Multi від Мінфін
(8,9K+)
Оформи кредит — виграй iPhone 16 Pro Max!
Встановити
×

Введіть ваш E-mail
для оформлення передплати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!


Уважаемый Андрей!

У додатку до оформення підписки
ви можете також отримувати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
×

Отримуйте по E-mail найголовніші
фінансові новини України і світу:

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
Підписатися
Для того, щоб залишити відгук, потрібно увійти або зареєструватися
Проблема вирішена
Лиля Егоршина 6 травня 2024, 13:36
Клиентами А-банка являются мошенники, которые обманывают людей и с помощью обмана зарабатывают деньги! После того как меня обманули, я перевела на счёт клиента этого банка деньги, среагировала я довольно быстро и обратилась на горящую линию этого банка, мое заявление приняли, я написала так же заявление в кибер полицию и позвонила в свой банк! На следующий день со мной связались представители А-банка, попросили выслать свои реквизиты так как есть возможность вернуть часть денег, я была довольна сначала их работой, но проходит три дня возврата денег нет, я пишу сообщение с вопросом когда будет возврат денег, мне ответили завтра, в итоге прошла неделя и на данный момент денег возврата нет и на сообщения мои представитель банка не отвечает и не читает!
абанк
Відповідь банку
Підтримка àбанку 6 травня 2024, 17:13
Добрий день!

Банк нетерпимий до шахрайства, тому всіляко сприяє у розслідувані стосовно шахрайських дій.

Детально перевірили всю інформацію. Наразі, Ваше питання знаходиться в роботі. Просимо очікувати зарахування коштів відповідно до наданих Вами реквізитів. Ми зв'яжемось з Вами одразу після переказу. Дякуємо за розуміння!
Полезный комментарий
Лиля Егоршина 7 травня 2024, 17:16
Проблема моя решена, как было сказано банк сделал возврат одной части денег. Дальше надеюсь полиция сделает свое дело! А не отложит в стопку висяков!
Проблема вирішена
Игорь Виноградов 6 травня 2024, 9:47
Пользуюсь А-Банком давно, просрочек не было, банк дал «Рассрочку» на сумму 34700грн.И 5.05.24года банк полностью обнулил эту функцию.Это при том, что я сейчас оплачиваю 3 кредита, все по графику, интересно, за что, такое наказание??? Очень жаль…
абанк
Відповідь банку
Підтримка àбанку 6 травня 2024, 13:10
Добрий день!
Рішення щодо ліміту кредитування приймається індивідуально для кожного Клієнта, виходячи з багатьох факторів — це кредитне навантаження, кредитна історія, рівень доходу, наявність депозитних рахунків тощо. Ліміт кредитування постійно переглядається та може бути збільшений з часом.

Ми сподіваємось, що бажана сума ліміту буде встановлена згодом і ми будемо співпрацювати надалі.
Полезный комментарий
Игорь Виноградов 8 травня 2024, 13:22
Спасибо!А-банк восстановил рассрочку.Все просто супер!)
Проблема вирішена
SergPoll 5 травня 2024, 12:36
А-банк заблокував в мене кошти і розірвав зі мною договір в односторонньому порядку потребував з мене щоб я довів звідки ці кошти я прислав їм скріншоти і вважаю що довів звідки ці кошти але банк тягне час і не віддає мої гроші в сумі там 9281 грн Я не знаю чому мовчать національний банк України поліція чому не наказують цих шахраїв, я влазив в долги щоб прожити якось працює офіційно і якби я взяв кредит і не віддавав більше місяця з мене останню шкуру зняли б, то пишуть мені щоб я заяву їм прислав там 15 грн на скарбнички в мене було я прислав заяву і вони рахують з цього дня ще написав заяву на повернення коштів коротше вони хочуть вкрасти мої гроші!!!
абанк
Відповідь банку
Підтримка àбанку 5 травня 2024, 16:34
Добрий день!

Банк діє згідно ст. 7, 11 Закону України «Про запобігання та протидію легалізації (відмиванню) доходів, одержаних злочинним шляхом, фінансуванню тероризму та фінансуванню розповсюдження зброї масового знищення», тому змушений запитувати необхідні документи та аналізувати фінансові операції Клієнтів з метою виявлення фінансових операцій фінансового стану та/або змісту діяльності Клієнта, тому будь-які фінансові операції можуть вимагати підтвердження джерела походження коштів.

