×
Введіть ваш E-mail
для оформлення передплати:
Підписатися
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Уважаемый Андрей!
У додатку до оформення підписки
ви можете також отримувати:
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Повернутися на сайт
×
Отримуйте по E-mail найголовніші
фінансові новини України і світу:
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Повернутися на сайт
Курс валют в абанку
Валюта | Купівля | Продаж |
EUR | 43.6 | 44.6 |
USD | 42.2 | 43.1 |
Всі курси банку |
Не отдают деньги
Скачали проверяют на что-то
5 месяцев держут мои деньги
На счету 166.000. Грн
Я не могу ничего снять
Не могу даже зайти в приложение
4 месяца проверяли что-то
Потом отказали в обслуживании
Попросили реквизиты чтобы скинуть деньги
Дважды скинула т.к первый раз они потеряли
Сказали регламент 5 дней — уже прошел месяц
Мне нужны мои деньги я устала получать шаблонные смс что у вас много работы
Вы не говорите точных сроков. Верните деньги
Коментарі (4)
Вона зробилп мій день
Коментарі (1)
Підтримка на висоті, але не дають кредитний ліміт
Дякуємо Вам за відгук.
Рішення щодо ліміту кредитування приймається індивідуально для кожного Клієнта, виходячи з багатьох факторів — це кредитне навантаження, кредитна історія, рівень доходу, наявність депозитних рахунків тощо. Ліміт кредитування постійно переглядається та може бути збільшений з часом.
Коментарі (1)
5+
Написати коментар
Припинили обслуговування
Ми вже перевірили Ваші звернення до служби підтримки та передали на опрацювання.
Приносимо вибачення, через збільшений термін переказу коштів. Питання, щодо перерахування коштів знаходиться в роботі, вже пришвидшили його вирішення. Ми зв'яжемось з Вами одразу після переказу.
Написати коментар
Спасибо за помощь!
Спасибо большое ❤️
Написати коментар
Проблеми з входом в додаток
Коментарі (2)
Техподдержка А-банк
Коментарі (7)
Божевільні вимоги банка
Був вимушений закрити в цьому банку рахунок
В цьому банку як я дізнався є ліміти на надходження фінансів на рахунок. В мене є ФОП, І частково в місяць мені заходять гроші з продажу товару як правило люди за цей товар скинуть гроші мені на картку, Проблеми з банком раніше не було ну в листопаді вони З’явились.
Ситуація складається в тому що на надходження який мені переказували Протягом місяця Банк не цікавився потім я зі свого рахунка з іншого банку привів собі на рахунок ва-банк 50 000 грн з призначенням платежу переказ власних коштів, Звісно банк бачив звідки прийшли кошти з яким призначенням, І що ви думаєте банк після цієї транзакції заблокував Вхідні платежі і запросив в мене надходження коштів, Я звісно вже взяв виписку з банка свого іншого де оборот за рік в рази більше ніж надходження в 50 000. Обіцяли розглянути це питання за 1 добу, але це затягнулося на 2 тижні після цього мені прийшла відповідь від банка, Я повинен банку обґрунтувати всі платежі за місяць листопад звісно в мене визвали це обурення. Я відповів банку що нема змоги і нема часу на цей запит так як на мою думку цей запит божевільний. Нащо я відповів банку що це робити не буду і вирішуйте питання я вам пере доставив достатньо доказів що в мене є гроші і за мою діяльність в Фопа Банк мені відповів що я повинен це зробити на що моя відповідь була така я вимушений закрити рахунок вашому банку після цього банк мені Наввипередки присилає листа що хоче розірвати зі мною відносини))) Дуже дуже смішно
Не рекомендую вам відкривати рахунок в А-банк
Банком прийнято рішення, згідно з яким будуть розірвані укладені з Вами договори та закриті поточні рахунки, на підставі абзацу третього частини 1 ст. 15 Закону України «Про запобігання та протидію легалізації (відмиванню) доходів, одержаних злочинним шляхом, фінансуванню тероризму та фінансуванню розповсюдження зброї масового знищення», а також відповідно до пункту Умов та правил Банку 3.3.11., де зазначено право Банку припинити договір в односторонньому порядку.
Рішення про розірвання відносин остаточне і його не може бути переглянуто.
Дякуємо за розуміння.
Коментарі (13)
Шахраї використовують ваш банк
5169 1551 1604 7521 — ось номер карти
На ім'я Якименко Тетяна
На повернення коштів не розраховую, але сподіваюсь що ви заблокуєте її рахунки і почнете рослідування
Дякуємо за сигнал.
Міри, щодо отримувача будуть прийняті згідно внутрішніх інструкцій банку.
Додатково, рекомендуємо, повідомити про інцидент в правоохоронні органи. Банк буде сприяти у розслідувані та надасть всю необхідну інформацію за запитом.
Коментарі (5)
Шахраї продавали товар
Коментарі (1)
Заблокували рахунок за переказ власних коштів з мого іншого банку
Деякі платежі можуть вимагати додаткової перевірки. Під час проведення перевірки, картка може бути тимчасово обмежена.
Наші Співробітники намагались зв'язатись, але, на жаль, Ви не вийшли на зв'язок.
Ваше питання на контролі. Очікуйте, будь ласка, на дзвінок.
Коментарі (2)
Видача з картки
Написати коментар
Робота служби безпеки і менеджерів, А Банку
Написати коментар
Допомога А-банку за кордоном
Коментарі (1)
Блокування без причини
Деякі платежі можуть вимагати додаткової перевірки. Під час проведення перевірки, картка може бути тимчасово обмежена.
Ваше питання на контролі. За результатом з Вами зв'яжеться наш Співробітник.
Коментарі (2)
Оплати на сторонніх сервісах по тарифу зняття кредитних коштів
В чаті підтримки спочатку сказали, що комісію списали на стороні PayHub. Коли я надав квитанцію, то сказали, що комісія списалась згідно тарифів «Зняття кредитних коштів і операцій з qusi-валютою».
Я повторив, що це було поповнення мобільного. На що мені сказали, що тариф «Ідентичний».
Дозвольте нам перевірити описану ситуацію. Ми написали Вам в особисті повідомлення, надайте, будь ласка, відповідь.
Написати коментар
блокировка счетов, не возвращают деньги
Приносимо вибачення, через збільшений термін переказу коштів. Питання, щодо перерахування коштів знаходиться в роботі, вже пришвидшили його вирішення. Ми зв'яжемось з Вами одразу після переказу.
Коментарі (3)
Обслуживаюсь в нескольких банках Украины, однако, самые лучшие впечатления об Абанке. Это набор и качество предоставляемых услуг, а также профессионализм работников банка.
Коментарі (2)
А Банк не рекомендую
Я обратился в тех поддержку по Вайбер с просьбой предоставить мне данные для написания заявления в банк о закрытии кредита. Попросил предоставить образец, на чье имя писать, номер моего договора, сумму кредита и т. д.
Но даже этой элементарной информации сотрудник не предоставил. Вместо этого нахамил, не предоставил свои данные, для написания жалобы за подробное общение.
И не как не способствовал решению проблемы клиента банка!
Разочарован подобным общением со службой поддержки банка. Не рекомендую!
Ми вже перевірила Ваші звернення до служби підтримки та передали на опрацювання. Дякуємо за розуміння.
Коментарі (2)