Мінфін - Курси валют України

Встановити
×

Введіть ваш E-mail
для оформлення передплати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!


Уважаемый Андрей!

У додатку до оформення підписки
ви можете також отримувати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
×

Отримуйте по E-mail найголовніші
фінансові новини України і світу:

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
Підписатися
Для того, щоб залишити відгук, потрібно увійти або зареєструватися
Проблема вирішена
Aliasjsj22 16 грудня 2023, 16:07
Заблокировали счет
Скачали проверяют на что-то
5 месяцев держут мои деньги
На счету 166.000. Грн
Я не могу ничего снять
Не могу даже зайти в приложение
4 месяца проверяли что-то
Потом отказали в обслуживании
Попросили реквизиты чтобы скинуть деньги
Дважды скинула т.к первый раз они потеряли
Сказали регламент 5 дней — уже прошел месяц
Мне нужны мои деньги я устала получать шаблонные смс что у вас много работы
Вы не говорите точных сроков. Верните деньги
абанк
Відповідь банку
Підтримка àбанку 16 грудня 2023, 18:22
Добрий день! Банком прийнято рішення, згідно з яким будуть розірвані укладені з Вами договори та закриті поточні рахунки, на підставі абзацу третього частини 1 ст. 15 Закону України «Про запобігання та протидію легалізації (відмиванню) доходів, одержаних злочинним шляхом, фінансуванню тероризму та фінансуванню розповсюдження зброї масового знищення», а також відповідно до пункту Умов та правил Банку 3.3.11., де зазначено право Банку припинити договір в односторонньому порядку. Обов'язково перевіримо Ваші звернення до Служби підтримки. Раді, що наразі питання успішно вирішено. Дякуємо за розуміння.
hodzko 16 грудня 2023, 13:05
Відділення за адресою: Львів, пл. Липнева, 7
Щось не заладилося. Київстар викидає коники. Зима похмура й дощова. Немає доступу до електронного банкінгу А-банку. Набрав номер Служби підтримки банку. На другому кінці слухавки пролунав врівноважений і впевнений голос молодої жінки. Приємний. Щось стало налагоджуватися у житті. Єлизавета — так вона представилася. Спокійно й терпляче розпитала у чому проблема, вислухала й дистанційно покроково скерувала в потрібному напрямку. Розповіла куди перейти, на що натиснути, де активувати. Врешті-решт — проблема вірішена. Відмінна робота! Жити стало веселіше, а проблеми почали виглядати не такими вже й проблемами.
абанк
Відповідь банку
Підтримка àбанку 16 грудня 2023, 14:29
Дякуємо Вам за відгук, нам дуже приємно, що Ви задоволені роботою наших Співробітників! Будемо намагатися і надалі радувати Вас! 🍏😊
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
Vladimir26K 15 грудня 2023, 16:54
Дійсно банк будь-які проблеми (навіть дрібні) вирішує оперативно, але кредитний ліміт не встановлюють. Ні розрахунки карткою, ні навіть наявний строковий депозит не змінили рішення по кредиту, що шкода. Тому сервіс і обслуговування на 5. А кредитний ліміт, напевно встановлять тільки після закінчення військового стану. Тому кому кредитування важливе краще дивитися в сторону інших банків, більш лояльних
абанк
Відповідь банку
Підтримка àбанку 15 грудня 2023, 17:22
Добрий день!
Дякуємо Вам за відгук.
Рішення щодо ліміту кредитування приймається індивідуально для кожного Клієнта, виходячи з багатьох факторів — це кредитне навантаження, кредитна історія, рівень доходу, наявність депозитних рахунків тощо. Ліміт кредитування постійно переглядається та може бути збільшений з часом.

