Мінфін - Курси валют України

Встановити
×

Введіть ваш E-mail
для оформлення передплати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!


Уважаемый Андрей!

У додатку до оформення підписки
ви можете також отримувати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
×

Отримуйте по E-mail найголовніші
фінансові новини України і світу:

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
Підписатися
Для того, щоб залишити відгук, потрібно увійти або зареєструватися
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
Андрей Камский 6 листопада 2023, 9:56
Я купил в компании Киевстар красивый номер, теперь год получаю из этого банка ежедневные звонки с требованиями погасить кредит. Каждый раз очередной оператор обещает вычеркнуть номер из базы и ничего. Ехать к вам в центр разбираться не собираюсь! Это вы приедете скорее.
абанк
Відповідь банку
Підтримка àбанку 6 листопада 2023, 10:56
Добрий день! У разі прострочення Банк телефонує Клієнту за вказаними ним контактними номерами.

Якщо номер телефону вже не належить нашому Клієнту, ми будемо раді допомогти Вам допомогти та виключити даний номер з телефонних дзвінків щодо заборгованості. Просимо Вас надати нам номер телефону, на який надходять дзвінки, в особистому повідомлені. Додатково перевіримо чому номер не було виключено при зверненні до банку.
Проблема вирішена
Rustavelli 6 листопада 2023, 0:06
Мне заблокировали карту при этом не как не уведомив меня лично об этом. Позвонил на горячую линию в банк сказали ожидайте звонка в течение трёх дней прошло 5 дней позвонила сотрудник банка сказала счёт заблокирован по жалобе какого то клиента который перевел мне деньги. На кануне я играл в казино не лицензионном и там депозит и выигрыш осуществляется п2п прямо на карту рассказав обтом сотруднику она сказала Окей ожидайте звонка прошло уже 3 недели не кто не звонит, а когда сам их набераю они говорят с вами не смогли связаться при этом не единого пропущенного вызова не было. К тому же насколько я знаю согласно закону я имею право разорвать договор и вывести деньги на свой счёт в другом банке на что сотрудники банка мне тоже отказуют. Так же прошу у них предоставить документ на основание которого блокируют мой счёт уже 3ю неделю они говорят такого нету ожидайте решения. Так сколько его ждать? Я просто лочу уйти с этого банка, сервис не кудышний сотрудники не могут дать внятного ответа на вопросы просо ужас какой-то шапито, а не банк. Подскажите как мне закрыть счёт и насколько правомерным являются действия этого банка ограничевать счёт более 3х недель не предьявиви не каких документов на основание которого происходит ограничение счета и могу ли я все-таки не дожидаться решения, а просто разорвать договор и вывести деньги в другой нормальный банк?
абанк
Відповідь банку
Підтримка àбанку 6 листопада 2023, 9:43
Добрий день! При відкритті рахунку в Банку, в Анкеті-заяві про приєднання до Умов та Правил надання банківських послуг в А-Банку, Клієнт надає згоду на те, що ознайомлений та погоджується з Умовами та правилами Банку. Деякі платежі можуть вимагати додаткової перевірки, Банк може блокувати картку до підтвердження зарахувань на картку Клієнта. Блокування можливе відповідно др пунктів Умов та правил 3.3.4., 3.3.5.: https://conditions-and-rules.a-bank.com.ua/main/view-content-340/?lang=uk. Ми обов'язково перевіримо всю інформацію по цій ситуації, зробимо все можливе для скорішого вирішення Вашого питання. Вже взяли питання на контроль і за результатом з Вами зв'яжеться наш Співробітник.
Проблема вирішена
Kirill1domansky 5 листопада 2023, 18:15
Банк запросил какую-то проверку по видео чату и заблокировали мне карту с деньгами. Деньги мне срочно нужны, но мне сказали ждать звонка 5 дней. Для меня это неприемлемо ибо нужны срочно свои средства. Для тех кто думает об регистрации в этом банке, несколько раз подумайте, хотите вы потом неделями ждать прежде чем вам позвонят.
абанк
Відповідь банку
Підтримка àбанку 5 листопада 2023, 20:33
Добрий день!!! Деякі платежі можуть вимагати додаткової перевірки, через те картка може бути тимчасово обмежена. Наші Спеціалісти вже зв'язалися з Вами для уточнення інформації по платежах. Очікуємо від Вас підтверджуючі документи. Ваше питання на контролі. За результатом перевірки з Вами зв'яжуться відповідальні Співробітники.
natavlas78 5 листопада 2023, 17:43
Жахливе ставлення до клієнтів, заблокували рахунок миттєво після зарахування переказу з мого рахунку в ТаскомБанку (по причині у відмові ділових відносин, бо не бачила їхнього листа і не надала їм вчасно документи). Подумала не велика втрата, з цим ТаскомБанком, і вивела залишок з рахунку в Абанк. Результат — миттєве блокування рахунку в Абанк, геніально просто не має слів. Після наддання інформації, щодо місця роботи, доходу і те, що я ніяк не пов’язана з кримінальними особами/справами чи поліцією через декілька годин — відмова в обслуговуванні. А найсмішніше є те, що вони знову просят надати рахунок в іншому банку, для переказу коштів, думаючи, що я зовсім дурна й примусово змушують писати заяву на конвертацію валюти в гривню за курсом НБУ цирк. Інших рахунків я не маю — та хочу отримати свої кошти в касі банку або надіслати скаргу на перегляд рішення по розблокуванню!

