Мінфін - Курси валют України

Встановити
×

Введіть ваш E-mail
для оформлення передплати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!


Уважаемый Андрей!

У додатку до оформення підписки
ви можете також отримувати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
×

Отримуйте по E-mail найголовніші
фінансові новини України і світу:

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
Підписатися
Для того, щоб залишити відгук, потрібно увійти або зареєструватися
717top77777 10 березня 2024, 10:06
При каждом снятии наличности в Банкомате,
А-банк запрашивает ВИДЕОЗВОНОК, и что получаеться я планирую снять деньги в банкомате, банкомат не выдаёт так как в приложении пишется для подтверждении операции нужно произвести ВИДЕОЗВОНОК с оператором, при этом за мной уже выстроились Люди в банкомат, я не куда не отхожу набираю ОПЕРАТОРА, А -банка и сотрудник общается со мной по видео звонку на громкой связи и задаёт вопросы, и при этом вся очередь которая в банкомат стоят за мной и слушают мой весь разговор ВНИМАТЕЛЬНО…
абанк
Відповідь банку
Підтримка àбанку 10 березня 2024, 11:40
Добрий день! Розуміємо що додаткове підтвердження операції може спричинити деякі незручності. У цьому випадку додаткове підтвердження створено лише для того, щоб зберегти Ваші кошти в безпеці, якщо Ваша картка або Ваш фінансовий номер телефону будуть втрачені (вкрадені). При дзвінку наш Співробітник переконається, що номер знаходиться у Вас та кошти використовує власник. У разі виявлення шахрайських дій у нас буде можливість зберегти суму на карті та не допустити шахрайства. Звертаємо Вашу увагу, що всі запитання, які задають наші Співробітники під час дзвінку, відомі власнику рахунку та спрямовані на попередження шахрайства. Для можливості розібратись у ситуації детальніше, просимо надати нам відповідь в особистому повідомленні.
Мінфін
Відповідь адміністратора
17 квітня 2024, 16:39
Даний відгук став учасником редакційного огляду: https://minfin.com.ua/ua/deposits/articles/narodnyy-reyting-bankiv-berezen/
Khitsa 8 березня 2024, 16:31
Мені заблокували рахунок в моно банк і для виведення залишку указав реквізити цього банку, про що 100 разів пожалів.
Після надходження грошей запросило відео дзвінок, пройшов і після цього відмовили в обслуговуванні, але ок, все зробив, сказали термін перерахування до 3 днів. Пройшло вже 5, коштів немає а підтримка відповідає однаковими фразами як бот, про чергу ітд, але самі поставили регламент до 3 днів. Нікому не раджу користуватися даним «банком»
абанк
Відповідь банку
Підтримка àбанку 8 березня 2024, 17:30
Добрий день!
Дозвольте нам перевірити описану ситуацію та допомогти у вирішені питання. Ми написали Вам в особисті повідомлення, надайте, будь ласка, відповідь.
Ingvar66 8 березня 2024, 16:29
В супермаркеті «Варусі» м. Покров Дніпропетровської області невірно налаштовані розрахунково-касові апарати. Це призводить до того, що після покупок в категорії 'Продукти" з використанням картки банку не нараховується кешбек. Щоразу доводиться звертатися по допомогу до працівників банку. Хочу подякувати їм за те, що вони завжди терпляче і кваліфіковано допомагають.
абанк
Відповідь банку
Підтримка àбанку 8 березня 2024, 17:31
Добрий день!
