Мінфін - Курси валют України

Встановити
×

Введіть ваш E-mail
для оформлення передплати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!


Уважаемый Андрей!

У додатку до оформення підписки
ви можете також отримувати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
×

Отримуйте по E-mail найголовніші
фінансові новини України і світу:

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
Підписатися
Для того, щоб залишити відгук, потрібно увійти або зареєструватися
Проблема вирішена
Олександр Бабченков 30 липня 2024, 1:17
Стокнлулся с такой ситуацией А-банк после перевода денег на карту заблокировал счет. Попросил дополнительные документы о доходах. После предоставления документов сказали срок обработки заявки 24 часа. После 24 часов начали кормить завтраками что у них мол очередь и регламент теперь неизвестен. Это продолжается до сих пор. Подал заявку на закрытие счета и ситуация аналогичная. Кормят завтраками о том что заявка в работе. Счет не закрывают. Деньгами пользоваться не могу. По суть нахожусь в заложниках у банках. Мои средста не переводят и счет не закрывают. В поддержку обращаюсь каждый день толку ноль! Ни дают ни сроков не сдвигов!
абанк
Відповідь банку
Підтримка àбанку 30 липня 2024, 10:53
Добрий день!

Обов'язок Банку здійснювати аналіз фінансових операцій клієнтів, з метою виявлення фінансових операцій, що не відповідають фінансовому стану або змісту діяльності (ст. 7, 11 ЗАКОНУ УКРАЇНИ «Про запобігання та протидію легалізації (відмиванню) доходів...»).

Приносимо вибачення за тривале очікування вирішення Вашого питання. На жаль, наразі, існує черга в обробці подібних звернень, у зв'язку з чим регламент розгляду збільшений. Ми вже передали Ваше питання на пришвидшення. За вирішенням ми зв'яжемось з Вами.
OleksandraK 29 липня 2024, 15:19
Відділення за адресою: Харків, пр-т Гагаріна, 26
Дуже вдячна працівнику, А Банку Сапего Юрію (м.Харків, пр Гагаріна 26) за доброзичливе і професійне ставлення до роботи і до клієнтів, відкривала картку в банку, отримала відповіді на всі питання, залишилась дуже задоволена обслуговуванням.
абанк
Відповідь банку
Підтримка àбанку 29 липня 2024, 16:29
Дякуємо за високу оцінку нашого сервісу💚
Наталія Мережук 29 липня 2024, 13:59
Маю кредитну карту А-банку де був встановлений ліміт в розмірі 16 тисяч грн. також кілька розстрочок, платила відсотки по карті і частково виплатила розстрочки, а одну повністю. Пізніше в мене виникла заборгованість і тоді банк «закрив» розстрочки перевівши їх у заборгованість по карті, попутно додавши до суми боргу приблизно 11 тисяч і тепер вимагає сплатити все, що своїми махінаціями нарахував. Попереджаю А-банк що якщо вони не перерахують борг звернусь з скаргою до Нацбанку, а також подам апеляцію на рішення ініційованого ними суду який став на сторону шахраїв
абанк
Відповідь банку
Підтримка àбанку 29 липня 2024, 16:27
Добрий день!

Згідно з умовами договору, погашення заборгованості за розстрочками відбувається шляхом списання платежу з Вашої кредитної картки. У разі відсутності особистих коштів на картці, погашення здійснюється за рахунок кредитних коштів. Через несвоєчасне внесення платежів договір розстрочки було погашено за рахунок кредитних коштів та виникла заборгованість.

