Курс валютв абанку |
||
---|---|---|
Купівля | Продаж | |
EUR | 42.8 | 43.85 |
USD | 41.2 | 41.7 |
Всі курси банку |
Відділення абанку: Одеса, вул. Академiка Корольова, 79
Адреса:
Одеса, вул. Академiка Корольова, 79
Телефон:
7776
Час роботи:
Пн-Пт: 09:00-18:00, (каса: 09:00-18:00, перерва: 13:00-14:00), Сб-Нд: вихідний
Відгуки про відділення:
Поділіться враженнями про це відділення
Щоб написати відгук, потрібно
зареєструватися
.
Реєстрація займає близько 30 секунд.
Ответ банка
21 жовтня 2024, 17:30
Прикро, що виникла така ситуація. Ми завжди прагнемо допомогти в разі несанкціонованого списання коштів і готові співпрацювати з правоохоронними органами задля повернення коштів, а також вживати відповідних заходів для уникнення подібних випадків у майбутньому.
Наразі банком проведене внутрішнє розслідування та передається інформація до платіжної системи про повернення коштів. Також надаються наступні рекомендації: в жодному разі не розголошувати дані картки та паролі входу в мобільний додаток.
Будь ласка, очікуйте на результати розгляду. Дякуємо за ваше терпіння!
Наразі банком проведене внутрішнє розслідування та передається інформація до платіжної системи про повернення коштів. Також надаються наступні рекомендації: в жодному разі не розголошувати дані картки та паролі входу в мобільний додаток.
Будь ласка, очікуйте на результати розгляду. Дякуємо за ваше терпіння!
Вражена роботою працівників відділення за адресою Королева 79, м. Одеса. Завжди усміхнені, ввічливі, завжди компетентно відповідають та допомагають розібратись в різних питаннях. За три роки жодного разу не чула в цьому відділені спілкування «зверхня», якщо так можно сказати.
Коментарі (1)
Ответ банка
28 серпня 2024, 11:12
Дякуємо за відгук! Будемо завжди раді бачити Вас знову у наших відділеннях! 🍏😊
Обслуговування в А-Банку на вул. Корольова, 79 в м. Одеса на високому рівні! Співробітники грамотні, стримані спеціалісти, знають свою роботу, не псують нерви своїм клієнтам. Дуже вдячна нашому А-Банку ніколи не пожалкувала, що перейшла. Ваша Компанія може бути спокійна, такі люди не підведуть! Хочу окремо віддячити Анастасії ✓87233, яка швидко, професійно допомогла вирішити моє питання і я вчасно сплатила налоги в бюджет. Дякую!
Коментарі (2)
Ответ банка
11 квітня 2024, 14:08
Дякуємо за відгук та високу оцінку! Ми раді Вашому обслуговуванню та цінуємо Ваш вибір. Завжди раді Вам допомогти! 🍏😊
Я дуже дякую вашому співробітнику Андрію ✓87381, який щиро хотів мені допомогти і допоміг! Завдяки його професійного знання, витремки я змогла перечислити налогові платежі по телефону від імені організації з картки А-Бізнес вчасно. Це враження про компанію з Великої літери! Дуже дякую, що у вас такі професійні співробітники. Хочу добавити, я користуюсь відділенням А-Банку в м.Одеса, вул. Корольова, 79. Обслуговування в цьому відділенні на високому рівні! Всі співробітники виховані, стримані, вчасно вирішують професійно всі питання і не псують настрій клієнтам А-Банку. Дякую, що ви з нами.
Коментарі (3)
Ответ банка
16 січня 2024, 11:56
Дякуємо, що обрали наш Банк для обслуговування 😉🍏
Была проблема в возврате средств через пром.юа.Обратились в банк, сотрудники помогли связаться со службой поддержки банка, оформили заявку! Быстро решили вопрос, деньги вернулись на карту, перезвонили, всё уточнили и объяснили)Хороший банк и сотрудники!!!
Написати коментар
Ответ банка
16 серпня 2023, 20:05
Добрий день! Вдячні за високу оцінку нашої роботи!🍏😊
А Банк — це банк, який заслуговує повагу та найкращих відгуків. Зручний банкінг, приємне спілкування, швидке вирішення любого питання, як в чаті, за телефоном, так і офлайн. Мала досвід обслуговування в різних відділеннях, завжди залишалася задоволена.
Хочу вірити, що й далі так буде.
(На мій погляд треба внести зміни в анкету нижче: має бути більше можливостей поставити відзнаки, та пунк немає нарікань)
Написати коментар
Хочу вірити, що й далі так буде.
(На мій погляд треба внести зміни в анкету нижче: має бути більше можливостей поставити відзнаки, та пунк немає нарікань)
Ответ банка
26 липня 2023, 13:20
Дякуємо Вам за відгук та високу оцінку! Ми раді Вашому обслуговуванню в нашому Банку та цінуємо Ваш вибір. Ваша підтримка мотивує нас працювати краще! 🍏😊
Відповідь адміністратора
10 серпня 2023, 9:10
Відгук зарахований (на 27.07.2023).
