Мінфін - Курси валют України

Встановити
×

Введіть ваш E-mail
для оформлення передплати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!


Уважаемый Андрей!

У додатку до оформення підписки
ви можете також отримувати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
×

Отримуйте по E-mail найголовніші
фінансові новини України і світу:

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
Підписатися
Для того, щоб залишити відгук, потрібно увійти або зареєструватися
Проблема вирішена
Dianapoliuha 2 серпня 2024, 18:48
Мала декілька $ на платформі та хотіла вивести їх через p2p, купила в продавця ордер, він оплатив з іншого банку та скасував ордер після чого не виходив на звʼязок. Подала апеляцію з надією що людина відпише та надасть реквізити на повернення, так як підтримка запевнила самій цього не робити бо це може бути спроба афери та людина 2чі вкраде кошти. Ніхто на звʼязок так і не вийшов як і зі сторони банку жодного повідомлення про повернення не отримала. Коли перевела собі кошти наступним місяцем для власного використання банк в цю ж секунду заблокував активи і сказав що прийшла скарга, повідомив що для розблокування рахунку потрібно повернути кошти на що я одразу ж погодилася та дозволила зробити цю операцію, сказали очікувати 3 дні, пройшло 4 дні і нічого не відбулося, підтримка не відповідає, я надала докази чому відправник надіслав ці гроші і що це все максимально схоже на шайхрайську схему щоб 2 стягнути кошти, на що сказали що банк перетелефонує, ніхто так і не дзвонить. Я очікую, ніхто не співпрацює. Постійно кажуть очікуйте 3 дні хоча вже пройшло 4. Маю надію що ця вся абсурдна ситуація швидко буде вирішена і я тоді зміню своє ставлення та відгук, але наразі крім поганого обслуговування та підтримки не отримала нічого.
абанк
Відповідь банку
Підтримка àбанку 2 серпня 2024, 19:24
Добрий день!

Деякі платежі дійсно можуть вимагати додаткової перевірки та це може спричинити тимчасове блокування картки.

Наразі Ваше питання в роботі. За результатом ми додатково проінформуємо Вас.
Проблема вирішена
Albina1309 2 серпня 2024, 17:55
Надала всі документи, джерело походження коштів. Карту не розблоковую. Черга в них. До оператора телефонувати, ще той квест. Не очікувала такого від банку. Хоча користуюсь вже 5 років.
абанк
Відповідь банку
Підтримка àбанку 3 серпня 2024, 16:52
Добрий день!
Обов'язок Банку здійснювати аналіз фінансових операцій клієнтів, з метою виявлення фінансових операцій, що не відповідають фінансовому стану або змісту діяльності (ст. 7, 11 ЗАКОНУ УКРАЇНИ «Про запобігання та протидію легалізації (відмиванню) доходів...»).

Наразі Ваше питання вирішене. Перепрошуємо за збільшений термін розгляду. Будемо раді співпрацювати надалі.
Проблема вирішена
Денис Мошківський 2 серпня 2024, 17:05
Здравствуйте, пришло увидомление от банка, что у меня отказ в обслуживании, но деньги банк так и не даёт вывести. Говорят, что нужно ждать непонятно чего 10 дней. Хотя решение уже есть. Набрал я на горячую линию банка, где Оксана, когда я с ней говорил и задавал вопросы по решению проблемы и после чего попросил табельный номер, сказала, что ей нету времени со мной говорить и скинула трубку. После чего я в замешательства от банка, потому что на банке лежат все мои деньги и вывести их не дают.
Банк меня не обслуживает, они закрыли мой счёт, но деньги так и не отдали.
абанк
Відповідь банку
Підтримка àбанку 2 серпня 2024, 19:54
Добрий день!

Банком дійсно прийнято рішення про завершення ділових відносин з Вами. Вам була надана можливість виведення залишків відділено враховуючи Ваші обставини. Однак після цього Ви продовжили користуватися рахунком, що призвело до повторного обмеження.

