×
Введіть ваш E-mail
для оформлення передплати:
Підписатися
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Уважаемый Андрей!
У додатку до оформення підписки
ви можете також отримувати:
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Повернутися на сайт
×
Отримуйте по E-mail найголовніші
фінансові новини України і світу:
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Повернутися на сайт
Курс валют в абанку
Валюта | Купівля | Продаж |
EUR | 42.8 | 43.85 |
USD | 41.2 | 41.7 |
Всі курси банку |
Задоволена підтримкою
Написати коментар
Блокування картки
У випадку надходження скарг, Банк може блокувати картку до підтвердження зарахувань на картку Клієнта.
Наші Спеціалісти зв`язувались з Вами та надали інформацію стосовно обмеження.
На даному етапі очікуємо ЕДРДР від заявника. Взяли питання на контроль, за рішенням повідомимо Вас.
Коментарі (2)
Вирішення питання
Написати коментар
Розірвання договору банком в односторонньому порядку
Не розумію в чому складність піти назустріч таким людям як я, якщо я підтверджую вам що я є мерчантом на бінанс та інших біржах, що нічого протизаконного не роблю, чому не піти на зустріч !? Я готовий був би платити за обслуговування рахунку і 500грн на місяць.
Незважаючи на існування у світі численних практик використання криптовалют у якості міри вартості, засобу обміну та накопичення, чинні норми законодавства України мають обмеження стосовно можливості проведення операцій з криптовалютами.
Метою аналізу Банком подібних операцій є захист прав споживачів, протидія відмиванню коштів та інших протиправних дій, ідентифікація суб’єктів операцій (фінансовий моніторинг), механізм оподаткування отриманих доходів, декларування тощо.
У зв'язку з тим, що Закон «Про віртуальні активи» не набрав чинності, проведення подібних операцій через рахунки Банку наражає Банк на застосування штрафу зі сторони НБУ.
З метою недопущення накладання на Банк штрафів за проведення операцій з криптовалютою, ми не одноразово попереджували Вас не використовувати в рахунки для подібних операцій.
Оскільки з Вашого боку наше попередження було проігноровано, Банк був змушений обмежити функціонування Ваших рахунків та розірвати ділові відносини.
Коментарі (19)
Мошенничество
В даному випадку Банк діє згідно з Умовами та правилами, а саме згідно розділу 3. Права та обов'язки сторін, п. 3.3.20. Банк має право залучати колекторські компанії до врегулювання простроченої заборгованості Клієнта за Договором або передати іншій особі свої права кредитора за правочином відступлення права вимоги без згоди Клієнта.
Ми перевіримо Ваші звернення до Служби підтримки на коректність консультації.
Наш Співробітник вже зв'язався з Вами та надав детальну інформацію, щодо врегулювання питання заборгованості та можливості оформлення реструктуризації.
Написати коментар
I got my refund back
Написати коментар
Банк оказал мне помощь
Будьте здорові 😊
Користувач не надав доказів на запит адміністрації сайту, які підтверджують, що він є клієнтом або користувався послугами даного банку
Написати коментар
Жахливі умови кредитного ліміту про який у додатку не написано
Погасив до комфортного значення залишилось10 тисяч грн боргу 29 серпня і думав мені прийде 3.4 відсотка на ці 10 тисяч грн, тобто 340 грн. З подивом виявив сьогодні суму в 1700 грн, на що мені співробітник сказав, а сума розраховується за кожен день з 1 липня на всю суму і не важливо, що ви 29 числа погасили більшу частину, поки були в пільговому періоді.
На сайті цей пункт описаний вкрай нечітко (прикріплюю скрін) «базова процентна ставка на залишок заборгованості в місяць (після закінчення пільгового періоду)» тобто написано так, поки що я в пільговому періоді те, що написано у правій колонці діяти не повинно.
У тому ж приваті все по людському нарахування відсотків йде за фактом на суму яку ти маєш наприкінці пільгового періоду.
