Пункт 3.3.20
×
Введіть ваш E-mail
для оформлення передплати:
Підписатися
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Уважаемый Андрей!
У додатку до оформення підписки
ви можете також отримувати:
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Повернутися на сайт
×
Отримуйте по E-mail найголовніші
фінансові новини України і світу:
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Повернутися на сайт
Коментарі - 25
- +
- +57
- SergeyNina
- 27 серпня 2023, 1:39
- #
Поддерживаю. У меня тоже карта вашего банка и депозит. Сейчас боюсь делать большие конвертдепозиты из-за этого правила. У вас лучшие условия и всегда вы выплачивали депозиты нормальными купюрами в отличии от других, но увы вынужден раскидывать зарплату на три банка чтобы если что не потерять 30%.Отмените это правило. Спасибо
- +
- 0
- Qwerty1999
- 27 серпня 2023, 9:59
- #
Вы всегда можете через суд вернуть свои средства…
- +
- +24
- antonov3765
- 27 серпня 2023, 11:15
- #
Я в банк депозиты кладу не для того чтобы потом через суд их возвращать.
- +
- 0
- Ответ банка
- Підтримка àбанку
- 27 серпня 2023, 10:43
- #
Ви можете з упевненістю вибрати та відкрити цікавий для Вас внесок у нашому Банку. Виконуючи Умови та правила та не порушуючи чине Законодавство, Ви можете бути впевнені, що у Вас не виникне блокування з подальшим закриттям рахунку з ініціативи Банку.
- +
- +39
- antonov3765
- 27 серпня 2023, 11:04
- #
Нет, НЕ МОЖЕМ, т.к. вы НЕ МОЖЕТЕ гарантировать их сохранности. А не можете гарантировать сохранности т.к. не имеете четкой формулировки «типовой» и «нетиповой» транзакции. Вот закинет клиент 100 000 для депозита, а вы его в блок и себе 30 000 премии без обьяснений причин. И пусть судится до потери пульса, у нас такие правила. ДА, мы людоеды, и вы с этим согласны. Вы же согласились с правилами, верно? Ну и что, что мы конкретно это спрятали так чтоб никто никогда его не нашел (переместили из тарифов карты в куда то черт знает куда).
В любой момент, если вам будет угодно, вы имеете право разорвать отношения с клиентом
Відкрию маленький секрет: абсолютно всі українські банки мають таке право.
Відкрию маленький секрет: абсолютно всі українські банки мають таке право.
- +
- 0
- antonov3765
- 27 серпня 2023, 10:59
- #
НИ ОДИН банк при этом не устанавливает комиссию при выводу в 30% от сбережений. ТО есть НЕ имеет ПРЯМОЙ СИЮМИНУТНОЙ выгоды для себя от разрыва отношений с клиентом. Кроме дражайшего акцента.
- +
- +39
- antonov3765
- 27 серпня 2023, 11:10
- #
Пока данный пункт правил в силе, я не имею никакого права доверить вам и 100 грн на сбережение. Т.к. Вы не даете НИКАКОЙ гарантии что буквально НЕ УКРАДЕТЕ 30 из них. И проблема НЕ РЕШЕНА.
Согласен, после того как узнал про этот пункт в 30%, в абанке пользуюсь только кредитными деньгами. И перестал депозиты заводить, благо конкурентов полно. Уже получил отказ в обслуживании по ошибке в монобанке, на всякий случай перестраховаться лишний раз не стоит. Клиент всегда неправ это закон в банках.
Думка не займатись діяльністю яка не порушує правила банку — чомусь нікому в голову не приходить.
- +
- 0
- antonov3765
- 28 серпня 2023, 11:04
- #
А как нам не порушувати правила банку если банк не может конкретно сказать что такое «нетипова» транзакция, которая его порушує? Все сугубо индивидуально и мы не знаем что конкретно вызовет в вас у банка подозрение или не вызовет. Но 30% на всякий случай знайте, что возьмем.
А как нам не порушувати правила банку если банк не может конкретно сказать что такое «нетипова» транзакция, которая его порушує?
