×
Введіть ваш E-mail
для оформлення передплати:
Підписатися
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Уважаемый Андрей!
У додатку до оформення підписки
ви можете також отримувати:
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Повернутися на сайт
×
Отримуйте по E-mail найголовніші
фінансові новини України і світу:
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Повернутися на сайт
Ганьба
Сума дуже не маленька, вже і дзвонили і писали в телеграм канал і навіть через ПУМБ online подали заявку, і пишуть, що відмовляє у виплаті, ніби то такого клієнта не має.. ЦЕ ЯК ЗРОЗУМІТИ??? ДЕ МОЇ ГРОШІ???
Коментарі (1)
Ок
Написати коментар
Що робити з боргом ?
Коментарі (6)
Де гроші?
Коментарі (13)
Крадіжка
Коментарі (16)
чимось нагадує михайлівський
Сьогодні вранці в голову прийшла паралель з Михайлівським. Той теж мав непогане (на той час) рішення у вигляді інтернет-банкінгу яке було зроблено краще ніж в у великих банків. І так само паралельно з цим банк вів мутну діяльність тільки с депозитами.
Коментарі (37)
Отказывают в заказе наличных средств до момента окончания депозита
Через приложение невозможно заказать наличные средства до окончания вклада — это не первый банк где есть данная проблема, и в других банках без вопросов решается через обращения в поддержку, но необанке сотрудник техподдержки отказал в заказа наличных до момента окончания депозита.
Ну что ж выводы сделаны, при таком подходе, я не намерен в дальнейшем пользоваться услугами данного банка
Написати коментар
НЕБАНК
Мне другие банки платят процентный доход за нахождение любой суммы на дебете счета (карты). Только один в мире нашелся такой при…й банк!
Ответили, что комиссия списывается со всех кредитных карт. Я пояснил, что деньги у меня находились на дебетовой карте. Но никакой адекватной реакции не было.
Менеджмент не слышит клиента. Совершенно не уважающий клиента банк. Никаких сообщений, предупреждений не присылали. Все ложь. персонал не знает золотого правила бизнеса. Он обижается, если уличаешь его в некомпетентности. Обещает передать заявление-жалобу высшему руководству, но не делает этого.
Не советую обращаться и работать с этим банком, сохраните здоровье нервы и свои средства. Постараюсь поскорее забыть банк NEO (и Concord), как ночной кошмар. А также информирую об этом более 2000 моих клиентов и друзей!
Коментарі (2)
Банк заблокував кошти.
При вході в додаток, пише, що мій обліковий запис заблоковано.
Звернувшись у підтримку, мені сказали, що по моєму рахунку буде йти службове розслідування, яке буде йти 60 днів.
Підстави для розслідування мені не надають, да в що за термін 60 днів?
Я сам працюю в банківській сфері і знаю, що такі розслідування можна провести за годину-дві, а ні за 60 днів.
Віддати гроші відмовляються. Закрити рахунок в перевести мої кошти в інший банк — також відмовляються.
Написати коментар
Дуже поганий банк!
Коментарі (1)
Проблема
Коментарі (2)
Банк відстійний
Написати коментар
Необанк виявися ретробанком
В березні вирішив закинути гроші на тримісячний депозит, було це 17 березня. Відповідно 17 червня гроші повинні були повернутись на рахунок.
В сучасних банках де є можливість відкривати депозити віддалено це зазвичай не привʼязано до робочого часу відділень і гроші просто зараховуються на поточний рахунок. Якщо ж мова про банки що претендують на звання необанків які взагалі працюють без відділень як от Монобанк чи Необанк який навіть зветься саме так — то просто не уявляєш що може бути інакше — так як ще заведено у старючих класичних банках з відділеннями в стилі радянських ощадкас.
І от зʼясувалось що Необанк ніякий не необанк, а цілком ретробанк. В суботу гроші мені так і не виплатили, а сьогодні на питання «де гроші» сказали що треба чекати понеділка.
Колись схожа ситуація була в іншому недо-необанку Форвардбанк. Але коли там так само банк не повернув депозит вчасно у суботу він принаймі донарахували відсотки за три дні очікування (понеділок теж був вихідним, отак «пощастило»). Спитав у підтримки чи будуть мені донарахуванні відсотки — вона відповіла що ні.
