Мінфін - Курси валют України

Встановити
×

Введіть ваш E-mail
для оформлення передплати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!


Уважаемый Андрей!

У додатку до оформення підписки
ви можете також отримувати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
×

Отримуйте по E-mail найголовніші
фінансові новини України і світу:

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
Підписатися
Для того, щоб залишити відгук, потрібно увійти або зареєструватися
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
Eskoj 5 вересня 2023, 17:48
А банк надає цікавий функціонал, зороші послуги. Дужеьоперативну та задовольняючу підтримку. Заіжли готові вирішити усі питання і на користь клієнта!
абанк
Відповідь банку
Підтримка àбанку 5 вересня 2023, 18:04
Дякуємо за відгук та високу оцінку! Ваша думка важлива для нас. 💚🍏
Проблема вирішена
Wokrit 4 вересня 2023, 22:31
Я активно займаюся торгуванням криптовалюти, 15 серпня продав 300$, коли кошти надійшли на картку, її миттю заблокували, звернувшись в чат сказали прийняти дзвінок. Після розмови із співробітником банку, попросили надати документи щодо транзакцій, так як на картку надійшла скарга про шахрайство. Я скинув всі скріншоти з місця де продавав криптовалюту. Мені сказали очікуйте 3 дні по регламенту, я очікував набагато більше, а звернувшись повторно в чат, мені сказали що документів недостатньо, я зв’язався з підтримкою місця де продавав криптовалюту, з проханням заблокувати контрагента який начебто подав скаргу, після цього він зв' язався зі мною і сказав що ніякої скарги не подавав і поділився ідентичною історією з а-банком. Скинувши всі скріншоти в чат, мені знову сказали очікувати до 3-х днів. Подавши документи 15 серпня дзвінок я отримав 3 вересня, де мені сказали, що зараз проводиться робота з ЕРДР, профільні фахівці по справі будуть додатково з вами зв’язуватись ще. Я надав всі документи що підтверджують легальність моїх коштів, а мені сказали знову очікувати хто зна скільки часу, тому що хочуть задати ще декілька питань.
абанк
Відповідь банку
Підтримка àбанку 5 вересня 2023, 9:58
Добрий день!
У випадку надходження скарг, Банк може блокувати картку до підтвердження зарахувань на картку Клієнта.
Наші Спеціалісти зв`язувались з Вами та надали інформацію стосовно обмеження.
На даному етапі очікуємо ЕДРДР від заявника. Взяли питання на контроль, за рішенням повідомимо Вас.
Катерина Чумакова 4 вересня 2023, 9:21
Мала проблему у застосунку із закриттям депозиту. Звернулась у підтримку, описала ситуацію, що чому сама не можу закрити депозит. Вирішили швидко питання. Виявилося, що я не дочекалась нарахування відсотків і тому не могла закрити. Приємно, що з турботою та увагою поставилися до мене і допомогли вирішити труднощі. Дякую.
абанк
Відповідь банку
Підтримка àбанку 4 вересня 2023, 10:21
Дякуємо Вам за відгук, ми дуже раді, що Ви з нами. Будемо намагатися і надалі радувати Вас! 🍏😊
Проблема вирішена
AkkermanChange 1 вересня 2023, 15:24
Банк прийняв рішення про розірвання договору, через торгівлю криптоактивами на р2р біржах. Нібито я порушив закон про легалізацію доходів. Не розумію чиї гроші я встиг відмити чи що насправді порушив. Наскільки мені відомо така діяльність не заборонена у нас в Україні, також надав банку усі квитанції по операціям, за якими можна ідентифікувати усіх відправників грошей, надав підтвердження джерела походження коштів в вигляді нотаріального договору дарування, але для них це не документи. Своїми діями банк спонукає до порушення закону, через такі закриття рахунків люди які займаються торгівлею криптоактивами як і я змушенні купувати доступ до особистих кабінетів інших людей, щоб використовувати їх рахунки і ліміти карток для торгівлі.
Не розумію в чому складність піти назустріч таким людям як я, якщо я підтверджую вам що я є мерчантом на бінанс та інших біржах, що нічого протизаконного не роблю, чому не піти на зустріч !? Я готовий був би платити за обслуговування рахунку і 500грн на місяць.
абанк
Відповідь банку
Підтримка àбанку 1 вересня 2023, 16:26
Доброго дня!
Незважаючи на існування у світі численних практик використання криптовалют у якості міри вартості, засобу обміну та накопичення, чинні норми законодавства України мають обмеження стосовно можливості проведення операцій з криптовалютами.
