В ГП «Антонов» рассказали о перспективах строительства второго АН-225 «Мрия», серийное производство которого планировалось еще с 2016 года. Говорят, на сегодня необходимо вложить 300-400 миллионов долларов в строительство «Мрии», а также найти производителя шаси. Об этом пишет zn.ua.
3 февраля 2019, 15:10
Читати українською
В «Антонов» назвали стоимость строительства второй «Мрии»
Что известно
- «Цифра с каждым годом меняется. Не только из-за инфляции гривны, но и доллара», — рассказывает авиаконструктор предприятия Николай Калашников.
- По словам конструктора, «Антонову» необходимо заказывать шаси у других производителей, поскольку на предприятии не смогут его изготовить самостоятельно.
- Также на предприятии отметили, что затраты на самолет АН -225 полностью окупаются. Стоимость одного полета составляет 1 миллион долларов, при этом «Мрия» выполняет 20-30 полетов в год.
Для справки
- Ан-225 на сегодня является самым большим, тяжелым и мощным транспортным самолетом в мире. Его максимальная взлетная масса составляет 640 тонн.
- В ноябре 2004 года Международная авиационная федерация внесла Ан-225 в Книгу рекордов Гиннесса за его 240 рекордов.
Источник:
Минфин
Комментарии - 43
— причину різниці в ефективності діяльності названих підприємств і ДП «Антонов» можна пошукати у формі власності.
А може таки — в людях, які керують власністю?
Як не буде людини — не буде ні власності з її формами, ні ефективності діяльності.
Але існує чітка кореляція між формою власності і ефективністю діяльності.
Простіше змінити форму власності, ніж привести до керівництва правильних людей, які зможуть показати хороший результат.
У футболі команда зірок потенційно має кращих людей, але зливає команді-зірці. Бо не все від окремих людей залежить. Важлива якість системи.
А людей створив Бог/Природа/Всесвіт… Раз так, значить від людей нічого не залежить.
:)
А не про діяльність Бог/Природа/Всесвіт.
— оце я Вам і хотів донести — погляньте в дзеркало.
Початково мова йшла про ефективність діяльності «ДП Антонов», а не про людську діяльність взагалі. Я озвучив думку, що визначальним фактором є форма власності підприємства без зміни якої ніякий супермен-керівник не досягне результатів, схожих з приватними Boeing та Airbus. А Ви почали філософствувати, що форма власності вторинна, бо людина є першопричиною всього. Ну то я й продовжив Вашу філософську логіку, щоб показати її абсурдність.
Чи може діяльність Бог/Природа/Всесвіту робить його тим, чим воно є — «ДП Антонов"?
— тобто свою ж пораду пригальмувати уяву до себе чомусь не застосовуєте.
В такому разі з точки зору «Бог/Природа/Всесвіт» діяльність «ДП Антонов» потрібна, бо несе навчально-виховний сенс для багатьох, хто щиро вірить, що для досягнення високої ефективності в будь-якій складній діяльності достатньо супермена-керівника, який в ручному режимі всьо порішає.
Ще 75 років назад був один корейський народ, люди якого в своїй діяльності були рівномірно однакові. А тепер маємо дві Кореї, які кардинально відрізняються одна від одної, як небо і земля. Що ж такого зробили північні корейці, що результат їх людської діяльності привів до зубожіння та ізоляції? І як так сталося, що діяльність їх південних братів принесла їм не дупу чучхе, а світове лідерство і процвітання?
Чи може все ж таки в даному випадку від людської діяльності корейців нічого не залежало?
Чи може все ж таки в даному випадку від людської діяльності корейців нічого не залежало?
А це як розуміти — як підтвердження моїх слів, що в людській діяльності все залежить від людей?
А то вроде и корейцы одинаковы, а результаты их жизнедеятельности сильно отличаются…
А це як розуміти — як підтвердження моїх слів, що в людській діяльності все залежить від людей?"
— цікава у Вас логіка.
Тобто я не помилився, коли з самого початку сказав, що «все» = «нічого» :)
Та й визначтеся вже про що хочете довести — прощось чи нічого.
— 75 років назад корейців не ділили на «южан» та «сєвєрян» і результат їхньої діяльності був приблизно однаковий.
А потім щось сталося… і ті корейці, що були на півночі почали дрейфувати вниз, а що на півдні — вверх.
Коляда запевняє, що очевидна різниця в системах (моделях побудови суспільства) на півночі і півдні не має вагомого значення, бо все залежить від корейців (людей).
«Чи може все ж таки в даному випадку від людської діяльності корейців нічого не залежало?»
Уважаемы оппонент Игорь Коляда…
Прошу не игнорировать мой уточняющий вопрос,
и дать на него свой однозначный ответ.
Вопрос повторяю…
«о каких именно корейцах вы ведёте речь — о южанах или северянах»
— не в середині, а в другій моїй відповіді Вам з семи.
«Та й визначтеся вже про що хочете довести»
— наша дискусія почалася з того, що Ви поставили під сумнів мою думку, що «причина низької ефективності діяльності ДП «Антонов» у формі власності», заявляючи, що головна причина в керівниках.
Сказано вже достатньо, але кожен залишився при своїй думці. Тому є сенс облишити.
— Кверті, це було моє питання до Коляди і я мав на увазі увесь корейський народ (і тих, що на півночі, і що на півдні).
https://minfin.com.ua/blogs/73859748/115020/
«почему государство это игнорирует?»
А что по вашему государство должно ещё делать кроме финансирования ГП Антонов?
Неужели создать ещё одно госпредприятие для производства нескольких комплектов шасси для «Мрии»?
А потім ще виявиться, що більшість запчастин на рфії виробляється
«Сильно сомневаюсь»
Часть навигационного и компьютерного оборудования может быть
американского производства — но главное, что не российского.
Кстати, если помните январский срыв сделки по продаже Ирану
российских самолётов Sukhoi Superjet 100. Как оказалось, в
российских самолётах 22% комплектующих произведенных в США.
Поэтому если в АН-225 (Мрія) есть американские навигационные
и компьютерные компоненты и системы — ничего страшного
в этом не вижу — только качество и надёжность.
Но ведь это не соответствует действительности.
Очень много деталей и комплектующих изделий этого самолёта закупаются за рубежом.
Неважно где — в РФ, США или любой другой стране. Главное — они не производятся в Украине. А это очень сильно влияет на себестоимость конечного продукта.
Кстати, я не зря упомянул о самолёте сухой суперджет 100, который россияне рекламируют как самолёт российского производства, а по факту в нём 22% американских комплектующих.
Вы же требуете, чтобы украинские самолёты были исключительно из всего украинского, не понимая элементарного — проще и дешевле купить сертифицированное навигационное оборудование мировых брендов, чем самим с нуля делать эти разработки и тратить кучу бабла на сертификацию отдельных узлов и блоков.
Даже россияне понимают, что проще, дешевле и правильнее купить американское навигационное оборудование и компьютерные системы, а вот украинцы не всегда и не везде понимают, что международное разделение труда помогает ускорять прогресс
не только в отдельно взятой стране но и во всём мире.
Спроса нет на данную продукцию — зачем миру это транспортное средство? 640 тонн это даже не состав поезда и далеко не танкер или сухогруз, а стоит как авианосец.
Лучше бы военные самолёты и вертолеты производили — в Украине есть потребность и большая.
Во всем важна потребность и спрос.