Ми неодноразово намагалися зв'язатися з Вами для обговорення ситуації, проте наші спроби були безуспішними. Рекомендуємо Вам погашати заборгованість відповідно до рішення суду.
levchuk2005 29 липня 2024, 3:44
Добрый день, а банк что вы нюхали? я не пользовался вашей картой 3 месяца, после обрыва финансового договора в моно банке перевел 30400 грн на вашу карту, вы начали просить документы и квитанцию которые Я ВАМ ПРЕДОСТАВИЛ! есть 2 вопроса, 1 вопрос почему я должен отчитываться документами о доходах если вывод был из другого банка по заявке! и 2 вопрос: ЧТО ВАМ НЕ ПОНРАВИЛОСЬ ЧТО Я РАБОТАЮ В ЧЕХИИ И ИМЕЮ ОФИЦИАЛЬНЫЙ ДОХОД??? вы как минимум должны были посмотреть на то что деньги с монобанка по заявке КОТОРУЮ Я ВАМ ПРЕДОСТАВИЛ!!! но работники банка начали спрашивать за что обрыв договора в моно банке (А ПО ПРАВИЛАМ БАНКИНГА НЕ РАЗГЛАШАТЬ ПРИЧИНУ ОБРЫВА ФИНАНСВОО ДОГОВОРА) по ихней логике если я вывел деньги с банка который оборвал финансовый договор то мне надо и в этом дно банке оборвать финансовый договор
БРЕД!

сам банк тебя в пух и прах за 30−60к грн будет без документов пинать!
абанк
Відповідь банку
Підтримка àбанку 29 липня 2024, 9:41
Добрий день!

У зв'язку з тим, що Закон «Про віртуальні активи» не набрав чинності, проведення подібних операцій через рахунки Банку наражає Банк на застосування штрафу зі сторони НБУ.

З метою недопущення накладання на Банк штрафів за проведення операцій з криптовалютою, ми попереджали Вас не використовувати в рахунки для подібних операцій. Оскільки з Вашого боку наше попередження було проігноровано, Банк був змушений обмежити функціонування Ваших рахунків та розірвати ділові відносини.
InnaTs 28 липня 2024, 15:20
Доброго дня! Дуже прикро через поведінку банку, котрим користуємося майже всією сімʼєю багато років. Зазвичай поповнювали картки для оплати комунальних, мобільних рахунків, продуктів, таксі та інших побутових потреб, також неодноразово користувалися кредитним лімітом або грошами у розстрочку, тобто з банком дійсно пройшли доволі чималий шлях. У п’ятницю (26.07.2024) отримала повідомлення про обмежений доступ до картки та прохання заповнити анкету з подробицями про нарахування коштів, відомості про усіх осіб, котрі це колись робили, надати довідки/декларації/квитанції і тп…Спочатку термін отримання відповіді був 1 доба, тепер ніхто з фахівців не може надати відповідь, коли це обмеження буде знято. Прикро і додає незручності те, що на вихідні були плани щодо користування карткою, також завтра вже понеділок і також є певні потреби на цю саму картку, а банк не поспішає надавати відповіді та вирішувати питання. Після цього нема жодного бажання бути надалі користувачем такого банку.
абанк
Відповідь банку
Підтримка àбанку 28 липня 2024, 18:57
Добрий день!

Банк діє згідно ст. 7, 11 Закону України «Про запобігання та протидію легалізації (відмиванню) доходів, одержаних злочинним шляхом, фінансуванню тероризму та фінансуванню розповсюдження зброї масового знищення», тому змушений запитувати необхідні документи та аналізувати фінансові операції Клієнтів з метою виявлення фінансових операцій фінансового стану та/або змісту діяльності Клієнта, тому будь-які фінансові операції можуть вимагати підтвердження джерела походження коштів.

Наразі передані Вами підтвердження перебувають на перевірці фахівцями банку. Ми робимо все можливе для її проведення якомога раніше. За результатом ми додатково проінформуємо Вас. Впевнені, нам вдасться змінити Вашу думку
ArtSimon789 28 липня 2024, 13:26
Мав ліміт на поповнення в місяць понад 300 тисяч (банк надсилав таке повідомлення), зараз заблокували картку за досягнення ліміту 30 тисяч.
Надав усі документи.
Зауважу, що не проводив транзакцій, які мають високий або занадто високий ризик для банку, лише побутове використання, та перекази ТІЛЬКИ на свої картки.
абанк
Відповідь банку
Підтримка àбанку 28 липня 2024, 19:01
Добрий день!