Ваше питання знаходиться в роботі ми проінформуємо Вас про подальші дії.
Мінфін
Відповідь адміністратора
20 вересня 2024, 18:36
Даний відгук став учасником редакційного огляду: https://minfin.com.ua/ua/2024/09/20/134793898/.
Проблема вирішена
Darvintysit 2 серпня 2024, 16:28
Открыл счет прошло видео звонок раз при регистрации начал пользоваться банком спустя час выскочил запрос на инднтификацию по видео звонку прошло ну думаю бывает проходит 4 часа они блокируют карту и снова требуют принять видео звонок я что клоун по вашему либо я открывал счет у вас для общения по видео звонкам с вами целыми дня отвратительное грубое общение в чате поддержки более того звонок с фин номера на горячую линию в банк они заблокировали позвонить им не могу и требуют видео звонок повторно пройти я не собираюсь сутками с вами общаться по видео звонкам я не менял сам телефон ни номер с момента регистрации и последнего видео звонка не было не каких изменений следовательно я не понимаю зачем задалбывать своими звонками и я откажусь его принимать. И настоятельно рекомендую. людям которые еще думают открывать тут счет или нет 100 раз подумайте прежде чем открыть это отвратительный банк самый ужасьтный банк Украины не открывайте тут счет
абанк
Відповідь банку
Підтримка àбанку 2 серпня 2024, 19:39
Добрий день!

Розуміємо що додаткове підтвердження операції може спричинити деякі незручності. У цьому випадку додаткове підтвердження створено лише для того, щоб зберегти Ваші кошти в безпеці, якщо Ваша картка або Ваш фінансовий номер телефону будуть втрачені (вкрадені). При дзвінку наш Співробітник переконається, що номер знаходиться у Вас та кошти використовує власник. У разі виявлення шахрайських дій у нас буде можливість зберегти суму на карті та не допустити шахрайства.

В процесі оформлення картки Клієнт проходить відео дзвінок для підтвердження особи. Якщо Банк помічає активність по рахунку Клієнта нам необхідно додатково впевнитись, що операції проводить Клієнт самостійно, саме тому ми пропонуємо підтвердження операції через відео дзвінок.

На жаль, нам не вдалося до Вас додзвонитися для детальної консультації щодо Вашого питання. Через відсутність успішних відео дзвінків раніше, картка залишається тимчасово обмеженою. Для зняття обмеження рекомендуємо Вам пройти відео дзвінок через Застосунок Abank24.
DarinaBabich 2 серпня 2024, 13:42
Дуже дякую за якісну консультацію по моєму питанню, на яке приділили багато уваги та часу чудові консультанти Абанку, мені все пояснили, допомогли та були дуже терплячими до великої кількості запитань з приводу умов співпраці з банком, допомогли вирішити усі складнощі з цим повʼязані
абанк
Відповідь банку
Підтримка àбанку 2 серпня 2024, 18:22
Дякуємо за відгук! Завжди раді допомогти🍏
Проблема вирішена
Lena5255 2 серпня 2024, 13:31
Хотела бы обратить внимание на данную ситуацию владелцев а-банка и просто клиентов, что б они несколько раз подумали перед созданием счета в этом банке. Просто ужасное обращение, сотрудники на горячей линии ничего не знают.
Были переведены деньги с монобанка на карту а-банк, после чего а-банк заблокировал счет и заморозил деньги по статье с нелегальным оборотом средств (очень интересно выводы беруться как всегда с головы??), сказали заполнить заяву на перевод средств, эта заява была заполнена, но на нее так долго никто и не отвечал, после многочисленных попыток, ответила что заявка в работе, есть очередь, ожидайте… На вопрос о сроках ожидания информацию не предоставили, в мессенджерах частый игнор, на звонки хоть отвечают, что уже радует. Итог таков, заявка больше недели, но банк так ничего и не предпринимает!!! Очень интересно, затянеться ли это на месяц, два, три? Раз банк никоем образом не хочет сотрудничать с клиентами, почему клиенты должны сотрудничать с банком!
абанк
Відповідь банку
Підтримка àбанку 14 серпня 2024, 18:15
Добрий день!
Обов'язок Банку здійснювати аналіз фінансових операцій клієнтів, з метою виявлення фінансових операцій, що не відповідають фінансовому стану або змісту діяльності (ст. 7, 11 ЗАКОНУ УКРАЇНИ «Про запобігання та протидію легалізації (відмиванню) доходів...»).