Метою аналізу Банком подібних операцій є захист прав споживачів, протидія відмиванню коштів та інших протиправних дій, ідентифікація суб’єктів операцій (фінансовий моніторинг), механізм оподаткування отриманих доходів, декларування тощо.
У зв'язку з тим, що Закон «Про віртуальні активи» не набрав чинності, проведення подібних операцій через рахунки Банку наражає Банк на застосування штрафу зі сторони НБУ.
З метою недопущення накладання на Банк штрафів за проведення операцій з криптовалютою, ми не одноразово попереджували Вас не використовувати в рахунки для подібних операцій.
Оскільки з Вашого боку наше попередження було проігноровано, Банк був змушений обмежити функціонування Ваших рахунків та розірвати ділові відносини.
Проблема вирішена
Joni777 1 вересня 2023, 13:51
Договорились весной этого года как буду платить, были рассрочки и кредит наличкой, после первой оплаты они берут убирают все рассрочки и берут в кучу их и открывают не уведомив меня кредитную карту (вернее лимит). Потом ещё несколько нарушенных ими обещаний о суммах и датах внесения.в итоге в августе зашёл в убки посмотреть суммы долга и проплаты — по убки не отображается ни одна проплата за этот год 2023 й, звоню на гарячую с этим вопросом и в ответ мы продали ваше дело креди экспрессу коллекторам, но сегодня 1е число пришло уведомление с приложения, а банка о начислении процентов, весь день пишу в чат по данным вопросам и с требованиями подтвердить не на словах, что мой кредит передан и кому в ответ о погоде…полный игнор, только копируют одно и тоже, что они имеют право продавать кредите и разглашать данные 3 м лицам
абанк
Відповідь банку
Підтримка àбанку 1 вересня 2023, 17:14
Доброго дня!
В даному випадку Банк діє згідно з Умовами та правилами, а саме згідно розділу 3. Права та обов'язки сторін, п. 3.3.20. Банк має право залучати колекторські компанії до врегулювання простроченої заборгованості Клієнта за Договором або передати іншій особі свої права кредитора за правочином відступлення права вимоги без згоди Клієнта.
Ми перевіримо Ваші звернення до Служби підтримки на коректність консультації.
Наш Співробітник вже зв'язався з Вами та надав детальну інформацію, щодо врегулювання питання заборгованості та можливості оформлення реструктуризації.
Michael06 1 вересня 2023, 12:04
I really want to take this moment to thank Abank for their professional support and services, they are doing a great job. I try to book a flight with my dollar card on turkish airlines, but i was charged without being given booking code and ticket number, I contact Abank and they open application for my case after few days of open application my money was refunded back which make me very happy because the refund come at the right time i needed it. I have been bank with Abank since 2020−2021 and i must say it has been joy and good experience banking with them. They’re reliable and always available to help in whatever cases. Bank with them and you’ll never regret trust me
абанк
Відповідь банку
Підтримка àбанку 1 вересня 2023, 12:09
We are always happy to help you. 😉🍏
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
KATVLAD28 1 вересня 2023, 11:00
Відділення за адресою: Харків, вул. Сумська, 43
Страховая компания отказала мне в выплате компенсации. А банк пересмотрел мой вопрос и зачислил на счёт кешбека финансовую помощь. Спасибо большое. Мне как раз деньги нужны на лечение. Очень хороший банк и прекрасное обслуживание.
абанк
Відповідь банку
Підтримка àбанку 1 вересня 2023, 11:09
Ми раді, що змогли Вам допомогти 🤗🍏
Будьте здорові 😊
Мінфін
Відповідь адміністратора
3 вересня 2023, 16:22
Відгук не зарахований (на 03.09.2023).
Користувач не надав доказів на запит адміністрації сайту, які підтверджують, що він є клієнтом або користувався послугами даного банку
Проблема вирішена
Reybond 1 вересня 2023, 9:11
1 липня взяв 26000 грн із кредитного ліміту, у додатку написано пільговий період до 31 серпня включно, на суму заборгованості буде нараховано 3.4 відсотка якщо не погасите.