5+

не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
FRoman88 15 грудня 2023, 15:59
Повністю задоволений Банком та персоналом.
абанк
Відповідь банку
Підтримка àбанку 15 грудня 2023, 16:03
Дякуємо за відгук 🥰
Проблема вирішена
shindler2005 15 грудня 2023, 11:35
В один день припинили обслуговування та заблокували доступ до додатку. Жодного повідомлення та пояснення. Підтримка відповідає повільно, та допомоги ніякої. Власні кошти не повертають.
абанк
Відповідь банку
Підтримка àбанку 15 грудня 2023, 16:42
Добрий день! Банком прийнято рішення, згідно з яким будуть розірвані укладені з Вами договори та закриті поточні рахунки, на підставі абзацу третього частини 1 ст. 15 Закону України «Про запобігання та протидію легалізації (відмиванню) доходів, одержаних злочинним шляхом, фінансуванню тероризму та фінансуванню розповсюдження зброї масового знищення», а також відповідно до пункту Умов та правил Банку 3.3.11., де зазначено право Банку припинити договір в односторонньому порядку.
Ми вже перевірили Ваші звернення до служби підтримки та передали на опрацювання.
Приносимо вибачення, через збільшений термін переказу коштів. Питання, щодо перерахування коштів знаходиться в роботі, вже пришвидшили його вирішення. Ми зв'яжемось з Вами одразу після переказу.
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
mirra13 15 грудня 2023, 9:27
Консультация прошла успешно, мне помогли решить мою «не стандартную» проблему, консультация принесла много позитивных эмоций.
Спасибо большое ❤️
абанк
Відповідь банку
Підтримка àбанку 15 грудня 2023, 9:45
Дякуємо Вам за відгук, ми дуже раді, що Ви з нами та цінуємо Ваш вибір. Будемо намагатися і надалі радувати Вас! 🍏😊
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
Оксана Охальська 14 грудня 2023, 21:41
Відділення за адресою: Львів, пл. Липнева, 7
Сьогодні, через збій роботи Київстару, не могла ввійти в додаток А-Банку. Велике ДЯКУЮ за швидке вирішення питання! Обслуговування на вищому рівні!
абанк
Відповідь банку
Підтримка àбанку 15 грудня 2023, 8:42
Дякуємо Вам за відгук! Завжди раді допомогти!🍏😊
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
7Mira7 13 грудня 2023, 14:46
При пользовании приложения А-банк нажала лишнюю кнопочку, и при каждом входе в приложение стало вылетать окно которое мешало. Обратилась в техподдержку, оперативно ответили, устранили помеху в течении суток, с переодичным напоминанием, что вопросом занимаются, как только решится, сообщат. Так и было. Очень приятно, что есть компании с таким достойным уровнем обслуживания.Спасибо. 10/10
абанк
Відповідь банку
Підтримка àбанку 13 грудня 2023, 15:34
Дякуємо Вам за відгук, нам дуже приємно, що Ви задоволені роботою наших Співробітників! Будемо намагатися і надалі радувати Вас! 🍏😊
Євген Кандибко 13 грудня 2023, 13:51
Хотів би поділитися з вами своєю проблемою з банком А-банк
Був вимушений закрити в цьому банку рахунок
В цьому банку як я дізнався є ліміти на надходження фінансів на рахунок. В мене є ФОП, І частково в місяць мені заходять гроші з продажу товару як правило люди за цей товар скинуть гроші мені на картку, Проблеми з банком раніше не було ну в листопаді вони З’явились.
Ситуація складається в тому що на надходження який мені переказували Протягом місяця Банк не цікавився потім я зі свого рахунка з іншого банку привів собі на рахунок ва-банк 50 000 грн з призначенням платежу переказ власних коштів, Звісно банк бачив звідки прийшли кошти з яким призначенням, І що ви думаєте банк після цієї транзакції заблокував Вхідні платежі і запросив в мене надходження коштів, Я звісно вже взяв виписку з банка свого іншого де оборот за рік в рази більше ніж надходження в 50 000. Обіцяли розглянути це питання за 1 добу, але це затягнулося на 2 тижні після цього мені прийшла відповідь від банка, Я повинен банку обґрунтувати всі платежі за місяць листопад звісно в мене визвали це обурення. Я відповів банку що нема змоги і нема часу на цей запит так як на мою думку цей запит божевільний. Нащо я відповів банку що це робити не буду і вирішуйте питання я вам пере доставив достатньо доказів що в мене є гроші і за мою діяльність в Фопа Банк мені відповів що я повинен це зробити на що моя відповідь була така я вимушений закрити рахунок вашому банку після цього банк мені Наввипередки присилає листа що хоче розірвати зі мною відносини))) Дуже дуже смішно
Не рекомендую вам відкривати рахунок в А-банк
абанк
Відповідь банку
Підтримка àбанку 13 грудня 2023, 16:18
Добрий день! Банк діє згідно ст. 7, 11 Закону України «Про запобігання та протидію легалізації (відмиванню) доходів, одержаних злочинним шляхом, фінансуванню тероризму та фінансуванню розповсюдження зброї масового знищення», тому змушений запитувати необхідні документи та аналізувати фінансові операції Клієнтів з метою виявлення фінансових операцій фінансового стану та/або змісту діяльності Клієнта. Тому будь-які фінансові операції можуть потребувати підтвердження джерела походження коштів.

