Курс валютв абанку |
||
---|---|---|
Купівля | Продаж | |
USD | 41.7 | 42.4 |
EUR | 43.3 | 44.2 |
Всі курси банку |
Відділення абанку: Київ, пр-т Академіка Палладіна, 22
Адреса:
Київ, пр-т Академіка Палладіна, 22
Телефон:
7776
Час роботи:
Пн-Пт: 08:30-17:30, (каса: 08:30-17:30, перерва: 12:30-13:30),Сб-Нд: вихідний
Відгуки про відділення:
Поділіться враженнями про це відділення
Щоб написати відгук, потрібно
зареєструватися
.
Реєстрація займає близько 30 секунд.
Олексій сем
22 вересня 2024, 20:57
був на початку серпня. Я прийшов обміняти долари на гривні. У мене був паспорт. Мені відмовили у обміні. Сказали що треба заповнити якусь анкету! та сказали що треба код ідентифікаційний. Тобто паспорта навіть не достатньо. Казали що я не клієнт банку. Тобто щоб у цьому банку обміняти долари потрібно мати код! за заповнити анкету. це законно ??
Коментарі (6)
Ответ банка
23 вересня 2024, 12:35
Добрий день!
Операцію в касі можна провести будучі ідентифікованим у Банку. У касі проводиться обов'язкова ідентифікація клієнтів по всіх операціях (в національній та іноземній валюті) на суму, рівну і вище еквіваленту 5 000 грн. В питані ідентифікації Банк керується Законом України «Про запобігання та протидію легалізації (відмиванню) доходів, одержаних злочинним шляхом, фінансуванню тероризму та фінансуванню розповсюдження зброї масового знищення», тому в випадку здійснення фінансових операцій (в національній та іноземній валюті) дійсно необхідна ідентифікація.
Ідентифікація можлива за одним з документів:
— Документи з Дія;
— паспорт книжечка + ІПН;
— ID-картка (паспорт) + ІПН;
— ID-картка (посвідка на постійне перебування на Україні) + ІПН;
— закордонний паспорт + ІПН;
— ID-картка (посвідка на тимчасове перебування на України. Тільки паспорту недостатньо для проходження ідентифікації.
Ми будемо раді Співпраці з Вами та нам шкода, що Ви відчули в цій ситуації незручності.
Операцію в касі можна провести будучі ідентифікованим у Банку. У касі проводиться обов'язкова ідентифікація клієнтів по всіх операціях (в національній та іноземній валюті) на суму, рівну і вище еквіваленту 5 000 грн. В питані ідентифікації Банк керується Законом України «Про запобігання та протидію легалізації (відмиванню) доходів, одержаних злочинним шляхом, фінансуванню тероризму та фінансуванню розповсюдження зброї масового знищення», тому в випадку здійснення фінансових операцій (в національній та іноземній валюті) дійсно необхідна ідентифікація.
Ідентифікація можлива за одним з документів:
— Документи з Дія;
— паспорт книжечка + ІПН;
— ID-картка (паспорт) + ІПН;
— ID-картка (посвідка на постійне перебування на Україні) + ІПН;
— закордонний паспорт + ІПН;
— ID-картка (посвідка на тимчасове перебування на України. Тільки паспорту недостатньо для проходження ідентифікації.
Ми будемо раді Співпраці з Вами та нам шкода, що Ви відчули в цій ситуації незручності.
В серпні 2024 року Я розрахувалася карткою А-банку, щоб не залишитися на вулиці просто неба, за проживання в готелі(сумма, яку Я була винна А-банку приблизно одна тисяча долларів)!
Уже в вересні зухвала співробітниця банку телефоном почала мені погрожувати, що Я маю повернути гроші банку, як найскоріше ,інакше банківці погіршать мою кредитку історію! Сподіваюсь, банк веде запис розмови!
16.09.2024 року, Я спираючись на свій офіційний прибуток, якій Я підтвердила довідкою і власні заощадження, Я віддала банку борг, поклавши іще трохи власних грошей для сплати комунальних послуг!
Банк заблокував відразу мою картку!
На сьгодні моя картка, заблокована! Довідки про доходи і пояснень про те, що проживала скромно і мала заощадження на «важкі» часи банку недостатньо!
Усі мої витрати за багато років відслідковується, це магазини, аптеки, ком послуги!
Но саме головне, що після того, як Я віддала борг, банк перестав спілкуватися зі мною по всім доступним каналам, викинув мене, як брудний непотріб зі списку свої клієнтів!
