Multi від Мінфін
(8,9K+)
Оформи кредит — виграй iPhone 16 Pro Max!
Встановити
×

Введіть ваш E-mail
для оформлення передплати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!


Уважаемый Андрей!

У додатку до оформення підписки
ви можете також отримувати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
×

Отримуйте по E-mail найголовніші
фінансові новини України і світу:

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
Підписатися
Для того, щоб залишити відгук, потрібно увійти або зареєструватися
Проблема вирішена
Annanina 27 лютого 2025, 13:26
Открыла два счета в, А — Банк, один ФОП, второй была личная карта, так как разорвала договор в предыдущем банке. Попала под фин мониторинг, написала официальное письмо с документами происхождение денег, на что они мне ответили «сделайте скрины и отправьте в чат» (что уже показывает отношение банка). Документов было недостаточно, и по договору они проявили инициативу расторгнуть договор. Ок, сказали что нужно написать заявление, и отправить новые счета, я 24 февраля все сделала, они приняли, на следующий день сказали что не правильно составлено заявление, ок, переписали, приняли, через ещё один день написали что не правильно другое заявление составлено, ок, переписала, сегодня уже пишут что не правильно указан счёт, и сказали что ждите ещё 24 часа!!! То есть сразу написать список документов нельзя, или проверит сразу нельзя. Такое ощущение что люди там далеко не люди, а какие то прописанные программы, сейчас они не отвечают, все время пишут одно и то же смс, якобы это правила банка. Я уже неделю в этом банке — и решение проблемы моей не найдено, они заморозили мои деньги — не зная какие у меня могут быть проблемы в дальнейшем, оставив меня без возможности купить продукты, вещи и заплатить даже налоги!!!
По фин мониторингу тоже ничего не понятно было, какие документы им нужны — не говорят, а если и говорят — после их предоставления — ответ «этого недостаточно»
абанк
Відповідь банку
Підтримка àбанку 27 лютого 2025, 14:26
Добрий день!

Як фінансова установа, ми зобов'язані дотримуватися чинного законодавства, в тому числі в питанні аналізу фінансових операцій. Проведення такого моніторингу в банку має ризик-орієнтований підхід, а ліміт розраховується індивідуально.

Нами було надано вичерпну інформацію стосовно необхідних уточнень інформації для успішного та швидкого розв'язання питання у Ваших зверненнях в чати, на 7776, а також в àbank24.

Банком було прийняте рішення про розірвання ділових відносин. Ваше питання знаходиться в роботі. Прохання очікувати на остаточне дебетування залишків коштів та закриття рахунків
rrnatali950436 26 лютого 2025, 16:26
Відділення за адресою: Запоріжжя, вул. Ситова, 11
А-банк мій фінансовий помічник, я без нього вже як без рук. Дуже зручно сплачувати комунальні послуги без комісії, тримати депозит під приємний відсоток, переказувати гроші на інші карти. Щира подяка працівникам відділення м. Запоріжжя вул. Ситова, 11. Окремо хочу відзначити професійну роботу касира. Також, завжди, з будь яких питань, домомагають фахівці колл-центру. Дякую за співпрацю.
абанк
Відповідь банку
Підтримка àбанку 26 лютого 2025, 16:38
Дякуємо за ваш відгук! Нам приємно знати, що àbank тав вашим надійним фінансовим помічником. Ваші слова вже передаємо касиру. Будемо раді й надалі забезпечувати вас якісним сервісом! 😊
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
Igor0987 25 лютого 2025, 21:57
А -банк, це з великої Букви. Дякую, всеєї команді А-банку і особливо консультанту Василисі. Консультант, від Бога. Ще раз дякую. Василисі привіт)
абанк
Відповідь банку
Підтримка àбанку 26 лютого 2025, 8:47
Дякуємо за довіру! Завжди раді допомогти 😊
heaven46 25 лютого 2025, 19:23
У телеграмі задаю питання, ніхто на нього ое відповідає, натомість поставили спам бот, який на кожне моє повідомлення різного контексту відправляє один і той же текст. Зателефонував, слухавку підняв оператор, я описав свою проблему, вони просто повісили трубку і все)
абанк
Відповідь банку
Підтримка àбанку 26 лютого 2025, 8:46
Добрий день!

Якщо Вам встановлено обмеження відповідно до законодавства про фінансовий моніторинг, Ви отримуєте повідомлення із запитом на необхідні документи. У службі підтримки Вам надсилається посилання на Telegram-бот, де можна ознайомитися з їх переліком та відправити документи. Якщо документи не підтверджують дохід або їх недостатньо, надходить додаткове уточнення.

