Минфин - Курсы валют Украины

Установить
28 октября 2019, 9:48 Читати українською

Милованов предлагает отменить ЕСВ и снизить налог на доходы физлиц

Министр экономического развития Тимофей Милованов предложил к обсуждению ряд решений для налоговой реформы. Об этом он написал в своей странице в Facebook.

Министр экономического развития Тимофей Милованов предложил к обсуждению ряд решений для налоговой реформы.
Фото: ukrinform.ua

«Налоги должны стимулировать создание рабочих мест и повышение зарплат. Для этого необходимо снизить налоги на труд и увеличить налоги на активы», — написал министр.

Видение налоговой реформы Милованова

  • Отменить ЕСВ.
  • Максимально снизить налог на доход физического лица.
  • Для компенсации, поднять налог на недвижимость, на землю и другие активы.
  • Улучшить сбор налогов на недвижимость и другие активы.
  • Улучшить сбор НДС.
  • Продолжать детенизацию экономики прямыми и косвенными методами.
  • Оказывать государственную поддержку бизнесу только при условии работы «в белую» и создание достаточного количества рабочих мест.

Читайте также: Рада ввела единый счет для уплаты налогов и ЕСВ

«Все эти 8 пунктов — для обсуждения. Идея этих пунктов — снять с повестки дня вопрос ФОПов, обеспечить стимулы для создания рабочих мест, повышение зарплат и уменьшение безработицы», — отметил Милованов.

При этом он добавил, что менять систему налогов очень сложно, ведь это требует больших расходов.

Читайте также: Что ожидает ФОПов: закон о РРО вступит в силу через полгода

Напомним, ранее Рада приняла два законопроекта, которые должны изменить правила работы физлиц предпринимателей.

Комментарии - 81

+
+43
krendel
krendel
28 октября 2019, 9:55
#
Любое снижение налогового давления на население - это хорошо!
+
0
demarin
demarin
28 октября 2019, 10:04
#
Все вірно, але потрібно ще подумати де потім брати гроші на виплати субсидій, пенсій і зп держслужбовцям.
+
+140
Dаrk Lite
Dаrk Lite
28 октября 2019, 10:54
#
Какие субсидии… работать надо а не клянчить… для госслужачих отменить пенсию… так как они воруют
+
+68
alexat3107
alexat3107
28 октября 2019, 11:03
#
А доказать за всех госслужащих можешь, или ты в воду пёрднул??
+
+71
Dаrk Lite
Dаrk Lite
28 октября 2019, 11:04
#
Я много раз с ними стыкался -уроды редкие
+
0
ramarren
ramarren
28 октября 2019, 13:24
#
Со всеми и с каждым?
+
+4
Dаrk Lite
Dаrk Lite
28 октября 2019, 13:29
#
Вот только что… жену послали в командировку а денег не дают… говорят нет денег…
+
0
Strain
Strain
28 октября 2019, 10:08
#
Давайте отменим налоги.

Будем ездить по ямам пока колеса не отвалятся и прогуливаться по разрушенным паркам, скверам и улицам.

Но так конечно же не будет. Только дурак думает, что налоги не нужны. По итогу на радость населению налоги отменят, а бензин станет по 40, дороги то чинить нужно. Медицина станет полностью платной — лечить то людей нужно. Коммуналка вырастет в разы. *** то убирать с улиц нужно, да и улицы делать тоже.

По факту получите то же, что и было до этого. Но зато вас будет греть мысль, что налогов нет!
+
+163
vetalmihey
vetalmihey
28 октября 2019, 10:16
#
Будем ездить по ямам пока колеса не отвалятся и прогуливаться по разрушенным паркам, скверам и улицам.

