Курс валютв абанку |
||
---|---|---|
Купівля | Продаж | |
EUR | 44.2 | 45 |
USD | 41.2 | 41.8 |
Всі курси банку |
Відділення абанку: Київ, вул. Олександра Архипенка, 8
Адреса:
Київ, вул. Олександра Архипенка, 8
Телефон:
7776
Час роботи:
Пн-Пт: 09:00-18:00, (каса: 09:00-18:00, перерва: 13:00-14:00), Сб-Нд: вихідний
Відгуки про відділення:
Поділіться враженнями про це відділення
Щоб написати відгук, потрібно
зарегистрироваться
.
Реєстрація займає близько 30 секунд.
Valentinakugg10
22 липня 2024, 16:06
Дуже обурена роботою та лояльністю керівника та персоналу цього відділення. Неодноразово спостерігаю грубість при обслуговуванні. Фраза «робіть це самі» а особливо керівника, описує повну компетенцію персоналу. До цієї ситуації хотіла перевести маму для обслуговування в цей банк. Тепер бачу що ні! Як клієнт моно також перейду до іншого банку партнера. Ганьба даний банк не заслуговує звання «народного». Не рекомендую дану установу.
Написати коментар
Ответ банка
22 липня 2024, 17:19
Добрий день!
Дозвольте нам перевірити описану ситуацію більш детально. Ми написали Вам в особисті повідомлення, надайте, будь ласка, відповідь.
Дозвольте нам перевірити описану ситуацію більш детально. Ми написали Вам в особисті повідомлення, надайте, будь ласка, відповідь.
24 години на добу завжди на зв‘язку, я дуже вдячна Богдані за її професіоналізм у вирішенні складних моменті роботи.Користуюся послугами банку більше 3 років Богдана Пижек сама мені написала у вайбер що вона мій менеджер і якщо щось стається що я можу в любий час звернутися до неї за допомогою.І таких моментів було безліч в любий час доби вона завжди була на зв’язку і вирішувала моє питання. Але останній випадок її професіоналізму мене дуже вразив: Я купую страхівку на машину в додатку, А Банку Зелена карту приїжаємо на митницю місяць назад це був вихідний день я захожу в додатк, а страхівка не відкривається, звоню до Кол-центру об‘ясняю ситуацію вони мені кажуть що ми розберемося і Вам зателефонують.Проходить година ніхто не звонить, вимушена була написати Богдані.Богдана за 15 хв все вирішила позвонила на пряму в страхову компанію мені виписали нову зелену карту і ми добре пройшли митний контроль.А Кол-центр ще розбірався 3 години але нічого і не вірішили.Дякую Богдані Пижек за її професіональні навики в кризисних ситуаціях.
Коментарі (2)
Ответ банка
26 червня 2024, 18:38
Дякуємо за відгук та за зворотний зв'язок щодо Вашої ситуації. Нам приємно, що Ви оцінили роботу нашого Співробітника! Ми детально перевірили Ваші звернення до нашої Служби підтримки. Хочемо зазначити що Спеціалісти, зі своєї сторони, робили все можливе для швидшого вирішення ситуації, питання було на контролі. Тривалий час зайняв зв'язок зі страховою компанією для усунення складності, яка виникла при формуванні документа з полісом. Нам шкода що у Вас виникла думка, що питання не вирішувалось. Раді, що питання наразі вирішено та дякуємо за розуміння. Будемо раді отримувати від Вас надалі лише найвищі оцінки! 🍏😊
Вчера ограничели счёт показало что надо по видео звонку подтвердить перевод якобы подозрительная операция, я позвонила по видео звонку подтвердила что лично пользуюсь банком и делала перевод сказали ок можете пользоваться. Зашла, но там ограничения снова пишу в тех подержку на что получаю ответ что счёт ограничен из-за автоматической заявки на мошейничество потому я не подтвердила перевод. Хотя я его подтверждала. Далее говорят снять не можем пока заявка по вашей просьбе в работе говоря я не подавала им плевать сами подали заявку сами счёт ограничели банк мошейников
Коментарі (4)
Ответ банка
4 травня 2024, 18:29
Добрий день!
