Мінфін - Курси валют України

Встановити
×

Введіть ваш E-mail
для оформлення передплати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!


Уважаемый Андрей!

У додатку до оформення підписки
ви можете також отримувати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
×

Отримуйте по E-mail найголовніші
фінансові новини України і світу:

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
Підписатися
Для того, щоб залишити відгук, потрібно увійти або зареєструватися
Проблема вирішена
viktoriiiaa 11 листопада 2023, 2:17
Заблокували мою карту 25 жовтня, за те що торгувала на п2п, вивела свої останні 16000 та мені заблокували рахунок, зараз я болію та немає що їсти. Це безсердечний банк, заблокували картку безпідставно, буду писати заяву в НБУ, щоб вирішити ситуацію. На даний момент мені ніяк не допомогли, лише обіцяють зателефонувати через 5 днів. ПОЯСНІТЬ ЧОМУ МЕНІ ПОТРІБНО ЧЕКАТИ НА МОЇ КОШТИ??? Я їх тяжко заробляла та тепер потрібно їх ще відновити? Цю ситуацію можна вирішити за 10 хвилин, а не за 15 днів, проте навіть за 15 не вирішили…
абанк
Відповідь банку
Підтримка àбанку 11 листопада 2023, 10:07
Добрий день! Деякі платежі можуть вимагати додаткової перевірки. Поки проводиться перевірка, картка може бути тимчасово обмежена. Взяли Ваше питання на контроль та зробимо все можливе для скорішого вирішення. За результатом з Вами зв'яжеться наш Співробітник.
Проблема вирішена
SashaSV 10 листопада 2023, 21:33
Ситуація аналогічна як у багатьох тут. 03.11.2023 заблокували карту з коштами. Просять дочекатись дзвінка для перевірки походження коштів. Дзвінка звісно нема як і коштів.
абанк
Відповідь банку
Підтримка àбанку 11 листопада 2023, 10:04
Добрий день! Деякі платежі можуть вимагати додаткової перевірки. Ми обов'язково перевіримо всю інформацію по цій ситуації, зробимо все можливе для скорішого вирішення Вашого питання. Вже взяли питання на контроль і за результатом з Вами зв'яжеться наш Співробітник.
Volodymyr Cherkasov 10 листопада 2023, 15:23
без будь-яких пояснень і підстав. Служба підтримки як завжди нічого не знає і ні за що не несе відповідальності. Звинуватили у підтримці і фінансуванні тероризму, купівлі (чи продажу) зброї масового знищенні…доказів не надали… все голослівно. Примушували, щоб я написав заяву про розторгнення депозитів. Я ім відмовив. Буду звертатись до суду за захистом своїх прав та через те що вони псують мою ділову репутацію
абанк
Відповідь банку
Підтримка àбанку 10 листопада 2023, 17:28
Добрий день! Банк діє згідно ст. 7, 11 Закону України «Про запобігання та протидію легалізації (відмиванню) доходів, одержаних злочинним шляхом, фінансуванню тероризму та фінансуванню розповсюдження зброї масового знищення», тому змушений запитувати необхідні документи та аналізувати фінансові операції Клієнтів з метою виявлення фінансових операцій фінансового стану та/або змісту діяльності Клієнта. Тому будь-які фінансові операції можуть потребувати підтвердження джерела походження коштів.