Погасив до комфортного значення залишилось10 тисяч грн боргу 29 серпня і думав мені прийде 3.4 відсотка на ці 10 тисяч грн, тобто 340 грн. З подивом виявив сьогодні суму в 1700 грн, на що мені співробітник сказав, а сума розраховується за кожен день з 1 липня на всю суму і не важливо, що ви 29 числа погасили більшу частину, поки були в пільговому періоді.
На сайті цей пункт описаний вкрай нечітко (прикріплюю скрін) «базова процентна ставка на залишок заборгованості в місяць (після закінчення пільгового періоду)» тобто написано так, поки що я в пільговому періоді те, що написано у правій колонці діяти не повинно.
У тому ж приваті все по людському нарахування відсотків йде за фактом на суму яку ти маєш наприкінці пільгового періоду.
У додатку взагалі інформації немає.
Вкрай не рекомендую тут виходити за пільговий період інакше здеруть величезний відсоток за два місяці, знав би просто закинув би ці 10 тисяч і все, думав, 350 грн коммісії ролі не зіграють.
абанк
Відповідь банку
Підтримка àбанку 1 вересня 2023, 9:51
Доброго дня!
При виході з пільгового періоду відсотки нараховуються за відсотковою ставкою 3,4%. Сума відсотків за кожен день розраховується окремо за формулою: мінімальний залишок за день * відсоткову ставку/100 *12 міс/365 днів.
Дана інформація зазначена в Умовах та правилах, розділ 2.1.4. Кредитний ліміт, п. 3.1, з даним пунктом Ви можете ознайомитись за посиланням: https://conditions-and-rules.a-bank.com.ua/main/view-content-341/?lang=uk
Сподіваємось, що дана ситуація не вплине на нашу подальшу співпрацю.
Проблема вирішена
Maksym07964 1 вересня 2023, 2:09
Знаходжусь на разі за кордоном, зустрічасвся з чоловіком продавав готівку за гривню на карту
Після переказу на мою карту, я прийшо додому подивився у додаток, а там мої гроші були заблоковані, я звернувся до чату відразу чат мені відпові треба підтвердити операцію я її підтвердив квитанціями від оплати
Після чого сказали чекати 3 дні
Після дзвінка на гарячу лінію мені сповіли що підозрілі операції щось не так з цими коштами я не розумію що трапилось, і чому я не можу користуватись своїми коштами
Підтримка, а банку чітку відповідь не дае, це жах
Я дуже засмучений тому що це не дуже чудово я залишився без своїх коштів, РАЗБЛОКУЙТЕ МІЙ АККАУНТ
абанк
Відповідь банку
Підтримка àбанку 1 вересня 2023, 9:52
Доброго дня!
Деякі платежі можуть вимагати додаткової перевірки. Під час проведення перевірки, картка може бути тимчасово обмежена.
Ваше питання на контролі. За результатом з Вами зв'яжеться наш Співробітник.
Ростислав Лихачов 31 серпня 2023, 22:37
Відділення за адресою: Дніпро, вул. Робоча, 79 прим. 23
Почти год пользуюсь услугами А-банка, а клиентом стал совершенно случайно, зашел снять деньги с Моно.) меня встретили вежливые сотрудницы банка, пока стоял в очереди на кассу ко мне подошла оператор, (как окажется потом, Руководитель отделения) и вежливо уточнила есть ли у меня карта банка, на что я ответил, что нет, мне предложили карту, описав все преимущества в банке, меня это заинтересовало и я согласился сделать, после чего оформили мне карту. Так же мне рассказали о депозитах, все моменты, столь подробного «курса» ранее не встречал, хоть и являюсь клиентом очень многих банков.
Меня заинтересовал депозит «онлайн» — мне подсказали как его оформить, и сказали что в случае чего — могу обращаться к ним в любой момент.
Я оформил депозит — и уже успел получить выручку :) понравилось как в приложение в онлайн режиме отображается то — как увеличивается доход от депозита, приятно наблюдать как умножаются средства :) после первого депозита, меня затянуло и я открыл еще несколько) параллельно, регулярно посещал банк (снимал средства\закидывал депозиты\консультировался) — сотрудники каждый раз проявляли невероятную заботу ко мне как к клиенту, и интерес к своей работе. аналогичное отношение видел и в сторону других клиентов, даже когда те, тупили, агрессивно вели диалог и т. д.
В банке всегда в наличии валюта, причем хорошего качества.
Так же когда появилась карта АТБ — при первом моем посещение банка меня сразу проинформировали о таковой, рассказали преимущества и предложили оформить, на что я согласился.
Можно долго описывать все плюсы данного отделения, но я пожалуй ограничусь этим.
Огромное спасибо персоналу Банка, и отдельное большое и человеческое — руководителю отделения, Анне :)

