Минфин - Курсы валют Украины

Установить
6 марта 2024, 14:36 Читати українською

Автомобили с ДВС теряют популярность: доля электромобилей выросла на 6%

За февраль авто, оборудованные двигателями внутреннего сгорания, охватили 68% рынка новых легковых автомобилей, что на 4% меньше, чем в прошлом. Зато доля электромобилей увеличилась. Об этом сообщает «Укравтопром».

За февраль авто, оборудованные двигателями внутреннего сгорания, охватили 68% рынка новых легковых автомобилей, что на 4% меньше, чем в прошлом.
Фото:depositphotos

►Читайте телеграм-канал «Минфина»: главные финансовые новости

«В прошлом месяце автомобили с традиционными двигателями охватили 68% рынка новых легковых автомобилей. Это на 4% меньше, чем в прошлом году», — говорится в сообщении.

Как отмечают в «Укравтопроме», самыми популярными остаются модели с бензиновыми двигателями, они охватили 44% продаж новых авто, что на 7% меньше, чем в прошлом.

В то же время доля дизельных автомобилей увеличилась на 3% — до 24%. Также существенно увеличилась доля электромобилей — с 11 до 17%. В то же время доля гибридов уменьшилась с 16% до более 14%. Доля автомобилей с ГБО остается менее 1%.

Читайте: За два месяца 2024 года украинцы импортировали почти 60 тысяч авто, каждый второй — старше 10 лет

При этом лидерские позиции по сегментам заняли следующие машины:

  • бензиновые авто — Toyota RAV-4;
  • дизельные — Renault Duster;
  • электрические — Volkswagen ID.4;
  • гибридные — Toyota RAV-4;
  • автомобили из ГБО — Renault Duster.