Банком прийнято рішення, згідно з яким будуть розірвані укладені з Вами договори та закриті поточні рахунки, на підставі абзацу третього частини 1 ст. 15 Закону України «Про запобігання та протидію легалізації (відмиванню) доходів, одержаних злочинним шляхом, фінансуванню тероризму та фінансуванню розповсюдження зброї масового знищення», а також відповідно до пункту Умов та правил Банку 3.3.11., де зазначено право Банку припинити договір в односторонньому порядку.
Рішення про розірвання відносин остаточне і його не може бути переглянуто.
Дякуємо за розуміння.
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
vladUser 13 грудня 2023, 13:08
Замовив товари по передплаті, скинув гроші, а потім мене всюди заблокували
5169 1551 1604 7521 — ось номер карти
На ім'я Якименко Тетяна
На повернення коштів не розраховую, але сподіваюсь що ви заблокуєте її рахунки і почнете рослідування
абанк
Відповідь банку
Підтримка àбанку 13 грудня 2023, 14:04
Доброго дня!
Дякуємо за сигнал.
Міри, щодо отримувача будуть прийняті згідно внутрішніх інструкцій банку.
Додатково, рекомендуємо, повідомити про інцидент в правоохоронні органи. Банк буде сприяти у розслідувані та надасть всю необхідну інформацію за запитом.
Romanukrainec 13 грудня 2023, 11:35
Купив товар через інтернет, перевів кошти на карту, а мене в прямому сенсі відправили гуляти, попросив гроші повернути, відмовились, тоді я зателефонував в банк, дякуючи співробітникам, А Банку вони заблокували карту шахрая, на наступний день написав заяву у поліцію, взяв витяг, завіз в банк, через пару днів кошти мені повернули, дякую співробітникам банку, приємно користуватись і вірити що хоч хтось цінує своїх клієнтів…
абанк
Відповідь банку
Підтримка àбанку 13 грудня 2023, 11:40
Ми раді, що нам вдалося вирішити Ваше питання та повернути кошти 😊
Проблема вирішена
skynet13 12 грудня 2023, 14:58
26-го листопада, через дві доби після того як я переказав власні кошти зі свого іншого банку, мені заблокували рахунок. Я одразу звернувся в підтримку та мені назвали якусь вигадану причину, а саме що начебто на мою картку був переказ з монобанку, хоча я не отримував з нього переказів. Потім перетелефонували та спитали звідки ті гроші що я переказав зі свого іншого банку! Тільки уявіть собі я маю пояснювати банку де я взяв гроші на картці іншого банку. Втім я всеж надав їм квитанції переказів на картку іншого банку, та дав пояснення що до цих переказів. Вже пройшло більше п’яти робочіх днів з того моменту, та зі мною так ніхто ї не зв’язався та рахунок досі заблоковано.
абанк
Відповідь банку
Підтримка àбанку 12 грудня 2023, 15:49
Добрий день!
Деякі платежі можуть вимагати додаткової перевірки. Під час проведення перевірки, картка може бути тимчасово обмежена.
Наші Співробітники намагались зв'язатись, але, на жаль, Ви не вийшли на зв'язок.
Ваше питання на контролі. Очікуйте, будь ласка, на дзвінок.
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
Olenazbiglej 12 грудня 2023, 14:52
Приємний персонал
абанк
Відповідь банку
Підтримка àбанку 12 грудня 2023, 15:10
Дякуємо за відгук 🥰