P.S сотрудники данного отделения точно заслуживают премию, если руководство Банка читает этот отзыв, обратите на это внимание, таких сотрудниц нужно ценить.
абанк
Відповідь банку
Підтримка àбанку 1 вересня 2023, 8:34
Дякуємо, що обрали наш Банк для обслуговування. 😉💚
Користуюся послугами банку з квітня 2022 року. Дуже подобається їх додаток, простий і зрозумілий в користуванні, додаткові плюшки з кешбеком і карткою АТБ.Умови обслуговування клієнтів на висоті, завжди уважне ставлення до запитів що по телефону, що через чат-бот, компетентне і оперативне консультування, детальні роз’яснення при непорозумінні, ввічливе ставлення. Гарні умови надання кредитного ліміту, страхування. Безвідсоткова можливість поповнення через термінал, відсутність комісій при поповненні мобільного, комуналки.Завчасне, регулярне інформування про нові можливості, безпеку тощо без нав’язливої реклами. Поки що дуже задоволені.
абанк
Відповідь банку
Підтримка àбанку 31 серпня 2023, 16:13
Дякуємо, що обрали наш Банк 🥰
Проблема вирішена
49514483307 30 серпня 2023, 16:05
Заплатил со своей карты этого банка в долларах, списали в грн по курсу 38.33, а не 37.45 как это указано в приложении. Поддержка ответила что это конвертация Mastercard и они конвертируют сначала грн в евро, а затем в доллары. Это какой-то бред, т.к на сайте Mastercard при конвертации UAH-USD вообще другой курс. В других банках легко оплачивал в долларах с картой Mastercard без двойных конвертаций по курсу в приложении.