Комментарии - 13

+
+15
neverice
neverice
6 марта 2024, 14:44
#
Яскрава демонстрація того, як ціна впливає на привабливість. Навіть без офіційного представництва, сірі електромобілі (ще й китайські) у нас легко обігнали у відсотковому співвідношені продажі електро в ЄС. Легко уявити тенденцію, яка б була у випадку наявності офіційних представників, відомих у нас марок, та ще й більшої кількості доступних моделей (зараз купляють буквально 3−4 моделі нових електромобілів).
+
+30
bonv
bonv
6 марта 2024, 15:00
#
Все нове цікаве але часто, потім, повертаються до надійного:)))
+
0
neverice
neverice
6 марта 2024, 15:45
#
Та це ще таксисти не розпробували :) Honda x-nv повністю окупається за 150 тис пробігу на одній лише економії на паливі у порівнянні з бензином чи дизелем. А вартість машини приблизно та сама, що і аналогічної ДВС. Тобто, + $20 тис прибутку за три роки.
Аналогічно і для домашнього використання — 200 тис км проїхав, повну вартість машини окупив на економій на паливі (якщо заряджати вдома). Як для мого пробігу — це всього 6 років. Тобто, якщо електромобіль проїхав більше 200-250 тис, то навіть якщо його просто викинути, він вже буде вигідніший за ДВС.
+
+30
bonv
bonv
6 марта 2024, 15:47
#
На одному заряді далеко таксисти не заїдуть:))) Хоча дехто має по 2−3 машини:)))
+
0
neverice
neverice
6 марта 2024, 16:03
#
Та вони вже давно на ліфах старих їздять, де пробіг кілометрів 100 на одному заряді. Та сама Хонда X-NV чи M-NV має запас ходу 300 км десь реального. За один день по місту накрутити звісно можна, але не так і часто, щоб це на щось впливало (знайшов форум таксистів, пишуть десь 150-200 у них пробіг на день)
+
+30
bonv
bonv
6 марта 2024, 16:07
#
У нас таксисти і під 100 тис в місяць ганяють. Позмінно. День і ніч. Два водії на одну машину. Не електро. 300 км в день то не таксист:)
Батарея теж не вічна. А коштує майже як авто:) Хоча звісно від марки/моделі машини залежить.
+
0
neverice
neverice
6 марта 2024, 18:21
#
О, батарея не вічна. Один цикл — 300 км, ресурс 2 тис циклів. Ресурс батареї — 600 тис км. І це ресурс лише до втрати ємності до 75%.
За 600 тис вся машина окупиться тричі на паливі. Щоб проїхати на бензі 600 тис треба $60 000 витратити тільки на пальне.
P.S. Щоб проїхати 100 тис на місяць треба проїзджати 3300 на день, тобто 24/7 рухатись зі швидкістю 140 км на годину. Хтось забрехався…
+
+30
bonv
bonv
7 марта 2024, 10:59
#
Під 100 а не 100:) Не всі по місті крутяться. Але менше з тим — нехай 50 тис — так підходить? Щоб 70км/год? Під 1700 км, 6 разів на день зарядити для таксиста. Це більше ніж 2 тис циклів за рік. І це неможливо. Тому для таксистів електрика не варіант, хіба що як писав вище — мають по 2−3 машини. Я про це. А щоб свою задницю возити час від часу то електрика підходить. Особливо коли є свій гараж/будинок. Окупиться, не окупиться — буде зрозуміло вкінці а не напочатку:))
+
0
neverice
neverice
7 марта 2024, 12:50
#
Окей, цим двом таксистам, що магічним чином їздять по 1700 км на день електро не підходить. Але більшість таки їдить по місту в час пік, багато не проїхати. Довго — так, далеко — ні.
Ось вам наглядні дві бізнес моделі (дико таке пояснювати на економічному сайті):
1. Купуємо ДВС за 20 тис. Беремо двох водіїв, їздимо по 600 км на день. Через рік маємо уставшу машину на 200 тис пробігу, і $20 тис витрат на паливо та ТО. Дохід воділи ділять порівну.
2. Купуємо електро за 20 тис. Беремо одного водія, їздимо по 300 км на день. Через рік маємо ще досить свіжу машину на 100 тис пробігу, воділа отримає той самий дохід (бо їздить так само, як в парі), маємо економію в $20 тис, за які купляємо ще одну машину.
Масштабування бізнесу в два рази за рік. Все, звісно, суто умовно )
+
0
Mr Bungle
Mr Bungle
6 марта 2024, 16:55
#
Завязуйте з …, щоб не писати пургу
+
0
GrugoriyHoland
GrugoriyHoland
6 марта 2024, 17:20
#
Я конечно извиняюсь, автомобиля я не имею, бо нету денег (тем более на батарейках)!
НО я вот читал где-то и когда-то то «хонда X -NV» (которая у вас проехала шесть лет!!!), собирается в Китае на «фабрике» по прикручиванию колес «Dongfeng «И самое смешное и интересное, что производить это «чудо» начали только с 2019 году!!! а на рынки ЕС она с «косяками» попала (массово) только в 2021 году (как-то про шесть лет «не срастание»!
Так что я вам завидую! У вас наверно самый первый экземпляр этой модели!
+
0
neverice
neverice
6 марта 2024, 18:14
#
Це future perfect, «200 тис проїхав — машину окупив». І в мене ID.4, тому я знаю про що говорю, бо можу порівняти витрати на практиці (хоча, звісно, 200 тис ще не проїхав), а ви ні.
+
0
GrugoriyHoland
GrugoriyHoland
7 марта 2024, 3:22
#
Да я и не спорю! Куда мне — автомобиль да еще на батарейках! Так у вас «вагон» айди 4 или хонда?
Вопрос стоит в том, что указанный вами автомобиль первый раз был показан 16 апреля 2019 году на шанхайском автосалоне, а массовое производство началось в только в октябре 2019 года. (Если мы говорим о кроссовере Хонде в кузове «M-NV» в который всунули батарейки и назвали «X-NV»)
Чтобы оставить комментарий, нужно войти или зарегистрироваться