Інна Альохіна 12 грудня 2023, 14:45
З моєї картки була зроблена спроба несанкціонованого списання коштів! Я звернулася до служби підтримки! Співробітники, А банку, як завжди швидко і вчасно зреагували, проконсультували, допомогли. А Банк — це найкращий банк! Завжди, уважні, завжди на стражі моїх коштів, це завжди, як онлайн, так і у відділеннях увага, повага, допомога! Рекомендую!
абанк
Відповідь банку
Підтримка àбанку 12 грудня 2023, 15:11
Завжди раді допомогти та будемо намагатися і надалі радувати Вас! 🍏😊
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
Slava19752408 12 грудня 2023, 2:22
Я, Вʼячеслав Акрітов звернувся до А-Банку з проханням до переказу грошей з моєї банківської картки на картку моєї дружини.Питання було вирішене!!!
абанк
Відповідь банку
Підтримка àбанку 12 грудня 2023, 9:56
Дякуємо за відгук, нам дуже приємно, що Ви задоволені роботою наших Співробітників! Завжди раді допомогти Вам! 🍏😊
Проблема вирішена
VladHrabyk 11 грудня 2023, 18:19
Мені заблокували банк, без причини, я зателефонував оператору, який жодної конкретної інформації про причину не сказав, чекаю вже довго, написав в телеграм, і там мені також не повідомили причини, вважаю, що це є не обґрунтовано, тому прошу розблокувати мені рахунок!
абанк
Відповідь банку
Підтримка àбанку 11 грудня 2023, 18:36
Добрий день!
Деякі платежі можуть вимагати додаткової перевірки. Під час проведення перевірки, картка може бути тимчасово обмежена.
Ваше питання на контролі. За результатом з Вами зв'яжеться наш Співробітник.
briansid 11 грудня 2023, 16:28
Поповнив мобільний на 10 грн через PayHub з зеленої картки. Відобразилося як платіж в категорії Розваги з комісією 7 грн.
В чаті підтримки спочатку сказали, що комісію списали на стороні PayHub. Коли я надав квитанцію, то сказали, що комісія списалась згідно тарифів «Зняття кредитних коштів і операцій з qusi-валютою».
Я повторив, що це було поповнення мобільного. На що мені сказали, що тариф «Ідентичний».
абанк
Відповідь банку
Підтримка àбанку 11 грудня 2023, 17:51
Добрий день!
Дозвольте нам перевірити описану ситуацію. Ми написали Вам в особисті повідомлення, надайте, будь ласка, відповідь.
Проблема вирішена
VNG75 11 грудня 2023, 12:24
Добрый день. 03.11.2023 А банк заблокировал деньги на карточном счете, в этот же день банк разорвал отношения. Пошел в отделение, написал заявление на перечисление денег в другой банк. Прошло больше месяца, банк создал уже 5 или 6 новых заявок, и при каждой срок рассмотрения 5 дней. Обращаться в отделение не имеет никакого смысла, банк извиняется, сроков не знаем, очередь, заявка обрабатывается. 16.11 сказали что деньги были перечислены, банк получатель отправил деньги обратно. Набрал банк получатель, ответили денег не было на зачисление, вывод, А Банк обманывает людей. 20.11.2023 написал официально письмо на мейл, А банка. 22.11 пришел ответ мы уже создали платежку на перечисление. 11.12.2023 денег нет, набираю кол центр, ответ один ждите. В такое сложное время, А Банк просто издевается над людьми.
абанк
Відповідь банку
Підтримка àбанку 11 грудня 2023, 13:43