Банком прийнято рішення, згідно з яким будуть розірвані укладені з Вами договори та закриті поточні рахунки, на підставі абзацу третього частини 1 ст. 15 Закону України «Про запобігання та протидію легалізації (відмиванню) доходів, одержаних злочинним шляхом, фінансуванню тероризму та фінансуванню розповсюдження зброї масового знищення», а також відповідно до пункту Умов та правил Банку 3.3.11., де зазначено право Банку припинити договір в односторонньому порядку.
Рішення про розірвання відносин остаточне і його не може бути переглянуто.
Наразі Банк проводить закриття рахунків, за результатом Вас повідомлять.
Дякуємо за розуміння.
Valentyna27 10 листопада 2023, 14:44
Відділення за адресою: Харків, пр-т Гагаріна, 26
Хочу виразити благодарність співробітнику банка Сапего Юрію з відділення в м. Харкові. Дуже компетентний співробітник і ввічливий. Допоміг виплатити переказ за пару хвилин та ще й зробили на 300 грн більше, так ми відправили їх на ЗСУ. Не банк, а сказка. Дякую, що Ви є
абанк
Відповідь банку
Підтримка àбанку 10 листопада 2023, 15:34
Дякуємо Вам за відгук, нам дуже приємно, що Ви оцінили роботу наших Спеціалістів. Будемо намагатися і надалі радувати Вас! 🍏😊
Проблема вирішена
Yasminsky 10 листопада 2023, 14:23
Разорвали договор и попросили вывести деньги. На счету 5 гривен и платинум карта, поэтому я решил этого не делать, тем более деньги списывать не должно, тк договор расторгнут. Что, на удивление, и произошло, деньги за обслуживание не снимало два добрых месяца, из-за чего я уже перестал проверять, а банк и забыл о нем. В середине ноября приходит уведомление в приват, что они не могут выдать рассрочку, тк в другом банке задолженность) Просто спустя пару
месяцев А-Банк решил заработать и все-таки снял абонплату с закрытой карты, из-за чего карта ушла в минус, из-за чего списались деньги за просрочку, после чего я ее не выплатил, тк знать не знал о подобном, и это теперь у меня в кредитной истории. Пообщался после с вероятно самым ленивым и бесполезным сотрудником, который просто лениво даже не смотря в чат что-то писал не по теме. Судя по отзывам знакомых там таких 90%, никакую вашу проблему они не решат. Банк на вас просто заработает)
абанк
Відповідь банку
Підтримка àбанку 10 листопада 2023, 17:02
Добрий день! На жаль, нам не вдалось до Вас додзвонитись. Банк діє згідно ст. 7, 11 Закону України «Про запобігання та протидію легалізації (відмиванню) доходів, одержаних злочинним шляхом, фінансуванню тероризму та фінансуванню розповсюдження зброї масового знищення», тому змушений запитувати необхідні документи та аналізувати фінансові операції Клієнтів з метою виявлення фінансових операцій фінансового стану та/або змісту діяльності Клієнта. Тому будь-які фінансові операції можуть потребувати підтвердження джерела походження коштів.
Відповідно до пункту Умов та правил Банку 3.3.11. Банк має право припинити договір в односторонньому порядку. Відповідна вимога була направлена на Ваш номер телефону у липні, також повідомлення було направлено через месенджер, який Ви обирали в Банку.
Розуміючи відсутність напочатку серпня доступного залишку для списання комісії за обслуговування картки в сумі 300 грн/місяць Банк пішов Вам назустріч та не списував комісію за липень. На жаль, питання з закриттям не було вирішено, тому 01.09 було списано комісію за серпень, про що Ви отримали повідомлення від Банку через АБанк24. Картка до 31.10 була в пільговому періоді, на заборгованість відсотки не були нараховані, 01.11 Банк списав відсотки відповідно до базової ставки картки: 3% на місяць. Якщо у Вас виникла прострочка, Банк не нараховує пені та штрафи, проте передає інформацію, в УБКІ, про її наявність.
Обов'язково перевіримо Ваші звернення до Служби підтримки. Наразі бачимо, що картка успішно Вами закрита.
Дякуємо за розуміння.
Проблема вирішена
Nightmareuaa 10 листопада 2023, 13:53
Ситуація як в багатьох тут, блок карти і відписка про 5 днів. Вирішив написати, може пришвидшиться все.
абанк
Відповідь банку
Підтримка àбанку 10 листопада 2023, 14:46
Добрий день! Деякі платежі можуть вимагати додаткової перевірки. Ми обов'язково перевіримо всю інформацію по цій ситуації, зробимо все можливе для скорішого вирішення Вашого питання. Вже взяли питання на контроль і за результатом з Вами зв'яжеться наш Співробітник.
Проблема вирішена
Богдан Білоус 10 листопада 2023, 10:16
