26 лютого 2021, 7:40 Читать на русском

Як змінюється ринок вживаних авто з США і чи вигідно їх купувати

В Україні зростають цінники на старі авто з США. «Мінфін» розбирався, чи вигідно зараз купувати американські машини, які моделі варто везти, і скільки доведеться заплатити.

«Американці» рулять

Українські водії активно пересідають на американські старі авто. За словами керівника компанії Autoconsulting Олега Омельницького, минулого року «американський» сегмент вітчизняного авторинку побив усі рекорди.

«Щомісяця в Україну завозиться близько 30 тисяч вживаних машин, з них 70% — з США. І це при тому, що розвиваються нові напрямки поставок старих авто. Окрім Європи машини до нас активно імпортують, скажімо, з Канади, Кореї тощо. Проте, попит на авто з США тільки зростає», — зазначив експерт.

У грошах частка «американців» скромніша. За даними Державної митної служби, у 2020 році в Україну завезли іномарок на $3,5 млрд, з них з США — на $664 млн. Але, якщо загальний «бюджет» імпортних машин минулого року до 2019 року скоротився на $100 млн, то за машинами з США він, навпаки, виріс майже на $140 млн.

Читайте також: Євробляхери обвалять ціни на б/у авто

За словами Омельницкого, головна причина популярності «американців» на нашому ринку — порівняно низька ціна. Моделі з США коштують на 15−20% дешевше, ніж аналоги з Європи або на українських майданчиках. Різниця в ціні на деякі моделі може бути ще більшою — реально знайти авто на 30−40% дешевше, ніж розцінки на нього в Україні.

Чому машини з США дешевші

Звідки така різниця в ціні? Причин дві. Перша — у Штатах авто з самого початку дешевше, ніж в Європі або Україні. «Це специфіка американського ринку. Так як він дуже ємний, всі світові автоконцерни хочуть застовпити там місце. Тому дають мінімальний цінник на нові авто. Зрозуміло, що і вживані такі автомобілі також коштують дешевше, ніж, наприклад, в тій же Європі, не кажучи вже про Україну», — пояснив Омельницький.

Друга причина — у схемі поставок до нас американських авто.
Більшість з того, що везуть в Україну — це машини, списані страховими компаніями.

Схема працює наступним чином: страхові компанії, які виплачують своїм клієнтам чималі суми за авто після ДТП (страховики приймають рішення про виплату грошової компенсації, якщо машина не підлягає ремонту або ж останній обійдеться занадто дорого), отримують на руки «битки» і «списують» їх.

Від неліквіду позбавляються через аукціонні майданчики. Основні покупці такого товару — місцеві сервісні станції та продавці автозапчастин, тобто, машини купують, головним чином, на розбирання.

Але українські посередники активно їх викуповують для подальшого перепродажу під експлуатацію.

«Далеко не у всіх країнах списані страховими компаніями авто можна легалізувати. У нас — можна. Минулого року МВС спробувало закрутити гайки — з'явився проект, який передбачає істотне підвищення вимог до авто з США. (Наприклад, якщо зараз їх можна поставити на облік за американською „карткою утилізації“, то в проекті прописували новий механізм: спочатку авто потрібно зареєструвати в США, а вже за цими документами — в Україні — ред.). Але ідеї МВС так і залишилися нереалізованими. Тож жодних ризиків для водіїв немає. А так як у нас в країні розвинений ринок гаражних ремонтів, відновити „биток“ з США можна порівняно недорого», — зазначає Омельницький.

У нас можна купити і небиті американські машини. Але в цьому випадку різниця в ціні, у порівнянні з європейськими машинами, буде меншою.

Читайте також: Які авто і за скільки купуватимуть українці в 2021 році

Наприклад, Volkswagen Jetta S 2016 року випуску в США коштує всього $2 460, але з урахуванням всіх витрат в Україні вона стане в $8,5 тис. При цьому на українських авторинках така модель коштує приблизно $10 тис. Тобто, економія — 1,5 тисячі, — наводять приклад в компанії АТЛ. На Toyota RAV 4 можна заощадити $3 тис, на Volkswagen Tiguan — 2,5 тисячі тощо.

«Скручують» цінники

Втім, продавці авто з США можуть позбутися свого головного козиря — низьких цінників. Причин декілька.

По-перше, вживані автомобілі подорожчали на американських майданчиках. Причому, весь минулий рік ціни постійно стрибали. Навесні 2020 року ціни впали через карантин у США, який фактично заблокував роботу всього логістичного ланцюжка.

