×
Введіть ваш E-mail
для оформлення передплати:
Підписатися
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Уважаемый Андрей!
У додатку до оформення підписки
ви можете також отримувати:
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Повернутися на сайт
×
Отримуйте по E-mail найголовніші
фінансові новини України і світу:
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Повернутися на сайт
Курс валют в абанку
Валюта | Купівля | Продаж |
EUR | 43.6 | 44.6 |
USD | 42.2 | 43.1 |
Всі курси банку |
Банку начхати на клієнтів
Деякі платежі дійсно можуть вимагати додаткової перевірки та це може спричинити тимчасове блокування картки. Відповідно до Умов і Правил Банку, пункт 3.3.18., максимальний строк блокування може бути до 180 днів: «Призупинити на строк до 180 днів видаткові операції по Платіжній картці Клієнта, операції за якою потрапили на перевірку через сумніви у Банку щодо використання Клієнтом Платіжної картки (сумніви Банку можуть бути пов`язані, втому числі з імовірною передачею Клієнтом Платіжної картки/ її реквізитів / доступу до Мобільного додатку третім особам тощо): https://conditions-and-rules.a-bank.com.ua/main/view-content-340/?lang=uk.
Наші Спеціалісти вже зв'язалися з Вами та надали інформацію по Вашому питанню. Закрити рахунки до врегулювання питання відсутня можливість. Просимо очікувати результат перевірки, за результатом з Вами зв'яжуться.
Також ми перевірили всі Ваші звернення в підтримку, всі фахівці з якими Ви спілкувались мали намір лише розібратись та допомогти у Вашій ситуації, хамства з боку Співробітників підтримки не було. Приносимо вибачення, якщо ця ситуація викликала негативні емоції.
Коментарі (5)
Щиро вдячні всьому колективу М. Нікополь
Коментарі (1)
Повна бездіяльність банку в питаннях про шахрайство!
В той же день А-Банк повідомив мені по телефону, що підтвердилися шахрайські дії їх клієнта та заблоковано його рахунок, а також заблокована сума мого переказу на рахунку.
23.06.2023 року відкрите кримінальне провадження № 12023175440000285 про шахрайство по даному випадку.
Звернулися з офіційною заявою (№ вхідної кореспонденції 1516903) до А-Банк про повернення заблокованих коштів отриманих шахрайським способом.
У відповідь на звернення А-Банк повідомив (№ вихідної кореспонденції 1517905), що радить звернутися до правоохоронних органів, бо згідно з банківською таємницею не мають права розкривати конфіденційну інформацію, хоча ніякої конфіденції інформації розкривати я не просила, а просила повернути заблоковані кошти.
Тим більше правоохоронні органи вже звернулися в А-Банк по даній справі та отримали всю необхідну інформацію для слідства.
Слідство наразі триває.
Якщо мій переказ заблокований на рахунку шахрая, клієнта А-Банк, і при цьом шахрай не може підтвердити походження коштів + на нього відкрито справу про шахраство в чому проблема повернути кошти назад?
А-Банк вже давно повинен був розірвати ділові відносини з даним клієнтом та повернути кошти, походження яких неможливо підтвердити.
Повна бездіяльність А-Банк.
В інтернеті пишуть, що існує практика вирішення питань про шахраство, а насправді ніхто нічого не знає і все просто ігнорується.
Коментарі (3)
Фінансовий моніторинг
Та все змінилось коли дійшов час до зарахування коштів на рахунок ФОП по договору співпраці. Сума не маленька і звісно потрапила під фінмоніториг. Не бачу в цьому нічого незвичного чи дивного.
Але є одие дуже вагомий мінус, це — одна відповідь з банку в день на електронну адресу.
Не розумію, чому банк відповідає лише раз на день і то, тільки через добу після відправленого мною листа, і ні хвилиною раніше.
Для моніторингу надав всі документи та пояснення (а запитань було ой як багато, і на поб думку — не всі зовсім по темі, але нехай).
Після того, як прочитав відгуки, вже боюсь, що банк зарахує кошти на рахунок але потім розірве ділові стосунки і буде вимагати 30% за переказ коштів, а це добрих 600тис грн при моїй сумі. Тому попередив, що якщо наданих мною пояснень та документів буде не достатньо, то краще нехай повернуть кошти відправнику, а не зараховують на рахунок, а я знайду інший банк, в якому немає таких ризиків та такого довгого очікування розгляду питання.
Але сподіваюсь що такого не станеться.
Поки йде 4 день очікування, і якщо надалі комунікація з банком буде заключатись у відповідях 1 раз на добу — чекати я буду вирішення питання ще дуже довго.
Акцентуємо Вашу увагу, що тільки у разі припинення ділових відносин з ініціативи Банку, на підставі підтверджених скарг, передбачена комісія за перерахування коштів у розмірі 30% від доступного залишку на балансі. Виконуючи Умови та правила та не порушуючи Законодавство, Ви можете бути впевнені, що у Вас не виникне блокування з подальшим закриттям рахунку з ініціативи Банку.
Взяли Ваше питання на контроль та передали на пришвидшення. Зробимо все можливе для скорішої перевірки. За результатом наші Спеціалісти повідомлять Вас.