Банк діє згідно ст. 7, 11 Закону України «Про запобігання та протидію легалізації (відмиванню) доходів, одержаних злочинним шляхом, фінансуванню тероризму та фінансуванню розповсюдження зброї масового знищення», тому змушений запитувати необхідні документи та аналізувати фінансові операції Клієнтів з метою виявлення фінансових операцій фінансового стану та/або змісту діяльності Клієнта, тому будь-які фінансові операції можуть вимагати підтвердження джерела походження коштів.

Наразі передані Вами підтвердження перебувають на перевірці фахівцями банку. Ми робимо все можливе для її проведення якомога раніше. За результатом ми додатково проінформуємо Вас.
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
ykovenko12 27 липня 2024, 17:15
Відділення за адресою: Харків, пр-т Олександрівський, 91
Консультант Назар мені надав консультацію Щодо моїх проблем вирішити допоміг мою проблему Та мені і надалі хочеться користуватися, а балком і бути їхнім співпрацьовувати з цим банком
абанк
Відповідь банку
Підтримка àбанку 27 липня 2024, 18:57
Дякуємо за Ваш відгук! Приємно чути теплі слова про сервіс нашого банку. Прохання відповісти в особистих повідомленнях для передачі інформацію про вашу вдячність 🍏
Проблема вирішена
Ladyyu1 Ladyyu1 27 липня 2024, 15:18
Оформила картку для користування нею в мережах супермаркетів «АТБ». Спочатку все було добре, а потім мені просто нав’язали кредитний ліміт шаленої суми (який перевищує мою місячну зп). Коли я просто хотіла його зменшити (як це можна робити в інших банках, не буду називати їх), виявилося, що це зробити не можна, бо банк самостійно надає кредитний ліміт.

А це значить, що в цей нестабільний час, якщо картку хтось вкраде, або зламає онлайн, то я ще й буду винна кредитні кошти!
Після того, як я подала заявку на закриття рахунку мені ще телефонували (в робочий час, чим відволікали мене від роботи!!!) і надсилали нав’язливі листи із зазначеною сумою пропонованого кредитного ліміту.

Підтримка груба, нав’язлива і некомпетентна!
НЕ рекомендую, якщо ви не плануєте брати кредит і всіляко уникаєте грубого, нав’язливого, некомпетентного і непрофесійного сервісу.
абанк
Відповідь банку
Підтримка àбанку 27 липня 2024, 17:30
Добрий день! Нам шкода, що ви зіткнулися з такою ситуацією.
Дійсно, картка АТБ є кредитно, що вказується в умовах при її відкритті та на неї може бути встановлений ліміт за рішенням банку, проте Ви, як і було наведено, можете зменшити даний ліміт самостійно в застосунку Абанк24 в налаштуваннях картки на суму, яка для Вас є потрібною, або встановити 0.

Наш банк має високий рівень безпеки, тому проведення операцій не вами фактично є неможливим, якщо Ви самостійно не передаєте персональні дані, картку або доступ до застосунку.
Процес закриття картки передбачає відправку коду за Вашим номером телефону, проте якщо інформацію з цього повідомлення Ви не передасте фахівцям, Вам надійде дзвінок.

Ми перевіримо всі Ваші звернення до служби підтримки. Прикро, що Ви прийняли рішення закрити картку, сподіваємось з часом Ваша думка зміниться.
Проблема вирішена
kravchenkob 27 липня 2024, 15:09
У мене була карта з кредитним лімітом від Абанку, якою я користувався і все було добре. Станом на минулий місяць заборгованість складала приблизно 80тис, тож щоб не переплачувати відсотки я вирішив попросити про допомогу свого батька, який є громадянином США і проживає там. Через PayPal він перевів мені кошти (2000$), які я без проблем вивів на свою картку від Абанку і таким чином закрив заборгованість по кредитній картці. Після цього майже місяць все було добре і ніяких питань не було.
Але вчора, коли намагався розплатитися карткою на заправці банк відхлиив транзакцію, а у додатку з’явився напис, що моя карта заблокована і потрібно показати походження коштів.

