Multi от Минфин
(8,9K+)
Оформи кредит — выиграй iPhone 16 Pro Max!
Установить
23 сентября 2025, 14:37 Читати українською

Нарушения ПДД: украинцев предупредили о новых штрафах

В Украине планируется усилить ответственность за нарушение ПДД. У водителей будут забирать права и конфисковать авто в пользу ВСУ за нетрезвое управление во время военного положения. Об этом сообщил первый заместитель начальника Департамента патрульной полиции Украины Алексей Белошицкий.

► Подписывайтесь на телеграм-канал «Минфина»: главные финансовые новости

Что известно

На сегодняшний день разработан законопроект, который обеспечивает усиление контроля за нетрезвым управлением — предусматривает обязательную эвакуацию авто на штрафплощадку, если лицо управляет ТС в состоянии опьянения.

В очереди еще ряд самых актуальных законопроектов, которые, в частности, прорабатывались патрульной полицией, предоставлялись официальные выводы и предложения к законопроектам относительно:

  • усиления ответственности за систематические нарушения ПДД — повторные нарушения (светофор, обгон, пешеходные переходы) будут наказываться большими штрафами и лишением прав;
  • требования к шинам — обязательные зимние/всесезонные шины, штрафы до 8500 грн, в случае повторных нарушений — лишение прав;
  • регулирование персонального электротранспорта — определение четких правил и ответственности пользователей электросамокатов;
  • скоростной режим — снижение «нештрафованного порога» с 20 до 10 км/ч, четкая градация штрафов за нарушение ограничений скорости;
  • световозвращающие элементы для пешеходов — обязательное использование в темное время суток или при недостаточной видимости;
  • альтернативные инициативы — «система штрафных баллов» для нарушителей и возможность гражданам фиксировать нарушения.

В части ужесточения санкций рассматриваются следующие нововведения:

  • дрифт — штраф до 17 тыс. грн и лишение прав;
  • превышение шума — штраф до 34 тыс. грн;
  • управление авто в нетрезвом состоянии — штраф до 51 тыс. грн, лишение прав и конфискация авто;
  • управление в состоянии опьянения во время военного положения — возможность конфискации ТС в пользу подразделений ВСУ.

Комментарии - 24

+
+45
Три літри
Три літри
23 сентября 2025, 14:59
#
Більше популізму богу популізму.
Добре що голосування за знищення НАБУ розвалило зе-коаліцію і голосів на цей маразм не нашкребуть.

А виконувати ті закони які вже прийняли — поліція і далі не хоче. Купа криво запаркованих — ноль реакції, як і раніше.
+
+120
Kharakternyk
Kharakternyk
23 сентября 2025, 16:21
#
На маразм завжди вистачить голосів.
Прокинься накінець — влада проти тебе.
+
0
bosyak
bosyak
24 сентября 2025, 9:14
#
Не бачу у нових змінах нічого поганого, не їздіть п’яним, не дрифтуйте, не шумить, взимку їздіть на зимових шинах, навести лад з самокатами. Як на мене актуальні зміни.

Єдине, що владу треба привчати до балансу. Посилюєте відповідальність для громадян тут же, в цьому ж проекті закону посилювати відповідальність для влади.
+
0
Три літри
Три літри
24 сентября 2025, 12:12
#
Як на мене актуальні зміни.

Наче зараз всі ці порушення робляться лише тому що суми штрафі замалі і порушники знов і знов роблять те саме …
+
0
bosyak
bosyak
24 сентября 2025, 20:21
#
Якщо роблять порушення, тоді штрафи замалі. На мою думку.
+
+15
neverice
neverice
23 сентября 2025, 15:33
#
Трохи клікбейтний заголовок. Це лише законопроекти, які невідомо коли і в якому вигляді приймуть. Якщо взагалі приймуть.
Частина ініціатив однозначно має сенс, як мінімум в рамках узгодження із законами ЄС. Частина відверто дискусійна.
+
+37
Я. ..
Я. ..
23 сентября 2025, 16:24
#
«В частині посилення санкцій розглядаються наступні нововведення:
дрифт — штраф до 17 тис. грн і позбавлення прав;
перевищення шуму — штраф до 34 тис. грн;
нетверезе керування — штраф до 51 тис. грн, позбавлення прав і конфіскація авто;
керування в стані сп’яніння під час воєнного стану — можливість конфіскації ТЗ на користь підрозділів ЗСУ.»


