Курс валютв абанку |
||
---|---|---|
Купівля | Продаж | |
EUR | 43.3 | 44.2 |
USD | 41.1 | 41.7 |
Всі курси банку |
Відділення абанку: Харків, пр-т Гагаріна, 26
Адреса:
Харків, пр-т Гагаріна, 26
Телефон:
7776
Час роботи:
Пн-Пт: 09:00-17:00, (каса: 09:00-17:00, перерва: 13:00-13:30), Сб-Нд: вихідний
Відгуки про відділення:
Поділіться враженнями про це відділення
Щоб написати відгук, потрібно
зареєструватися
.
Реєстрація займає близько 30 секунд.
Ответ банка
20 листопада 2024, 17:11
Добрий день! Дякуємо за Ваш відгук. Як фінансова установа, ми зобов'язані дотримуватися чинного законодавства, в тому числі в питанні аналізу фінансових операцій.
За результатами ретельної перевірки Ваших фінансових операцій було прийнято рішення про завершення ділових відносин в рамках чинного законодавства та Умов і правил надання банківських послуг. Для дебетування залишків коштів необхідно до банку надати відповідну заяву, яку наразі отримано не було. Будемо раді провести дебетування коштів після отримання документів запитаних банком для цього раніше
За результатами ретельної перевірки Ваших фінансових операцій було прийнято рішення про завершення ділових відносин в рамках чинного законодавства та Умов і правил надання банківських послуг. Для дебетування залишків коштів необхідно до банку надати відповідну заяву, яку наразі отримано не було. Будемо раді провести дебетування коштів після отримання документів запитаних банком для цього раніше
с 2018 был клиентом этого банка был депозит 2020 хотел закрыть все счета и как вы поняли не получилось ну бросил как оно есть уехал за границу карты просроченые думал остался депозит 40тысяч ну буду в стране переоформлю карты и сниму.и вот недавно решил приехать зашел в банк и чудо у вас долг в сто тысяч и сказали когда карты возобновил, а депозита и не было как будто понятно заявление на мошейничество банка написал в юбки еще интересная история нету данных аж только когда боевые действия начались и появляеца кредит и угадайте без бумажек без документов меня не уведомив швыдки гроши кто сталкивался еще напишите
Коментарі (2)
Ответ банка
24 жовтня 2024, 12:51
Дякуємо за Ваш відгук! Мусимо зауважити, що оформлення договору в банку неможливе без згоди клієнта, адже для нас важливі Ваша безпека та спокій. Розірвання вкладу або його виплата на картку може відбутись лише в рамках діючого договору. Ми будемо раді розібратись у розв'язання питання, проте за наданими раніше даними не вдається ідентифікувати Вас як клієнта. Нами було відправлене особисте повідомлення, на яке варто відповісти. Будемо раді розібратись в питанні більше детально та надати розгорнуті відповіді
Оформляла карту А-банка в магазине АТБ, очень понравилось отношение сотрудника Сапего Юрия, все рассказал и показал, буду получать максимальные скидки
Написати коментар
Ответ банка
30 серпня 2024, 17:40
Дякуємо за відгук! Нам дуже приємно, що Ви так високо оцінили роботу нашого Співробітника 🍏
Хочу поблагодарить сотрудников отделения по адресу г. Харьков, пр-т Гагарина 26 за профессионализм и отзывчивость. Каждый раз приходя в отделение как на праздник. Особенно хочу отметить сотрудников Сапего Юрия и руководителя Мусияку Екатерину, которые помогли перевести мне пенсию и открыть депозиты
Написати коментар
Ответ банка
31 липня 2024, 14:16
Ми будемо й надалі старатися, щоб залишатися найкращими для Вас💚
Дуже вдячна працівнику, А Банку Сапего Юрію (м.Харків, пр Гагаріна 26) за доброзичливе і професійне ставлення до роботи і до клієнтів, відкривала картку в банку, отримала відповіді на всі питання, залишилась дуже задоволена обслуговуванням.