Влітку, навпаки, ціни почали зростати, причому, за деякими марками і моделями досить суттєво — до 30% і більше. Це пояснювалося зниженням пропозиції з боку американських страхових компаній. Оскільки в карантин американці експлуатували авто (і потрапляли в ДТП) рідше, то і асортимент «на утилізацію» помітно збіднів.

Але після масових заворушень у США напередодні президентських виборів, які запам'яталися погромами на вулицях, кількість битих авто, які потрапили до страховиків, різко зросла. Тому ціни рушили донизу, але до колишнього рівня вони так і не повернулися.

Тобто, якщо порівнювати цінники на одну і ту ж модель, то зараз вони вищі, ніж у «доковідні» часи, приблизно на 5−10%. Це змусило наших посередників змінити тактику.

«Американський ринок хороший тим, що є з чого обирати. Одні машини дорожчають, інші продаються за колишніми цінами або навіть дешевшають. Тому ми просто не пропонуємо своїм клієнтам моделі, які свідомо „непрохідні“ на нашому ринку за ціною», — розповів нам киянин Антон, який надає посередницькі послуги з доставки машин з США. Попросту кажучи — беруть авто гірше, але за ті ж гроші.

«Є різні форми продажу, відповідно, й різні ціни. Багато що залежить від документів, з якими продаються авто (картка утилізації або звичайний договір купівлі-продажу — ред.). Ми підбираємо модельний ряд таким чином, що у нас він не подорожчав. Наприклад, по одній моделі можна обрати, мінімум, з 200 пропозицій, тому, проводимо відсів», — обтічно прокоментували ситуацію в компанії «АТЛ» (має підрозділ з доставки авто з США).

На практиці це означає, що багато посередників обирають авто за мінімальним цінником. А так як загальна цінова планка на ринку зросла, то за «минулим прайсом» можна купити авто куди гірше, ніж ще півроку тому.

Ситуація ускладнюється тим, що докладна інформації щодо технічного стану авто на аукціонних майданчиках надається далеко не завжди. І повну картину водії нерідко можуть бачити вже у Києві, після того, як гроші сплачені, а контейнер розпакований.

Тобто, фактично купувати доводиться «кота в мішку».
Тож не дивно, що кількість скарг з боку покупців авто з США останнім часом помітно зросла.

Наприклад, киянин Артем, який замовив у США старий Mini Cooper (в Україні він обійшовся йому в $6 тис з розмитненням) спершу не міг натішитися. Але вже через пару тижнів почалися проблеми. У підсумку довелося змінювати двигун, а вартість авто перевалила за $10 тис. Але перепродати він її зміг всього за $7 тис, тобто, в явний мінус.

Також водії скаржаться, що за фактом отримують «потопельників», розукомплектовані авто, багато запчастини до яких потім доводиться докуповувати (причому, незрозуміло, на якому етапі вони зникають, цілком можливо — при завантаженні в американських портах) тощо.

Чим дешевше авто, тим більше шансів отримати «сюрприз». Але є і покупці, які всім задоволені. Тобто, все більшого значення набуває банальне везіння, що, м'яко кажучи, не дуже подобається водіям. Адже випробовувати долю доводиться за чималі гроші.

Втім, самі продавці запевняють, що авто з США, як і раніше, є одним з кращих варіантів. «Це перевірені автомобілі з офіційним сервісним обслуговуванням, не скрученими спідометрами, чим вже грішать навіть в Європі, тобто, все повністю прозоро», — розповіли нам в АТЛ.

У компанії відзначають, що їхні клієнти найчастіше замовляють зі Штатів різні моделі Voldswagen, Jeep, Hyundai та ін. Олег Омельницький відзначає, що беруть авто, на які нескладно знайти запчастини в Україні — Volkswagen, BMW, Mercedes, Toyota, Ford, Audi.

«Золота» доставка

Друга причина, яка накручує цінники на американські авто — подорожчання доставки. Наприкінці минулого року почали зростати тарифи на контейнерні перевезення з США і Китаю. А на початку 2021 середньостатистичний контейнер подорожчав з $1−1,5 тис до $8−9 тис.

Причина — жорсткий дефіцит контейнерів, який утворився після того, як США послабили санкції проти китайських товарів, і торгівля з Піднебесною активізувалася.

Плюс в листопаді 2020 року Китай ввів нові вимоги до оформлення вантажів, що знизило оборотність контейнерів.