Не знаю про що там думає пані Соседка яка любить подавати себе як українського Ілона Маска, але її банк лише красива обгортка, а в середині пусто — немає того що робить банк необанком.
Отримали Ваше звернення від 18.06.2023 року щодо закінчення депозиту у вихідний день.
Згідно Публічного Договору, а саме пунктів:
*3.5.1.1., 3.5.1.4.
Якщо депозит закінчується у вихідний день, кошти на картку зарахуються на наступний робочий день згідно технічного процесу. Вдячні за Вашу позицію та небайдужість! Ваш коментар щодо повернення коштів на картковий рахунок у вихідний день передали профільним співробітникам для додаткового аналізу.
*- https://concord.ua/uploads/redactor/64676caf79105.pdf
Бережіть себе!
Коментарі (3)
Из ряда вон
Что касается меня, 99.9% случаев оставить отзыв или нет в принципе, склоняется как видим по цифрам к отрицательному решению. Это не более, химера, никому не нужно, но почему-то свои 5 коп люди стремятся пропихнуть. Сюда же, на данный ресурс попал просто случайно, мне надо было жалобу накатать в нбу. далее постройте логическую цепочку, и поймете как я тут оказался.
По делу…
И таки решил оставить отзыв, не для того, что свое эго потешить либо пожалеть себя, нет. А чтоб одернуть людей, которые настолько по жизни … чтони во что не верят. (я о честных судах) по сути, из-за такого настроя суды и становятся противоположностью. сто процентов. меняйся ты, и поеняется все вокруг тебя, железно. Короче, есть изибанк, нарушили законУкраины, я бы так все и оставил, но мерзкое отношение, короче не стерпел просто. Совет! Откройте нормы, читайте, там все проще пареной репы. Я реально не понимаю как зарабатывает бабки бристы адвокаты??? Неужели такие все тупые. Законы ведь написаны реально. Объяснение как для дауна последнего настолько все четко… отвлекся.
Для виновника торжества, сбно:
Итак как пришел я с негативом изначально, уходя, мелькнула мысль безвозмездно порекомендовать необанк, однако смущен такой массой плохих отзывов. причем такие как воровство денег. я уже кому-тол описывался, ничего личного…необанк… но если у вас бабки залочили, это сразу можно им 100 в гору, не имеют права, это по умолчанию ваши средства и ничьи иные, только в случае доказательств железных, а это скорее всего должен быть суд, тогда ограничат доступ к деньгам. остальное все это тупо беспредел… Че то в негатив все, а прише с хорошими вестями…я к чему, их подозрения это ***, значит ли это что-то НЕТ! дальше сами думайте.
Самое приятное)) ЛУЧШИЙ СЕРВИС НА УКРАИНЕ, подпишусь под каждым словом. 0.0 гемора за почти 2 года юза. Я о необанке, про конкорд не в курсе.
Лояльные понимающие, АДЕКВАТНЫЕ ЛЮДИ, отвечаю. Елси случалось что-то, то это носило лишь тех характер т.к. сыроватый софт, и не более. При все при том, как яя ненавижу банки, но в виду 0 альтернатив в данный момент времени, большая благодарность за то, что вы появились на рынке, от души. Процветания не пожелаю, т.к. по умолчанию это скоро все должно прийти в утильвся система, но спс что на фоне этогомрака вы есть. нервы бережете! Удачи
Насамперед дякуємо за Вашу чесність!
Нам приємно, що Ви відзначили наш сервіс, наша команда багато над цим працює. Приємно також, що Ви з розумінням ставитеся до моментів, які несуть технічний характер, за це теж Вам окреме ВЕЛИКЕ дякуємо.
Щодо майбутнього дозволимо собі з Вами не погодитися, адже ми віримо в наших клієнтів та в те, що ми робимо.
Написати коментар
У него хорошее — только приложение
1. Два отделения на весь киев
2. Поддержка со слепыми и глухими
3. Оперативность на уровне 19 века
4. Пинкоды карточек, что сами слетают
5. Система верификации — фиг знает что — требуют идеальных фото и видео, а потом непонятно зачем это было — едь в отделение
6. Позиция онлайн банка и при этом писать заявления в офлайн банке и вносить изменения только офлайн
Бачимо, що Ви звертались на різні канали нашого банку стососвно зміни PIN-коду та фінансового номеру.