Кешбек — це бонуси, що нараховуються клієнту за операції по його картці. Операції поділяються на категорії, які визначаються по МСС ( код категорії продавця). Ці коди присвоюються торгівельній точці її банком-еквайєром.
В деяких випадках МСС код не входить до переліку запропонованих, тоді кешбек автоматично не нараховується. На жаль, вплинути на зміну МСС коду у Банку відсутня можливість. Якщо у Банка є розуміння, що дана операція відноситься до обраної категорії кешбек нараховують по зверненню до служби підтримки.
Раді, що нам вдалось допомогти з вирішенням Вашого питання. 🍏
SergiP 8 березня 2024, 15:27
Погодив з банком суму для повного закриття свого боргу з урахуванням всіх витрат. Закрив це питання ще 16.02.2024 після чого сказали очікувати списання. На протязі 3х тижнів затягували час під різними приводами, то не бачать надходження коштів, то треба ще 10 гривень доплатити. А сьогодні написали що цього не достатньо і треба ще доплатити ще 5860 грн. Навіщо встановлювати умови які ж самі і не виконують?
абанк
Відповідь банку
Підтримка àбанку 8 березня 2024, 19:33
Добрий день!
Перепрошуємо за незручності у даній ситуації.
Ми вже перевірили Ваші звернення до Служби підтримки, та передали на опрацювання.
При погашенні заборгованості, рекомендуємо, орієнтуватись на інформацію, яка була надана, сьогодні, нашим Співробітником.
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
Patriarchmatvey 8 березня 2024, 8:25
Колись раді прикола оформив карту в <А Банку>
Але с часом зрозумів що цей банк є найкращим в Україні та навіть у світі!!!
Хотів подякувати вам за вашу роботу і за вашу повагу до клієнтів ви чудові.
Ваша солідарність до клієнтів є вашою фішкой. Так тримати.
абанк
Відповідь банку
Підтримка àбанку 8 березня 2024, 8:44
Дякуємо за відгук! Раді, що Ви задоволені нашою роботою та повагою до Клієнтів. Ваша підтримка для нас важлива. Бажаємо приємного користування нашими послугами!💚
Мінфін
Відповідь адміністратора
13 березня 2024, 9:01
Відгук не зарахований (на 13.03.2024).
Користувач не надав доказів на запит адміністрації сайту, які підтверджують, що він є клієнтом або користувався послугами даного банку
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
klarisastarling 7 березня 2024, 17:35
Картка на ім'я Сергій Шевченко 5169 1551 5092 1797 — шахрай з олх. Після передплати не відповідає та не надсілає товар.
абанк
Відповідь банку
Підтримка àбанку 7 березня 2024, 17:52
Доброго дня!
Вдячні за сигнал.
Міри по отримувачу переказу буде прийнято згідно внутрішніх інструкцій Банка. Рекомендуємо додатково повідомити про інцидент у свій Банк та написати заяву у поліцію. Для уточнення додаткової інформації, ми написали Вам в особисті повідомлення, надайте, будь ласка, відповідь.
0505646169ss 7 березня 2024, 14:41
Хочу выразить признательность руководству, А банка по организации работы в отделениях банка города Краматорска ул. Марата и ул. Парковая, которые начали работать в 2023 и 2024 г. г. Также хочу сказать спасибо сотрудникам, которые работают в этих отделениях. При обращении, помогали решить всё возникавшие вопросы, касающиеся финансовых и организационных вопросов. С уважением, Сергей С.
абанк
Відповідь банку
Підтримка àбанку 7 березня 2024, 15:07
Раді бути корисними! Завжди до Ваших послуг😊
Проблема вирішена
OrisNexty 6 березня 2024, 14:39
Являюсь клиентом банка не первый месяц.
Открыт бизнес-счет.

