Курс валютв абанку |
||
---|---|---|
Купівля | Продаж | |
EUR | 44.2 | 45 |
USD | 41.2 | 41.8 |
Всі курси банку |
Відділення абанку: Чернівці, вул. Героїв Майдану, 22
Адреса:
Чернівці, вул. Героїв Майдану, 22
Телефон:
7776
Час роботи:
Пн-Пт: 09:00-18:00, (каса: 09:00-18:00, перерва: 13:00-14:00), Сб-Нд: вихідний
Відгуки про відділення:
Поділіться враженнями про це відділення
Щоб написати відгук, потрібно
зареєструватися
.
Реєстрація займає близько 30 секунд.
Ответ банка
12 квітня 2024, 12:19
Добрий день!
При відкритті рахунку в Банку, в Анкеті-заяві про приєднання до Умов та Правил надання банківських послуг в А-Банку, Ви надаєте згоду на те, що ознайомлені та погоджуєтесь з Умовами та правилами Банку. У випадку надходження скарг, Банк може блокувати картку до підтвердження зарахувань на картку Клієнта.
На жаль, наданих документів було недостатньо для вирішення Вашого питання.
З Вами зв'яжуться наші співробітники для більш детальної консультації щодо Вашого питання.
При відкритті рахунку в Банку, в Анкеті-заяві про приєднання до Умов та Правил надання банківських послуг в А-Банку, Ви надаєте згоду на те, що ознайомлені та погоджуєтесь з Умовами та правилами Банку. У випадку надходження скарг, Банк може блокувати картку до підтвердження зарахувань на картку Клієнта.
На жаль, наданих документів було недостатньо для вирішення Вашого питання.
З Вами зв'яжуться наші співробітники для більш детальної консультації щодо Вашого питання.
Мне заблокировали карту при этом не как не уведомив меня лично об этом. Позвонил на горячую линию в банк сказали ожидайте звонка в течение трёх дней прошло 5 дней позвонила сотрудник банка сказала счёт заблокирован по жалобе какого то клиента который перевел мне деньги. На кануне я играл в казино не лицензионном и там депозит и выигрыш осуществляется п2п прямо на карту рассказав обтом сотруднику она сказала Окей ожидайте звонка прошло уже 3 недели не кто не звонит, а когда сам их набераю они говорят с вами не смогли связаться при этом не единого пропущенного вызова не было. К тому же насколько я знаю согласно закону я имею право разорвать договор и вывести деньги на свой счёт в другом банке на что сотрудники банка мне тоже отказуют. Так же прошу у них предоставить документ на основание которого блокируют мой счёт уже 3ю неделю они говорят такого нету ожидайте решения. Так сколько его ждать? Я просто лочу уйти с этого банка, сервис не кудышний сотрудники не могут дать внятного ответа на вопросы просо ужас какой-то шапито, а не банк. Подскажите как мне закрыть счёт и насколько правомерным являются действия этого банка ограничевать счёт более 3х недель не предьявиви не каких документов на основание которого происходит ограничение счета и могу ли я все-таки не дожидаться решения, а просто разорвать договор и вывести деньги в другой нормальный банк?
Коментарі (4)
Ответ банка
6 лютого 2024, 11:40
Добрий день! При відкритті рахунку в Банку, в Анкеті-заяві про приєднання до Умов та Правил надання банківських послуг в А-Банку, Ви надаєте згоду на те, що ознайомлені та погоджуєтесь з Умовами та правилами Банку. У випадку надходження скарг, Банк може блокувати картку до підтвердження зарахувань на картку Клієнта. Детальна інформація щодо можливості блокування зазначена у пункті 3.3.25. з підпунктами: https://conditions-and-rules.a-bank.com.ua/main/view-content-261/?lang=uk. Щодо встановлення блокування, Вам було надіслано інформування в застосунок АБанк24 та в sms-повідомленні. Поки на рахунку встановлено обмеження, закриття рахунку не є можливим.
Вже взяли Ваше питання на контроль, будемо раді перевірити Ваші звернення до нашої підтримки та допомогти у вирішенні ситуації. Наші Спеціалісти вже телефонували до Вас, наразі від Вас очікують підтверджуючи документи.
Вже взяли Ваше питання на контроль, будемо раді перевірити Ваші звернення до нашої підтримки та допомогти у вирішенні ситуації. Наші Спеціалісти вже телефонували до Вас, наразі від Вас очікують підтверджуючи документи.
