Курс валютв абанку |
||
---|---|---|
Купівля | Продаж | |
EUR | 43.3 | 44.2 |
USD | 41.1 | 41.7 |
Всі курси банку |
Відділення абанку: Хмельницький, вул. Соборна, 15
Адреса:
Хмельницький, вул. Соборна, 15
Телефон:
7776
Час роботи:
Пн-Пт: 09:00-18:00, (каса: 09:00-18:00, перерва: 13:00-14:00), Сб-Нд: вихідний
Відгуки про відділення:
Поділіться враженнями про це відділення
Щоб написати відгук, потрібно
зареєструватися
.
Реєстрація займає близько 30 секунд.
Ответ банка
15 серпня 2024, 10:39
Добрий день!
Обов'язок Банку здійснювати аналіз фінансових операцій клієнтів, з метою виявлення фінансових операцій, що не відповідають фінансовому стану або змісту діяльності (ст. 7, 11 ЗАКОНУ УКРАЇНИ «Про запобігання та протидію легалізації (відмиванню) доходів...»).
Банком прийнято рішення про завершення ділових відносин з Вами. Згідно з внутрішньою політикою Банку відсутня можливість зняти залишки в касі. Для перерахування залишку просимо надати запитувані документи.
Обов'язок Банку здійснювати аналіз фінансових операцій клієнтів, з метою виявлення фінансових операцій, що не відповідають фінансовому стану або змісту діяльності (ст. 7, 11 ЗАКОНУ УКРАЇНИ «Про запобігання та протидію легалізації (відмиванню) доходів...»).
Банком прийнято рішення про завершення ділових відносин з Вами. Згідно з внутрішньою політикою Банку відсутня можливість зняти залишки в касі. Для перерахування залишку просимо надати запитувані документи.
О 14.36, 06.04.2024 р. звертався в чат з приводу не нарахування кешбеку за товари в «Аврорі», банк прийняв звернення і донарахував уже ввечері, великий респект, залишайтеся такими відкритими та прозорими, нехай щастить вам!
Коментарі (1)
Ответ банка
6 квітня 2024, 20:17
Дякуємо Вам за відгук та високу оцінку! Завжди раді допомогти Вам! 🍏😊
Сьогодні мені потрібна була допомога у Вашому банку, щодо моїх продуктів. Коли я зайшла у відділення, я була приємно здивована, побачивши знайоме обличчя-Іванової Таїсії, адже я не раз зверталася до неї за допомогою до банку в нашому рідному місті Маріуполі. Звичайно вона була рада зайнятися моїм питанням. Дівчина чуйна, питання було відпрацьоване на найвищому рівні: все оперативно, докладна консультація. Дуже приємно було спілкуватися під час оформлення всіх документів. Після завершення питань жодних не залишилося. Велике дякую за таких кваліфікованих співробітників і за те, що я відчула себе трошки вдома тут у Хмельницькому.
Написати коментар
Ответ банка
6 вересня 2023, 8:40
Дякуємо Вам за відгук, ми дуже раді, що Ви з нами. Будемо намагатися і надалі радувати Вас! 🍏😊
Я помилково оформила депозит на 15 міс, хоча планувала на 3 міс, тому попросила розірвати депозит, який не підлягає розірванню. Гроші мені повернули на карту і я знов оформила депозит вже на 3 міс.
Коментарі (2)
Ответ банка
2 серпня 2023, 11:17
Дякуємо за відгук! Раді, що змогли Вам допомогти! 🍏😊
Відповідь адміністратора
4 серпня 2023, 19:05
Відгук зарахований (на 06.08.2023).
Користувач надав докази на запит адміністрації сайту, які підтверджують, що він є клієнтом або користувався послугами даного банку.
Користувач надав докази на запит адміністрації сайту, які підтверджують, що він є клієнтом або користувався послугами даного банку.
Чудовий банк з кредитною карткою якою я користуюся нема труднощів. Оператори компетентні і лаконічні у відповідях. Банк не на малює незрозумілих відсотків.
Коментарі (1)
Ответ банка
14 липня 2023, 18:00
Дякуємо, що обираєте наш Банк 🍏💚
Дуже незадоволена роботою банку. В касі банку відмовили в обслуговуванні /придбати валюту/ мотивуючи що я не клієнт банку. 'Тільки якщо ви в нас оформите картку ми зможемо вам продати валюту'. ЦЕ взагалі правомірно?
Коментарі (9)
Ответ банка
2 липня 2023, 11:19
Доброго дня! Операцію в касі можна провести будучи ідентифікованим у Банку. Наші Співробітники дійсно можуть Вам запропонувати відкриття картки в нашому Банку, адже ми завжди раді новим Клієнтам, а сама картка абсолютно безкоштовна і надасть Вам багато переваг в користуванні, серед яких також можливість проводити швидко та зручно операції та перекази з карткою в АБанк24. В питані ідентифікації Банк керується Законом України «Про запобігання та протидію легалізації (відмиванню) доходів, одержаних злочинним шляхом, фінансуванню тероризму та фінансуванню розповсюдження зброї масового знищення», тому в випадку здійснення фінансових операцій (в національній та іноземній валюті) дійсно необхідна ідентифікація. При цьому відкривати картку А-Банку та інші продукти не є обов'язковим для проведення операції в касі. Ми будемо раді Співпраці з Вами та нам шкода, що ви відчули в цій ситуації незручності. Просимо надати відповідь в особистому повідомлені для можливості детальніше розібратись в зазначеній ситуації.