Наразі Ваше питання вирішене. Перепрошуємо за збільшений термін розгляду.
Проблема вирішена
INicki 2 серпня 2024, 10:06
Китайський продавець намагався мене ошукати і підсунути мені не те що я замовляв. Декілька днів і я добився повернення коштів. І тут нам на допомогу спішить банк, і автоматично блокує карту бо перевищення ліміту. Ти ходиш тиждень б'єш поклони в банк звониш на гарячу лінію пишеш в месенджер, а їм все одно. Програмісти в банку працюють за їжу і написати пару стрічок кода щоб люди не потрапляли в такі ситуації то дуже складна задача. Якщо сума повернення абсолютно також як оплати і написано скасування і гроші прийшли з того ж рахунка то нафіга ви людям мізки виносите. Я не знаю що ваші ''спеціалісти'' роблять і скільки тижнів чекати щоб хтось відірвався від кросворда чи кави, а можливо вони у вас теж за їжу працюють. Зробіть щось щоб це не повторювалося і тисячі людей не страждало. Може пообіцяйте програмісту що в нього в слідуючому місяці в двічі більше буде їжі. Дякую що ''дуже швидко'' реагуєте на звернення.
абанк
Відповідь банку
Підтримка àбанку 2 серпня 2024, 17:00
Добрий день!
Обов'язок Банку здійснювати аналіз фінансових операцій клієнтів, з метою виявлення фінансових операцій, що не відповідають фінансовому стану або змісту діяльності (ст. 7, 11 ЗАКОНУ УКРАЇНИ «Про запобігання та протидію легалізації (відмиванню) доходів...»).

Наразі Ваше питання вирішене. Перепрошуємо за збільшений термін розгляду. Будемо раді співпрацювати надалі.
Три літри 1 серпня 2024, 21:38
Я скористався акцією по кешбеку на оплату частинами обладнання для енергонезалежності
https://a-bank.com.ua/energy_independence. Але кешбек мені не був нарахований.

Мені не чомусь було ліньки вдруге спілкуватись з підтримкою і я просто поставив 3 зірки у формі зворотнього зв’язку відклавши вирішення питання на потом.

Але для банка цього було достатньо: мені подзвонив співробітник (співробітниця), спитав що саме викликало моє незадоволення послугою і просто зі слів прийняв заявку на вирішення цього питання. Це було вчора в пів на шосту.

Сьогодні після обіду мені був нарахований акційний кешбек — проблему успішно вирішено.
абанк
Відповідь банку
Підтримка àбанку 2 серпня 2024, 11:18
Дякуємо за відгук! Ми будемо й надалі старатися, щоб залишатися найкращими для Вас💚
PremiumGuest 1 серпня 2024, 19:34
Являюсь ВИП клиентом мошеннического к сожалению банка А-Банк. Я перевёл между своими счетами 10 тысяч гривен, с зелёной на желтой. И заблокировали все карты за секунду. Деньги никто отдавать не хочет, мошеннический банк решил присвоить моим деньги себе. Я спросил в банке, у меня есть хоть одна жалоба по карте? Ответ: нет жалоб по вашим картам. Но заблокировали за что-то и сами не знают. Говорят, проверяем обороты. Оборот 10 тысяч гривен. Этот банк предназначен, чтобы в нем хранить деньги сумме равной для покупки пачки жвачки или буханочки хлеба и то, будьте готовы, что банк заблокируют вам все карты в любой момент. Если это произошла ошибка, отзыв будет исправлен. Буду писать все в деталях в комментарии. Абанк никак со мной не связался после блокировки.
абанк
Відповідь банку
Підтримка àбанку 2 серпня 2024, 9:37
Добрий день!

Вами було підписано Анкету-заяву про приєднання до Умов та правил надання банківських послуг.
Відповідно до пункту 3.3.25.1:
Опрацювання скарги (при наявності) — Банк зупиняє видаткові операції за рахунком Клієнта у випадку наявності інформації, що свідчить про можливість шахрайських дій, щодо заволодіння/спроби заволодіння грошовими коштами Клієнта. Такою інформацією може бути лист або заявка на ГЛШ Клієнта іншого Банку/Клієнта Банку про вчинення шахрайських дій та/або реєстрація в Єдиному державному реєстрі досудових розслідувань справи про
шахрайські дії відносно Клієнта. Зупинення операцій відбувається в день отримання Банком такої інформації шляхом блокування картки при наявності доступного залишку строком до 180 днів.