Користувач надав докази на запит адміністрації сайту, які підтверджують, що він є клієнтом або користувався послугами даного банку
Користувач надав докази на запит адміністрації сайту, які підтверджують, що він є клієнтом або користувався послугами даного банку
Вчера, 20 апреля, получил пластиковую жёлтую карту в этом банке, пополнил её за 3900 (раньше была виртуальная), пошёл в магазин, не смог расплатиться — карта заблокирована, транзакции требуют дополнительной проверки, позвонил, сказали идёт какое-то расследование и со мной свяжутся в течении 3х дней, чтобы там не было, но карту я пополнил сам, а они заявляют, что подал жалобу отправитель о неподтвержденными операции со своей карты на мою, но причём тут средства, которые на счёт закинул я сам с карты брата, который может подтвердить данную операцию, какое отношение к этому всему имеют мои средства и почему мне не дают ими воспользоваться?
Коментарі (2)
Ответ банка
21 квітня 2022, 20:20
Добрый день! Если в Банк поступают жалобы от отправителей средств о не подтверждении переводов на карту получателя, карта может быть временно ограничена до подтверждения и выяснения операций. Будем рады помочь Вам и предоставить дальнейшие рекомендации. Уже связались с Вами и дополнительно уведомим по результату решения!
Отличный банк с понятным приложением и отзывчивым персоналом!
Коментарі (1)
Ответ банка
6 серпня 2021, 12:10
Добрый день! Благодарим Вас за высокую оценку и отзыв! Мы рады Вашему обслуживанию в нашем Банке и ценим Ваш выбор. Постараемся и дальше приносить Вам только позитивные эмоции от сотрудничества с нами! 🍏😊
Відповідь адміністратора
8 серпня 2021, 11:16
Отзыв не подтверждён «Минфином» (на 08.08.2021).
Пользователь не предоставил доказательства по запросу администрации сайта, подтверждающих, что он является клиентом или пользовался услугами данного банка.
Пользователь не предоставил доказательства по запросу администрации сайта, подтверждающих, что он является клиентом или пользовался услугами данного банка.
Отделение 340, г. Одесса, ул. Ак. Королёва, 75. Был клиентом А-Банка в качестве открывшего депозит (Договор №90.25.0000000376 от 19.02.2019). Депозит закончился 19.05.20. Согласно договора и сообщения на сайте, прибыл в отделение для получения назначенной суммы. Денег в кассе не оказалось, хотя сумма на мой взгляд невелика. К менеджерам претензий нет, вежливые и знающие своё дело. НО ЗАВЕДУЮЩАЯ ОТДЕЛЕНИЕМ Янчук Н.В. проявила высшую степень хамства и наглости в общении с клиентом. Единственно чего не хватало, так это отборного мата (но на грани). Причём совершенно не понятно, что ей дало повод так себя вести. Вроде-бы ничего выдающегося ни в себе ни во взгляде. Вопрос решился, человек с горячей линии подсказал выход (который, так называемая заведующая, видимо не знала) снять в другом отделении (кстати недалеко). Самое интересное, после сообщения на горячую линию об инциденте, последовал звонок вроде бы с офиса, в Днепропетровске, и мне сообщили, что всё хорошо, что клиент врёт. Это ещё круче. Интересно братья Суркисы и управляющие А-БАНКА про такие вещи знают? Может подсказать? Человек, если захочет, всё сможет. А мы ещё стремимся в Европу, строим цивилизованное общество. Понимаю, нехватка профессионалов и образованных людей. Но в отделении есть же достойные люди. Позор. Будем бороться за справедливость!
Коментарі (2)
Ответ банка
20 травня 2020, 17:47
Добрый день!
Нам жаль, что получили негативный опыт в нашем банке, обязательно проработаем указанную Вами информацию, ответьте нам, пожалуйста, в личном сообщении.
Нам жаль, что получили негативный опыт в нашем банке, обязательно проработаем указанную Вами информацию, ответьте нам, пожалуйста, в личном сообщении.
Оплати проходили без підтвердження в додатку — гроші просто списувалися!!!
Я повідомив про це одразу в підтримку та встиг заблокувати картку (хотіли зняти іще 600 євро) поки підтримка прийшла в чат. Все вислухали і розмістили заявку на шахрайство. Про це я повідомив в чат банку через 9 хвилин після моменту списання
Дзвонили по відео перевіряли мою присутність. Через день видали рішення — «не передавайте дані карток третім особам» і все…
На мої запитання що буде з грошима (гроші не мої а кредитні) сказали що вони будуть робити усе можливе… На запитання що саме вони роблять і будуть робити почали відповідати шаблонними сповіщеннями і що в разі чого Вони мене наберуть …
Зі служби безпеки телефонували тільки один раз із них я кліщами витягнув що оплата пройшла в Німеччину (так я хоч узнала де це відбулось) більше вони нічого не знають і звʼязатися з ними немає можливості
Тільки той тупий чат
На мої запитання чи звʼязувались вони з магазином який отримав оплату тим хто прийняв оплату менеджер в чаті відповідає якусь херню. Я ж розумію зо комусь прийде товар оплачений вкраденими грошима сказали звернутися в поліцію яка не приймає мою заяву бо я знаходжуся в іншій країні а злочин пройшов у третій
Прозрачно намекають що ці гроші буду повертати я інкаше я буду платити ще й відсотки та мій кредитний рейтинг понизиться))
Коротше донне дно і ще нижче я користуюсь більшістю банків в країні і ще ніде мене так не брили