×
Введіть ваш E-mail
для оформлення передплати:
Підписатися
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Уважаемый Андрей!
У додатку до оформення підписки
ви можете також отримувати:
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Повернутися на сайт
×
Отримуйте по E-mail найголовніші
фінансові новини України і світу:
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Повернутися на сайт
Курс валют в абанку
Валюта | Купівля | Продаж |
EUR | 43.6 | 44.4 |
USD | 41.8 | 42.5 |
Всі курси банку |
УДЕРЖИВАЮТ ОБМАНОМ ДЕНЬГИ КЛИЕНТОВ
Далее я расскажу как я 2 раза пришел в отделение этого мошеннического банка и мне ничего не дали. Слава богу хоть в отделении сотрудники нормальные, объяснил им ситуацию что у меня отказ в обслуживании и в поддержке сказали прийти забрать наличные и закрыть счет, сотрудник связался с профильным отделом, профильный отдел говорит идите на кассу забирайте наличные, мы вам карту разблокировали, я прихожу на кассу, там говорят у вас карта заблокирована, мы вам не можем дать наличные. Я иду обратно к сотруднику отдела, чтобы тот опять связался с профильным отделом узнал в чем причина, профильный отдел сказал подождать 10 минут, потом опять не отдали деньги, потом еще 15 минут и снова ничего не вышло. В конце концов как вы думаете они отдали деньги? Конечно же нет. Мы с сотрудником создали какую-то заявку, чтобы их финансовый отдел рассмотрел в чем причина и какая проблема возникает (как я раньше думал, что это просто ошибка), но когда они через несколько дней опять позвали меня в отделение (мне ехать туда час) я приехал, и они опять ничего не дали, хотя говорили что проблема решена, я уже понял что они удерживают деньги клиентов для того, чтобы использовать их в своих целях, потому что они говорят мне ехать в отделение, забрать наличные, я сразу приезжаю к ним, через час я уже в отделении мне говорят что вы не можете вывести свои деньги, далее я приезжаю домой и мне снова поддержка пишет что вы можете поехать в отделение забрать наличные, я в третий раз решил у них уточнить все, спросил у сотрудника насколько достоверная информация что я сейчас приеду в отделение и получу наличные, он говорит что 100%, я опять переспрашиваю, прошу сотрудника, чтобы он уточнил у всех отделов, он говорит что это точно, а потом через 5 минут уже говорит что нет к сожалению вам недоступен вывод в отделении. я в шоке с некомпетентности сотрудников этого банка (37201 табельный номер этого некомпетентного сотрудника поддержки который мне 3 раза гарантировал что деньги будут получены и в последний момент оказалось что все-таки нет). В итоге заставили уже меня писать заявление, чтобы вывесим деньги, что я продаю абрамсы на курское направление по скидке и финансирую терроризм. у меня есть все доказательства. у них регламент 3 дня. в данный момент прошло уже два дня, заявление было написано 13.08, они сказали что у них сейчас очередь и непонятно сколько ждать.
в конце концов можно сделал вывод что этот банк просто удерживает деньги своих клеинтов путем обмана для того, чтобы использовать их в своих целях и отправляет своих клиентов по 3 раза в отделение с обещаниями что в этот раз точно вам выведут деньги, но конечно же никто ничего не выведет.
Обов'язок Банку здійснювати аналіз фінансових операцій клієнтів, з метою виявлення фінансових операцій, що не відповідають фінансовому стану або змісту діяльності (ст. 7, 11 ЗАКОНУ УКРАЇНИ «Про запобігання та протидію легалізації (відмиванню) доходів...»).
Дійсно під час звернення на відділення виникла технічна складність. Перепрошуємо за доставлені незручності та збільшений термін розгляду. Наразі Ваше питання вирішене.
Написати коментар
Заблокували картку
Обов'язок Банку здійснювати аналіз фінансових операцій клієнтів, з метою виявлення фінансових операцій, що не відповідають фінансовому стану або змісту діяльності (ст. 7, 11 ЗАКОНУ УКРАЇНИ «Про запобігання та протидію легалізації (відмиванню) доходів...»).
Наразі Ваше питання вирішене. Перепрошуємо за збільшений термін розгляду.
Коментарі (1)
Не повертають гроші
Обов'язок Банку здійснювати аналіз фінансових операцій клієнтів, з метою виявлення фінансових операцій, що не відповідають фінансовому стану або змісту діяльності (ст. 7, 11 ЗАКОНУ УКРАЇНИ «Про запобігання та протидію легалізації (відмиванню) доходів...»).
