×
Введіть ваш E-mail
для оформлення передплати:
Підписатися
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Уважаемый Андрей!
У додатку до оформення підписки
ви можете також отримувати:
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Повернутися на сайт
×
Отримуйте по E-mail найголовніші
фінансові новини України і світу:
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Повернутися на сайт
Курс валют в абанку
Валюта | Купівля | Продаж |
EUR | 42.8 | 43.85 |
USD | 41.2 | 41.7 |
Всі курси банку |
Телефонные террористы
Якщо номер телефону вже не належить нашому Клієнту, ми будемо раді допомогти Вам допомогти та виключити даний номер з телефонних дзвінків щодо заборгованості. Просимо Вас надати нам номер телефону, на який надходять дзвінки, в особистому повідомлені. Додатково перевіримо чому номер не було виключено при зверненні до банку.
Написати коментар
Блокировка счета
Коментарі (15)
Неприемлемая работа банка
Коментарі (3)
Заблокували рахунок без пояснення причини
+380989870241 хотіла би отримати розгорнутий фідбек від представника банку!
Відповідно до пункту Умов та правил Банку 3.3.11. Банк має право припинити договір в односторонньому порядку.
Взяли Ваше питання на контроль. За рішенням з Вами зв'яжеться відповідальний Співробітник.
Коментарі (6)
Банк не хоче допомогати своїм клієнтам
І від банку не отримую ніякої допомоги у вирішенні мого питання. Хоча всі документи що потрібні щоб доказати що я втрапив на аферистів які виманили с мене кошти я відправив
Нам щиро прикро, що Ви потрапили в дану ситуацію. Ми перевірили інформацію щодо описаної ситуації.
В момент звернення до служби підтримки було сформовано заявку на шахрайство та надано рекомендації, щодо дій в описаній ситуації.
Відсотки доки нараховуються в стандартному режимі, оскільки зобов'язання за заборгованість на рахунку Клієнта покладаються на Клієнта і визнання заборгованості недійсною можливе за рішенням суду після проведення розслідування.
На жаль, Банк не має можливості самостійно повертати кошти.
Сподіваємось на вирішення Вашого питання з боку правоохоронних органів. Банк буде сприяти розслідуванню та надасть всі необхідні дані за офіційним запитом поліції.
Коментарі (1)
Повернення помилково списаних коштів
Історія така. Під час знімання готівки через банокомат ПриватБанку (як тепер зрозуміло, не зовсім справний) довелося робити це в кілька спроб і на різні суми, в результаті чого кошти нарешті були отримані. Але пізніше прийшло повідомлення, що з рахунку було списано не одну, а дві суми — як по реальній транзакції, так і за попередньою, невдалою, за якою готівка отримана не була. Позаяк ішлося не про десятки, чи сотні, а про тисячі — того ж дня звернувся у службу підтримки.
Так, на з’ясовування і виправлення технічної помилки у банка пішов майже місяць (у межах правил — до 50 днів), але я поставився до цього спокійно, розуміючи, що, по-перше, не я один такий зі своєю проблемою, а по-друге, на це потрібен час.
Результат був тим більш приємним і почасти несподіваним, що сподівання, чесно кажучи, були не вельми високими.
Тож, ще раз із приємністю висловлюю вдячність А-банку в цілому й конкретним його працівникам, котрі займалися вирішенням мого питання. Окрема подяка операторам служби підтримки — за чемність, уважність і терплячість.
PS. Почитав відгуки. Статистично переважають негативні, що не дивує — негативний досвід запам’ятовується краще, а позитивний сприймається як належне (за що дякувати, це ж їхня робота).
Пригадав і свій негативний досвід років зо п’ять тому, — коли після неоноразових звернень питання так і не було вирішене, — після якого навіть мав намір поміняти цей банк на інший, але… так і не поміняв.
Отже, все непросто…
Дуже вдячні вам за розгорнутий відгук! Для нас дуже важливий зворотний зв'язок від наших Клієнтів.
Ми приносимо Вам вибачення за негативний досвід у минулому. Та дякуємо Вам за високу оцінку роботи наших Співробітників.
Щодня ми працюємо над покращенням. Сподіваємось, що обслуговування в нашому Банку буде приносити Вам тільки позитивні емоції. Дякуємо, що Ви з нами! 💚
Коментарі (2)
Заблокували можливість поповнення картки
Сказали очікувати 1 день, вже йде 4 день, підтримка нічого сказати не може!