Коментарі (1)
Ответ банка
29 липня 2024, 16:29
Дякуємо за високу оцінку нашого сервісу💚
Снимаю постоянно в, а банке доллары (точнее депозит с моно). Сама, а банком не пользуюсь и никогда не пользовалась. Всегда забирала без проблем. Пришли сегодня забирать мужа депозит и тут начались проблемы. Что бы забрать надо открыть счет, карту, пройти какую то верификацию. На вопрос почему у меня такого не было, кассир ответ не знает. Но это еще пол беды, на все отделение оаботает один консультант, работает медленнее черепахи и обслуживает одного клиента уже больше 40 минут. Я не понимаю за что они получают зарплату, если ей тупо впадлу нормально работать. Остались недовольны, ушли и заберем деньги в другом банке партнере. А банк не рекомендую!
Коментарі (1)
Ответ банка
3 квітня 2024, 18:02
Добрий день! Згідно Закону України від 28.04.2020 р. № 361-IX «Про запобігання та протидію легалізації (відмиванню) доходів, одержаних злочинним шляхом, фінансуванню тероризму та фінансуванню розповсюдження зброї масового знищення» проводиться обов'язкова ідентифікація клієнтів по всіх касових операціях (в національній та іноземній валюті) на суму, рівну і вище еквіваленту 5 000 грн.
Заздалегідь перепрошуємо за негативні емоції після відвідування відділення. Бажаємо розібратися у ситуації більш детально, тому написали Вам в особисті повідомлення, надайте, будь ласка, відповідь.
Заздалегідь перепрошуємо за негативні емоції після відвідування відділення. Бажаємо розібратися у ситуації більш детально, тому написали Вам в особисті повідомлення, надайте, будь ласка, відповідь.
Бываю во многих отделениях (Черкассы, Киев, Харьков), а приятнее всего посещать отделение № 3 по пр. Гагарина в г. Харьков. В мое последнее посещение хочу выразить благодарность за качественное обслуживание менеджеру Сапего Юрию Михайловичу.
Коментарі (2)
Ответ банка
11 грудня 2023, 14:33
Дякуємо за відгук! Будемо завжди раді бачити Вас знову у наших відділеннях! 🍏😊
Хочу виразити благодарність співробітнику банка Сапего Юрію з відділення в м. Харкові. Дуже компетентний співробітник і ввічливий. Допоміг виплатити переказ за пару хвилин та ще й зробили на 300 грн більше, так ми відправили їх на ЗСУ. Не банк, а сказка. Дякую, що Ви є
Коментарі (2)
Ответ банка
10 листопада 2023, 15:34
Дякуємо Вам за відгук, нам дуже приємно, що Ви оцінили роботу наших Спеціалістів. Будемо намагатися і надалі радувати Вас! 🍏😊
Сапего Юрій Миколайович фінансовий консультат дуже йому дякую за тещо досконало виконав свою роботу, прекрасний спеціаліст своєї професії також дуже кваліфікований працівник. Так ще дуже чуйна людина яка завжди прийде на допомогу. Таких працівників як він побільше в банківській системі.
Коментарі (3)
Ответ банка
9 листопада 2023, 16:07
Нам дуже приємно, що Ви задоволені роботою наших Співробітників. 🍏😊
Хочу залишити відгук саме про це відділення, висококваліфіковані працівники, високий рівень обслуговування. Дуже дякую!
Наголошую, саме про це відділення, бо є винятки.
Написати коментар
Наголошую, саме про це відділення, бо є винятки.
Ответ банка
8 квітня 2023, 11:52
Дякуємо за відгук! Ми завжди раді бачити Вас знову у наших відділеннях! 🍏😊
Рано вранці 20.11.2024р. мені прийшло повідомлення про розірвання дiлових вiдносин, я відкрив мобільний застосунок і виявив лист з проханням в п`ятиденний строк (вiд дати отримання повiдомлення) надати заяву на переказ коштiв. Я надав в банк інформацію, стосовно заяви на переказ коштiв.
Всі спроби додзвонитись в банк чи отримати будь яку інформацію через службу підтримки не дали результат.На всі запитання одна відповідь: заповніть форму на закриття рахунків і надайте реквізити для переводу коштів в інший банк.