Курс валютв абанку |
||
---|---|---|
Купівля | Продаж | |
EUR | 43.3 | 44.2 |
USD | 41.1 | 41.7 |
Всі курси банку |
Відділення абанку: Одеса, пр-т Академіка Глушка, 16
Адреса:
Одеса, пр-т Академіка Глушка, 16
Телефон:
7776
Час роботи:
Пн-Пт: 09:00-18:00, перерва: 13:00-14:00, (каса: 09:00-18:00), Сб-Нд: вихідний
Відгуки про відділення:
Поділіться враженнями про це відділення
Щоб написати відгук, потрібно
зареєструватися
.
Реєстрація займає близько 30 секунд.
Володимир Коган
16 липня 2024, 14:09
Потрапивши в відділення банку, спостерігаю чергу до операторів. Щож, ситуація життєва. Але. В цьому випадку до мене вітається менеджер з обслуговування юридичних осіб Залужна Юлія Володимирівна, так як вона була свобода, і пропонує допомогти. Вона зробила операції з моїми особистими коштами, роздрукувала квітанцію за оплату комунальних (треба було підтвердження власниці квартири) супроводила до каси і таким чином допомогла мені. Це все відбувалося у відділенні А-банку на пр. Ак. Глушка в Одесі. Маючи досвід обслуговування в інших банках, таке трапляється рідко. Дякую, що є такий зручний банк.
Коментарі (1)
Ответ банка
16 липня 2024, 14:27
Добрий день! Дякуємо за високу оцінку нашої роботи. Вдячні за Ваш відгук! Будемо раді бачити Вас знову в банку. Завжди намагаємось покращувати свій сервіс. 🍏🤗
Хочу выразить благодарность оператору Катерине за отличное обслуживание. Изначально я написал в чат, но из-за небольшой очереди решил набрать на линию. Катерина оперативно проверила информацию в чате и сообщила о нагрузке, а затем быстро и эффективно решила мой вопрос. Большое спасибо за помощь!
Коментарі (2)
Ответ банка
7 липня 2024, 12:02
Дякуємо за відгук та високу оцінку! Нам дуже приємно, що Ви оцінили роботу нашого Співробітника. Завжди раді допомогти Вам! 🍏😊
При оформлении депозита озвучена 1 информация, которая при попытке получения денег оказалась недостоверной!
Приложение эталон кривизны.
Коментарі (1)
Приложение эталон кривизны.
Ответ банка
4 травня 2023, 19:40
Доброго дня!
Ми перевірили інформацію стосовно ситуації, яка виникла, порушень зі сторони Співробітника не виявлено.
Умови пролонгації депозиту вказані в договорі, з яким Ви ознайомлювались перед оформленням депозиту, а також на нашому сайті a-bank.com.ua в розділі Умови та правила надання банківських послуг.
Ми повторно розглянемо ситуацію та зателефонуємо Вам за результатом.
Ми перевірили інформацію стосовно ситуації, яка виникла, порушень зі сторони Співробітника не виявлено.
Умови пролонгації депозиту вказані в договорі, з яким Ви ознайомлювались перед оформленням депозиту, а також на нашому сайті a-bank.com.ua в розділі Умови та правила надання банківських послуг.
Ми повторно розглянемо ситуацію та зателефонуємо Вам за результатом.
Добрый день! Хочеться оставить очень теплый отзыв о работе отделения, А Банка в г. Одессе, по адресу Академика Глушка 16.Дважды пришлось воспользоваться услугами этого отделения, дважды меня обслужили на очень высоком уровне, быстро и компетентно, очень приветливо.С удовольствием стала клиенткой.Я проработала в банковской системе с 1995 года, с 1999 года на руководящих должностях, есть с чем сравнить.Сегодня вы лучшие. Особенное спасибо Соломенной Инге Сергеевне.
Написати коментар
Ответ банка
1 січня 2023, 19:47
Доброго дня!
Ми раді, що Ви залишились задоволені роботою наших Співробітників. 🍏😉
Ми раді, що Ви залишились задоволені роботою наших Співробітників. 🍏😉
Добрый день, решила заблокировать предыдущию карту и перевыпустить новую. Процедура очень быстро прошла, очень здорово!
Далее при оплате с новой карты, она заблокирована. Пришла в банк, с сотрудником банка отправили запрос на звонок в вайбер-никто не звонит. Далее в течение дня несколько раз повторила запрос, опять тишина. Позвонила на гарячую линию, там оператор приняла заявку на звонок от службы безопасности и снова тихо. Сегодня уже подала заявку в скайп-тишина. Есть ли смысл продолжать работу с банком?
До этого момента все было хорошо, но пока не рекомендую.
Отзыв здесь для того, чтобы все-таки служба безопасности перезвонила, так как на карте остались средства.
Коментарі (3)
Далее при оплате с новой карты, она заблокирована. Пришла в банк, с сотрудником банка отправили запрос на звонок в вайбер-никто не звонит. Далее в течение дня несколько раз повторила запрос, опять тишина. Позвонила на гарячую линию, там оператор приняла заявку на звонок от службы безопасности и снова тихо. Сегодня уже подала заявку в скайп-тишина. Есть ли смысл продолжать работу с банком?
До этого момента все было хорошо, но пока не рекомендую.
Отзыв здесь для того, чтобы все-таки служба безопасности перезвонила, так как на карте остались средства.
Ответ банка
30 листопада 2021, 14:09
Добрый день! Благодарим Вас за отзыв и принятый от нас звонок.
Нам жаль, что данная ситуация вызвала у Вас негативные эмоции, поскольку мы стараемся заботиться о сохранности Ваших средств на карте.
На данный момент Ваш вопрос решен. Надеемся, что данная ситуация не повлияет на наше дальнейшее сотрудничество.
Нам жаль, что данная ситуация вызвала у Вас негативные эмоции, поскольку мы стараемся заботиться о сохранности Ваших средств на карте.
На данный момент Ваш вопрос решен. Надеемся, что данная ситуация не повлияет на наше дальнейшее сотрудничество.