Второй момент — позвонили из этого банка 3 раза за 2 часа. Зачем? Непонятно.
Если хотите что-то сообщить или предложить — для этого есть приложение банка либо мессенджер через который я общался с поддержкой.
абанк
Відповідь банку
Підтримка àбанку 30 серпня 2023, 20:42
Доброго дня! Стосовно зазначеної Вами ситуації, до нас надійшов запит на списання в доларах, але оскільки оплата здійснюється на зарубіжному ресурсі, ми проводимо розрахунок з Міжнародною платіжною системою (МПС) в євро. Тому для розрахунку з МПС ми конвертували суму в євро за курсом МПС, а потім списали суму розрахунку в євро з Вашої гривневої картки за картковим курсом Банку.
Відповідно до Умов та Правил Банку, а саме до пункту 1.10. зазначено можливі умови конвертації коштів під час розрахунків на зарубіжних сайтах.
1.10. При зарахуванні та списанні коштів у зарубіжних торгових точках (в т.ч. на зарубіжних сайтах), сума операції може конвертуватися за умовами міжнародної платіжної системи. Сума операції конвертується у валюту Картрахунку за обмінним курсом А-Банку, що діє на дату проведення А-Банком операції, або за обмінним курсом, що встановлюється тим банком, фінансовою установою або платіжною системою і / або мережею, через які така операція проводиться. Банк не несе відповідальність за курсову різницю.
Щоб уникнути подібних ситуацій, ми рекомендуємо Вам для розрахунку у валюті долар використовувати картку платіжної системи Visa, оскільки Mastercard працює в євро.
Стосовно дзвінків сьогодні, до Вас телефонували наші Спеціалісти з наміром запропонувати цікавий варіант кредитування.
Сподіваємось, що зазначена ситуація на нашу з Вами співпрацю.
BUDARAGIN 30 серпня 2023, 12:31
Відділення за адресою: Київ, ш. Харківське, 58
Дуже дякую за обслуговування Керівнику відділення Мироновій Тетяні. Спілкування, професіоналізм, емпатія до клієнта, сподобалось обслуговування у відділенні і головне рекомендую всім, А Банк на Харківському шосе 58.
абанк
Відповідь банку
Підтримка àбанку 30 серпня 2023, 12:48
Дякуємо Вам за відгук, ми дуже раді, що Ви з нами. Будемо намагатися і надалі радувати Вас! 🍏😊
luyudavorona 29 серпня 2023, 13:25
Відділення за адресою: Харків, вул. Героїв Праці, 34
З 18 серпня мою картку було заблоковано, я трохи займаюся криптовалютою та свої здубутки виводжу в гривні на картку через p2p сервіс біржи KUNA: в нас країні це не заборонено
заробітки не такі вже й великі: останній код що я продавала був на 1000 гривень у криптовалюті: через спеціальний p2p сервіс біржи KUNA (по факту це телеграм бот в якому ви робите заявку на продаж кода криптовалюти: його забирає покупець: оплачує таку ж суму на картку і отримує код)
бувають випадки коли покупець коду шахрай та намагається повернути кошти що сплатив на картку і отримав код в криптовалюті що отримати і те і те в монобанку такі питання вирішуються за 5 хвилин у чаті (ви просто показуєте скріни з бота де видно що ви такий код продавали та цей код відправили після отримання кошті на картку) монобанк навіть не блокує картку
Абанк заблокував картку 18 серпня за транзакцію в 1 тисячу гривень: сказали що впродовж пів години зі мною звяжеться спеціаліст для вирішення питання
спеціаліст зв’язався лише на наступний день і сказав що потрібно підтверження операції: я так розумію скріни з бота де я цей код продавала: та переписка зі службою підтримки біржи сервісом якої я користувалась
я зв’язалася зі службою підтримки біржи KUNA вони також відповіли які документи мені потрібно надати та сказали що вони можуть всі довідки предоставити якщо я пройду повний KYC на біржі: хоча він у них не обов’язковий для таких малих транзакцій як у мене: я пройшла верифікацію і біржа надала документи
і вже 22 серпня я надав всі необхідні документи для розблокування до чату з Абанком. регламент розгляду вони зазаначили 3 дні Сподівалася на оперативне вирішення питання, але, на жаль, стан справ залишається незмінним. на наступний день я в чаті запитала чи отримали вони мої документи: на що мені відповіли що документи проходять перевірку:
ще через 2 дні у мене в додатку з’явилось повідомлення що треба надати документи які я надала ще 3 дні тому: я звернулась в чат де відповіли що документи на розгляді але потрібен мій номер телефону! досить дивно: адже в мене тільки один номер: на який і зареєстрована картка і у банку він є бо зі мною зв’язувався спеціаліст
сьогодні вже 29 серпня: в додатку з’являється повідомлення що зі мною намагались зв’язатись: та це не правда бо телефон при мені і мені ніхто не телефонував:
а телефонувала лише я у службу підтримки де мене зв’язати зі спеціалістом не можуть, а лише передають заяви і кажуть що спеціаліст зв’яжеться та цього не відбувається
і я регулярно пишу в чат їх підтримки і лише отримаю відповіді що я маю надати документи: після того як я кажу що надала документи ще 22го мені кажуть що треба очікувати: вони кажуть що повторно залишили заяву: регламент 3 дні і нічого не відувається
Я знаю що тут в коментарях Абанк напише що вони можуть заблокувати картку на 180 днів і всьо і ніякого результату від мого коментаря не буде
та я хочу щоб як найбільше людей знало що АБанк це банк с жахливим сервісом
який можливо має участь в шахрайских схемах: бо заблокулували вони на моїй картці 3 тисячі гривень моїх власних коштів що я перевела з монобанку щоб робити покупки в АТБ: за ртранзакцію в тисячу гривень! і це може мої єдині кошти: а в нас війна: якщо хтось не знає
абанк
Відповідь банку
Підтримка àбанку 29 серпня 2023, 15:43
Доброго дня!
Деякі платежі можуть вимагати додаткової перевірки. Під час проведення перевірки, картка може бути тимчасово обмежена.
На жаль, документів, які було надано Вами 22.08.2023 було недостатньо, тому нами було запитано документи повторно.
Ваше питання на контролі. За результатом з Вами зв'яжеться наш Співробітник.
Спасибо сотрудникам, отдельное Миргородскому отделению, за оперативное и профессиональное решение вопросов как по платежам в Украине так и при перечислении за рубеж
абанк
Відповідь банку
Підтримка àбанку 29 серпня 2023, 9:55
Нам дуже приємно, що Ви задоволені роботою наших Співробітників 🍏😊
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
Yevheniy Oliynyk 28 серпня 2023, 17:15
Швидко і якісно вирішили проблему. Сервісом повністю задоволений.
абанк
Відповідь банку
Підтримка àбанку 28 серпня 2023, 17:21
Завжди готові прийти на допомогу 😉🍏
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
storchaj1966 28 серпня 2023, 11:52
Відділення за адресою: Дніпро, вул. Батумська, 11
По все вопросам получил компетентную помощь. Внимание к каждому клиенту сотрудников банка. Одним словом: сотрудники находятся на своем месте. Желаю им успехов в работе!!!
абанк
Відповідь банку
Підтримка àбанку 28 серпня 2023, 12:06
Дякуємо за відгук! Будемо завжди раді бачити Вас знову у наших відділеннях! 🍏😊
antonov3765 26 серпня 2023, 23:34
Уважаемый, А банк. Такой грязи себе не позволял даже москальский Альфа. Согласно пункту в данных правилах (https://conditions-and-rules.a-bank.com.ua/main/view-content-340/?lang=uk) которые вы стыдливо перепрятали так, чтоб не было возможности их увидеть в мобильном приложении и тарифах карты, вы ВСЕГДА оставляете за собой право разорвать БЕЗ ОБЬЯСНЕНИЯ ПРИЧИН отношения с клиентом ПРИ ЭТОМ ЗАБИРАЯ 30% от его накопленных сбережений. При этом у вас нет четкой формулировки что де такое «типова» и «нетипова» транзакция. То есть, все всегда по воле банка, причем саму волю вы САМИ истолковать не можете. В любой момент, если вам будет угодно, вы имеете право разорвать отношения с клиентом у которого допустим депозит в 400 000 грн, а лучше с десятком таких, и как бы вот и премиальные появились, а чо. Да, мы искренние людоеды, и у нас так принято.

