×
Введіть ваш E-mail
для оформлення передплати:
Підписатися
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Уважаемый Андрей!
У додатку до оформення підписки
ви можете також отримувати:
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Повернутися на сайт
×
Отримуйте по E-mail найголовніші
фінансові новини України і світу:
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Повернутися на сайт
Курс валют в абанку
Валюта | Купівля | Продаж |
EUR | 43.3 | 44 |
USD | 41.3 | 41.8 |
Всі курси банку |
Якісно та швидко вирішили проблему
Дякуємо за відгук. Раді бути корисними для Вас. 😉🍏
Написати коментар
Самий жахливий банк!
Після поповнення кошти не прийшли. Хочу одразу зазначити що поповнення через термінали iBox Завжди приходять одразу і жодного разу не було від них збою! (Зв'язавшись службою підтримки iBox Мені дуже швидко та професійно з’ясували що зі сторони кошти на, а банк надішли, І проблеми з А-банком)
Коли пройшло 5−10 хвилин Я почав пробувати зайти у додаток який глючить писала що в них збої вони вибачаюся і спробувати пізніше. Одразу після цього я заїхав на відділення банку яке знаходиться в Т Ц Монблан по вулиці Бандери (Коли я вибирав відділення банку у місті Хмельницькому щоб написати цей відгук це відділення взагалі відсутні щоб його позначити тому я поставив 1-е яке попалось) У відділенні банку працівник мені відповів що в них технічні збої і заїхати до них потрібно приблизно через годину (Після 11:00 на той час. Візит у відділенні банку після 11:00 мені Нажаль не дав ніякого результату нічого внятного мені ніхто відповісти не зміг. Потім протягом дня я 6 раз звертався у службу підтримки банку нащо мені 6 раз озвучували різні варіанти відповідей спочатку казали що в них збої потім казали що кошти надійдуть протягом 13 днів потім казали протягом 3 днів потім казали що кошти повернуть через 1 день потім казали що розглядати будуть мою заявку протягом 3 днів. Зі своєї сторони я на електронну пошту скинув копію чека в службу підтримки банку. (З цим також окрема історія. Спочатку мені казали що Дяково чеку вони не бачуть потім в кінці дня якимось дивом вони його побачили і начали виясняти) Служба підтримки в цьому банку як я з’ясував по-своєму опиту взагалі відсутня люди просто некомпетентні кожний говорити то що хоче питаннями не вирішено пройшло більше суток кошти мені ніхто не повернув я розумію повертати не збирається!
Протягом дня я звернувся до багатьох друзів в яких також виникали різного роду проблеми з цим банком аналогічного характеруполовина не користується вже цим банком, а ½ також як я буду закривати карточку!
Нікому не рекомендую мати справу за а-банком є дуже багато чудових банків де як мінімум є служба підтримки і не крадуть кошти!
Кошти були зараховані, приносимо вибачення за затримку.
Ми обов'язково перевіримо Ваші звернення до підтримки щодо коректної консультації.
Коментарі (1)
Дякую
Написати коментар
Подяка АБанку за його ставлення до своіх клієнтів
Користувач не надав доказів на запит адміністрації сайту, які підтверджують, що він є клієнтом або користувався послугами даного банку.
Написати коментар
Обережно шахрай 4323 3870 2570 7723 А-Банк
Написати коментар
Вдячність за допомогу
Але стурбувало інше. Вже трохи відвикла від російської мови і неприємно — чому ця сторінка російською? Отделение? Город? Це до кого треба звернутися, щоби виправили це непорозуміння?
До речі в службі підтримки Віталія зі мною спілкувалися українською, я не була вражена, це було природньо і нормально. А тут якось ріже око.
Коментарі (2)
А Банк выходит у меня на первое место по уровню обслуживаня
Ми раді, що Ви залишились задоволені роботою наших Співробітників. 🍏😉
Написати коментар
Не прийшла винагорода за «Запроси друга»
Я відкрив онлайн «Зелену» і «Епіцентр» карти, як новий клієнт, але мені і моєму другу не прийшла винагорода 50 грн.