За результатом перевірки, Банком прийнято рішення, згідно з яким будуть розірвані укладені з Вами договори та закриті поточні рахунки, на підставі абзацу третього частини 1 ст. 15 Закону України «Про запобігання та протидію легалізації (відмиванню) доходів, одержаних злочинним шляхом, фінансуванню тероризму та фінансуванню розповсюдження зброї масового знищення», а також відповідно до пункту Умов та правил Банку 3.3.11., де зазначено право Банку припинити договір в односторонньому порядку.

Ми завжди відповідально ставимось до питання регламентів та робимо все можливе для їх виконання. В деяких випадках, на жаль, може виникати черга та це призводить до збільшення строку переказу залишків коштів відповідно наданим реквізитам.

Послуга накопичення «Скарбничка» — це депозитний вклад, тому у разі наявності залишків Ваших коштів потрібна окрема заява, яку Спеціалісти повинні запросити.

Приносимо вибачення за тривале очікування вирішення питання. Ми взяли Ваше питання на контроль та передали його на пришвидшення. Зробимо все можливе для скорішого вирішення. Просимо очікувати зарахування коштів відповідно до наданих Вами реквізитів. За результатом Вас проінформують.
Проблема вирішена
Денис Волик 5 травня 2024, 1:54
Волик Денис Олександрович 15.11.00

20.04 Первів собі на картку кошти з картки іншного банку, після чого картка була заблокована, поспілкувавшись з службою підтримки в телеграмі надав докази того, що кошти мої (надіслав квитанції), також банк запросив довідку про доходи та ще купу всього, у підсумку банк вирішив розірвати зі мною договір та попросив заповнити заяву та надіслати їм фото заяви, заява була заповнена 22 квітня, сьогодні вже 5.05, кошти сказали за регламентом повинні бути перераховані напротязі 3 днів, прошу пришвидшити повернення коштів
абанк
Відповідь банку
Підтримка àбанку 5 травня 2024, 9:10
Добрий день!

Банк діє згідно ст. 7, 11 Закону України «Про запобігання та протидію легалізації (відмиванню) доходів, одержаних злочинним шляхом, фінансуванню тероризму та фінансуванню розповсюдження зброї масового знищення», тому змушений запитувати необхідні документи та аналізувати фінансові операції Клієнтів з метою виявлення фінансових операцій фінансового стану та/або змісту діяльності Клієнта, тому будь-які фінансові операції можуть вимагати підтвердження джерела походження коштів.

За результатом перевірки, Банком прийнято рішення, згідно з яким будуть розірвані укладені з Вами договори та закриті поточні рахунки, на підставі абзацу третього частини 1 ст. 15 Закону України «Про запобігання та протидію легалізації (відмиванню) доходів, одержаних злочинним шляхом, фінансуванню тероризму та фінансуванню розповсюдження зброї масового знищення», а також відповідно до пункту Умов та правил Банку 3.3.11., де зазначено право Банку припинити договір в односторонньому порядку.

Ми завжди відповідально ставимось до питання регламентів та робимо все можливе для їх виконання. В деяких випадках, на жаль, може виникати черга та це призводить до збільшення строку переказу залишків коштів відповідно наданим реквізитам.

Ми взяли Ваше питання на контроль та вже передали його на пришвидшення. Зробимо все можливе для скорішого вирішення. Просимо очікувати зарахування коштів відповідно до наданих Вами реквізитів. За результатом Вас проінформують.
Проблема вирішена
dianadodai 4 травня 2024, 21:49
После того, как я получила средства на свою карту, её немедленно заблокировали. Мне было запрошено предоставить подтверждение цели получения этих средств. Я предоставила все необходимые документы в техническую поддержку А-Банка, после чего мне было сообщено, что необходимо ожидать принятия решения. Длительность данной проверки неизвестна, однако, исходя из опыта знакомых и отзывов на министерстве финансов, предполагается, что она может затянуться на длительный срок. Мои средства остаются заблокированными в этом банке, их срок задержки неизвестен, поэтому настоятельно рекомендую внимательно взвесить решение о сотрудничестве с данным банком. В случае решения открыть счет в А-Банке, будьте готовы к возможной блокировке ваших средств на неопределенный срок.
абанк
Відповідь банку
Підтримка àбанку 5 травня 2024, 10:15
Добрий день!