Я считал вас лучшим что нынче может предложить рынок. Даже собирался оформить премиальную карту. Но о каком таком сотрудничестве, депозитах может идти речь, если вы имеете право просто украсть из сбережений клиента 30% на основании «мы так решили». Я уверен, что если бы хотя бы ПОЛОВИНА из держателей депозитов у вас ЗНАЛА о такой гнили с ВАШЕЙ СТОРОНЫ, ты вы бы НИКОГДА не имели ни депозитов, ни топ 1 народного рейтинга. Даже топ 31.
УБЕРИТЕ этот пункт. Это чистый грабеж. Такого не позволяет сейчас себе ВООБЩЕ ни один из банков.

Вам прикро що у мене склалося таке враження, да? Так уберите причину этого враження.
абанк
Відповідь банку
Підтримка àбанку 27 серпня 2023, 10:19
Доброго дня! При відкритті рахунку в Банку, в Анкеті-заяві про приєднання до Умов та Правил надання банківських послуг в А-Банку, Ви надаєте згоду на те, що ознайомлені та погоджуєтесь з Умовами та правилами Банку. У випадку надходження скарг, Банк може блокувати картку до підтвердження зарахувань на картку Клієнта. Кожне звернення та скарга проходять ретельну перевірку, тому Ви можете бути впевнені, що безпідставно у Вас не виникне блокування через причину надходження скарг на Вас. В разі надходження скарги, наші Спеціалісти детально інформують про які зарахування питання та надають детальну інформацію про подальші дії для вирішення ситуації.
За підсумком розгляду скарги, Банк може запропонувати Клієнту повернути кошти заявнику і також має право прийняти рішення про припинення ділових відносин з Клієнтом, згідно з Умовами та Правилами Банку, де у пункті 3.3.20. У разі припинення ділових відносин з ініціативи Банку, передбачена комісія за перерахування коштів у розмірі 30% від доступного залишку на балансі. Детальніше з Умовами Ви можете ознайомитись за цим посиланням: https://conditions-and-rules.a-bank.com.ua/main/view-content-340/?lang=uk і також у застосунку АБанк24 у Вас є можливість ознайомитись з усіма Умовами та правилами у розділі «Налаштування профілю» далі «Тарифи та правила».
Акцентуємо Вашу увагу, що виконуючи Умови та правила та не порушуючи чине Законодавство, Ви можете бути впевнені, що у Вас не виникне блокування з подальшим закриттям рахунку з ініціативи Банку. Сподіваємось, що зазначена ситуація не вплине на нашу з Вами подальшу співпрацю.
Yuliabin 25 серпня 2023, 18:17
Здійснювала оплату за авіабілет у компанії kiwi.com