Наразі Ваше питання вирішене. Перепрошуємо за збільшений термін розгляду.
Коментарі (3)
Якість обслуговування
Написати коментар
А-банк
В підтримці повідомили про трьохденний регламент на розгляд.
Наразі йде 34-й день розгляду.
Не рекомендую цю установу для фінансових операцій.
Обов'язок Банку здійснювати аналіз фінансових операцій клієнтів, з метою виявлення фінансових операцій, що не відповідають фінансовому стану або змісту діяльності (ст. 7, 11 ЗАКОНУ УКРАЇНИ «Про запобігання та протидію легалізації (відмиванню) доходів...»).
Банком прийнято рішення про завершення ділових відносин з Вами. Згідно з внутрішньою політикою Банку відсутня можливість зняти залишки в касі. Для перерахування залишку просимо надати запитувані документи.
Коментарі (4)
Это воровство
Для уточнення деталей ми написали Вам в особисті повідомлення, але не отримали відповідь. Будь ласка, перевірте Ваші повідомлення і надайте нам відповідь.
Коментарі (10)
Банк для мошенников.
При відкритті рахунку в Банку, в Анкеті-заяві про приєднання до Умов та Правил надання банківських послуг в Абанку, Ви надаєте згоду на те, що ознайомлені та погоджуєтесь з Умовами та правилами Банку.
У випадку надходження скарг, Банк може блокувати картку до підтвердження зарахувань на картку Клієнта. За підсумком розгляду скарги, Банк може запропонувати Клієнту повернути кошти заявнику. На жаль, від Вас було отримано відмову.
Банком прийнято рішення розірвати з Вами ділові відносини з Вами. Відповідно до пункту Умов та правил Банку 3.3.11., зазначено право Банку припинити договір в односторонньому порядку: https://conditions-and-rules.a-bank.com.ua/main/view-content-261/?lang=uk.
Це рішення є остаточним та перегляду не підлягає.
Коментарі (1)
Професійна команда Абанку
Виявилось, що шахраї зламали аккаунт, а вона нічого не просила😪
Я миттєво зателефонувала в службу підтримки Абанку 7776
Дуже ввічлива дівчина уважно записала мою скаргу і створила заявку в службу безпеки і моніторингову службу паралельно заблокувавши карту шахрая.
Сьогодні мені повернули кошти🙂
Дякую керівництву Абанку, усім службам за оперативну, професійну роботу і дуже уважне відношення до клієнтів.
Коментарі (1)
Найгірший банк України
Обов'язок Банку здійснювати аналіз фінансових операцій клієнтів, з метою виявлення фінансових операцій, що не відповідають фінансовому стану або змісту діяльності (ст. 7, 11 ЗАКОНУ УКРАЇНИ «Про запобігання та протидію легалізації (відмиванню) доходів...»).
Наразі Ваше питання вирішене. Перепрошуємо за збільшений термін розгляду.
Коментарі (1)
Заблокували гроші
Обов'язок Банку здійснювати аналіз фінансових операцій клієнтів, з метою виявлення фінансових операцій, що не відповідають фінансовому стану або змісту діяльності (ст. 7, 11 ЗАКОНУ УКРАЇНИ «Про запобігання та протидію легалізації (відмиванню) доходів...»).
Наразі Ваше питання вирішене. Перепрошуємо за збільшений термін розгляду.
Коментарі (3)
Отзыв от самого любимого клиента.
Дякуємо Вам за відмінний відгук про роботу нашого банку. Для нас дуже приємно те, що залишилися задоволені обслуговуванням! Ми завжди раді допомогти! Всього вам найкращого! 💖🍏
Коментарі (3)
Скарга
Обов'язок Банку здійснювати аналіз фінансових операцій клієнтів, з метою виявлення фінансових операцій, що не відповідають фінансовому стану або змісту діяльності (ст. 7, 11 ЗАКОНУ УКРАЇНИ «Про запобігання та протидію легалізації (відмиванню) доходів...»).
Наразі Ваше питання вирішене. Перепрошуємо за збільшений термін розгляду.
Коментарі (3)
Заблокували гроші
Обов'язок Банку здійснювати аналіз фінансових операцій клієнтів, з метою виявлення фінансових операцій, що не відповідають фінансовому стану або змісту діяльності (ст. 7, 11 ЗАКОНУ УКРАЇНИ «Про запобігання та протидію легалізації (відмиванню) доходів...»).
