Минфин - Курсы валют Украины

Установить
17 января 2024, 15:11 Читати українською

Кладбище электрокаров: в Чикаго из-за сильных морозов перестали работать зарядные станции Tesla (видео)

В Чикаго, США, на фоне аномально низких температур не работают зарядные станции для электромобилей Tesla. Об этом сообщает телеканал FOX 32 Chicago.

В Чикаго, США, на фоне аномально низких температур не работают зарядные станции для электромобилей Tesla.
Фото: скриншот с видео

Читайте телеграмм-канал «Минфина»: главные финансовые новости

Владельцы электрокаров вынуждены бросать свои транспортные средства из-за отсутствия возможности подзарядить их.

Телеканал показал, что водители в пригороде Чикаго Ок Брук не могут зарядить свои машины с воскресенья. Поэтому местные жители оставили десятки электромобилей на зарядных станциях.

«У нас здесь куча мертвых роботов», — прокомментировал телеканалу один из владельцев Tesla, который так и не смог зарядить свой автомобиль.

Читайте также: В 2023 году мировые продажи электромобилей выросли на 31%

Tesla не ответила на электронные письма или звонки телеканала, но автомобильный эксперт из Чикаго говорит, что владельцы электромобилей могут кое-что делать, когда становится так холодно.

«Как и любая новая технология, люди нуждаются в обучении», — сказал Марк Билек из Чикагской автомобильной торговой ассоциации.

Билек сказал, что все электромобили могут испытывать проблемы с экстремальным холодом, и водители должны нажать кнопку предварительного кондиционирования (preconditioning button), прежде чем зарядить аккумулятор.

Стоит отметить, что владельцы Tesla могут вручную предварительно нагреть салон, активировав предварительное кондиционирование или размораживание в приложении Tesla.

Морозы в Чикаго

В последние дни в Чикаго похолодало до −15…−25 градусов. Сегодня, 17 января, столбики термометров показывают около -20 градусов.

Комментарии - 16

+
0
Три літри
Три літри
17 января 2024, 17:04
#
Пхах, Маськ, де артична електрика з температурою замерзання -40?

Останні дні у Чикаго похолодало до −15…−25 градусів. Сьогодні, 17 січня, стовпчики термометрів показують біля -20 градусів.

Для штатів це може і екстремальні холоди. Але як бути людям в Україні де -20 це далеко не конець світу. А в Норвегії де буває і -30?
Да хоча б в Астані що знаходиться не десь далеко на півночі?
https://0x0.st/H0ZC.png
+
0
Антон Куминов
Антон Куминов
17 января 2024, 17:25
#
Не в электричестве дело, а в электронике
+
0
Три літри
Три літри
17 января 2024, 18:56
#
Антон, купи книжку «Іронія для чайників».
+
+45
Антон Куминов
Антон Куминов
17 января 2024, 19:22
#
Загуглил — такой книги нет
+
0
neverice
neverice
17 января 2024, 17:57
#
Судячи з опису — проблема не в зарядній станції, а в самій машині. Типу треба включити клімат, щоб включився прогрів батареї (бо в сильний мінус заряджати не можна). Не знаю, що Тесла завадило автоматично включати підігрів батареї при підключенні до зарядки. Вирішать оновленням софту. Єдине, що зарядка буде починатись не одразу, а хвилин через 5, як батарея трохи розігріється.
+
+15
innapcholko
innapcholko
17 января 2024, 18:13
#
Чтобы включить обогрев — нужна рабочая батарея, а те батареи не работают при таком минусе — замкнутый круг.
все остальное — это уже требует переоборудывания.
+
0
neverice
neverice
17 января 2024, 21:51
#
Так вони ж на зарядних станціях зібрались. Плюс, на розряд в мінус 20 батарея чудово працює, заряджати просто швидко не можна — тож підігріти себе не має бути проблемою. Та навіть якщо хтось приїхав на зарядку на нулі - ніщо не заважає спочатку гріти батарею від зарядки, потім вже заряджати. Саме так працює прогрів салону, коли машина на зарядці - гріється напряму від зарядки. І походу цей варіант і рекомендує Тесла — вручну включити прогрів салону, а батарея паралельно підігріється
+
0
innapcholko
innapcholko
17 января 2024, 22:31
#
Ну скорее всего такой подогрев не по госту и требует технических вмешательств — всетаки тесла — это проприетарщина и предлагаемый режим не был согласован со страховкой
+
0
Три літри
Три літри
17 января 2024, 19:00
#
Яке різниця в якому з двох продуктів Тесли проблема що не враховує звичайні погодні умови? Ми не обговорюємо випадок коли машини не витримали ураган, це звичайний мороз який екзотика хіба що для південних штатів. А автомобілі їздять і а Канаді де в Альберті -30 може бути і не десь на півночі, а в Калгарі.
+
0
neverice
neverice
17 января 2024, 21:55
#
Різниця в тому, що в цьому випадку люди таке як інструкцію до машини погано читають. А в Теслі не все повністю автоматизували — треба вручну кнопочку натискати.
+
0
Три літри
Три літри
18 января 2024, 8:29
#
Тут новина була що Маськ збирається збільшити свою долю в капіталі Тесли за для розвитку роботів та штучного інтелекту. А ти мені кажеш що фейл компанії з зарядкою не фейл , це просто через водіїв яки не прочитали інструкцію.🧐 Це було б доречно на адресу водіїв бензиново-дизельних авто чи хоча б звичайних електричок.
+
0
neverice
neverice
18 января 2024, 14:43
#
З чого б це доречно для ДВС? Типу, всі покупці тесли читають інструкцію від корки до корки та знають її на пам’ять? Фейли є у всіх машинах, ідеальних не існує.
Це ж як дизельне авто на літньому дизелі в -20. Ніхто не заважає залити і люди льють. І потім багато жаліються, що машинка не їде.
А взагалі, новина дуже жовта, в Норвегії купа тесл і їздять без проблем. А морози там знатні. Як і в Канаді.
+
0
Три літри
Три літри
18 января 2024, 15:48
#
З чого б це доречно для ДВС?

Бо десь 97% машин з ДВС це аналогові девайси користування якими можливо лише після вивчення інструкції. Деякі окремі смарт-моделі не роблять погоди на ринку.

Починаючи з банального «бензин чи дизель».

Типу, всі покупці тесли читають інструкцію від корки до корки та знають її на пам’ять?

ти схоже взагалі не зрозумів що я написав

тесла привчає водіїв що за них думає машина, вона навіть навʼязує деякі речі бо «ми краще знаємо як треба»

взяти для прикладу електричну версію мого авто — воно майже не відрізняється по функціоналу від бензинового крім того що під «кришкою бензобаку»
+
0
SkrudjMacduck
SkrudjMacduck
18 января 2024, 8:00
#
Пхах… Три Літри. Маск в свої 50 створив нову галузь, працює ще над кількома. А що зробив ти? Продавив пружини на дивані та розтіг коліна на треніках? Пхах…
+
0
Три літри
Три літри
18 января 2024, 8:31
#
Сподіваюсь що це був сарказм 😁
+
0
innapcholko
innapcholko
17 января 2024, 18:09
#
Проще было бы оборудовать LiFePo4 аккумуляторами, их тоже не желательно при минусе заряжать, но их емкость не сильно падает даже при -20.
Чтобы оставить комментарий, нужно войти или зарегистрироваться