Вони не відповідають за свої слова!
Ми обов'язково перевіримо всю інформацію по цій ситуації, зробимо все можливе для скорішого вирішення Вашого питання. Вже взяли питання на контроль і за результатом з Вами зв'яжеться наш Співробітник.
Коментарі (10)
Блокують картку без пояснення причини на невизначений термін!
Коментарі (3)
Банк шахрай
Написати коментар
Найгірший банк України
Підтримка, А банку написала термін 5 робочих днів, а вже минуло 14, де справедливість. Як після цього можна довіряти банку? Я незнаю що робити. Сиджу без грошей.
Це найгірший банк України, нерекомендую.
На карті мої гроші не чужі, підтримка нічого толкового не каже, окрім того що очікуйте дзвінка
Я розчарований В А-банку, не рекомендую
Коментарі (9)
Мошенничество в чистом виде
При відкритті рахунку в Банку, в Анкеті-заяві про приєднання до Умов та Правил надання банківських послуг в А-Банку, Клієнт надає згоду на те, що ознайомлений та погоджується з Умовами та правилами Банку. При виході з пільгового періоду відсотки нараховуються за відсотковою ставкою 3,4% (нараховуються за кожен день на максимальну заборгованість на день з моменту виникнення заборгованості) та списуються з першого дня користування за весь період користування. Сума відсотків за кожен день розраховується окремо за формулою: мінімальний залишок за день * відсоткову ставку/100 *12 міс/365 днів.
Дана інформація зазначена в Умовах та правилах, розділ 2.1.4. Кредитний ліміт, п. 3.1, з даним пунктом Ви можете ознайомитись за посиланням: https://conditions-and-rules.a-bank.com.ua/main/view-content-341/?lang=uk
Сподіваємось, що надалі Ваше рішення щодо співпраці зміниться. Завжди раді співпраці з Вами.
Коментарі (5)
А банк самый крутой банк
Написати коментар
Не постійний банк…
Відповідно до пункту Умов та правил Банку 3.3.11. Банк має право припинити договір в односторонньому порядку. Відповідна вимога була направлена на Вашу пошту, яку вказували в Банку. Очікуємо відповідь від Вас.
Дякуємо за розуміння.
Коментарі (28)
Заблокували карту
Ніхто не звʼязується зі мною.
Працівники банку не можуть пояснити чому заблоковано карту.
На карті мої власні кошти
Я ними користуватись не можу
Деякі платежі можуть вимагати додаткової перевірки. Під час перевірки, картка може бути тимчасово обмежена. Ваше питання на контролі. За результатом з Вами зв'яжеться наш Співробітник, будьте на зв'язку.
Коментарі (1)
Утримання коштів
Коментарі (1)
Допомога з транзакціями
Коментарі (1)
Спасибо, помогли
Написати коментар
Пропали гроші.
Приносимо вибачення, що дана ситуація викликала незручності. На жаль, надати інформацію щодо переказу була відсутня можливість, оскільки даний переказ не надходив до Банку.
Ми зробили запит на систему переказу та отримали інформацію, що даний переказ було повернуто відправнику на рівні системи SEPA одразу після відправлення.
Ми вже перевірили Ваші звернення до служби підтримки та передали на опрацювання.
Дякуємо за прийнятий дзвінок. Сподіваємось дана ситуація не вплине на подальшу співпрацю з Вами.🍏
Написати коментар
Некомпетентная поддержка. Удерживание средств
26 октября заблокировали зеленую та атб карту. Без никаких причин. Общался с поддержкой, они говорят этим занимается другое отделение банка и они решить ничего не могут. Каждый раз говорили одно и тоже, перенаправляли меня только ждать и ждать
30 октября нету смс, нету звонка от специалиста.
Умышлено удерживают мои средства. Скрытый условия по блокировке. Сижу без денег уже 5 дней. Так как зависло 13500грн
Вообщем банком не доволен.
Деякі платежі можуть вимагати додаткової перевірки, через те картка може бути тимчасово обмежена.
Ми бажаємо розібратися в описаній ситуації, більш детально, надайте, будь ласка, відповідь в особистому повідомленні.
Коментарі (7)
Благодарность от всего сердца
Написати коментар