Як пояснив нам директор одеської логістичної компанії Lamarin. llc Олександр Лазарєв, в лютому ситуація вже почала стабілізуватися, але випробуванням для ринку став китайський новий рік — все що не встигли привезти (відвантажити) до цього часу, довелося везти пізніше і ще дорожче.

Скажімо, якщо раніше, до подорожчання, доставка авто з США коштувала в середньому тисячу доларів (тариф відрізняється залежно від пункту відправлення), то зараз — приблизно 1,2 тисячі, тобто, зростання — плюс 20%.

Зрозуміло, що на ціні дорогого авто зайві 200 доларів особливо не грають ролі, а ось для покупців машин економ-класу це досить неприємна націнка. Тим більше, що подорожчало ще й транспортування Україною (з Одеського порту). Якщо раніше можна було знайти пропозиції за 3 тисячі гривень, то зараз середня такса — 4−4,5 тисячі. Що самі перевізники пояснюють подорожчанням палива.

Якщо підсумувати — вживані авто з США, як і раніше, залишаються найбільш ходовими на нашому ринку. Але цінник за останній рік виріс на 10−12%. А якщо купувати «за ті ж гроші», є ризик отримати авто куди гіршої якості, ніж раніше.

Це викликає невдоволення водіїв, адже доводиться серйозно вкладатися в автомобіль вже в Україні. Таким чином, покупка «американців», особливо дешевих «битків», стає ризикованішою, а за авто в хорошому стані доводиться переплачувати.

Коментарі - 59

+
+58
Італій .
Італій .
26 лютого 2021, 7:43
#
===Ежемесячно в Украину завозится порядка 30 тысяч б/у машин, из них 70% — из США

А бляхофобов беспокоят евробляхи
+
+6
Игорь Коляда
Игорь Коляда
26 лютого 2021, 8:41
#
И никого не беспокоит, что эти «чадят» в разы больше евроблях.
И наверное больше советского автопрома.
+
+30
lamal
lamal
26 лютого 2021, 9:04
#
А вызнаете «раз» это сколько ?))
+
+108
sanch ☺
sanch ☺
26 лютого 2021, 9:17
#
США первыми начали производство машин на согласно требований Евро5.
С 2016 года введены требования к ввозимым машинам в Украину, только Евро5, а это значит, что чадящие обойдутся дороже.
Требования к нормам в США, будут зависеть от штата, некоторые уже на Евро6 переходят.

Но любителям советского автопрома этого не понять.
+
+115
bonv
bonv
26 лютого 2021, 10:37
#
Там, где в иномарках красуется слоган «Airbag», владельцы раша автомобилей размещают «Спаси и сохрани!»
+
0
Delaware
Delaware
26 лютого 2021, 13:43
#
Там, где в иномарках красуется слоган «Airbag», владельцы раша автомобилей размещают «Спаси и сохрани!»

Ирония в том — что в амеробитках надо размещать ту же табличку и по тем же причинам. Но надпись «Airbag» таки будет присутствовать — а вот самих новых подушек и пиропатронов — скорее всего — нет. В лучшем случае — буде «восстановленная» — ага (рука\лицо).
+
+37
bonv
bonv
26 лютого 2021, 13:49
#
Займаюся цим ділом вже більше 2-ох років. Для чого брати ті авто в яких стріляли подушки? (хоча все можна відновити) Вибирайте де незначні ушкодження: задня ляда, крило, двері. А краще віддайте пару сотень баксів тим хто розуміється і вибере вам достойне авто.
+
+15
Delaware
Delaware
26 лютого 2021, 13:55
#
Страховщики в США полные идиоты? Списывают в тотал авто с повреждением одной — двух кузовных панелей?

Гы — отдать пару сотен баксов хез кому за выбор битка? Только в тогда — если в случае некондиции — такого подборщика можно будет повесить за бейца.