Деякі платежі дійсно можуть вимагати додаткової перевірки та це може спричинити тимчасове блокування картки. Детальна інформація щодо порядку розгляду зазначена у пункті 3.3.25. з підпунктами: https://conditions-and-rules.a-bank.com.ua/main/view-content-261/?lang=uk.

Кожна ситуація індивідуальна, безпідставне блокування неможливе. У випадку блокування, наші Спеціалісти детально інформують про які зарахування є питання та надають детальну інформацію про подальші дії для вирішення ситуації.

Через обраний в Банку месенджер Вам надали сьогодні перелік необхідних для вирішення питання документів. Очікуємо від Вас підтверджуючи документи. За результатом перевірки з Вами зв'яжуться.
Проблема вирішена
nastyasweet 4 травня 2024, 13:42
Відділення за адресою: Київ, вул. Чупринки Григорія, 8
Вчера ограничели счёт показало что надо по видео звонку подтвердить перевод якобы подозрительная операция, я позвонила по видео звонку подтвердила что лично пользуюсь банком и делала перевод сказали ок можете пользоваться. Зашла, но там ограничения снова пишу в тех подержку на что получаю ответ что счёт ограничен из-за автоматической заявки на мошейничество потому я не подтвердила перевод. Хотя я его подтверждала. Далее говорят снять не можем пока заявка по вашей просьбе в работе говоря я не подавала им плевать сами подали заявку сами счёт ограничели банк мошейников
абанк
Відповідь банку
Підтримка àбанку 4 травня 2024, 18:29
Добрий день!

Розуміємо що додаткове підтвердження операції може спричинити деякі незручності.

У цьому випадку додаткове підтвердження створено лише для того, щоб зберегти Ваші кошти в безпеці, якщо Ваша картка або Ваш фінансовий номер телефону будуть втрачені (вкрадені). Під час відеодзвінка наш Співробітник має можливість переконатися, що номер знаходиться у Вас та кошти використовує власник. У разі виявлення шахрайських дій у нас буде можливість зберегти суму на карті та не допустити шахрайства. Звертаємо Вашу увагу, що всі запитання, які задають наші Співробітники під час дзвінку, відомі власнику рахунку та спрямовані на попередження шахрайства.

Після відеодзвінку, у разі необхідності більше детальної перевірки операцій з карткою може бути створено додатковий запит. Під час розгляду запиту з Вами зв'язувались профільні Спеціалісти. Детальна інформація щодо блокувань та порядку розгляду зазначена у пункті 3.3.25. з підпунктами: https://conditions-and-rules.a-bank.com.ua/main/view-content-261/?lang=uk.

За результатом проведення перевірки, Банком прийнято рішення, згідно з яким будуть розірвані укладені з Вами договори та закриті поточні рахунки, відповідно до пункту Умов та правил Банку 3.3.11., де зазначено право Банку припинити договір в односторонньому порядку.

Ми детально перевіримо Ваші звернення до нашої Служби підтримки та у разі помилок буде вжито заходи для покращення процесу нашого обслуговування.

Раді, що питання наразі вирішено та дякуємо за розуміння.
insanegod 2 травня 2024, 23:17
15.04.2024 мне перевели зарплату за работу в тот же день получил сообщение что банк разрывает договор и блокирует мои средства. После того как я предоставил все доказательства откуда пришли деньги, они сказали уже поздно и вам уже отказано в обслуживании.Прошло уже больше двух недель и я все еще не получил свои деньги на счет в другом банке
абанк
Відповідь банку
oper23 3 травня 2024, 14:01
Добрий день!

У зв'язку з тим, що Закон «Про віртуальні активи» не набрав чинності, проведення подібних операцій через рахунки Банку наражає Банк на застосування штрафу зі сторони НБУ.