Нещодавно зіткнувся з проблемою виводу коштів із Скарбнички. Ніякі маніпуляції з додатком (перевстановлення, перезавантаження і т.ін.) нічого не дали. Тільки завдяки оператору банку вдалось швидко усунути проблему. Дяку працівникам за професійну роботу.
Коментарі (1)
Ответ банка
23 жовтня 2023, 11:30
Дякуємо за відгук! Завжди раді Вам допомогти! 🍏😊
В Чернівцях відкрили рахунок як ВПО швидко, безкоштовно, без зайвих питань.
Керівник Оксана Василівна. Спеціаліст молодий Анастасія справляється також. Який гарний керівник такий і гарний колектив!
15.09 переказ на суму 22852.00 повернуто 18.09 у зв’язку з наданими некоректними данними іншого банку.
Звертаюсь у Києвське відділення 471 також грамотний підхід.
Дякую! Здорова Гарна Команда!
Написати коментар
Керівник Оксана Василівна. Спеціаліст молодий Анастасія справляється також. Який гарний керівник такий і гарний колектив!
15.09 переказ на суму 22852.00 повернуто 18.09 у зв’язку з наданими некоректними данними іншого банку.
Звертаюсь у Києвське відділення 471 також грамотний підхід.
Дякую! Здорова Гарна Команда!
Ответ банка
23 вересня 2023, 10:27
Дякуємо за відгук та високу оцінку! Нам дуже приємно, що Ви оцінили роботу наших Спеціалістів! 🍏😊
04.04.2023 я обратилась в Колл-центр А-Банка с некоторыми вопросами по моему депозиту, которые нужно было срочно решить. В А-Банке операторы всегда на высоте, но в этот раз, кроме высокого уровня профессионализма в решении моего вопроса, я ощутила еще и большое искреннее желание помочь клиенту. Это ОЧЕНЬ приятно и вызывает еще большее желание доверять А-Банку. Хотелось бы поблагодарить за такое теплое чуткое отношение к клиентам непосредственно этого оператора — Елизавету Яцентюк. Благодарю Вас от всей души!❤🌹
С уважением, ваш клиент Скороход Татьяна Олеговна.
Написати коментар
С уважением, ваш клиент Скороход Татьяна Олеговна.
Ответ банка
5 квітня 2023, 13:39
Дякуємо Вам за відгук і високу оцінку! Нам дуже приємно, що Ви оцінили роботу наших Співробітників! Завжди раді Вам допомогти! 🍏😊
Користуюсь послугами А-Банку з травня 2022 року та маю дуже приємні враження про його роботу. За цей час, що я є клієнтом А-Банку, завжди отримувала обслуговування на високому рівні безпосередньо у відділенні банку, яким я користуюсь і їх Кол-центром. Професійно, привітно, з відчутним бажанням допомогти клієнту і що дуже важливо!!! це вчасно. Саме таке ставлення я отримувала від цього банка в вирішенні будь-яких моїх питань.
Але не тільки гарне обслуговування мене вразило в цьому банку. Я також є клієнтом іншого банку та цікавлюсь умовами і пропозиціями інших банків. То можу з упевненістю казати, що умови переказів, депозитів вигідно відрізняють цей банк від інших. І це при цьому що цей банк ще має високий рейтингу надійності!
Отож розкажу те, що мені більш всього сподобалось в А-Банку, чим я саме користувалась і маю певний досвід.
1. Перекази власних коштів на рахунок любого банку України БЕЗ комісій!
2. Міжнародні перекази БЕЗ комісій! Це вообще дивовижно та дуже приємно))
3. В А-Банку є шикарний валютообмінний депозит, на вкрай вигідних умовах для клієнтів. А також в гривневому депозиті найвигідніші умови з більшості банків і це як я зазначувала вище, що цей банк є в списку самих надійних банків України.
Я з великим задоволенням щиро раджу всім цей банк і бажаю А-Банку, незважаючи на труднощі, постійного зросту, вражати своїми успіхами та постійно радувати своїх клієнтів!❤
Все буде Україна!💛💙
Написати коментар
Але не тільки гарне обслуговування мене вразило в цьому банку. Я також є клієнтом іншого банку та цікавлюсь умовами і пропозиціями інших банків. То можу з упевненістю казати, що умови переказів, депозитів вигідно відрізняють цей банк від інших. І це при цьому що цей банк ще має високий рейтингу надійності!
Отож розкажу те, що мені більш всього сподобалось в А-Банку, чим я саме користувалась і маю певний досвід.
1. Перекази власних коштів на рахунок любого банку України БЕЗ комісій!