В Online Telegram контакт центрі мені повідомили:
«…
на жаль, бачу реєстрація була не за посиланням, тому відсутня можливість нарахувати кешбек
…»
Банк декларує умови акції/опції і не виконує їх
У випадку якщо картка була оформлена не за реферальним запрошенням, кешбек може не нарахуватися. Ми взяли Ваше питання на контроль, по рішенню ми повідомимо Вам.
Коментарі (1)
Винятковий сервіс!
Вважаю, що до такого рівня сервісу варто прагнути не тільки іншим банкам, а всім компаніям які надають будь-які послуги.
Коментарі (1)
Заблокировали карту с деньгами
Коментарі (3)
С удовольствием пользуюсь приложением А-Банк
Дякуємо за відгук. Раді бути корисними для Вас. 😉🍏
Пользователь не предоставил доказательства по запросу администрации сайта, подтверждающие, что он является клиентом или пользовался услугами данного банка.
Написати коментар
Бесполезный чат,отправляют звонить на горячую линию.
Пишу в чат в Телеграме — 'возможности идентифицировать вас нет, звоните на горячую линию'.А как же тогда я закрыл счет диктуя OTP из Вайбера сотруднику поддержки в веб версии?
Звонить на горячую линию что бы продиктовать адрес почты на который отправить нужно справки об отсутствии задолженности перед банком и об закрытии счета.И несколько раз диктовать сотруднику по телефону адрес почты плюс надеяться на то что сотрудник правильно запишет адрес почты.
Не надо мне звонить, звонить вам я тоже не хочу — дайте мне эти справки на почту.Представитель банка, свяжитесь со мной в лс тут, я предоставлю все необходимые данные для идентификации меня и дам почту для справок.
Ми перевірили надану Вами інформацію, при зверненні для закриття рахунків фахівець надав Вам посилання на запитувану довідку.
При зверненні з не підв'язаного месенджеру відсутня можливість ідентифікувати клієнта Банку, тому з метою безпеки інформація по рахункам не була надано.
Наразі, відправили Вам довідку та написали в особисті повідомлення.
Коментарі (1)
Как потерять 100грн
Кошти вже повернуті на баланс картки. Оскільки операція була скасована сервісом, вона видалена з виписки в озвучений Вам термін співробітником — 13 днів.
Ви можете зараз переглянути у виписці за карткою, у вас буде лише одна успішна операція, після якої усі залишки відповідають поточному балансу.
Написати коментар
Як скоро чекати, А Банк на першому місці в рейтингу і хто в цьому буде винен
А тепер, то це взагалі ЩОСЬ.
1. Черги — шалені. Здається всі бабулі на районі вважають за обов»язок йти саме до відділення А-Банку. Але персонал ТЕРПЕЛИВО «перемелює» всіх.
2. Світло, інтернет або просто зарядити телефон — у цьому відділенні ви знайдетете все.
Персонал на робочому місці з першої до останньої хвилини.
3. Взаємодія та допомога з продуктами — чотири співробітники відділення справжні профі, включно з касиром (Анастасія, якщо не помиляюся).
4. Про касирку окремо. Вона в «тємі» обох додатків А-Банку та MONO, настільки, що половина (переважна!) клієнтів (зі мною включно!) не в курсі деяких ньюансів користування ними (додатками) настільки як вона.
5. Порівняння з Універсал Банком (Раїси Окіпної) — там ЧОТИРИ каси і 25 людей у відділенні ОДНОЧАСНО (площа відділення ЗНАЧНО більша!) проти невеличкого, за площею, відділення А-Банку (Соборності) з однією касою і тими таки 25 людьми — результат ОДНАКОВИЙ.
Висновки …
Написати коментар
Очень довольна помощью консультанта Нели
Пользователь не предоставил доказательства по запросу администрации сайта, подтверждающие, что он является клиентом или пользовался услугами данного банка.
Написати коментар
Допога
Коментарі (1)
Мошенники
Написати коментар
Допога
Написати коментар
Якісна підтримка
Дякуємо за відгук, завжди раді допомогти!
Коментарі (1)
Є можливість замовляти кошти у валюті з власної картки
також подобається, що банк підтримує можливість отримання sepa платежів.
Дякуємо, що оцінили наш сервіс. 😉🍏
Написати коментар