З метою недопущення накладання на Банк штрафів за проведення операцій з криптовалютою, ми попереджали Вас не використовувати в рахунки для подібних операцій. Оскільки з Вашого боку наше попередження було проігноровано, Банк був змушений обмежити функціонування Ваших рахунків та розірвати ділові відносини.

Наразі Ваше питання вирішене.
Проблема вирішена
Vika45678 2 травня 2024, 21:42
3 дні назад я перевищила ліміт у 60000 тис, банк обмежив карту попросив надати документи. Я одразу надала документи і всі пояснення після чого сказали очікувати 1 календарний день і звісно ж на наступний день зі мною ніхто не зв’язався і з карти не було знято обмеження. Вже на протязі 3 днів я намагаюся дізнатися коли ж вже нарешті обмеження буле знято чи дадуть якусь конкретну відповідь. Відповідаю ТМ самим текстом кожного разу що ніби то багато заявок і моя розглядається, а коли саме її розглянуть не відому. Не раджу мати жодних справ з цим банком бо не зрозуміли коли отримаєте доступ до своїх грошей, якщо виникне така ситуація
абанк
Відповідь банку
Підтримка àбанку 3 травня 2024, 10:45
Добрий день!

Банк вимушений запитувати дану інформацію, згідно з постановою НБУ №110 від 05.09.2023 року, щоб мати актуальні дані щодо планованих сум надходжень на рахунки.

Приносимо вибачення за збільшений регламент розгляду. Наразі Ваше питання вирішене.

Будемо раді співпрацювати надалі.
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
deneeska 2 травня 2024, 19:29
Відділення за адресою: Харків, вул. Героїв Праці, 34
Прийшол зняти депо у доларі. Касирка каже тількі старі купюри, ок кажу покажить у ваших руках купюри, я підтвержу буду брать чи ні. Відмова. Почали посилати читать постанови нацбанка № 1, 75 и 76. Потикал дурочку нач відделення у ці постанови, що нема такого, мовчить *** що води набрала. Каже ви дуже вумний, ми вас заблокуемо на обслуговування. Ну добре, прийшов у другий раз, кажуть вас заблокували за шахрайство. Які докази? Нема доказів, ми так вирішили. Ну кажу хай вам щастить
абанк
Відповідь банку
Підтримка àбанку 3 травня 2024, 10:27
Добрий день!

Детально перевірили всю інформацію.

Наш Банк не працює з інкасо, тому іноземну валюту ми приймаємо і видаємо Клієнтам лише у належному стані. З каси видаються купюри, які є у наявності та не обираються спеціально касиром. Умови видачі купюр для всіх Клієнтів є однаковими. Вам було запропоновано отримати купюри які були в касі на момент звернення.

На даний час Банком прийнято рішення щодо обмеження Вашого обслуговування.

Дякуємо за розуміння!
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
makarenkokaty92 2 травня 2024, 13:23
Я дуже задоволена роботою працівників, А банку, настільки швидко і просто вирішили мою проблему! Раніше була у приват банку, зараз розумію вже остаточно що не повернусь до них!
Величезне дякую!
абанк
Відповідь банку
Підтримка àбанку 2 травня 2024, 13:54
Нам дуже приємно, що Ви так високо оцінили нашу роботу 🍏💚
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
xo4y 1 травня 2024, 16:36
Інколи коли я розраховують доларовую карткою то не йде нарахування кєшбєку на ту категорію яку я вибрав, звертаюсь до оператора й вони повертають, але вони повертають ту суму яка повинна в грн. Тобто останній раз я розрахувався на 75.38 доларів по категорії Продукти й Супермаркети, мені кешбек не нарахували, звернувся до оператора й мені нарахували 0.53 грн. Начебто все вірно, 0.53 це є 0.7 відсотка від суми, але потрібно нарахувати 0.53 долара. Я розумію що кешбек повинен бути в грн, то потрібно ці 0.53 долара помножити на їхній курс. Це вже не в перший раз. Що саме цікаве то так відбувається тільки тоді коли кешбек не нараховується автоматично й після звернення оператора то нараховується але з різницею в курсі. Коли автоматично нараховується кешбек то нараховується все вірно. Питався роз’яснити це оператору так у них відповідь тільки одна — кешбек нараховується тільки в грн, так добре, тоді помножте його на курс. Чому автоматично все вірно робиться, а коли через оператора то якось неправильно?!
абанк
Відповідь банку
Підтримка àбанку 1 травня 2024, 20:27
Добрий день!