Це дуже просто: не намагатись використовувати рахунок фізичної особи для ведення підприємницької діяльності без реєстрації. Зазвичай саме це є основною причиною блокування рахунку судячи з відгуків ображених.
Який банк закрив рахунок просто за те що людина перераховуючи собі на картку зарплату чи інший білий дохід витрачала гроші на покупки в магазинах та накопичення на депозитах? А це саме те для чого картка і існує.
Коли ж ви починаєте користуватись карткою для того щоб «повертати борги» чи отримувати «повергення боргів», робите багато операцій з готівкою (як поповнення так і знаття) при мінімумі чи відсутності операцій звичайного побутового спрямування — ви і самі здогадуєтесь що це вже спроба обхитрити банк проти чого він і захищається ось цією комісією.
Це дуже просто: не намагатись використовувати рахунок фізичної особи для ведення підприємницької діяльності без реєстрації. Зазвичай саме це є основною причиною блокування рахунку судячи з відгуків ображених.
Який банк закрив рахунок просто за те що людина перераховуючи собі на картку зарплату чи інший білий дохід витрачала гроші на покупки в магазинах та накопичення на депозитах? А це саме те для чого картка і існує.
Коли ж ви починаєте користуватись карткою для того щоб «повертати борги» чи отримувати «повергення боргів», робите багато операцій з готівкою (як поповнення так і знаття) при мінімумі чи відсутності операцій звичайного побутового спрямування — ви і самі здогадуєтесь що це вже спроба обхитрити банк проти чого він і захищається ось цією комісією.
- +
- 0
- antonov3765
- 28 серпня 2023, 15:37
- #
К сожалению вы можете только предполагать это. И к тому же сожалению, это предположение не весит ровным счетом ничего, в отличии от пункта 3.3.20 в правилах. Какой банк закроет счет клиента за простое пользование ? Ровно тот, который имеет ПРЯМУЮ СИЮМИНУТНУЮ выгоду с этого. В размере 30% от всех сбережений. Акцент.
- +
- 0
- Qwerty1999
- 28 серпня 2023, 15:41
- #
С таким же успехом вы можете
подать на А-банк в суд и отсудить
эти 30%, добавив к ним упущенную
выгоду и возмещение морального
ущерба…
подать на А-банк в суд и отсудить
эти 30%, добавив к ним упущенную
выгоду и возмещение морального
ущерба…
К сожалению вы можете только предполагать это.
Цього припущення цілком достатньо для побутового використання рахунку фізичної особи.
Принаймі до появи серії відгуків про банк в якому звичайний клієнт що користується рахунком для отримання зарплати, накопичення заощаджень на депозитах та оплати покупок й інших послуг через стандартні операції раптом отримує відмову в обслуговуванні.
більшість негативних відгуків або взагалі не деталізують як використовувались рахунки, або прямо пишуть про порушення описаних мною правил, но чомусь вважають що така поведінка повинна толеруватись банком
Цього припущення цілком достатньо для побутового використання рахунку фізичної особи.
Принаймі до появи серії відгуків про банк в якому звичайний клієнт що користується рахунком для отримання зарплати, накопичення заощаджень на депозитах та оплати покупок й інших послуг через стандартні операції раптом отримує відмову в обслуговуванні.
більшість негативних відгуків або взагалі не деталізують як використовувались рахунки, або прямо пишуть про порушення описаних мною правил, но чомусь вважають що така поведінка повинна толеруватись банком
в отличии от пункта 3.3.20 в правилах
цей пункт правил взагалі не про то про що ми зараз ведемо мову — це плата яку банк бере за те що клієнт не дотримувався правил користування рахунком
Ви ж не скажете о оплата проїзду до відділення це щось що порушує ваші права, але вам доведеться за це заплатити не дивлячись на те що в відповідного пункта немає в правилах банку.
Так само можливо доведеться заплатити якщо забираючи гроші ви захочете не отримати їх готівкою в касі, а отримати на рахунок в іншому банку, наприклад закордонному — комісія SWIFT береться незалежно від тоготяка причина переказу.