Заблокували мені картку з коштами, зателефонували попросили підтвердити зарахування, я надав всі дані навіть відео від відправника коштів, далі банк просто годує своїми стандартними фразами зателефонуєм протягом 5 днів, але не телефонують пишу їм в телеграм пишуть знову зателефонуєм чекрез 5 днів і так по колу ніяких офіційних бумаг не надають, причини блокування також мыняються, спочатку нібито людина подала скаргу на платіж, коли надав всі підтвердження вже провірка рахунку від бану. Вирішив писати заяву в нбу. Заблокували для мене дуже велику суму, а в мене маленька дитина, їм всеодно. Ще коли прошу вних закрити мій рахунок по статті 1075, вони відмовляються і знову пишуть що триває перевірка хоть по закону повинні закрити рахунок в цей же день
абанк
Відповідь банку
Підтримка àбанку 10 листопада 2023, 11:05
Добрий день! Деякі платежі можуть вимагати додаткової перевірки. Ми обов'язково перевіримо всю інформацію по цій ситуації, зробимо все можливе для скорішого вирішення Вашого питання. Вже взяли питання на контроль і за результатом з Вами зв'яжеться наш Співробітник.
Проблема вирішена
Strilchukt 9 листопада 2023, 22:54
Жах, просто злодії
Заблокували карту за перевід 10 000грн
Місяць часу без жодних термінів ігнорять в чаті, якщо бережете свої кошти просто уникайте, я думаю цей банк скоро закриється і вонр просто крадуть кошти
абанк
Відповідь банку
Підтримка àбанку 10 листопада 2023, 10:40
Добрий день! Деякі платежі можуть вимагати додаткової перевірки. Поки проводиться перевірка, картка може бути тимчасово обмежена. Обов'язково перевіримо Ваші звернення до Служби підтримки. Взяли Ваше питання на контроль та передали Спеціалістам. За результатом з Вами зв'яжеться наш Співробітник, зробимо все можливе для скорішого вирішення.
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
Світлана Варфоломєєва 9 листопада 2023, 16:03
Відділення за адресою: Харків, пр-т Гагаріна, 26
Сапего Юрій Миколайович фінансовий консультат дуже йому дякую за тещо досконало виконав свою роботу, прекрасний спеціаліст своєї професії також дуже кваліфікований працівник. Так ще дуже чуйна людина яка завжди прийде на допомогу. Таких працівників як він побільше в банківській системі.
абанк
Відповідь банку
Підтримка àбанку 9 листопада 2023, 16:07
Нам дуже приємно, що Ви задоволені роботою наших Співробітників. 🍏😊
Володимир Московчук 9 листопада 2023, 10:49
Доброго Дня Усім!
Хтів би поділітися з вами ситуацією, Яка нещодавно зі мною сталась,і стосовно дій банку в виришинні моего питання я щиро дякую за надання кваліфікованної підтримки банку відносно шахраїских дій в мій бік.
В одному з месседжерів знайшовши обьяву про надання послуг с продажу мене, як і у інших людей, які зіштовхнулися з моею ситуацією, змогли заволоділи моїми коштами.
Після наданнях усіх підтверджуючих данних банку щодо платежу.Підтримка швидко і своє часно надала мені інструкції щодо моїх подалих дії в цьому випадку і що необхідно для подальшого звернення в поліцію, також забловували рахунок шахрая і протягом 10 робочих днів було повідомлено що вдало вдалося зберегти мої кошти.
Велеке дякую що надали якісну допомогу в пізній час, та виріши мое питаня.
абанк
Відповідь банку
Підтримка àбанку 9 листопада 2023, 11:06
Ми дуже раді, що нам вдалось вирішити питання, щодо повернення коштів 🍏
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
natashaGra 9 листопада 2023, 8:00
На сайте банка есть ссылка на договора обслуживания, разных дат, но в последней и предпоследней 4 штуки п. 3.3.20 https://a-bank.com.ua/terms, на вопрос, а где расположен договор с пунктом с комиссией высылают ссылку, пишут где найти, но найти непосредственно на сайте проблема. Писала и в службу поддержки и в соцсетях — банк делает вид, что не понимает. Не рекомендую банк
абанк
Відповідь банку
Підтримка àбанку 9 листопада 2023, 12:24
Доброго дня!
Умови та правила надання банківських послуг, поділяються на різні розділи, підрозділи та пункти.
Для зручності ознайомлення, у своїх відповідях ми надаємо пряме посилання на цей пункт, Ви також можете самостійно переглянути, наведений нами пункт у попередній відповіді, за наступним шляхом розділ 2.Фізичним особам — п. 2.1.3. Права та обов'язки — 3. Які права Банку? — п. 3.3.20. У разі припинення ділових відносин з ініціативи Банку, стягувати
комісію за перерахування коштів у розмірі 30% від доступного залишку на балансі після погашення усіх кредитних зобов'язань.
evolaccio 8 листопада 2023, 22:09
Відділення за адресою: Київ, вул. Антоновича, 122
Загалом обслуговуванням в банку досить несподівано задоволений, особливо після «Мого» банку. Картку відкрив випадково, «повівшись» на симпатичну дівчинку-менеджера, коли зайшов поповнити картку іншого банку у відділення, проте наразі вона в мене 2-га за кількістю операцій.