Відсутність нарахування в цій ситуації пов'язано з тим, що торговою точкою обрано mcc-код, який не відповідає категорії транзакції та не відповідає вибраним Вами категоріям.

Перелік кодів МСС у відповідності категорії «продукти та супермаркети» Ви можете переглянути у застосунку АБанк24 у розділі «Кешбек» далі «інфо».

Ми завжди раді допомогти в таких ситуаціях та детально розглядаємо кожне питання Клієнтів. Ми перевіримо Ваші звернення та вже займаємось донарахуванням різниці кешбеку у відповідності сумі транзакції у гривневому еквіваленті. За результатом проінформуємо Вас.
Anzelika888 1 травня 2024, 15:10
На фоне обстоятельств и происходящего очень поднимает настроение обслуживание и услуги Абанк!!! Условия кредитной карты и скидки в АТБ!!! Товары в рассрочку!!! Всегда без проблем, всегда легко и доступно!!! Из всех банков Абанк стал мне реальной поддержкой.Я всегда защищена от любых финанансовых проблем!!! Благодарю!!! Процветания и успехов!!!
абанк
Відповідь банку
Підтримка àбанку 1 травня 2024, 15:30
Добрий день!

Ми безмежно вдячні, що Ви так високо оцінили наші продукти. Ми будем і далі підтримувати високий рівень, особливо за такої теплої підтримки 🍏💚
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
Павло Мироненко 1 травня 2024, 14:30
Відділення за адресою: Запоріжжя, вул. Павлокічкаська, 61
А-банк заблокировал наш счёт Предпринимателя. на 17000грн. Мы выставили им судебный иск на 162000грн.
абанк
Відповідь банку
Підтримка àбанку 1 травня 2024, 16:05
Добрий день!

Деякі платежі можуть вимагати додаткової перевірки та це може спричинити тимчасове блокування картки. Наші Спеціалісти детально інформують стосовно яких зарахувань виникають питання та надають детальну інформацію про подальші дії для вирішення ситуації.

Просимо Вас надати відповідь в особисті повідомлення. Ми прагнемо детально розібрати Ваше питання.
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
Qwertuwiqia 1 травня 2024, 10:00
Добрий день. Хочу написати свою історію з А-банком. Мені встановили ліміт на поповнення, попросили довідку про доходи я її надала. Також більшість переказів (90%) — це мікрозайми і це все видно в УБКІ, думаю вони бачать скільки там мікрозаймів. Решту, це моя ЗП, мама перекидала та бабуся, щоб я погасила мікрозайми. В мене є розстрочка на витрати в цьому банку, і я написала в підтримку, що робити. Відповіли, що я можу перед датою платежу, звертатись у підтримку і обмеження будуть знімати, щоб я могла закинути суму, щомісячного платежу. Але тепер прочитавши відгуки, я переживаю, бо в принципі мені банк подобається, багато крутих штук (та ж розстрочка на витрати, цього немає ніде, а мені вона справді допомогла). Чи справді мені доводять це зробити, можливо у когось була схожа ситуація?
абанк
Відповідь банку
Підтримка àбанку 1 травня 2024, 11:05
Добрий день!

Деякі платежі можуть вимагати додаткової перевірки та це може спричинити тимчасове блокування картки. Стосовно блокування, хочемо зазначити, що безпідставне блокування неможливе. Наші Спеціалісти детально інформують стосовно яких зарахувань виникають питання та надають детальну інформацію про подальші дії для вирішення ситуації.