+
+22
Invul
Invul
26 лютого 2021, 14:11
#
Если не в теме — не пытайтесь казаться умным. Да, можно купить авто с повреждениями кузовных панелей. Да, там же можно купить наполовину сгоревшую тачку, но тут уж кто что ищет.
+
0
Delaware
Delaware
26 лютого 2021, 14:39
#
Вот поэтому всяким проходимцам денег и не плачу.
+
0
bonv
bonv
26 лютого 2021, 15:25
#
Не в темі? Я так і зрозумів. До речі можна купити на аукціоні машини навіть 2020 року з мінімальними пошкодженнями…
+
0
Delaware
Delaware
26 лютого 2021, 15:40
#
И??? можно и новую купить из салона в США и привезти сюда. И вообще — любую — целую и свежую с площадки б\у или с мин повреждениями — вопрос будет только в цене вопроса.
Мы же здесь о битках, которые затоталила страховая — купить там как можно дешевле — и дешево ИЛИ качественно восстановить здесь.
+
+15
bonv
bonv
26 лютого 2021, 15:51
#
Ми говоримо про ринок б/у авто з США…
Биток — не означає списане авто. Нафіга мені угроблене авто тягнути з аукціону США в Україну?
Шукаємо мінімальні пошкодження щоб швидко відновити авто і продати або під клієнта.
До речі є багато людей які хочуть потопельника. (прісна вода)
+
0
Італій .
Італій .
26 лютого 2021, 11:31
#
===США первыми начали производство машин на согласно требований Евро5.

Чисто физически они не могли сделать это раньше. Потому что Евро.

Ну и наличие в Европе Евро5 для новы машин совершенно никак не влияет на восприятие евроблях бляхофобами.

А уж повальная езда с красными поворотниками…
+
+15
VaDRo
VaDRo
26 лютого 2021, 12:16
#
Почему не могли? Вы вообще понимаете что кроется за словами Евро? Все же просто — там лишь нормы выбросов в атмосферу. И если даже американская норма называется, например, «Амеро», но по цифрам ниже Евро — то какая вам разница какое название? Как говориццо, бьют не по «паспорту», а по выбросам
+
+12
bonv
bonv
26 лютого 2021, 13:25
#
На станции техобслуживания:
— Что-то у меня машина не едет.
— А вы давно воздух в шинах меняли?
— А что, это надо делать?
— А как же, у нас вот завезли свежий, финский, в баллонах:)))
+
0
sanch ☺
sanch ☺
26 лютого 2021, 20:09
#
2009 год в США и 2010 год в Европе
+
0
Игорь Коляда
Игорь Коляда
26 лютого 2021, 18:04
#
США первыми начали производство машин на согласно требований Евро5.
С 2016 года введены требования к ввозимым машинам в Украину, только Евро5, а это значит, что чадящие обойдутся дороже.

И что с этих требований?
Вы уверены, что все эти «битки» из США после страховых случаев приходят сюда с целыми и исправными катализаторами или что в стране с отсутствием обязательного техосмотра кто-то сильно заморачивается с этой проблемой?
Из Европы по крайней мере, авто идут с обязательным техосмотром, а хлам из США — нет.
+
+15
sanch ☺
sanch ☺
26 лютого 2021, 20:08
#
Вы тут пишете домыслы и не более.
«приходят сюда с целыми и исправными» конечно нет, ведь в этом весь смысл. В США такую машину отремонтировать дорого, а вот в Украине дешевле, поэтому проще продать ее.
«что в стране с отсутствием обязательного техосмотра» я плачу налоги и это не моя проблема.
«идут с обязательным техосмотром» это Вы говорите про автомобили б/у, но не про «битки».
+
0
Игорь Коляда
Игорь Коляда
26 лютого 2021, 20:46
#
За своими домыслами следите.
Вот именно, что сравнивались б\у евробляхи с американскими «битками».
+
+38
bonv
bonv
26 лютого 2021, 10:35
#
Але це не точно?:)))
+
+12
VaDRo
VaDRo
26 лютого 2021, 12:14
#
Штоа? Чадят больше советского автопрома? Что пан курит?
Да и с чего бы авто из Штатов в возрасте до 10 лет в 99% случаев — чадило больше чем 20+ летняя евробляха???
+
+15
bonv
bonv
26 лютого 2021, 13:23
#
Пан не знає що таке каталізатор — на вазах тільки протигази:))
+
0
Игорь Коляда
Игорь Коляда
26 лютого 2021, 17:53
#
Да я вообще не курю.
Можно подумать, что «битки» из США после страховых случаев приходят все с целыми и исправными катализаторами, а в стране с отсутствием обязательного техосмотра кто-то с этим сильно заморачивается.
И в этом случае, при всеобщей американской любви к мощным двигателям, они чадят больше советского автопрома.
Евробляхи хоть идут с обязательным техосмотром, в отличие от хлама из США.
+
0
nighthawk357
nighthawk357
26 лютого 2021, 19:58
#
Я навіть не знаю де ви бачили такі битки зі штатів чи євробляхи котрі «чадять» і при цьому не помічаєте пердячих камазів, напівдохлих ікарусів і совкохлам на колесах типу москвичів-412 котрий ще дивом їздить
+
+54
Vasililiy
Vasililiy
26 лютого 2021, 9:43
#
Так эти машины официально ввезены, а не евробляхи. Количество последних на порядок выше.
+
+15
Італій .
Італій .
26 лютого 2021, 11:32
#
===Так эти машины официально ввезены, а не евробляхи.