Наразі гроші на комуналку, захоплені А банком!
Хочу запитати співробітників А-Банку:
Друзі, коли Ви такими стали?
На підставі того, що Я повернула Вам кошти, щоб Ви не захлинулися в ці важки часи, продовжували триматися і працювати, Ви мене образили і викинули!
Коментарі (9)
Уже в вересні зухвала співробітниця банку телефоном почала мені погрожувати, що Я маю повернути гроші банку, як найскоріше ,інакше банківці погіршать мою кредитку історію! Сподіваюсь, банк веде запис розмови!
16.09.2024 року, Я спираючись на свій офіційний прибуток, якій Я підтвердила довідкою і власні заощадження, Я віддала банку борг, поклавши іще трохи власних грошей для сплати комунальних послуг!
Банк заблокував відразу мою картку!
На сьгодні моя картка, заблокована! Довідки про доходи і пояснень про те, що проживала скромно і мала заощадження на «важкі» часи банку недостатньо!
Усі мої витрати за багато років відслідковується, це магазини, аптеки, ком послуги!
Но саме головне, що після того, як Я віддала борг, банк перестав спілкуватися зі мною по всім доступним каналам, викинув мене, як брудний непотріб зі списку свої клієнтів!
Наразі гроші на комуналку, захоплені А банком!
Хочу запитати співробітників А-Банку:
Друзі, коли Ви такими стали?
На підставі того, що Я повернула Вам кошти, щоб Ви не захлинулися в ці важки часи, продовжували триматися і працювати, Ви мене образили і викинули!
Ответ банка
17 вересня 2024, 14:12
Добрий день!
Обов'язок Банку здійснювати аналіз фінансових операцій клієнтів, з метою виявлення фінансових операцій, що не відповідають фінансовому стану або змісту діяльності (ст. 7, 11 ЗАКОНУ УКРАЇНИ «Про запобігання та протидію легалізації (відмиванню) доходів...»).
Наразі Ваше питання вирішене.
Обов'язок Банку здійснювати аналіз фінансових операцій клієнтів, з метою виявлення фінансових операцій, що не відповідають фінансовому стану або змісту діяльності (ст. 7, 11 ЗАКОНУ УКРАЇНИ «Про запобігання та протидію легалізації (відмиванню) доходів...»).
Наразі Ваше питання вирішене.
Заблокували карту за платіж який був 1.5 року попросили надати документи за платіж я надав з поліції що вони і попросили і сказали що розблокують, но далі вони начали придумувати нові документи щоби я надав квитанцію цих платежів звідки буде в мене квитанція спустя 1.5року я ці кошти на той час дав людині готівкою, а вона мені скинула на карту і в мене з цьой людиною більше звʼязку немає тоді був сильний дефіцит з готівкою ні де її почті не було і в банкоматах також і спустя 1.5року банк захотів зробити перевірку платежів тільки прийшли моя лічна зарплата і карту сразу заблокували
Коментарі (5)
Ответ банка
25 червня 2024, 12:02
Добрий день!
При відкритті рахунку в Банку, в Анкеті-заяві про приєднання до Умов та Правил надання банківських послуг в Абанку, Ви надаєте згоду на те, що ознайомлені та погоджуєтесь з Умовами та правилами Банку.
У випадку надходження скарг, Банк може блокувати картку до підтвердження зарахувань на картку Клієнта.
Детальна інформація щодо можливості блокування та щодо комісій зазначена у пункті 3.3.25. з підпунктами: https://conditions-and-rules.a-bank.com.ua/main/view-content-261/?lang=uk.
Наші Спеціалісти зв'язували з Вами та надали детальну інформацію про подальші дії для вирішення Вашого питання.
При відкритті рахунку в Банку, в Анкеті-заяві про приєднання до Умов та Правил надання банківських послуг в Абанку, Ви надаєте згоду на те, що ознайомлені та погоджуєтесь з Умовами та правилами Банку.
У випадку надходження скарг, Банк може блокувати картку до підтвердження зарахувань на картку Клієнта.
Детальна інформація щодо можливості блокування та щодо комісій зазначена у пункті 3.3.25. з підпунктами: https://conditions-and-rules.a-bank.com.ua/main/view-content-261/?lang=uk.
Наші Спеціалісти зв'язували з Вами та надали детальну інформацію про подальші дії для вирішення Вашого питання.