Просимо Вас надати відповідь в особисті повідомлення. Ми прагнемо детально розібрати Ваше питання.
Іван Качмарський 1 травня 2024, 9:59
В серпні 2022 року мною було переведено кошти на рахунок українського перевізника який мав перевезти мою сестру на інше місце роботи за кордоном. Перевізник в зазначений час не з’явився, по телефону почали розповідати якісь нісенітниці, а потім взагалі перестали відповідати…
Я подав скаргу про шахрайство через чат-бот А-Банку. Хочу зазначити що менеджер який зі мною спілкувався все чітко пояснив і допоміг подати скаргу… Пройшло майже два роки. Я відверто вже забув про це, і не надіявся що з того щось вийде…
Вчора до мене зателефонували! Я спочатку не зрозумів, про що йдеться. І навіть подумав що то знову якісь шахраї … І лише після телефонної розмови пригадав усі подробиці тієї справи. Менеджер що зі мною спілкувалася спочатку помилилася в сумі, через що я не зрозумів про що саме йдеться. Але через кілька хвилин перетелефонувала, вибачилась і сказала що вона помилилася в сумі… Тоді все стало на свої місця, мене попросили надати свої реквізити для повернення коштів…
Сьогодні прийшло поповнення на мою карту…
Дякую!
абанк
Відповідь банку
Підтримка àбанку 1 травня 2024, 10:27
Нам дуже приємно, що Ви так високо оцінюєте роботу наших Співробітників. Вони справжні супергерої, які завжди раді прийти на допомогу Клієнту 🤗🍏
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
polinais 1 травня 2024, 0:56
Заблокували картку без причини, просять різні скріни всі ці скріни були надані від разу, вони в свою чергу сказали, «Ми передали Ваше питання на розгляд. Як будуть рекомендації щодо розблокування картки, з даного питання з Вами зв’яжеться профільний фахівець протягом п’яти робочих днів (дзвінки проводяться з 09:00 по 21:00).» в ітозі пройшов місяць ніхто не звязався, ще раз пишу — відповідають так «Зверніть увагу, зараз є черга у відпрацюванні заявок, тому терміни можуть бути збільшені.
Вибачте, будь ласка, за тривалість в очікуванні.»
питання скільки чекати ??? ігнорять сутками в ітозі кажуть що 180 днів можуть розбиратися вони там, ну брєд а-банк шляпа!!!
абанк
Відповідь банку
Підтримка àбанку 1 травня 2024, 10:57
Добрий день!

Деякі платежі можуть вимагати додаткової перевірки та це може спричинити тимчасове блокування картки. Стосовно блокування, хочемо зазначити, що безпідставне блокування неможливе. Наші Спеціалісти детально інформують стосовно яких зарахувань виникають питання та надають детальну інформацію про подальші дії для вирішення ситуації.

Просимо Вас надати відповідь в особисті повідомлення. Ми прагнемо детально розібрати Ваше питання.
Мінфін
Відповідь адміністратора
3 травня 2024, 9:35
Відгук не зарахований (на 03.05.2024).
Користувач не надав доказів на запит адміністрації сайту, які підтверджують, що він є клієнтом або користувався послугами даного банку.
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
Ilona Kostyrenko 30 квітня 2024, 23:45
Велике дякую гарячій лінії Абанку, а точніше Богдану та Роману 😁😏💗
За швидкі та професійні відповіді, за терплячість та позитивний досвід. Було приємно вести розмову, та отримати відповіді на запитання))
Їм потрібна премія! 😁😍
ii.ilonaa
абанк
Відповідь банку
Підтримка àбанку 1 травня 2024, 10:12
Дякуємо за відгук та високу оцінку! Були раді допомогти Вам! 🍏😊
Проблема вирішена
svchkar 30 квітня 2024, 21:03
Я хочу висловити своє глибоке незадоволення у зв’язку з діями служби підтримки A-Bank, які мають ознаки непрофесійного та неналежного обслуговування.

Нещодавно моєму обліковому запису було раптово заблоковано можливість здійснення P2P переказів, без попередження чи чітких пояснень. Банк зажадав надання доказів надходження коштів, відомостей про осіб, які перераховували мені кошти та яким я перерахував кошти, та цілі цих трансакцій. Відправлення декларації про доходи — їх не задовольняє, договір про продаж нерухомості — їх не задовольняє і не визнається як підтвердження доходів. Не визнаються жодні законні документи і після цього знову запитуються докази. Замість оперативного вирішення проблеми, ситуація затягується на тиждень з повторними шаблонними запитами тієї самої інформації, яку я вже надавав, що створило враження знущання наді мною.

