювати зі мною.
Згадав інцидент в 2016 році зрозумів, що банк продовжує політику дискримінації переселенців. Тож робимо висновки!
Нам щиро шкода, що у Вас склалась така думка про роботу Райфу.
Запевняємо, у нашому банку працюють компетентні фахівці. При виникненні будь-якої проблеми ми готові її вирішити на користь клієнта.
Та хочемо зауважити, що Райф — великий системний європейський Банк, що чітко виконує вимоги чинного законодавства та постанови НБУ, саме тому ми ретельно та уважно перевіряємо кожну операцію та робимо все для збереження та захисту коштів наших Клієнтів. Процес перевірки зарахувань шляхом надання підтвердних документів передбачений законодавством. В свою чергу сподіваємося на підтримку та розуміння, щодо важливості здійснення час від часу перевірок джерел надходження коштів на рахунок та надання документів.
Ми розуміємо, що дане блокування було неочікуваним та могло вплинути на Ваші плани. Але зауважимо, що Банк не має на меті утримувати кошти Клієнтів, а навпаки, зацікавлений у вирішенні питання у максимально короткий термін.
Ми готові допомогти у вирішенні питання. Просимо, будь ласка, написати нам в приватні повідомлення Ваш фінансовий номер телефону або ідентифікаційний код. Будемо вдячні за зворотній зв’язок.
З повагою та турботою,
@RaifHelp
Коментарі (1)
Лохотрон
Пришел обновить данные. Спросил продают ли новый доллар. Сказали что новый доллар продают только при покупке страховки за 240,00 грн.
Кому война, а кому мать родная.
Відверто зізнаємось, що дуже неочікувано для нас отримати такий відгук. Нам щиро шкода, що у Вас склалась така думка про роботу Райфу.
Запевняємо, у нашому банку працюють компетентні фахівці. При виникненні будь-якої проблеми ми готові її вирішити на користь клієнта.
Також, хочемо пояснити, що продаж іноземної валюти є можливим у касі будь-якого відділення, але лише у межах купленої.
Для купівлі валюти достатньо завітати у зручне відділення Райфу для уточнення її наявності в порядку живої черги.
Дуже хочемо розібратися у ситуації, просимо додатково написати нам у приватні повідомлення, з детальним описом ситуації, датою візиту та із вказанням даних (ідентифікаційного коду чи контактного номеру).
З повагою та турботою,
@RaifHelp
Ми вдячні за можливість провести перевірку за Вашим запитом. Маємо інформацію, що з Вами успішно провів комунікацію наш спеціаліст у телефонному режимі.
Ми цінуємо, що Ви залишились небайдужими та надали фідбек, адже подібні запити допомагають нам удосконалюватися та не допускати подібних ситуацій надалі.
Будемо завжди раді бачити Вас у відділеннях Райфу.
З повагою та турботою,
@RaifHelp
Коментарі (3)
погана робота фінмоніторингу
23.11.2023 надав повний пакет документів та письмові пояснення до відділення банку. Мій пакет документів було направленно до центрального офісу на погодження фінмоніторингу… і з того часу вже понад два тижні мій пакет документів на розгляді.
майже щодня спілкуюсь з відділенням — реально у відділенні зробили все, що від них залежало. Затримка саме за центральним офісом.
Кілька разів телефонував на лінію підтримки, залишав скаргу на довгий розгляд пакету документів — відповіді по суті не отримав, якихось термінів розгляду — також. Відповідь одна — чекайте, або закривайте рахунок.
Я б з радістю закрив рахунок, але в мене — зарплатна картка. Тобто це зарплатний проект і це дуже незручно, коли всі співробітники підприємства в одному банку, а лише один працівник — в іншому.
Претензій до банку наступні:
1. коли мова про зарплатну картку і суми на порядок нижчі за 400 тис. грн. банк міг би запитати довідку про сплату податків і заблокувати картку лише у випадку ненадання такої довідки.
2. якщо, все-таки, вже заблокував картку і отримав пакет документів, то бажано розглядати цей пакет документів в притомний термін (максимум кілька днів). Адже фактично, блокуючи зарплатну картку на довший термін, банк відбирає в людини засоби існування.
Нам дуже прикро, що виникла така ситуація та викликала у Вас негативні емоції. Райф — великий системний європейський Банк, що чітко виконує вимоги чинного законодавства та постанови НБУ, саме тому ми ретельно та уважно перевіряємо кожну операцію та робимо все для збереження та захисту коштів наших Клієнтів. Хочемо зауважити, що процес перевірки зарахувань шляхом надання підтвердних документів передбачений законодавством. Хочемо додати, що Банк не має на меті утримувати кошти Клієнтів, а навпаки, зацікавлений у вирішенні питання у максимально короткий термін.