Далі починається найцікавіше, телефоную на гарячу лінію, де хамовитий оператор після пояснення усією ситуації каже мені наступне, «Для того щоб ми розблокували карту, вам потрібно надати підтвердження походження коштів. Якщо Ваш батько перевів Вам кошти, Ви маєте надати ЙОГО довідку про доходи або податкову декларацію»
На питання яким чином вимоги банку іншої країни можуть стосуватися громадянина США, оператор відповів мені що це вимога не до нього, а до мене. А на питання передачі персональних даних 3 м особам, оператор відповів «Вам же потрібно розблокувати карту, якщо Ваш батько заробляє гроші, то яка проблема надати інформацію про джерела доходу», тобто виходить маніпуляція, що це потрібно мені і я маю цю інформацію надати.

Не дуже зрозуміла і приємна ситуація, і особливо дуже цікаво, якими нормативно-правовими актами керується банк, коли потребує довідку про доходи іншої людини, ще й громадянина іншої країни. Особливо, коли це стосується закриття кредитного ліміту по карті, щоб не платити відсотки.
Не зовсім розумію, як з цієї ситуації вийти і вирішити ії, адже усім зрозуміло, що вимога банку іншої країни надати довідку про доходи зовсім недоречна.
абанк
Відповідь банку
Підтримка àбанку 27 липня 2024, 18:56
Добрий день!
Банк діє згідно ст. 7, 11 Закону України «Про запобігання та протидію легалізації (відмиванню) доходів, одержаних злочинним шляхом, фінансуванню тероризму та фінансуванню розповсюдження зброї масового знищення», тому змушений запитувати необхідні документи та аналізувати фінансові операції Клієнтів з метою виявлення фінансових операцій фінансового стану та/або змісту діяльності Клієнта.

Для зняття даного обмеження прохання надати запитані підтвердження на підставі постанови НБУ №110. Для пришвидшення розв'язання питання прохання надання повної інформації про дійсне джерело надходжень. Якщо переказ відбувається від родича, прохання додати підтвердження родинного зв'язку, тощо.

Ми перевіримо всі Ваші звернення до служби підтримки для уникнення таких ситуацій у майбутньому
Galina36 27 липня 2024, 14:18
Не нарахувався кешбек після заправки на WOG. Після звернення в чат-бот банку за декілька хвилин за допомогою Ольги, кешбек було нараховано!
Дякую дуже!
абанк
Відповідь банку
Підтримка àбанку 27 липня 2024, 14:27
Дякуємо Вам за відгук та високу оцінку! Нам дуже приємно, що Ви оцінили роботу нашої сервісної підтримки.

Нарахування кешбеку проводиться за допомогою MCC коду який закріплений за терміналом. Якщо нарахування не було проведено автоматично зазвичай це каже про те, що код термінала був невідповідним тематиці.

Будемо раді продовжувати допомагати у розв'язання Ваших питань! 🍏
Проблема вирішена
Дмитро Криштопенко 27 липня 2024, 8:13
Я користуюсь послугами А-Банку вже протягом 5 років, і завжди був задоволений обслуговуванням. Проте, останній досвід змусив мене переглянути свою думку.

Я зробив переказ понад 100 тис. грн з рахунку в іншому українському банку на розрахунковий рахунок в А-Банку з метою відкриття депозиту. Однак, гроші не були зараховані на мій рахунок. Пройшло вже 2 дні, але кошти досі «висять». Я надав квитанцію СЕП-переказу, а також всі необхідні довідки про зарплату з податкової та Пенсійного фонду про страхові виплати.

Раніше проблем з банком не виникало, але тепер зіткнувся з цією ситуацією вперше. P2P-перекази заблоковані, і я не можу скористатися своїми грошима. Це неприпустимо.

Прошу вирішити це питання якнайшвидше.
абанк
Відповідь банку
Підтримка àбанку 27 липня 2024, 10:13
Добрий день! За діючим законодавством банк вимушений проводити заходи з аналізу фінансових операцій. Наразі бачимо що Вами було надано певну інформацію, яка проходить перевірку. Протягом орієнтовно до 24 год з моменту її надання банком буде надано відповідь яка надійде повідомленням на застосунок Абанк24. У разі підтвердження зарахувань кошти, які було відправлено на Ваш рахунок буде зараховано.