У додатку взагалі інформації немає.
Вкрай не рекомендую тут виходити за пільговий період інакше здеруть величезний відсоток за два місяці, знав би просто закинув би ці 10 тисяч і все, думав, 350 грн коммісії ролі не зіграють.
При виході з пільгового періоду відсотки нараховуються за відсотковою ставкою 3,4%. Сума відсотків за кожен день розраховується окремо за формулою: мінімальний залишок за день * відсоткову ставку/100 *12 міс/365 днів.
Дана інформація зазначена в Умовах та правилах, розділ 2.1.4. Кредитний ліміт, п. 3.1, з даним пунктом Ви можете ознайомитись за посиланням: https://conditions-and-rules.a-bank.com.ua/main/view-content-341/?lang=uk
Сподіваємось, що дана ситуація не вплине на нашу подальшу співпрацю.
Коментарі (6)
Заблокували кошти, А банк
Після переказу на мою карту, я прийшо додому подивився у додаток, а там мої гроші були заблоковані, я звернувся до чату відразу чат мені відпові треба підтвердити операцію я її підтвердив квитанціями від оплати
Після чого сказали чекати 3 дні
Після дзвінка на гарячу лінію мені сповіли що підозрілі операції щось не так з цими коштами я не розумію що трапилось, і чому я не можу користуватись своїми коштами
Підтримка, а банку чітку відповідь не дае, це жах
Я дуже засмучений тому що це не дуже чудово я залишився без своїх коштів, РАЗБЛОКУЙТЕ МІЙ АККАУНТ
Деякі платежі можуть вимагати додаткової перевірки. Під час проведення перевірки, картка може бути тимчасово обмежена.
Ваше питання на контролі. За результатом з Вами зв'яжеться наш Співробітник.
Коментарі (12)
Невероятный персонал
Меня заинтересовал депозит «онлайн» — мне подсказали как его оформить, и сказали что в случае чего — могу обращаться к ним в любой момент.
Я оформил депозит — и уже успел получить выручку :) понравилось как в приложение в онлайн режиме отображается то — как увеличивается доход от депозита, приятно наблюдать как умножаются средства :) после первого депозита, меня затянуло и я открыл еще несколько) параллельно, регулярно посещал банк (снимал средства\закидывал депозиты\консультировался) — сотрудники каждый раз проявляли невероятную заботу ко мне как к клиенту, и интерес к своей работе. аналогичное отношение видел и в сторону других клиентов, даже когда те, тупили, агрессивно вели диалог и т. д.
В банке всегда в наличии валюта, причем хорошего качества.
Так же когда появилась карта АТБ — при первом моем посещение банка меня сразу проинформировали о таковой, рассказали преимущества и предложили оформить, на что я согласился.
Можно долго описывать все плюсы данного отделения, но я пожалуй ограничусь этим.
Огромное спасибо персоналу Банка, и отдельное большое и человеческое — руководителю отделения, Анне :)
P.S сотрудники данного отделения точно заслуживают премию, если руководство Банка читает этот отзыв, обратите на это внимание, таких сотрудниц нужно ценить.
Написати коментар
Взірцеве обслуговування кліентів
Написати коментар
Двойные конвертации и постоянные звонки
Второй момент — позвонили из этого банка 3 раза за 2 часа. Зачем? Непонятно.
Если хотите что-то сообщить или предложить — для этого есть приложение банка либо мессенджер через который я общался с поддержкой.
Відповідно до Умов та Правил Банку, а саме до пункту 1.10. зазначено можливі умови конвертації коштів під час розрахунків на зарубіжних сайтах.
1.10. При зарахуванні та списанні коштів у зарубіжних торгових точках (в т.ч. на зарубіжних сайтах), сума операції може конвертуватися за умовами міжнародної платіжної системи. Сума операції конвертується у валюту Картрахунку за обмінним курсом А-Банку, що діє на дату проведення А-Банком операції, або за обмінним курсом, що встановлюється тим банком, фінансовою установою або платіжною системою і / або мережею, через які така операція проводиться. Банк не несе відповідальність за курсову різницю.