Добрий день! Банком прийнято рішення, згідно з яким будуть розірвані укладені з Вами договори та закриті поточні рахунки, на підставі абзацу третього частини 1 ст. 15 Закону України «Про запобігання та протидію легалізації (відмиванню) доходів, одержаних злочинним шляхом, фінансуванню тероризму та фінансуванню розповсюдження зброї масового знищення», а також відповідно до пункту Умов та правил Банку 3.3.11., де зазначено право Банку припинити договір в односторонньому порядку.
Приносимо вибачення, через збільшений термін переказу коштів. Питання, щодо перерахування коштів знаходиться в роботі, вже пришвидшили його вирішення. Ми зв'яжемось з Вами одразу після переказу.
Станислав Клименко 11 грудня 2023, 12:19
Відділення за адресою: Харків, пр-т Гагаріна, 26
Бываю во многих отделениях (Черкассы, Киев, Харьков), а приятнее всего посещать отделение № 3 по пр. Гагарина в г. Харьков. В мое последнее посещение хочу выразить благодарность за качественное обслуживание менеджеру Сапего Юрию Михайловичу.
абанк
Відповідь банку
Підтримка àбанку 11 грудня 2023, 14:33
Дякуємо за відгук! Будемо завжди раді бачити Вас знову у наших відділеннях! 🍏😊
Artemp11 11 грудня 2023, 12:18
Хамское отношение к клиентам, конкретно при обращении в службу поддержки по вайбер, представилась как Анна Юрьевна.
Я обратился в тех поддержку по Вайбер с просьбой предоставить мне данные для написания заявления в банк о закрытии кредита. Попросил предоставить образец, на чье имя писать, номер моего договора, сумму кредита и т. д.
Но даже этой элементарной информации сотрудник не предоставил. Вместо этого нахамил, не предоставил свои данные, для написания жалобы за подробное общение.
И не как не способствовал решению проблемы клиента банка!
Разочарован подобным общением со службой поддержки банка. Не рекомендую!
абанк
Відповідь банку
Підтримка àбанку 11 грудня 2023, 14:26
Добрий день! Банк розуміє ситуацію, що склалася, і не нараховує пені та штрафи за несвоєчасне внесення платежів, однак обов'язковий платіж за кредитом необхідно вносити згідно з графіком. Звертаємо Вашу увагу, що нарахування відсотків за кредитом відбувається у стандартному режимі, тим самим за відсутності погашення сума заборгованості збільшується і платежі будуть накопичуватися. Розуміючи ситуацію, Банк надав Вам можливість оформлення реструктуризації, умови якої вигідніші за умови погашення Вашої заборгованості, яка була у Вас до оформлення угоди. Проте, ми бачимо, що Вами не було виконано умови нової угоди реструктуризації, через те угода на прострочці та залишається відкритою. Оформити новий договір реструктуризації боргу можливість відсутня. Просимо погашати заборгованість для зменшення загальної суми боргу та підтримки економіки нашої країни.
Ми вже перевірила Ваші звернення до служби підтримки та передали на опрацювання. Дякуємо за розуміння.

Курс валют в абанку

Валюта Купівля Продаж
EUR 43.6 44.6
USD 42.2 43.1
Всі курси банку

Курс валют в абанку

Валюта Купівля Продаж
EUR 43.6 44.6
USD 42.2 43.1
Всі курси банку
Головна / Банки України 🏦 / абанк 💰 / Відгуки про абанку 📝