+380989870241 хотіла би отримати розгорнутий фідбек від представника банку!
абанк
Відповідь банку
Підтримка àбанку 5 листопада 2023, 20:49
Добрий день! Банк діє згідно ст. 7, 11 Закону України «Про запобігання та протидію легалізації (відмиванню) доходів, одержаних злочинним шляхом, фінансуванню тероризму та фінансуванню розповсюдження зброї масового знищення», тому змушений запитувати необхідні документи та аналізувати фінансові операції Клієнтів з метою виявлення фінансових операцій фінансового стану та/або змісту діяльності Клієнта. Тому будь-які фінансові операції можуть потребувати підтвердження джерела походження коштів.
Відповідно до пункту Умов та правил Банку 3.3.11. Банк має право припинити договір в односторонньому порядку.
Взяли Ваше питання на контроль. За рішенням з Вами зв'яжеться відповідальний Співробітник.
denis zik 5 листопада 2023, 12:59
Втрапив на аферистів коли подзвонив на службу підтримки щоб повернути кошти мені відмовили. Через пару днів подзвонили сб банку і почали казати що давай повертайся кошти с кредитки а далі сам розбирайся с шахраями. Користувався послугами банку більше 6 років за весь час не однієї просрочкі по платежами не було
І від банку не отримую ніякої допомоги у вирішенні мого питання. Хоча всі документи що потрібні щоб доказати що я втрапив на аферистів які виманили с мене кошти я відправив
абанк
Відповідь банку
Підтримка àбанку 5 листопада 2023, 16:30
Добрий день!
Нам щиро прикро, що Ви потрапили в дану ситуацію. Ми перевірили інформацію щодо описаної ситуації.
В момент звернення до служби підтримки було сформовано заявку на шахрайство та надано рекомендації, щодо дій в описаній ситуації.
Відсотки доки нараховуються в стандартному режимі, оскільки зобов'язання за заборгованість на рахунку Клієнта покладаються на Клієнта і визнання заборгованості недійсною можливе за рішенням суду після проведення розслідування.
На жаль, Банк не має можливості самостійно повертати кошти.
Сподіваємось на вирішення Вашого питання з боку правоохоронних органів. Банк буде сприяти розслідуванню та надасть всі необхідні дані за офіційним запитом поліції.
sattva108 4 листопада 2023, 15:08
Щира вдячність операторам служби підтримки та працівникам інших служб (на жаль, не знаю імен, аби подякувати персонально), причетним до вирішення моєї проблеми (заявка № 1530559 від 05.10.2023), за увагу та позитивний результат — успішне з’ясування всіх обставин, а головне — повернення коштів на рахунок.
Історія така. Під час знімання готівки через банокомат ПриватБанку (як тепер зрозуміло, не зовсім справний) довелося робити це в кілька спроб і на різні суми, в результаті чого кошти нарешті були отримані. Але пізніше прийшло повідомлення, що з рахунку було списано не одну, а дві суми — як по реальній транзакції, так і за попередньою, невдалою, за якою готівка отримана не була. Позаяк ішлося не про десятки, чи сотні, а про тисячі — того ж дня звернувся у службу підтримки.
Так, на з’ясовування і виправлення технічної помилки у банка пішов майже місяць (у межах правил — до 50 днів), але я поставився до цього спокійно, розуміючи, що, по-перше, не я один такий зі своєю проблемою, а по-друге, на це потрібен час.
Результат був тим більш приємним і почасти несподіваним, що сподівання, чесно кажучи, були не вельми високими.
Тож, ще раз із приємністю висловлюю вдячність А-банку в цілому й конкретним його працівникам, котрі займалися вирішенням мого питання. Окрема подяка операторам служби підтримки — за чемність, уважність і терплячість.