Коментарі (7)
Заблокували рахунок не зрозуміло за що
Намагаюсь повернути гроші 5й день, але ніяк не виходить, хоча гроші потрібні на операцію, дивна ситуація, не раджу цей банк так як у такий момент блокувати гроші ні за що, це дуже дивно, сподіваюсь що повернення буде як можно швидше, але після прочитаних відгуків так не здається…
Коментарі (4)
Заманюють низьким курсом валюти, але купити доллари не дають
Щоб ви були живі і здорові!
Взяли Ваше питання на контроль та передали на пришвидшення. Зробимо все можливе для скорішої перевірки. За результатом наші Спеціалісти повідомлять Вас.
Коментарі (1)
Людина подала скаргу на поверення коштів, хоча крипту отримала. Біржа просить надати лист зі скаргою. А пумб банк не може надати скаргу у вигляді повідомлення чи листа і я не можу довести підтримці біржі, що покупець шахрай. Я зрозуміло Вам пояснила?
Коментарі (1)
Блокування картки АТБ
В результаті картка заблокована, спеціалісти не звʼязуються зі мною. Навіщо тоді такий банк? Як я можу користуватися послугами банку?
Деякі платежі можуть вимагати додаткової перевірки. Доки проводиться перевірка, картка може бути тимчасово обмежена. Взяли Ваше питання на контроль та зробимо все можливе для скорішого вирішення. За результатом з Вами зв'яжеться наш Співробітник.
Написати коментар
А банк Воры
Это шаражкина контора, а не банк, мошенники одним словом. В кассе они отказывают выдать деньги, только перевод на счёт в другом банке, который они не собираются делать.
Жалоба 1579531
Коментарі (5)
Повернення коштів при неуспішній оплаті
Написати коментар
Самый лучший банк Украины
Я обратилась в А-банк, т.к. являюсь клиентом этого банка. Я описала ситуацию и заявила о факте мошенничества. Моё заявление приняли, пообещав сделать всё возможное.
Я не верила, что деньги мне смогут вернуть. Потому что всё-таки был перевод на карту другого банка. Но тем не менее деньги мне всё-таки вернули спустя месяц.
Поэтому благодарю всех сотрудников банка и не банка, кто помог в решении этой проблемы!!! Огромное всем спасибо!!!
С этим банком у меня никогда не было проблем на протяжении многих лет, сколько там являюсь клиентом. Желаю по больше клиентов и процветания. Огромное спасибо!!!
Дякуємо, що Ви з нами 💚
Коментарі (3)
Обращалась по поводу пополнения баланса карты
Коментарі (1)
валютчики
Нам прикро, що у Вас виникли негативні емоції після відвідування нашого відділення.
Всі купюри в касі є платіжними та відповідають вимогам НБУ. Умови видачі купюр для всіх клієнтів є однаковими, тому у касира немає мети видати купюри лише старого зразку. З касового лотка не видаються лише нові купюри та не обираються спеціально касиром, навіть за додаткову плату.
Ми бажаємо перевірити описану ситуацію більш детально. Просимо надати відповідь в особистих повідомленнях.
Коментарі (3)
Подтверждение
Коментарі (2)
Повернули вкрадені шахраями кошти
Коментарі (1)
Благодарность
Написати коментар
Щира вдячність за допомогу
Склалась дуже не приємна ситуації з шахраями, (дійшло до того що подала заяву до поліції) перекинула чималу суму коштів, і їх мені повернув, А Банк! Дуже вам вдячна!!! Не очікувала! Процвітання вам! Ви дійсно молодці!
Користувач не надав доказів на запит адміністрації сайту, які підтверджують, що він є клієнтом або користувався послугами даного банку
Написати коментар
Подяка за сумлінну працю
Написати коментар
Признание в любви к а-банку
Написати коментар
Левая рука не знает что делает правая
В нашей семье сейчас временно выросли траты, приехали родственники ВПО, и нужно срочно делать ремонт. Ну решили скупиться в Эпицентре и перевести траты в рассрочку расчитываясь картой Выгода, но не тут то было, мало того что кредитный лимит срочно прибрали, так и убрали в 0 покупки в рассрочку!??
У меня идеальная кредитная история!
Ну так и быть купили все за свои, часть сбережений ($) продали (это очень не выгодно и не удобно — так как валюту приходиться месяцами потом выкупать!!!)
Так после этого из отдела маркетологов позвонили — после обнуление кредитного лимита начали предлагать ВИП обслуживание???
Определитесь в банке пожалуйста, вы меня и мою семью разочаровываете своими действиями!
Наведите порядок внутри банка! Там у вас рука с рукой не дружат, а может еще что похуже…
Рішення щодо ліміту кредитування приймається індивідуально для кожного Клієнта, виходячи з багатьох факторів — це кредитне навантаження, кредитна історія, рівень доходу, наявність депозитних рахунків тощо. Ліміт кредитування постійно переглядається та може бути збільшений з часом.
Щодо пропозиції преміального обслуговування, метою наших Співробітників було запропонувати Вам оформлення преміальної картки, з вигідними умовами, оскільки для користування нею не обов'язково мати кредитний ліміт, тому ми в жодному разі не бажали викликати у Вас негативні емоції.
Ми сподіваємось, що бажана сума ліміту буде встановлена згодом і ми будемо співпрацювати і надалі.
Коментарі (3)