Уже три месяца как заблокировали счет. Мало того что звонили месяц, кидают гудок и скидывают. Но долгожданный звонок случился и начали рассказывать откуда, чего и так далее. Придумали себе мифические «скарги». Хотя два этих платежа от одного человека, моего знакомого)) Но ладно, сказали предоставить скрипт и т. д. Я же все это предоставляю, через пару недель пиши спрашиваю:«как у Вас дела?«. А мне в ответ говорят, ну вот вы должны скинуть документы (которые я раньше скинула) и говорят, что мы ждём документы. Ну я опять же кидаю все это. Через пару недель пишу спрашиваю:»как дела?». В ответ как обычно свои заезжыные копипасты с ответами, вообщем ЖДИТЕ. Сегодня уже 5 января, не привета не ответа. Банк мошенник, кормят завтраками и больше ничего. Может будем что-нибудь с этим наплевательским отношением делать? Возьмите пример с моно, надо фин мониторинг, пожалуйста 2 минуты и все вопросы решены. А вы. слов на вас нет.
Коментарі (2)
Ответ банка
5 січня 2024, 20:31
Добрий день! Деякі платежі дійсно можуть вимагати додаткової перевірки та це може спричинити тимчасове блокування картки. Обов'язково перевіримо Ваші звернення до Служби підтримки та будемо раді допомогти у вирішенні Вашого питання. Просимо надати нам відповідь в особистому повідомленні.
Всегда рады помочь, доступным языком объяснят., четко понятно…Легко.просто.надежно
Написати коментар
Ответ банка
20 липня 2023, 20:18
Дякуємо за відгук і високу оцінку! Раді, що Ви з нами! 🍏😊
21 грудня 2021 року мені, як і іншим мешканцям Святошинського району прийшлося з самого ранку відчути грубе і хамське відношення працівників відділеня № 103 м. Києва, (а може і не № 103, так, як на вхідних дверях відділення відсутній, саме цей показник), що по просп. акад. Паладіна, 22.
1. Відділення відкрилося із запізненням.
2. В приміщені вже знаходилася постороння особа, яка стала претендувати та вимогати бути першою до каси.
3. Більше 10 хвилин ми чекали на появу касира відділення, а коли та появилася, то 10−15 хвилин у приміщені каси проводилися якісь невідомі операції.
4. На зауваження до керівника відділення Марини Володимирівної, щодо прискорення роботи касира, на свію адресу одержав брудну лайку і повчання, як мені жити, так, як касир Корнійчук Зінаїда Вікторівна проживає поза межами Києві (у Бучі), так, що нічого нам відкривати рота.
5. Після такого «теплого» обслуговування, я запізнився на роботу та настрій був змарнованим на весь день!
Написати коментар
1. Відділення відкрилося із запізненням.
2. В приміщені вже знаходилася постороння особа, яка стала претендувати та вимогати бути першою до каси.
3. Більше 10 хвилин ми чекали на появу касира відділення, а коли та появилася, то 10−15 хвилин у приміщені каси проводилися якісь невідомі операції.
4. На зауваження до керівника відділення Марини Володимирівної, щодо прискорення роботи касира, на свію адресу одержав брудну лайку і повчання, як мені жити, так, як касир Корнійчук Зінаїда Вікторівна проживає поза межами Києві (у Бучі), так, що нічого нам відкривати рота.
5. Після такого «теплого» обслуговування, я запізнився на роботу та настрій був змарнованим на весь день!
Ответ банка
21 грудня 2021, 18:15
Доброго дня!
Дякуємо Вам за відгук та прийнятий від нас дзвінок.
Ми перевірили інформацію по Вашому питанню та надали Вам відповіді в особистій розмові.
Приносимо вибачення за незручності в цій ситуації, зробимо все щоб Ви отримували лише позитивні емоції від обслуговування. Всі Ваші зауваження та побажання вже були розглянуті.
Дякуємо Вам, сподіваємось на подальшу співпрацю.
Дякуємо Вам за відгук та прийнятий від нас дзвінок.
Ми перевірили інформацію по Вашому питанню та надали Вам відповіді в особистій розмові.
Приносимо вибачення за незручності в цій ситуації, зробимо все щоб Ви отримували лише позитивні емоції від обслуговування. Всі Ваші зауваження та побажання вже були розглянуті.
Дякуємо Вам, сподіваємось на подальшу співпрацю.
Добрый день!
А-Банк обманывает своих клиентов по процентам за кредитные средства.
В приложении указано списание 3.4% в месяц на сумму задолженности и будет списана в конце месяца, а на самом деле 3.4% В ДЕНЬ!!!