А сейчас разве не так?)))
+
+44
bonv
bonv
28 октября 2019, 10:27
#
А буде ще гірше.. зе-ініціатори прийшли..:)..
+
+61
alexat3107
alexat3107
28 октября 2019, 11:04
#
Сейчас далеко не так, как было 5 лет назад.
+
0
Італій .
Італій .
28 октября 2019, 12:54
#
Не так.
+
0
R S
R S
28 октября 2019, 21:31
#
В Донецкой обл. большинство дорог междугороднего сообщения — просто отличные, ехать по ним удовольствие!
+
0
bonv
bonv
28 октября 2019, 10:19
#
Для кого?:)
+
+85
bonv
bonv
28 октября 2019, 10:02
#
— «Дуже сумно, що міністр економіки в Україні — дебіл». (Ігор Коломойський) 
— «Я ніколи не приховував, що я дебіл. Жартую, звичайно ж». (Тимофій Милованов)
+
0
Strain
Strain
28 октября 2019, 10:09
#
Я когда эти цитаты увидел в первый раз в одной статье - долго ржал=)
+
0
AnnaGerman
AnnaGerman
28 октября 2019, 10:11
#
«Просто текст по-дебильному написан!» 
Кернес Геннадий Адольфович
+
+29
Andrey M
Andrey M
28 октября 2019, 10:38
#
Може все таки Міша Добкін?:)
+
+33
Dаrk Lite
Dаrk Lite
28 октября 2019, 10:06
#
Ндс тоже надо отменить
+
+15
bonv
bonv
28 октября 2019, 10:19
#
Всі податки. Гуляти так гуляти..:)..
+
0
Dаrk Lite
Dаrk Lite
28 октября 2019, 10:26
#
Я ндс нехочу платить...
+
0
Dаrk Lite
Dаrk Lite
28 октября 2019, 10:28
#
На ндс зарабатывают ахметов и еже сними
+
+91
Andrey M
Andrey M
28 октября 2019, 10:08
#
Пора вже зрозуміти що державні пенсії в недалекому майбітньому підуть в нікуди.
І замість пенсії має бути мін соц допомога по віку, яка буде однаковою для всіх, не в залежності від того був ти суддею чи прибиральником.
Тому відміна ЕСВ цілком доцільна, так як ті, хто сплачує ЕСВ по солідраній пенс системі не накопичують собі пенсійні внески, а виплачують їх нинішнім пенсонерам. А враховуючи яка у нас дірка в пенс фонді, яка дотується з бюдлжету, то заміна солідарної пенсійної системи на соц виплати по віку, практично не змінить фінансове навантаження на бюджет.
+
+33
Strain
Strain
28 октября 2019, 10:11
#
Но по факту до того момента, как солидарку отменят — просто один налог заменят другим. Ведь текущим пенсионерам как то пенсии платить нужно.

Тем более по ЕСВ уже было 1 снижение в 2 раза. И по отчету это снижение не привело к ожидаемому эффекту по детенизации ЗП.

А все почему? Потому что в нашей стране сейчас живет поколение людей, которое даже 1% налогов не будет платить если можно будет сделать какую то серую схему.

Нужно воспитывать новое поколение так, что бы оно осознавало важность налогов. Ну и естественно менять и упрощать текущие налоговые схемы и естественно солидарную систему.
+
+33
demarin
demarin
28 октября 2019, 10:17
#
100%. В нас крім того що потрібно зменшувати податки, потрібно ще й контролювати їх повноту сплати, без цього скільки не зменшуй, все одно будуть платити з мінімалки)))
+
0
vetalmihey
vetalmihey
28 октября 2019, 10:17
#
яка буде однаковою для всіх, не в залежності від того був ти суддею чи прибиральником.

Тут не согласен, чинуши себя не обделят
+
+56
Andrey M
Andrey M
28 октября 2019, 10:40
#
Тому й потрібно вже забути про нинішню дибільно-солідарну пенс систему. Бо люди які дійсно вкалували - отримують мінімальну пенсію. а всякі хабарники - підвищені та спец пенсії. А от соц допомога по віку буде однакова для всіх.
+
0
SkrudjMacduck
SkrudjMacduck
28 октября 2019, 11:38
#
Якщо так, то і відрахування повинні бути однакові, а я як розщотку отримую плакати хочеться, а як подумаю, що ще фірма 22% сплатила...
+
0
Andrey M
Andrey M
28 октября 2019, 14:47
#
Яке має відношення соц допомога по віку (що я пропоную аотернативу пенсії при відміні ЕСВ) до сплати податків?
Допомога по інвалідності, по втраті годувальника та інше ніяк не залежить від того, яку ЗП отримувала людина що стала інфвалідом чи батько, по втраті якого діти отриують допомогу.
Тут аналогічно - єдина сума для всіх по досягненню певного віку.
+
0
SkrudjMacduck
SkrudjMacduck
28 октября 2019, 11:44
#
Якщо пенсія однакова всім, то чому всі повинні платити відсоток, а не фіксовану суму? Чому тоді з зарплати в 100 тис і з зарплати 5 тис платяться різні суми? Обидві людини мають однакові права на медицину, освіту, пожежників і всі послуги держави, але по факту, ціна цих послуг різна.
+
+41
Andrey M
Andrey M
28 октября 2019, 11:47
#
Так мова й про те, що ЕСВ взагалі потрібно відмінити!
+
0
Італій .
Італій .
28 октября 2019, 12:06
#
Перед тим як відмінити ЕСВ треба відмінити пенсії.