PS. Почитав відгуки. Статистично переважають негативні, що не дивує — негативний досвід запам’ятовується краще, а позитивний сприймається як належне (за що дякувати, це ж їхня робота).
Пригадав і свій негативний досвід років зо п’ять тому, — коли після неоноразових звернень питання так і не було вирішене, — після якого навіть мав намір поміняти цей банк на інший, але… так і не поміняв.
Отже, все непросто…
абанк
Відповідь банку
Підтримка àбанку 4 листопада 2023, 16:11
Добрий день!
Дуже вдячні вам за розгорнутий відгук! Для нас дуже важливий зворотний зв'язок від наших Клієнтів.
Ми приносимо Вам вибачення за негативний досвід у минулому. Та дякуємо Вам за високу оцінку роботи наших Співробітників.
Щодня ми працюємо над покращенням. Сподіваємось, що обслуговування в нашому Банку буде приносити Вам тільки позитивні емоції. Дякуємо, що Ви з нами! 💚
Проблема вирішена
Binancik 4 листопада 2023, 10:10
Не можу поповнити картку, фінмоніторинг.
Сказали очікувати 1 день, вже йде 4 день, підтримка нічого сказати не може!
Вони не відповідають за свої слова!
абанк
Відповідь банку
Підтримка àбанку 4 листопада 2023, 10:58
Добрий день! Банк діє згідно ст. 7, 11 Закону України «Про запобігання та протидію легалізації (відмиванню) доходів, одержаних злочинним шляхом, фінансуванню тероризму та фінансуванню розповсюдження зброї масового знищення», тому змушений запитувати необхідні документи та аналізувати фінансові операції Клієнтів з метою виявлення фінансових операцій фінансового стану та/або змісту діяльності Клієнта. Тому будь-які фінансові операції можуть потребувати підтвердження джерела походження коштів.
Ми обов'язково перевіримо всю інформацію по цій ситуації, зробимо все можливе для скорішого вирішення Вашого питання. Вже взяли питання на контроль і за результатом з Вами зв'яжеться наш Співробітник.
Проблема вирішена
Кирило Петрін 4 листопада 2023, 10:00
Ситуація така сама, як у більшості коментаторів тут! Заблокували картку без пояснення причин і чекайте незрозуміло скільки! Дуже багато однакових скарг, співпадіння? Може банк почне хоч щось робити, а не відповідати шаблонними відговорками і стараться розвести вас на 30% так званих комісій??? Таке як робітники банку вже сидять на біржах і купляють крипту, щоб потім писати скарги, блокувати рахунки і тримати ваші гроші роками
абанк
Відповідь банку
Підтримка àбанку 4 листопада 2023, 10:56
Добрий день! Деякі платежі можуть вимагати додаткової перевірки. Ми обов'язково перевіримо всю інформацію по цій ситуації, зробимо все можливе для скорішого вирішення Вашого питання. Вже взяли питання на контроль і за результатом з Вами зв'яжеться наш Співробітник.
Полезный комментарий
Кирило Петрін 5 листопада 2023, 18:22
Проблема вирішена доволі оперативно для А-банку, картку розблокували після надання документів і квитанцій. Дякую.
Laiko 3 листопада 2023, 20:00
Банк заблокував рахунки, без жодної інформації, не розблоковує, чекаю вже досить довго, прошу щоб розблокували, але досі нічого, інформації не надають, кажуть чекати дзвінка 5 днів, але я вже довго чекаю, це просто не припустимо, банк найгірший
абанк
Відповідь банку
Підтримка àбанку 3 листопада 2023, 20:26
Добрий день! Деякі платежі можуть вимагати додаткової перевірки. Ми обов'язково перевіримо всю інформацію по цій ситуації, зробимо все можливе для скорішого вирішення Вашого питання. Вже взяли питання на контроль і за результатом з Вами зв'яжеться наш Співробітник.
Проблема вирішена
Олег Ощипок 3 листопада 2023, 15:27
В ніч з 20 на 21 жовтня заблокували мені карту гривневу. Сьогодні 03.11.23 і я досі ще не отримав дзвінка від банку, заблоковано 25 тисяч гривень, великого обігу по карті нероблю, незнаю що робити.
Підтримка, А банку написала термін 5 робочих днів, а вже минуло 14, де справедливість. Як після цього можна довіряти банку? Я незнаю що робити. Сиджу без грошей.