Щиро вдячний Альоні з відділення у Хмельницькому, вул. Соборна, 15. Консультація була на вищому рівні. Не був ще у банку який так добре відносяться до клієнтів.
Написати коментар
Ответ банка
21 лютого 2022, 17:04
Доброго дня!
Дякуємо Вам за відгук та високу оцінку. Завжди раді бачити Вас знову у наших відділеннях 🍏😊
Дякуємо Вам за відгук та високу оцінку. Завжди раді бачити Вас знову у наших відділеннях 🍏😊
Відповідь адміністратора
21 лютого 2022, 17:46
Відгук зарахований (на 21.02.2022).
Користувач надав докази на запит адміністрації сайту, які підтверджують, що він є клієнтом або користувався послугами даного банку.
Користувач надав докази на запит адміністрації сайту, які підтверджують, що він є клієнтом або користувався послугами даного банку.
Открыл карты, был довольным всем, перевыпускал карты в отделении раз в 3 дня чтобы покупать ещё товары на иностранных сайтах пользовался ± 2 недели, приходило сообщение подтвердить доход, я подтвердил успешно и вроде всё хорошо, и в один прекрасный день, я пошёл перевыпускать карты, а сотрудник сказал мне что перевыпустит, но будет писать запрос по мне, ибо ей это подозрительно. На следующий день пришло сообщения «отказ в обслуживании» и я знаю кого уже винить. (Уважаемая, Если вы читаете это, я желаю вам всего худшего)
на балансе около 40 000грн, полная блокировка, круто.
Звоню в поддержку, говорят ждите и вам наберут в течении 10 минут, снимут отказ
Ждал, не звонили
Набрал ещё раз, сказали брать листик и писать на нём аля «почему мне отказали? прошу вернуть деньги с карт!» и ГЛАВНОЕ отправить лист ПОЧТОЙ на их Адресс! 2021 год на дворе!
Итог:
Пользуются моими деньгами сколько хотят
Помощи никакой
Ждать неизвестно чего и сколько
Блокировка без реальной причины
Поддержка — робот
Сотрудники ид***ы, (вместо того чтобы реально помогать людям и продавать продукты банка-нагло и глупо пытаются навредить клиентам)
Если вы не хотите потерять все свои деньги, избегайте этой конторы. Дешёвый сыр только в мышеловке. Не зря сделали такие выгодные условия, чтобы потом блочить счёта и брать ваши деньги на выдачу кредитов.
Коментарі (11)
на балансе около 40 000грн, полная блокировка, круто.
Звоню в поддержку, говорят ждите и вам наберут в течении 10 минут, снимут отказ
Ждал, не звонили
Набрал ещё раз, сказали брать листик и писать на нём аля «почему мне отказали? прошу вернуть деньги с карт!» и ГЛАВНОЕ отправить лист ПОЧТОЙ на их Адресс! 2021 год на дворе!
Итог:
Пользуются моими деньгами сколько хотят
Помощи никакой
Ждать неизвестно чего и сколько
Блокировка без реальной причины
Поддержка — робот
Сотрудники ид***ы, (вместо того чтобы реально помогать людям и продавать продукты банка-нагло и глупо пытаются навредить клиентам)
Если вы не хотите потерять все свои деньги, избегайте этой конторы. Дешёвый сыр только в мышеловке. Не зря сделали такие выгодные условия, чтобы потом блочить счёта и брать ваши деньги на выдачу кредитов.
Ответ банка
7 лютого 2021, 16:26
Добрый день! Нам жаль, что у Вас сложилось такое впечатление. Согласно с условиями и правилами Банка, пункт 1.1.3.2.15, Банк имеет право прекратить с Вами сотрудничество. При обращении в любой канал консультации нашего Банка, мы стараемся предоставить консультацию самого высокого уровня. Мы знаем и понимаем, как важно получать качественный сервис и стараемся предоставить его нашим Клиентам. Мы обязательно проверим всю информацию касательно Вашего обслуживания в нашем Банке и сделаем все возможное для скорейшего предоставления ответа. По решению вопроса с Вами свяжется наш Сотрудник.
Мной было взято кредит на протяжении декабря по карточке в суме около 500 грн. на покупку продуктов перед Новым годом. В январе в 8-00 в субботу (а маленький ребенок еще спит) звонит какая то девочка и грозным тоном (мне конечно смешно, я еле сдержался...) говорит что у меня просрочка 200 грн. Когда мол заплатите!!! понизив голос до полутона… Я ей говорю что мне не приходила смс о моей просрочке, или у вас в наличии только калькулятор, а не программа ОДБ (операционный день банка) со всеми сервисами сопровождения в том числе и система оповещения смс. На следующий день погасил кредит в размере 600 грн и смотрю начислили штраф в размере 100 грн. Не уважаемый а банк. Вам далеко до Приватбанка, с которым я работаю уже более 7 лет. Катерогически не рекомендую. В былую давность работал в Дельта банке. Уверен что по степени «развода» на деньги этот банк далеко не ушел.
Коментарі (4)
В підтримці повідомили про трьохденний регламент на розгляд.
Наразі йде 34-й день розгляду.
Не рекомендую цю установу для фінансових операцій.