Наразі Ваше питання вирішене. Перепрошуємо за збільшений термін розгляду.
Коментарі (2)
Банк не віддає кошти! Тех підтримка допоможіть!
Обов'язок Банку здійснювати аналіз фінансових операцій клієнтів, з метою виявлення фінансових операцій, що не відповідають фінансовому стану або змісту діяльності (ст. 7, 11 ЗАКОНУ УКРАЇНИ «Про запобігання та протидію легалізації (відмиванню) доходів...»).
Наразі Ваше питання вирішене. Перепрошуємо за збільшений термін розгляду.
Коментарі (3)
Не отдают мои деньги!
Напишу в комментариях, как быстро банк решит проблему, когда проблема существует реально!
Обов'язок Банку здійснювати аналіз фінансових операцій клієнтів, з метою виявлення фінансових операцій, що не відповідають фінансовому стану або змісту діяльності (ст. 7, 11 ЗАКОНУ УКРАЇНИ «Про запобігання та протидію легалізації (відмиванню) доходів...»).
Наразі Ваше питання вирішене. Перепрошуємо за збільшений термін розгляду.
Коментарі (7)
Більше тижня картка частково обмежена та заблоковані кошти
В той же день надав довідки ОК-5, ОК-7.
Пізніше надіслав договір купівлі продажу нерухомого майна в якості підтвердження походження коштів.
На рахунку знаходиться сума 27000 грн, яка потрібна на особисті потреби. Зняти готівкою чи розраховуватись ними, через обмеження можливості немає.
Підтримка чат боту відповідає шаблонно без будь-якої конкретики. Таким чином не можу отримати належний зворотній звʼязок з проблемної ситуації.
Обов'язок Банку здійснювати аналіз фінансових операцій клієнтів, з метою виявлення фінансових операцій, що не відповідають фінансовому стану або змісту діяльності (ст. 7, 11 ЗАКОНУ УКРАЇНИ «Про запобігання та протидію легалізації (відмиванню) доходів...»).
Наразі Ваше питання вирішене. Перепрошуємо за збільшений термін розгляду.
Написати коментар
Видають кредити лудоманам
Ми дуже цінуємо Ваші пропозиції щодо кредитних лімітів. Хочемо запевнити, що перед наданням кредиту ми ретельно перевіряємо інформацію про Клієнтів. Ваші пропозиції допомагають нам удосконалювати наші послуги, і ми обов'язково розглянемо можливі шляхи їх покращення🍏
Коментарі (4)
Ограничили карту пенсионерке, поддержка не помогает!
За несколько лет пользования абанком у меня 99% зачислений от двух источников: «Пенсионный фонд Украины» и переводы от официального мужа моей дочери (зятя). Несколько месяцев назад был один перевод от сына моего друга на сумму аж 1270 грн.
Мой зять также является клиентом абанка и 99% поступлений на его карту за всё время — это пенсия!!!
Оператору была предоставлена свежая официальная справка с пенсионного фонда о моих доходах. Также оператор потребовал справку о доходах с пенсионного фонда моего зятя. Так как мой зять живёт далеко от меня, и были технические проблемы с пенсионным фондом, то его справку получилось предоставить на следующий день. Также оператору были предоставлены свидетельство о рождении и свидетельства о браке, подтверждающие наши родственные связи, хотя меня об этом не просили.
Оператор теперь заявил, зачем я предоставляю справку другого человека? Хотя меня они же и просили это сделать днём ранее. Похоже, что каждый раз новый оператор не в курсе какая информация передавалась предыдущему ((
Через некоторое время приходит сообщение, а именно:
«На Вашу картку надходять кошти з інших банків!!! Уточніть будь ласка хто саме відправляє ці кошти, що вас повязує з цими людьми, в яких цілях вам відправляють ці кошти і куди Ви їх відправляєте в подальшому»
Это какой-то бред!!! На мою карту за всё время пользования ни разу не было поступлений с других банков!!!
Все источники поступления это Пенсионный фонд Украины и переводы от моего зятя, который копит свою пенсию и отправляет мне в виде помощи, для того чтоб наша семья имела возможность рассчитаться с долгами. Пенсионный фонд отправляет средства каждый месяц, зять раз в месяц, а то и реже.
По мнению банка я занимаюсь отмыванием денег полученных преступным путем. То есть официальная пенсия, которую я заслуженно получаю от государства и пенсия моего зятя считаются средствами полученными преступным путем???