Вчера зашла сумма 125 тысяч на бизнес-счет.
Перевёл на основную карту, пошёл в банкомат снять, сразу заблокировало карту и выбило видеозвонок.

Сегодня с утра звоню пройти видеозвонок. Хамовитая тётя из отдела мониторинга задаёт 100500 вопросов, и в конце звучит «уточните модель вашего устройства «, говорю модель, в ответ «точно скажите мне, КАК НАПИСАНО В НАСТРОЙКАХ ТЕЛЕФОНА» — я специально захожу, смотрю, говорю. На что получаю ответ «модель устройства не совпадает, карта заблокирована, до свидания».

Я в шоке.

Захожу по новой.
Снова видеозвонок, уже на подтверждение входа с МОЕГО ПОСТОЯННОГО УСТРОЙСТВА.

Захожу в аккаунт — в уведомлениях вижу, что якобы от моего имени подана заявка о мошенничестве и все карты в аккаунте (в том числе бизнес — счёт) заблокированы.

Ну думаю, интересно. Нахожу коробку от телефона. Смотрю. А на коробке модель телефона АБСОЛЮТНО ПО ДРУГОМУ ПИШЕТСЯ. То есть тётя из мониторинга не компетентна и не знает элементарного, что модель в настройках и на коробке может отличаться. Зато прекрасно блокирует карты.

После потраченных пол-дня на общение с их операторами в чате, которые отвечают скриптами, мне говорят «ваши карты начинают постепенно разблокировать».

И действительно — разблокировали…
Одну карту с 4 грн баланса, вторую с 14…))
На вопрос, когда же разблокируют основную карту, мне ответили коротко и лаконично: ОЖИДАЙТЕ :)))

Это уже выглядело как откровенное издевательство от банка.

Ну и думайте теперь сами.
Открывать ли тут бизнес счёт.
И иметь ли какие-то дела с этим недобанком.
Который при виде суммы в 100к+ будет делать ВСЁ, чтобы вас чем можно дольше помурыжить, а ваши деньги как можно дольше бесплатно поюзать, ссылаясь на абсолютно и откровенно идиотские пункты из внутренних правил банка

Я лично забираю отсюда и ФОП счёт и в целом эту помойку как банк больше не рассматриваю
Спасибо за внимание.
абанк
Відповідь банку
Підтримка àбанку 6 березня 2024, 16:48
Добрий день!
Розуміємо що додаткове підтвердження операції може спричинити деякі незручності. Ми завжди намагаємось зробити наш сервіс максимально камфорним та зручним для користування. У цьому випадку додаткове підтвердження створено лише для того, щоб зберегти Ваші кошти в безпеці, якщо Ваша картка або Ваш фінансовий номер телефону будуть втрачені (вкрадені). При дзвінку наш Співробітник переконається, що номер знаходиться у Вас та кошти використовує власник. У разі виявлення шахрайських дій у нас буде можливість зберегти суму на карті та не допустити шахрайства. Звертаємо Вашу увагу, що всі запитання, які задають наші Співробітники під час дзвінку, відомі власнику рахунку та спрямовані на попередження шахрайства.
Ми детально перевіримо інформацію щодо цієї ситуації та Ваші звернення до Служби підтримки, за результатом повідомимо Вас.
Проблема вирішена
Богдан Б 6 березня 2024, 14:01
Хочу розповісти всім мою ситуацію я маю 7 дітей, син воює і 6 дівчаток шкільного віку + 2 пенсіонера і 3 дітей з вагітною жінкою брата жінки (він після поранення в тяжкому стані), це всіх кого мені корити.
Бери мікрозай місяць тому, ці кошти потрапляють під фін. Моніторинг в Таскомбанк вони розривають зі мною відносини, далі переводять кошти на, А Банк з коментарев ст. 15 (відмивання коштів), А Банк одразу відмовляє в обслуговуванні. Хоча надав договір, що гроші в кредиті і відсотки великі. 27.02.2024 повідомили, що переведуть кошти до 72 годин, потім 30.02.2024 переказ здійснять ще на протязі 3 днів, сьогодні 06.03.2024р грошей не видно. От такий Банк
абанк
Відповідь банку
Підтримка àбанку 6 березня 2024, 14:37
Добрий день! Банком прийнято рішення, згідно з яким будуть розірвані укладені з Вами договори та закриті поточні рахунки, на підставі абзацу третього частини 1 ст. 15 Закону України «Про запобігання та протидію легалізації (відмиванню) доходів, одержаних злочинним шляхом, фінансуванню тероризму та фінансуванню розповсюдження зброї масового знищення», а також відповідно до пункту Умов та правил Банку 3.3.11., де зазначено право Банку припинити договір в односторонньому порядку.
Рішення не підлягає перегляду. Взяли Ваше питання на контроль та передали на пришвидшення, просимо очікувати зарахування коштів відповідно до наданих Вами реквізитів. За результатом Вас проінформують. Дякуємо за розуміння.
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
Kirilstupak2 6 березня 2024, 10:06
Все швидко зробили і допоміг, сказав все як треба і ввічливо. Дякую Матвій!
абанк
Відповідь банку
Підтримка àбанку 6 березня 2024, 10:40
Дякуємо за відгук 🍏
Проблема вирішена
Евгений Акиньшин 5 березня 2024, 19:01
Получил разрыв торговых отношений с, А банком. Были заблокированы все мои деньги на счёте. Сначала написали 3 дня срок заявления по отдаче финансов, потом больше, потом ответили 5 марта крайний срок и вам точно в этот день отдадут деньги по вашему заявлению. 5 марта стали отвечать просто что попало про бесконечную очередь и неизвестные даты когда мне вернут мои заблокированные деньги. Надежд особо что мне вообще отдадут что-либо без активных юридических действий очень мало, особенно когда я увидел как люди месяцами ждут свои деньги. У меня уже прошло почти 15 дней. В связи с данной ситуацией обратился к адвокату ответили нужно составлять жалобу в национальный банк Украины на такие действия, а банка.
абанк
Відповідь банку
Підтримка àбанку 5 березня 2024, 19:20
Добрий день! Приносимо вибачення за тривале очікування рішення Вашого питання. На жаль, наразі, існує черга в обробці подібних звернень, у зв'язку з чим регламент розгляду збільшений. Наші Спеціалісти роблять все можливе, для скорішого вирішення Вашого питання. Передали питання на пришвидшення, просимо очікувати зарахування коштів відповідно до наданих Вами реквізитів. За результатом Вас проінформують.
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
Michael Davydov 5 березня 2024, 17:47
Відділення за адресою: Чернівці, пр-т Незалежностi, 127
Пів року тому написав коментар про А-банк з оцінкою 3, перерахувавши переваги та недоліки. Наразі виявив, що оцінка стала 5.