Ми проінформуємо Вас за розв'язанням даного питання
Проблема вирішена
Feedback 26 липня 2024, 21:40
Відділення за адресою: Київ, вул. Чупринки Григорiя, 8/2
В касі відділення касир «майстерно» підсунула 100$ купюру, яку на наступний день не прийняла, мотивуючи що вона зношена/пошкоджена. Разом з керівником відділення переклали відповідальність на клієнта, типу треба дивитись, що отримуєш. А з каси видати банкноту, яку заздалегідь знала, що назад не приймеш, то я вважаю, що шахрайство.
абанк
Відповідь банку
Підтримка àбанку 27 липня 2024, 9:43
Добрий день! Дякуємо за ваше звернення. Нам шкода, що ви зіткнулися з такою ситуацією.

Ваше питання було уважно розглянуто нашими фахівцями. Щодо приймання валюти, дії касира відповідають вимогам постанови НБУ № 103 «Про затвердження Інструкції про порядок організації касової роботи банками та проведення платіжних операцій надавачами платіжних послуг в Україні».

У разі наявності ознак пошкодження банкнот, касир може відмовити у їх прийнятті. Це пов'язано з тим, що наш банк не працює з інкасо. На жаль, ми не маємо можливості встановити, чи була конкретна банкнота видана раніше нашим банком або чи була вона пошкоджена після видачі.
Дашутка Плохая 26 липня 2024, 18:58
Поддержка заблокировала мою карту без причин, никак не пыталась со мной связаться. Нигде мне не отвечают. Заморозили на карте 8 тысяч гривен. Не дают зайти в карту нормально, я не понимаю, что с моими деньгами они делают это мошенники. Никакой информации. В нормальных банках в случае чего связываются с тобой, тут банку все равно. Я так понимаю судя по отзывам, тут банку максимально плевать на своих клиентов, делают что хотят. Вообщем карты заблокировали, с деньгами не известно что происходит, так как доступ они не дают в приложении. Мошеннический банк абанк, не хотите помочь или так и будете воровать без причины деньги не давать зайти в банк? Посмотрим как банк относится к своим клиентам и как он оперативно решает вопросы, когда они есть. Буду выкладывать информацию в комментарии, если банк попытается решить ситуацию, а не также проигнорирует. Просто мошеннический банк, слов нет.
абанк
Відповідь банку
Підтримка àбанку 26 липня 2024, 19:10
Добрий день!
Нам дуже прикро, що дана ситуація викликала незручності. Детально перевіряємо надану інформацію, за рішенням Вас повідомимо.
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
musson 26 липня 2024, 13:33
При випадковій зустрічі зі знайомим, на прохання останнього дав йому певну суму грошей готівкою за те що він перевів туж суму мені на карту, здавалося б звичайна справа- допоміг отримати людині готівкові кошти. Я чесно кажучи не подумав ніякого продвоху тоді, але на наступний день мені банк заблокував рахунок по причині того що ті гроші що були отримані мною на карту були отримані шахрайським шляхом і та людина подала скаргу посилаючись на це, уявіть собі!!! Може то була і чужа картка з якої переводилися гроші, не знаю, це остається загадкою…
Вирішити це питання можна було тим що я дам згоду повернути ці кошти, після чого банк припинив би зі мною співпрацю з поміткою «шахрай», але я відмовився т.я. по факту жертвою був я і мені це потрібно було довести. Знадобилося два дні для того щоб отримати записи з камер спостереження де видно що ця людина отримує від мене кошти і робить мені перевод. Добре що камери були!))
Благо що спеціалісти відділу по вирішенню таких питань у банку взяли це відео до уваги і обійшлося без поліції.
Я дякую спеціалістам банку за те що допомогли встановити справедливість і рахунок був розблокований вже за декілька хвилин.
Тому люди будьте обачні і не приймайте переводи від малознайомих людей!
Всім добра і миру!)
абанк
Відповідь банку
Підтримка àбанку 26 липня 2024, 13:59
Дякуємо Вам за відгук та високу оцінку! Нам дуже приємно, що Ви оцінили роботу нашої служби безпеки. Будемо раді продовжувати допомагати у розв'язання Ваших питань! 🍏
Мінфін
Відповідь адміністратора
30 липня 2024, 8:46
Відгук не зарахований (на 30.07.2024).
Користувач не надав доказів на запит адміністрації сайту, які підтверджують, що він є клієнтом або користувався послугами даного банку.
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
Oksana7235 25 липня 2024, 22:50
Вже один раз мала неприємну історію з цим банком. Але минулого разу я вирішила, що це просто прикре непорозуміння.
Увесь цей час активно користуюсь картою. Ніяких протермінувань чи чогось подібного не маю. І тут мені кредитний ліміт знижують з 3 тис грн до 0 грн.
Якось неприємно, але Бог з ними. Тепер заблокували карту взагалі, просять пояснити звідки гроші. При чому в додатку чітко видно звідки надходження. Надала документи які змогла знайти швидко. Але судячи з відгуків, результат перевірки очевидний. Не дуже засмучуюся, дякувати Богу на момент блокування на картці було 10 грн. Нехай залишають собі всі 100%, а не 30))
Саме завтра мало бути поповнення карти та ще й на немалу суму. Добре, що все відбулося сьогодні.
Яким би не був результат перевірки, буду закривати рахунки в цьому банку. Більше виправдовуєшся що ти не шахрай, ніж користуєшся продуктом.
абанк
Відповідь банку
Підтримка àбанку 26 липня 2024, 11:50
Добрий день!