Щоб уникнути подібних ситуацій, ми рекомендуємо Вам для розрахунку у валюті долар використовувати картку платіжної системи Visa, оскільки Mastercard працює в євро.
Стосовно дзвінків сьогодні, до Вас телефонували наші Спеціалісти з наміром запропонувати цікавий варіант кредитування.
Сподіваємось, що зазначена ситуація на нашу з Вами співпрацю.
Коментарі (8)
А Банк на Харківському шосе 58
Написати коментар
АБанк — покищо найгірший банк що мені поки що зузтрічався
заробітки не такі вже й великі: останній код що я продавала був на 1000 гривень у криптовалюті: через спеціальний p2p сервіс біржи KUNA (по факту це телеграм бот в якому ви робите заявку на продаж кода криптовалюти: його забирає покупець: оплачує таку ж суму на картку і отримує код)
бувають випадки коли покупець коду шахрай та намагається повернути кошти що сплатив на картку і отримав код в криптовалюті що отримати і те і те в монобанку такі питання вирішуються за 5 хвилин у чаті (ви просто показуєте скріни з бота де видно що ви такий код продавали та цей код відправили після отримання кошті на картку) монобанк навіть не блокує картку
Абанк заблокував картку 18 серпня за транзакцію в 1 тисячу гривень: сказали що впродовж пів години зі мною звяжеться спеціаліст для вирішення питання
спеціаліст зв’язався лише на наступний день і сказав що потрібно підтверження операції: я так розумію скріни з бота де я цей код продавала: та переписка зі службою підтримки біржи сервісом якої я користувалась
я зв’язалася зі службою підтримки біржи KUNA вони також відповіли які документи мені потрібно надати та сказали що вони можуть всі довідки предоставити якщо я пройду повний KYC на біржі: хоча він у них не обов’язковий для таких малих транзакцій як у мене: я пройшла верифікацію і біржа надала документи
і вже 22 серпня я надав всі необхідні документи для розблокування до чату з Абанком. регламент розгляду вони зазаначили 3 дні Сподівалася на оперативне вирішення питання, але, на жаль, стан справ залишається незмінним. на наступний день я в чаті запитала чи отримали вони мої документи: на що мені відповіли що документи проходять перевірку:
ще через 2 дні у мене в додатку з’явилось повідомлення що треба надати документи які я надала ще 3 дні тому: я звернулась в чат де відповіли що документи на розгляді але потрібен мій номер телефону! досить дивно: адже в мене тільки один номер: на який і зареєстрована картка і у банку він є бо зі мною зв’язувався спеціаліст
сьогодні вже 29 серпня: в додатку з’являється повідомлення що зі мною намагались зв’язатись: та це не правда бо телефон при мені і мені ніхто не телефонував:
а телефонувала лише я у службу підтримки де мене зв’язати зі спеціалістом не можуть, а лише передають заяви і кажуть що спеціаліст зв’яжеться та цього не відбувається
і я регулярно пишу в чат їх підтримки і лише отримаю відповіді що я маю надати документи: після того як я кажу що надала документи ще 22го мені кажуть що треба очікувати: вони кажуть що повторно залишили заяву: регламент 3 дні і нічого не відувається
Я знаю що тут в коментарях Абанк напише що вони можуть заблокувати картку на 180 днів і всьо і ніякого результату від мого коментаря не буде
та я хочу щоб як найбільше людей знало що АБанк це банк с жахливим сервісом
який можливо має участь в шахрайских схемах: бо заблокулували вони на моїй картці 3 тисячі гривень моїх власних коштів що я перевела з монобанку щоб робити покупки в АТБ: за ртранзакцію в тисячу гривень! і це може мої єдині кошти: а в нас війна: якщо хтось не знає
Деякі платежі можуть вимагати додаткової перевірки. Під час проведення перевірки, картка може бути тимчасово обмежена.