* І замість пенсії має бути мін соц допомога по віку

На теж треба десь брати гроші. Вже знайдено де? Ні.
+
+12
Andrey M
Andrey M
28 октября 2019, 12:22
#
По-перше, ПФ нині дотаційний і дотації з бюджету все рівно йдуть. Отже, соц допомога по віку це ті ж самі дотації в ПФ.
По-друге, компенсаторами буде зростання рівня ЗП, внаслідок чого пропорційно зростуть надходження від податку на прибуток та ПДВ (при купівлі товарів та послуг).
По-третє, нарешті пора вводити податок на виведений капітал + інші компенсатори, в т.ч. вказані в статті
+
+15
Італій .
Італій .
28 октября 2019, 12:34
#
Припустимо ми скасували ЕСВ, це призвело до збільшення зарплати. Це не означає що всю збільшену суму зарплати люди почнуть витрачати на купівлю чогось що продається з ПДВ. Тому ніякого пропорційного росту сплати ПДВ не буде. Вони можуть купити валюту, можуть купити щось на ринку без ПДВ, можуть покласти на депозит — варіантів маса. Податок на прибуток тут взагалі ні до чого, бо це податок з підприємств який ніяк не пов'язаний з виплатою збільшенної заробітної плати.

Тож при відміні ЕСВ ми будемо мати одномоменте та велике перенавантаження для бюджету який повиннен виплачувати пенсії. То що ПФ і зараз поповнюється з бюджету не означає що він поповнюється тільки з бюджету. Саме про це я і кажу: без відміни пенсій говорити про відміну ЕСВ може тільки дебіл (слабкий розумом).

В статті Мілованова про ПНВК ані слова, зате багато слов про податок на майно. Це лише підтверджує шо Мілованов д**іл з пролетарськими мізками Шарікова якому муляє що хтось має більше ніж він.
+
0
Andrey M
Andrey M
28 октября 2019, 12:39
#
«Податок на прибуток тут взагалі ні до чого,»- спеціально для вас розшифрую, мова йде про ПДФО
+
+30
Игорь Коляда
Игорь Коляда
28 октября 2019, 19:34
#
Це різні податки,тому якщо мова йде про податок на прибуток , то тут правий Віталій,бо цей прибуток - з підприємств.
Фізичні особи НЕ МАЮТЬ прибутків,а мають - ДОХОДИ.
+
0
Andrey M
Andrey M
29 октября 2019, 13:30
#
Нехай буде що я помилився в короткому формулюванні ПДФО, але яке це має відношення до суті? Мова йшла про компенсатори ЕСВ.
+
0
Dаrk Lite
Dаrk Lite
28 октября 2019, 13:31
#
Пенсии отменить всем судям
+
0
05974950
05974950
28 октября 2019, 13:44
#
Знайдено.
+
0
Carmona
Carmona
28 октября 2019, 12:51
#
Отличное предложение. В очередной раз те, кто жил по закону и платил налоги, почувствуют себя полными идиотами. Крайний пример - евробляхи, до блях - «сниженные» ставки растаможки, до сниженных - обычные. Все кто заплатил - очень благодарны, ведь бляхи ездят до сих пор и никого не штрафуют.
Зато основа украинской экономики - заробитчане, которые за свою жизнь ни копейки не заплатили налогов, будут наравне со всеми получать, правильно все.
+
+27
Andrey M
Andrey M
28 октября 2019, 12:53
#
А ви що думаєте що сплачуючи ЕСВ ви собі на пенсію заробляли?
Я вас розачарую - НІ. Ви платили пенсію нинішнім пенсіонерам.
Раджу прочитати що таке солідарна пенсійна система і змиритися що ваші виплати ЕСВ не дістануться вам.
+
0
Carmona
Carmona
28 октября 2019, 14:15
#
Я не об этом. После реализации вашего предложения тот, кто всю жизнь платил налоги и тот, кто работал в черную и не платил ни копейки, окажутся в равном положении. Как было уже неоднократно.  Вопрос - зачем платить налоги с таким подходом?
+
+18
Andrey M
Andrey M
28 октября 2019, 14:56
#
Зараз на практиці так і є!
По досягненні віку виходу на пенсію, наприклад, нянечка що пропрацювала в дитсадку 40 років буде отримувати мінімалку. І в тот же час при досягненні пенсійного віку вічно безробітний також отримує мінімальну пенсію.