А-банк справді зв’язувався зі мною і питали деталі мого коментаря, уточнюючи, чи потрібна якась допомога, але допомога вже була не потрібна, саппорт все зробив. При цьому не згадували, що якщо я закриваю заявку, то оцінка змінюється з 3 на 5 і не питали, чи готовий я переглянути свою оцінку.

І оскільки змінити оцінку назад я не можу, залишаю оцінку в 1 зірку. (1+5)/2 = 3
абанк
Відповідь банку
Підтримка àбанку 5 березня 2024, 18:03
Доброго дня!
Перепрошуємо, якщо у Вас виникли негативні емоції, стосовно описаної ситуації.
Інформацію, щодо підвищення оцінки у разі підтвердження вирішення питання, вказано у правилах сайту, а саме: «Якщо автор відгуку повідомляє, що банк вирішив проблему, до початкової оцінки відгуку додаються 2 бали.»
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
Інна Альохіна 5 березня 2024, 12:48
Звернулася, в наш улюблений, А Банк з приводу змінити деякі реквізити на оплату! Як і завжди все було швидко, якісно, коректно!
Суперрр банк! 24/7 є допомога служби підтримки, багато питань можна вирішити он-лайн. Менеджери завжди ввічливі, грамотно і швидко допомагають у вирішенні питань.РЕКОМЕНДУЮ! РЕКОМЕНДУЮ!
абанк
Відповідь банку
Підтримка àбанку 5 березня 2024, 13:30
Завжди раді допомогти 🤗
Проблема вирішена
Liga17 5 березня 2024, 8:14
Прийшло повідомлення в додатку що вам доступна швидка готівка від, А банку в сумі 20 000 грн.
Я погодився і підключив. Але як виявилося це кредит на 36 місяців.
Я некористувався коштами та мені десь через тиждень приходить повідомлення в додатку про те що я нескористався кредитними коштами і можу одним дотиком повернути кошти та закрити це питання.
Чому я дуже зрадів! Я підтвердив що мені ці кошти непотрібні і в додатку це по надісланій формі банку підтвердив.
Після підтвердження було написано що за декілька днів банк закриє це питання та поверне собі кошти.
Але я закордоном і спостерігаю як банк сам списує свої кошти як кредитний платіж з комісією що місяця!
Зателефонував в підтримку там сказали що вони неможуть допомогти у вирішенні цього питання.
Банк оновив застосунок і пропала ця форма на закриття.
Зарас банк що місячно списує сам кошти з рахунку.
Це мене дуже обурює і засмучує в одночас!!!
Це більш схоже на шахрайську схему самого банку.
абанк
Відповідь банку
Підтримка àбанку 5 березня 2024, 12:11
Добрий день! Ми Розуміємо як важливо отримувати кредит і детально з ним ознайомитися, тому на етапі оформлення договору ми надаємо детальний опис всіх умов кредитування. На нашому сайті детально описані всі умови, а також примірник договору пропонується Вам для ознайомлення до підтвердження оформлення, а після оформлення його можна завантажити в розділі «Кредити». Кредит«Швидка готівка» передбачає комісію, тому відсотки за кредитом нараховується за кожен день користування. У разі дострокового погашення Клієнт має сплатити суму кредиту та відсотки за період з дня одержання коштів до дня їх повернення, відповідно до Закону України «Про споживче кредитування», Стаття 15: «Право споживача на відмову від договору про споживчий кредит»:« споживач зобов’язаний повернути кредитодавцю грошові кошти та сплатити проценти за період з дня одержання коштів до дня їх повернення».
Взяли Ваше питання на контроль та перевіримо детально інформацію щодо цієї ситуації, за результатом Вас повідомимо.
kharkiv1654 4 березня 2024, 21:29
Я робив переказ на картку Приватбанку -8 315,95грн