Плюси:
— підтримка в чаті «жива» і «оперативна», вас не зустрічає АІ 1995 року на ім'я Софія, спілкування онлайн без «інформація завантажується» … протягом 25 хв.
— не підключалась карта в Мастеркард Бонус, через заявку в ТГ вирішили за 2 дні, приємно.
— курси конвертації приємні, зняття преавторизацій проходить за хвилини.
— верифікація через відеодзвінок, без «приходьте з паспортом у те відділення де відкривали картку».
— безкоштовні перекази як по IBAN так і на картки інших банків. Цікаво, надовго така щедрість.

Мінуси:
— списання по Мастеркарду транзакцій в дол. США чомусь проходить через подвійну конвертацію і євро. Останній раз таке пам’ятаю в ліквідованих банках ще у 2015. По Візі нормально, мабуть налаштування процесингу і валюти розрахунків.
абанк
Відповідь банку
Підтримка àбанку 9 листопада 2023, 9:45
Доброго дня!
Ми дякуємо, що Ви обрали наш Банк для обслуговування та будемо раді співпрацювати з Вами в подальшому.
Щодо конвертації, для розрахунку у валюті долар, ми рекомендуємо Вам, використовувати картку платіжної системи Visa, оскільки Mastercard працює в євро.
Brynskyi 8 листопада 2023, 21:01
Самый дырявый банк, заблокировали карту по фин мониторингу, наверное не стоит вдаваться в подробности ибо ситуация как у всех и с 30%, мне интересно почему банк не следует своим же правилам, конкретно 4.4.6 4.4.6.1, а начинает говорить про 30%? Вторая ситуация это банковская система которая обрабатывает ибан перевод больше 5 дней, и что они говорят? Ждите еще 3 дня мы написали заявку ее рассмотрят
абанк
Відповідь банку
Підтримка àбанку 9 листопада 2023, 11:04
Доброго дня!
При відкритті рахунку в Банку, в Анкеті-заяві, Клієнт надає згоду на те, що ознайомлений та погоджується з Умовами та правилами Банку.
У випадку надходження скарг, Банк може блокувати картку до підтвердження зарахувань.
За підсумком розгляду скарги, Банк може запропонувати Клієнту повернути кошти заявнику і також має право прийняти рішення про припинення ділових відносин з Клієнтом, згідно з Умовами та Правилами Банку, а саме розділ 2.Фізичним
особам, де у пункті 3.3.20. У разі припинення ділових відносин з ініціативи Банку, передбачена комісія за перерахування коштів у розмірі 30% від доступного залишку на балансі. Детальніше з Умовами Ви можете ознайомитись за цим посиланням: https://conditions-and-rules.a-bank.com.ua/main/view-content-340/?lang=uk
Стосовно переказу, ми бажаємо розібратися в ситуації більш детально, тому просимо надати нам відповідь в особистих повідомленнях.
vlsvvlsv 8 листопада 2023, 15:41
Я вже залишав позитивний відгук про банк, тепер залишу негативний. А-Банк — перший, де я стикнувся з таким. Можливо, у інших банках те ж таке буде, але для мене поки що А-Банк перший у цьому плані.
Прибрали у мене кредитний ліміт. Вгадайте з трьох разів чому. Тому, що я невчасно виплачував кредит? Ні, жодного разу у жодному банку такого не було, кредитна історія у цьому плані чиста. Прибрали тому, що я ним користувався. Це просто клас! Реклама закликає — відкрийте карту, тут привабливий кредит. Відкрив. Користуєшся кредитом? Дуля.
У повідомленні було зазначено, що мені потрібно користуватися власними коштами також. Я користувався. Було, що ці кошти просто лежали на картці. Як відповідальному клієнту, який виконував вимоги щодо погашення, сподівався, що зможу розраховувати на банк. Але, ви хочете змусити мене зробити вашу карту основною.
Я знаю, що ви скажете — банк сам вирішує, кому давати кредит, а кому забирати. Повністю із вами згодний. Акуратно, вчасно виплачу кредит, який вже є, і закрию карту. Дякую, до побачення.