Це найгірший банк України, нерекомендую.
На карті мої гроші не чужі, підтримка нічого толкового не каже, окрім того що очікуйте дзвінка
Я розчарований В А-банку, не рекомендую
абанк
Відповідь банку
Підтримка àбанку 3 листопада 2023, 16:06
Добрий день! Деякі платежі можуть вимагати додаткової перевірки. Ми обов'язково перевіримо всі Ваші звернення до нашої Служби підтримки та всю інформацію по цій ситуації, зробимо все можливе для скорішого вирішення Вашого питання. Вже взяли питання на контроль і за результатом з Вами зв'яжеться наш Співробітник.
HeartsRaider 3 листопада 2023, 1:41
Крайне не рекомендую связываться и кормить банк жрущий ваши деньги в 3 горла. Навязали свою кредитку, т.к. являюсь клиентом моно банка и пользовалась кассой их партнеров, якобы для более удобного обслуживания в отделении. Думаю ок, еще одна подстраховка не помешает. Рискнула им довериться и взять кредит, т.к. по % ставке было не многим более чем в моно. Взяла у банка 74 т, дали месяц льготного, прошло 2 м прилетело списание в размере 4,6т🤦‍♀️😂 Будто я злостный не плательщик и не уменьшала сумму ни на грн. На момент списания % кредит составлял -58т, что в нормальном банке сняло бы при выходе из льготного чуть более 2 т грн с чем я согласна. Эти же специалисты онлайн, полдня мне разрождались выслать расшифровку по % и только потом один из них ответил, что они все равно сняли и за месяц льготного периода, тупо разводилово. Я за 7 лет пользования кредитными моно средствами и частом нахождении вне льготного на суммы 50−60т получала списание от 2−2,7 т что приемлемо. А банк просто поразил своей наглостью и двойным дном, т.к. по сути никакого льготного периода они вам по факту не предоставляют. Я на следующий же день выгасила кредит поехала в, а банк, разорвала договор и утилизировала их карту, черти!
абанк
Відповідь банку
Підтримка àбанку 3 листопада 2023, 10:09
Добрий день!
При відкритті рахунку в Банку, в Анкеті-заяві про приєднання до Умов та Правил надання банківських послуг в А-Банку, Клієнт надає згоду на те, що ознайомлений та погоджується з Умовами та правилами Банку. При виході з пільгового періоду відсотки нараховуються за відсотковою ставкою 3,4% (нараховуються за кожен день на максимальну заборгованість на день з моменту виникнення заборгованості) та списуються з першого дня користування за весь період користування. Сума відсотків за кожен день розраховується окремо за формулою: мінімальний залишок за день * відсоткову ставку/100 *12 міс/365 днів.
Дана інформація зазначена в Умовах та правилах, розділ 2.1.4. Кредитний ліміт, п. 3.1, з даним пунктом Ви можете ознайомитись за посиланням: https://conditions-and-rules.a-bank.com.ua/main/view-content-341/?lang=uk
Сподіваємось, що надалі Ваше рішення щодо співпраці зміниться. Завжди раді співпраці з Вами.
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
Kyokushin67 2 листопада 2023, 15:47
Відділення за адресою: Черкаси, бул. Шевченка, 367
Банк просто супер коллектив шикарный обслуживание супер Я просто счастлив что есть такой банк
абанк
Відповідь банку
Підтримка àбанку 2 листопада 2023, 16:45
Дякуємо за високу оцінку та відгук, дуже раді, що Ви з нами! 🍏😊
danylo0808 2 листопада 2023, 0:39
Починалось все начебто добре, потім приходить повідомлення про надання інформації про походження коштів, я надав, чекаю пару днів, відписують про рішення розірвати рахунки, проходить декілька днів і виявляється що вже все добре та в мене ліміт 400тис на місяць без додаткових підтверджень, проходить 2 неділі и знову заморожують рахунки та просять надати документи про надходження коштів, хоча в мене навіть не було 100тис обороту, якісь «качєлі» з цим банком, не рекомендую, але надіюсь що банк виправить ці «НЮАНСИ»
абанк
Відповідь банку