Мене не попереджали про якісь коммісії в цій транзакції.
Потім через декілька хвилин приходить повідомлення:

Списання комісії за переказ на картку … -133,82грн

Дивлюсь виписку по тій транзакції: Комісія 0 грн.

Пишу в підтримку. Дуже довго чекав відповідь.

Пишуть: ну взагалі-то к нас можна тільки 100к грн переводити безкоштовно, а потім потрібно платати.

— Чому не попередили? Чому у виписці 0 грн комісія?

Ну вообщєто у нас є умови та правила з якими ви погодились. Тому платіть.

Виводжу кошти та блокую рахунок. Це не клієнторієнтовний банк. Це жага наживи за умови того, що написано мілким шрифтом в договорі. Можуть списати за будь-що без поредження.

Не раджу до користування.
абанк
Відповідь банку
Підтримка àбанку 5 березня 2024, 11:12
Добрий день! При переказі коштів з карти А-Банку на картку іншого банку України через
АБанк24 — до 100 000 грн в місяць на одного клієнта (по всім карткам клієнта) комісія відсутня. Комісія 2% — при переказі власних коштів від 100 000 грн в місяць на одного клієнта, за рахунок кредитних коштів — 4%: https://conditions-and-rules.a-bank.com.ua/media/uploads/Tarif/Zelena_ua.pdf, також зазначена комісія доступна в застосунку АБанк24 в розділі «Тарифи». Банк завжди попереджає про комісію при здійснені переказу, після введення суми переказу, нижче, вказується комісія в залежності від введеної суми, також комісія є на екрані після проведення платежу, з можливістю скасування платежу. Будемо раді перевірити всю інформацію по цій ситуації, а також Ваші звернення до Служби підтримки. Просимо надати нам відповідь в особистому повідомленні.
Fargou 4 березня 2024, 8:34
Відділення за адресою: Одеса, вул. Рішельєвська, 35/37
Декілька днів тому з моєї кредитної картки списали кошти. На покупку чогось у американському інтернет магазині та на якийсь сервіс у Лондоні. Картку заблокували та банк зробив перевірку. Написали, що я передав секретні данні третім особам. Але тут таке діло — ця картка постійно знаходилась дома у сейфі, та ніколи ніде не була. Навіть я не знав всі секретні дані. У відділенні, коли її відкривали мені зразу встановили Абанк 24 та всі оплати були через Google Pay через банківські термінали. Єдиний раз, коли картка була у чужих руках — це коли я у касі відділення її поповнював. На сумму 5500 гривень. Та через 3 дні з моєї картки було списано 5000 гривень. Чому саме таку суму? Шахрай пожалів мене? Я вважаю, що шахраї знали, що в мене є 5500 на картці, та цю суму і списали. Я робив виписку по карті, звертався у поліцію. Мені там порадили звернутися до служби безпеки банку. Але у цьому банку можна спілкуватися лише зі службою підтримки. Я вважаю, що данні моєї картки потрапили шахраям через касу відділення. Іншого шляху немає. Банк зробив запит Visa на скасування платежів. Один вже повернули, але 2 ще висять. Я дочекаюсь рішення, розблокую картки, закрою борг та заблокую та видалю все, що зв’язує мене з цим банком. Робота з ним дуже небезпечна.
абанк
Відповідь банку
5 березня 2024, 10:04
Добрий день!
Ми перевірили інформацію щодо описаної ситуації. На момент звернення
до Служби підтримки, нашим Співробітником було сформовано заявку про
шахрайство та надано рекомендації, щодо подальших дій.
При перевірці, Співробітниками також встановлено, що списання