Наданих Вами даних недостатньо для вирішення питання. Наші Співробітники вже зв'язувались з Вами та надали рекомендації для вирішення Вашого питання. На жаль, від Вас було отримано відмову.
Мінфін
Відповідь адміністратора
2 серпня 2024, 8:51
Відгук зарахований (на 02.08.2024).
Користувач надав докази на запит адміністрації сайту, які підтверджують, що він є клієнтом або користувався послугами даного банку.
Проблема вирішена
Юрій Меденцев 1 серпня 2024, 17:50
Доброго вечора. Користувався банком досить тривалий період- ніяких проблем не було. Тиждень назад банк наклав обмеження на мої картки- обмеження на поповнення. Я військовий, на карту банку щомісяця приходить мені і зарплатня і премія з В/Ч, також ця карта була в мене основною- я робив на неї перекази зі своєї картки іншого банку- і розраховувався за товари і послуги. Банк попросив у мене- надати документи- підтвердження надходження коштів. Ще тиждень тому я відправив довідку ОК5 і скрини- які підтверджують- що саме я поповнював картку. Спочатку мені казали- протягом доби все розглянуть, потім- що черга велика, зараз взагалі ніякої конкретики. Банк, що ви робите? Ви наразі залишили військового без засобів на існування. Вчора мені було зарахування від В/Ч — воно було відхилено. Що мені робити? Відмовлятись від послуг вашого банку? Мабуть так і буде. Як закрити рахунки в вашому банку? Фізичної змоги потрапити до відділення- не маю. Я військовий і мені потрібно якнайшвидше вирішити це питання, тому що я не отримую наразі грошове забезпечення завдяки вам.
абанк
Відповідь банку
Підтримка àбанку 2 серпня 2024, 9:58
Добрий день!

Приносимо вибачення за збільшений термін розгляду. Наразі, Ваше питання вирішене!
Полезный комментарий
Юрій Меденцев 2 серпня 2024, 9:47
Обмеження зняли. Дякую банку- за вирішення питання.
Yarlan 1 серпня 2024, 17:50
Через неуважність попався на шахрайську пастку та здійснив переказ 1800 грн на хибну картку емітовану АБанком. Після оплати власник карти, що видавав себе за представника онлайн магазину виділився з комунікаторах та схоже вимкнув послугу додаткового номеру телефону, який використовував.
Після звернення в службу підтримки АБанку картку заблокували та звернулись до власника карти.
Завдяки зусиллям служби підтримки АБанку власник карти дав згоду на повернення коштів і АБанк повернув переказ.
Дякую службі підтримки, завдяки вашим зусиллям тепер я більше довіряю продавцям що надають для оплат та переказів реквізити рахунків відкритих в АБанку, оскільки тепер знаю, що служба підтримки банку готова реагувати та в короткі строки вирішувати проблеми з платежами.
Дякую.
абанк
Відповідь банку
Підтримка àбанку 2 серпня 2024, 8:37
Дякуємо за відгук! Раді, що змогли допомогти з вирішенням Вашого питання🥰
Мінфін
Відповідь адміністратора
1 серпня 2024, 18:39
Відгук зарахований (на 01.08.2024).
Користувач надав докази на запит адміністрації сайту, які підтверджують, що він є клієнтом або користувався послугами даного банку.
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
Олександр Гордійчук 1 серпня 2024, 16:10
Відділення за адресою: Житомир, вул. Старий Бульвар, 2/26
Дякую за детальну інформацію мені сподобалося відвідування банку
абанк
Відповідь банку
Підтримка àбанку 1 серпня 2024, 17:35
Добрий день! Завжди приємно бачити такі відгуки, адже це не може не мотивувати надавати послуги ще якісніше з кожним днем. Ми передамо інформацію про це відділення додатково. 😊🍏
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
IrinaKapi 1 серпня 2024, 15:38
Відділення за адресою: Суми, пр-т Лушпи, 22 прим. 252
Много лет являюсь клиентом а-банка. Всегда проявляют внимательность. Выслушают, подскажут лучшее решение. Очень благодарна сотрудникам. Это профессионалы и очень чуткие люди, которые не оставят тебя наедене с проблемой.
абанк
Відповідь банку
Підтримка àбанку 1 серпня 2024, 17:11
Добрий день! Вдячні за високу оцінку нашого сервісу та клієнтоорієнтованості. Прагнемо лише до кращого разом 🍏
Проблема вирішена
Tasia11 1 серпня 2024, 11:43
НЕ рекомендую банк НИКОМУ, отчитываться надо за каждую копейку, мне заблокировали счет, от того что им просто так захотелось, у меня за месяц была маленькая сумма, а они мне пишут что я привысила, хотя на сайте у них есть табличка лимитов, для кого она создана? видимо так, для видимости
Мне вторые сутки не хотят разблокировать карту, при том, что я надала все что нужно.хотя из--за такой мелочной суммы, это смешно. Сотрудники в онлайн поддержке, отвратительные, я им задаю вопросы, они их игноритят и просто отвечают по шаблону.
абанк
Відповідь банку
Підтримка àбанку 1 серпня 2024, 14:48
Добрий день! Нам прикро, що склалась така ситуація. Для детального розгляду вашого питання та надання рекомендацій стосовно його вирішення необхідно отримати дані за якими Банк зможе ідентифікувати Вас як клієнта. Надайте, будь ласка, відповідь на особисте повідомлення на цьому сайті. Будемо раді допомогти у розв'язанні Вашого питання
Проблема вирішена
Viktori02217 31 липня 2024, 16:51
Людина зробила повернення коштів на сумму 26537 грн, це був P2P переказ, людина оплатила кошти за Usdt та отримала їх після чого зробила повернення, банк заблокував мою картку, просив документи та ордера, я всі документи та ордер відправила їм після чого вони сказали що таке їм не підходить, що там їм щось не видно, хоч я все прекрасно бачу, + до того дзвонить підтримка яка спілкується зі мною максимально хамовито ніби я останній шахрай, хоча я надала всі підверджуючі докази. Потім мені дали заяву на повернення коштів, я підписала її, пройшло 2 дні, мені пишуть що заява була надана помилково (не розумію як таке може бути взагалі в банку) і знову почали водити за ніс по кругу типу дайте документи, очікуйте перевірку, ваші документи не підходять, і так вже 4 місяць!!! Кошти заблоковано 4 місяць!!! хоча я впевнена що там все чисто і я не займаюсь ніякими махінаціями, жахливий банк який блокує ваші кошти і його не хвилює що в країні війна і грошей може не вистачати на власні потреби. Цікаво скільки кредитів вже вони видали за допомогою моїх коштів, гарний бізнес, планую звертатися до суду, бо це протизаконні дії, на карті лежить зараз трішки більше 10 тисяч грн, велика сума яку я не можу використати вже 4 місяці
абанк
Відповідь банку
Підтримка àбанку 31 липня 2024, 20:03
Добрий день!