На жаль, документів, які було надано Вами 22.08.2023 було недостатньо, тому нами було запитано документи повторно.
Ваше питання на контролі. За результатом з Вами зв'яжеться наш Співробітник.
Коментарі (12)
А Банк оперативно и профессионально
Написати коментар
Тех підтримка
Написати коментар
Работа сотрудников
Написати коментар
Пункт 3.3.20
Я считал вас лучшим что нынче может предложить рынок. Даже собирался оформить премиальную карту. Но о каком таком сотрудничестве, депозитах может идти речь, если вы имеете право просто украсть из сбережений клиента 30% на основании «мы так решили». Я уверен, что если бы хотя бы ПОЛОВИНА из держателей депозитов у вас ЗНАЛА о такой гнили с ВАШЕЙ СТОРОНЫ, ты вы бы НИКОГДА не имели ни депозитов, ни топ 1 народного рейтинга. Даже топ 31.
УБЕРИТЕ этот пункт. Это чистый грабеж. Такого не позволяет сейчас себе ВООБЩЕ ни один из банков.
Вам прикро що у мене склалося таке враження, да? Так уберите причину этого враження.
За підсумком розгляду скарги, Банк може запропонувати Клієнту повернути кошти заявнику і також має право прийняти рішення про припинення ділових відносин з Клієнтом, згідно з Умовами та Правилами Банку, де у пункті 3.3.20. У разі припинення ділових відносин з ініціативи Банку, передбачена комісія за перерахування коштів у розмірі 30% від доступного залишку на балансі. Детальніше з Умовами Ви можете ознайомитись за цим посиланням: https://conditions-and-rules.a-bank.com.ua/main/view-content-340/?lang=uk і також у застосунку АБанк24 у Вас є можливість ознайомитись з усіма Умовами та правилами у розділі «Налаштування профілю» далі «Тарифи та правила».
Акцентуємо Вашу увагу, що виконуючи Умови та правила та не порушуючи чине Законодавство, Ви можете бути впевнені, що у Вас не виникне блокування з подальшим закриттям рахунку з ініціативи Банку. Сподіваємось, що зазначена ситуація не вплине на нашу з Вами подальшу співпрацю.
Коментарі (25)
Повернення коштів
Платіж був проведений, але декілька днів очікувала на бронювання авіабілету.
Звичайно поїздка була запланована і коли не приходило підтвердження бронювання, це викликало занепокоєння.
Тоді я звернулась в службу підтримки, де мене запевнили що кошти за призначенням переведені.Коли я почала виясняти у компанії kiwi, чому немає ніяких повідомлень про підтвердження бронювання авіарейсу, то вияснилось, що платіж був компанією не прийнятий, анульований і потрібно очікувати на повернення коштів на мій рахунок назад.
Я була розгублена, виникли питання по якій причині так склалось, але надавши підтвердження про анульований платіж від компанії kiwi, я звʼязалась зі службою підтримки, А банку, працівники прийняли мою заявку та кошти повернулись на мій рахунок.
Тепер можу ними знову користуватись.
Важливо було щоб все якомога швидче вирішити, адже я мала знову почати пошуки іншого авіарейсу, а вартість квитків збільшувалась майже щодня і повернення коштів було дуже актуальним питанням.
Дякую службі підтримки, зверталась як і на гарячу лінію так і в чат, моє питання вирішили дистанційно, що дуже важливо!
Рекомендую, А банк, так як і багато появилось нових продуктів, ще хотілось би відділення в моєму місті з таким же кваліфікованим персоналом, який працює в службі підтримки!
Написати коментар
Подяка
Лік, менеджерів Ірини Смолій та Інни Ніколюк. Дуже вдячна за високий рівень обслуговування та прекрасні людські якості. Дякую банку за надані послуги. З повагою, Ромашина Олена.
Написати коментар