абанк
Відповідь банку
Підтримка àбанку 8 листопада 2023, 16:52
Доброго дня!
Рішення щодо ліміту кредитування приймається індивідуально для кожного Клієнта, виходячи з багатьох факторів — це кредитне навантаження, кредитна історія, рівень доходу, наявність депозитних рахунків тощо. Ліміт кредитування постійно переглядається та може бути збільшений з часом.
Ми бажаємо розглянути описану ситуацію, більш детально, написали Вам в особисті повідомлення та просимо надати відповідь.
Мобільний додаток працює стабільно, інформація і інтерфейс інтуїтивно зрозумілі. Підтримка відповідала швидко. Також можу відмітити, що в оффлайн відділеннях завжди попадались ввічливі і компетентні працівники. Загалом банківські послуги на високому рівні.
Поганого поки сказати нічого не можу. Створюйте конкуренцію в банківській справі, і буде добре всій сфері, вам і всім українцям.
Слава Україні.
абанк
Відповідь банку
Підтримка àбанку 8 листопада 2023, 15:17
Дякуємо за підтримку та Ваш вибір 💚
Проблема вирішена
Zloemu17 7 листопада 2023, 2:20
Відділення за адресою: Полтава, вул. Небесної Сотні, 124
Користуюсь абанком приблизно рік. Але такого ще не було. 29.10 заблокували жовту картку, одразу написав в тех підтримку, запитав чому саме заблокували карту і чи потрібно їм відправити якісь дані. На що у відповідь отримав: чекайте до 5 робочих днів для зв’язку зі спеціалістом. Добре, почекав. Сьогодні 7.11 на звязок ніхто не вийшов. У тех підтримці кожен раз приносять вибачення і кажуть що не знають коли надійде дзвінок. Похід у відділення також не допоміг, сказали чекати дзвінку. Я в розпачі від ставлення абанку до клієнтів
абанк
Відповідь банку
Підтримка àбанку 7 листопада 2023, 11:45
Добрий день! Деякі платежі можуть вимагати додаткової перевірки. Поки проводиться перевірка, картка може бути тимчасово обмежена. Взяли Ваше питання на контроль та передали Спеціалістам на пришвидшення вирішення. За результатом з Вами зв'яжеться наш Співробітник, зробимо все можливе для скорішого вирішення.
Проблема вирішена
bogdandfr 6 листопада 2023, 22:29
Відділення за адресою: Тернопіль, вул. Руська, 17-Б
Даний банк заблокував мою карту без причини. Кажуть чекати 5 днів! Мої знайомі вже більше місяця чекають поки ім повернуть їх гроші!!!
Даний банк спеціально заморожує карту щоб користуватися вашими коштами! Гроші вони можуть віддавати і 6 місяців!!! Я думаю це їх бізнес користування вашими грошми!
Вони будуть вам обіцяти через 3дні через 5 днів і так будуть вас «Маринувати» поки вам не здадуть нерви. Я вже багато відгуків читав про то як вони вирішують питання. Тому рекомендую вам дзвонити до них кожен день! Що і сам буду робити поки мої гроші не повернуть, а це 40 тис грн!!!
НЕ РЕКОМЕНДУЮ ДАНИЙ банк НІКОМУ!
абанк
Відповідь банку
Підтримка àбанку 7 листопада 2023, 11:44
Добрий день! Деякі платежі можуть вимагати додаткової перевірки. Поки проводиться перевірка, картка може бути тимчасово обмежена. Взяли Ваше питання на контроль та передали Спеціалістам. Бачимо, що з Вами вже зв'язались, наразі очкуємо від Вас підтверджуючи документи. За результатом їх перевірки, з Вами зв'яжеться наш Співробітник, зробимо все можливе для скорішого вирішення.
Сергей Зинченко 6 листопада 2023, 19:43
Заблокировали 2 карты по 5 тыс, якобы для дополнительной проверки. Сказали ждать звонка в течение 5 банковских дней. Сегодня 11й день звонка так и не было. Есть скриншот переписки с оператором