Зміна Pin-коду — це ризикова операція, яка потребує додаткових перевірок задля безпеки ваших коштів. Згідно внутрішнього процесу, Банк перевіряє фото та відео для зміни Pin-коду та надає відповідь щодо можливості його зміни.
На жаль, при опрацюванні заявки на зміну фінансового номера, заявка була не погоджена. Більш детально надали Вам відповідь у чаті Банку, де Ви зверталися за консультацією.
Для зміни фінансового номера рекомендуємо звернутися у відділення з оригіналами документів (паспорт громадянина України, ідентифікаційний код)
Запрошуємо Вас до відділення https://concord.ua/ru/contact/map
Ми будемо раді бачити Вас в нашому відділенні і співробітники Банку зможуть змінити фінансовий номер телефону.
Бережіть себе!
Написати коментар
Neobank вкрав у мене з картки 800 доларів США!
Поки хочемо спробувати роз'яснити вам ситуацію:
Коли ви здійснюєте операцію з використанням картки в будь якій точці (в банкоматі / в торгівельній точці), ця точка спочатку надсилає до Банку певний запит, щоб перевірити, чи достатньо на картці коштів для проведення операції. Якщо коштів достатньо, вони блокуються та точка проводить операцію, і в цей час ви отримуєте послугу. Та при цьому кошти ще залишаються на вашому рахунку, але ви їх вже не бачите. В період від 2 до 30 днів точка звертається в свій обслуговуючий банк і той надсилає запит в Ваш банк на списання та переказу коштів. Так працюють Міжнародні платіжні системи Visa та MasterCard.
Ми взяли на контроль дану ситуацію та перевіримо всю надану вами інформацію. Ми зв'яжемось із вами для надання інформації та погодження подальших дій.
Коментарі (11)
Заморозив гроші на невизначений термін
Після третього разу, банк заблокував вхід в додаток, в службі підтримки написали, що це не з їхньої ініціативи був заблокований рахунок і щоб звернувся до правоохоронних органів, на питання, яких саме правохоронних органів, мені нічого не відповіли, по телефоному дзвінку консультантка розказала що йде слідство і за 60 днів я зможу подати запит на розблокування рахунку, але це не точно. Ніякої конкретики чого заблокували, ким, через що. Кажуть що самі нічого не знають, бо не мають доступу до інформації.
Коментарі (2)
Неправомерная блокировка счета минимум на 60 дней.
Отправил все скрины по этому переводу в чат. Но там написали что это не поможет решить блокировку, на вопрос почему и как так ведь тут явно видно что платеж получил за выполненую услугу. Написали обратитесь через 60 дней. За возможностью узнать можно или нельзя забрать ваши деньги. По вопросу что б выдать всю сумму без учета суммы по которой вопрос мороз. Не отвечают уже 4 дня 2 рабочих и два выходных. С понедельника пойду опять в банк))
Отличный банк рекомендую если хотите потерять деньги.
Банк свяжитесь со мной и отдайте мои деньги!!!
Коментарі (1)
НеоБанк без під ставно заблокував карту з моїми коштами.
Коментарі (5)
Шахрайський банк
Хочемо прояснити ситуацію: сервіс Booking надіслав до Банку дві фінансові операції, на підставі яких було заблоковано дві суми. Пізніше сервіс надіслів запит на списання однієї з цих сум, інша сума досі лишається заблокованою, тобто гроші є на рахунку, але Ви не бачите їх на картці.
Згідно правил Міжнародних платіжних систем та умов Договору (п.5.5.32) розблокування коштів, щодо яких не прийшло списання, здійснюється не раніше ніж через 30 календарних днів, оскільки в продовж цього періоду торгівельна точна ще може надіслати запит на списання суми.
Оскільки ми вже отримали від Вас документи, на підставі яких можемо розблокувати кошти, вони будуть доступні на картці завтра до кінця дня.
Ми ще раз приносимо вибачення за непорозуміння.
Коментарі (1)