Я щомісяця ЕСВ (роботодавець як єдиний агент) + ПДФО сплачую що в сумі дорівнює не менше 10 мінімальних пенсій. Але я за повну відміну комуністичної солідарної пенсійної системи!
+
0
AleksandrBank
AleksandrBank
28 октября 2019, 10:20
#
"Для компенсации, поднять налог на недвижимость, на землю и другие активы.
Улучшить сбор налогов на недвижимость и другие активы." - нужна конкретика и кого это коснется. Активы: недв-ть, автомобили легковые и тяжелые, спецтехника, сх техника, оборудование, у кого то это столы и стулья....... вопрос в конкретизации, а пока бред написан.
+
0
nepodarok
nepodarok
28 октября 2019, 10:22
#
І збільшити податок на нерухомість особливо на квартиру 72 кв.м., бо квитанція за лишні квадрати дорожче стоїть самих квадратів, не рахуючи роботи податкової:) Смішно - сім'я з 6-ти чоловік прописана і проживає за однією адресою в трикімнатній квартирі 72 кв.м. І це називається розкішшю, тому за лишні 12 кв.м. платиться податок. А те, що сім'я з 6-ти чол. і платить ще 100% комуналки, бо зарплата 2-х працюючих і майже мінімальна пенсія по віку 2-х стариків як раз дозволяє жити «розкішно» і ще виховувати 2-х дітей нікого не хвилює. Причому це придумано і введено було попередниками. А теперішні продовжують нагружати. І ще хтось хоче сказати, що за всю історію України незалежної якась влада сиділа в іншій пісочниці?
+
+6
05974950
05974950
28 октября 2019, 13:47
#
Яка сума податку за ваші 12 кв. метрів?
+
0
Ghostua
Ghostua
29 октября 2019, 14:50
#
Можно и не платить, достаточно разделить право собственности между 2 прописанными людьми.
+
0
bonv
bonv
28 октября 2019, 10:29
#
Депутатський навколополіграфний стриптиз… Хто на що гаразд…
Детальніше читайте на УНІАН: www.unian.ua/society/10732473-deputatskiy-navkolopoligrafniy-striptiz.html
+
0
nepodarok
nepodarok
28 октября 2019, 10:37
#
Це ще не кінець списку - «продолжение следует». Або чим далі в ліс, тим він більше перетворюється в джунглі. Хоча, скоро Україна стане, як голова Євгена Кошового дійсно.
+
+15
bonv
bonv
28 октября 2019, 10:41
#
З  2019 року офіційно зареєстровані безробітні отримують державну допомогу:
1630 гривень – для застрахованих осіб, страховий стаж яких протягом 12 місяців, що передували реєстрації особи як безробітної, становить не менше 6 місяців;
610 гривень – для осіб, які мають страховий стаж менше 6 місяців протягом 12 місяців, що передували реєстрації особи як безробітної.
+
0
biser5
biser5
28 октября 2019, 10:50
#

Милованов по молодости и неопытности начинает  проповедовать «liberte, egalite, fraternite»
Но Коломойский, Порошенко, Ахметов и т.п.  не допустят перемен ....
+
0
bonv
bonv
28 октября 2019, 11:14
#
Гонтарева прокоментувала намір Коломойського отримати $2 млрд за націоналізацію банку.
«Очевидно, що олігархи вже всіх дуже дістали в цій країні. Одна з основних причин, чому Зеленський переміг на виборах: він обіцяв всіх олігархів усунути від влади» І обманув..
+
0
Bischof
Bischof
28 октября 2019, 10:50
#
Это правильное решение. Налоги на труд и доходы – самые вредные для экономики налоги, которые только могут быть.