Дозвольте нам перевірити описану ситуацію більш детально. Ми написали Вам в особисті повідомлення, надайте, будь ласка, відповідь.
Проблема вирішена
bogdanbme 25 липня 2024, 10:26
Добрый день!
А-банк заблокировал мне счета спустя несколько часов после того как мне пришли деньги на счет из другого банка.
Со мной связался специалист, рассказал в чем дело — на отправителя средств подал жалобу другой человек, вообще из третьего банка, но виноватым решили сделать меня. На мою просьбу прислать всю информацию в текстовом виде было получено хамство оператора Алины. Что она не должна дублировать никому информацию, которую уже озвучила, звонок был завершен.
Я предоставил банку всю информацию в более, чем полном виде, что деньги у меня чистые, получены законным путем и ни в каких мошеннических схемах не принимал вообще никакого участия. После рассмотрения предоставленных документов и детального описания ситуации со мной связался тот же специалист. Но, не смотря на предоставленную информацию, мне отказали в обжаловании проблемы. Оператор настаивал, что нужно вернуть деньги отправителю и заплатить банку 30% от общей суммы, которая вообще лежит у меня на счетах в А-банке. Алина — оператор А-банка не проявила никакой заинтересованности разобраться в деле. В свою очередь, я уточнил какой вариант еще есть решения данной проблемы. Был получен ответ, что банк отправитель (третий банк, из которого были отправлены средства моему отправителю) должен отозвать жалобу. Так же, оператор с насмешкой сказал следующее: «не думаю, что у вас получится решить этот вопрос с ними».
Мне пришлось обратиться в банк из которого изначально отправлена жалоба — М***банк. Специалисты службы поддержки стороннего банка в течение часа пытались найти информацию, но без каких либо данных, кто подал жалобу и в какое точное время найти было невозможно. Самое интересное, что сторонний банк пытался разобраться в ситуации, а вот А-банку совершенно плевать на своих клиентов. Они выставляют своих клиентов мошенниками, ставят ультиматум — отправьте свои деньги нечестным людям, отдайте нам 30% своих денег и на этом мы попрощаемся или «мы будем тянуть время».
С моей стороны уже подготовлено обращение в НБУ и областную прокуратуру.
Просьба банку — свяжитесь со мной в течение 24 часов с момента публикации данного отзыва для урегулирования вопроса мирным путем
абанк
Відповідь банку
Підтримка àбанку 25 липня 2024, 13:21
Добрий день!
Вами було підписано Анкету-заяву про приєднання до Умов та правил надання банківських послуг.
Відповідно до пункту 3.3.25.1:
Опрацювання скарги (при наявності) — Банк зупиняє видаткові операції за рахунком Клієнта у випадку наявності інформації, що свідчить про можливість шахрайських дій, щодо заволодіння/спроби заволодіння грошовими коштами Клієнта. Такою інформацією може бути лист або заявка на ГЛШ Клієнта іншого Банку/Клієнта Банку про вчинення шахрайських дій та/або реєстрація в Єдиному державному реєстрі досудових розслідувань справи про
шахрайські дії відносно Клієнта. Зупинення операцій відбувається в день отримання Банком такої інформації шляхом блокування картки при наявності доступного залишку строком до 180 днів.

