Курс валютв абанку |
||
---|---|---|
Купівля | Продаж | |
EUR | 43.4 | 44.2 |
USD | 41.7 | 42.3 |
Всі курси банку |
Відділення абанку: Кривий Ріг, вул. Січеславська, 26
Адреса:
Дніпропетровська область, Кривий Ріг, вул. Січеславська, 26
Телефон:
7776
Час роботи:
Пн-Пт: 08:30-17:30, (каса: 08:30-17:30, перерва: 12:30-13:30), Сб-Нд: вихідний
Відгуки про відділення:
Поділіться враженнями про це відділення
Щоб написати відгук, потрібно
зареєструватися
.
Реєстрація займає близько 30 секунд.
909193Vv
17 вересня 2024, 10:54
16 вересня 2024 року звернулася до фахівця, А банку з приводу нарахування кешбеку, питання було вирішене оперативно, отримала змістовну консультацію, 17 вересня 2024 року передзвонив спеціаліст банку і повідомив приємну інформацію. Велика подяка за професійність
Написати коментар
Ответ банка
17 вересня 2024, 11:03
Добрий день!
Дякуємо за Ваш відгук! Ми раді дізнатися, що Ваше питання щодо нарахування кешбеку було вирішене оперативно та професійно. Нам важливо, щоб наші клієнти отримували якісну підтримку, і Ваші слова підтверджують це.
Дякуємо за Ваш відгук! Ми раді дізнатися, що Ваше питання щодо нарахування кешбеку було вирішене оперативно та професійно. Нам важливо, щоб наші клієнти отримували якісну підтримку, і Ваші слова підтверджують це.
Я являюсь постоянным клиентом А-Банка и моему восхищению нет конца.
Особенно хочу поблагодарить коллектив А-Банка в
г. Кривой Рог по ул. Сичеславская 26.
Весь персонал этого отделения работает на высшем уровне культуры, терпения и отзывчивости.
Хочу пожелать этому коллективу так держать всегда и поздравить всех сотрудников с наступающими праздниками Рождество и Новый Год.
Пусть Здоровье, Удача и Вдохновение всегда будут спутниками в жизни этого замечательного коллектива.
С ув. Костецкая Л. А.
Коментарі (1)
Особенно хочу поблагодарить коллектив А-Банка в
г. Кривой Рог по ул. Сичеславская 26.
Весь персонал этого отделения работает на высшем уровне культуры, терпения и отзывчивости.
Хочу пожелать этому коллективу так держать всегда и поздравить всех сотрудников с наступающими праздниками Рождество и Новый Год.
Пусть Здоровье, Удача и Вдохновение всегда будут спутниками в жизни этого замечательного коллектива.
С ув. Костецкая Л. А.
Ответ банка
20 грудня 2021, 17:09
Добрый день! Благодарим Вас за отзыв и высокую оценку! Нам очень приятно, что Вы оценили работу наших Сотрудников! Мы рады Вашему обслуживанию в нашем Банке и ценим Ваш выбор. Ваша поддержка мотивирует нас работать лучше! 🍏😊
21.05.2021р. я прийшов до відділення А-Банку, на території якого розташований термінал iBox з метою поповнення рахунку, термінал не прийняв купюру в 500 грн, оскільки така ситуація є частою, я звернувся до каси Банку з метою обміну купюри, оскільки думав, що можливо вона пошкоджена.
Але касир повідомила, що купюра фальшива.
Начальник відділення викликала поліцію.
Незважаючи на мої доводи, що згідно інструкції НБУ, якщо клієнт надав одну купюру, яка викликає сумніви, співробітник банку бере її на інкасо і передає її на дослідження до НБУ з видачею відповідного акту, начальник відділення Соколова Світлана зауважила, що в своїй роботі вони керуються внутрішніми положеннями, а не інструкціями НБУ. Хотілось би задати питання «Це як?»
Тобто банк ігнорує вимоги регулятора? Наскільки мені відомо всі внутрішні положення повинні розроблятись у відповідності до діючого законодавства.
Також був здійснений дзвінок на «Гарячу лінію» Банку, де також повідомили, що співробітники керуються внутрішніми положеннями. На вимогу озвучити Інструкцію НБУ, у відповідності с якою дії працівників відділення є правомірними, було отримано посилання на «Роз'яснення щодо застосування Правил визначення платіжності
банкнот і монет Національного банку України, затверджених Постановою Правління НБУ N 152 від 31.03.99 р.» Хочу зауважити, що дана Постанова втратила свою чинність.
В результаті некомпетентних дій співробітників відділення на чолі з Соколовою Світланою, купюру вилучили без надання будь-яких підтверджуючих документів, акт про вилучення ніхто не надав. Купюру просто передали співробітникам поліції. Доказів, що купюра фальшива також ніхто не надав.
Не рекомендую до співпраці дане відділення, оскільки співробітники некомпетентні та ігнорують положення та інструкції НБУ
Коментарі (9)
Але касир повідомила, що купюра фальшива.