Есть скриншоты переписки и интерфейса меню.
Написати коментар
А-Банк обманывает своих клиентов по процентам за кредитные средства.
В приложении указано списание 3.4% в месяц на сумму задолженности и будет списана в конце месяца, а на самом деле 3.4% В ДЕНЬ!!!
Есть скриншоты переписки и интерфейса меню.
Ответ банка
1 грудня 2021, 15:16
Добрый день!
К сожалению, нам не удалось дозвониться к Вам, чтобы детально проконсультировать по Вашему вопросу.
Действительно, базовая процентная ставка по карте «Зелена» составляет 3.4% на месяц от суммы задолженности, так как сумма задолженности может ежедневно меняться, Банк ежедневно начисляет комиссию от суммы задолженности, однако не 3.4%, а 3.4%/(количество дней в месяце). Таким образом Банк корректно рассчитывает 3.4 % на весь месяц от задолженности.
Хотели бы обратить внимание, что в случае выхода со льготного периода, проценты начисляются с момента начала использования кредитных средств, то есть больше чем за месяц.
Надеемся, что это ситуация не повлияет на наше дальнейшее сотрудничество.
К сожалению, нам не удалось дозвониться к Вам, чтобы детально проконсультировать по Вашему вопросу.
Действительно, базовая процентная ставка по карте «Зелена» составляет 3.4% на месяц от суммы задолженности, так как сумма задолженности может ежедневно меняться, Банк ежедневно начисляет комиссию от суммы задолженности, однако не 3.4%, а 3.4%/(количество дней в месяце). Таким образом Банк корректно рассчитывает 3.4 % на весь месяц от задолженности.
Хотели бы обратить внимание, что в случае выхода со льготного периода, проценты начисляются с момента начала использования кредитных средств, то есть больше чем за месяц.
Надеемся, что это ситуация не повлияет на наше дальнейшее сотрудничество.
Самый лояльный банк, с которым я имел дело.
При первом обращении оформил карту «Зеленую» с кредитным лимитом в 3тыс грн.
Пакет документов был минимален, очередей не было, карту выдали в течении 15 -20 мин.
Данной картой пользовался около года, пару раз пользовался услугой — «Быстрые наличные».
Один раз, по своей невнимательности, попал в овердрафт и получил 1 день просрочки.
Было неприятно, так как в других банках, которыми пользовался до этого, можно было
в овердрафт попадать безболезненно… в течении дня гасил — и все.
После этого я погасил кредитные средства и «Быстрые наличные» и начал пользоваться картой как дебетовой.
В конце прошлого года понадобилась значительная сумма… с кредиток брать не хотелось… 4 — 5% за снятие немного кусаются…
Буквально в тот же день получил от А-Банка предложение по услуге «Быстрые наличные» на 100тыс.
Я оформил — это 5 мин времени.
Еще через 5 мин деньги были на карте.
Перевод на карту другого банка был без комиссии…
В течении недели получил предложение о поднятии кредитного лимита по карте до 40тыс.
Все свои вопросы я закрыл в течении 3 дней.
И это все — не выходя из дома.
Огромное Человеческое Спасибо!
Ставлю 10\10
(а по факту и 11\10)
Коментарі (2)
При первом обращении оформил карту «Зеленую» с кредитным лимитом в 3тыс грн.
Пакет документов был минимален, очередей не было, карту выдали в течении 15 -20 мин.
Данной картой пользовался около года, пару раз пользовался услугой — «Быстрые наличные».
Один раз, по своей невнимательности, попал в овердрафт и получил 1 день просрочки.
Было неприятно, так как в других банках, которыми пользовался до этого, можно было
в овердрафт попадать безболезненно… в течении дня гасил — и все.
После этого я погасил кредитные средства и «Быстрые наличные» и начал пользоваться картой как дебетовой.
В конце прошлого года понадобилась значительная сумма… с кредиток брать не хотелось… 4 — 5% за снятие немного кусаются…
Буквально в тот же день получил от А-Банка предложение по услуге «Быстрые наличные» на 100тыс.
Я оформил — это 5 мин времени.
Еще через 5 мин деньги были на карте.
Перевод на карту другого банка был без комиссии…
В течении недели получил предложение о поднятии кредитного лимита по карте до 40тыс.
Все свои вопросы я закрыл в течении 3 дней.
И это все — не выходя из дома.
Огромное Человеческое Спасибо!