P.S. Но Милованов давний противник ФОПов, за что ему громадный минус. Хотя последнее время он это стал отрицать.
+
0
Dаrk Lite
Dаrk Lite
28 октября 2019, 10:59
#
Надо стереть разницу между фопами юрлицами и физлицами… получил прибыль плати процент на налоги… всем понятно и никто не будет прятаться… пдв *** убратьт… внес 1000 баксов на счет в банк-заплати налоги
+
0
Bischof
Bischof
28 октября 2019, 11:05
#
Стирать разницу можно только путем упрощения и снижения налогов на общей системе, а не уничтожения упрощенной. Ну и налога на прибыль вообще быть не должно — это рассадник коррупции и злоупотреблений фискалами, ибо даёт им повод лезть в хоз деятельность предприятия. Вместо налога на прибыль нужен НнВК. Про ПДВ согласен.
+
0
Dаrk Lite
Dаrk Lite
28 октября 2019, 11:17
#
Налог от оборота...ндс убрать..
+
0
Італій .
Італій .
28 октября 2019, 12:46
#
НДС и есть налог с оборота.
+
0
Dаrk Lite
Dаrk Lite
28 октября 2019, 13:28
#
Если ты такой умный...какого я с о своей зарплаты после вычета 40 процентов есв плачу обратно 20 (ндс)
+
0
Італій .
Італій .
28 октября 2019, 13:33
#
Ти не платишь ПДВ, його платить продавець.

То що ти бачишь його в фіскальному чеку магазина ще не свідчить про те що платишь його ти.

Зі своєї зарплатні ти платишь лише: ЕСВ, ПДФО та військовий збір. Все це за тебе перераховую твій работодавець.
+
0
Dаrk Lite
Dаrk Lite
28 октября 2019, 13:38
#
Добре я купую буханку хліба...ціна указана з пдв...хто мені буде вертати пдв...ахметов собі це може дозволити ...а я ні
+
0
Dаrk Lite
Dаrk Lite
28 октября 2019, 13:39
#
Бізнес ніколи не буде платити пдв...вони йго перекладають на покупця
+
0
Італій .
Італій .
28 октября 2019, 13:40
#
Якщо ти купишь буханку хліба на ринку — ти не будешь платити ПДВ. Чому знаешь?

Тому що продавець хліба на ринку це не юридична особа яка зареєстрована як платник ПДВ, а ФОП второї або третьої групи який не платить ніякого ПДВ. Тому в його чеку ти цієї цифри не побачишь.
+
0
Dаrk Lite
Dаrk Lite
28 октября 2019, 13:40
#
Це свідчить що я його плачу...я не дурак
+
0
Dаrk Lite
Dаrk Lite
28 октября 2019, 13:45
#
Я практично не купую на ринку...у мене все в чеках і там +20пдв
+
0
Dаrk Lite
Dаrk Lite
28 октября 2019, 13:46
#
Я проти фопів...
+
0
Італій .
Італій .
28 октября 2019, 13:48
#
* Бізнес ніколи не буде платити пдв… вони йго перекладають на покупця

Бізнес завжди платить ПДВ, на покупця він нічого перекласти не може.

Якщо покупець також є бізнесом, а не звичайною фізичною особою, то він може врахувати сплаченний продавцем ПДВ собі і тоді сплатить меньше ніж якби покупав щось у не платника ПДВ, наприклад у ФОП-а. Ти взагалі дупля не відбиваєш в тому як працює нарахування ПДВ.
+
+15
Dаrk Lite
Dаrk Lite
28 октября 2019, 13:50
#
Я взагалі його платити не хочу...ви дупля не відбиваєте як вас обманюють і маніпулюють вами
+
+9
Італій .
Італій .
28 октября 2019, 13:56
#
* Я взагалі його платити не хочу..

Будто я хочу щоб він був. Я обома руками за відміну ПДВ та заміну його та податку на прибуток на ПНВК.