Какой банк закроет счет клиента за простое пользование? Ровно тот, который имеет ПРЯМУЮ СИЮМИНУТНУЮ выгоду с этого.
Ну-ну, я бачу ви маєте намір себе залякувати. Не буду вам заважати. Закривайте рахунки і тікайте з Абанку.
цей пункт правил взагалі не про то про що ми зараз ведемо мову — це плата яку банк бере за те що клієнт не дотримувався правил користування рахунком
Ви ж не скажете о оплата проїзду до відділення це щось що порушує ваші права, але вам доведеться за це заплатити не дивлячись на те що в відповідного пункта немає в правилах банку.
Так само можливо доведеться заплатити якщо забираючи гроші ви захочете не отримати їх готівкою в касі, а отримати на рахунок в іншому банку, наприклад закордонному — комісія SWIFT береться незалежно від тоготяка причина переказу.
Какой банк закроет счет клиента за простое пользование? Ровно тот, который имеет ПРЯМУЮ СИЮМИНУТНУЮ выгоду с этого.
Ну-ну, я бачу ви маєте намір себе залякувати. Не буду вам заважати. Закривайте рахунки і тікайте з Абанку.
- +
- +3
- natashaGra
- 27 серпня 2023, 17:53
- #
Уже и часть денег перевела из этого банка, вдруг им придумается нечто. Пункт необходимо убрать и 30 процентов в военное положение это много
- +
- 0
- natashaGra
- 28 серпня 2023, 19:15
- #
Удивительно, как не 100 процентов комиссия. По-моему то кто это придумал и ввел в их правила просто отморозок. Акция — испугай клиентов прошла на ура
- +
- 0
- Qwerty1999
- 28 серпня 2023, 20:51
- #
Страна пуганых клиентов укрбанков…
Рекомендую почитать закон о военном положении, там есть много интересных статей об изьятии имущества для потребностей ВСУ — будет повод испугаться ещё сильнее…
Щоб залишити коментар, потрібно
увійти або
зареєструватися
Курс валют в абанку
Валюта | Купівля | Продаж |
EUR | 42.8 | 43.85 |
USD | 41.2 | 41.7 |
Всі курси банку |
Я считал вас лучшим что нынче может предложить рынок. Даже собирался оформить премиальную карту. Но о каком таком сотрудничестве, депозитах может идти речь, если вы имеете право просто украсть из сбережений клиента 30% на основании «мы так решили». Я уверен, что если бы хотя бы ПОЛОВИНА из держателей депозитов у вас ЗНАЛА о такой гнили с ВАШЕЙ СТОРОНЫ, ты вы бы НИКОГДА не имели ни депозитов, ни топ 1 народного рейтинга. Даже топ 31.
УБЕРИТЕ этот пункт. Это чистый грабеж. Такого не позволяет сейчас себе ВООБЩЕ ни один из банков.
Вам прикро що у мене склалося таке враження, да? Так уберите причину этого враження.
За підсумком розгляду скарги, Банк може запропонувати Клієнту повернути кошти заявнику і також має право прийняти рішення про припинення ділових відносин з Клієнтом, згідно з Умовами та Правилами Банку, де у пункті 3.3.20. У разі припинення ділових відносин з ініціативи Банку, передбачена комісія за перерахування коштів у розмірі 30% від доступного залишку на балансі. Детальніше з Умовами Ви можете ознайомитись за цим посиланням: https://conditions-and-rules.a-bank.com.ua/main/view-content-340/?lang=uk і також у застосунку АБанк24 у Вас є можливість ознайомитись з усіма Умовами та правилами у розділі «Налаштування профілю» далі «Тарифи та правила».
Акцентуємо Вашу увагу, що виконуючи Умови та правила та не порушуючи чине Законодавство, Ви можете бути впевнені, що у Вас не виникне блокування з подальшим закриттям рахунку з ініціативи Банку. Сподіваємось, що зазначена ситуація не вплине на нашу з Вами подальшу співпрацю.