Начальник відділення викликала поліцію.
Незважаючи на мої доводи, що згідно інструкції НБУ, якщо клієнт надав одну купюру, яка викликає сумніви, співробітник банку бере її на інкасо і передає її на дослідження до НБУ з видачею відповідного акту, начальник відділення Соколова Світлана зауважила, що в своїй роботі вони керуються внутрішніми положеннями, а не інструкціями НБУ. Хотілось би задати питання «Це як?»
Тобто банк ігнорує вимоги регулятора? Наскільки мені відомо всі внутрішні положення повинні розроблятись у відповідності до діючого законодавства.
Також був здійснений дзвінок на «Гарячу лінію» Банку, де також повідомили, що співробітники керуються внутрішніми положеннями. На вимогу озвучити Інструкцію НБУ, у відповідності с якою дії працівників відділення є правомірними, було отримано посилання на «Роз'яснення щодо застосування Правил визначення платіжності
банкнот і монет Національного банку України, затверджених Постановою Правління НБУ N 152 від 31.03.99 р.» Хочу зауважити, що дана Постанова втратила свою чинність.
В результаті некомпетентних дій співробітників відділення на чолі з Соколовою Світланою, купюру вилучили без надання будь-яких підтверджуючих документів, акт про вилучення ніхто не надав. Купюру просто передали співробітникам поліції. Доказів, що купюра фальшива також ніхто не надав.
Не рекомендую до співпраці дане відділення, оскільки співробітники некомпетентні та ігнорують положення та інструкції НБУ
Ответ банка
22 травня 2021, 15:10
Доброго дня!
Дякуємо Вам за відгук та прийнятий від нас дзвінок.
В такій ситуації дії Банку стосовно виявлення підробленої купюри та залученням Національної поліції України були обґрунтовані згідно Постанови НБУ від 25.09.2018 № 103 «Про затвердження Інструкції про ведення касових операцій банками в Україні» Розділ 7 п. 159. Національна валюта передається уповноваженому представнику Національної поліції України за актом, який складається банком (філією, відділенням) у довільній формі із зазначенням номіналів банкнот, їх реквізитів та кількості, інформації про представника Національної поліції України (посада, прізвище, ім'я, по батькові, номер службового посвідчення та дата його видачі), інформації про співробітників банку.
Дякуємо Вам за відгук та прийнятий від нас дзвінок.
В такій ситуації дії Банку стосовно виявлення підробленої купюри та залученням Національної поліції України були обґрунтовані згідно Постанови НБУ від 25.09.2018 № 103 «Про затвердження Інструкції про ведення касових операцій банками в Україні» Розділ 7 п. 159. Національна валюта передається уповноваженому представнику Національної поліції України за актом, який складається банком (філією, відділенням) у довільній формі із зазначенням номіналів банкнот, їх реквізитів та кількості, інформації про представника Національної поліції України (посада, прізвище, ім'я, по батькові, номер службового посвідчення та дата його видачі), інформації про співробітників банку.
Прошу выразить благодарность всем сотрудникам А-Банка в г. Кривой Рог по ул. Сичеславская 26!!!
С самого открытия банка, по этому адресу, я стала пользоваться его услугами.
Банк рядом с домом, что очень удобно.
Но самое главное, что приятно удивило — это обслуживание в этом отделении. Все операторы очень красивые молодые девушки, вежливые, приветливые, терпеливые и все очень подробно объясняют. Атмосфера в этом отделении банка настолько приятна, что хочется заходить туда каждый день, даже просто так!!!
Спасибо огромное им за их работу и, пожалуйста, обязательно, отметьте всех сотрудниц этого отделения денежным вознаграждением или ценным подарком в канун праздника 8 Марта, чтобы этим замечательным и красивым девушкам было приятно за их терпеливый труд.
С уважением клиент банка Костецкая Л. А.
Написати коментар
С самого открытия банка, по этому адресу, я стала пользоваться его услугами.
Банк рядом с домом, что очень удобно.
Но самое главное, что приятно удивило — это обслуживание в этом отделении. Все операторы очень красивые молодые девушки, вежливые, приветливые, терпеливые и все очень подробно объясняют. Атмосфера в этом отделении банка настолько приятна, что хочется заходить туда каждый день, даже просто так!!!
Спасибо огромное им за их работу и, пожалуйста, обязательно, отметьте всех сотрудниц этого отделения денежным вознаграждением или ценным подарком в канун праздника 8 Марта, чтобы этим замечательным и красивым девушкам было приятно за их терпеливый труд.
С уважением клиент банка Костецкая Л. А.
Ответ банка
15 лютого 2021, 18:43
Добрый вечер, Лилия! Благодарим Вас за уделенное время, высокую оценку и отзыв о работе наших Сотрудников, нам очень приятно! Мы также рады Вашему обслуживанию в нашем Банке и ценим Ваш выбор! :) Всегда рады видеть Вас снова в наших отделениях! :)