Ми розуміємо, що блокування було неочікуваним та могло вплинути на Ваші плани. Ми готові допомогти у вирішенні питання просимо, будь ласка, написати нам в приватні повідомлення Ваш фінансовий номер телефону, або ідентифікаційний код. Будемо вдячні за зворотній зв’язок.
З повагою та турботою,
@RaifHelp
Дякуємо за очікування та можливість проаналізувати ситуацію. Отримали інформацію від менеджера з клієнтського сервісу, що питання було вирішено. Дякуємо за сигнал, Ваші відгуки допомагають нам покращувати сервіс та роботу в цілому. Якщо будуть виникати питання в майбутньому звертайтесь, завжди раді допомогти.
З повагою та турботою,
@RaifHelp
Коментарі (6)
Заблокировали терминал в смартфоне.
Нам дуже прикро, що трапилась така ситуація та вона могла вплинути на Ваші плани. Ми хочемо розібратися та допомогти із її вирішенням питання.
Цінуємо наших клієнтів, й у разі виникнення непорозумінь завжди готові проаналізувати ситуацію. Просимо надати нам в приватні повідомлення Ваші дані, а саме ЄДРПОУ.
Щиро очікуємо на зворотній зв'язок.
З повагою та турботою,
@RaifHelp
Написати коментар
Неможливо відкрити рахунок для депозиту
Але питання, що можна так довго перевіряти, кредитів ніколи не було, зате були депозити в інших банках, але так ніколи ніяких проблем з перевіркою не виникало.
Нам дуже прикро, що склалась така ситуація та Ви отримали негативні емоції. Розуміємо, що кожен Клієнт бажає відкрити депозитний вклад на найвигідніших умовах. Ми піклуємось про надійність Ваших коштів та щоденно працюємо над тим, щоб всі Клієнти були задоволені. Хочемо зазначити, що у нашому Банку працюють компетентні та досвідчені працівники, які зацікавлені у вирішенні питання у максимально короткий термін.
Ми з радістю допоможемо Вам вирішити питання, тому просимо написати нам в приватні повідомлення Ваш фінансовий номер телефону, або ідентифікаційний код. Будемо вдячні за зворотній зв’язок!
З повагою та турботою,
@RaifHelp
З повагою та турботою,
@RaifHelp
Додатково, хочемо залишити коментар та маємо інформацію від менеджера з питань клієнтського сервісу, що питання закрите.
У разі додаткових питань, завжди готові допомогти та розглянути у індивідуальному порядку. Дякуємо.
З повагою та турботою,
@RaifHelp
Коментарі (3)
Догана за Контактну форму раффейзенбанка. Погана комунікація. Банк погряз в бюрократії. Штат роздут
https://raiffeisen.ua/kontaktyy/kontaktna-forma
Так ось, після звернення через цю форму, немає ніякого повідомлення на пошту щодо
питання/чи скарги що вони взяті в роботу, такі-то сроки.
Форма зроблена для замилювання очей. Хочем розглянемо, хочем і не розглянемо, якось так…
Дуже шкода, що у Вас склалось таке враження про обслуговування в нашому банку. Усі запити, що надходять у контактній формі на сайті банку розглядаються відповідним відділом та на кожне з цих звернень формується відповідь.
Якщо Ви не отримали відповідь на Ваше звернення, просимо написати нам в особисті повідомлення Ваш ідентифікаційний код або номер телефону, що прив'язано до рахунку та дату Вашого звернення на контактну форму.
З повагою та турботою,
@RaifHelp
Написати коментар
Незаконное блокирование банковского счёта
Когда интересно будет решение моего вопроса, я предоставил все необходимые данные.Вы более месяца уже блокируете доступ к использованию банковского счёта и соответственно заблокирована денежная сумма на нём, честно заработанных средств. Как понимать это издевательство и незаконные действия? Каким образом мне жить и обеспечивать жизнедеятельность себя и своей семьи, когда вы занимаетесь такими вещами? Всё что мог я от себя сделал, предоставил необходимые пояснения и документы, что нет и не имею незаконных доходов и тому подобное, нет открытых счетов в других банках.
Так сколько это всё будет продолжаться и когда перестанете унижать и ущемлять простых людей?