Для уточнення деталей ми написали Вам в особисті повідомлення. Будемо вдячні за відповідь.
khvorost 24 лютого 2025, 20:49
⁨Коментарі будуть зайві, тому просто публікую спілкування з банком …
Абанк⁩: Дякую за звернення до підтримки àбанку! Гарного настрою😊
Кліент⁩: Який результат розгляду?
Абанк⁩: Заявка знаходиться у роботі.
Кліент⁩: Який час буде в роботі?
Абанк⁩: Нажаль ця інформація відсутня, як тільки опрацюють нададуть Вам зворотній зв’язок.
абанк
Відповідь банку
Підтримка àбанку 25 лютого 2025, 12:36
Добрий день!

Нами було детально проаналізовано Ваші звернення до нашої підтримки. Та вже передано даний діалог для подальшого опрацювання та прийняття рішення, що дасть змогу уникнути схожих ситуацій в майбутньому. Регламент розв'язання даного питання становить від 1 до 3 днів.

Наразі Ваше питання є успішно вирішеним. Ми вдячні за Ваш сигнал, адже він допомагає покращувати наш сервіс.
Игорь Виноградов 24 лютого 2025, 6:24
Здравствуйте! Гарячая линия по номеру 7776 А-Банка утром не работает! Хотел узнать мин.платеж по кредитной карте, позвонив по номеру 7776, в 5:35, в 5:39, в 6:16.Просто берут трубку и сбрасывают.Ночью либо они вообще не работают, либо Банк разрешает им спать, на рабочих местах! Так просто бы сообщали, что линия работает с скольки, и до скольки, так бы было, на много проще, а не попытаться дозвонится! Конечно, это меняет мнения о банке! Очень жаль!!!
абанк
Відповідь банку
Підтримка àбанку 24 лютого 2025, 11:37
Вибачте за незручності, які у вас виникли. Наша служба підтримки працює цілодобово, і ви можете зв’язатися з нами за номером 7776 або через онлайн-чат. Ми надіслали повідомлення для перевірки вашої ситуації в особисті повідомлення. Будь ласка, відповідайте на нього, щоб ми могли детально розглянути ваше питання.

Також ви завжди можете знайти інформацію про актуальну суму обов'язкового платежу по карті в àbank24. Для кредитної картки просто натисніть на «і». Дякуємо за ваше розуміння!
Максим Бондаревский 24 лютого 2025, 1:50
курс в додатку 41.85, але при оплаті карткою в інтернеті через пейпал в долларах. курс списання 42,12.
підтримка ссилається на подвійну конвертацію системи мастер кард. типу мастер кард отримує суму в долларах, конвертує в євро і дає в банк запит на списання в евро, але в виписці платіж то в долларах.
але враховуючи що проводячи такий самий платіж через інший банк і також через мастеркард, де не має ніякої подвійної конвертації, і списується чітко по курсу який вказаний в додатку. виглядає це так що банк сам шось там хімічить і просто тирить мої кошти.

можливість заборонити подвійну конвертацію взагалі відсутня.

дуже не приємна ситуація. для себе висновки зробив. буду прикривати рахунки в цьому банку
абанк
Відповідь банку
Підтримка àбанку 24 лютого 2025, 12:19
Хочемо пояснити, що при списанні коштів на зарубіжних сайтах у національній валюті, транзакції на суму до 1000 грн не конвертуються за обмінним курсом Банка. Для транзакцій на суму понад 1001 грн, конвертація відбувається відповідно до умов міжнародної платіжної системи та за обмінним курсом àбанку.

Наприклад, коли ви здійснюєте оплату на закордонному сайті в USD, а ваша карта прив'язана до гривні (ГРН), відбувається подвійна конвертація через євро (EUR) за правилами Mastercard. Рекомендуємо використовувати картку Visa для таких транзакцій, оскільки вона дозволяє безпосередньо конвертувати USD в ГРН. Щоб уникнути подвійної конвертації та зменшити витрати, рекомендуємо в нашому застосунку обміняти кошти на валютну карту перед здійсненням платежу. Це дозволить вам проводити розрахунки без додаткових конвертацій.