відбулось з іншої картки Абанк, що виключає причетність Співробітника
відділення. Банком встановлено високий рівень стандартів, тому
шахрайство з боку Співробітників недопустиме.
Після нами, одразу, було створено запит на оскарження даних
транзакцій, до Міжнародної платіжної системи. Стандартний регламент
оскарженння складає до 55 днів.
Будьте впевнені, що ми робимо все можливе, щоб забезпечити Вашу
безпеку та зручність у користуванні нашими послугами. Нам дуже важлива
Ваша довіра, і ми сподіваємось, що ця ситуація не вплине на подальшу
нашу співпрацю.
Проблема вирішена
Cococos 3 березня 2024, 11:19
Відділення за адресою: Дніпро, вул. Шевченка, 59
Мені ізі банк заблокував рахунок мурижив 2 місяці, потім написав що розриває зі мною стосунки за те що я займаюсь відмиванням коштів, хоча це було повернення боргу (заблокували відразу коли сума була значною 20к зайшло за один день 31.12), і вони не блокують на вхідні платежі, мені так знайомий ще скинув 2000 (через 1,5 місяці), тому що в нього була збережена моя карта і я писав до банку щоб вони повернули ці платежі відправникам, але ж ні. коли по 500−1000 у неділю на витрати закидували — то не викликає підозр (то мало).
Я вже був радий, що через такий довгий термін, отримаю свої кошти і надав рахунок Райфайзен, але виявляється що цей банк разом з ПУМБом такі платежі не приймають. А які приймают, наприклад, А Банк 😳
Далі за переказ ізі банк списав з мене 20% (що ніде не було озвучено і зазначено і це нововведення) і перекинув гроші на, А Банк — який відразу заблокував мій рахунок і пише протягом 5-ти днів тереба надати ібан іншого банку і відправити далі, я так розумію хочуть списати з мене 30 % (про що я дізнаюсь з цього форуму навіть у відділені мені сказали, що закриття рахунку безкоштовне). Отримати кошти у касі я не можу, тільки переказ у інший банк, повернути платіж не можна. Підкажіть, що мені робити сума збиткі у цих банківськіх маніпуляціях 12000 грн. Це якийсь картельний зговір, може є юристи які займаються такими справами?
абанк
Відповідь банку
Підтримка àбанку 3 березня 2024, 13:23
Добрий день!
Банком прийнято рішення, згідно з яким будуть розірвані укладені з Вами договори та закриті поточні рахунки, на підставі абзацу третього частини 1 ст. 15 Закону України «Про запобігання та протидію легалізації (відмиванню) доходів, одержаних злочинним шляхом, фінансуванню тероризму та фінансуванню розповсюдження зброї масового знищення», а також відповідно до пункту Умов та правил Банку 3.3.11., де зазначено право Банку припинити договір в односторонньому порядку.
Акцентуємо Вашу увагу, що тільки у разі припинення ділових відносин з ініціативи Банку, на підставі підтверджених скарг, передбачена комісія за перерахування коштів у розмірі 30% від доступного залишку на балансі.
Питання, щодо перерахування коштів знаходиться в роботі, вже пришвидшили його вирішення. Ми зв'яжемось з Вами одразу після переказу.
Полезный комментарий
Cococos 3 березня 2024, 13:43
Дякую за швидку реакцію, зі мною дуже оперативно зв‘язалася Співробітниця по телефону, та пояснила, що в моему випадку з мене не буде стягнуто 30 %. Заяву відправил, чекаю результату.
Полезный комментарий
Cococos 3 березня 2024, 18:10