Наразі Ваше питання знаходить в роботі, за вирішенням ми проінформуємо Вас додатково!
Андрій Антоненко 24 липня 2024, 16:57
Купляв обладнання для військових у продавця скинув гроші на карту А-Банку, проте товар не отримав. На наступний день звурнувся у підтримку А-Банку де мені в чат боті швидко відповіли і зафіксували заявку про шахрайство, де я детально надав картки зловмисників. А-Банк зафіксував мої звернення та прийняв міри по отримувачу згідно внутрішніх інструкцій та надав мені рекомендації для наступних дій.І в свою чергу звернувся в поліцію.
Після блокування рахунків зловмисник вийшов на зв’зок і ми змогли вирішити питання.
Дякую, А -Банку за швидке реагування та співпрацю.
абанк
Відповідь банку
Підтримка àбанку 24 липня 2024, 17:38
Добрий день! Щиро вдячні за оцінку роботи служби безпеки нашого банку. Ваша підтримка мотивує нас працювати краще! 🍏
Проблема вирішена
as1207 23 липня 2024, 14:40
Сьогодні в 00.57, я оплатив товар в Комфі через А-банк, сподіваючись швидко отримати товар. Але зранку мені зателефонували з Комфі і сказали що грошей за товар немає, хотя з мого рахунка гроші були списані. Звернувся в А-банк, пояснили що повинні гроші бути в Комфі. Потім в 9.23, я заново заплатив за товар, але і ці гроші теж ще в Комфі не зарахувались. Зателефонував нарешті в 14.23 в А-банк сказали що вони будуть перевіряти платіж до 26 липня. Як так, що це за відношення в А-банк, платіж мав бути відразу. Тепер я вчасно не отримав товар що хотів
абанк
Відповідь банку
Підтримка àбанку 23 липня 2024, 18:04
Добрий день!
Дякуємо за прийнятий дзвінок! Нами було перевірено інформацію стосовно платежів, однак зі сторони банку складнощів в їх проведенні відсутні. Обидві оплати проведено успішно. На поточний момент бачимо, що питання є вирішеним.
Додатково зв'яжемося з Comfy для розбору даної ситуації.
Полезный комментарий
as1207 23 липня 2024, 20:03
Проблему вирішено. Дякую А-банку за вирішення проблеми
Otzovik 7070 23 липня 2024, 14:26
Зашла прочитать отзывы про А-банк. Как решаются вообще вопросы и вижу, что это действительно мошеннический банк. Я являюсь VIP клиентом в данном банке, разницы никакой нет: вип ты или обычный пользователь. Никому не рекомендую покупать карту World Elite, так как будете переплачивать просто за эту карту, не за поддержку. В поддержке что там, что там клоуны. Мне заблокировали карту, нахожусь в больнице под наблюдением врача. Карту они заблокировали, со мной связался сотрудник фин.мониторинга — этого клоуна никто не учил общаться, негативные эмоции получила от сотрудника фин.мониторинга, так борзо общался со мной, что я поняла, что VIP — это развод на 1000 гривен и развод на каждый месяц по 300 гривен. Не покупайте данную услугу предложенную банком, это развод на деньги. Читаю отзыв ниже и в нескольких отзывах люди пишут, что банк берет 30 процентов, если операция не подтверждена от возвращаемой суммы. Воспользовавшись тем, что мошенники с Абанка развели на карту премиум, поняли, что теперь можно развести пока война ещё в стране и на деньги меня. Сказали, у вас есть неподтвержденная операция на сумму 9000 тысяч гривен. Если хотите, чтобы мы вам карту разблокировали, мы вернём 9000 гривен и возьмём комиссию в размере 12000 гривен себе. При этом у меня около 30 тысяч замороженных денег. Понимаете, что это мошенники делают? Дальше. Я прошу предоставить сумму переводов, от кого, чтобы подтвердить эти зачисления на мою карту, мне сотрудник