Підтримка àбанку 2 листопада 2023, 11:23
Добрий день! Банк діє згідно ст. 7, 11 Закону України «Про запобігання та протидію легалізації (відмиванню) доходів, одержаних злочинним шляхом, фінансуванню тероризму та фінансуванню розповсюдження зброї масового знищення», тому змушений запитувати необхідні документи та аналізувати фінансові операції Клієнтів з метою виявлення фінансових операцій фінансового стану та/або змісту діяльності Клієнта. Тому будь-які фінансові операції можуть потребувати підтвердження джерела походження коштів. Вами було надано документи, вони пройшли перевірку та обмеження було знято. Далі, по досягненню індивідуального ліміту, Банк знову запитав документи у Вас, проте, на жаль, надані Вам документи не є джерелом походження коштів.
Відповідно до пункту Умов та правил Банку 3.3.11. Банк має право припинити договір в односторонньому порядку. Відповідна вимога була направлена на Вашу пошту, яку вказували в Банку. Очікуємо відповідь від Вас.
Дякуємо за розуміння.
Анна Коган 1 листопада 2023, 23:43
Банк заблокував мою карту для виплат від 5 жовтня 2023 року
Ніхто не звʼязується зі мною.
Працівники банку не можуть пояснити чому заблоковано карту.
На карті мої власні кошти
Я ними користуватись не можу
абанк
Відповідь банку
Підтримка àбанку 2 листопада 2023, 10:31
Добрий день!
Деякі платежі можуть вимагати додаткової перевірки. Під час перевірки, картка може бути тимчасово обмежена. Ваше питання на контролі. За результатом з Вами зв'яжеться наш Співробітник, будьте на зв'язку.
Проблема вирішена
Pavlo1211 1 листопада 2023, 18:45
Відділення за адресою: Полтава, вул. Соборності, 70-А
25-го жовтня мою картку А-банку було заблоковано. Після зв’язку з співробітником останній поясним, що по моєму рахунку проводиться перевірка на протязі 5 робочіх днів. 30-го жовтня дзвонить спеціаліст банку повідомляє, що мій рахунок було заблоковано через скаргу клієнта в шахраїстві по одному з моїх платежів. Мною на протязі години були передані спеціалісту всі необхідні підтвердження, що я не є шахраєм! В той же час банк знову 5 днів необхідно розглядати мої документи. Це дуже довго! Точно така ситуація на моно банку — вирішилася за 15 хвилин. Я надаю усі підтвердження, що з моєї строни немає жодних шахраїських дій, там нічого перевіряти такий довгий час. У вік інформації такі питання мають закриватися на протязі години.
абанк
Відповідь банку
Підтримка àбанку 1 листопада 2023, 19:27
Добрий день! Деякі платежі можуть вимагати додаткової перевірки. Поки проводиться перевірка, картка може бути тимчасово обмежена. Взяли Ваше питання на контроль та передали Спеціалістам на пришвидшення вирішення. За результатом з Вами зв'яжеться наш Співробітник, зробимо все можливе для скорішого вирішення.
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
Vikki2107 1 листопада 2023, 16:35
Доброго вечора дякую за допомогу все швидко і якісно вирішилося, гроші прийшли швидко все на вищому рівні оператори привітливі і все зрозуміло розʼяснюють дякую вам за підтримку і допомогу🤗
абанк
Відповідь банку
Підтримка àбанку 1 листопада 2023, 16:36
Дякуємо, що Ви з нами 💚
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
Tamaraaa 1 листопада 2023, 11:31
Утерянные банковской системой деньги были возвращены на счёт.Благодарю консультанта в помощи возврата денег. Кредит закрыла вовремя.
абанк
Відповідь банку
Підтримка àбанку 1 листопада 2023, 11:43
Ми раді, що нам вдалось вирішити Ваше питання. 🍏
Проблема вирішена
Marshal100 1 листопада 2023, 10:37
