Multi від Мінфін
(8,9K+)
Оформи кредит — виграй iPhone 16 Pro Max!
Встановити

Дискомунікація і відверте ігнорування звернень

1/5
hserhi2025-09-17 20:36:56
Звертався на гарячу лінію компанії двічі з простим питанням — як переоформити діючий поліс автоцивілки на нового власника автомобіля після продажу та зміни номерів.

16.09 обіцяли, що протягом дня зателефонують новому власнику — ніхто не подзвонив.
17.09 знову звернувся — знову пообіцяли зателефонувати, і знову тиша.

Складається враження, що звернення клієнтів для компанії не мають значення. Замість вирішення питання — повна байдужість і втрата часу. Якщо навіть таке елементарне питання не можуть вирішити, довіри до компанії не залишається. Розчарований сервісом.
Вусо
22 сентября 2025, 11:07
Дякуємо за ваш чесний відгук. Ми завжди стежимо за відгуками клієнтів та вивчаємо можливості поліпшення наших послуг. Фахівці VUSO обов’язково проаналізують ваше звернення, аби вдосконалити наш сервіс надалі.

Коментарі до відгуку - 0

Відгук успішно відредаговано