2. Міжнародні перекази БЕЗ комісій! Це вообще дивовижно та дуже приємно))
3. В А-Банку є шикарний валютообмінний депозит, на вкрай вигідних умовах для клієнтів. А також в гривневому депозиті найвигідніші умови з більшості банків і це як я зазначувала вище, що цей банк є в списку самих надійних банків України.
Я з великим задоволенням щиро раджу всім цей банк і бажаю А-Банку, незважаючи на труднощі, постійного зросту, вражати своїми успіхами та постійно радувати своїх клієнтів!❤
Все буде Україна!💛💙
Ответ банка
21 січня 2023, 16:56
Дякуємо, що обрали наш Банк для обслуговування. 🍏😊
Я вже рік є клієном цього банку і А-Банк для мене однозначно став кращим банком серед тих, що я користуюсь по всім напрямкам. Послуги співробітниками банку оказуються швидко, якісно, ввічливо. Ще приваблюють дуже гарні умови користування грошима, переказу грошей і інші приємні бонуси для клієнтів А-Банку. Однозначно рекомендую цей банк!👍👍👍❤
Написати коментар
Ответ банка
7 грудня 2022, 8:47
Доброго дня! Дякуємо за відгук і високу оцінку! Дуже раді, що Ви з нами.! 🍏😊
Отметил для себя АБанк, как стабильный и надёжный, лучшие тарифы в сравнении с конкурентами, приложение понятное (единственный минус пока мелковатый шрифт).Приятный персонал в отделении, менеджер Ирина открыла карту, рассказала о всех преимуществах, попробовал все действительно так, как обещали.Не смотря на очередь в отделении на оформление помощи, уделили достаточно времени всем вопросам, без навязывания услуг, как оно иногда бывает.Так же отмечу уровень подготовки клиентской поддержки, был искренне удивлён радушием сотрудника, желанием помочь.Обслуживал оператор Нелля, объяснить сложные вещи, простыми словами просто по телефону-талант.На сегодня 5/5 по всем фронтам! Молодцы!
Написати коментар
Ответ банка
31 серпня 2022, 11:52
Добрый день! Благодарим Вас за отзыв и высокую оценку, нам очень приятно, что Вы оценили работу наших Сотрудников! Размер шрифта в приложении Вы можете изменить на удобный в разделе «Настройки профиля», где Вам будет предложено выбрать крупный или обычный шрифт. Уверены, что оцените! 🍏😊
Відповідь адміністратора
1 вересня 2022, 10:49
Отзыв не засчитан (на 01.09.2022).
Пользователь не предоставил доказательства по запросу администрации сайта, подтверждающие, что он является клиентом или пользовался услугами данного банка.
Пользователь не предоставил доказательства по запросу администрации сайта, подтверждающие, что он является клиентом или пользовался услугами данного банка.
Я переселенец. Пришел в ьанк оформить карту мне все обтяснили и помогли оформить. Еще и вислушали и успокоили. Спасибо
Коментарі (1)
Ответ банка
18 липня 2022, 17:09
Добрый день! Нам очень приятно, что Вы оценили работу наших Сотрудников! Всегда рады видеть Вас снова в наших отделениях! 🍏😊
Я переселенка с Харькова, попали в Черновцы. Обратилась в отделение и мне объяснили все условия карты, помогли настроить и выслушали. С банка вышла в приподнятом настроении. Спасибо
Коментарі (2)
Ответ банка
13 липня 2022, 10:43
Добрый день! Благодарим Вас за отзыв и высокую оценку, нам очень приятно, что Вы оценили работу наших Сотрудников. Всегда рады помочь! 🍏😊
Мені заблокували картку і вимагали надати документи, що підтверджують мої операції, що було зроблено в найшвидші терміни. Написали, що документи прийняті і термін заявки 5 робочих днів. Коли ж я написала через тиждень, то мені вислали те саме скриптоване повідомлення про необхідність подачі документів і на моє резонне питання: «як так — все ж висилалося» вони просто відповіли, що необхідно вислати ще раз… І саме цікаве, що цей алгоритм повторювався вже 5 разів і кожен раз я висилала ці кляті документи! Це просто жах — таке враження, що банк просто «забуває» про надані документи одразу після завершення діалогу з підтримкою. Останній раз коли я вже вказала на їх некомпетентність — вони почали погрожувати, що при ненаданні документів закриють рахунок і заберуть 30% балансу — таке враження, що банк тільки на це і розраховує спеціально затягуючи час і не розглядаючи надані документи. Це просто найтрешовіший банк з яким я працювала і не раджу нікому з ним зв’язуватись!!!