через вип бот пишет, не даём такую информацию. Вообще очень долго их умоляла скинуть переводы на которые поступила жалоба, с нервами они мне предоставили эту информацию. Я дала подтверждение этих переводов, квитанции, описала детально от кого эти переводы. Банк не разблокировал карту, даже после подтверждения. Ответ очевиден, они хотят заработать ещё на мне денег, по мимо VIP обслуживания (это все развод, обслуживают как обычного человека), они хотят забрать мои деньги и на этом настаивают. Я никогда и никому не рекомендую использовать мошеннический банк А-банк. Никому не рекомендую покупать вип статус, это лишь только слово, что вы вип, вы не вип, вы обычный человек, который имеет бота премиального и с теми же сотрудниками, что в обычном чат-боте. С вами будут обращаться как со скотом, грубо, дерзко, невежливо. Банк хочет украсть мои деньги, если вы не хотите лишится своих денег, выводите деньги с этого помоечного банка. Я пишу этот отзыв для тех, кто захочет вип карту и пользоваться банком — обходите стороной. Меня пытаются развести на 11 тысяч, эти клоуны ждут, пока я им скину 11 тысяч. Жду ответа от банка и решение вопроса, в комментариях буду обновлять информацию по мере поступления новой информации.
абанк
Відповідь банку
Підтримка àбанку 23 липня 2024, 19:39
Добрий день!
Нам дуже прикро, що дана ситуація викликала незручності. Детально перевіряємо надану інформацію, за рішенням Вас повідомимо.
AliablievA 23 липня 2024, 9:48
Відділення за адресою: Житомир, вул. Київська, 25
30 червня підвищили кредитний ліміт (я не просила, але ок, най буде) і на ту ж суму зростає заборгованість. Зверталася на лінію, там натякнули, що вони умні, а я дура. Потім у відділення зверталася, поробили скріни в моєму додатку і знов все тихо. А я от сиджу і думаю. Кредитний ліміт 35к, на рахунку 10+К, заборгованість 24К зранку. Ввечері приходить повідомлення, ура, ми вам ліміт підвищили на п’ять тисяч! Серйозно? Шопоголіку з заборгованістю ще підвищено ліміт?! Я в додаток, а там ліміт вже 40К і заборгованість 29К! Карочє, що робити не знаю.але нехай хоч ріжуть- ті 5К і пені на них я не перерахую їм. Розумію, що в Україні я суд програю, то піду в Европейський, а там вже програють вони
P. S. Там нижче просять вибрати з переліку три позитивні і три негативні оцінки.КОЛИ БАНК ТАК НАХАБНО І ВІДВЕРТО КРАДЕ ГРОШІ, ПРО ЯКИЙ ПОЗИТИВ МОЖЕ ЙТИ МОВА???
абанк
Відповідь банку
Підтримка àбанку 23 липня 2024, 15:02
Добрий день!

Ми проаналізували Ваше питання детально. У разі зміни кредитного ліміту за карткою його збільшення або зменшення дійсно може бути проведене за рішенням банку, але ніяк не впливає на зміну заборгованості. Для вірної перевірки суми боргу Ви можете або натиснути на заборгованість на картці, або перейти в меню Інше — Довідки та виписки — Довідка про наявність заборгованості. Він відображає інформацію на момент формування

При натисканні на транзакцію і перевірці залишку після її проведення дана цифра залежить від ліміту, який встановлено наразі. Тобто, якщо ліміт зміниться, дана сума зміниться також навіть, якщо операцію було проведено до моменту зміни ліміту за карткою

Будемо раді, якщо Ви й надалі користуватиметесь послугами нашого банку!

Курс валют в абанку

Валюта Купівля Продаж
EUR 42.8 43.85
USD 41.2 41.7
Всі курси банку

Курс валют в абанку

Валюта Купівля Продаж
EUR 42.8 43.85
USD 41.2 41.7
Всі курси банку
Головна / Банки України 🏦 / абанк 💰 / Відгуки про абанку 📝