Ставлю 10\10
(а по факту и 11\10)
Ответ банка
6 вересня 2021, 17:04
Добрый день! Благодарим за отзыв и высокую оценку о нашей работе, нам очень приятно! Мы не останавливаемся на достигнутом и продолжаем улучшать возможности приложения и наши условия и тарифы, а Ваша поддержка — мотивирует нас работать еще лучше! Хотим только добавить, что мы не начисляем пеню, штрафы и двойные проценты во время пользования картой во льготном периоде (В соответствии с Условиями и правилами Банка 2.1.4. «Кредитний лімит»: https://conditions-and-rules.a-bank.com.ua/main/view-content-341/?lang=uk), а списание процентов могло произойти только при условии выхода со льготного периода. Надеемся, что в дальнейшем Вы будете пользоваться картой только во льготном периоде и сделаем все возможное, чтобы сотрудничество с нами приносило Вам только хорошие эмоции! 🍏😊
Примерно два года назад закрыл все карты данного банка и каждый месяц регулярно все равно приходят СМС от них что заберите типо свои деньги «кредитные банка» с карты либо они пропадут. Хотя по нулям все было как закрывал. В итоге три раза просил не присылать данную ересь оператора банка. Не помогло!!!
А сегодня так вообще достали по самые ****. Звонит девушка с центрального офиса и 10!!! Минут впаривает этот кредит до 25 000 тысяч уже. Я 5 раз говорил что не интересует и вообще удалите меня с баз своих, я не заинтересован и не передумаю! Скорее всего до ваших операторов так и не дойдет это. В следующий раз буду выражаться уже не литературным сленгом!
Коментарі (2)
А сегодня так вообще достали по самые ****. Звонит девушка с центрального офиса и 10!!! Минут впаривает этот кредит до 25 000 тысяч уже. Я 5 раз говорил что не интересует и вообще удалите меня с баз своих, я не заинтересован и не передумаю! Скорее всего до ваших операторов так и не дойдет это. В следующий раз буду выражаться уже не литературным сленгом!
Ответ банка
26 липня 2021, 15:52
Добрый день, Кирилл!
Благодарим Вас за принятый от нас звонок. Действительно с Банка могут поступать звонки с индивидуальными предложениями по оформлению банковских продуктов. Мы приносим извинения за неудобства в данной ситуации. Все коммуникации рекламного характера были отключены.
Если вас заинтересует оформление одного из наших продуктов, мы с радостью подскажем и поможем Вам в оформлении.
Благодарим Вас за принятый от нас звонок. Действительно с Банка могут поступать звонки с индивидуальными предложениями по оформлению банковских продуктов. Мы приносим извинения за неудобства в данной ситуации. Все коммуникации рекламного характера были отключены.
Если вас заинтересует оформление одного из наших продуктов, мы с радостью подскажем и поможем Вам в оформлении.
Самопроизвольно меняют дату погашения кредита, сужают сроки, пытаясь загнать клиентов под просрочку. Кредит брался на 6 месяцев, в первые две недели было погашено больше половины и тут начали менять дату тем самым сужая месяц. Перенесли на 1-е число месяца, вопрос как можно с зарплаты проплатить, когда с предыдущей уже оплатил. Аферисты и мошенники, явно хотят клиентов загонять в долговую яму.
Написати коментар
Ответ банка
1 квітня 2021, 17:08
Добрый день!
Банк не меняет условия и сроки погашения кредитного договора. В случае если Вы вносите сумму больше суммы планового платежа предусмотренного договором, переплата поступает на досрочное погашения кредита, при этом оплата обязательного планового платежа в следующие периоды является обязательной, до момента полного погашения суммы кредита. Будем рады детально разобраться в Вашем вопросе и помочь Вам, ответьте нам, пожалуйста, в личном сообщении.
Банк не меняет условия и сроки погашения кредитного договора. В случае если Вы вносите сумму больше суммы планового платежа предусмотренного договором, переплата поступает на досрочное погашения кредита, при этом оплата обязательного планового платежа в следующие периоды является обязательной, до момента полного погашения суммы кредита. Будем рады детально разобраться в Вашем вопросе и помочь Вам, ответьте нам, пожалуйста, в личном сообщении.
Відповідь адміністратора
2 квітня 2021, 16:15
Відгук не підтверджений «Мінфіном» (на 02.04.2021).
Користувач не надав доказів на запит адміністрації сайту, які підтверджують, що він є клієнтом або користувався послугами даного банку.
Користувач не надав доказів на запит адміністрації сайту, які підтверджують, що він є клієнтом або користувався послугами даного банку.