Бажаємо зауважити, що на деякі платежі дійсно можуть вимагати додаткової перевірки та це може спричинити тимчасове блокування картки. Детальні вимоги щодо можливого блокування та етапів перевірки зазначені за цим посланням у пункті 3.3.25.:
https://conditions-and-rules.a-bank.com.ua/main/view-content-261/?lang=uk.

Наразі передана інформація про Ваші контакти перебуває на опрацюванні, Вам варто очікувати на дзвінок від фахівців. За результатом ми додатково проінформуємо Вас.
universal79 31 липня 2024, 16:42
Звернувся в відділення А-Банку в Київській обл., м. Вишневе, вул. Лесі Українки, 62-Б, що б зняти готівку з карти МОНО (банк партнер), після спілкування з менеджером (на пропозицію стати їх клієнтом- відмовився), направила до каси для отримання готівки, перед видачею попросили поставити підпис про отримання коштів на екрані терміналу- підписав, кошти отримав.
Згодом отримав смс з посиланням на договір-анкету. Виявилось, що мій єдиний підпис тиражований на три документи:
1)квитанція про отримання коштів
2)довідка про систему гарантування вкладів
3) анкета-заява де вказано, що це договір зі строком дії 90 років!!! (я не помилився).

Звернувся на гарячу лінію.
Представник А-банку повідомила згідно яких законів вони пропонують підписати анкету заяву і згідно якого закону має бути мій підпис під ознайомленням з гарантування вкладів, а також зазначили, що я мав поставити підпис за отримання коштів.
Також, що вони відійшли і не планують повертатись до паперового підтвердження підписом.
На моє уточнення- згідно якого закону мій один підпис був тиражований на три документи?
Відповідь- це було зроблено для вашої зручності.
Повторив питання, відповідь — іншої відповіді у нас для вас немає.
Зауважте, про існування анкети-заяви і про ознайомлення з гарантування вкладів я дізнався коли там вже стояв мій підпис.
На це оператор відповіла, що я міг з ними ознайомитись будь-де і на касі в терміналі і у фахівця в відділенні і на сайті, а те що я не знав, що вони існують в природі то не їх проблема бо можливість ознайомитись була.
Також, я звернувся з проханням видалити з їх бази свої персональні данні. Повідомили, що видалили але підтвердження цьому не має бо така форма у них не затверджена. Договір на 90 років є, а підтвердження про його розірвання- не передбачено. Просто вірте А-Банку.
абанк
Відповідь банку
Підтримка àбанку 31 липня 2024, 19:02
Добрий день!