Ми цінуємо ваші зауваження і будемо працювати над покращенням наших послуг.
Проблема вирішена
Павло Цібін 22 лютого 2025, 13:00
Мені надіслав друг гроші невелику суму він завжди мені допомагає, на ліки, і мені потрібно срочно ці кошти, а підтвердити платіж я не маю змоги, що мені робити в цій ситуації, мені розповідали про повернення коштів на другі реквізити та блокування договору, так от я хочу почути зворотній відгук, і щоб мені повернули кошти
абанк
Відповідь банку
Підтримка àбанку 22 лютого 2025, 14:59
Добрий день!

Обов'язок Банку здійснювати аналіз фінансових операцій клієнтів, з метою виявлення фінансових операцій, що не відповідають фінансовому стану або змісту діяльності (ст. 7, 11 ЗАКОНУ УКРАЇНИ «Про запобігання та протидію легалізації (відмиванню) доходів...»).

Дякуємо за прийняте повідомлення в прив'язаному до банку месенджері. очікуємо від Вас запитувані документи.
MMUz 21 лютого 2025, 15:48
Останній випадок щодо взаємодії з цим банком змусив написати негативний відгук.
В кінці січня А-банк попередив про зменшення кредитного ліміту картки. На картці виник мінусовий баланс. ОК, банки мають свої алгоритми перевірок клієнтів, але якщо є попередження, був змушений це прийняти. Вніс кошти, щоб покрити мінусовий баланс.
Сьогодні вніс заздалегідь кошти для наступного платежу по «оплаті частинами» і для покриття відсотків за користування кредитним лімітом. Як результат — автоматично і без попередження на суму внесених коштів був зменшений кредитний ліміт по картці.
Це вже щось новеньке. Обслуговуюсь, в тому числі, у інших банках, але таке собі не дозволяє жодний, крім А-банку. По кредитній історії жодної прострочки по платежах нема.
На гарячій ліній повідомили, що вони мають право зменшувати ліміт без попередження. Але виходить, що потенційно, кожне наступне внесення коштів на картку буде йти не на погашення розстрочки чи відсотків, а на зменшення ліміту.
Неконструктивне і безвідповідальне ставлення до клієнтів.
абанк
Відповідь банку
Підтримка àбанку 21 лютого 2025, 17:25
Добрий день! Дякуємо за прийняти дзвінок!

Рішення щодо ліміту кредитування по кожному продукту Банку приймається індивідуально для кожного Клієнта, виходячи з багатьох факторів — це кредитне навантаження, кредитна історія, рівень доходу, наявність депозитних рахунків тощо. Ліміт кредитування постійно переглядається та може бути збільшений або зменшений з часом.

Впевнені, що Вам вдасться отримати бажаний розмір доступного ліміту в майбутньому
Проблема вирішена
T69etyka 21 лютого 2025, 14:18
Доброго дня
За переказ в євро сьогодні мені забрали, м’яко кажучи 25% від суми переказу!!!
Пояснивши це тим, що це на їхній банк забрав тільки банк респондент!
Тоді моє питання: навіщо такий банк потрібний якщо він не в змозі працювати без посередників!!!
Навіть western union немає такої провізії!!!
Нічого не залишається, як тільки закрити рахунок в Абанку і не згадувати про нього!!!
абанк
Відповідь банку
Підтримка àбанку 21 лютого 2025, 17:56
Добрий день!

Ми щиро шкодуємо, що ви зіткнулися з такими незручностями під час здійснення переказу в євро. Хочемо зазначити, що наш банк не стягує комісію за зарахування коштів, отриманих через SWIFT-перекази.

При міжнародних переказах ваша сума може проходити через кілька банків-кореспондентів, перш ніж надійти до нашого банку. Кожен з цих банків може стягувати комісію за обробку транзакції. Деталі щодо способу комісії ви можете переглянути у протоколі переказу. У вашому випадку тип комісії SHA означає, що витрати на стороні одержувача несе саме одержувач.