Я отримав всю суму (навіть з кешбеком) на Сенс Банк по ібан у вихідний день, через годину, як я відправив заяву на повернення. Дуже дякую Співробітнику Дарья, за таку професійну підтримку у вирішенні мого питання.
Я написав відгугук, тому що в чаті мені відповили, що з мене буде стягнуто коміссію у 30 %, але оператор, певно щось наплутала.
Мені прикро, що заблокували мій рахунок в, А Банк, було дуже зручно та вигідно користуватися для розрахунків в АТБ, але я розумію, що це було зроблено через ізі банк, який заблокував мої рахунки і підло тягнув час, робили вигляд, що прийняли мої пояснення, і все їх влаштовує, а з рештою звинуватили мене і списали 20% з рахунку (6000 грн) і відправили платіж в А Банк з коментарем: «відмова в обслуговуванні згідно ст. 15 Закону про запобігання та протидію легалізації доходів.»
Дякую за допогу у вирішені мого питання, до, А Банку претензій не маю, дуже професійно та лояльно виконали свої забов‘язання.
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
Ольга Неволина 2 березня 2024, 11:51
Хочу искренне поблагодарить сотрудников, А Банка, а также Богдана за советы, добрые слова, поддержку, понимание, отзывчивость и стремление оказать помощь в моих финансовых вопросах!!! От души желаю всему коллективу крепкого здоровья, благополучия успехов, а вашему банку — процветания и роста в столь непростой период для нашей страны!!!
абанк
Відповідь банку
Підтримка àбанку 2 березня 2024, 12:14
Дякуємо за відгук! Нам дуже приємно, що Ви оцінили роботу нашого Спеціаліста. Ваша підтримка мотивує нас працювати ще краще! 🍏😊
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
Alexander2801 1 березня 2024, 22:38
Очень хороший тг чат поддержки отвечают 24/7 и всегда очень сильно помагают рад что выбрал именно абанк (как по мне лучший банк в Украине)
😋
абанк
Відповідь банку
Підтримка àбанку 2 березня 2024, 10:01
Дякуємо за відгук та високу оцінку! Нам дуже приємно що Ви оцінили роботу наших Спеціалістів. Завжди раді допомогти Вам! 🍏😊
liliyavasilivna 1 березня 2024, 19:26
Відділення за адресою: Одеса, вул. Кінна, 22
Абанк лучший банк, как и его сотрудники. Пришла с вопросом перевода по моно банку. Перевод не могла выплатить два дня, выбивала ошибка, тех поддержка моно не дала ответа в чем причина. Звонила на горячую линию вестерн юнион, они говорят что перевод готов к выплате. Вообщем ничего у меня так и не получилось и я решила пойти в А-банк. Прийдя в отделение меня сразу встретили с улыбкой. Объяснила свою проблему, начали разбираться почему у меня не получается с этим переводом. Как оказалось в переводе была ошибка в фамилии. Это выяснилось просто за минутку времени, когда я два дня на нервах не могла выплатить перевод. Я открыла карту, мы выплатили перевод и я сняла свои денежки без комиссии. Я была очень приятно удивлена таким обслуживанием, тем что сотрудники всегда готовы помочь в любом вопросе, очень вежливые, компетентные девочки. Особенно хочу поблагодарить сотрудника Коновалову Юлию.
абанк
Відповідь банку
Підтримка àбанку 1 березня 2024, 19:36
Завжди готові прийти на допомогу та раді бачити Вас серед наших клієнтів. 😉

Курс валют в абанку

Валюта Купівля Продаж
EUR 42.8 43.85
USD 41.2 41.7
Всі курси банку

Курс валют в абанку

Валюта Купівля Продаж
EUR 42.8 43.85
USD 41.2 41.7
Всі курси банку
Головна / Банки України 🏦 / абанк 💰 / Відгуки про абанку 📝