Наданий підпис, за яким було підписано 3 документи було проведено в банку на терміналі в касі згідно з діючим законодавством. Щодо підписання документа на терміналі та подальшого відправлення, банку здійснює цю операцію на підставі постанови НБУ № 7 від 22.01.2021 Про затвердження Положення про додаткові вимоги до договорів про надання фінансових послуг та фінансових платіжних послуг, укладених банками зі споживачами (розділ 3). Інформацію про надання до підпису довідки про фонд гарантування вкладів викладено Виконавчої дирекції Фонд гарантування вкладів фізичних осіб
(рішення 26.05.2016 № 825 розділ 4).

Звертаємо увагу, що на екран термінала при підписанні виводиться інформація про те, на якому документі або документах буде введено підпис. Для зручності, підписання проводиться 1 раз на всі зазначені документи на екрані.

За питанням видалення Ваших даних, наразі Ваші дані було видалено за Вашим зверненням
Проблема вирішена
Daria Киктева 31 липня 2024, 15:26
Просто в один момент решили заблокировать карты и говорят ждите решения, у нас очередь. Видимо таких как я очень много. Отправила все документы, в чате ничего конкретно не говорят.
21kristina1989 31 липня 2024, 12:26
Спочатку я майже 3 доби чекала замість 1 КАЛЕНДАРНОГО ДНЯ, як вказано у договорі, поки перевірять мої документи і знімуть обмеження по рахунках, встановлені банком під час фінансового моніторингу. Так тепер мене вже добу обіцянками годують і ніяк не можуть на мою картку перевести мої ж гроші, що ще з минулого четверга лежать у них на ТЕХНІЧНОМУ РАХУНКУ. Точніше навіть не мої, а дитячі кошти, бо це аліменти на утримання доньки.
абанк
Відповідь банку
Підтримка àбанку 31 липня 2024, 14:22
Добрий день!

Наразі Ваше питання вирішене. Перепрошуємо за незручності. Сподіваємось дана ситуація не вплине на подальшу співпрацю з Вами🍏
kolesnik1957 31 липня 2024, 10:19
Відділення за адресою: Харків, пр-т Гагаріна, 26
Хочу поблагодарить сотрудников отделения по адресу г. Харьков, пр-т Гагарина 26 за профессионализм и отзывчивость. Каждый раз приходя в отделение как на праздник. Особенно хочу отметить сотрудников Сапего Юрия и руководителя Мусияку Екатерину, которые помогли перевести мне пенсию и открыть депозиты
абанк
Відповідь банку
Підтримка àбанку 31 липня 2024, 14:16
Ми будемо й надалі старатися, щоб залишатися найкращими для Вас💚
Проблема вирішена
Олександр Бабченков 30 липня 2024, 1:17
Стокнлулся с такой ситуацией А-банк после перевода денег на карту заблокировал счет. Попросил дополнительные документы о доходах. После предоставления документов сказали срок обработки заявки 24 часа. После 24 часов начали кормить завтраками что у них мол очередь и регламент теперь неизвестен. Это продолжается до сих пор. Подал заявку на закрытие счета и ситуация аналогичная. Кормят завтраками о том что заявка в работе. Счет не закрывают. Деньгами пользоваться не могу. По суть нахожусь в заложниках у банках. Мои средста не переводят и счет не закрывают. В поддержку обращаюсь каждый день толку ноль! Ни дают ни сроков не сдвигов!
абанк
Відповідь банку
Підтримка àбанку 30 липня 2024, 10:53
Добрий день!

Обов'язок Банку здійснювати аналіз фінансових операцій клієнтів, з метою виявлення фінансових операцій, що не відповідають фінансовому стану або змісту діяльності (ст. 7, 11 ЗАКОНУ УКРАЇНИ «Про запобігання та протидію легалізації (відмиванню) доходів...»).

Приносимо вибачення за тривале очікування вирішення Вашого питання. На жаль, наразі, існує черга в обробці подібних звернень, у зв'язку з чим регламент розгляду збільшений. Ми вже передали Ваше питання на пришвидшення. За вирішенням ми зв'яжемось з Вами.

Курс валют в абанку

Валюта Купівля Продаж
EUR 43.6 44.4
USD 41.7 42.4
Всі курси банку

Курс валют в абанку

Валюта Купівля Продаж
EUR 43.6 44.4
USD 41.7 42.4
Всі курси банку
Головна / Банки України 🏦 / абанк 💰 / Відгуки про абанку 📝