Платіж був проведений, але декілька днів очікувала на бронювання авіабілету.
Звичайно поїздка була запланована і коли не приходило підтвердження бронювання, це викликало занепокоєння.
Тоді я звернулась в службу підтримки, де мене запевнили що кошти за призначенням переведені.Коли я почала виясняти у компанії kiwi, чому немає ніяких повідомлень про підтвердження бронювання авіарейсу, то вияснилось, що платіж був компанією не прийнятий, анульований і потрібно очікувати на повернення коштів на мій рахунок назад.
Я була розгублена, виникли питання по якій причині так склалось, але надавши підтвердження про анульований платіж від компанії kiwi, я звʼязалась зі службою підтримки, А банку, працівники прийняли мою заявку та кошти повернулись на мій рахунок.
Тепер можу ними знову користуватись.
Важливо було щоб все якомога швидче вирішити, адже я мала знову почати пошуки іншого авіарейсу, а вартість квитків збільшувалась майже щодня і повернення коштів було дуже актуальним питанням.
Дякую службі підтримки, зверталась як і на гарячу лінію так і в чат, моє питання вирішили дистанційно, що дуже важливо!
Рекомендую, А банк, так як і багато появилось нових продуктів, ще хотілось би відділення в моєму місті з таким же кваліфікованим персоналом, який працює в службі підтримки!
абанк
Відповідь банку
Підтримка àбанку 25 серпня 2023, 18:43
Завжди раді прийти на допомогу 😉🍏
Elenaromasina72 25 серпня 2023, 13:50
Зверувшись з особистого питання до працівників А411 АБанку (вул.Криворіжсталі,12, м. Кривий Ріг), я була надзвичайно вражена високою якістю обслуговування й привітністю, високим професіоналізмом заступника керівника відділення Ольги
Лік, менеджерів Ірини Смолій та Інни Ніколюк. Дуже вдячна за високий рівень обслуговування та прекрасні людські якості. Дякую банку за надані послуги. З повагою, Ромашина Олена.
абанк
Відповідь банку
Підтримка àбанку 25 серпня 2023, 15:02
Нам дуже приємно, що Ви задоволені роботою наших Співробітників 🍏😊

Курс валют в абанку

Валюта Купівля Продаж
EUR 42.8 43.85
USD 41.2 41.7
Всі курси банку

Курс валют в абанку

Валюта Купівля Продаж
EUR 42.8 43.85
USD 41.2 41.7
Всі курси банку
Головна / Банки України 🏦 / абанк 💰 / Відгуки про абанку 📝