По моєму абсолютно нормальні штрафи, хтось з адекватних водіїв дрифтує? може перевищуєте шум? тут думаю більше мова про вечірній і нічний час, а не вдень, якщо любиш гасати по спальних районах — ну люби і штраф платити) багато адекватних водіїв кермують в нетверезому стані?

Ну от якщо це вас стосується — то такі штрафи навіть ваше життя можуть врятувати, а якщо ви не дрифтуєте, не ганяєте вночі під чиїмось вікнами витискаючи педаль газу в підлогу, не водите машину в нетверезому стані - то про що вам перейматися?)
+
+22
vPrirech
vPrirech
23 сентября 2025, 17:28
#
Згоден, є ряд байкерів які ганяють вночі і здалеку дуже схоже на шахеди та роботу ППО — таких … потрібно лікувати — і штрафи це найкраці ліки — бо слова вони не розуміють.
+
+30
Vorlock
Vorlock
23 сентября 2025, 19:42
#
У вас в слові ліквідувати — невеличка помилка допущена :)
+
0
Три літри
Три літри
23 сентября 2025, 17:32
#
не водите машину в нетверезому стані - то про що вам перейматися?)

купи машину, почни їздити — зрозумієш
+
0
Я. ..
Я. ..
24 сентября 2025, 9:04
#
«купи машину, почни їздити — зрозумієш»

Ем, трилітровий, знов ти за своє, до чого це взагалі?
Тобі написали про «не водите машину в нетверезому стані — то про що вам перейматися?)», ти або тверезий, або не тверезий за кермом, тут третього не існує)

А навіть якщо тобі будуть «малювати» поліцаї твій нетверезий стан, так їдеш з ними в плюсік і там перевіряють точно, це ж не просто «тут хочу, тут не хочу», ти не бухай, не сідай нетверезим за кермо і не буде штрафів, це ж так працює, чи ти ще якусь третю ситуацію допускаєш?) Можеш не розбирати на мікрони кожне слово, просто дай відповідь, ти бачиш якусь третю ситуацію окрім того коли водій тверезий або нетверезий?)
+
0
Три літри
Три літри
24 сентября 2025, 12:07
#
Ем, трилітровий, знов ти за своє, до чого це взагалі?

до твого питання яке спираєтся на твою необзізнанність з темою поліції та перевірок на п’янку

Тобі написали про «не водите машину в нетверезому стані — то про що вам перейматися?)»

це питання як раз і демонструє твоє нерозуміння в чому ж тут може бути друге дно
+
+67
Danconia
Danconia
23 сентября 2025, 16:32
#
Перевищення шуму — штраф до 34 тис. грн; - слишком маленький штраф если чел ездит без глушака- надо конфисковывать авто без вариантов

обяз про зимние шины — ну такое. кто зимой ездит постоянно тот на зимних 100%, а кто ездит раз в месяц — заниматься переобувкой влом, адекватно было бы штрафовать за выезд на летней резине в неподходящую погоду там дожь/снег температура ниже 4−5 цельсия.
+
+15
Pumbovik
Pumbovik
23 сентября 2025, 16:44
#
Зимние шины — они не нужны при зиме в +5.+7, как была, их протектор нужен для езды по снегу, а не слякоти.
пешеходы с отражающими элементами — да прям все побежали жилеты покупать, это рай для штрафов
про пьяных — полно полиционеров, которые говорят что пьяный и надо ехать сдавать кровь, только везут они мужиков совсем не в медучреждение, а за отказ автоматом 130 статья которая практически не оспаривается
+
0
Три літри
Три літри
23 сентября 2025, 17:30
#
пешеходы с отражающими элементами — да прям все побежали жилеты покупать, это рай для штрафов

ніхто не буде їх штрафувати, це тупо для того щоб замилити очі «партнерам з ЄС»
+
0
Я. ..
Я. ..
24 сентября 2025, 9:09
#
«про пьяных — полно полиционеров, которые говорят что пьяный и надо ехать сдавать кровь, только везут они мужиков совсем не в медучреждение, а за отказ автоматом 130 статья которая практически не оспаривается»