Кульмінацією стало те, що після чергового звернення до служби підтримки і надання інформації, яку вони запросили, мені було повідомлено про розірвання банком ділових відносин на підставі статті 15 закону України «Про запобігання та протидію легалізації (відмиванню) доходів, одержаних злочинним шляхом, фінансуванню тероризму та фінансуванню розповсюдження зброї масового знищення», без адекватного роз’яснення реальних причин таких дій. Служба підтримки банку зажадала заяву для перерахунку коштів на мій рахунок в іншому банку, але навіть цей процес затягнувся невиправдано довго і досі не завершено, хоча пройшло набагато більше ніж регламентовані ними три календарні дні(наразі вже 2 тижні).

На жаль, подивившись коментарі інших клієнтів в інтернеті, стає зрозуміло, що ситуація не є унікальною, а має масовий характер і є досить поширеною. Досвід інших користувачів, який я проаналізував, показує схожий патерн: Після блокування рахунків, банк систематично відмовляє у прийнятті законних документів, таких як декларації про доходи або договори купівлі-продажу нерухомості, як дійсних доказів доходів; Затримує будь-який розгляд ситуації; Ігнорування будь-яких пояснень клієнтів. Ці дії створюють враження, що банк зловживає своїми повноваженнями для фінансового вигодовування за рахунок своїх клієнтів. Навіть якщо банк зрештою погоджується на повернення коштів, то він, за їх нововведеним пунктом тарифу, стягує 30% з поверненої суми.

Це все відбувається у важкий воєнний час, коли вся країна об'єднується для допомоги один одному: банк користується ситуацією, коли увага держави і суспільства спрямована на війну, і зловживає своїми повноваженнями, щоб займатися нечистою діяльністю — масовим грабунком клієнтів, при цьому необґрунтовано звинувачуючи усіх своїх клієнтів у цьому.
абанк
Відповідь банку
Підтримка àбанку 1 травня 2024, 10:12
Добрий день!

Банк діє згідно ст. 7, 11 Закону України «Про запобігання та протидію легалізації (відмиванню) доходів, одержаних злочинним шляхом, фінансуванню тероризму та фінансуванню розповсюдження зброї масового знищення», тому змушений запитувати необхідні документи та аналізувати фінансові операції Клієнтів з метою виявлення фінансових операцій фінансового стану та/або змісту діяльності Клієнта, тому будь-які фінансові операції можуть вимагати підтвердження джерела походження коштів.

За результатом перевірки, Банком прийнято рішення, згідно з яким будуть розірвані укладені з Вами договори та закриті поточні рахунки, на підставі абзацу третього частини 1 ст. 15 Закону України «Про запобігання та протидію легалізації (відмиванню) доходів, одержаних злочинним шляхом, фінансуванню тероризму та фінансуванню розповсюдження зброї масового знищення», а також відповідно до пункту Умов та правил Банку 3.3.11., де зазначено право Банку припинити договір в односторонньому порядку.

Ми завжди відповідально ставимось до питання регламентів та робимо все можливе для їх виконання. В деяких випадках, на жаль, може виникати черга та це призводить до збільшення строку переказу залишків коштів відповідно наданим реквізитам.

Ми взяли Ваше питання на контроль та вже передали його на пришвидшення. Зробимо все можливе для скорішого вирішення. Просимо очікувати зарахування коштів відповідно до наданих Вами реквізитів. За результатом Вас проінформують.
bulaev20188 30 квітня 2024, 20:08
Відділення за адресою: Одеса, пр-т Небесної Сотні, 47/3-А
Мені прийшли кошти з моєї другої картки на а-банк, після чого банк заблокував можливість поповнювати та надсилати кошти до надання документів.

Банк з кожним разом вимагав і вимагав нові документи, спочатку це було: пояснити одну транзакцію останню, потім довести всі свої доходи після чого зажадав пояснити всі операції за 2 місяці, а в результаті попросив довести, що у мене є криптогаманець.