Я лише хотів вказати на технічну помилку: ПДВ, податок на прибуток, податки які платять робітники (їх ЕСВ, ПДФО) — все це так або інакше впливає на ціну. Но всі ці податки платить не покупець — так неправильно говорити.
+
+15
Dаrk Lite
Dаrk Lite
28 октября 2019, 14:02
#
Згоден з вами ....податки повинні бути зрозумілими
+
0
vikchernij
vikchernij
28 октября 2019, 19:59
#
Платить не покупець, але за його рахунок.
+
0
Італій .
Італій .
31 октября 2019, 0:20
#
Любой налог за его счет, включая подоходный налог дворника.
+
+15
bonv
bonv
28 октября 2019, 10:58
#
Будь-яка реформа пізнається не за формою, а за результатами.
+
+15
viajador
viajador
28 октября 2019, 11:09
#
Мда. Коломойський правий — Мілованов = дебіл.
Найсумніше, що він сам це визнає.
+
0
viajador
viajador
28 октября 2019, 11:28
#
Дуже схоже, що наступного разу українці проголосують за комуністів. Невиправна ліва ментальність в крові.
+
+13
SkrudjMacduck
SkrudjMacduck
28 октября 2019, 11:35
#
А ми ідьом своїм путьом... працівники не створюють робочих місць, тому годити їм можуть лиш популісти. Візьміть досвід Німеччини, там великі компанії платять понти з прибутку. Натомість працівники платять бвеликі податки, але з великих зарплат. В результаті всіх влаштовує, бізнес мало платить, люди мають гарну зарплату, хоч і великі податки, а бюджет що так, що так в шоколаді... але є одне але, масово бізнес в Китай не пішов, Німеччина експортує більше, ніж імпортує, безробіття низьке. Всім вигідно. А якщо роботодавець лояльний до держави, то він всіх своїх працівників в тінь не пожене. Але ж то не наш метод, ми відмінимо всі податки з фізосіб і ... і що? Милованов не сказав, де візьме 500 лярдів на пенсів? Я думав, до виборів пєрли були, але тепер... хоча, чого ви очікуєте від міністрів, які по кабінету на самокатах ганяють?
+
0
20400808
20400808
28 октября 2019, 11:46
#
Не, Милованов, так работать не будет (компенсаторов маловато), хотя идея привлекательная.
+
+73
Італій .
Італій .
28 октября 2019, 12:04
#
1. Відмінити ЄСВ.

Перший раз погоджуюсь з Коломойським: таки дебіл цей міністр.
+
0
viajador
viajador
28 октября 2019, 12:36
#
Для чого Колома й туди їх і посадив - який президент, такі й міністри.
+
0
citizen99
citizen99
28 октября 2019, 14:58
#
На этом сайте было ранее, у Стельмаха пенсия 100 000 гривен в месяц. Может не на этом сайте, но где-то это вычитал. К чему это. Если отменить ЕСВ и ввести уравниловку, то госслужащие, точнее верхушка в виде депутатов, прокуроров, генералов и т.д. будут иметь соцвыплату по возрасту в сумме 2 000 гривен ? Я сейчас говорю не про то чтобы у Стельмаха как-то срезать 100 000 до 2 000. Я про новых пенсионеров, которые вновь и вновь будут становиться на учет. Но как же так ? Как же прокурор или судья, или даже милиционер-оборотень будет получать 2 000 гривен. Позвольте, это же уму не растяжимо ! Не могут же они уравняться с сельским трактористом ! Значит тогда я думаю, надо чтобы у них у мэров, пэров продолжали действовать свои законы, кроме солидарной, как и ранее. Например в Минфине или в НБУ надо чтобы была своя скажем ведомственная не гос пенс частная система и туда они будут складывать свои бумажные деньги выпущенные тем же НБУ и Минфином. И вот как-то так по 100 000 они и дальше смогут нормально доживать свои 15 лет после увольнения. То есть надо этот дело сохранить. Пусть отменят ЕСВ, не вопрос. Но госсистема не может не быть. и Кстати это разумно. Деньги же не частные, госсовские. Говорил Христос первосвященникам, отдавайте цезарю цезарево, показывая на золотые монеты с профилем Цезаря. Короче говоря. Не пугайте госов. Будет у них пенсия и дальще по 100 000. И вообще. Демократия это диктатура демократов.
+
+15
Игорь Коляда
Игорь Коляда
28 октября 2019, 19:50
#
Чтобы делать налоговую  реформу,нужно сначала научиться РАЗЛИЧАТЬ доходы и субъектов экономики,а не делать «винегрет» из налогового законодательства.
Об этом здесь https://minfin.com.ua/blogs/igor68/117872/
+
0
SOR
SOR
29 октября 2019, 13:35
#
Все по уму, но кто кролики спер, 80 штук и все белые?
Чтобы оставить комментарий, нужно войти или зарегистрироваться