Розуміємо що додаткове підтвердження операції може спричинити деякі незручності.
У цьому випадку додаткове підтвердження створено лише для того, щоб зберегти Ваші кошти в безпеці, якщо Ваша картка або Ваш фінансовий номер телефону будуть втрачені (вкрадені). Під час відеодзвінка наш Співробітник має можливість переконатися, що номер знаходиться у Вас та кошти використовує власник. У разі виявлення шахрайських дій у нас буде можливість зберегти суму на карті та не допустити шахрайства. Звертаємо Вашу увагу, що всі запитання, які задають наші Співробітники під час дзвінку, відомі власнику рахунку та спрямовані на попередження шахрайства.
Після відеодзвінку, у разі необхідності більше детальної перевірки операцій з карткою може бути створено додатковий запит. Під час розгляду запиту з Вами зв'язувались профільні Спеціалісти. Детальна інформація щодо блокувань та порядку розгляду зазначена у пункті 3.3.25. з підпунктами: https://conditions-and-rules.a-bank.com.ua/main/view-content-261/?lang=uk.
За результатом проведення перевірки, Банком прийнято рішення, згідно з яким будуть розірвані укладені з Вами договори та закриті поточні рахунки, відповідно до пункту Умов та правил Банку 3.3.11., де зазначено право Банку припинити договір в односторонньому порядку.
Ми детально перевіримо Ваші звернення до нашої Служби підтримки та у разі помилок буде вжито заходи для покращення процесу нашого обслуговування.
Раді, що питання наразі вирішено та дякуємо за розуміння.
Розуміємо що додаткове підтвердження операції може спричинити деякі незручності.
У цьому випадку додаткове підтвердження створено лише для того, щоб зберегти Ваші кошти в безпеці, якщо Ваша картка або Ваш фінансовий номер телефону будуть втрачені (вкрадені). Під час відеодзвінка наш Співробітник має можливість переконатися, що номер знаходиться у Вас та кошти використовує власник. У разі виявлення шахрайських дій у нас буде можливість зберегти суму на карті та не допустити шахрайства. Звертаємо Вашу увагу, що всі запитання, які задають наші Співробітники під час дзвінку, відомі власнику рахунку та спрямовані на попередження шахрайства.
Після відеодзвінку, у разі необхідності більше детальної перевірки операцій з карткою може бути створено додатковий запит. Під час розгляду запиту з Вами зв'язувались профільні Спеціалісти. Детальна інформація щодо блокувань та порядку розгляду зазначена у пункті 3.3.25. з підпунктами: https://conditions-and-rules.a-bank.com.ua/main/view-content-261/?lang=uk.
За результатом проведення перевірки, Банком прийнято рішення, згідно з яким будуть розірвані укладені з Вами договори та закриті поточні рахунки, відповідно до пункту Умов та правил Банку 3.3.11., де зазначено право Банку припинити договір в односторонньому порядку.
Ми детально перевіримо Ваші звернення до нашої Служби підтримки та у разі помилок буде вжито заходи для покращення процесу нашого обслуговування.
Раді, що питання наразі вирішено та дякуємо за розуміння.
Ответ банка
4 лютого 2024, 13:50
Дякуємо, що Ви з нами 🥰
Дякуємо працівникам відділенню за адресою м.Київ проспект Соборності 8/2, а особливо керівнику відділення Олегу Вадимовичу за допомогу та вирішення нашого питання! Дуже вам вдячні! Успіхів та розвитку, вам та банку!
Написати коментар
Ответ банка
25 січня 2024, 10:06
Цінуємо Ваш вибір та раді співпраці! 🍏😊
Звернувся для випуску і надсилання картки за кордон. На всіх етапах отримав швидку і своєчасну допомогу.