Ми розуміємо ваше розчарування і цінуємо вашу думку. Також повідомляємо що до переказу ви можете отримати SWIFT протокол МТ-103, у якому буде вказано тип комісії яка була встановлена банком-відправником.
ImPlayboy 20 лютого 2025, 19:56
Увидел объявление на OLX о продаже телевизора. Написал продавцу, договорились встретится, как гарантию перевел 500грн предоплаты, чтоб якобы другому не отдал. Связь пропала)))
Написал в, А банк в поддержку в чате, рассказал как было. На следующий день перезвонила девочка с банка и попросила назвать номер моей карты, чтоб мне вернуть деньги. Прикиньте? Говорю с мега удивлением, как вы его нашли/пресанули?))))
Говорит ну мол это наши внутренние секреты)))
Я в шоке! Супер мега, А Банк !)))
абанк
Відповідь банку
Підтримка àбанку 20 лютого 2025, 20:11
Дякуємо за ваш відгук! Ми завжди прагнемо забезпечити наших клієнтів найкращим обслуговуванням. Ваш комфорт і безпека — наш пріоритет!
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
Валерій Брітік 19 лютого 2025, 22:39
Відділення за адресою: Київ, пр-т Лобановського, 35
завжди із задоволенням звертаюся до А-Банк. Тут працюють справжні професіонали своєї справи, які завжди готові допомогти та підказати. Співробітники А-Банк дуже доброзичливі та ввічливі. Обслуговування завжди на висоті. Я рекомендую А-Банк всім, хто шукає надійний та доброзичливий банк
абанк
Відповідь банку
Підтримка àбанку 20 лютого 2025, 9:14
Добрий день! Вдячні за Вашу підтримку. Ми завжди готові надати Вами консультацію та сервіс, які подарують Вам лише позитивні емоції. До нових зустрічей! 💚☺
Мінфін
Відповідь адміністратора
24 лютого 2025, 9:27
Відгук не зарахований (на 24.02.2025).
Користувач не надав докази на запит адміністрації сайту, які підтверджують, що він є клієнтом або користувався послугами даного банку.
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
1234567890 19 лютого 2025, 22:21
Дуже хороший банк, користуюся десь років 10, дуже вічливі робітники, онлай консультанти, вообще супер, ніколи не пошкодувала, що відмовилась від других банків і стала клієнтом А банку, ніяких прихованих платижів, все прозоро, доступно. Якщо не зрозуміло повторять без стресу і негативу, бажаю процвітання і багато задоволених кліентів👍🇺🇦💪
абанк
Відповідь банку
Підтримка àбанку 20 лютого 2025, 8:27
Дякуємо за ваш відгук! Нам приємно, що ви задоволені нашими послугами та обрали нас своїм банком. Ми прагнемо забезпечити найкращий сервіс для наших клієнтів і будемо продовжувати працювати над вдосконаленням наших послуг.
Мінфін
Відповідь адміністратора
24 лютого 2025, 9:28
Відгук не зарахований (на 24.02.2025).
Користувач не надав докази на запит адміністрації сайту, які підтверджують, що він є клієнтом або користувався послугами даного банку.
Romsn Hula 19 лютого 2025, 16:37
Дружина перекинула кошти на мою карту
З приват банку. Заблокували, були надані
Всі докази що це трансакція дружини
Являюсь Волонтером, часто роблю перекази
Для них це теж не аргумент
Відповідно заблокували
Допомагати і займатися волонтерством нема змоги
Ось такі внутрішні аороги
абанк
Відповідь банку
Підтримка àбанку 19 лютого 2025, 18:54
Добрий день!

Обов'язок Банку здійснювати аналіз фінансових операцій клієнтів, з метою виявлення фінансових операцій, що не відповідають фінансовому стану або змісту діяльності (ст. 7, 11 ЗАКОНУ УКРАЇНИ «Про запобігання та протидію легалізації (відмиванню) доходів...»).

Наразі Ваше питання вирішене.
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
Mark3010 19 лютого 2025, 9:56
Самый адекватный банк.
абанк
Відповідь банку
Підтримка àбанку 19 лютого 2025, 10:34
Добрий день! Вдячні за Вашу високу оцінку. Надали працюватимемо лише над вдосконаленням нашого сервісу та продуктів
Проблема вирішена
Maryana1999 19 лютого 2025, 9:50
Користуюсь Абанком більше року. Завжди була задоволена і сервісом, і обслуговуванням, і вирішенням проблем. Користуюсь для власних потреб. Тобто ніколи жодні ліміти не перевищувала. Кредитним лімітом не користувалась. У понеділок мені блокують карти, без будь-яких пояснень. Кажуть очікувати протягом 3 днів. Сьогодні 3 день, пишу в чат, боти відповідають, що фахівці пропонували вирішення проблеми, але для мене вони не оптимальні. Обман! Ніхто зі мною навіть не звʼязувався і нічого мені не пропонував. Я досі чекаю на розблокування карти і вирішення незрозумілої проблеми. На гарячій лінії мені дальше говорять про 3 робочі дні.
абанк
Відповідь банку
Підтримка àбанку 19 лютого 2025, 12:55
Добрий день!