Чтоб было понятно, о какой сумме идёт речь, обороты по карте за последний месяц составили чуть более 30000 грн, из-за того, что около 3-месяцев я и мой зять копили пенсию, не производили никаких трат, то есть средства лежали на картах и банк просто ними пользовался.
Если это необходимо, я готова предоставить любые другие документы, подтверждающие родственную связь с зятем. Если нужно пусть банк свяжется с зятем, он сам подтвердит, что эти деньги переводились в виде помощи, чтоб рассчитаться с долгами.
Очень прошу компетентным сотрудникам помочь в решении моей проблемы. До этого случая меня более чем полностью устраивал Абанк, также у меня нет возможности перевести пенсию в другую организацию!
Обов'язок Банку здійснювати аналіз фінансових операцій клієнтів, з метою виявлення фінансових операцій, що не відповідають фінансовому стану або змісту діяльності (ст. 7, 11 ЗАКОНУ УКРАЇНИ «Про запобігання та протидію легалізації (відмиванню) доходів...»).
Наразі Ваше питання вирішене. Перепрошуємо за збільшений термін розгляду.
Коментарі (3)
Замість допомоги з єОселею банк створив додаткові фінансові труднощі
Нещодавно вирішив дізнатися більше про програму єОселя і подав заявку через Дію, надав усі необхідні документи та спілкувався з менеджером обраного банку. Він порекомендував для збільшення суми кредиту (з 1,2 млн до 2,8 млн грн) зменшити загальну кількість встановлених кредитних лімітів на 300 тис. грн.
Почав діяти за порадою: зменшив ліміти в інших банках і, нарешті, дійшла черга до А-Банку. У цьому банку немає можливості окремо зменшити ліміти на «Оплату частинами» та погоджений кредит готівкою, тому я самостійно знизив кредитний ліміт до 50 тис. грн і 08.08.2024 подав заявку на гарячу лінію щодо зменшення решти лімітів до нуля. Чітко зазначив, що кредитний ліміт я зменшив сам і його не чіпати, причина — розгляд заявки на іпотеку.
Заявку виконали 11.08.2024, і тут почались проблеми: всі ліміти зникли, кредитний ліміт обмежили поточною заборгованістю, яку тепер маю погасити до 17.08.2024 замість 31.08.2024. При цьому збільшити ліміт самостійно я вже не можу — банк повідомив, що ліміт знижено і розрахунки за рахунок кредитного ліміту тепер заборонені через порушення умов.
Звернувся знову на гарячу лінію, де повторили те саме, що вже було написано в додатку. Я пояснив ситуацію, наголосив, що просив зменшити лише інші ліміти. Мені повідомили, що система автоматично прийняла таке рішення, і тепер потрібно чекати повідомлення від банку про можливість знову користуватись кредитним лімітом.
Що маю на виході: замість підвищення шансів на єОселю отримав збільшення кредитного навантаження на 24666,33 грн цього місяця, причому доведеться достроково, до 17.08.2024, внести 12516,29 грн. В той час, як мої доходи залишилися незмінними, банк лише додав мені проблем і незручностей у вигляді збільшення видатків в цьому місяці. Було б краще, якби мені порадили самостійно перерозподілити ліміти на «Оплату частинами» та розстрочки, тобто збільшити за їх рахунок кредитний ліміт, а потім вже окремо, в іншому меню додатку, зменшити розмір кредитного ліміту. Якби я знав, що так «виконають» мою заявку, я б її не залишав.
На жаль, при прийомі та виконанні заявки, ніхто не звернув увагу на важливість збереження мого кредитного ліміту на заданому рівні.
Дякуємо за відгук! Ваше звернення передано відповідальним фахівцям для більш детального аналізу, щоб з'ясувати причини зниження кредитного ліміту. За вирішенням ми зв'яжемось з Вами.
Коментарі (14)
Блокування карти
Пару днів надавав інформацію звідки кошти на рахунку, надав всі документи, які мав ті що вони хочуть в мене відсутні
Результат спочатку карту обмежено, знову смс в телеграм до оператора знову документи рахунок заблоковано, надав рахунок в іншом банку 3 дні чекаю поверненя коштів, е ще багато питань до Банку
Обов'язок Банку здійснювати аналіз фінансових операцій клієнтів, з метою виявлення фінансових операцій, що не відповідають фінансовому стану або змісту діяльності (ст. 7, 11 ЗАКОНУ УКРАЇНИ «Про запобігання та протидію легалізації (відмиванню) доходів...»).
Наразі Ваше питання вирішене. Перепрошуємо за збільшений термін розгляду.
Коментарі (4)