Коментарі (1)
Ответ банка
12 січня 2024, 15:06
Дякуємо за відгук! Раді, що ми змогли Вам допомогти 😉🍏
Отделение в городе Киев, на Соборности, за номером 102, это отделение которому можно поставить высший балл, за обслуживание, профессионализм в любых вопросах, отношение к каждому клиенту. Каждый сотрудник, встретит с хорошим настроением, ответит на любые вопросы, а главное, все это делается быстро. И руководит этим отделением Образенко Олег Вадимович, которому хочется выразить отдельную благодарность, в решение самых сложных вопросов. Спасибо за оперативность и профессионализм, просто браво.
Коментарі (1)
Ответ банка
22 грудня 2023, 10:44
Дякуємо Вам за відгук, нам дуже приємно, що Ви задоволені роботою наших Співробітників! Будемо намагатися і надалі радувати Вас! 🍏😊
09.12.2023 я пополнила свою карту на 7334 грн и карту заблокировали (финмониторинг), откуда деньги обьяснила, но сотрудник сказал что сама причина блокировки средств это жалобы по транзакциям за 2021 год и назвал мне 5 транзакций общая сумма 5200(примерно), далее инструкции от сотрудника были что я должна предоставить обьяснения по этим платежам. В 2023 ГОДУ ОБЬЯСНЕНИЯ И ДОКАЗАТЕЛЬСТВА ЗА 2021 ГОД??? Я ответила что я не помню что это были за переводы 2 года назад и тем более уже не найду доказательства на что сотрудник сказал -«в таком случае вы даете согласие на возврат средств отправителям?» конечно не даю! (Вы представляете? это какое-то рекитирство!!) Менеджер сказала что можем закрыть вам счет и прекратить сотрудничество, деньги вернуться обратно откуда были зачислены и с вас спишется комиссия за закрытие счета 498.32 грн, я ей сказала что не хочу закрывать счет, разговор зашел в тупик и она сказала что перенаправит мое дело в другой отдел и мне позвонят по видеозвонку чтобы помочь решить вопрос. На след день мне набрали по видеосвязи опять обсудила ситуацию и менеджер предложил что если я не могу предоставить доказательства по платежам то могут мой номер телефона отправить людям которые посылали жалобы чтобы они со мной связались, я согласилась и обрадывалась, думаю, класс, это хоть какое-то решение моей проблемы.А на след день мне набрал сотрудник, но не по видео связи, и опять просили согласие на возврат отправителям я ответила нет и он мне сказал что вы будете долго решать этот вопрос, сказала ничего страшного потерплю. Спустя 5 дней со мной так и не связался, и я обратилась снова в поддержку, мне менеджер говорит что никакому мой номер не отправляли и опять говорит что могут закрыть счет, а деньги веруться откуда пришли. Я согласилась потому что еще 2 года с этим разбираться не хочу, с меня списали комиссию за закрытие счета и разблокировали карту, пробовала вывести деньги по iban моно, но вывести не дали, причина-Операція відхилена по причині арешту. За 11 дней ситуация продвинулась только на списание комисси по закрытию счета, но счет я закрыть не могу так как банк арестовал мои деньги! Я еще клиент вашего банка и требую справедливости, предоставьте полное описание жалобы и докозательства что это мошеннические действия были или сделайте так чтобы эти люди связались со мной для решения этого вопроса. На данный момент категорически не рекомендую а-банк.
Коментарі (7)
Ответ банка
20 грудня 2023, 19:37
Добрий день! Нам шкода, що у Вас виникла така думка про Банк. При відкритті рахунку в Банку, в Анкеті-заяві про приєднання до Умов та Правил надання банківських послуг в А-Банку, Ви надаєте згоду на те, що ознайомлені та погоджуєтесь з Умовами та правилами Банку. У випадку надходження скарг, Банк може блокувати картку до підтвердження зарахувань на картку Клієнта.