Евробляхи тоже официально ввезены. Как ты себе представляешь неофициальный ввоз евробляхи? В сумке пронесли через Шегени?

=== Количество последних на порядок выше.

Ты статью читал? Ты не со мной сейчас споришь.
+
+21
Vasililiy
Vasililiy
27 лютого 2021, 14:28
#
Ввоз с растаможкой и транзит транспортного средства не различаешь? Давай еще всех туристов считать гражданами Украины по умолчанию.
+
+45
AleksandrBank
AleksandrBank
26 лютого 2021, 8:59
#
Главный вопрос, что было с этой побитой машиной, зачастую человек покупающий через посредника не знает на 100%. Могут далее вылезать разные интересные вещи
+
0
Invul
Invul
26 лютого 2021, 9:12
#
У нас всплівали как утопленники, где в салоне уже все «зазеленело» так и машины, где в салонах была кровь и приходилось просто выбрасывать часть салона. Но иногда приезжали действительно безпроблемные машины, по типу «поменять крыло и дверь».
+
+67
bonv
bonv
26 лютого 2021, 12:30
#
VIN-код та CarFax допоможуть:)))
+
+30
frank007
frank007
26 лютого 2021, 9:28
#
Пока не будет прозрачности и четкости, оч стремное мероприятие… для тех, кто шампанское любит)))
+
+30
djjack
djjack
26 лютого 2021, 9:54
#
Никакой стрёмности нет, а чёткость и прозрачность давно имеется! Всё, что Вам нужно — это VIN-код и CarFax, по которым пробивается полная история авто.
+
0
djjack
djjack
26 лютого 2021, 9:29
#
Купил себе не битый BMW X3 14-го года в максимальной комплектации. Поменял цепь, амортизаторы, сайлентблоков пару и вот уже больше года не нарадуюсь. И дело даже не в цене, ибо вышел недёшево, а в том, что у нас в салонах в принципе нет даже близко таких комплектаций! Ещё год-два покатаюсь и снова куплю такой же, но 17-го года. Ну, а там и следующее поколение появится в 2024-ом :) К слову, G01 вообще никак не нравится…
+
0
m0ps
m0ps
26 лютого 2021, 10:09
#
Американские комплектаци x3 лучше наших?.. Я думаю что у нас максималка будет как минимум не хуже, а то и лучше.
+
+26
VaDRo
VaDRo
26 лютого 2021, 12:18
#
Вчера ездил смотреть Аутлендер в салоне. То, что у нас называют топовой комплектацией — это совсем не топ по меркам Штатов
Про Хонду СР-В вообще молчу. Топовая комплектация имеет движок полтора (!!!) литра. Полтора! Собственно, других движков к нам вообще не завозят.
+
0
bonv
bonv
26 лютого 2021, 12:32
#
У нас економія, для бідних.
+
0
nighthawk357
nighthawk357
26 лютого 2021, 20:04
#
Скоріше екологічні норми і податки на «коней» в деяких країнах…
+
+15
djjack
djjack
26 лютого 2021, 16:50
#
У нас гораздо хуже, и я не думаю, а знаю. В салоне самая дорогая за 52к евро пустыша по сравнению с моей.
+
+11
nighthawk357
nighthawk357
26 лютого 2021, 20:02
#
Там завжди так було, наприклад в BMW 3 серії седанів в кузові Е46 для штатів ставили навігатор і там практично немає версій з МКПП, а європейська версія частіше трапляється з механікою і замість навігатора всюди проста CD-магнітола і все…
+
+51
bonv
bonv
26 лютого 2021, 10:40
#
13 причин покупать раша автомобили:
1. Надо бороться с чувством собственной важности.
2. Вам нравится стиль 70-х-80-х.
3. В багажнике не жалко навоз возить.
4. У вас руки растут оттуда, откуда надо.
5. У вас в гараже — три ведра отечественных запчастей, доставшихся от деда.
6. Потому что иностранцы частенько из-за брака свои автомобили отзывают, а наши — ни разу.
7. Надо же чём-то ездить в налоговую инспекцию.
8. Чтобы остались деньги на тонировку.
9. У них всё «левое» — и руль, и колёса, и двигатель.
10. С Ferrari-то в нашем колхозе засмеют.
11. Вы недавно разбили «Жигули» товарища вдребезги.
12. Вы не собираетесь на ней ездить.
13. В выходные можно подольше поваляться под машиной.
+
0
bonv
bonv
26 лютого 2021, 10:33
#
«Американці» рулять!:)))
+
+15
nighthawk357
nighthawk357
26 лютого 2021, 20:05
#
Насправді рулять всі хто за рулем, з повагою — Кеп :)
+
+21
bonv
bonv
26 лютого 2021, 21:34
#
Руль від руля відрізняється:)) Ваз і Беха, наприклад:))
+
+84
bonv
bonv
26 лютого 2021, 10:38
#
После длительного исследования была определена тройка самых массовых убийц:
-3 место — Гитлер
-2 место — Сталин
-1 место — АвтоВАЗ.
+
0
Alvin Todoro
Alvin Todoro
26 лютого 2021, 12:24
#
Как покупали год назад за500−2000 долларов интересные варианты машин так и покупают сейчас. Кто ищет тот найдет