--
Нам дуже прикро, що виникла така ситуація та викликала у Вас негативні емоції. що Райф — великий системний європейський Банк, що чітко виконує вимоги чинного законодавства та постанови НБУ, саме тому ми ретельно та уважно перевіряємо кожну операцію та робимо все для збереження та захисту коштів наших Клієнтів. Хочемо зауважити, що процес перевірки зарахувань шляхом надання підтвердних документів передбачений законодавством. Хочемо додати, що Банк не має на меті утримувати кошти Клієнтів, а навпаки, зацікавлений у вирішенні питання у максимально короткий термін.
Ми розуміємо, що блокування було неочікуваним та могло вплинути на Ваші плани. Радо допоможемо Вам вирішити питання, тому просимо написати нам в приватні повідомлення Ваш фінансовий номер телефону, або ідентифікаційний код. Будемо вдячні за зворотній зв’язок!
З повагою та турботою,
@RaifHelp
Дякуємо за розуміння!
Ми дякуємо за можливість провести аналіз та перевірку звернення. Додатково, хочемо залишити зворотній зв’зок, що запит успішно вирішено.
У разі додаткових питань, завжди будемо раді допомогти у індивідуальному порядку.
З повагою та турботою,
@RaifHelp
Коментарі (8)
Организованная преступная группа в финансовом мониторинге раффайзена
Не могу воспользоваться своими деньгами.
Сначала предоставил доки, что-то мурыжили-мурыжили.
3 недели назад предоставил полную выписку по счетам, движение средств и другие документы.
ноль реакции, нет ответа.
Я так понимаю банк раффайзен занимается мошенничеством, прокручивая деньги клиентов.
Также банк работает на недружественных Украине территориях, фактически является спонсором терроризма.
В таком случае банкротство банка раффайзен лишь вопрос времени.
Прошу нацбанк обратить внимание на действия раффайзен банка.
Хотя и к пышнему также нет доверия (
Нам дуже прикро, що Ви отримали таке враження від співпраці з нашим Банком. Наша мета — задоволені Клієнти, які залишаються із гарним настроєм після вирішення питання.
Райф — великий системний європейський банк, що чітко виконує вимоги законодавства та постанови НБУ, саме тому ми ретельно та уважно перевіряємо кожну операцію та робимо все для збереження та захисту ваших коштів. В свою чергу сподіваємося на Вашу підтримку та розуміння щодо важливості здійснення час від часу перевірок джерел надходження коштів за рахунок надання Вами документів.
Також ми сумлінно дотримуємось чинного законодавства, та не здійснюємо несанкційованих списань.
Додатково хочемо зазначити, що Райффайзен Банк Україна не має жодних зв’язків із російським банком. Що стосується клієнтів з росії – то ми припинили будь-які стосунки і з клієнтами, і з грошима російського чи білоруського походження. І ми, і Група дотримуємося всіх міжнародних санкцій.
Ми завжди готові вирішити питання в індивідуальному порядку та на користь Клієнта. Просимо надати в особисті Ваші дані (ідентифікаційний код, або фінансовий номер) для аналізу ситуації.
З повагою та турботою,
@RaifHelp
З повагою та турботою,
@RaifHelp
Коментарі (3)
НЕ ПОЛЬЗУЙТЕСЬ КАРТАМИ АТБ от Райфайзена
Нам надзвичайно сумно що у Вас склалось таке враження, та хочемо зазначити, що Райф сумлінно дотримується чинного законодавства.
Наразі картки Райфу можна безкоштовно поповнювати у понад 25 000 терміналах City24. Для того, щоб виконати поповнення без комісії слід на екрані терміналу обрати кнопку, де зазначено інформацію про Райф (0%).
Ми цінуємо наших клієнтів, й у разі виникнення непорозумінь завжди готові проаналізувати ситуацію, тому просимо написати нам в приватні повідомлення ідентифікаційний код або фінансовий номер телефону.
Щиро очікуємо на зворотній зв'язок!
З повагою та турботою,
@RaifHelp
З повагою та турботою,
@RaifHelp
З повагою та турботою,
@RaifHelp
Коментарі (3)
Арешт власних коштів без виконавчого провадження
На лінії мені відповіли, що я не надав інформації про актуалізацію даних, а вони навіть не звертались, перевірив і спам папку і всі повідомлення, жодного звернення до мене не було.