Мені потрібно було отримати кошти через сепа переказ, вибір впав на данний банк. Я взяв данні реквізити і надав знайомому що б він відправив кошти з банку револют. Після того як знайомий відправив кошти пройшло більше неділі часу. Я надав все що запросила в мене техпідтриммка данного банку, квитанцію де чітко видно мій айбан час відправлення і що данний переказ був завершенний, надав скріншоти з банку знайомого де видно було що гроші були надіслані, також скріни з техпідтримкою де вказано що гроші вже давно були зараховані. На мої питання де гроші мене просили зачекати 5 робочих днів, пройшло більше 5 робочих днів грошей я так і не побачив. Техпідтримка на мої питання де мої гроші пропонує встановити мені якийсь payoneer і отримати кошти там, коли данний платіж було відправленно вже неділю тому сепа переказом і грошей досі немає. Тех підтримка відповіла що кошти не надходили на данні реквізити, при тому що я маю всі підтвердження що гроші були відправленні. І Знайти банк їх неможе, а мені що робити? Банк відправника надав докази що гроші були успішно відправленні і зараховані на данні реквізити, а мій банк ці гроші знайти не може, на питання що мені робити в данній ситуації, теж відповісти не може. Я так розумію банк хоче що б я сам шукав свої кошти не зрозуміло де і як, в мене немає інструментів які є в банках для відстеження данних платежів. Я маю всі докази на руках і тому якщо данне питання не буде вирішенно в короткий час, то я буду вимушенний подавати скаргу в нбу, і хай вони тоді займаються цим питанням якщо данний банк не може.
абанк
Відповідь банку
Підтримка àбанку 1 листопада 2023, 13:50
Добрий день!
Приносимо вибачення, що дана ситуація викликала незручності. На жаль, надати інформацію щодо переказу була відсутня можливість, оскільки даний переказ не надходив до Банку.
Ми зробили запит на систему переказу та отримали інформацію, що даний переказ було повернуто відправнику на рівні системи SEPA одразу після відправлення.
Ми вже перевірили Ваші звернення до служби підтримки та передали на опрацювання.
Дякуємо за прийнятий дзвінок. Сподіваємось дана ситуація не вплине на подальшу співпрацю з Вами.🍏
Проблема вирішена
xFreSheR 31 жовтня 2023, 18:25
24 октября ночью блокируется желтая карта. На следующий день пообщался со специалистом по видеосвязи, он мне сказал какие документы отправить. Спустя 5 минут отправил и поддержка в телеграмме сказала ждать 5 дней, и звонок специалист (зачем не понимаю). Как это понимать если буквально 5 минут назад общался со специалистом!
26 октября заблокировали зеленую та атб карту. Без никаких причин. Общался с поддержкой, они говорят этим занимается другое отделение банка и они решить ничего не могут. Каждый раз говорили одно и тоже, перенаправляли меня только ждать и ждать
30 октября нету смс, нету звонка от специалиста.
Умышлено удерживают мои средства. Скрытый условия по блокировке. Сижу без денег уже 5 дней. Так как зависло 13500грн
Вообщем банком не доволен.
абанк
Відповідь банку
Підтримка àбанку 31 жовтня 2023, 19:15
Добрий день!
Деякі платежі можуть вимагати додаткової перевірки, через те картка може бути тимчасово обмежена.
Ми бажаємо розібратися в описаній ситуації, більш детально, надайте, будь ласка, відповідь в особистому повідомленні.
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
111666777999 31 жовтня 2023, 18:11
Відділення за адресою: Харків, вул. Евгена Котляра, 12
Благодарю коллектив отделения «Абанка» на Южном вокзале в Харькове и особенная благодарность Антоненко Сергею Игоревечу. Я постоянный клиент этого отделения много лет и всегда радует обслуживание, подача информации, внимательное отношение, и поиск эффективных решений в различных ситуациях.
абанк
Відповідь банку
Підтримка àбанку 31 жовтня 2023, 18:20
Дякуємо Вам за відгук! Нам дуже приємно, що Ви задоволені роботою наших Співробітників. 🍏😊

Курс валют в абанку

Валюта Купівля Продаж
EUR 42.8 43.85
USD 41.2 41.7
Всі курси банку

Курс валют в абанку

Валюта Купівля Продаж
EUR 42.8 43.85
USD 41.2 41.7
Всі курси банку
Головна / Банки України 🏦 / абанк 💰 / Відгуки про абанку 📝