А полная информация по авто доступна в платных источниках.

забавно лишь то, что бумажки (растаможка) стоят дороже самого автомобиля
+
+15
bonv
bonv
26 лютого 2021, 13:21
#
Наживаються на народі на рівному місці.
+
0
tranquilizator
tranquilizator
26 лютого 2021, 12:49
#
Знайомому приплив з США х3 без двигуна
+
+26
bonv
bonv
26 лютого 2021, 13:21
#
Що заказав те і отримав.
+
0
bonv
bonv
26 лютого 2021, 13:24
#
В современном автомобиле все продуманно до мелочей. Уснул за рулем, бах,
и твое лицо уже на подушке:))
+
+39
bonv
bonv
26 лютого 2021, 13:27
#
Чому сучасні технології дозволяють виробляти одночасно бaнки для пивa, які не розкладаються нa сміттєзвалищі зa 100 років, і кузовa aвтомобілів, які гниють зa 3 — 4 роки?
+
0
Maximum R
Maximum R
3 березня 2021, 23:11
#
Алюминий сложен в покраске и неремонтопригоден, плюс при ударе более пластичен и непредсказуем, машина проиграет по тестам безопасности. Максимум капот могут сделать из алюминия. Ну, а нержавейка сделает цену на авто космической
+
0
Delaware
Delaware
26 лютого 2021, 13:37
#
Фортуна! Лотерея! В жизни и в кино!

З Ы Опыт друзей — что влезли — показал — делать амеробиток для себя и без говна и палок — неоправданно дорого, если ты не по уши в автобизнесе со своим СТО\маляркой\автозапчастями. И даже при этом всем можно попасть на приличные доп расходы. Но счастливый билет таки бывает иногда. Сам долго не мирился с прыгающей вокруг жабой — но разум таки взял верх — от покупки битка из США отказался))
Но жаба у многих побеждает — амеробтков на дорогах немерено — и многие покупают уже сделанные здесь — хез — наверно думают — что их сделали на совесть. Ага.)))
+
+15
zaNOza :)
zaNOza :)
26 лютого 2021, 17:15
#
Эх, есть модельки которые я б с большим удовольствием потестдрайвила…
+
0
bonv
bonv
26 лютого 2021, 20:04
#
І хто заважає?:)))
+
+15
zaNOza :)
zaNOza :)
27 лютого 2021, 10:22
#
Боюсь то что я бы с удовольствием обкатала в прокат не возьмёшь
+
+39
bonv
bonv
27 лютого 2021, 10:26
#
То ти про жеребця мрієш, а не машину?:))))
+
+29
zaNOza :)
zaNOza :)
8 березня 2021, 20:50
#
Вот кто про что думает, а Витька про одно и то же :)
+
0
Invul
Invul
1 березня 2021, 11:59
#
Экзотик карс в помощь.
Если еще более экзотическое — тогда да, только ехать в страну где такие машины еще ездят)
Ну либо же садомазохизм с восстановлением машины, если это раритет.
Щоб залишити коментар, потрібно увійти або зареєструватися