Відповідно до Закону про фін.моніторинг, банк може заблокувати окрему транзакцію на 2 доби, якщо вона підозріла та попередити відповідні установи, а не рахунок і більш того, він не заблокований, а заарештований. Відповідно банк взяв на себе роль судді. Цікаве у нас життя зараз настало :)
Так як заробітної плата — це єдиний мій дохід, а завтра 1 грудня та маю виконати фінансові операції по кредитним рахункам, які я звичайно не зможу зробити, буду звертатися до суду з вимогою надати доступ до власних коштів та компенсувати витрати і пеню через незаконний арешт власних коштів. Сподіваюсь банк хочь звернеться до Фіскальної служби або правоохоронних органів, інакше взагалі без шансів виграти їм мій позов з блокуванню рахунків на власний розсуд, в реєстрі достатньо справ таких. Чекаю зворотній зв’язок від працівника банку, буду записувати та відправляти скаргу до НБУ. Результати повідомлю тут.
Ну, а потенційним зарплатним клієнтам в жодному разі не раджу мати з ними справу, просто діють поза законом, вважають, що інформація на їх сайті вище закону України:)) Просто цирк
Нам дуже прикро, що Ви отримали саме таке враження, щодо співпраці з Райфом. Ми працюємо над тим, щоб кожен наш Клієнт залишався задоволеним та отримував якісний сервіс. В нашому Банку працюють компетентні та досвідчені співробітники, які завжди готові допомогти.
Хочемо пояснити, що Райф — великий системний європейський Банк, що чітко виконує вимоги чинного законодавства та постанови НБУ, саме тому ми ретельно та уважно перевіряємо кожну операцію та робимо все для збереження та захисту коштів наших Клієнтів. В свою чергу сподіваємося на підтримку та розуміння, щодо важливості здійснення час від часу перевірок джерел надходження коштів на рахунок та надання документів.
Ми розуміємо, що дане блокування було неочікуваним та могло вплинути на Ваші плани. Але зауважимо, що процес перевірки зарахувань шляхом надання підтвердних документів передбачений законодавством. Зазначимо, що Банк не має на меті утримувати кошти Клієнтів, а навпаки, зацікавлений у вирішенні питання у максимально короткий термін.
З радістю допоможемо Вам вирішити питання, тому просимо написати нам в приватні повідомлення Ваш фінансовий номер телефону, або ідентифікаційний код. Будемо вдячні за зворотній зв’язок!
З повагою та турботою,
@RaifHelp
Коментарі (3)
подяка Авалю
Надзвичайно приємно отримувати слова подяки та позитивний відгук, щодо роботи наших співробітників. Радіємо, що Ви залишилися з гарним настроєм і приємними емоціями, після спілкування з нами.
Кожного дня докладаємо максимум зусиль, щоб наші Клієнти були задоволені сервісом.
Дякуємо, що Ви з нами!
З повагою та турботою,
@RaifHelp
Написати коментар
Проблемний фінмоніторинг
Після наполегливих вимог пояснити ситуацію, мені надали листа, типу у «непрйнятно високий рівень ризику». Такий рівень ризику присвоюють за фінансування тероризму, постачання зброї, операції з політично значущими особами, та подібне.
Для розуміння читачів — у мене невеликий роздрібний магазин продовольчих товарів. Був один термінал Райфу, та одна каса. Працюю сам на себе. Все в рамках лімітів 2 групи. Податки сплачені. Фіскальні чеки видаються.
Доходи — через термінал. Покупці розраховуються картками.
Видатки — на розрахунки з постачальниками, яких більше двох десятків. Інколи постачання разове, інколи ритмічне. Все більш ніж прозоро. Видатки переважно безготівковим розрахунком.
Ось так банк набиває статистику з виявлених «порушників», подає сфальшовану звітність в НБУ.
Щось довести нереально, бо документи у мене навіть НЕ запитували. Пояснення також не запитували.
Нам дуже прикро, що у Вас склалась така ситуація. Хочемо пояснити, що Ви могли отримати повідомлення про блокування рахунків у зв'язку з тим, що операції за Вашими бізнес-рахунками в зазначений в повідомленні період перевищують очікувані Вами надходження, про які Ви повідомляли під час встановлення ділових відносин/останньої ідентифікації. Вам необхідно у зазначений в повідомленні термін надати документи, що підтверджують джерела походження коштів, які надійшли на рахунок (-ки) за вказаний період.
Ми завжди готові проаналізувати ситуація та вирішити її в індивідуальному порядку. Тому просимо Вас надати в приватні повідомлення ЄДРПОУ.