Хочемо зауважити, що на підставі Умов та правил, з якими клієнт погоджується при відкритті рахунку, деякі платежі дійсно можуть вимагати додаткової перевірки та це може спричинити тимчасове блокування картки. Детальні вимоги щодо можливого блокування та етапів перевірки зазначені за цим посланням у пункті 3.3.25.:
https://conditions-and-rules.a-bank.com.ua/main/view-content-261/?lang=uk.

Наразі Ваше питання в роботі. Фахівцями банку вже було здійснено дзвінок та надано рекомендації стосовно розв'язання даного питання
TanyaGalka 18 лютого 2025, 17:16
Доброго дня, а-банк неймовірний банк який допоміг мені повернути кошти які зняли шахраї, чесно кажучи дуже неочікувано, навіть не розраховувала що це взагалі можливо. Також дуже вдячна службі підтримки які переодично підтримували мене і допомоги вирішити цю неприємну ситуацію 🙏🙏🙏 дякую вам велике ❤️
абанк
Відповідь банку
Підтримка àбанку 18 лютого 2025, 17:28
Дякуємо за відгук!

Нам важливо, щоб клієнти відчували підтримку в будь-якій ситуації. Раді, що змогли допомогти💚
Проблема вирішена
niganig3 18 лютого 2025, 8:21
Я поповнила свої особисті гроші. Ліміту не було на карті, на цієї картки були і більше гроші, але чомусь вони вирішили саме в цей момент заблокувала. Кормлять то через годину відповідь, то через день з 8:00 буде відповідь, а відповіді немає і досі. Я дала всі квитанції підтвердження що це мої особисті кошти!!! Що за Бред з цим банком??? Ніякого звʼязку нема! Одні боти у всіх месенджерах!!! Просто жах, я думала це супер банк … банк візьміться вже за розум! Чи ви спеціально робите так щоб у вас було мало клієнтів!!! Поверніть мої гроші, я не буду чекати! За що мені їсти ??? За що купляти речі ??? Це не смішно, я не збираюсь чекати по дню і так до місяців!!! Так як я клала своїми руками ці гроші і дала на це квитанції!!!
абанк
Відповідь банку
Підтримка àбанку 18 лютого 2025, 10:33
Добрий день!

Як фінансова установа, ми зобов'язані дотримуватися чинного законодавства, в тому числі в питанні аналізу фінансових операцій. Проведення такого моніторингу в банку має ризик-орієнтований підхід, а ліміт розраховується індивідуально.

Наразі усі з наданих Вами до банку документів пройшли опрацювання. На жаль, їх недостатньо для вирішення питання. Очікуємо від Вас запитувані документи.
Проблема вирішена
victornag 17 лютого 2025, 20:35
Заблокировали счета. Перед тем пришла транзакция. Даже уточнить не могу, что за транзакция и как далее действовать, учитывая минус по кредитному лимиту и по Кредиту готівкою. Ожидаю фидбек, контакты отправил в сообщения банку.
абанк
Відповідь банку
Підтримка àбанку 18 лютого 2025, 10:05
Добрий день!

Банк діє відповідно до ст. 7, 11 Закону України «Про запобігання та протидію легалізації (відмиванню) доходів…», тому змушений запитувати необхідні документи та аналізувати фінансові операції клієнтів.

Банком було прийнято рішення про завершення ділових відносин з Вами. Ми вже зв’язалися з Вами та надали детальну інформацію щодо цього питання. Після повного погашення заборгованості рахунки будуть закриті.
Проблема вирішена
fastov08 17 лютого 2025, 15:50
Осторожно, банк заблокировал мои счета как только появились деньги на них! Не прошло и 2 недели с дня открытия счета! В поддержке работает бот, связи с банком нет!
абанк
Відповідь банку
Підтримка àбанку 17 лютого 2025, 16:51
Добрий день!

Як фінансова установа, ми зобов'язані дотримуватися чинного законодавства, в тому числі в питанні аналізу фінансових операцій. Проведення такого моніторингу в банку має ризик-орієнтований підхід, а ліміт розраховується індивідуально.

Банком було надіслано повідомлення до прив'язаного менеджеру з проханням надати відповіді за уточненнями інформації для якомога скорішого розв'язання даного питання.

Курс валют в абанку

Валюта Купівля Продаж
EUR 48.7 49.4
USD 41.8 42.4
Всі курси банку

Курс валют в абанку

Валюта Купівля Продаж
EUR 48.7 49.4
USD 41.8 42.4
Всі курси банку
Головна / Банки України 🏦 / абанк 💰 / Відгуки про абанку 📝