Після надання документів про депозити, облігації (допомогу ЗСУ), про всі транзакції з чеками та підтвердженням, про сплату податків з оплати послуг «з дизайну». А також про те, що в мене є зареєстрований 3 роки тому криптогаманець. Банк попри все просто вирішив відмовитися від мене як клієнта і зрештою заблокував усі кошти та картки.

Усі кошти збиралися і були в обороті депозитів в а-банку останні 2,5 роки. Після чого мене попросили заповнити заяву, щоб перевели кошти на інший рахунок. Термін переказу 3 дні. Пройшло більше 72 годин, за цей час 3 рази зв’язувався з операторами та консультантами а-банку, і чесно скажу, комунікація мене просто шокувала, почнемо з того, що виявилося, банк порушує закони та підтвержую це по затримці відправки коштів і на ходу придумує свої нові закони, А саме: як повідомив оператор банк може затримати переказ коштів на 1 місяць, коли запитуєш про порядок номер моєї заявки, оператор відповідає що у них немає номерів заявок, і все хаотично приймається і робиться. Всі аргументи банку «у нас затримки» на питання про приблизні терміни банк нічого не може від слова зовсім повідомити, оскільки як уточнювалося 3 рази весь процес хаотичний і банк просто намагається зробити якнайшвидше без конкретики. Досі кошти не були надіслані, моя заявка не оброблена, банк зовсім не йде на зустріч. На цей момент не рекомендую банк, хоча до цього зазначу для мене особисто це був один із найкращих та лояльних банків, які трималися за своїх клієнтів.
— І найголовніше зауваження, яке хочу зазначити, що коли просиш банку підтвердити будь-яких документів перевірку мене від регулятора, як каже банк, або про те, що я щось порушив, або про заявку на висновок, банк не надав жодного документа в рамках закону. а просто говорив «ми робимо все можливе» і «дані засекречені вони тільки у банку».
— І найголовніше зауваження, яке хочу зазначити, що коли просиш банк підтвердити будь-яких документів: перевірку мене від регулятора, як каже банк, або про те, що я щось порушив, або про заявку на висновок, банк не надав жодного документа в рамках закону. а просто говорив «ми робимо все можливе» і «дані засекречені вони тільки у банку».
абанк
Відповідь банку
Підтримка àбанку 1 травня 2024, 10:10
Добрий день!

Банк діє згідно ст. 7, 11 Закону України «Про запобігання та протидію легалізації (відмиванню) доходів, одержаних злочинним шляхом, фінансуванню тероризму та фінансуванню розповсюдження зброї масового знищення», тому змушений запитувати необхідні документи та аналізувати фінансові операції Клієнтів з метою виявлення фінансових операцій фінансового стану та/або змісту діяльності Клієнта, тому будь-які фінансові операції можуть вимагати підтвердження джерела походження коштів.

За результатом перевірки, Банк може прийняти рішення, згідно з яким будуть розірвані укладені з Вами договори та закриті поточні рахунки, на підставі абзацу третього частини 1 ст. 15 Закону України «Про запобігання та протидію легалізації (відмиванню) доходів, одержаних злочинним шляхом, фінансуванню тероризму та фінансуванню розповсюдження зброї масового знищення».

Також відповідно до пункту Умов та правил Банку 3.3.11., де зазначено право Банку припинити договір в односторонньому порядку.

На жаль, наразі, існує черга в обробці подібних звернень, у зв'язку з чим регламент розгляду збільшений. Наші Спеціалісти роблять все можливе, для скорішого вирішення Вашого питання.

Просимо надати нам відповідь в особистому повідомлені, будемо раді розібратись у Вашій ситуації та допомогти.
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
MMomro 30 квітня 2024, 17:09
Отримав повну консультацію. Швидко і оперативно вирішили моє питання. Дякую, А-Банк.
абанк
Відповідь банку
Підтримка àбанку 30 квітня 2024, 17:59
Нам дуже приємно, що Ви так високо оцінили нашу роботу 🍏💚

Курс валют в абанку

Валюта Купівля Продаж
EUR 48.9 49.6
USD 42 42.6
Всі курси банку

Курс валют в абанку

Валюта Купівля Продаж
EUR 48.9 49.6
USD 42 42.6
Всі курси банку
Головна / Банки України 🏦 / абанк 💰 / Відгуки про абанку 📝