З повагою та турботою,
@RaifHelp
Написати коментар
Отделение ещё закрыто, хотя должно открыться в 9−00.Сейчас уже 9.20…28.11.2023 …
Дякуємо за відгук. Цінуємо, що Ви з нами та користуєтесь послугами Банку.
Хочемо заначити, що для безпеки наших Клієнтів та співробітників Банку під час повітряної тривоги відділення не працює.
Ми хочемо проаналізувати ситуацію, а тому просимо написати нам в приватні повідомлення та вказати адресу відділення, до якого звертались.
Будемо вдячні за зворотній зв'язок.
З повагою та турботою,
@RaifHelp
Написати коментар
Відмова в поверненні помилкового платежу
Мені зателефонував співробітник банку та повідомив, що на мою картку був зарахований помилковий платіж на суму 5400.00 гривен. Співробітник спросив дозволу на надання мого номера телефону клієнта що створив помилковий платіж з ціллю взаємовирішення ситуації по телефону, а також категорично зазанчив про те, що банк не може зі своєї сторони відмінити цей платіж.
Я отримав від клієнта номер ії картки та обіцяв найскоріше повернути ії кошти.
Але при вході до додатку Райффайзен Онлайн я побачив на свої картці суму 1353.64, хоча в виписці фігурує сума 5400.00.
Я знов звернувся до гарячої лінії, де мені консультант надав інформацію, що в наслідок помилки банку у попередньому місяці в мене була позитивно задвоєна сума на картці, яка через добу перетворилася на мінус на балансі через налаштований мною автоплатіж, який використав частину суми задвоєння.
На мій аргумент, що це не моя провина, а банка, консультант повідомила що це на моїй совісті, як я буду розраховуватись з ініціатором помилкового платежа, адже чужі кошти були зараховані в мінус по моїй картці, мінус, який виник з провини банка.
Тож обходьте стороною цю шарагу.
Вдячні за очікування відповіді. Нам щиро прикро, що дана ситуація призвела до негативних вражень та думок про Райф. Перш за все хочемо висловити вдячність, що Ви зв'язались з відправником помилкового платежу.
Ставимось з розумінням, що ситуації пов'язані із списанням коштів з рахунку є доволі болючими. Ми завжди готові піти на зустріч, вирішити питання у будь-яких надскладних ситуаціях та хочемо проаналізувати звернення. Будемо вдячні, якщо напишете нам у приватні повідомлення Ваші дані, а саме: ідентифікаційний код та актуальний контактний номер.
Щиро очікуємо на зворотній зв'язок.
З повагою та турботою,
@RaifHelp
Дякуємо.
З повагою та турботою,
@RaifHelp
Коментарі (1)
Дискримінація суб'єктів господарської діяльності
Відповідно до пункту 6.7. наказу Міністерства фінансів України від 09.12.2011 № 1588 «Про затвердження Порядку обліку платників податків і зборів» визначено коло осіб фізичних осіб, які не є підприємцями та здійснюють незалежну професійну діяльність, в тому числі, це: особи які займаються — адвокатською діяльністю, є судовими експертами, приватними виконавцями, арбітражними керуючими та є виконавцями окремих видів робіт (послуг), пов’язаних із створенням об'єктів архітектури.
У Райффайзен Банк коло фізичних осіб, які не є підприємцями та здійснюють незалежну професійну діяльність та хочуть відкрити рахунок для забезпечення такої діяльності звужено до осіб, які є адвокати, нотаріуси та арбітражні керуючі. Інши особи (судови експерти, приватні виконавці, та виконавці окремих видів робіт (послуг), пов’язаних із створенням об'єктів архітектури) можуть взагалі не звертатися до Райффайзен Банк — ім відмовляють у відкритті рахуну.
Відмова Райффайзен Банк у данному питанні, як на мою думку, є непрямою дискримінацією відповідно до підпункт 3) статті 1 Закону України «Про засади запобігання та протидії дискримінації в Україні».
Так що самозайняти особи шукайте інший банк для відкриття рахунку для забезпечення незалежної професійної діяльності, який у своєї роботі не застосовує дискримінаціний підхід до осіб, які здійснюють незалежну професійну діяльність.
Проаналізуємо ситуацію та надамо коментарі.
З повагою та турботою,
@RaifHelp
Ми не хочемо залишити Ваш відгук осторонь, адже прагнемо проаналізувати ситуацію та надати пояснення в індивідуальному порядку. Будемо вдячні, якщо Ви напишете нам у приватні повідомлення із вказанням даних (контактного номера телефону або ідентифікаційного коду).
З повагою та турботою,
@RaifHelp
Коментарі (4)