За підсумком розгляду скарги, Банк може запропонувати Клієнту повернути кошти заявнику і також має право прийняти рішення про припинення ділових відносин з Клієнтом, згідно з Умовами та Правилами Банку, де у пункті 3.3.20. зазначено, що: «у разі припинення ділових відносин з ініціативи Банку, передбачена комісія за перерахування коштів у розмірі 30% від доступного залишку на балансі». Детальніше з Умовами Ви можете ознайомитись за цим посиланням: https://conditions-and-rules.a-bank.com.ua/main/view-content-340/?lang=uk. Детальні вимоги щодо можливого блокування та етапів перевірки зазначені за цим посланням у пункті 3.3.25.: https://conditions-and-rules.a-bank.com.ua/main/view-content-261/?lang=uk. Акцентуємо Вашу увагу, що виконуючи Умови та правила та не порушуючи Законодавство, Ви можете бути впевнені, що у Вас не виникне блокування з подальшим закриттям рахунку з ініціативи Банку.
Для можливості Вам допомогти у вирішенні цієї ситуації, наші Спеціалісти написали Вам у месенджер, який Ви обирали в АБанк24. Були раді допомогти та раді, що Ваше питання вирішено.
За підсумком розгляду скарги, Банк може запропонувати Клієнту повернути кошти заявнику і також має право прийняти рішення про припинення ділових відносин з Клієнтом, згідно з Умовами та Правилами Банку, де у пункті 3.3.20. зазначено, що: «у разі припинення ділових відносин з ініціативи Банку, передбачена комісія за перерахування коштів у розмірі 30% від доступного залишку на балансі». Детальніше з Умовами Ви можете ознайомитись за цим посиланням: https://conditions-and-rules.a-bank.com.ua/main/view-content-340/?lang=uk. Детальні вимоги щодо можливого блокування та етапів перевірки зазначені за цим посланням у пункті 3.3.25.: https://conditions-and-rules.a-bank.com.ua/main/view-content-261/?lang=uk. Акцентуємо Вашу увагу, що виконуючи Умови та правила та не порушуючи Законодавство, Ви можете бути впевнені, що у Вас не виникне блокування з подальшим закриттям рахунку з ініціативи Банку.
Для можливості Вам допомогти у вирішенні цієї ситуації, наші Спеціалісти написали Вам у месенджер, який Ви обирали в АБанк24. Були раді допомогти та раді, що Ваше питання вирішено.
Часто користуюся послугами банка, зручно що поповнення моно без відсотків. Банк однозначно рекомендую як партнера моно.
Але постійно як не зайду, так каса о 9 годині ще не працює, хоча касир завжди на робочому місці. Це дуже не зручно, тому що завжди розраховуєш свій час, а такі ситуації вибивають з колії, бо по графіку роботи каса працює з 9:00.
Мінусую 2 зірочки за невчасне відкриття касси. Роботу касира, її привітність та професіоналізм оцінюю на 5 з 5 зірочок.
Написати коментар
Але постійно як не зайду, так каса о 9 годині ще не працює, хоча касир завжди на робочому місці. Це дуже не зручно, тому що завжди розраховуєш свій час, а такі ситуації вибивають з колії, бо по графіку роботи каса працює з 9:00.
Мінусую 2 зірочки за невчасне відкриття касси. Роботу касира, її привітність та професіоналізм оцінюю на 5 з 5 зірочок.
Ответ банка
14 вересня 2023, 12:47
Доброго дня!
Ми бажаємо розібратися щодо описаної ситуації про роботу каси у відділенні. Надайте, будь ласка, відповідь в особистому повідомленні.
Ми бажаємо розібратися щодо описаної ситуації про роботу каси у відділенні. Надайте, будь ласка, відповідь в особистому повідомленні.
Частенько знімаю кошти в абанку та хочу подякувати дівчатам у залі, які завжди допомагають в усьому. Це просто людське відношення без усякого пафосу та серйозного офіціозу (а це зараз дуже рідко зустрінеш у банках).
Написати коментар
Ответ банка
9 вересня 2023, 9:28
Дякуємо, що обрали наш Банк для обслуговування. 😊💚