∞:
Вы ответьте, это является нарушением регламента с вашей стороны? Да/Нет

Абанк:
Виходить що — так

Бо через чергу не встигли зв’язатись з Вами в регламент

Может кто знает, могу ли я разорвать договор банковского обслуживания на основании нарушения регламента со стороны банка ??
абанк
Відповідь банку
Підтримка àбанку 6 листопада 2023, 20:30
Добрий день! Деякі платежі можуть вимагати додаткової перевірки. Поки проводиться перевірка, картка може бути тимчасово обмежена. Взяли Ваше питання на контроль та передали Спеціалістам на пришвидшення вирішення. За результатом з Вами зв'яжеться наш Співробітник, зробимо все можливе для скорішого вирішення.
Marisabel42 6 листопада 2023, 15:26
Доброго дня,3 листопада робила переказ, платіж був заблокований до підтвердження, підтвердила, сказали картку розблокували, але перекази не могла робити по причині арешту, звернулась до підтримки і даже не очікувала швидкими відповідями, доки вирішували проблему були завжди на зв’язку, з'ясувалося що це була технічна помилка, яку вирішили.Дуже вдячна співробітникам служби підтримки, чемні, поважні і вибачалися за незручності. Щіро дякую. Заявка № 1560597
абанк
Відповідь банку
Підтримка àбанку 6 листопада 2023, 15:42
Раді, що Ваше питання вирішено. 😉
Проблема вирішена
Соломія Притула 6 листопада 2023, 11:39
20 жовтня мені заблокували карту по невідомій причині. Я зразу ж звернулася в підтримку, там сказали необхідно надати інформацію через дзвінок від підтримки, зателефонують протягом 5 днів. Зрозуміло, що ніхто не зателефонував. Через 7 днів знову написала в підтримку, сказали прискорять роботу. Сьогодні вже 16 днів з моменту звернення, а від банку жодної вістки немає. Банк заморозив всі мої гроші, не маю на що жити. Таке відношення до клієнтів це просто дно.
абанк
Відповідь банку
Підтримка àбанку 6 листопада 2023, 12:21
Добрий день! Деякі платежі можуть вимагати додаткової перевірки. Ми обов'язково перевіримо всю інформацію по цій ситуації, зробимо все можливе для скорішого вирішення Вашого питання. Вже взяли питання на контроль і за результатом з Вами зв'яжеться наш Співробітник.

Курс валют в абанку

Валюта Купівля Продаж
EUR 42.8 43.85
USD 41.2 41.7
Всі курси банку

Курс валют в абанку

Валюта Купівля Продаж
EUR 42.8 43.85
USD 41.2 41.7
Всі курси банку
Головна / Банки України 🏦 / абанк 💰 / Відгуки про абанку 📝