Курс валютв абанку |
||
---|---|---|
Купівля | Продаж | |
EUR | 43.3 | 44.2 |
USD | 41.1 | 41.7 |
Всі курси банку |
Відділення абанку: Кривий Ріг, вул. Володимира Великого, 40
Адреса:
Дніпропетровська область, Кривий Ріг, вул. Володимира Великого, 40
Телефон:
7776
Час роботи:
Пн-Пт: 08:30-17:30, (каса Пн-Пт: 08:30-17:30, перерва: 12:30-13:30), Сб-Нд: вихідний
Відгуки про відділення:
Поділіться враженнями про це відділення
Щоб написати відгук, потрібно
зареєструватися
.
Реєстрація займає близько 30 секунд.
Аурика Проашке
10 квітня 2024, 20:20
Подали жалобу на перевод, я все подтвердила, предоставила все данные, а банк задерживает разблокировку счетов, нестабильный банк, очень плохое обслуживание
Коментарі (1)
Ответ банка
11 квітня 2024, 10:20
Добрий день! Деякі платежі дійсно можуть вимагати додаткової перевірки та це може спричинити тимчасове блокування картки. Ми завжди відповідально ставимось до питання регламентів та робимо все можливе для їх виконання.Ми обов'язково перевіримо детально всю ситуацію та будемо раді допомогти. Очікуємо від Вас відповідь в особистому повідомленні.
Ситуация в следующем, брала кредитные деньги в, а банк, пользовалась банком, в итоге словила лимиты на поступление на карту, решила отправить по ибану с монобанка на кредитную карту, а банка 10000 грн дабы погасить часть кредита, с монобанка деньги списались, на, а банк они так и не пришли, пишу в сапорт, а банка они говорят что деньги они видели, но не зачислили так как был превышен лимит зачислений, и деньги якобы вернулись мне обратно на моно банк, пишу в моно банк они говорят что никаких платежей у них нет, возврата не было, просят опять писать в, а банк, те же опять старую пластинку, после чего мне моно банк попросил подсказать им предоставить мне мемориальный ордер о возврате средств, что деньги действительно были возвращены на мой счет, а банка, никаких документов подтверждения слов, а банка они не предоставили, никаких возвратов не делали, деньги где-то зависли, сапорт ничего не решает, любые доказательства я предоставлю, выписки, квитанции. В случае если вопрос не решится буду подавать в суд на, а банк по данному факту. 3 день мне говорят пишите в моно, а моно пишите в, а банк
Коментарі (1)
Ответ банка
29 березня 2024, 15:08
Добрий день!
Банк діє згідно ст. 7, 11 Закону України «Про запобігання та протидію легалізації (відмиванню) доходів, одержаних злочинним шляхом, фінансуванню тероризму та фінансуванню розповсюдження зброї масового знищення», тому змушений запитувати необхідні документи та аналізувати фінансові операції Клієнтів з метою виявлення фінансових операцій фінансового стану та/або змісту діяльності Клієнта, тому будь-які фінансові операції можуть вимагати підтвердження джерела походження коштів.
Щодо зарахування коштів, оскільки картка тимчасово обмежена і ми очікували запитувані документи, платіж дійсно не було зараховано одразу.
Ми обов'язково перевіримо Ваші звернення до Служби підтримки, на коректність консультації.
Питання вирішено. Перепрошуємо за незручності.
Банк діє згідно ст. 7, 11 Закону України «Про запобігання та протидію легалізації (відмиванню) доходів, одержаних злочинним шляхом, фінансуванню тероризму та фінансуванню розповсюдження зброї масового знищення», тому змушений запитувати необхідні документи та аналізувати фінансові операції Клієнтів з метою виявлення фінансових операцій фінансового стану та/або змісту діяльності Клієнта, тому будь-які фінансові операції можуть вимагати підтвердження джерела походження коштів.
Щодо зарахування коштів, оскільки картка тимчасово обмежена і ми очікували запитувані документи, платіж дійсно не було зараховано одразу.
Ми обов'язково перевіримо Ваші звернення до Служби підтримки, на коректність консультації.
Питання вирішено. Перепрошуємо за незручності.
Мне заблокировали карту 7 дней назад, не объяснив причину, я пишу в поддержку с вопросом «почему мне заблокировали карту?», на что мне отвечает оператор онлайн поддержки «Ожидайте до 5 дней, свами свяжется наш специалист». Спустя 6 дней я снова пишу в поддержку со словами того что со мной никто не связывался. На что мне прислали точно такое же сообщение, мол ожидайте до 5 дней. Я говорю что я ожидал, а онлайн поддержка продолжает отвечать мне шаблоном. Как итог я сижу 7 дней без денег и без реакции на это от банка
Коментарі (4)
Ответ банка
22 листопада 2023, 17:36
Добрий день!
Деякі платежі можуть вимагати додаткової перевірки. Поки проводиться перевірка, картка може бути тимчасово обмежена. Взяли Ваше питання на контроль та зробимо все можливе для скорішого вирішення. За результатом з Вами зв'яжеться наш Співробітник.
Деякі платежі можуть вимагати додаткової перевірки. Поки проводиться перевірка, картка може бути тимчасово обмежена. Взяли Ваше питання на контроль та зробимо все можливе для скорішого вирішення. За результатом з Вами зв'яжеться наш Співробітник.
здравствуйте, получил перевод за продажу криптовалюту, человек сделал мошеннический перевод, объяснил банку что да как, отправил ордеры квитанции, все документы которые запросили, сказали регламент проверки один день, жду больше недели, сказали в понедельник что до конца недели разблокируют карту, сегодня суббота, говорят что со мной свяжется специалист в течении дня, два дня жду звоночка, сотрудники относятся к клиентам как к ***, на карте заблокированной лежат деньги жду больше недели пока они разберутся.
Написати коментар
Ответ банка
15 липня 2023, 20:31
Добрий день!
Деякі платежі можуть вимагати додаткової перевірки, через те картка може бути тимчасово обмежена. Ми неодноразово намагались з Вами зв'язатися по результату перевірки документів.
На разі, Ваше питання вирішене. Будемо раді співпрацювати з Вами!
Деякі платежі можуть вимагати додаткової перевірки, через те картка може бути тимчасово обмежена. Ми неодноразово намагались з Вами зв'язатися по результату перевірки документів.
На разі, Ваше питання вирішене. Будемо раді співпрацювати з Вами!