Ну, на те потім і існує суддя з Волині, котрий пояснював поліцаям, що в них немає права везти людину кудись, бо не було протоколу затримання. А з таким же успіхом, щодо того про що ти кажеш, поліцай може тебе з машини витягти і відвезти куди забажає, навіть не кажучи тобі що ти начебто «нетверезий», ну по факту, може? Може. Ну так тоді ця проблема не рівня «штрафів за нетверезий стан», а рівня безкарності поліцаїв за невірно прийняті рішення на котрі в них немає повноважень. Якщо тебе витягне з машини тцкун, вкраде твою машину і поїде на нуль, що ти зробиш? та нічого, бо тачка на нулі, даних тцкуна немає, ну і все. Тому не треба плутати штрафи з безкарністю полцаїв і тцкунів
+
+15
matroskin
matroskin
23 сентября 2025, 22:14
#
Ти диви як розійшлись коментатори: і штрафи малі і лікувать примусово і авто вже забирать треба.
А як тільки мова йде про ТЦК, то навіть банальна перевірка документів, то «узурпація влади, нехтування Конституції, прав і свобод громадян, беззаконня і т.д.»
Як же радикально міняються погляди на застосування норм КУАП в залежності від шкурних інтересів. :)
+
0
Три літри
Три літри
23 сентября 2025, 23:08
#
І не кажи
+
0
Я. ..
Я. ..
24 сентября 2025, 9:06
#
Матроскін, не займайся популізмом) тобі ж написано умову конкретну

«керування в стані сп’яніння під час воєнного стану — можливість конфіскації ТЗ на користь підрозділів ЗСУ.«

Ти нетверезим не сідай за кермо і ніхто в тебе нічого забирати не буде, чи ти хочеш дтп створювати на регулярній основі?)
+
0
Три літри
Три літри
24 сентября 2025, 12:11
#
«керування в стані сп’яніння під час воєнного стану — можливість конфіскації ТЗ на користь підрозділів ЗСУ.»

це популізм в чистому виді - *** ЗСУ потрібна звичайна легкова автівка, щоб що? в кращому випадку її прихватизує якась тилова криса, в гіршому вона буде гнити десь бо нікому нафіг не здалася

це те саме як коли казали що будуть самих п’яних водії мобілізувати до ЗСУ — нах** алкаш який не просихає настільки що може за кермом мати 2 проміле в армії, ти з таким підеш штурмувати посадку? він в кращому випадку відразу подохне бо не непідготовлений до війни, в гіршому підстрелить тебе бо з п’яну не туди і не в той час натисне
+
0
matroskin
matroskin
24 сентября 2025, 19:41
#
«нах** алкаш який не просихає настільки що може за кермом мати 2 проміле в армії,«
Та конєшно, давай краще відправим інженера або сумлінного роботягу. Хай воює, щоб зеки могли сидіть і не переживать, що прийде русня і відправить їх на передок, щоб всі алкаші могли бухать і спокійно їздить за кермом. Злодіїв теж мобілізувати не можна, у них судимість-хай крадуть далі таким в армії не місце, є сумлінні громадяни та платники податків от вони хай і воюють.
+
0
Три літри
Три літри
25 сентября 2025, 10:13
#
Мета відправлення на фронт — це покарання чи захист країни? Якщо покарання то звісно відправляємо алканів, якщо захист то інженерів.
+
0
matroskin
matroskin
25 сентября 2025, 17:49
#
Я від Вас звісно чув багато перлів, тому Ви мене навряд чи здивуєте, але заклик гинуть за щасливе життя алкашів і злодіїв, це навіть для вітальки перебор. :)
Підіть віддайте свою з/п комусь в переході, люди ж не працюють бо зайняті-бухають, не царське то діло працювать. Вони шо не люди, Ви з з/п а вони без, почніть з себе.
+
+15
matroskin
matroskin
24 сентября 2025, 19:38
#
Так май військовий і оформленну бронь чи то відсрочку й тебе ніхто не «бусифікує» й на ВЛК не відвезе, але чомусь коли «бусифікують» без прав чи документів на авто, то це всі активно підтримують і закликають сажати, примусово лікувати і т.п., а якщо без паспорта чи військового-то це «людоловство» треба «понять і простіть».
Хоча обидва випадки є в однгому й тому ж КУАПі. :)
Чтобы оставить комментарий, нужно войти или зарегистрироваться