Дискомунікація і відверте ігнорування звернень
1/5
Звертався на гарячу лінію компанії двічі з простим питанням — як переоформити діючий поліс автоцивілки на нового власника автомобіля після продажу та зміни номерів.
16.09 обіцяли, що протягом дня зателефонують новому власнику — ніхто не подзвонив.
17.09 знову звернувся — знову пообіцяли зателефонувати, і знову тиша.
Складається враження, що звернення клієнтів для компанії не мають значення. Замість вирішення питання — повна байдужість і втрата часу. Якщо навіть таке елементарне питання не можуть вирішити, довіри до компанії не залишається. Розчарований сервісом.
16.09 обіцяли, що протягом дня зателефонують новому власнику — ніхто не подзвонив.
17.09 знову звернувся — знову пообіцяли зателефонувати, і знову тиша.
Складається враження, що звернення клієнтів для компанії не мають значення. Замість вирішення питання — повна байдужість і втрата часу. Якщо навіть таке елементарне питання не можуть вирішити, довіри до компанії не залишається. Розчарований сервісом.

22 сентября 2025, 11:07
Дякуємо за ваш чесний відгук. Ми завжди стежимо за відгуками клієнтів та вивчаємо можливості поліпшення наших послуг. Фахівці VUSO обов’язково проаналізують ваше звернення, аби вдосконалити наш сервіс надалі.